Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Игорь Арешкин 25 травня 2020, 7:42
Исполнительная служба прислала в Приват бумагу об аресте моих счетов, с допиской, «кроме тех, которые запрещены законом». Понятия, как «пенсионная карта» в банке нет. Есть «карта для выплат». По прейскуранту банка за 100 грн. банк готов выдать мне бумагу, что на карту идут поступления от пенсионного фонда.То есть признают карту пенсионной. На мою просьбу тогда эту карту разблокировать, банк отвечает, что разблокирует только когда придет бумага от исполнителей.В свою очередь исполнительная служба говорит, что пенсионную карту блокировать не просили, а раз банк ее заблокировал, значит банк не видит нарушений закона.
Обратился в прокуратуру, но в связи с карантином, сделал это через электронную почту и ответа еще не получал.
В одно из посещений отделение банка, был избит охранником, разбили мне телефон, за то, что я снимал разговор в банке. Заявление в полицию, естественно, написал.Телефон жалко.Я инвалид 3 группы.В данный момент не работаю и пенсия мой единственный доход на сегодня. На это в банке не реагируют.
Может что то посоветуете
Приватбанк
Відповідь банку
25 травня 2020, 10:24
Доброго ранку!
Банк не може відмовити у накладенні арешту, якщо відповідний лист надійшов від виконавця.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Банк зобов'язаний суворо дотримуватися вимог чинного законодавства України. Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) клієнт можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
В разі ж, якщо цього не було вказано в провадженні, то власнику картки варто звернутися до виконавця, щоб вони прислали постанову про зняття з конкретної карти.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Також, дозвольте зазначити, що в разі знаходження на картках суми більше, ніж сума арешту, по зверненню до банку є змога зняти кошти, що перевищують суму.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Ми завжди раді допомогти та надати вичерпну консультацію нашим клієнтам.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vladimirboyda 24 травня 2020, 16:07
Жахливий банк по відношенню до клієнтів, в найскладнішій ситуації вас залишать без кредитного ліміту на картці, заблокують ваші платежі, хоч прострочення по оплаті кредитних коштів у вас немає, постійно нав'язують незрозуміле навіть співробітникам відділення страхові послуги, при зверненні до так званого персонального банкіра треба чекати поки вирішить свої справи і в підсумку вас прийме інший співробітник.Один плюс в цього банку це інтернет банкінг.
Приватбанк
Відповідь банку
24 травня 2020, 17:43
Оформлення додаткових продуктів не є обов'язковою умовою. З огляду специфіки своєї роботи, співробітники можуть ознайомити Вас з додатковими послугами, які пропонує банк і які могли б Вас зацікавити.
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Мінфін
Відповідь адміністратора
26 травня 2020, 17:30
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 26.05.2020).
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
andertagert 24 травня 2020, 11:26
В то время как другие банки вводят кредитные каникулы на время карантина, переносят обязательные платежи по кредитам и кредитным картам приват урезает лимит и не идет на встречу клиенту. Слово клиентоориентированность — это не о привате.
Приватбанк
Відповідь банку
24 травня 2020, 12:59
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Проблема вирішена
Анна Баранова 24 травня 2020, 11:01
Началось всё с того что у банка постоянно слетают мои данные, как дура хожу раз в пол года восстанавливать, потому что отправки скан-копий моих документов в Приват24 им недостаточно. Теперь новый прикол: не могу зайти в этот же Приват24 так как мой номер телефона не подтверждён и для этого мне надо его подтвердить через банкомат или терминал, к ближайшему ехать 40 км. Это при том, что номер привязан к банку более 7 лет. На горячей линии почти 40 минут автоответчик мне рассказывал что сейчас нет доступных операторов, оставила заявку чтоб перезвонили — полный 0.
Приватбанк
Відповідь банку
24 травня 2020, 12:57
З метою забезпечення реалізації вимог Закону України 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення', відповідно до статей 7, 55, 56 Закону України 'Про Національний банк України', статті 63 Закону України 'Про банки і банківську діяльність' банк зобов´язаний забезпечити у своїй діяльності застосування ризик-орієнтованого підходу та вжиття належних та ефективних заходів, спрямованих на мінімізацію ризиків використання послуг банку для легалізації кримінальних доходів/фінансування тероризму, вчинення інших злочинів, також, що здійснюються із використанням інформаційно-комунікаційних технологій, здійснення ризикової діяльності, також стосовно клієнтів, з якими віддалено встановлено ділові відносини. Ми звернулися до Вас в особистому повідомленні, щоб допомогти розібратися з доступом в особистий кабінет.
