Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
zig4free 16 липня 2020, 14:07
Регулярно получаю уведомления, что я могу оформить оплату частями на 7000грн.
Сегодня попробовал оформить покупку и получил отказ, что я не могу оформить договор сервисом «оплата частями»…
Приватбанк
Відповідь банку
16 липня 2020, 15:25
Добрий день!
У зв´язку із застосуванням Банком оперативних заходів з метою забезпечення безпеки здоров´я своїх клієнтів і стабільної роботи всіх банківських послуг ми тимчасово змушені обмежити максимальну кількість в межах 2 активних договорів по Оплаті частинами.

І в цей період тимчасово зупинено оформлення Швидкого кредиту і Миттєвої розстрочки (Кредит готівкою).
Приносимо вибачення за можливі незручності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Roman Romanovich 16 липня 2020, 11:09
Нашел чью-то карточку. Обратился в Приват с просьбой найти контактные данные владельца, номер телефона. Хотел доброе дело сделать, вернуть всё, как положено! Сообщил им номер картки, а в ответ прилетает «Картку заблокировано, спасибо за инфу». Очень сожалею, что сообщил этим нелюдям номер картки. Думал они помогут, а сделали ещё хуже! Настоящий вор не будет обращаться в банк с просьбой помочь вернуть найденную карточку владельцу. Ещё раз, я не тот, за кого они меня имеют? Зачем так жестоко делать??? Я сам виноват, НО мои права были нарушены!!! Я начал диалог, и мне не дали право решить окончательно, это тоже-самое, что ошибочно дать информацию врагу, и он тебя пошлет на три буквы!!! Они антиморальные!!! Я в шоке. Вы знаете, что чувствует честный человек, когда его послали. Мое желание сделать доброе дело, обернулось очень злым разочарованием! Дайте номер телефона, и я верну картку, почему это так секретно???
Приватбанк
Відповідь банку
16 липня 2020, 12:21
Добрий день!
Якщо картка на руках у третьої особи, то це значить, що її скомпрометовано і конфіденційні дані знає не лише власник картки.
В даному разі, щоб клієнт не постраждав фінансово, картку було заблоковано.
Це зроблено виключно для безпеки його коштів.
Якщо разом з карткою були особисті речі, напишіть нам в приватні повідомлення, ми допоможемо зв'язатися, якщо клієнт надасть на це згоду.
olha1911 16 липня 2020, 10:58
Создала интернет-карту, чтобы она не могла уходить в минус, но банк решил по-другому. Как сообщил оператор, произошел технический сбор и карты были сняты деньги за подписку в соц сетях. Карта ушла в минус, плюс начислили проценты за использование кредитом!
Об этом, я узнала только через 2 недели т.к. была уверена, что все в порядку с картой ведь на ней нет денег. Теперь я заблокировала карту, мне банк говорит, что нужно ее погасить, включая проценты.
При этом, банк признает, что это была техническая ощибка. Вот и вопрос, зачем создавать карту, с которой могут быть сняты деньги не только без моего согласия, но и даже без уведомления, а сумма больше 700 гр, плюс проценты
Приватбанк
Відповідь банку
16 липня 2020, 12:13
Добрий день!
Дозвольте зауважити, що в першу чергу банк піклується про безпеку даних своїх клієнтів та не надає персональну інформацію третім особам.
З питання списання коштів, необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу.
Також, Ваша заявка прийнята в роботу. Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.

Ви можете допомогти нам в цьому. Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на Вашу користь.
Проблема вирішена
Tatka1996 16 липня 2020, 10:40
Снимала я в банкомате без Карты деньги,( так как забыла её дома ), и тут мне банкомат выбивает ошибку, ну ладно думаю, заходу снова попробовать, а деньги то списались( Это пипец просто, естественно я начала звонить в банк, и один консультант мне сказала что в течение суток деньги вернуться, конечно же они не вернулись, потом другой консультант сказала что деньги вернутся как только пройдёт инкассация в банкомате, ее там снимали уже 5 раз, никак не могут посчитать??? Вы у меня забрали последние деньги, на что я по вашему должна жить с ребёнком? И почему из-за ваших глюков в банкомате, я должна ждать, давайте мне номера главных ваших, может винимые достучусь!!!
