Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.3 | 41.9 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Золотоноша, вул. Шевченка, 169-А
Адреса:
Черкаська область, Золотоноша, вул. Шевченка, 169-А
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00 - 17:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Vitaliadovgij
17 вересня 2021, 20:01
Операція грижа позвоночника відмова по страховкі!
Коментарі (1)
Ответ банка
18 вересня 2021, 10:08
Добрий день!
Рішення про виплату приймає страхова компанія на основі умов договору укладеного між вами. Детальну інформацію про причину відмови можна переглянути в своєму Приват24 меню «Мої рахунки» — «Страховки» або уточнити звернувшись в підтримку.
Рішення про виплату приймає страхова компанія на основі умов договору укладеного між вами. Детальну інформацію про причину відмови можна переглянути в своєму Приват24 меню «Мої рахунки» — «Страховки» або уточнити звернувшись в підтримку.
Я давно пользуюсь услугами приват банка, но последние годы все меньше и меньше пока вообще не прекратил. Начиналось все с мелочей таких как например обращение к оператору занимало минут 5-10 ожидания, который в итоге вызывал специалиста и это затягивалось минимум минут на 20! Но сегодня приват банк поставил жирную точку. Дело было вечером, мне нужно было оплатить домен, при подтверждении платежа приват24 вместо кода попросил позвонить на их короткий номер. Оператор уточнил даные которые я назвал ВЕРНО, но их кривая система посчитала иначе, в итоге кроме того что домен не оплачен, мне еще и заблокировали аккаунт. И так как все отделения уже были закрыты, даже после того как система приняла мои данные, я остался без денег, аккаунт остался заблокированным. Вывод: к счастью есть альтернативный банк который намного круче и за которым будущее ;)
Коментарі (10)
Ответ банка
7 жовтня 2020, 12:39
Буквально щодня ми стикаємося з різними способами шахрайства по відношенню до наших Клієнтів. Шахраї не стоять на місці і придумують все нові і нові схеми. Повірте, нам дуже шкода тих Клієнтів, які стають жертвами шахрайства і втрачають, іноді, свої останні гроші. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб захистити наших Клієнтів. Не тому, що хочемо витратити Ваш час, а тому що хочемо захистити Вас від матеріальної і, надалі, моральної шкоди. У разі, якщо дані вказані вірно, блокування не проводиться
Ми приносимо свої вибачення, що доставили незручності і щиро сподіваємося, що Ви ніколи не станете жертвою шахрайства. У будь-якому випадку, на поточний момент процедура саме така, але, можливо, в майбутньому будуть якісь зміни. Написали вам в приватному повідомленні, щоб детальніше перевірити інформацію.
Ми приносимо свої вибачення, що доставили незручності і щиро сподіваємося, що Ви ніколи не станете жертвою шахрайства. У будь-якому випадку, на поточний момент процедура саме така, але, можливо, в майбутньому будуть якісь зміни. Написали вам в приватному повідомленні, щоб детальніше перевірити інформацію.
Являюсь клиентом банка с 2007 года. За это время постоянно пользовался услугами банка. Брал десятки кредитов, никогда не имел просрочек и штрафов. И вот неделю назад бац и снизили кредитный лимит! И вот ещё без предупреждения убрали услугу оплаты частями и рассрочку. Вот она плата за долгие годы сотрудничества. Альфа-Банк и монобанк приняли меня с распростёртыми объятиями, дали сходу приличный кредитный лимит и все услуги что и приват и ещё на более выгодных условиях. Короче всё за что берётся государство превращается в…
Коментарі (1)
Ответ банка
20 червня 2020, 8:28
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Пользуюсь услугой Приват24, относительно моего опыта, сервисов аналогичных, приват24, наиболее адаптирован для клиентов. Мне нравится структура подачи информации о передвижении средств, наличия остатков и т.д. Недостатком, на мой взгляд, является наличие очередей в отделении, благо, что теперь не очень часто приходится туда обращаться.
Написати коментар
Ответ банка
17 лютого 2020, 17:43
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Стосовно черг, дозвольте зазначити, що ми щодня працюємо над тим, щоб Ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу. Ми дуже вдячні за Ваше звернення, воно прийнято до уваги.
З повагою, ПриватБанк.
Дякуємо Вам за відгук!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Стосовно черг, дозвольте зазначити, що ми щодня працюємо над тим, щоб Ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу. Ми дуже вдячні за Ваше звернення, воно прийнято до уваги.
З повагою, ПриватБанк.
Мои данные, вплоть до фотографии что была сделана при регистрации карты, были переданы третьим лицам, без моего ведома.
Обратилась в банк, чтобы узнать, как так вышло, что так легко… все данные, фото, телефон, адрес, прописка, кодовое слово итд… узнали третьи лица, обещали разобраться и в течении 1-2 дней связаться, и тишина…
Написати коментар
Обратилась в банк, чтобы узнать, как так вышло, что так легко… все данные, фото, телефон, адрес, прописка, кодовое слово итд… узнали третьи лица, обещали разобраться и в течении 1-2 дней связаться, и тишина…
Ответ банка
8 вересня 2019, 18:01
Добрый день!