FishInFly 24 травня 2020, 8:14
С карт Юниора при не использовании более 6 мес. снимают по 500 грн. Ты сделал операцию 20.05 в 12:30, а в выписке с тебя сняли 500 грн. в 23:50 20.05.
Звонишь ждёшь мин. 20 с оператором поговорить, потом нажимаешь перезвоните и все. Ни ответа ни привета.
Приватбанк
Відповідь банку
24 травня 2020, 10:00
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Dmitriy6821 24 травня 2020, 7:55
В связи с карантином получилась задолженность по обязательным платежам, в понедельник погасил, разблокировали карту, заплатил коммуналку.В субботу захожу в приват 24 на карточке — 1414 гр., звоню 3700, мне говорят что уменьшили кредит на эту сумму.банк принял такое решение ((((.То есть чтоб воспользоваться картой мне необходимо внести 1414 гр. чтоб выйти в 0, большое спасибо вам за такую заботу )))) Я клиент банка не один год, у меня хорошая кредитная история, в начале карантина просил увеличить кредитный лимит, чтоб не залезать в долги, нет не увеличили, а в минус пожалуйста на получи )))), я уже не буду писать о звонках с угрозами и рассказами о том как мне будет нехорошо если я вот вот прямо сейчас не погашу задолженность и т. п. Закончится карантин, погашу кредитную карту, и разорву с вами договор из за вашего отношения к клиентам!!!
Приватбанк
Відповідь банку
24 травня 2020, 10:00
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Проблема вирішена
Lesia2015 24 травня 2020, 5:24
Приват банк заблокував картку, на яку надходять аліменти на дитину, через рішення виконавця, по перше, лист ні про рішення виконавця, ні про блокування картки не приходив, зв’язатись з оператором приват банку для уточнення проблеми неможливо, і це все відбулось в суботу зранку, коли виконавча служба і банк закриті на вихідні
Приватбанк
Відповідь банку
24 травня 2020, 10:00
На жаль, Банк змушений призупинити операції по Ваших рахунках згідно з постановою про накладення арешту. Вам необхідно врегулювати питання з виконавцем.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) Ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім´я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93
Дізнатись суму заборгованості, надання копії листа про накладення арешту, причини арешту Ви можете у виконавця.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Marie Yavorska 23 травня 2020, 23:05
В бануюк пришло постановление о аресте средств человека, но согласно Закона Украины «Про виконавче провадження » банк ОБЯЗАН известить исполнительную службу, что счёт зарплатный и его блокирование запрещено Законом. Но банк счёт заблокировал.
Сотрудники законов не знают, но носом же ткнули- реакции ноль. Не извините, ошиблись, а решайте свои проблемы сами. А ведь это теперь проблема банка, ибо будем судиться.
Приватбанк
Відповідь банку
24 травня 2020, 10:20
Для того, щоб у Вас не складалося хибне враження про банк та ситуацію, дозвольте зауважити, що даного рода процедура проводиться при отриманні банком постанови від виконавчої служби. Щоб не блокувалась окрема картка, це повинно бути зазначено в постанові. Для зняття арешту Вам достатньо звернутися до виконавчої служби. Зняття арешту доступне лише після того, як до банку надійде відповідний лист від виконавчої служби. Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
pavlikyuriy 23 травня 2020, 18:16
Отже, зараз карантин і я втратив можливість отримувати дохід і через це утворився борг по кредитній карті 3900 грн.за 2 місяця.
Мало того, що вони пишуть та телефонують мені, так їм цього мало і вони знайшли контакти та адресу людини, в якої я жив кілька років тому і тепер «тероризують» її дзвінками та листами.
Людина в віці, переживає, боїться…
Телефоную спеціалісту, який «безсердечно та пихато» відповів, що в цьому винен я та щоб я їй придбав ліки та оплатив борг протягом 6 днів.