Приватбанк
Відповідь банку
16 липня 2020, 11:51
Добрий день!
Ваша заявка ще в роботі. Від імені банку перепрошуємо за те, що змушуємо вас чекати.

Заявка обробляється протягом 24 годин, а в окремих випадках до 7 днів. Цей час потрібний для того, щоб провести інкасацію банкомату, звірити залишки та операції.

З упевненістю можемо сказати, що колеги докладуть усіх зусиль для якнайшвидшого вирішення питання. Як тільки заявка буде оброблена ви будете проінформовані.
Проблема вирішена
major777 16 липня 2020, 10:14
Всім доброго дня! Приват банк 1 липня заблокував мій рахунок (карта для виплат) з власними коштами (28 тис грн) без жодних підстав ( спочатку була помилка начебто банкомату при видачі коштів). Обіцяли розібратися протягом 15 днів, які вже пройшли, а картка з власними коштами до сих пір заблокована!
Приватбанк
Відповідь банку
16 липня 2020, 11:43
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Дмитро Івасюк 15 липня 2020, 20:14
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 122/9
Отримав травму, страхову подію, а саме перелом V плюсневої кістики стони, надав довідку та знімок, мені страхова компанія заявляє, що в довідці лікар повинен вказати обставини отримання травми. Лікар наголошує на тому що дана інформація в довідках не вказується, це не пердачено ні бланком ні самой довідкою. Чому з мене вимагають даних які не вказуються, чому я повиненн (з гіпсом) бігати по лікарні де мені всі в один голос наголошують, що в довідці такі дані не вказуються. Навіщо таке шахрайство!!! не раджу страхувати себе в Приватбанку.
Приватбанк
Відповідь банку
16 липня 2020, 9:09
Доброго ранку!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Проблема вирішена
ElenaAndronova 15 липня 2020, 19:51
Сегодня, 15.07.2020, пришло смс от приватбанка, в котором говорится, что, мне необходимо предоставить документы для подтверждения средств по счетам. Дело в том что я нахожусь уже два года в декрете, у меня социальная карта, на которую каждый месяц зачисляется соц.помощь по уходу за ребенком в размере 860 грн. Я обратилась в чат, но там «эксперт» Евгений кроме того, что мне необходимо предомтавить документы и выслал ссылку на их перечень, больше ничего внятного не смог обьяснить. Позвонила по 3700, соединили с оператором, который все время что-то уточнял в итоге пообещал перезвонить через 5 минут. Перезвонили в течении дня, и только составили очередную заявку, что бы мне в течении следующих суток ответили почему мне пришло это смс. Вот какие я должна предоставить документы банку, справки, выписки если у меня только соц. выплата??? Почему я вообще должна это делать??? Сейчас карантин, а я с маленьким ребенком должна ходить по соц. службам просить справки??? Вы что там все творите??? Что за ерунда??? Лучше бы вы такие смс миллионерам отправляли и корупционерам. У меня просто нет слов, я в шоке от работы банка и службы поддержки, которая ничего внятного сказать не может и решить проблему.
Приватбанк
Відповідь банку
15 липня 2020, 20:32
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Nivolja 15 липня 2020, 12:15
Почитала комментарии банка на возмущенные отзывы клиентов и не удержалась. Месяц назад хотела воспользоваться услугой оплата частями от Приватбанка и обнаружила, что платеж не проходит (лимит с 50000,00 сразу в 0). Сильно удивившись, позвонила на горячую линию и спросила в чем проблема. В ответ услышала, что я не предоставила в банк справку ВПО (внутренне перемещенной особы). Еще сильнее удивилась и сообщила, что данной справкой у меня никогда не интересовались, я ее не получала и получать не планирую, и хотя официальная прописка у меня действительно в Донецке, мне это никогда не мешало и в принципе банк раньше не волновало. Тут я услышала историю про математическую модель с кучей показателей (это от зубов у них отлетает) и итоговый вывод, что в связи с отсутствием этой справки я расценена для банка как «высокорисковый клиент» (дословно). Под впечатлением до сих пор. Объясняю почему. Я давний клиент Приватбанка. Универсальную карту оформила всего пару лет назад и исключительно для возможности пользоваться услугой Оплата частями. Лимит по ней в 50000,00 грн за время карантина (да и на сегодняшний день) мне не уменьшали. Карта универсальная в плюсе. Через карту для выплат уже много лет получаю зарплату (если что, то от предприятий, зарегистрированных на территории Украины), т.е. она также постоянно в плюсе. Апофеоз — имею депозит в Приватбанке, очень даже перекрывающий максимальный лимит по кредитке. Но при этом я высокорисковый клиент. Вы серьезно??? Я завтра продам квартиру, уволюсь с работы, сниму депозит и уеду в Донецк. А вдруг я при этом сниму все деньги с кредитки, а потом ищи-свищи меня. Так что будьте последовательны, срочно режьте мне лимит по кредитке в 0 и гоните меня с моим депозитом и зарплатой из своего GOLD-клуба, зачем Вам там такие неблагонадежные люди.
