Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
SMF1 12 березня 2024, 14:22
В Приватбанку було згенеровано ключ ЕЦП, однак працівник фінансової установи допустив помилку в імені. Як можна дистанційно виправити це? Якщо я зараз перебуваю в фронті в бойовій зоні і поблизу жодне відділення Приватбанку не працює, інтернет також не завжди є.
Мій чоловік це зробити у місцевому відділені не може так як вони вимагають особистої присутності.
Будь ласка допоможіть знайти вихід з цієї ситуації.
Моя пошта smf.babyn@gmail.com для звязку. Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
12 березня 2024, 16:30
Добрий день.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pave 12 березня 2024, 11:30
20 вересні банк дозволив у багатодітної матері зняти кошти з приватбанковскої карти без коду підтвердження! Звернення до цього банку не дали ніякого результату.
Ні яких автоматичних налаштувань на зняття коштів з картки у мене не було!!!
П’ять місяців банк тягнув з відповіддю і так мені її не надав!!!
Банк не захистив інтереси клієнта допустивши незаконне знаття коштів!!!
Більше не маю бажання бути клієнтом цього банку і другим це раджу!!!
Приватбанк
Відповідь банку
12 березня 2024, 13:50
Вітаємо.
При оформленні підписки на інтернет сайтах власник картки вводить реквізити картки, які доступні тільки йому.
За зверненням до підтримки банку, зі свого боку, ми можемо нагадати, коли була налаштована підписка, на якому сервісі. Радимо звернутись самостійно до сайту, який списав ці кошти, з питання повернення.
Полезный комментарий
MykolaA 12 березня 2024, 14:30
Суттєві розбіжності:
а) Профіль: Pavel — мужской
б) «у багатодітної матері «.
Один раз збрехавшому немає віри.
bunak 11 березня 2024, 19:10
У вас фільтри моніторингу спрацьовують на валютних операціях (зарахуваннях) коли у не резидента подвійне прізвище! У іспанців майже у всіх подвійні прізвища! В моєму випадку банк другий раз вимагає від мене документ від одного й того ж неризидента (1й раз було два роки тому). Це при тому що два роки тому операція із цим неризидентом пройшла фінансовий моніторинг банку.
Ще фільтр спрацьовує коли у прізвищі є слово «Sultan». У арабів це теж доволі такі розповсюджене слово. Коли я звернулася у бізнес-підтримку банку, фони кажуть що то інший департамент. Ну повага до бізнес клієнтів у вас дуже квола якщо що.
Приватбанк
Відповідь банку
11 березня 2024, 20:27
Вітаємо.
Положенням про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 № 65, передбачено обов'язок банку на постійній основі здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів з урахуванням ризик-орієнтованих підходів, які передбачають вжиття банком відповідних заходів у спосіб та обсяги, які забезпечують ефективну мінімізацію таких ризиків залежно від їх рівня.
alex8787 11 березня 2024, 15:28
При покупке товара столкнулся со следующей ситуациею. На сайте онлайн магазина была проведенная оплата через систему liqpay. но как оказалось было двойное снятия. За один товар сняли два раза. Первая сумма обозначалась в интернет банкинге «как заблокированные деньги», а вторая часть, как успешная оплата. Первый раз, когда я пытался решит эту проблему в чате онлайн банкинга, банк вернул мне заблокированные деньги, но после они опять исчезли и обозначаются как заблокированные. Второй раз я уже начал более детально разбираться с ситуациею, предоставил чеки о блокировки и об оплате. В процессе общения сменилось три оператора. А теперь пишу ответы. На вопрос почему у меня было двойное списание? Ответ: с начала питались все проблемы повесить на интернет магазин и сказали — с ним разбирайся и объяснили как происходит у них оплата. Но суть заключается в следующем, что они объяснили по блокировки денег при оплате. А вот почему дважды снимаются деньги (за второй раз), они объяснить не могли. Следующий вопрос: На какую законодательную базу их банк ссылается при двойной оплате: На законодательную базу не ссылается. На вопрос когда вернуть мои деньги: Один оператор говорил, после трех дней после оплаты (уже прошло больше времени), другой до 11 дней. В конце общения пожелали следующее: «Пропонують сформувати побожання на виправлення цієї ситуації». И что же я по их мнению делал? Буду закрывать счета как бизнес так и личные.
