Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити
ВХІД
Повернутися
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Богдан Александрович 10 лютого 2025, 12:28
Мне нужно было снять с банкомата Приватбанка 12000 гривен, деньги я снимал по QR-коду. Максимальный вывод с одной операции 4000 грн, по этому я разделил на 3 операции. 2 операции снятия были успешны, на третью операцию банкомат выдал ошибку. Деньги с карты списались, а наличкой банкомат мне ничего не выдал. После этого я пытался связаться через телеграмм бота, но в боте не было вообще данной операции. Через час я связался с оператором поддержки, она увидела что действительно была ошибка и зафиксировала заявкой что банкомат не выдал средства. Сказали ожидать от 1 до 3 дней. После этого срока я позвонил и мне сказали ожидать до 14 дней потому что нужны результаты инкассации. Я прождал 14 дней (деньги я снимал 20.01.2025 года), позвонил в поддержку приватбанка 03.02.2025, и мне сказали что инкассацию еще не проводили, ожидайте. Я ждал еще до 08.02.2025 и статус моей заявки изменился. 09.02.2025 приватбанк «Ухвалив рішення» що факт збою за вашою заявкою не підтверджено, то есть мои деньги мне возвращать не положено. Прошло 20 дней с момента снятия моих средств и решение было не возвращать мои деньги. Я повторно создал заявку чтобы еще раз тщательно перепроверили (камеры вам для чего, вся информация по выводу есть, и ваши операторы видят у себя информацию что банкомат выдал ошибку при снятии средств. Номер заявки по которой мне пришел отказ: 29647625

Мало того что я ожидаю свои деньги 21 дней (на данный момент), так еще и не факт что вернут. Приходится добиваться своей правоты
Полезный комментарий
Богдан Александрович 12 лютого 2025, 14:34
UPD. На 23-й день все-таки вернули деньги. Осадок неприятный остался, дальше думайте.
251248Luyba 9 лютого 2025, 13:02
04.10.2024року о 14 г. 12 хв. в мене з заблокованої крединої карти «Універсальна» з кредитного ліміту були транзакції на суму 27522 грн. Безпека ПриватБанку мене не захистила! Карта у мене на руках, третім особам не передавала ні карти, ні персональних даних, катрку не втрачала, купівлі-продажі через сайти не здійснювала. Шахраї вводили невірний CVV код і банк не прийняв жодних дій, щоб запобігти шахрайству. Я не отриманимувала від банку СМС-повідомлень з кодом, який мігби підтвердити списання коштів шляхом уведення такого коду, і банк не зупинив процес списання коштів. Саме працівником банку була допущена халатності, внаслідок чого незаконно списались кошти з заблокованої карти, но банк продовжує кожного міяця нараховувати відсотки. Процівники банку телефонуют ведуть себе не коректно і ще погрожують!!!
Полезный комментарий
SergeyNina 10 лютого 2025, 0:24
Чарджбек начинайте. Это очень старая не закрытая дырка в приват. Если очень просто то есть список доверенных сайтов где такое можно сделать. Кредитный лимит, ограничения на оплату в интернете все равно оплата проходит. Тоже самое подписки.
olsamso 8 лютого 2025, 20:43
Для чего мені телефонувати щоб підтвердити перевод тисячі гривень? Чому їх не можна просто відправити? ВІЙНА ЩЕ НЕ ЗАКІНЧИЛАСЬ. На війні зв’язку нема. Старлінк нещасний з перебоями через раз працює. Вони мені намагаються телефонувати щоб підтвердити відправку тисячі гривень. ТИСЯЧІ ГРИВЕНЬ. Моєї тисячі, яку я заробив на війні своїм здоров’ям. ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПРАВКИ ТИСЯЧІ ГРИВЕНЬ. В підтримці Приват24 бот несе якусь ахінєю. В телеграмі бот також несе ахінєю.
Полезный комментарий
SergeyNina 10 лютого 2025, 0:22
Если ip адрес не украинский то такое постоянно. При использовании старлинк он не украинский и такое происходит часто. Тоже самое при использовании vpn/proxy будет. Раньше был VPN с пулом укр ip адресов который приват воспринимает нормально, но увы это закрыли по моему.