P.S. Тот банк, через который я тогда все же совершила покупку и в котором ничего кроме кредитки и кредитной истории не имею, вчера прислал мне смс об очередном увеличении кредитного лимита до 40 с лишним тысяч. Это — клиенториентированность с их стороны и огромное желание сменить основной банк с моей.
Приватбанк
Відповідь банку
15 липня 2020, 13:12
Ми зацікавлені в тому, щоб наші клієнти могли отримувати найякісніші і кращі послуги. Для перегляду доступності послуги Оплата частинами радимо слідувати рекомендаціям, отриманим раніше.
AlexiusTwentyOn 15 липня 2020, 10:06
Відділення за адресою: Запоріжжя, бул. Центральний, 20
Люди, как только вам на карту упала денежка, сразу снимайте все до копеечки, ну пару гривен можно оставить банку, так уж и быть, чтобы не было потом, ночных снятий, и т.д и т.п, никто тогда ничего без вас не спишет с карты, и по поводу кредитных лимитов, сам был в такой ситуации, но последние деньги семья отнесла чтобы закрыть эту дьявольскую кредитку «Универсальная», а вы ещё жалуетесь что банк урезает кредитный лимит, вот не научился у нас народ жить по средствами, но что ж учиться никогда не поздно, и не будет проблем которыми сейчас почти весь этот сайт забит, а по поводу наличности, так вот, заведите интернет карту, без кредитного лимита и если что либо нужно купить в интернете пополняйте исключительно на ту сумму, которую вы сразу потратите, а вообще оплата при получении, без всяких проблем, сам пользуюсь картой только потому что сейчас их навязывают всем, от студента до пенсионера, это уже другой вопрос, так что думайТЕ:)
Приватбанк
Відповідь банку
15 липня 2020, 11:11
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Дякуємо за ваші поради. Ми також склали кілька простих правил, дотримуючись яких ви зможете не стати жертвами шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SergioSm 15 липня 2020, 9:00
Прийшов я вчора в супермаркет з сім'єю. Набрав товару. На касі, як завжди хотів розрахуватись карточкою. В мене кредитка віза з лімітом 50 тисяч. На балансі на момент виходу з дому було 20 тисяч. Значить я розраховуватись карткою, а там пише «не достатньо грошей на картці». Я звісно в шоці від такої ситуації. Заходжу в приват24, а там дійсно без попередження зрізали кредит з 50 до 30 тисяч. Маю другу доларову картку. Так там я переводив гроші і там підключена послуга типу як кредит. Смс кожен день приходить, щоб погасив нещасні 20 центів. Приватбанк зіпсувався остаточно. Таке враження, що там працюють агенти інших банків і всіляко намагаються клієнтів вигнати.
Приватбанк
Відповідь банку
15 липня 2020, 10:43
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Проблема вирішена
shusha22062014 15 липня 2020, 7:43
Все мы знаем, каким нужно быть аккуратным, при осуществлении платежей через инет, снятии наличности, продаже/покупке на торговых площадках.
Все эти истории про мошенников с картами ПриватБанка были как-будто не про меня, ведь я себя обезопасила:
1. Сим-карта корпоративная, сделать дубликат не возможно.
2. Карта, реквизиты которой известны на олх, больше нигде мной не используется и она с нулевым лимитом.
3. Карта, которой пользуюсь, для оплаты в инете, не используется для снятия наличности.