Мы запросили в личных сообщениях Ваши контактные данные, чтобы детальнее рассмотреть Ваш случай и разобраться в сложившейся ситуации.
С уважением, ПриватБанк.
Мы запросили в личных сообщениях Ваши контактные данные, чтобы детальнее рассмотреть Ваш случай и разобраться в сложившейся ситуации.
С уважением, ПриватБанк.
Доброго дня! Сім місяців тому моя дружина загубила кредитну картку ліміт був 500 грн. але ми нею активно користувалися та вчасно поповнювали баланс щомісяця до моменту втрати. Ми звернулися в представництво Приват Банк з проханням відновити картку, про те співробітник банку нам відповіла що за даною фізичною особою ніякої кредитної картки не закріплено і боргу перед банком немає, на що ми відреагували з пересторогою та вимагали взагалі положити всі кошти яких не вистачало та закрити картку, тим паче сума була смішною! Співробітник банку нам відповів що кошти ми не зможемо положити так як немає ніякої інформації в системі, і взагалі ніякої кредитної картки немає тільки картка для нарахування допомоги за новонародженого. Нам співробітником банку була видана довідка про те що Станом на 10.03.2017 не
має заборгованості перед ПАТ КБ «ПриватБанк» (електрона копія є на сайті банку )
І тепер через сім місяців з нами зв’язується співробітник банку і каже що ми винні 1800 грн пені за построчу! До цього ні СМС повідомлень ні дзвінків про прострочу платежу не було!
Звернувшись до співробітників банку, нам відповіли що ці довідки вони видають на право і на ліво і ніякої юридичної сили вони не несуть, а данні по карточці не могли знайти бо співробітник банку який видавав картку при реєстрації не вніс якийсь код і в системі були якісь збої!
Так от таке питання — чому я маю платити тепер пеню за халатне відношення співробітників банку і за збої в системі, при тому що ми ходили до банку три дні поспіль та вимагав вияснити куди поділась інформація про кредитну картку і чому мені видали документ з мокрою печаткою та підписами запевнивши мене що ніякого боргу немає, а тепер через сім місяців мені нарахували пеню?
При тому що ми не відмовляємося погасити заборгованість до моменту видання нам довідки!!!
Доречі звонив на гарячу лінію Приват Банку але почув у відповідь одні ПОГРОЗИ та звинувачення у шахрайстві!!!
Коментарі (7)
має заборгованості перед ПАТ КБ «ПриватБанк» (електрона копія є на сайті банку )
І тепер через сім місяців з нами зв’язується співробітник банку і каже що ми винні 1800 грн пені за построчу! До цього ні СМС повідомлень ні дзвінків про прострочу платежу не було!
Звернувшись до співробітників банку, нам відповіли що ці довідки вони видають на право і на ліво і ніякої юридичної сили вони не несуть, а данні по карточці не могли знайти бо співробітник банку який видавав картку при реєстрації не вніс якийсь код і в системі були якісь збої!
Так от таке питання — чому я маю платити тепер пеню за халатне відношення співробітників банку і за збої в системі, при тому що ми ходили до банку три дні поспіль та вимагав вияснити куди поділась інформація про кредитну картку і чому мені видали документ з мокрою печаткою та підписами запевнивши мене що ніякого боргу немає, а тепер через сім місяців мені нарахували пеню?
При тому що ми не відмовляємося погасити заборгованість до моменту видання нам довідки!!!
Доречі звонив на гарячу лінію Приват Банку але почув у відповідь одні ПОГРОЗИ та звинувачення у шахрайстві!!!
Ответ банка
3 листопада 2017, 10:33
Просимо Вас направити в листі на help@pb.ua отриману довідку і контактні дані Вашої дружини, вказавши посилання на відгук, щоб ми могли перевірити інформацію і вирішити питання, що виникли.
Не смог оплатить покупку в магазине так как на кассовом аппарате написало «отмену». Связавшись с оператором приват банка, только раза с 4-го смог узнать хоть какие-то подробности. Оказывается на мою карту поставили ограничение из-за того что на меня была подана жалоба, которая заключалась в том, что будто бы я через интернет магазин продал какую-то вещь. Получил деньги, а получателю по новой почте пришел пакет с солью. Узнав это я был просто в шоке. Ведь ничего не продавал в интернет магазине и вообще по новой почте ничего не отправлял уже несколько месяцев.Теперь начато какое-то служебное расследование банка которое будет длиться 5-7 дней, а может и 30-ть(со слов оператора). В течении этого срока я получается должен «лапу сосать», ведь все средства на карточке. Не понимаю неужели такому серьезному банку, чтобы расследовать такую глупость необходимо минимум 5-7 дней. Полная некомпетентность и неуважение!
Коментарі (26)