Дмитро Сазонов 7 лютого 2025, 21:05
Користувався послугами банку більше 15 років. Раніше був повністю задоволений. Але зараз враження змінились в протилежний бік:
— У відділеннях постійні черги, усіх без вийнятку.
— До колл-центру додзвонитись нереально. Якщо цензурно виражатись то ваш віртуальний помічник просто недолугий. І головне що вам на це байдуже, бо за 2−3 роки нічого ви не змінили з цим. Немає різниці яка проблема і яка в тебе картка Gold чи звичайна, та хоч платинова, щоб з першого разу вирішити проблему через коллцентр треба тільки казати тому електронному помічнику, що в тебе скарга і тоді хоч якось можна поговорити з оператором.
— Про кредитування взагалі мовчу. Кредит на авто з першим внеском погодили швидко, кредитний ліміт на картку не встановлюють хоч 200 000 проси, хоч 2 000 — після зменшення кредитного ліміту 8 років назад. Не дивлячись на те що в мене був після цього не маленький депозит у банку, і зп не маленька також приходила на картку для виплат, та ще й ФОП рахунок був також в Приваті. Усі намагання вирішиті індивідуально це питання провалювались, хоча в інших банках завжди йшли та йдуть на зустріч та надають навіть більше 200 000. У цьому ж тільки відповідають недолугі менеджери завченими фразами не кращими ніж телефонний робот) Ніхто не знає причин, тільки кажуть одне й те саме — користуйтесь більше карткою, відкрийте депозит, отримуйте ЗП, але якщо раніше зменшували кред. ліміт то геніальний скоринг може ніколи не повернути вам кредитний ліміт … хоч би яким високим не був кредитний рейтинг, ваша ЗП, чи депозит. Рахунок ФОП закрив через ті ж самі проблеми. В цілому не раджу цей банк. Картку зберігаю тільки через те що іноді клієнти просять для їх зручності.
Qwerty1999 7 лютого 2025, 18:33
3D Secure — защищенный протокол авторизации пользователей для CNP-операций (операций без присутствия карты). У МПС VISA протокол называется — Verified by Visa. У МПС Masterсard протокол называется — Masterсard SecureCode. В реальной жизни не все интернет-магазины и вэб-сайты поддерживают 3D-Secure. Эта технология не является обязательной. Если банковская карта клиента поддерживает технологию 3DS, а интернет-магазин нет, то ответственность за несанкционированную транзакцию возлагается на сторону, по чьей вине не была использована технология 3DS. Только вот клиенту банка от этого не легче. Поэтому и возникла идея в очередной раз попросить Приватбанк в системе Приват24 в свойствах банковской карты (управление картой/счётом) в разделе «Настройки» добавить чекбокс с текстом «Разрешить только 3DS-интернет операции». И если такой чекбокс включен, то банк обязан отклонять транзакции по картам с 3DS, если интернет-магазин не поддерживает 3DS. Если же такой чекбокс выключен, то банк вправе проводить все интернет-транзакции не зависимо от наличия или отсутствия 3DS со стороны интернет-магазина, что в реальной жизни Приватбанк и делает. Я просто уверен, что этот неприметный чекбокс в активном состоянии сильно осложнит мошенническое перечисление денег с карточных счетов клиентов Приватбанка без их ведома.
Если Приватбанк заинтересован в уменьшении количества мошеннических операций с картами своих клиентов в разы — этот чекбокс да ещё и в активном состоянии по умолчанию должен быть внедрён как можно быстрее.
Если же Приватбанк заинтересован в продолжении воровства клиентских средств и ему реально плевать на своих клиентов — пусть всё остается как есть, ведь мошенники тоже люди и они хотят хорошо жить за счёт украденных денег клиентов Приватбанка.