4. Все звонящие а-ля сотрудники службы безопасности банка с уточнением кодов и смс посылаются далеко и блокируются.
5. Предоплату продавцу делаю в редких случаях, понимая и принимая все риски, связанные с потерей денежных средств.
5. На посторонние сайты не хожу, пин и cvv третьим, и даже вторым, лицам не сообщаю.
И вот, проснувшись в 6:00 14.07.20 я вижу уведомление с мобильного приложения ПриватБанка о том, что с моей карты 14.07.20 в 03:30 был сделан платеж EasyPay*Vodafone (привет самому «серьезному» сервису платежей) в размере 4999,00 гривен.
Единственное, что я не сделала для 100% защиты своих и банковских кредитных денег, это простите, неуважаемый Приватбанк, иcпользовала ВАШУ карту для покупки товаров на Розетке, Panama.ua, Makeup.ua, zootovary.com и т.д. Повторюсь, только в крупных и постоянных интернет-магазинах, много лет! Менять постоянно лимит на оплате в инете не видела смысла, т.к. уже много лет каждую неделю делаю хоть одну, но крупную покупку, а в условиях карантина количества покупок увеличилось.
Так вот, чтобы перечислить деньги на карту маме или оплатить питание в детском саду, т.е. то, что делаю ежемесячно по одним и тем же реквизитам мне ВСЕГДА нужно подтвердить свое действие кодом подтверждения, полученным смс, в мобильном приложении или звонком на телефон.
Так как же работает ваша служба безопасности, что КРУПНЫЙ платеж в размере 4999,00 гривен, ПОДОЗРИТЕЛЬНЫЙ НЕтипичный для пользователя, вы провели без отправки владельцу карты на финансовый номер телефона смс-подтверждения, хоть какой-нибудь обратной связи?!
Что сделано мной в данный момент:
1. Карта сразу же заблокирована звонком на 3700.
2. В телефонном режиме и онлайнчате подана заявка на возврат денежных средств и на отмену мошеннической операции.
3. Написано письмо в EasyPay с просьбой разобраться, каким образом такой надежный платежный сервис пропустил платеж без кода подтверждения.
4. Зарегистрирована заявка на сайте киберполиции и отправлены дополнительные документы, подтверждающие, что я никак не могла повлиять на НЕосуществление или отмену данной операции.
5. Отправлено заказное письмо с уведомлением на имя Главы правления ПриватБанка с заявлением с описанием ситуации и просьбой разобраться.
Ситуация усложняется тем, что это были КРЕДИТНЫЕ средства ПриватБанка, а пополнять чужие ошибки (а в частности, халатность службы безопасности банка) за счет своих денег у меня нет никакого желания.
Вывод: как себя обезопасить от такой ситуации? Никак. Вот абсолютно никак, только не пользоваться картой данного банка, т.к. даже, если предположить, что каким-нибудь космическим способом данные моей карты стали известны мошенникам, кто-то завладел базой крупных интернет-магазинов или еще какое-то событие, на которое я НИКАК повлиять не могу, то почему такой «супер надежный» теперь уже государственный банк провел платеж без моего подтверждения?
Обязательно напишу продолжение этой истории в данном отзыве.
Приватбанк
Відповідь банку
15 липня 2020, 10:55
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
rama12345 14 липня 2020, 22:18
Відділення за адресою: Київ, бул. Вацлава Гавела, 67
Банк опустился во всех пониманиях. Получаю перевод в долларах, или пытаешся снять со счета валютой, пытаются выдать долары как трепло старые и не какие помятые. ВЫ ЖЕ БАНК, чего вы выдаете тряпло и сами же не принимаете?! на вопрос касиру а Вы их примите ответ однозначно нет! и так постоянно… надоело работать с этим банком, в итоге перевела свои счета на канкурента, и закрыла счет на всегда. Больше сотрудничать с этим банком не буду!!!
Приватбанк
Відповідь банку
15 липня 2020, 10:18
При здійсненні касових операцій у відділеннях банку клієнт зобов'язаний:
— рахувати гроші не відходячи від каси;
— перевіряти реквізити, вказані на касових документах, не відходячи від каси.
Усі купюри проходять перевірку. У разі, якщо Вас не задовольнив стан купюри, Ви можете відмовитись її приймати.