Ви знаєте панове Приватбанку, за послідні 3 роки, як Ви стали державним банком, Вам знадобиться багато років, щоб змити з себе все «лайно, в якому Ви зараз», бр такого відношення до своїх клія ще не бачив, хоча є клієнтом банку з 2007 року.
Ви не задумуєтесь про те, що своєю діяльністю та жадністю Ви можете втратити більшу частину добросовісних клієнтів?
Хоча, напевно, Вам на все начхати, якщо Ваші оператори та віртуальна «няшка Яна» не вміють нічого чи, можливо, в них немає чогось?
А для себе я вибір вже зробив — закриваю борг, йду у відділення та з чистою совістю анулюю всі свої карткові рахунки та буду користуватись готівкою але не Вашими послугами.
Задумайтесь…
Приватбанк
Відповідь банку
23 травня 2020, 20:14
Добрий вечір!
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
З повагою, ПриватБанк.
Anastasiya Aleksandrovna 23 травня 2020, 12:47
Необходимо открыть зарплатную карту. Так как в будние дни нет возможности выехать с работы в банк — ввела в поиске запрос на работающие отделения в городе в субботу. Нашлось 2 отделения — одно из них центральное. Раннее обращались в банк по субботам и проблем не было.
Выехали в город за 50 км, чтоб попасть в отделение и решить вопрос — а по итогу всё закрыто и сторож — хам.
Только оператор, после того, как провисели на линии минут 15 сказала, что банк не работает. И когда они начнут нормально работать она не знает.
Ранее была негативная ситуация и прекращена работа с «этим» банком. Сейчас же, к огромному сожалению, фирмы ведёт зарпоатный проект только в Приват банке.
Убедительная просьба, корректировать информацию на сайте и не вводить в заблуждение клиентов, если вы не хотите их терять!
Приватбанк
Відповідь банку
23 травня 2020, 14:27
Добрий день!
Вибачте за незручності. Відділення перейшли на гнучкий графік роботи для запобігання розповсюдженню віруса. Актуальний графік роботи відділень Ви можете перевірити на сайті http://map.pb.ua або в Приват24. Нагадуємо, що, користуючись Приват24, Ви можете виконати 147 операцій, не виходячи з дому.
Дозвольте нам розглянути Ваш випадок більш детально. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
Chizho94 23 травня 2020, 12:15
Пользуюсь банком на протяжении лет так 5 точно) в последние годы ежемесячно завожу суммы от 50 до 100 тысяч гривен, но кредитный лимит мне так и не дают) в другом банке без использования средств получил лимит 25000) так и живем)
Приватбанк
Відповідь банку
23 травня 2020, 14:20
Добрий день!
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори.
Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні карти як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Svitlana Bondarchuk 23 травня 2020, 8:15
По карті Універсальна від Приватбанку надається пільговий період, що дозволяє до 55 днів користуватися кредитом безкоштовно.… Для цього необхідно погасити кредит до 25 числа місяця, наступним за тим, в якому ви скористалися кредитними коштами. Пільговий період був до 25 травня. Гроші були внесені 18 травня у більшому розмірі. З цієї суми зникло 1000 грн. без вказівки куди вони пішли, просто сума стала менше на 1000 грн. Як став банк державний, взагалі робиться незрозуміле.
Приватбанк
Відповідь банку
23 травня 2020, 12:11
Добрий день!
Ми ретельно розглядаємо Ваше питання. По результату перевірки Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
IrinaSolnischko 23 травня 2020, 3:18
Відділення за адресою: Київ, вул. Теодора Драйзера, 4
Я є клієнтом приват банку, є в мене тут три карточки, це універсальна, зарплатна і соціальна, я дуже хочу висловити свою думку з приводу цього банку, ШАЛЛЕННЕ в них терпіння, НАЙВІДОМІШіЙ БАНК за своєю популярністю, дзвінки 100відсотків ідуть з усієї України, до них як дзвонить на гарячу лінію так і одразу ставляться відповіді на мої питання і дзвонити можу навідь серед ночі, випадково чи втратила картку чи стосовно підняття кредитного ліміту, для того щоб скористатись можливістю відпочити, великий респектабельний банк! Всі зауваження відпадають!!!