Кстати, дайте интернет-ссылку, перейдя по которой я, как клиент Приватбанка,
мог бы ознакомиться с актуальным перечнем «доверенных сайтов» или
это строго секретная информация, о которой клиентам Приватбанка знать
не положено…
Navegantes 6 лютого 2025, 18:36
Хочу висловити подяку Софії та Миколі за допомогу у чаті Приват24 стосовно актуалізації даних. А от «фахівчиня» Оксана, яка телефонує клієнту і просто бубонить у слухавку, навіть не намагаючись почути проблему, однозначно потребує курсів підвищення кваліфікації
Tanya2836mM 6 лютого 2025, 9:14
В кабінеті <Приват 24> у закладці «Платежі» було дві адреси: стара (за якою раніше здійснювала платежі) і нова (за якою нещодавно офіційно зареєструвалась). При спробі видалити шаблон зі старою адресою виявилось, що такої опції я не знаходжу.
Я звернулась у «відгуки» зі скаргою на незручності. І в дуже короткий термін з’явилася можливість не тільки додати, а і ВИДАЛИТИ шаблон. Дуже вдячна за оперативність і небайдужість😊👍
Тимур Козлов 5 лютого 2025, 14:03
Зіткнувся з проблемою. В мене була інтернет доларова карта. Перевів з неї 45 баксів в одну установу юридичну. І того ж дня було оформлене повернення коштів в повному обсязі цією установою. Суто проблеми. Приватбанк списав ті 45$ і ще списав 2.5$ комісії собі. На наступний день мені надійшло смс від приватбанку, що поступили кошти назад, але на карточці їх немає й досі. Відповідь техпідримки вразила. Гроші до них не прийшли, хоча смс про їх отримання надійшло від приватбанку. І ще комісія в них офіційно 0.5% від суми але не менше 5грн на такі переказі. А отже там мало бути сумма в 10 разів менше, не 2.5$. У поверненні мені моїх коштів техпідтримка відмовила, сказала що це не можливо і що їм байдуже, можу звертатись куди хочу, гроші вони повертати не збираються!!!
sucks 5 лютого 2025, 13:26
Через додаток намагаюся переказати валюту з картки на картку власній дружині.
Отримую повідомлення, що мені необхідно підтвердити свої родинні зв’язки з нею (при цьому співробітники банку бачать, що моя дружина є моєю дружиною, я вказував її дані 8 років тому при черговому візиті в банк, але, мабуть, зараз треба це довести документально).
Телефоную на 3700. Перший на сьогодні оператор (чудовий спеціаліст, безмежно вдячний їй) багато разів намагався заповнити форму по інструкції, але впирався у помилку системи, що розмір прикріпленого файлу мого свідоцтва про одруження не має перевищувати 10 МБ (хоча ми прикріпляли файл розміром менше ніж 5 МБ). Я через чат відправляв зазначене свідоцтво у різних форматах та різним розміром (4,7 МБ, 4,9 МБ, 5 МБ), зменшуючи його онлайн з телефону через сторонній сайт — все марно.
Другий оператор (такий же відповідальний спеціаліст) також впирався у помилку стосовно начебто перевищення розміру прикріпленого файлу.
Третій оператор — та ж сама історія.
Самостійно вирішуючи власне питання, я заповнював форму через чат підтримки на офіційному сайті, наприкінці чату я отримав повідомлення, що повторне звернення в чат не прискорить вирішення питання, тому поточну сесію завершено, до побачення. Як я розумію, система бачить десь активний чат (тільки де? У додатку? Можливо, але сам я його зі свого боку завершити не можу, тому якщо оператор його не завершив сам — від мене нічого не залежить і я не можу звернутися за допомогою!) і не дає мені вирішити питання самому. Питання: чому про це не повідомляється на початку чату, щоб я не витрачав свій час і не заповнював усі дані зі свідоцтва вручну (а там тільки назва державного органу, що видав свідоцтво, займає три рядки)?
І підтвердження родинного зв’язку — не фінальна задача, а лише один крок на шляху до примітивного переказу з картки на картку у 2025 році.
Залишив скаргу за допомогою дзвінка на 3700 щодо вкрай тупої роботи системи, з якою три (!) спеціалісти банку провозилися сумарно дві години часу.
Висновок: розробники алгоритму підтвердження родинного зв’язку, які були найняті державним банком, зі свого боку (навмисно або ні) зробили так, щоб ви не змогли переказати валюту власному родичу. Хто перевіряв працездатність цієї системи при прийманні виконаних IT-«спеціалістами» робіт — також некомпетентний.