Якщо у вас виникла даного роду ситуація, і наші працівники не допомогли в її вирішенні, опишіть нам деталі в приватному повідомленні, перевіримо та розберемося, чому так відбулось.
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 липня 2020, 16:18
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 18.07.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
vitalii94 14 липня 2020, 20:38
Сьогодні я завітав в віділення по вул. Соборна, 19/4 тому що мені потрібно було перевипустити карту для виплат, так як закінчився її термін.спеціаліст Щуковська Вікторія наполягала щоб я отримав карту універсальну, і начебто відмовитись від неї не можливо, я користуюсь не перший раз послугами банку, й знаю що це не обовязково, після цього зробивши дзвінок на 3700, не дочекавшись відповіді, згодився на це так як карта мені була потрібна терміново, в розмові з Вікторією вона декілька разів натякала що ви можете користуватися іншим банком якщо вас не влаштовує, все це слухав керівник віділення й не поправив свого підлеглого. Після цього Щуковська Вікторія запросила в мене дані моєї прописки, так як ID карта не влаштувала її. Так як я клієнт з gold карткой і в мене прив'язаний інший спеціаліст, ніколи таких проблем не було, я честно в шоці в грубості при обслугованні, і в некомпетентності спіціаліста.
Приватбанк
Відповідь банку
15 липня 2020, 9:02
Ми не змогли ідентифікувати вас за залишеними в заявці даними. Ми хочемо, щоб всі наші співробітники були клієнтоорієнтованими. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні ваш контактний номер.
Проблема вирішена
Максим Овчинников 14 липня 2020, 20:19
Специалист пишет, у нас нету штрафов и пени. А сам *** во время карантина поднял %. То есть в конце месяца получится двойная сумма списывается. Самая настоящая пеня (штраф)они включают дураков.
Приватбанк
Відповідь банку
15 липня 2020, 9:01
Дозвольте наголосити, що банк не проводить нарахування пені та штрафів.
Ви можете ознайомитися з інформацію про списання у виписці по картці Універсальна і переконатися, що списання відбулось без додаткових відсотків. Уточніть, будь ласка, детальніше, про які штрафи йде мова?
Детальний розрахунок нарахування відсотків доступний у виписці у web Приват24 https://privat24.ua. При натисканні на операцію списання % натисніть, будь ласка, Показати розрахунок >>.
З 01.03.2020 до 31.07.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.07.2020.
Olena Turkoman 14 липня 2020, 19:19
Дуже якісно, прискіпливо та професійно була вирішена проблема помилки, через яку не нарахували бонуси на рахунок Бонус Плюс. Дякую менеджерці Приватбанку пані Олі, я була приємно вражена вашою роботою. Дякую модератору сторінки Приватбанку у ФБ за пораду та оперативну відповідь.
Приватбанк
Відповідь банку
14 липня 2020, 19:48
Добрий вечір!
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Обслуживание отличное и условия нормальные.
Приватбанк
Відповідь банку
14 липня 2020, 18:51
Добрий вечір!
Дякуємо Вам за відгук!
Ми високо цінуємо Вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі Ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину.
З повагою, ПриватБанк.
valjushka351 14 липня 2020, 16:52
Уже четыре раза банк урезает лимит по карте. Я писала, объясняла, что у меня временные трудности, вношу минимальные суммы, чтобы были деньги для снятия процентов в конце месяца. Но меня никто не слышит-продолжают по три раза на месяц срезать лимит на ту мизерную сумму, что лежит на карте. Вы очень разбогатели теми моими копейками? Каждый раз приходится выискивать средства, чтобы не было минусов ого баланса. Не банк, а помойка какая-то. А я, дура, ещё собралась пенсию через них получать. Нет уж! И сама не пойду и мужа из этого недобанка уведу!
Приватбанк
Відповідь банку
14 липня 2020, 18:42
Добрий вечір!
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори.
Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні карти як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
John52 14 липня 2020, 9:40
Оплатив продукты в магазине АТБ, деньги снялись дважды (оплата производилась единожды через Apple Pay) в настольной версии Приват24 видно что эти операции проводились в одно и тоже время в с разницой в одну секунду. В приложении Wallet на iPhone показывает что оплата снялась один раз, а сам Приват провел её дважды. В магазине АТБ ни я, ни кассир чисто физически не смог бы провести операцию дважды в одну секунду.