Приватбанк
Відповідь банку
11 березня 2024, 17:30
Вітаємо.
Коли ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку Ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.

Можуть виникати такі ситуації, що при спробі оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом кількох днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
Власник карти, якщо у нього є підтвердження неуспішного проведення операції (копія чека повернення товару, скасування операції та ін.), Може звернутися в підтримку ПриватБанку і залишити заявку на розблокування суми.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс картки протягом 11 днів.
Andrii888 11 березня 2024, 8:44
В жодному разі не беріть майно кредит або лізинг в ПриватБанку. Після виплати перереєстрація на вас не можлива. Приватбанк у реєстрі боржників, тому державні органи відмовляють у перереєстрації і майно залишається зареєстроване за приватбанком.
Придбав автомобіль в кредит у ПриватБанку. Виплатив всю суму на два роки раніше терміну. Отримав від них пакет документів для перереєстрації автомобіля у МРЕВ. При подачі документів, мені повідомили, що перереєструвати автомобіль не можливо, тому що ПриватБанк знаходиться у реєстрі боржників. Дали офіційну письмову відмову. На гарячі лінії привату мені принести вибачення за незручності і сказали що зробити нічого не можна і вони не згодні з такою позицією сервісного центру і навіть минулого року написали їм листа, але перереєструвати автомобіль не можливо. В решті я залишився з атомобілем, який неможливо продати, тому що він належить банку, не дивлячись на те, що я банку нічого не винен
Приватбанк
Відповідь банку
11 березня 2024, 9:59
Добрий день.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись.
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 квітня 2024, 16:38
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/deposits/articles/narodnyy-reyting-bankiv-berezen/
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Irina2244 9 березня 2024, 23:50
Сходила замінити карту, все зробили швидко, дякую велике.
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2024, 10:50
Швидко, якісно — це все про нас. Наші співробітники завжди раді допомогти!
Едуард Сухомлинов 8 березня 2024, 18:10
Не сообщая никаких причин для блокировки просто заблокировали карту… В отделении отмахнулись руками сказали что причины блокировки сообщать мне не будут. Все это произошло после контакта с криптовалютой, но и этого мне никто не объяснил. Обслуживание ужасное, своих клиентов ни во что не ставят, без звонка и электронного письма, хотя бы уведомления в приложении просто ЗАБЛОКИРОВАТЬ ВСЕ ЛИЧНЫЕ СРЕДСТВА КЛИЕНТА.
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2024, 19:16
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
7Van7 8 березня 2024, 10:47
7.03 зателефонували що просрочена заборгованість, після 25.02 попросили закрити, через пару годин закрив всю суму. На наступний день обмеження по картці. Телефоную в кол центр, питаю чому обмеження: «У вас просрочена заборгованість, при закритті кредитних коштів банк переглядає можливість видати кошти знову». На питання: Виходить я можу кидати по 20 грн кожен місяць і карта буде відкрита, а коли закриваєш всю суму твою карту блокують. Чому так? Ніхто так і не відповів. Не компетентні працівники та *** банк.
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2024, 11:57
Вітаємо.
Протягом 3-х робочих днів після погашення простроченого платежу автоматично обмеження знімається. Дуже рекомендуємо не допускати прострочення платежів, адже це впливає як на кредитну історію, так і на встановлення ось таких обмежень.
MisterPepsi 8 березня 2024, 0:36
В начале 2024 в приват для бизнес попросили предоставить происхождение средств, предоставил декларацию о доходах за 2023, все подошло и уведомление пропало да и оператор подтвердил, что всё нормально. Вчера хотел снять определенную сумму денег, но получил отказ в кассе, позвонил оператору на что получил ответ у вас стоит лимит. Внимание вопрос практически все средства заходят на расчетный счёт с постерминала приватбанка, который находится в магазине. Объясните какие акты выполненных работ или какие договора я должен предоставить банку чтобы мне повысили лимит? И если честно мне не совсем понятно происходящее, я являюсь ФОПом есть определенный лимит в год на оборотные средства, на каком основании банк запрещает мне снимать собственные средства с карты в суточном лимите?