Наразі питання так і не вирішене. Що робити далі — не уявляю. Дякую за купу витраченого часу мною та трьома співробітниками банку.
Полезный комментарий
Qwerty1999 7 лютого 2025, 18:55
sucks

Не знаю, как ты умудрялся получать такие огромные размеры…


Я делал фотки аналогичного св-ва размером менее 500К,
а pdf-файл вообще получался менее 100К.

К сведению, есть бесплатное микрософтовское приложение Lens
как раз для фотографирования/конвертации разного рода
документов — попробуй, может поможет, а если нет — удалишь…
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 березня 2025, 19:02
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/03/27/147801498/
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Quantor 5 лютого 2025, 10:17
Відділення за адресою: Харків, пр-т Незалежності, 7
Заявку на зимову підтримку подавав родич з категорії 65+ без ДІЇ ще в середині грудня. Сказали, що через два тижні вам зателефонують, буде картка. Потім казали що 28 січня буде. Тепер кажуть колись то у лютому буде. чекайте …
Досі немає навіть картки.
І взагалі не зрозуміло, навіщо нав’язувати саме пластик для пенсіонерів для цієї програми. напевно 99% влаштувало б віртуальна картка. Все одно крім комуналки, особливо і нікуди ті гроші витратити.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AlphaBabushka 4 лютого 2025, 17:56
ПриватБанк снова разочаровал. Несмотря на депозит 92 500 грн и активное пользование картами, они снизили кредитный лимит до 0 грн. Если ищете надежный банк с адекватной кредитной системой — крайне не советую этот. В других банках условия намного лучше.
Iryna15773 4 лютого 2025, 17:35
Відділення за адресою: Київ, вул. Гната Юри, 7-Д
В суботу 1.02.2025р. я прийшла у відділення на Гната Юри 7д із запитом на зміну кредитного ліміту та відкриття оплати частинами. З собою принесла довідку з роботи про розмір зарплати. Співробітниця не звернула уваги на цю довідку, відразу почала змінювати кредитний ліміт. Звісно система їй відмовила в зміні кредитного ліміту. Тільки потім співробітниця почала фотографувати довідку і я до сих пір не знаю, чи введена ця довідка в моєму профілі. А тепер кредитний ліміт можна буде змінити тільки 4.03.2025р! Так із-за некомпетентності співробітника я не можу користуватися оплатою частинами!
Людмила Белая 4 лютого 2025, 16:59
Відділення за адресою: Київ, вул. Антоновича, 66
Давний клиент с отличной репутацией.
Неделю назад заказала апостиль у ФОП.
Заказала апостиль свидетельства о браке с переводом. Указала в платёжке мою девичью фамилию и фамилию мужа как написано в свидетельстве о браке и какую услугу оплачиваем — оплатила с монобанка 2500.
Неделю они мурыжили и не видели деньги на счету. Монобанк прислал прямую ссылку на деньги, работники даже не соизволили узнать пришли ли деньги или зависли в воздухе.
Монобанк сделал мемориальный ордер.
ФОП пришел сегодня получить наконец деньги за работу и ему не отдают деньги.
Почему?
А потому, что оказывается я должна предоставить ещё и паспортные данные моего мужа вместе с кодом.
Я, извиняюсь, это был наш совместный счёт?
Или, мой личный?!
Деньги я отправляла со своей карты лично!
И там мог быть вписан хоть Вася Пупкин — это описание услуги.
Ответ приват банка: мы будем рассматривать вашу заявку от 30 до 60 дней и в случае не предоставления всех требуемых бумаг мы отправим ваши деньги в национальный банк.
Господа, вы ничего не перепутали?
Не взяли на себя лишние обязанности?
Вы, банк, или кто?
Вам деньги отправили с моего счета, все бумаги по мне предоставили, квитанцию, ордер, ко мне лично есть претензии?
Более того, я ваш давний клиент и все данные обо мне у вас есть.
Решили заработать?
Заработали.
Я закрыла все карты в приват банке и удалила приложение к… сами додумаете куда.
