×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Справка
Ви можете отримати довідку про наявність/відсутність заборгованості в банку, а також про закриття картки в декілька кліків через Приват24 та безкоштовно. Це можна зробити в меню «Всі послуги» — «Послуги» — «Створити довідку».
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (4)
Чем дальше тем веселее...
Наявність комісії залежить від типу картки. Згідно тарифів картки Універсальна, комісія за зняття готівки (особистих коштів) по території України складає 1%. Хочемо звернути Вашу увагу, що дана комісія була присутня і раніше. Рекомендуємо ознайомитись з тарифами Вашої картки на сайті банку — https://privatbank.ua/platezhnie-karty
Щодо обмеження суми поповнення, то звертаємо Вашу увагу, що 28 квітня набрав чинності новий закон про фінансовий моніторинг, згідно якого готівкові операції на суму від 5 000 грн потребують ідентифікації. У цьому випадку достатньо авторизуватися карткою чи телефоном в дистанційних каналах або пройти верифікацію по картці або телефону у співробітника відділення.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію по платежу детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (23)
заблокировали карту
Пишу на сайте Приват банка — «Авторизацію відхилено! Перевищено максимальну кількість вводу паролю». Бред… Хочу оценить тех. поддержку Приватбанка. Моя оценка -1!!! И почему мою карту заблокировали??? Почему не связались со мной и не подтвердили, что это я провожу операцию, а не мошенники? Итог. Я в карантин должна идти в отделение ПриватБанка. Спасибо большое.
Кожного дня ми працюємо над тим, щоб наші клієнти могли отримувати якісний сервіс та користуватись своїми коштами як їм заманеться. Але в наш час, на жаль, є велика кількість шахраїв, які найрізноманітнішими способами намагаються заволодіти чужими грошима. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, які дозволяють виявити та запобігти шахрайським операціям на різних рівнях. Насамперед, ми намагаємось недопустити проведення таких операцій і сподіваємось на Ваше розуміння в необхідності таких механізмів, котрі дозволяють Вам та іншим клієнтам кожного дня не перейматись про безпеку Ваших коштів.
Як ми бачимо, на даний момент питання було вирішено. Та у разі необхідності, при зверненні в майбутньому можна описати питання в стрічці для вводу тексту, щоб до діалогу приєднався співробітник, котрий зможе допомогти у його вирішенні.
Ми звернули увагу на Ваше зауваження та розглянемо можливі варіанти вдосконалення авторизації при зверненні в онлайн підтримку.
Якщо Ви маєте інші пропозиції для покращення сервісів будемо раді отримати зворотній зв'язок в особистих повідомленнях.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Лишили доступа к моим счетам.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Уменьшение кредитного лимита,как раз вовремя :) В КАРАНТИН!!!
А туто-статок пенсии в погашение кредита, В КАРАНТИН!!!
Выхожу на работу, с первой зарплаты погашаю задолженность, закрываю все карты и счет, акт сверки-и досвидания. А надо было всего лишь прислать сообщение, обсудить положение с кредитом, подойдите в такое-то отделение. И на месте решить к взаимному удовольствию, сумма -то плевая. Теперь другая проблема, ту работу в аэропорту, которую добывал, денежную и которая нравится -придется забыть, пойду на стройку кирпичи таскать. чтоб дотянуть до пенсии. Спасибо Приватбанку!
Щоб уникнути утворення простроченого платежу з іншої картки може бути списана сума на погашення поточного платежу за кредитним договором картка Універсальна. Нагадуємо Вам, що, згідно з умовами договору, необхідно проводити погашення щомісяця, до 25 числа, в розмірі 5% (але не менше 100 грн) від залишку заборгованості на картці.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору. Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (6)
Сервис оплаты по QR коду - полный «отстой». Риск остаться обманутыми!
Так вот, после оплат я как продавец не получаю никакого подтверждения успешности оплат от клиентов, никаких электронных квитанций Приватбанк не предоставляет, эквайринговую выписку в банке отказываются давать (у каждого торговца есть уникальный Terminal ID), предлагают только верить клиенту на слово и то что пишется у него в приложении.
А как если клиент использует эмулятор приложения и он просто обманывает меня? Где мне потом его искать? (Народ у нас очень изобретательный в этом плане)
Как кассиру вечером возможно отчитаться по оплатам, если возмещение приходит только утром следующего дня и доступ к выпискам есть только у меня и у бухгалтера?
На эти вопросы я не получил ответы, когда в чате онлайн банка я общался с оператором.
Вывод: Ужасный и не продуманный сервис (хоть и интересный), отвратительная консультация и полное отсутствие желание помочь клиенту в решении вопроса.
