Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.3 | 41.9 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Дніпро, вул. Висоцького, 2
Адреса:
Дніпро, вул. Висоцького, 2
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса: 08:30-17:30, перерва: 12:30-13:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
accipiter
13 квітня 2023, 13:29
мені ваша відповідь нагадує приказку *що на городі бузина, а в Києві дядько* бо я вас не запитував про пільговий період, а запитував про примусове списання коштів з мого рахунку. Мене цікавить коли почалося примусове списання коштів (число, місяць, рік приняття цього рішення банком). мені таких змін ніхто з банку не надсилав ні письмово ні СМС повідомленням. я з державним Приватбанком після 2016 року ніяких угод не підписував. 05,04,2023р я добровільно заднім числом попросив *Заяву про прєднання до Умов та Правил надання банківських послуг*де і побачив п. 9.4 який і є узаконаним грабежем з боку банка. Так як я підписав *Заяву про приєднання…* пізніше ніж банк зробив відрахування з мого рахунку, а закони як правило не мають зворотної чинності.Мої щомісячні платежі і так покривають всі витрати банку за надання кредитних коштів. До 2016 року такого списання ніколи не було, то чому державний банк так зневажливо ставиться до свїх сумлінних клієнтів.
Коментарі (2)
Ответ банка
13 квітня 2023, 14:43
Добрий день!
Дозвольте звернути вашу увагу, що за тарифами картки передбачена можливість користуватись кредитними коштами і не платити відсотків за користування ними. Це називається пільговий період. Щоб карта не виходила з пільги достатньо до 25-го числа поточного місяця внести на неї суму трат за попередній місяць, яка відображається в Приват24.
Внесення мінімального платежу дає змогу проводити погашення не порушуючи кредитні зобов'язання перед банком і не виходити на прострочення, умовами договору при цьому передбачено нарахування відсотків за користування кредитним лімітом.
Стаючи клієнтом банку чи при оформленні картки клієнт підписує анкету-заяву про приєднання до умов та правил надання банківських послуг. Умови та правила надання банківських послуг — договір приєднання, який укладається в порядку, встановленому ст.634 Цивільного кодексу України.
Обслуговування клієнта відбувається відповідно до актуальних умов та правил надання банківських послуг, що розміщені у відкритому доступі на сайті банку https://privatbank.ua/terms. На сторінці з умовами та правилами надання банківських послуг є архів попередніх версій договору з яким ви можете ознайомитись і переглянути умови і відсоткові ставки по картці Універсальна, які діяли в той чи інший момент часу.
В пункті 1.1.5. про зміну та доповнення умов та правил надання банківських послуг зазначено:
п.п. 1.1.5.1. Зміни та доповнення до цього Договору вносяться Банком в односторонньому порядку у випадках, не заборонених чинним законодавством України, шляхом його розміщення на цьому сайті у новій редакції.
п.п. 1.1.5.2. Продовження користування Клієнтом послугами Банку після дати публікації на цьому сайті Умов та Правил надання банківських послуг у новій редакції є фактом надання Клієнтом згоди на зміни та доповнення до Договору та їх погодженням шляхом мовчазної згоди.
Дозвольте звернути вашу увагу, що за тарифами картки передбачена можливість користуватись кредитними коштами і не платити відсотків за користування ними. Це називається пільговий період. Щоб карта не виходила з пільги достатньо до 25-го числа поточного місяця внести на неї суму трат за попередній місяць, яка відображається в Приват24.
Внесення мінімального платежу дає змогу проводити погашення не порушуючи кредитні зобов'язання перед банком і не виходити на прострочення, умовами договору при цьому передбачено нарахування відсотків за користування кредитним лімітом.
Стаючи клієнтом банку чи при оформленні картки клієнт підписує анкету-заяву про приєднання до умов та правил надання банківських послуг. Умови та правила надання банківських послуг — договір приєднання, який укладається в порядку, встановленому ст.634 Цивільного кодексу України.
Обслуговування клієнта відбувається відповідно до актуальних умов та правил надання банківських послуг, що розміщені у відкритому доступі на сайті банку https://privatbank.ua/terms. На сторінці з умовами та правилами надання банківських послуг є архів попередніх версій договору з яким ви можете ознайомитись і переглянути умови і відсоткові ставки по картці Універсальна, які діяли в той чи інший момент часу.
В пункті 1.1.5. про зміну та доповнення умов та правил надання банківських послуг зазначено:
п.п. 1.1.5.1. Зміни та доповнення до цього Договору вносяться Банком в односторонньому порядку у випадках, не заборонених чинним законодавством України, шляхом його розміщення на цьому сайті у новій редакції.
