×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Всі курси банку |
Минус по дебетовой интернет карте.
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Дозвольте пояснити, що іноді виникають такі ситуації, що при спробі оплати карткою, сума може бути заблокована.
Власник картки, якщо у нього є підтвердження неуспішного проведення операції (копія чека повернення товару, скасування операції та ін.), може звернутися в підтримку ПриватБанку і залишити заявку на розблокування суми.
Якщо на заблоковану суму протягом десятиденного строку не приходить фінансового підтвердження, заблокована сума автоматично розблокується і стане знову доступною для використання.
Ваше питання вже знаходиться на розгляді у наших профільних фахівців. Ми зробимо все можливе, щоб вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вам зателефонує наш співробітник.
Приносимо вибачення за спричинені незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
убрали кредитный лимит с 30 тыс.грн. в 0 грн.
У меня открыта карта Универсальная Gold, карта была открыта с кредитным лимитом 10 тыс.грн. На протяжении нашего сотрудничества кредитный лимит был увеличен Вами до 30 тыс. грн. + оплата частями 21 тыс.грн. Помимо постоянного дохода (зар.плата), есть маленькое собственное дело – где постоянно нужны дополнительные денежные средства, поэтому постоянно пользуюсь кредитными средствами (для этого была открыта кредитная карта). За все время пользования картой ни разу не просрочила платеж (не зря вы мне увеличили кредитный лимит). 16.01.2020 меня ждал очень неприятный сюрприз, мой кредитный лимит был уменьшен до нуля! P/S/ не нужно мне писать «банальный ответ» у вас математическая формула для расчета – это бред только в вашем банке! Банк – должен быть надежным, а вы халатно повелись со своим клиентом. Муж ушел от вашего обслуживания год назад, я тоже закрою договор оплаты частями и перейду в другой банк без сюрпризов. И напишите мне где в договоре, есть пунк что вы имеете право без предупреждения снизить кредитный лимит ( т.е. вообще его убрать)
Нам шкода, що Ви відчули незручності та разом з тим не бажаємо, щоб між нашими Клієнтами і банком були непорозуміння. Дозвольте пояснити, що рішення приймає кредитний комітет на основі багатьох факторів по кожному Клієнту в індивідуальному порядку. Давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що в умовах і правилах вказана інформація про те, що банк може в односторонньому порядку змінювати ліміт кредитних коштів без попередження, а саме:
2.1.1.2.5.… При цьому Сторони узгодили, що протягом строку кредиту розмір кредитного ліміту може бути змінений Банком в односторонньому порядку як в сторону збільшення, так і в сторону зменшення, на підставі аналізу кредитоспроможності Клієнта в рамках розміру, зазначеного у абз.1 цього пункту, та не потребує додаткового погодження із Клієнтом.
Ознайомитися з детальною інформацією Ви можете на сайті: https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=uk
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (5)
Поповнення через термінал самообслуговування
Ймовірно, термінал не зміг зчитати Вашу картку з першого разу, тому виникла така ситуація.
Якщо у Вас є підозра, що дані картки могли потрапити до третіх осіб, Ви можете заблокувати картку в Приват24.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (4)
Банк кинув на 600 грн
я закидав кошти так 600+3200+500
першу суму 600 грн не зарахувало, пройшло хв 10 як я помітив тобто перевірив додатком рахунок.
Одразу перетелефонував на 3700, там оформив заявку і пояснив ситуацію.
На слід день мені прийшла відмова, я знову оформив, виявилось що оператор невірно вказав суму яку мені не зарахував ПБ, ок так 2 та 3 заявку мені відмовили, оформляю я 4 заявку вже помоєму це була сбпб, говорять меніщо мол перевірять камери чи я точно вносив суму.
Сьогодні 19.01.20 телефонують і говорять що вони нічого не можуть мені допомогти, тонко намікають що ей бой ти гроші ніякі не добєшся, і доступу до камер в них немає,інкасатори чисті.
В кінцевому результаті я залашився без 600 грн і спорчений настрій.
Як можна захисти себе та добитися справедливості.
(квитанцій термінал не видає, передвонив на гарячу приблизно чрз 10 хв)
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Спасибо, я не знал что делать, а мне помогли
Дякуємо за Ваш відгук! Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
В очередной раз поддержка
Оплатил комуналку и запросил платёжное поручение на почту. Оно не пришло. Попытался ещё и ещё. Обратился в поддержку. Девочка погрузилась чуток и сообщения сразу пришли на почту. Подумал что теперь всё работает, попытался повторить операцию. Но опять ничего. Написал на почту этот же вопрос. Пришёл ответ о том, что я когда-то отказался от получения писем. Но вот в чём незадача, с веб версии всё приходит. Не приходят только с приложения на андроид. Обратился ещё раз в поддержку, ответили что у меня неактуальная версия. Скидываю скрин версии приложения (6.03.02), оператор просто советует использовать веб версию. Ну так, то я согласен и как я и говорил, особой проблемы я не вижу. Но операторы просто не знают что отвечать. Желаю банку развития поддержки. Берите пример с моно.