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2024, 10:28
Вітаємо.
Стандартний ліміт зняття готівки:
— у банкоматі — 60 тис. грн на добу, але не більше 20 тис. грн за 3 години;
— у касі — 100 тис. грн. на добу.
Якщо необхідно збільшити ліміт, додайте підтвердження мети зняття в Приват24 для бізнесу (меню: Документи — документи корп.кліента — зняття готівки).
Олексій Касаткін 7 березня 2024, 22:38
Відділення за адресою: Київ, вул. Лятошинського, 4
З початком війни переїхав з окупованої території, в серпні 2023 відкрив ФОП рахунок в приваті, щоб працювати офіційно, займаюся продажами косметики, бізнес успішний, завжди вчасно сплачував податки, поставив еквайринг від приватбанку, подав річну звітність, маю договори з усіма постачальниками це також ФОПи або ТОВ в ПриватБанку, в січні отримав запит на фінмоніторинг, який успішно пройшов. Вчора банк заблокував мені рахунок ФоП без пояснень, листа від банку не отримав, консультант у відділенні розводить руками, самі нічого не розуміють, відповідей на питання немає. Створюйте разом в іншому банку-створили, але приват банк навіть платежі моїх клієнтів на мій рахунок в іншому банку блокує без пояснення. При тому, що я надав всі документи і договори, накладні на поставки товару з печатками і підписом, договір оренди приміщення, розписав у зверненні, як я отримую товар, прикріпив усі документи. І це під час війни, і бажанням працювати у цій країні офіційно і прозоро. Жодного платежу на особисті картки у мене ніколи не було, все на рахунку, намагався розвивати бізнес, закуповував товар, і тут від державного банку таке рішення. Буду звертатися в мінфін, писати заяви, скарги і вимагати розблокування, тому що мої кошти заблоковані без причини, я не можу нормально здійснювати підприємницьку діяльність, клієнти не можуть оплачувати кошти на рахунок, якщо вони є користувачами ПриватБанку, і це все продажі косметики, а таке відчуття, що ми займаємося чимось протизаконним. Пояснення немає. Просто розірвання договору в односторонньому порядку, і без листа пояснення від банку. Це так поводить себе банк з українцями, які виїхали з окупованої території і намагаються працювати офіційно і сплачувати податки.
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2024, 9:54
Вітаємо.
У разі, якщо вам відмовлено в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин, подальша співпраця неможлива.
Додатково банком вже направлено вам офіційну відповідь.
Наталія Маліна 7 березня 2024, 22:37
Заходжу як звичайно в свій банк і хочу переказати кошти які приходять на дитину з однієї картки на іншу, блокують транзакцію.І для підтвердження зателефонуйте за таким то номером, я знаходжусь закордоном, з фінансового номеру не можу зателефонувати бо то дорого по роумінгу, телефоную з іншого ні кажуть давайте з фінансового, окей поповнюю рахунок, дивлюсь як почули що закордоном зразу блокується картка і починаються приколи, всю інфу спитали все сказала, давайте в чат онлайн, заходжу в чат онлайн треба підтвердження по номеру, зробила знов не так треба підтвердження по фото з паспортом зробила, знов не так і ганяють мене туди сюди навіть не підключаючи оператора онлайн, просто знаючи що людина не прийде спеціально морозять і блокують картки.Але приват банк я повернусь і більше ніколи вашою карткою користуватися не буду, бо це 3 годинни вбитого часу і 300 грн за роумінг, ваші некваліфікований персонал не знає що робить і ганяє туди сюди.В Україні по телефону швидко вирішувалось, а знають що закордоном то все можна забути
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2024, 10:05
Вітаємо.
