Поповнюючи свої рахунки пам"ятайте, банк може просто так їх заблокувати.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 9
Жизнь ничему не учит, не банк блокирует, а ТТ в которой была ранее совершена покупка.
Давайте уж признаем простую истину — в Привате не только упало качество СБ и сервиса обслуживания, но и ИТ устремились туда же. Дублирование, это явный звоночек проблем с архитектурой. Я по правде сказать считаю что виновато одновременное использование двух версий Приват24, но не имею статистики чтоб утверждать наверняка, поэтому вторым вариантом есть банальное использование Blue/Green. Это распространённая болячка при этом подходе и ошибка архитектуры при использовании пары БД. Платежи не затраиваются или зачетверяются, нет они просто задваиваются при определенных условиях когда одна часть приват24 дупля не стреляет что операция уже выполнена во второй. Юзеры одним словом в ИТ Привата, а клиентов банка и… тами выставляют
- +
- 0
- DevilLilit
- 16 січня 2020, 21:47
- #
Ну да..а торговая точка другого банка или иностранный сайт где вы могли делать оплаты чего-то или какие-то покупки ни разу не виноваты в этой проблеме, правда, автор?)
Дайте мне пример дублирования операций в других банках. Хотя не удивлюсь что вот после моих камментов ботоферма начнёт «писательство»
Зачем слепо защищать то что решить можно как минимум 3 способами:
1. Запрет на идентичные операции в течении, например, 5 минут
2. Выгнать нафиг архитектора недоучку
3. Перестать тянуть волоком старую версию, или катать новую на горбу у старой
Лень, упорство и дол… зм — новое кредо Привата.
Зачем слепо защищать то что решить можно как минимум 3 способами:
1. Запрет на идентичные операции в течении, например, 5 минут
2. Выгнать нафиг архитектора недоучку
3. Перестать тянуть волоком старую версию, или катать новую на горбу у старой
Лень, упорство и дол… зм — новое кредо Привата.
Ты че, в СНГ лучшие в мире погромисты. Правда им дают только доделать за индусами Qt
А причем вообще Приват24 к этому ? Есть условия МПС, что межбанковский расчет идёт сначала через резерв, а потом списание и к сожалению мы это видим не первый раз.
Другие банки есть с такими списание, почитайте же на Минфин, НО почему то все настолько двуличный, что в том же монобанк это считают нормой и защищают банк, а приват обсырают
Такі розумні, мабуть приватоботи - який «Іностранний сайт» і яка «ТТ» - сума платежа 1500 грн, блокувати мають право 1500 грн!!!. В мене зняли 1500 + заблокували ще 1300 зверху!!!! 1заблоковано 2800 замість 1500 немає різниці?
П.С. - це не «іностранний сайт», 6000 пішло через сайт самого привата.
2 рази (двічі) мені оператори сказали, 10 днів!!!! щоб забрати мої гроші!
П.С. - це не «іностранний сайт», 6000 пішло через сайт самого привата.
2 рази (двічі) мені оператори сказали, 10 днів!!!! щоб забрати мої гроші!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.95 | 42.735 |
EUR | 43.09 | 43.8597 |
Всі курси банку |
Подія 1.: На картці баланс + 1850 грн., робиться 2 платежа на суму 1500 грн на картку іншого банку. Баланс +350 грн. Приходить смс підтвердження від банку адресата про зарахування платежів. 240 грн списано розрахунком в магазині. Баланс +10.
Подія 2. Через тиждень на цю картку перераховую 6000 грн. Приходить повідомлення: баланс 4700 грн. Звоню оператору: де 1300?
«Заблоковані»,
як? чому? в мене є борги?
«- ні, немає, але ви робили платіж тиждень тому, тому банк заблокував цю суму».
СТОП. Сума тиждень тому списана і могла бути заблокована з наявних тоді коштів 1850 грн… Ці кошти зараз причому?
«Не переживайте, протягом 10 днів їх повернуть».
Ще раз: я робила платіж на 1500 грн. Чому банк списує 1500 і блокує ще 1300??? Це мої гроші, мені не через 10 днів, а зараз вони потрібні!
Нажаль, ми не можемо вам допомогти".
Ситуація простими словами: банк задвоїв суму явно помилково. І не визнає цього, великодушно через 10 днів обіцяючи Вам віддати забрані у Вас просто так гроші! в моєму випадкові 1300, а могли бути і всі… і будь що… і Ви змушені просити банк повернути їх…? абсурд. А що робить банк, коли клієнт на 10 днів затримує кредит? Де Ваша, Банк, відповідальність — третій день мої гроші мені не повернуті? Як це просто так заблокували? Яка підстава, боргів немає!!! Це або шахрайство, або крадіжка! Хто дав право не давати людині користуватися її ж грошима!
Остання операція в цьому банку. Гниль і дно. Фу.
Дозвольте, будь ласка, нам розібратися в ситуації та детальніше розглянути Ваш випадок. Ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях, щоб уточнити Ваші контактні дані та допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.