Приватбанк
Відповідь банку
23 травня 2020, 9:41
Добрий ранок!
Дякуємо Вам за високу оцінку нашої роботи. Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти можуть відчувати себе комфортно в будь-якій ситуації. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
23 травня 2020, 11:18
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 23.05.2020).
Користувач надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами Приватбанку.
Приватбанк для меня лучший из всех! Очень удобные и комфортные условия по депозитам, грамотные и компитентные сотрудники, большое количество отделений с удобными местами расположений! Уже не первый год являюсь его клиентом и ни о чем не жалею!
Приватбанк
Відповідь банку
23 травня 2020, 10:03
Добрий день!
Ваша оцінка дає нам змогу переконатися, що ми йдемо у правильному напрямку. Дякуємо, що знайшли час на відгук.
З повагою, ПриватБанк.
Сергей Уздяев 22 травня 2020, 22:21
В связи с карантином перевёл все покупки в онлайн, как сами же банки и власть советуют, что бы сидеть дома. И в итоге при попытке перевести с интернет карты человеку деньги за товар, мне приходит отказ и блокировка карты. Переводы делал на карту привата. Всего лишь попользовался картой два дня и то часть переводов была между своими картами в Приват24. Пошёл в отделение, сделать ничего не могут, сказали ждать решения службы безопасности до 5 дней. Деньги заморожены и это в период карантина, когда и так каждая копейка на счету. Пользуюсь картами постоянно, получаю зарплату, до этого года такого не было. Заставляют сидеть дома и ещё и без денег. А если бы платёж был бы стареньким родителям на лекарство? Никто не позвонил, не предупредил, можно было бы, хотя бы, отменить платёж и предупредить не замораживать счёт.
Оператору пишешь, они отвечают на один два вопроса и сами же отключают.
Приватбанк
Відповідь банку
23 травня 2020, 9:50
Добрий ранок!
Дозвольте нам детальніше розглянути Ваш випадок. Ми звернулися до Вас в особисті повідомлення, щоб уточнити Ваші контактні дані.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oblohmarina 22 травня 2020, 21:27
В цьому місяці на мій рахунок не надійшли аліменти. Почала з'ясовувати в чому справа, зателефонувала в бухгалтерію підприємства (НПЗ). Мені повідомили, що ПриватБанк заблокував рахунок підприємства, і всі, хто отримує аліменти саме через ПриватБанк (а це дуже велика кількість людей), кошти не отримали… Коли рахунок буде розблокований невідомо. Державний виконавець розводить руками. Цікава ситуація, хто ж тут винний… але діти залишилися без коштів…
Приватбанк
Відповідь банку
23 травня 2020, 9:55
Добрий ранок!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з незручностями. Для вирішення даного питання радимо звернутися в нашу службу підтримки представнику підприємства, щоб ми змогли перевірити інформацію та надати відповідь по результату перевірки.
З повагою, ПриватБанк.
Kadetnet 22 травня 2020, 20:52
В травні місяці пропустив мінімальний платіж по кредитці, подзвонив і попередив що зроблю оплату всіх відсотків на початку червня оператор відмовився це фіксувати. Тепер же без ніякого договору і вказаних контактних осіб (коли отримував картку таких даних не давав )а також без письмової та усної форми дзвонять по сторонім особам на рахунок мого боргу. Дізнавшись про це був дзвінок до оператора який не зміг пояснити законність дій свого банка. Якщо дзвінки не перестануть надходити буде зроблений дзвінок на гарячу урядову лінию, скарга в письмовій формі в нацкомфінпослуг, а також консультація в юриста, так як їх дії чітко порушують чинне законодавство.
Приватбанк
Відповідь банку
23 травня 2020, 9:33
Добрий ранок!
Дозвольте відмітити, що для того, щоб скористатися пільговим періодом, Вам потрібно внести всю суму використаних коштів за минулий місяць в будь-який день до 25 числа поточного місяця.
Пільговий період не діє, якщо раніше Ви з нього вийшли і в цьому випадку на нові витрати пільговий період поширюватися не буде. Тоді буде нарахований відсоток за всіма витратами минулого місяця.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.
