×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.3 | 45.3 |
USD | 40.8 | 41.4 |
Всі курси банку |
Приват списал деньги 3 раза за 1 покупку на Али
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. Дозвольте пояснити, що правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином/банком, в якому була операція.
За цей час Ви можете звернутися до одержувача коштів і запросити повернення. У разі, якщо одержувач відмовить на Ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Хочемо звернути увагу, що він буде розглядатися в термін до 120 днів.
Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на Вашу користь.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Искусственный интелект банка тупит
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що зображення, самостійно завантажені Клієнтом при замовленні картки з індивідуальним дизайном, проходять обов'язкову валідацію — перевірку відповідності зображення на картці вимогам платіжної системи та законодавства.
На картці не можуть бути присутніми:
логотипи платіжних систем;
політичні гасла, символи, державні символи;
рекламні матеріали, логотипи, емблеми;
товари із зазначенням або зображенням торгової марки;
товари, захищені авторським правом;
відомі особистості (актори, музиканти, державні, герої мультфільмів, герої комп'ютерних ігор і т.д.);
телефонні номери і адреси електронної пошти;
провокаційні або сексуальні матеріали, зображення порнографічного характеру;
матеріали, що ображають культурні або релігійні цінності;
а також зображення, які пропагують насильство, нацизм, наркоманію, алкоголізм та інші шкідливі звички.
Більш детально про вимоги до зображень можна дізнатися при замовленні карти на сайтеhttps: //carddesign.privatbank.ua/
Дозвольте нам детально розглянути Ваш випадок. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях.
Коментарі (4)
Не повертають кошти після помилкових списань 11.11 на AliExpress
«Надайте, будь ласка, у банк один із документів, що підтверджують скасування купівлі або ненадання послуги/товару:
— копію чека, що підтверджує скасування в торговій точці, де вказана дата і сума операції;
— будь-які інші документи, що підтверджують скасування оплати послуги/товару;
— листування з торговою точкою, де зазначено, що послугу/товар не буде надано;
— скриншот сторінки сайта, на якому Ви здійснювали купівлю, з інформацією про скасування купівлі.»
Ви взагалі там думаєте що відправляєте? Які чеки від Aliexpress? Ви робите скріншоти всіх своїх оплат ще й коли робите іх з мобільного? Aliexpress не отримав нічого від вас крім помилки, яку Ви самі визнали що не справлялися з потоком транзакцій. Всі замовлення не оплачені в статусі на Aliexpress були ось вся інформація. Я Ali теж залишала заявку але вони не відповідають і Ви думаю б не відповідали якщо б продали на 38млрд$. У мене таких помилкових транзакцій за день було 15-20 і Ви самі знаєте що це Ваша проблема. Що ще я маю надати Вам щоб повернути свої кошти? Я відправила всі скріншоти які мала і з оплати того ж замовлення на слідующий день і що я отримала?
«На жаль, наданий Вами документ не підтверджує факт скасування замовлення. Рекомендуємо Вам звернутися до продавця та запитати підтверджувальний документ (переписку з магазином), де буде зазначено, що послугу Ви не отримали.»
А може б Ви спробували звернутися до Aliexpress по всім транзакціям? Щоб самим вирішити проблеми всіх Ваших клієнтів яку Ви самі створили нам, і думаю нас тут пару сотень мінімум набереться тих у кого так списало кошти. Тому тепер буду думати чи користуватися картою Привата.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер телефону.
Коментарі (4)
Отзыв о привате в целом
Раді, що така висока оцінка нашої роботи є для Вас очевидною. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Не возвращают списанные при сбое по расчету картой деньги
Дома связалась со службой поддержки и выяснилось, что мою карту в добавок ко всему еще и заблокировали. После долгих и мучительных переговоров в течение нескольких дней 3 списанных суммы на сегодняшний день вернули. Одна висит невозвратом до сих пор.
Сегодня получила письмо:
Надайте, будь ласка, у банк один із документів, що підтверджують скасування купівлі або ненадання послуги/товару:
— копію чека, що підтверджує скасування в торговій точці, де вказана дата і сума операції;
— будь-які інші документи, що підтверджують скасування оплати послуги/товару;
— листування з торговою точкою, де зазначено, що послугу/товар не буде надано;
Естественно, никаких копий чека быть не могло, ведь во всех случаях выдавалось сообщение об отклонении платежа. Никаких других бумаг тоже не существует, подтверждающих «скасування оплати послуги/товару», как и того, что бесплатно мне в магазине никто товар забрать не позволил бы, это и так понятно.