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Лучшее приложение лучшего банка!
Дякуємо Вам за відгук! Для нас дуже важливий зворотній зв'язок. Завдяки йому ми розуміємо, що рухаємось в правильному напрямку.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (8)
Терминал сьел деньги и просто послал нас на 3 буквы
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Процедура повернення коштів залежить від суми поповнення. Перш за все ми намагаємося допровести операцію на ту карту, яку Ви спочатку хотіли поповнити. На жаль, з технічних причин, це виходить не завжди. Якщо Ви не є нашим клієнтом, авторизувалися за допомогою номера телефону і сума платежу до 100 грн, ми можемо повернути їх на телефон. У випадку, коли сума платежу до 500 грн — на PrePaid картrу, з якої Ви можете зробити платіж і не оформляти реальну картrу. Якщо сума вище, з метою безпеки Ваших коштів і з метою протидії шахрайству, ми просимо Вас отримати безкоштовну картку для повернення коштів. Таким чином ми зможемо впевнитись в тому, що кошти повернені тій людині, яка вносила їх в термінал. Оформити картку можна в будь-якому зручному відділенні, це не займає багато часу. Після цього, для повернення коштів достатньо звернутись в підтримку на нашому сайті pb.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Не пунктуальність, кощунство .
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми намагаємось проводити регламентні роботи в той час, коли сервісом користується найменша кількість клієнтів, щоб мінімізувати можливі незручності. Ми проводимо оновлення та модернізацію наших сервісів, щоб Ваше обслуговування в банку було більш комфортним та безпечним.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
О быстром кредите...
Потом я припустил такую версию что моя заявка не отправилась. Зашёл на сайт — отправил её вновь. Ничего не произошло…
Через день опять отправил заявку и… Ничего…
В общем, приват банка это кроме обмана своих клиентов обвиняется ещё в грубой некомпетентности, по моему мнению…
Заявка розглядається для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів на підставі яких банк приймає остаточне рішення про можливість надання та суму кредиту.
Ви можете перевірити статус поданої заявки на сайті, де вона подається — https://credit.privatbank.ua/ в правому верхньому куті натиснувши на «перевірити статус заявки».
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Швидка та терпелива допомога в необхідний момент
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Звонки привата
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення про суму ліміту.
Дзвінки інформаційного характеру про наявність заборгованості були здійснені виключно в силу втрати зв'язку з клієнтом і порушення виплати за договором, таким чином клієнту надається номер для зворотного зв'язку з банком для вирішення проблемної ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (13)
Двойное списание при платеже на Новой Почте
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалось неправильне враження про банк.
ПриватБанк діє згідно правил міжнародних платіжних систем, які актуальні для всіх банків. Кошти що знаходяться в резерві автоматично повертаються назад на доступний баланс картки на 11й день після проведення операції, за умови відсутності запиту на списання від торгової точки. У випадку, якщо в банк надійшов запит на списання суми, ми передаємо заявку на опротестування даної операції до міжнародної платіжної системи. Згідно правил міжнародних платіжних систем, регламент обробки заявки може складати до 120 днів. Але ми зі своєї сторони завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено якомога скоріше. Після обробки запиту ми інформуємо клієнта про результат.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Возврат средств
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
Коментарі (20)
Всё Супер! Респект И Уважуха Вам!
Дякуємо за Ваш відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Ошибка при оплате через терминал
Терминал по адресу г.Николаев ул. Дзержинского 49а.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми звернулись до Вас в особистому повідомленні.
Коментарі (1)
Перекладывание комиссии с продавца на покупателя
Товар на витрине стоит 100грн по ценнику. При оплате наличными ты платишь 100грн. Но, если хочешь оплатить картой по терминалу, будь добр — доплати комиссию и оплачивай 102 грн. Но
На все вопросы продавец отвечает, что не хочешь оплачивать комиссию со своего кармана, и перекладывает её на покупателя.
Банк же, выдал терминал, и пусть продавец крутится как хочет.
В других же банках за такие действия, продавца штрафуют. А в развитых странах это еще и штраф от гос-ва.
Тех.поддержка банка вообще удивляет, компетентности — ноль.
И мой вопрос: должен ли банк регулировать держателей терминалов и разрешать устанавливать разную цену, в зависимости от выбранного способа оплаты?
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок.
Для цього ми запросили в особистому повідомленні деталі ситуації, що сталась.
Коментарі (11)
Моё впечатление о банке.
Дякуємо за Ваш відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Написати коментар
Кредитный лимит, если срежут, что будет???
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
У разі зменшення розміру кредитного ліміту, якщо на Вашій картці не було заборгованості, вона не виникне через те, що кредитний ліміт став менше.
У разі ж, якщо на момент зменшення кредитного ліміту заборгованість на картці була, на момент зменшення кредитного ліміту, вона залишається в тому ж розмірі.
Просьба поставить статус «Проблема решена», или я могу как-то это сделать? И всё-же, хотел бы услышать ответ от Edigar22
Коментарі (23)
***
Коментарі (6)