п.п. 1.1.5.2. Продовження користування Клієнтом послугами Банку після дати публікації на цьому сайті Умов та Правил надання банківських послуг у новій редакції є фактом надання Клієнтом згоди на зміни та доповнення до Договору та їх погодженням шляхом мовчазної згоди.
Я взяв кредит в Приватбанку 20,02,2023р в розмірі 2198,67 грн на оплату комунальних послуг, 17,03,2023р я оплатив частину кредиту у розмірі 1119 грн, а це більше у десять разів ніж обовьязковий платіж в 5% 109,93 грн. 01,04,2023р банк списав з мого рахунку 79,64 грн. пишу мовою оригіналу: Spisannya 79.64 UAH. Bal 4119.69 UAH. Procentu za Korystuvannya Kredytnum limitom.На підставі статті 1071 пукт 2 Цивільного кодексу України банк може списати тільки по рішенню суду або якщо є такий пункт у договорі з банком Я користуюсь послугами цього банку більше 20 років і таке відрахування бачу вперше, хоча в мене чиста кредитна історія і ніколи не було заборгованності по оплаті кредиту, Може банк думає що я скоро помру і не встигну розрахуватися за проценти, Прокоментуйте цей запит, дякую
Коментарі (4)
Ответ банка
6 квітня 2023, 11:32
Вітаємо.
Якщо ви скористались кредитними коштами в лютому, пільговий період діє до 25 березня. Щоб залишатись у пільговому періоді без плати за користування кредитними коштами, необхідно внести суму всіх використаних у лютому коштів (відповідно, в зазначеному прикладі це 2198,67 грн) до 25-го березня.
Якщо ж це правило погашення не дотримуватися, то відсотки нараховуються так, як ніби, пільгового періоду не було. Детальний розрахунок ви можете переглянути у виписці, відкривши деталювання по операції списання відсотків.
Якщо ви скористались кредитними коштами в лютому, пільговий період діє до 25 березня. Щоб залишатись у пільговому періоді без плати за користування кредитними коштами, необхідно внести суму всіх використаних у лютому коштів (відповідно, в зазначеному прикладі це 2198,67 грн) до 25-го березня.
Якщо ж це правило погашення не дотримуватися, то відсотки нараховуються так, як ніби, пільгового періоду не було. Детальний розрахунок ви можете переглянути у виписці, відкривши деталювання по операції списання відсотків.
Велика подяка співробітнику Приватбанку Денісу (284611), який спокійно і витримано допоміг розібратися в формуванні зарплатної відомості. Дякую за таких співробітників! Бажаю йому успіху в подальшій праці!
Написати коментар
Ответ банка
19 серпня 2020, 9:54
Добрий ранок!
Дякуємо вам за теплі слова на адресу Дениса. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Дякуємо вам за теплі слова на адресу Дениса. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
В Мае этого года закрыла соц. счет и карторчку в этом банке. Создала новый и отвезла в соц. фонд. 26,06 от фонда получила плановые выплаты на новый счет. 03,08 узнаю что соц. фонд по ошибке перечислил мне выплаты по старым реквизитам 05,06. Напоминаю которые уже недействительные. Банк вместо того что бы отклонить их. Создал резервно технический счет и принял их. Сообщение мне об этом не приходило. Как только я узнаю. А это спустя 2 мес. банк внятно ничего не обьяснил. Ну это же вам было перечислено. Вот мы и создали счет. Пока я собираюсь с этим разобраться 05,08 приходит сообщение что они с того счета сняли 50% в счет погашения кредитной карты. Тоесть мало того что сняли социальные деньги что на ребенка (противозаконно) так еще не мои и не с моего счета. Тоесть Приватбанк считает что он имеет право создавать счет сам принимать и сам распоряжатся. Я нигде подпись не ставила и об этой ошибке не знала. Я считаю это воровство бюджетных денег чистой воды! НЕ РЕКОМЕНДУЮ ВАМ С ЭТИМ БАНКОМ ИМЕТЬ ДЕЛО! Я уже оставила жалобу на гарячую линию 1545 и еще в соц. фонд сообщу пускай пишут заявление в милицию и заберают свои деньги! Скрины у меня есть. И доказательства что они знают что это соц. выплаты и они сами признали что их сняли!
Коментарі (8)
Ответ банка
6 серпня 2020, 14:16
Добрий день!