Якщо немає можливості в зазначеній ситуації зателефонувати з номеру телефону, що зазначали в банку, ви можете підтвердити закордонний номер для проведення фінансових операцій через чат на сайті банку.
pb.ua/chat
Для цього потрібна наявність:
— веб-камери;
— українського або закордонного паспорта.
Minifinn 7 березня 2024, 21:50
Продав долари на біржі binance через 3 особу є кватанція оплати. Людина подала скаргу в банк на мене нібито я шахрай і хоче вернути кошти. Заблокували всі рахунки з своїми власними коштами. Банк нехоче розбиратися і неможу з ними ніяк звязатися. Був в поліції сказали що немає на кого писати заяву розбирайся з банком.
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2024, 9:41
Вітаємо.
Необхідно врегулювати питання з відправником платежу. Наразі банк змушений обмежити співпрацю з вами. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду правоохоронними органами або за рішенням суду.
boga1987 7 березня 2024, 16:36
Декілька разів потрібно було потрапити до ПриватБанку саме у відділення.кожного разу попадаю на тривогу і збирається черга з пенсіонерів, стоять мерзнуть годинами, літні люди йдуть знімати пенсії, в відділиннях здебільшого одне вікно касси, це просто повний треш, ніякої поваги до людей, не розумію який сенс закривати відділення, якщо під дверима по 20 чоловік стоїть, щоб їх вразі чого повбивало всіх.онлайн сервіси гуд, всі інші операції, які потребують походів до банку дика трата часу, розумію, що війна, але хотілося більшої продуманісті питання тривог, щоб не було шалених черг, запускати до касси хоч би по одній людині, бо пропадає будь-яке бажання співпрацювати з данною установою офлайн.дякую
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2024, 17:50
Вітаємо.
Повітряна тривога сповіщає населення про загрозу. В цілях безпеки на цей час радимо слідувати в найближчі укриття.
В кожному регіоні ситуація абсолютно різна, але знаємо точно, що одразу після завершення тривоги наші співробітники якомога швидше повертаються на робочі місця.
Sonvik75 7 березня 2024, 11:43
У квітні 2019 року АТ КБ «Приват банк» звернувся до суду із позовом про стягнення заборгованності. Рішенням суду від 04.03.2020 року в задоволені позовних вимог АТ КБ «Приватбанк» про стягнення заборгованості за кредитним договором б/н від 17.09.2014 року — відмовити. Апеляційна скарга не подавалася. 31.01.2024 року рекомендованим листом було направлено копію вищезаначеного рішення на адресу АТ КБ «Приватбанк» (отримано 06.02.2024). Неодноразово телефонувала на гарячу лінію банку та подала заявку на розгляд питання щодо розгляду рішення суду (№ заявки 105157091). Вищевказану заяву загубили: неопрацювали, тому прийшлося знову телефонувати та подавати заявку (№ заявки 108569995). Відповіді не було. І знову прийшлося телефонувати на гарячу лінію де мене перенаправили на інший відділ та повідомили що в мене досить висить заборгованість. Станом на зараз АТ КБ «Приватбанк» вимагає оплату заборгованості. Коли ж буде офіційна відповідь та чому Приватбанк не приймає до уваги рішення суду України? Та коли ж нададуть відповідь з законним поясненням? Сьогодні зателефонували спеціалісти Приватбанку та повідомили, що мій запит вирішується. Але як тільки поступили кошти на зарплатну карту, то списали кошти навіть більше чим озвучували. Приватбанк це націоналізований банк в Ураїни і має виконувати і дотримуватися Законів України. А не обдурювати людей. Згідно зі ст. 1071 Цивільного кодексу України, банк має право списувати кошти з рахунку клієнта виключно за його розпорядженням. У іншому випадку гроші можуть бути списані на підставі рішення суду, що вступило в законну силу. Але за рішенням суду не може списуватися більше 50% від суми зараховується на рахунок зарплати (це передбачено законом). Верховний суд заборонив банкам за власною ініціативою списувати гроші з рахунків боржників, у яких не погашений платіж по кредиту. Таке рішення ВСУ затвердив при розгляді справи № 6−301цс15.