Сегодня созвонилась со службой поддержки и мне после долгих разбирательств ответили, что магазин подтвердил (!!!!!!!) списание денег по одному из платежей! Почему же на терминалах магазина все время светила надпись об отклонении платежа? И как я теперь докажу, что товара из магазина не забирала?
Кто гарантирует, что это все будет принято к сведению и деньги возвращены? Тем более, сумма не такая, что можно плюнуть и забыть.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер телефону.
Коментарі (2)
Попытка создать просрочку платежа
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. Не варто забувати і те, що банк звертає увагу, як часто клієнт використовує картку, тобто чим частіше Ви проводите оплати, тим більша ймовірність схвалення ліміту. Ще може допомогти довідка про доходи, документи на майно, закордонний паспорт, при наявності віз за останній рік або декларація про доходи ФОП, якщо вона у Вас є.
Ці документи є не обов'язковими, проте вони збільшать Ваші шанси на установку бажаного ліміту на картці.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Як з реквізитами на отримання на зарплатну карту соціальної допомоги можно отримати миттєву розтрочку
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас відразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Хочу оставить отзыв о приват банке
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов'язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ошибка Меню «Смена персональных данных» недоступно для отображения
В чате специалист Виктория написала следующее:
«На жаль, Ваша сесія в Приват24 має недостатньо високий рівень захищеності, тому Вам не доступна бажана операція. Рекомендуємо Вам входити з одного і того ж робочого місця (не змінювати ip-адреса) для накопичення позитивної історії входів в Приват24. Після цього зможете скористатися зазначеним меню в Приват24.»
Я объяснил Виктории, у провайдера Укртелеком динамический IP и он будет менятся всегда при каждом новом подключении.
На что был дан ответ:
«Звертайтесь в такому випадку до провайдера для зміни.»
Я объяснил, что не собираюсь обращаться к провайдеру, только из-за того, что я не могу зайти в настройки, находясь уже в своем личном кабинете. Т.е. доступ к личному кабинету у меня есть, а доступ к настройкам в личном кабинете отсутствует. Полный бред. Я написал специалисту Виктории:
«Только вчера оформил карту, вчера спокойно заходил в настройки, сегодня мне сообщают что нужно сменить провайдера. Может мне еще и windows переустановить?»
Её ответ просто убил:
«Не провайдера, а пристрій, тобто комп'ютер. Ваша сесія в Приват24 має недостатньо високий рівень захищеності, тому Вам не доступна бажана операція.»
Компьютер нужен другой оказывается…
общались еще какое-то время и всё бестолку, Под конец Виктория написала:
«Нам шкода, що сталася така ситуація
Але зі сторони Банку змінити можливість відсутня.»
В общем отписалась шаблонами, подтвердив что ей, и её банку глубоко пофиг на всё.
У меня вопрос к Приват банку:
*** нужен такой банк, если вам шкода что вы не можете ничего сделать???
У вас там д***илы что ли одни работают, что вы не можете ничего сделать???
То провайдера смени, то браузер (она это тоже советовала), потом компьютер оказывается нужен другой…
Я УЖЕ нахожусь в своем личном кабинете, я могу пользоваться счетами: переводить деньги куда угодно, но в настройки я зайти не могу…
О какой безопасности идет речь?? Если деньги я могу вывести со своих счетов, а в настройки личного кабинета зайти не могу, видите ли в целях безопасности.
Вы идиоты? Я такого никогда еще не видел, и точно больше не увижу…
Абсолютно бесполезная организация… К безопасности никакого отношения не имеющая… При первой же возможности закрою к черту все счета и в любой другой банк без оглядки!!! Чтоб вас никогда больше не видеть и не слышать!!!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією та окремо приносимо вибачення за те, що після звернення в нашу службу підтримки у Вас залишився неприємний осад. Дозвольте пояснити, що безпека Клієнтів — найважливіший пріоритет ПриватБанку. Дані міри існують не тому, що хочемо завдати Вам незручності, а тому що хочемо захистити Вас від матеріальної і, в подальшому, моральної шкоди.
Звертаємо Вашу увагу на те, що додати електронну адресу Ви можете ще на нашому сайті: https://privatbank.ua/ru/email
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (6)
Одно сплошное разочарование!