У разі, якщо соціальний фонд допустив помилку в реквізитах при відправці коштів на ваше ім'я, для повернення та уточнення причини здійснення даного помилкового платежу рекомендовано звертатись до відправника.
Так як відправником були вказані реквізити ПриватБанку та дані клієнта отримувача було здійснено зарахування коштів на поточний рахунок, з якого можна їх перерахувати на одну зі своїх карток через Приват24.
Необхідно розуміти, що користуючись кредитними коштами наданими банком ви берете на себе зобов'язання по їх погашенню. В пункті 2.1.1.3. Умов і правил надання банківських послуг сторони узгодили порядок повернення кредиту керуючись ст. ст. 1048, 1054, 1056-1 Цивільного кодексу України.
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=ru
В разі несплати мінімального платежу до останнього календарного числа (включно) місяця, наступного за місяцем, у якому було здійснено трати за рахунок кредитного ліміту, зобов'язання Клієнта вважаються простроченими.
Таким чином, якщо Клієнт самостійно не здійснить мінімальний платіж в готівковій або безготівковій формі на поточний рахунок, для якого відкрито кредитну картку, Клієнт доручає Банку при настанні термінів платежів здійснювати списання грошей у валюті кредитного ліміту з усіх рахунків Клієнта, відкритих в Банку.
У разі, якщо соціальний фонд допустив помилку в реквізитах при відправці коштів на ваше ім'я, для повернення та уточнення причини здійснення даного помилкового платежу рекомендовано звертатись до відправника.
Так як відправником були вказані реквізити ПриватБанку та дані клієнта отримувача було здійснено зарахування коштів на поточний рахунок, з якого можна їх перерахувати на одну зі своїх карток через Приват24.
Необхідно розуміти, що користуючись кредитними коштами наданими банком ви берете на себе зобов'язання по їх погашенню. В пункті 2.1.1.3. Умов і правил надання банківських послуг сторони узгодили порядок повернення кредиту керуючись ст. ст. 1048, 1054, 1056-1 Цивільного кодексу України.
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=ru
В разі несплати мінімального платежу до останнього календарного числа (включно) місяця, наступного за місяцем, у якому було здійснено трати за рахунок кредитного ліміту, зобов'язання Клієнта вважаються простроченими.
Таким чином, якщо Клієнт самостійно не здійснить мінімальний платіж в готівковій або безготівковій формі на поточний рахунок, для якого відкрито кредитну картку, Клієнт доручає Банку при настанні термінів платежів здійснювати списання грошей у валюті кредитного ліміту з усіх рахунків Клієнта, відкритих в Банку.
Истек срок действия депозита, через мобильное приложение была заказана требуемая сумма для выдачи на следующий день.
Сложнее всего было попасть в отделение из-за популярностью банка (очередь из 10 молодых и не очень людей).
Обслужили вежливо, персонал приятный, а также порадовал ненавязчивый юмор обслуживающей дамы. Уточнили на предмет «может передумаете и оставите средства в банке?» и проводили в кассу. Была получена круглая сумма в валюте, а остаток (~1.5$) были, по моей просьбе, переведены на гривневую карту.
Резюмируя: посещаю отделения редко, т.к. предпочитаю дистанционное обслуживание и, в очередной раз, был приятно удивлен персоналом и качеством обслуживания.
Рекомендую.
Написати коментар
Сложнее всего было попасть в отделение из-за популярностью банка (очередь из 10 молодых и не очень людей).
Обслужили вежливо, персонал приятный, а также порадовал ненавязчивый юмор обслуживающей дамы. Уточнили на предмет «может передумаете и оставите средства в банке?» и проводили в кассу. Была получена круглая сумма в валюте, а остаток (~1.5$) были, по моей просьбе, переведены на гривневую карту.
Резюмируя: посещаю отделения редко, т.к. предпочитаю дистанционное обслуживание и, в очередной раз, был приятно удивлен персоналом и качеством обслуживания.
Рекомендую.
Ответ банка
6 липня 2020, 9:44
Добрий ранок!
Ми раді, що після звернення до нашого відділення у Вас залишилися приємні враження. Дякуємо за Ваш відгук. Завдяки йому ми розуміємо, що рухаємося в правильному напрямку і докладемо максимум зусиль, щоб ставати ще краще.
З повагою, ПриватБанк.
Ми раді, що після звернення до нашого відділення у Вас залишилися приємні враження. Дякуємо за Ваш відгук. Завдяки йому ми розуміємо, що рухаємося в правильному напрямку і докладемо максимум зусиль, щоб ставати ще краще.
З повагою, ПриватБанк.