З повагою, ПриватБанк.
pandasaysgo 22 травня 2020, 17:13
Не знаю, наскільки типовою є моя ситуація, але впевнена, що хтось вже з таким зіштовхувався.
В грудні 2019 я отримала арешт рахунків (не в Приватбанку) через Виконавче Впровадження.
У впровадженні було зазначено, що згідно рішення суду від січня 2019 позив від Приват банку був частково задовільнений.
В самому судовому рішенні було написано наступне: «Частково задовільнити позив Приват банку і стягнути заборгованість за кредитним договором (без номеру) та судовий збір».
Я, звісно, здивувалась, тому що на той час взагалі забула про цю кредитну картку, але борг є борг.
Отже через реквізити, отримані в ДВС, я сплатила суму, вказану рішенням суду.
Рахунки через деякий час повернули до життя, і все, начебто стало нормально, але потім почались якісь дивні речі.
Перший дзвінок був ще в грудні 2019, після того як я сплатила, від чоловіка, що назвався працівником Приват банку, з відділу стягнення заборгованості (чи якось так — їх завжди погано чути, начебто вони знаходяться під землею), і почав розповідати, що я їм винна іншу суму, вже більшу. На моє зауваження, що це питання мало вирішуватись в суді і я сплатила, він сказав, що це не важливо і я все ще винна.
Потім 2 з половиною місяці нічого не відбувалось і в кінці квітня 2020 почалось знову. Знову дзвонять різні люди, кажуть, що вони співробітники Приват банку і вже називають суму майже вдвічі більшу, ніж називали в січні 2020. До того ж постійно розповідають про те, що я залишусь без меблів (детально згадувалась шафа) і про прямі контакти з моїм оточенням, щоб воно мені допомогло (так сказала співробітник).
Щодо самої кредитної картки, то її вже давно не має (здається вона закінчила своє існування десь у 2015), Приватбанком я вже багато років не користуюсь, кредитного договору в мене немає, самі співробітники нічого про це не кажуть, і наголошують про необхідність відвідування відділення.
Мені не шкода заплати, якщо я винна, але не в такій спосіб і не таким шляхом.
Якщо Приватбанк не влаштовує рішення суду, це не моя провина (мене там навіть не було, бо про це не знала).
Якщо Приватбанк хоче отримати від мене суму, що в 11,9 разів більша за ту, що я підписувала, то нехай, хоча б надасть пояснення, чому. Наприклад, розрахунок заборгованості, допоміг би зрозуміти, чому так.
Сьогодні, до речі теж був дзвінок, але ніхто не говорив, просто 17 секунд дихали в слухавку. А, коли я передзвонила, то було зайнято.
Сподіваюсь, що отримаю якусь інформацію.
З повагою.
Приватбанк
Відповідь банку
22 травня 2020, 18:41
Добрий вечір!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в ситуації більш детально.
З повагою, ПриватБанк.
Svarovskuh 22 травня 2020, 16:59
Приват24 не працює на іос зайти неможна зразу викидає коли ви зробите нормальне користування‼️ Мені гроші потрібні‼️
Приватбанк
Відповідь банку
22 травня 2020, 17:51
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Штокал Татьяна 22 травня 2020, 15:29
Государственный банк в период карантина показывает стабильность в стране путем снижения кредитного лимита на 0. Работала в банке почти 6 лет, переживали и не такие паники и кризисы, не помню «такого» отношения к своим клиентам. У многих сейчас нет работы и была надежда на карту универсальная. Спасибо! Вы показали отличное« отношение к вашим клиентам. Карантин закончится, страна войдёт в привычный ритм, а доверие к Приватбанку будет вернуть тяжело. Закончить хочу, японской мудростью» правильное решение принятое с опозданием, является ошибкой «надеюсь поймёте о чем я
Приватбанк
Відповідь банку
22 травня 2020, 15:45
Добрий день!
Дозвольте звернути Вашу увагу, що при розрахунку кредитного ліміту банком враховується велика кількість факторів, в тому числі кредитна історія, котра впливає на кінцеве рішення банку. У Вашому випадку, переглянувши історію користування та поточний стан картки, банк прийняв рішення знизити ліміт. При подальшому користуванні карткою банк може змінити свою позицію, щодо надання ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
25 травня 2020, 15:19
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 25.05.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