Другая ситуация добила еще больше. Одна пожилая дама-инвалид из Киева случайно скинула деньги на мою карту, через время она мне звонит и объясняет ситуацию, я обращаюсь к приват банку, чтобы отменили платеж. Ответили, что рассмотрят заявку в течении 1-2 дня. Каждый день, через каждый час звонит мне эта пожилая женщина и вымогает от меня деньги ее, обзывая разными словами, нервы сдают, через 2 дня мне позвонит приват как раз в тот момент, когда я была в лифте и соответственно вне доступа, выходя перезваниваю, и оператор мне говорит такую вещь: «А все, вам звонили чтобы подтвердить заявку вы не ответили, ждите еще 3 дня потому что там выходные и т.д.» Я спрашиваю, нельзя ускорить процесс или вот, я сейчас подтвержу заявку вот минута прошла с звонка, мне очень срочно нужно. Но мне отвечают, что у же все, поезд уехал, там ту заявку перенаправили в другое русло и вернуться они к ней не раньше 18.11
Но отдельная история насчет 11.11. Как и у всех, я хотела оплатить товар 11 утром, товар якобы оплачивался, но через несколько минут мне деньги приходили назад. И товар снова кидался в корзину как неоплаченный, я пыталась оплатить 3 раза. Ничего не вышло, потом я взяла все свои деньги и перевела на карту другого банка, ибо поняла, что попытки будут бесполезными, все получилось. Но 15го числа в 8 часов утра мне приходит уведомление что карта зашла в минуса, ибо было списано 30 евро за 11 число. В непонятках обращаюсь к онлайн оператору и мне отвечают, что попытку платежа якобы заморозили, и теперь он вступил в силу. Вопрос! В какую силу он вступил если никакого товара в корзине уже нету, и ничего не было оплачено. Куда ушли эти деньги? Как раз случилась такая ситуация, что мне нужно было срочно оплачивать покупку картой в магазине, и я не могу потому не хватает тех же 30 евро. И знаете, что мне ответил оператор? Ожидайте решения данной заявки в течении 45-120 РАБОЧИХ ДНЕЙ!!! Это вообще, что за новости, почему я должна ждать свои деньги, которые ушли в некуда почти 2-4 месяца????? В общем спасибо привату за шикарные моменты в нашей жизни, надеюсь вы когда-то оплатите украинцам круглой сумой, которая уйдет на лечение нашей нервной системы!
Дозвольте відмітити, що Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Основним критерієм суми ліміту 'Оплати частинами' є кредитний ліміт по картці, який в більшості випадків є аналогічним. Ліміти переглядаються регулярно. Перевірте, будь ласка, суму ліміту через кілька днів.
Ваші питання вже на розгляді. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
Також, рекомендуємо Вам звернутися в службу підтримки сервісу, на рахунок якої були списані кошти. Це може значно прискорити процес повернення суми.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Сюрприз!
Но отзыв же не об этом. Ко дню Х десятки тысяч людей загрузили на карту валюту, накидали в «Избранное» или «Корзину» товаров и стали ждать. И вот — скидки открываются — а карты Привата на онлайн-покупки не работают! Операторы отвечают — устраним к 12.00, потом к 16.00, потом еще позже, короче, к 22.00 устранили. Неужели банк не смог предвидеть такую ситуацию и принять меры?
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалася негативна думка про банк.
У зв'язку з початком розпродажів на Алі, були зафіксовані значне навантаження і черга платежів, через що Ваш платіж міг бути виконаний із запізненням. Це тимчасова ситуація, яка пов'язана з великою кількістю платежів в єдиний в році день розпродажів в найпопулярнішому інтернет-магазині. Якщо в будь-який магазин прийдуть в тисячі разів більше покупців, черга є природним результатом.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (7)
Кредитная часть P2P перевода через POS: KYIV
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб детальніше розібратись в питанні.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Надання недостовірної інформації
«Щоб переглянути цей документ в електронній формі:
1. Зайдіть на сторінку pb.ua/check
2. Оберіть тип документа „Довідки/виписки“
3. Введіть номер довідки та натисніть „Знайти“
4. Ви зможете завантажити електронну копію з електронно-цифровим підписом»
Проте, в супереч пункту 4 зазначеної примітки, документ завантажується без накладеного на нього ЕЦП/КЕП.
Банку неодноразово повідомлялось через форму on-line діалогу (запити за №№ 25243604 від 15.10.2019 р. та 14488096 від 29.10.2019 р.) про те, що документи з категорії «Довідки», надавані його системою, містять не достовірну інформацію, а саме не мають електронно-цифрового підпису, про наявність якого чітко зазначено у довідці, та з пропозиціями:
— або додати ЕЦП/КЕП до довідок, про що зазначено у документі;
— або скоригувати пункт 4 примітки до виду на зразок «Ви зможете завантажити електронну копію», «Ви зможете перевірити електронну копію документу».