Ми перевіряємо інформацію по Вашому питанню та повідомимо Вас за результатом в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Онлайн консультация по приобретению ОВГЗ ужасна!
Для нас дуже важливо, щоб клієнти отримували якісне обслуговування та питання вирішувались при першому зверненні.
Щоб розібратись в ситуації більш детально та перевірити інформацію ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Просто жесть
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Хочемо зазначити, що активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (6)
Оперативная реакция на мошенников
С банком сотрудничаю более десяти лет и ни разу не имел нареканий. Спасибо!
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Ми робимо все можливе, щоб вберегти наших клієнтів від шахраїв та допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Із вдячністю Приватбанку
Дякуємо, що залишили відгук! Для нас дуже важливо розуміти, що наша робота приносить свої плоди. Адже безпека коштів та персональних даних наших клієнтів є одним із наших приоритетів. Ми постійно працюємо над вдосконаленням системи безпеки, щоб не залишити шахраям жодних шансів.
З повагою, ПриватБанк.
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Уменьшили кредитный лимит
Ми розуміємо, що зміна ліміту могла стати несподіванкою. Дозвольте пояснити, що ліміт розраховується індивідуально для кожного клієнта, а кінцеве рішення приймається на основі більш ніж сотні різних показників. При активному користуванні продуктами банку можливе збільшення ліміту в майбутньому.
Хочемо зазначити, що окрім кредитного ліміту по карткам Універсальна та Універсальна Gold є багато інших можливостей та переваг. Ви можете сплачувати покупки в інтернеті та в наземних торгових точках приймаючи участь в програмі Бонус Плюс. З картками Gold можна отримувати спеціальні знижки до 30% у понад 3 000 торгових точок України. Ознайомитись з усіма можливостями карток можна за посиланнями — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold та https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
шахрайство в інтернеті
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (18)
О работе в карантин
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Понизили кредитний ліміт
Дозвольте пояснити, що ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується на основі більш ніж сотні показників. При активному користуванні продуктами банку можливе збільшення ліміту в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (5)
Забрали кредитный лимит
P.S. Прошу, не надо тут отвечать про ваши алгоритмы и математические модели. Если ваши алгоритмы позволяют без весомых на то причин и предупреждений обнулять клиенту кредитный лимит — это плохие алгоритмы, написаные банком с наплевательским отношением к постоянным клиентам.
А новым клиентам так скажу — хорошо подумайте, прежде чем связываться с этим банком. Сначала выстроите с ним долгие отношения, а потом он плюнет вам в спину.
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Коментарі (7)
Понизили кредитный лимит
Было очень много оплат частями, кредитов, вся кредитная история зеленая, доходы получаю через этот банк. И тут мне приходит уведомление что мой кредитный лимит понизили на 11 тысяч гривен, с 25 до 14, то есть все деньги которые были на балансе они списали! За все время я ни разу не жаловался на банк, всегда всем его рекомендовал, но теперь я просто уйду с этого банка, закрою кредитку и нафиг! Спасибо за помощь во время кризиса!!!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Коментарі (2)
Наверное, худший банк в Украине.
Прошла эпоха национализации. И ребята из приват банка решили повесить на меня кредит, который я вовсе не брал. Даже скажу прямо, кредиты никогда в своей жизни не брал. Однако, звонки от сотрудников на счёт погашения кредита приходили. После моего физического присутствия в банке и разноса сотрудников звонки все же прекратились. Закрыл карту и радовался жизи.
Совершенно недавно понял, что данный банк может придумывать свои правила. Зашёл просто перечислить денежные средства на физ лицо. Подумал, ну с этой задачей банк точно должен справиться.
Оказалось, нет. Потому что приват придумал правила согласно которым человек не может отправить средства находясь в отделении и с документами не имея счета и без желания проходить муторную 20 минутную аутентификацию. Пошёл в другой банк и снова радовался жизни.
Сегодня была последняя капля. Решил воспользоваться терминалом пб для перечисления денежных средств на карту другого банка. Ранее все было хорошо. Мне и в голову не пришло, что и тут банк может показать свою полную немощность. Оказалось, может. Терминал просто зажевал деньги и отказался перечислять средства. И по итогу никак операторы не могут перечислить средства ни на мою карту, так и на карту получателя. Вернули деньги на мобильный номер. 21 век выглядит именно так. Врагу не пожелаю данный банк.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та надати детальну консультацію.
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення Ваших контактних даних.
Написати коментар
Пора менять банк
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Коментарі (1)
Несподівано відрізали кредитний ліміт
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Коментарі (1)
порезали кредитный лимит
было 25к, никаких просрочек, на карте всегда есть деньги.
стабильно раз в месяц заходит сумма.
по-видимому пора менять банк.
наверное стоит попробовать monobank
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Коментарі (3)