×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 40.95 | 41.55 |
Всі курси банку |
Банкомат приватбанка не выдал деньги, списали со счета, и в результате пишут факта сбоя банкомата — НЕТ
Мало того что я ожидаю свои деньги 21 дней (на данный момент), так еще и не факт что вернут. Приходится добиваться своей правоты
Коментарі (11)
Про вкрадені кредитні кошти
Коментарі (2)
ПриватБанк
Коментарі (4)
Банк в якому сервіс на нулі!
— У відділеннях постійні черги, усіх без вийнятку.
— До колл-центру додзвонитись нереально. Якщо цензурно виражатись то ваш віртуальний помічник просто недолугий. І головне що вам на це байдуже, бо за 2−3 роки нічого ви не змінили з цим. Немає різниці яка проблема і яка в тебе картка Gold чи звичайна, та хоч платинова, щоб з першого разу вирішити проблему через коллцентр треба тільки казати тому електронному помічнику, що в тебе скарга і тоді хоч якось можна поговорити з оператором.
— Про кредитування взагалі мовчу. Кредит на авто з першим внеском погодили швидко, кредитний ліміт на картку не встановлюють хоч 200 000 проси, хоч 2 000 — після зменшення кредитного ліміту 8 років назад. Не дивлячись на те що в мене був після цього не маленький депозит у банку, і зп не маленька також приходила на картку для виплат, та ще й ФОП рахунок був також в Приваті. Усі намагання вирішиті індивідуально це питання провалювались, хоча в інших банках завжди йшли та йдуть на зустріч та надають навіть більше 200 000. У цьому ж тільки відповідають недолугі менеджери завченими фразами не кращими ніж телефонний робот) Ніхто не знає причин, тільки кажуть одне й те саме — користуйтесь більше карткою, відкрийте депозит, отримуйте ЗП, але якщо раніше зменшували кред. ліміт то геніальний скоринг може ніколи не повернути вам кредитний ліміт … хоч би яким високим не був кредитний рейтинг, ваша ЗП, чи депозит. Рахунок ФОП закрив через ті ж самі проблеми. В цілому не раджу цей банк. Картку зберігаю тільки через те що іноді клієнти просять для їх зручності.
Написати коментар
3DS и карты Приватбанка
Если Приватбанк заинтересован в уменьшении количества мошеннических операций с картами своих клиентов в разы — этот чекбокс да ещё и в активном состоянии по умолчанию должен быть внедрён как можно быстрее.
Если же Приватбанк заинтересован в продолжении воровства клиентских средств и ему реально плевать на своих клиентов — пусть всё остается как есть, ведь мошенники тоже люди и они хотят хорошо жить за счёт украденных денег клиентов Приватбанка.
Кстати, дайте интернет-ссылку, перейдя по которой я, как клиент Приватбанка,
мог бы ознакомиться с актуальным перечнем «доверенных сайтов» или
это строго секретная информация, о которой клиентам Приватбанка знать
не положено…
Коментарі (4)
Подяка співробітникам чату підтримки та «неподяка» телефонній пані
Коментарі (3)
Приватбанк прислухається до скарг і вносить зміни на краще.
Я звернулась у «відгуки» зі скаргою на незручності. І в дуже короткий термін з’явилася можливість не тільки додати, а і ВИДАЛИТИ шаблон. Дуже вдячна за оперативність і небайдужість😊👍
Написати коментар
ПриватБанк ОБКРАДАЄ клієнтів
Коментарі (2)
Неможливість підтвердження родинного зв’язку
Отримую повідомлення, що мені необхідно підтвердити свої родинні зв’язки з нею (при цьому співробітники банку бачать, що моя дружина є моєю дружиною, я вказував її дані 8 років тому при черговому візиті в банк, але, мабуть, зараз треба це довести документально).
Телефоную на 3700. Перший на сьогодні оператор (чудовий спеціаліст, безмежно вдячний їй) багато разів намагався заповнити форму по інструкції, але впирався у помилку системи, що розмір прикріпленого файлу мого свідоцтва про одруження не має перевищувати 10 МБ (хоча ми прикріпляли файл розміром менше ніж 5 МБ). Я через чат відправляв зазначене свідоцтво у різних форматах та різним розміром (4,7 МБ, 4,9 МБ, 5 МБ), зменшуючи його онлайн з телефону через сторонній сайт — все марно.
Другий оператор (такий же відповідальний спеціаліст) також впирався у помилку стосовно начебто перевищення розміру прикріпленого файлу.
Третій оператор — та ж сама історія.