На поточний момент документи продовжують формуватися з хибною інформацією — ЕЦП/КЕП не накладається на документи типу «Довідки», хоча про його наявність зазначено у документі. Згідно наданих коментарів від банку — «рядок приберуть в найближчу версію після оновлення», «терміни оновлення — не відомі».
Питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (5)
Кидали з 90х
І на кінець такий «жарт»: при створенні скарги служба підпримки повідомляє що такий фахівець не працює в даному відділенні))
Перепрошуємо за завдані незручності.
Нами буде проведена детальна перевірка відносно описаної Вами ситуації, щоб покращити якість обслуговування в майбутньому. За результатом з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
Банкомат не выдал деньги но списал их со счета _15.11.2019___Днепр____ул. Ярмарочный спуск, 1____повторно
Столкнулся с проблемой:
15.11.2019 в г.Днепр в отделении банка в банкомате (ул. Ярмарочный спуск, 1) в 13:39 пытался снять деньги.
Банкомат принял карту начал отсчет денег и завис -ДЕНЬГИ НЕ ВЫДАЛ (сумма 20000грн)
со счета в приложении деньги списались — сразу.
на телефон пришло сразу СМС -«ВІДМОВА не вірний пінкод, 20000грн»
после чего банкомат перестал работать.
карту с которой списал деньги не принял другие карты также не принимал.= ЗАВИС.
Пригласил сотрудников отделения, охранника. Сотрудники заявили что с банкоматом была подобная ситуация вчера. Пытались его перезагрузить, но без результатно.
От меня какие либо заявления отказались принимать в данном отделении.
Сказали обращаться на гарячую линию (телефон 3700)
со своей стороны сотрудники банка подали заявку в службу поддержки что банкомат не работает.
Начал звонить на горячую линию.
Первый раз дозвонился в 13:52- сказали не волноваться, что деньги вернуться в течении 15 минут — присвоили заявке номер 15728803 (Заявку на 20000.00 UAH прийнято. Регламент опрацювання — від 24 годин до 14 днів. Детальніше: pb.ua/refund/15728803)
В 14:05 пришел ответ: На жаль за заявкою на повернення 20000.00 UAH ми не виявили факт збою і змушені відмовити в поверненні коштів.
Второй раз дозвонился в 14:34 — Объяснили что оформили первую заявку с ошибкой, и создали заявку якобы без ошибки (Заявку на 20000.00 UAH прийнято. Регламент опрацювання — від 24 годин до 14 днів. Детальніше: pb.ua/refund/15729667)
В 14:47 пришел ответ: На жаль за заявкою на повернення 20000.00 UAH ми не виявили факт збою і змушені відмовити в поверненні коштів. pb.ua/2377
третий раз дозвонился в 15 часов — причину отказа объяснили тем что предыдущие заявки составляли молодые сотрудники и допустили при оформлении некоторые ошибки.
На этот раз заявку составит САМЫЙ опытный сотрудник КОЛЛ ЦЕНТРА и волноваться мне не о чем.
Создали заявку 25552978
данная заявка мне в приложение не подтянулась. Объяснили это тем что она подана высокому руководству и поэтому в приложении не отображается!!!
в 20:09 того же дня связался со службой поддержки Приват банка через вайбер. Что бы узнать какие результаты по моей заявке 25552978.
Специалист Никита сообщил мне что данная заявка УДАЛЕНА т.к. ее «нажаль подали некорректно, її подали на операію від 09.11.2019»???????
Специалист Никита создал четвертую заявку в 19:44 (Заявку на 20000.00 UAH прийнято. Регламент опрацювання — від 24 годин до 14 днів. Детальніше: pb.ua/refund/15735778)
на данный момент деньги не вернули!!!
На help@pb.ua детали сложившейся ситуации и контактные данные, отправил.
Ответа и связи пока нет.
Написати коментар
Шахрайство
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалася негативна думка про банк.
Дозвольте зазначити, що у випадку несвоєчасного виконання кредитних зобов'язань, на які Ви погодилися при отриманні кредиту, згідно умов договору банк вимушений нарахувати відсотки за користування кредитом та за прострочену заборгованість. В такій ситуації, щоб вийти з прострочки достатньо внести суму простроченого платежу, яка відображається в Приват24 та доступна для перегляду. https://privatbank.ua/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити контактні дані та дату і деталі звернення в підтримку.
З повагою, ПриватБанк.
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (1)
Банкомат не выдал деньги но списал их со счета _15.11.2019___Днепр____ул. Ярмарочный спуск, 1
15.11.2019 в г.Днепр в отделении банка в банкомате (ул. Ярмарочный спуск, 1) в 13:39 пытался снять деньги.