Никогда больше у меня не будет приват банка с таким отношение к клиентам!

Мой отзыв: Не рекомендую этот банк в связи с тем, что воруют деньги у клиентов!
Romann79 4 лютого 2025, 11:44
Без пояснения был заблокирован лимит по карте Универсальная. При обращении как в отделение банка, так и на линию 3700 сотрудники банка не могут дать ясного ответа, по каким причинам была проведена блокировка, что нужно сделать для разблокировки и в какой срок будет произведена разблокировка. Ответ — это не человеческий фактор, это система, ожидайте.
YuliaStepanova 3 лютого 2025, 23:24
Приват Банк не віддає кошти вже третій місяць, не раджу відкривати в цьому банку рахунки особливо ФОП, купу заяв про перерахунок коштів с закритого рахунку вже написали і кожен раз вимагають писати нові бо там не така заявка там не на тому вже рахунку кошти, просто ад, а не сервіс. Привласнити на 3 місяці чужі кошти, а сума значна це як, ПриватБанк???
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
technics123 3 лютого 2025, 22:42
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Академіка Глушка, 16
Моя мама является клиентом банка. У неё истёк срок действия карты.
Она обратилась в ближайший филиал, чтобы перевыпустить карту, где ей сказали, что в связи с отсутствием пластика не перевыпустят карту и она может и дальше пользоваться нынешней картой, т.к военное положение итд.
Проблема в том, что теперь на каждой кассе каждый кассир объявляет о том, что у неё закончился срок действия карты и сам процессинг с банком происходит очень медленно.
Хотел спросить — насколько это нормальная практика в данной организации?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
floe 2 лютого 2025, 13:19
Заявка на відкриття банківської карти Національний кешбек і отримання на неї 1000 грн. Зеленського була подана 16 грудня 2024 року. Приват банк знаходиться за адресою м. Бровари, вул. Незалежності, 2. Вже пройшло півтора місяці, а банківський співробітник відповідає, що немає фінансування і коли буде не знає. Тобто 1000 Зеленського тепер пенсіонерам не світить ?! Це такий безлад відбувається тільки у відділеннях Приват банку м. Бровари чи у Києві теж ?!
Viktor1961 2 лютого 2025, 5:41
Дуже вдячний за роботу ваших співробітників Приватбанку в чаті, які допомогли вирішити проблему з розблокуванням картки банку і вчасно зупинили намагання вкрасти гроші з картки шахраям, а потім змінити номер контактного телефону для подальших транзакцій з карткою. Щиро дякую за вашу турботу, людяність і чутливість до проблем простих людей…
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mbnk 31 січня 2025, 23:38
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 158
Был кредит в ПриватБанк, который уже погашен. Но, до погашения был суд и для исполнения передали на виконавчу службу. Мы оплатили все издержки исполнителя и судовые. Закрыли кредит. А исполнитель требует банковскую довидку с номером виконавчого производства и судовою справою, что выполнены все обязательства по банку. А нам банк дал просто довидку без номера ВП и суд дела. Где брать эту довидку, и я знаю что она ещё и платная. И сколько времени для её получения? И в обще такие довидки банк даёт?
Kiotto Mk 31 січня 2025, 21:14
Захотів поповнити карту моно, так як біля дому термінал привата. І на свою дурну голову поповнив так, що термінал залишив собі 5 к, питаю менеджера, що робити. Дзвоніть у підтримку і ВИ ПОВИННІ стати клієнтом нашого банку, щоб вам повернули кошти. Платиш комісію 100, потім ходиш по банку, стоїш в черзі і все це, через їх… До дупи, що тобі потрібні кошти, до дупи що мусиш пропускати роботу. Нікому не раджу, навіть молю не користуйтесь
Полезный комментарий
SergeyNina 1 лютого 2025, 0:20
Карту монобанка запрещено пополнять через кассу приватбанка это негласное правило так как очень много ошибок. Или надо вручную заполнять фио получателя и срок действия карты. Теперь возврат только на карту приватбанка. Пользуйтесь сити 24 или изипей

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.95 41.55
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.95 41.55
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