Мінфін - Курси валют України

Встановити

Полный бред по отношению к клиентам LIQPAY

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
freelans67 17 лютого 2020, 22:37
Подключал сайт к оплате. С горем пополам, но подключили, менеджеры жестко тупили, у них было совершенное разное мнение, но в итоге да, свершилось чудо.

И казалось бы всё было бы великолепно, оплата работает, клиенты довольны, но решил сделать новый сайт и подать заявку на подключение к оплате и его.
Внимание, изначально мне сказал менеджер, что данный сайт 100% пройдет модерацию, после 3-х недель дикого задолбалова со стороны менеджеров — я всё сделал и прописал правильно, а именно условия соглашения, политика и так далее.

Мне в итоге говорят, что данный сайт модерацию не пройдет! Я конечно впаль в печаль, из-за того потерял столько времени, но маленькой беды не бывает.
Приватбанк решил заблокировать мне все карты и сайт, который уже был активирован и спокойно принимал оплату.

После чего я жад кучу времени звонка менеджера, который конечно же без проблем разблокировал мне карты, ведь я ничего нарушал!

Но вот интернет-магазин (тот самый, который уже был активирован заранее) повторно мне активировать теперь отказываются. Причина? А похоже потому что я им просто не нравлюсь.

Скриншоты переписали с менеджером Екатериной.

https://prnt.sc/r3qe40
https://prnt.sc/r3qebb
https://prnt.sc/r3qegy

Я очень сильно поменял мнение о банке.
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2020, 10:13
У нас є ряд зобов'язань перед регуляторами (МПС, НБУ і т.д.) при анддерайтингу Мерчанту, моніторингу Мерчанту і процесування транзакцій.
На жаль, при роботі з вашим сервісом \ сайтом ми не бачимо можливість повного дотримання цих зобов'язань на належному рівні.
Щоб уникнути потенційних санкцій з боку регуляторів за недотримання правил роботи в інтернет-еквайринг змушені відмовити в активації.

Коментарі - 9

+
0
Владимир Пчелко
Владимир Пчелко
18 лютого 2020, 0:06
#
Вы уже не первый кто так рьяно жалуется. Интересно что такое продаете?
+
0
freelans67
freelans67
18 лютого 2020, 13:28
#
Продажа модулей для CMS Opencart, ничего криминального.

А второй сайт, который не прошел модерацию - это социальная сеть знакомств с оплатой за регистрацию. После него то мне заблокировали карты и другой рабочий сайт с оплатой))
+
+14
Shurik Linnik
Shurik Linnik
18 лютого 2020, 12:49
#
Приматы мошенники, бегите с этого банка, они полукриминальная структура! Зачем его вообще национализировали, это тоже самое что Росия анексировала Крым и не знает что с ним делать.
+
0
freelans67
freelans67
18 лютого 2020, 13:31
#
В этом плане не знаю, возможно и так)
+
0
freelans67
freelans67
18 лютого 2020, 13:27
#
Я очень рад, что у вас есть ряд обязанностей, но напрашивается вопрос. Каким тогда местом Вы активировали его в прошлый раз, если ряд обязанностей вдруг стал преградой сделать это второй раз??)) Логика где?
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
18 лютого 2020, 15:08
#
У відповідності до вимог, встановлених Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (далі  -  Закон) та Положенням про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженим постановою Правління Національного банку України від 26.06.2015 № 417, банк зобов’язаний забезпечити всебічний аналіз та перевірку документів (інформації) про фінансові операції клієнтів Банку та відомостей про їх учасників. і відповідно до вимог  статті 10 Закону, має право відмовитись  від підтримання ділових відносин (у тому числі шляхом розірвання ділових відносин) або проведення фінансової операції у разі ненадання клієнтом необхідних для вивчення клієнтів документів чи відомостей або встановлення клієнту неприйнятно високого ризику за результатами оцінки чи переоцінки ризику.
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
18 лютого 2020, 15:08
#
Окрім того, згідно Умов та Правил надання послуг в системі LiqPay (https://docs.google.com/document/d/1Uyjf3qYTb0nn2cGlsKz1ZtZNF3y_NXDoM5ec3CIvyoU/edit) Банк може припинити надання Послуг за  Договором та / або розірвати Договір в односторонньому порядку шляхом направлення Клієнту повідомлення не пізніше дня припинення надання Послуг та / або розірвання Договору в разі:
відмови та/або ненадання необхідної інформації Клієнтом, 
наявності підозр порушення Клієнтом положень цього Договору, законодавства України, правил Міжнародних платіжних систем та/або умов надання банківських послуг Банку, 
порушення Клієнтом положень цього Договору, законодавства України, правил Міжнародних платіжних систем та/або умов надання банківських послуг Банку, або
невнесення Клієнтом суми гарантованого депозиту протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання відповідної вимоги Банку.
В даний момент, у Банка є підстави, які ставлять під сумніви правомірність здійснюваної Вами діяльності, а інформації та аргументів, які Ви надали, недостатньо для того, щоб мерчант продовжував роботу в активному режимі. На жаль, магазин залишиться заблокованим.
+
0
Shurik Linnik
Shurik Linnik
18 лютого 2020, 18:46
#
У вас все дуже погано,кепьскі справи....Зільють вас кудись...
+
+14
freelans67
freelans67
18 лютого 2020, 19:28
#
Ясно, я прочёл 2 ваших сообщения. И разумеется я ничего из этого не оспариваю, но мне любопытно - а я здесь причём?))) Я не отмываю деньги и не занимаюсь терроризмом, ахах)) У меня просто магазин электронных товаров для CMS Opencart, это дополнения для разработчиков, которые создают интернет-магазины.

Ладно, мне просто уже добавить нечего как бы) Вы бы просто разобрались почему на мне «крест» поставили, а не в тупую давали ответы, мол нет и досвиданья.

Я так понимаю это потому что я подал на проверку один из сайтов для подключение оплаты, потому что менеджер мне сказал, мол социальная сеть знакомств спокойно принимается вашим банком. А потом выяснилось что нет и я потратил время, а теперь еще и вот эти проблемы.

Ну ничего, хорошо что приватбанк не единственный банк в Украине)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.95 42.95
USD 39.3 39.9
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.95 42.95
USD 39.3 39.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Полный бред по отношению к клиентам LIQPAY