Банк постійно послається на його Умови і правила але будь-яке розпорядження або наказ приватбанка щодо впровадження спрощеної форми укладення договорів не є законодавчим чи іншим підзаконним нормативно-правовим актом, а тому не надає підстави приватбанку, як одній із сторін при укладенні кредитних договорів, недодержуватись встановленої законом обов’язкової форми для даного виду правочинів. Тож виходить, що Приватбанк відмовляєтья визнавати рішення суду та повернути неправомірно стягнені кошти.
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2024, 13:18
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Дякуємо за розуміння.
Багато років отримую заробітну плату та користуюсь Скарбничкою.Приємно, що можу за свій вклад отримати непогані відсотки.Також кілька разів брала кредит Оплата частинами.
Дякую за чесність та консультації.
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2024, 10:22
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)
sonvik 6 березня 2024, 19:01
У квітні 2019 року АТ КБ «Приват банк» звернувся до суду із позовом про стягнення заборгованності. Рішенням суду від 04.03.2020 року в задоволені позовних вимог АТ КБ «Приватбанк» про стягнення заборгованості за кредитним договором б/н від 17.09.2014 року — відмовити. Апеляційна скарга не подавалася. 31.01.2024 року рекомендованим листом було направлено копію вищезаначеного рішення на адресу АТ КБ «Приватбанк» (отримано 06.02.2024). Неодноразово телефонувала на гарячу лінію банку та подала заявку на розгляд питання щодо розгляду рішення суду (№ заявки 105157091). Вищевказану заяву загубили: неопрацювали, тому прийшлося знову телефонувати та подавати заявку (№ заявки 108569995). Відповіді не було. І знову прийшлося телефонувати на гарячу лінію де мене перенаправили на інший відділ та повідомили що в мене досить висить заборгованість. Станом на зараз АТ КБ «Приватбанк» вимагає оплату заборгованості. Коли ж буде офіційна відповідь та чому Приватбанк не приймає до уваги рішення суду України? Та коли ж нададуть відповідь з законним поясненням?
Приватбанк
Відповідь банку
6 березня 2024, 19:46
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Дякуємо за розуміння.
Олена Митенко 6 березня 2024, 16:38
Работница отделения Вестерн Юнион отказалась выдать перевод моему пожилому отцу, заставив его приходить дважды и даже не попытавшись разобраться в ситуации.
Деньги были посланы из США и имелись в наличии. Мой отец имел чек, подтверждающий перевод со всеми номерами и деталями. Работница не захотела даже посмотреть на это, поставив моего отца в неудобное положение.
Я выныждена была звонить в Вестерн Унион, который подтвердил наличие денег и посоветовал отцу пойти в другое отделение. это невозможно из-за возраста и проблем с ногами и, конечно, с безопасностью.
Я отменила перевод и послала новый. Я хочу убедиться, что он получит его без проблем. Все эти походы также плохо влияют на его проблемы с давлением и стрессовой ситуацией вокруг.
Я прошу уделить внимание этому посланию и связаться со мной Прошу не тревожить моего отца без крайней необходимости.

Спасибо,
Олена.
Отец: Валерий Митенко
Приватбанк
Відповідь банку
6 березня 2024, 17:40
Доброго дня. Ми дуже стурбовані тим, що вашому татові довелося зіткнутися з такою ситуацією. Вже перевіряємо, що сталося і прагнемо вирішити питання у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомимо. Спасибі за розуміння.
IvanKaban 6 березня 2024, 16:04
Через p&p торгівлю продав криптовалюту та отримав гроші на карту Приватбанку. Через деякий час банк заблокував усій мої рахунки. На прохання про розблокування відповіли, щоб я звернувся до правоохоронних органів. Звернувся. Пройшло 3 місяця — безрезультатно. Звернувся знов до представників Приватбанку. Тепер, щоб
розблокувати рахунки банк вимагає повернути гроші відправнику або звертатися до суду. Пояснюють, що відправник — це жертва шахрайства, а я мав справи з шахраєм, коли здійснював операцію з торгівлі. Вважаю, що повернувши гроші відправнику, сам стану жертвою шахрайства або визнаю свою участь з шахраєм. Тому вимушений звертатися до суду.