Банкомат принял карту начал отсчет денег и завис -ДЕНЬГИ НЕ ВЫДАЛ (сумма 20000грн)
со счета в приложении деньги списались — сразу.
на телефон пришло сразу СМС -«ВІДМОВА не вірний пінкод, 20000грн»
после чего банкомат перестал работать.
карту с которой списал деньги не принял другие карты также не принимал.= ЗАВИС.
Пригласил сотрудников отделения, охранника. Сотрудники заявили что с банкоматом была подобная ситуация вчера. Пытались его перезагрузить, но без результатно.
От меня какие либо заявления отказались принимать в данном отделении.
Сказали обращаться на гарячую линию (телефон 3700)
со своей стороны сотрудники банка подали заявку в службу поддержки что банкомат не работает.
Начал звонить на горячую линию.
Первый раз дозвонился в 13:52- сказали не волноваться, что деньги вернуться в течении 15 минут — присвоили заявке номер 15728803 (Заявку на 20000.00 UAH прийнято. Регламент опрацювання — від 24 годин до 14 днів. Детальніше: pb.ua/refund/15728803)
В 14:05 пришел ответ: На жаль за заявкою на повернення 20000.00 UAH ми не виявили факт збою і змушені відмовити в поверненні коштів.
Второй раз дозвонился в 14:34 — Объяснили что оформили первую заявку с ошибкой, и создали заявку якобы без ошибки (Заявку на 20000.00 UAH прийнято. Регламент опрацювання — від 24 годин до 14 днів. Детальніше: pb.ua/refund/15729667)
В 14:47 пришел ответ: На жаль за заявкою на повернення 20000.00 UAH ми не виявили факт збою і змушені відмовити в поверненні коштів. pb.ua/2377
третий раз дозвонился в 15 часов — причину отказа объяснили тем что предыдущие заявки составляли молодые сотрудники и допустили при оформлении некоторые ошибки.
На этот раз заявку составит САМЫЙ опытный сотрудник КОЛЛ ЦЕНТРА и волноваться мне не о чем.
Создали заявку 25552978
данная заявка мне в приложение не подтянулась. Объяснили это тем что она подана высокому руководству и поэтому в приложении не отображается!!!
в 20:09 того же дня связался со службой поддержки Приват банка через вайбер. Что бы узнать какие результаты по моей заявке 25552978.
Специалист Никита сообщил мне что данная заявка УДАЛЕНА т.к. ее «нажаль подали некорректно, її подали на операію від 09.11.2019»???????
Специалист Никита создал четвертую заявку в 19:44 (Заявку на 20000.00 UAH прийнято. Регламент опрацювання — від 24 годин до 14 днів. Детальніше: pb.ua/refund/15735778)
на данный момент деньги не вернули!!!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Питання, щодо повернення коштів знаходиться в роботі у профільних співробітників. Ми прикладемо максимум зусиль, щоб обробити даний запит як можна швидше. За результатом його обробки ми Вас повідомимо. Окрім того, нами буде проведена детальна перевірка, відносно коректності наданої консультації за Вашим зверненням в підтримку. За результатом перевірки з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (4)
Как говорят об «очень нехорошем человеке»
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Пожалейте стариков
Разберитесь пожалуйста с ситуацией, когда у человека не подключен Приват24, а с карточки регулярно кто-то из Ваших умельцев снимает деньги. Почему претензия именно в Ваш адрес? Потому, что карточка нигде не светилась. Она лежала в одном месте. Телефон тоже. Доступ к ней имел только один человек. На эту карту начисляется пенсия, на которую человек и жил. Не мне Вам рассказывать о протоколах, которые жестко соблюдаются. Чтобы провернуть такую операцию, нужно с паспортом придти в любое отделение банка, изменить финансовый номер телефона, активировать карту в Приват24. Этого бабушка просто не умеет делать. И никто из сторонних людей тоже не сможет сделать. Система не допустит! И не просите подробные данные. У Вас в логах все пишется. Сами найдете, если захотите. А не захотите, так даже с подробными данными ничего не сделаете.
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
На жаль, в заявці до даного відгуку Вами не була прикріплена необхідна інформація, щоб ми могли зрозуміти про якого клієнта йде мова та розібратись в ситуації детальніше. Тому ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для уточнення деталей.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ужас и кошмар
То навязывают кредиты, то не попросишь даже своего
Самый отстойный банк, который мне довелось видеть. И все имеют эти карты толткотпооому, что платилки на каждом шагу.
Нам дуже шкода, що у Вас склалась негативна думка про банк.
У разі, якщо у Вас залишились не вирішені питання, напишіть нам в особистому повідомлені — будемо раді Вам допомогти.
Написати коментар