Самостійно вирішуючи власне питання, я заповнював форму через чат підтримки на офіційному сайті, наприкінці чату я отримав повідомлення, що повторне звернення в чат не прискорить вирішення питання, тому поточну сесію завершено, до побачення. Як я розумію, система бачить десь активний чат (тільки де? У додатку? Можливо, але сам я його зі свого боку завершити не можу, тому якщо оператор його не завершив сам — від мене нічого не залежить і я не можу звернутися за допомогою!) і не дає мені вирішити питання самому. Питання: чому про це не повідомляється на початку чату, щоб я не витрачав свій час і не заповнював усі дані зі свідоцтва вручну (а там тільки назва державного органу, що видав свідоцтво, займає три рядки)?
І підтвердження родинного зв’язку — не фінальна задача, а лише один крок на шляху до примітивного переказу з картки на картку у 2025 році.
Залишив скаргу за допомогою дзвінка на 3700 щодо вкрай тупої роботи системи, з якою три (!) спеціалісти банку провозилися сумарно дві години часу.
Висновок: розробники алгоритму підтвердження родинного зв’язку, які були найняті державним банком, зі свого боку (навмисно або ні) зробили так, щоб ви не змогли переказати валюту власному родичу. Хто перевіряв працездатність цієї системи при прийманні виконаних IT-«спеціалістами» робіт — також некомпетентний.
Наразі питання так і не вирішене. Що робити далі — не уявляю. Дякую за купу витраченого часу мною та трьома співробітниками банку.
Не знаю, как ты умудрялся получать такие огромные размеры…
Я делал фотки аналогичного св-ва размером менее 500К,
а pdf-файл вообще получался менее 100К.
К сведению, есть бесплатное микрософтовское приложение Lens
как раз для фотографирования/конвертации разного рода
документов — попробуй, может поможет, а если нет — удалишь…
Коментарі (4)
Зимова Н Е Підтримка від приватбанку
Досі немає навіть картки.
І взагалі не зрозуміло, навіщо нав’язувати саме пластик для пенсіонерів для цієї програми. напевно 99% влаштувало б віртуальна картка. Все одно крім комуналки, особливо і нікуди ті гроші витратити.
Коментарі (19)
Разочарование в кредитных лимитах
Коментарі (7)
Некомпетентний співробітник
Написати коментар
Нагло присваивают деньги с другого банка!
Неделю назад заказала апостиль у ФОП.
Заказала апостиль свидетельства о браке с переводом. Указала в платёжке мою девичью фамилию и фамилию мужа как написано в свидетельстве о браке и какую услугу оплачиваем — оплатила с монобанка 2500.
Неделю они мурыжили и не видели деньги на счету. Монобанк прислал прямую ссылку на деньги, работники даже не соизволили узнать пришли ли деньги или зависли в воздухе.
Монобанк сделал мемориальный ордер.
ФОП пришел сегодня получить наконец деньги за работу и ему не отдают деньги.
Почему?
А потому, что оказывается я должна предоставить ещё и паспортные данные моего мужа вместе с кодом.
Я, извиняюсь, это был наш совместный счёт?
Или, мой личный?!
Деньги я отправляла со своей карты лично!
И там мог быть вписан хоть Вася Пупкин — это описание услуги.
Ответ приват банка: мы будем рассматривать вашу заявку от 30 до 60 дней и в случае не предоставления всех требуемых бумаг мы отправим ваши деньги в национальный банк.
Господа, вы ничего не перепутали?
Не взяли на себя лишние обязанности?
Вы, банк, или кто?
Вам деньги отправили с моего счета, все бумаги по мне предоставили, квитанцию, ордер, ко мне лично есть претензии?
Более того, я ваш давний клиент и все данные обо мне у вас есть.
Решили заработать?
Заработали.
Я закрыла все карты в приват банке и удалила приложение к… сами додумаете куда.
Никогда больше у меня не будет приват банка с таким отношение к клиентам!
Мой отзыв: Не рекомендую этот банк в связи с тем, что воруют деньги у клиентов!
Коментарі (2)
Сервис
Коментарі (1)
Приват Банк не віддає кошти вже третій місяць , не раджу відкривати в цьому банку рахунки особливо ФОП мало того що закрили в односторонньому порядку рахунки так ще передали іншим банкам щоб вони тапож блокували
Коментарі (1)
Перевыпуск карты.
Она обратилась в ближайший филиал, чтобы перевыпустить карту, где ей сказали, что в связи с отсутствием пластика не перевыпустят карту и она может и дальше пользоваться нынешней картой, т.к военное положение итд.
Проблема в том, что теперь на каждой кассе каждый кассир объявляет о том, что у неё закончился срок действия карты и сам процессинг с банком происходит очень медленно.
Хотел спросить — насколько это нормальная практика в данной организации?
Коментарі (3)
Не видають 1000 Зеленського, не видають банківську карту — Національний кешбек !
Коментарі (11)
Подяка за обслуговання
Написати коментар
Помогите решить вопрос с исполнителем
Коментарі (2)
Поповнення через термінал самообслуговування
Коментарі (15)