Приватбанк
Відповідь банку
6 березня 2024, 17:21
Вітаємо. На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону і розібратися в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
felix212 6 березня 2024, 15:37
Необходимо было снять сумму в наличных, была выписана доверенность на родственника, который снимал деньги непосредственно в отделении банка. Буквально через несколько снятия, банк стал отклонять заявки на инкассацию денег, требуя документы о происхождении средств у доверенного лица, а не у хозяина счета (меня). По этому поводу уже писал отзыв здесь (https://minfin.com.ua/company/privatbank/issues/75277/). После жалоб со мной связалась сотрудница банка, долго выясняли причину, я предоставил все документы о происхождении средств (веду фоп 3 группы), и с 4 попытки финмониторинг разблокировал заявки на инкассацию средств. После чего доверенное лицо сняло средства буквально три раза, и во время попытки снять деньги операция была снова заблокирована. Оказывается, существует лимит на выдачу средств в размере 1 млн грн в течении 30 дней. Банк снова требует документы о происхождении средств, которые я предоставлял неделю назад.

Снова с жалобой я обратился на 3700 и была зарегистрирована заявка 15855271, которая была закрыта на следующий же день, при этом со мной никто не связался — просто пришел пуш о том что заявка выполнена. Я связывался несколько раз с 3700 с требованием посянить причину по которой заявка была закрыта и мне порекомендовали снова предоставить документы, которые я уже предоставлял, что я и сделал через чат онлайн-помощь. Документы, которые я предоставил — декларация фоп 3 группа за 2023 год, а также выписка с оборотами со счета фоп 2600, который открыт в ПриватБанк.

Через несколько часов приходит пуш о том что заявка на увеличение лимита отклонена. Я снова связываюсь с 3700, с попытками выяснить в чем причина — ответа нет, оператор сообщает что документы не являются такими, которые подтверждают происхождение средств. Я несколько раз связываюсь в чате онлайн помощь с операторами, которые постоянно то присоединяются, то отсоединяются, где постоянно приходят отписки от бота о том какие лимиты, и после почти часа общения, я предоставляю уже расширенный пакет документов — декларация фоп 3 группа за 2023, договор между моим фоп и контрагентом, акты выполенных работ за каждый месяц 2023 с ЕЦП, а также выписку с КДВ о том что деньги на кдв являются выплатой с депозитов. Более полного пакета документов у меня просто не существует. Я не продавал никакую квартиру или машину, не получал никакое наследство, данные средства являются моим доходом, который я размещал на депозите. Полный список документов, включая данные контрагента, декларации, акты, позволяющий отследить происхождение средств, я предоставил.

На следующий день пуш — заявка отклонена. Я хочу сказать ПриватБанку, что вы выдрочили мозг мне, я потратил более 4 часов на этот геморрой. Вы выдрочили мозг и моей пожилой маме, которая вынуждена ездить в отделение, стоять между тревогами в кассу несколько раз, чтобы получить отказ. Банк делает все, чтобы помешать выводу денег, заявки пропадают из истории в Приват24, история чата онлайн допомога частично стирается (есть скриншоты последней переписки где я предоставлял документы).

То, что вы делаете является полным беспределом, и после этой истории я постараюсь свести к минимуму сотрудничество с вами. Никому не рекомендую ПриватБанк.
Приватбанк
Відповідь банку
6 березня 2024, 17:10
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Дякуємо за розуміння.
Ph48 6 березня 2024, 12:19
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 30
Приват рисує борги за 9 років, довесті не може, еле кожен тиждень телефонує і з погрозами вимагає оплат. третій місяць не можуть надати підтвердження, але погрожують докучати та вимагати поки не оплачу. борга який вони самі придумали.
Приватбанк
Відповідь банку
6 березня 2024, 14:04
Вітаємо. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваші контактні дані та розібратися в ситуації.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.95 42.95
USD 39.3 39.9
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.95 42.95
USD 39.3 39.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