Сотрудники привата (Заявка № 1258426) отказались делать возврат требуя чек об отмене оплаты которого нет, так как оплата прошла успешно один раз и ни как не смогли объяснить как кассир мог провести две операции с одинаковой суммой в одну секунду.

Вот похожая ситуация, которую конечно же приват тоже не признает: https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/169228
Приватбанк
Відповідь банку
14 липня 2020, 10:41
Добрий день!
Можуть виникати такі ситуації, що при спробі оплати карткою, сума заблокована, але товар або послуга не отримана. Заблокованою сумою на картці вважається сума, на яку була проведена видаткова операція з використанням картки, але яка не списана в платіжній системі Visa або Mastercard. Якщо на заблоковану суму протягом десятиденного строку не приходить фінансового підтвердження, заблокована сума автоматично розблокується і стає знову доступною для використання.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом 5 днів з моменту проведення операції за ініціативою торгової точки.
Для розблокування суми Вам необхідно надати документи (копії рахунків і листів від торговця) в банк.
Дозвольте зазначити, що Вам на пошту ми надіслали рекомендації для подальшого вирішення питання.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Antipov14 14 липня 2020, 2:05
Время 1:30 ночи еду в такси, нет налички но есть карта приват банка(приложение не работает). Прошу заехать на банкомат(нужно ведь деньги честно заработанные отдать) приватовские банкоматы все не работают(что попались на пути) ну думаю нечего страшного, сниму с банкомата другого банка, позже понял что я ошибаюсь… после ввода пин мне выдаёт чек что пин не верен первая мысль нету кнопку нажал, попытка 2 привела к тому же. Рядом терминал там пин тоже не проходит но с помощью номера телефона я вошёл в систему, пробую поменять пин, не возможна функция тех работы, но я упорный (у меня таксист ждёт денег) звоню 3700 прослушал все что говорит выбрал смену пин, ввёл 4 последние цифры говорит карту не найдено, введите все цифры, ок мы люди не гордые вводим и чтоб вы думали ошибка не возможно поменять пин и разрывает соединение. В итоге у меня на карте есть деньги но я не могу ими пользоваться( тем более карту вообще не признаёт). Мораль такова что за последние пол года в Привате все регулярнее случаются ошибки и при первой возможности закрою карты и разорву свои отношения с банком(карта голд ежемесячно за пользование 20 грн). Хорошо что таксист адекватный попался довез домой дал мне номер его карты завтра обязательно верну что должен. (И вот только что приват прислал новый пин код со словами не передавайте не кому)
Приватбанк
Відповідь банку
14 липня 2020, 11:14
Добрий день!
Сподіваємось, що ви врегулювали дану неприємну ситуацію з таксистом.
Інколи, обставини вносять свої корективи. Цієї ночі непогода спричинила аварію, що й стало причиною тимчасових негараздів.
Наші спеціалісти відразу ж зреагували на ситуацію і відразу ж почали займатися виправленням.
Внаслідок прийняття оперативних мір, робота сервісів була повністю відновлена 14 липня о 02:30.
Щиро сподіваємось, що обставини спричинені примхами погоди не залишать неприємний осад на нашій спрівпраці.
Проблема вирішена
Sergey Moshkov 14 липня 2020, 1:13
Я зараз знаходжуся надворі один, друга година ночі, до найближчого населеного пункту іти кілометрів 20. І я не можу розрахуватись за таксі, тому що в мене тільки картка є. Я в шоці, замерз неймовірно, страшно. А ВИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПРОВОДИТЕ, НЕ ПОПЕРЕДЖУЮЧИ ЗАВЧАСНО ПРО ЦЕ ЛЮДЕЙ. Мені вибачення ваші не потрібні. Ви просто одноклітинні всі там. Спам ви розсилаєте всім, а завчасні попередження про нероботу сервісів не попереджуєте. Це дзвіночок для того щоб попрощатися з вами.
Приватбанк
Відповідь банку
14 липня 2020, 11:02
Добрий день!
Розуміємо Ваші емоції. Дана ситуація склалася внаслідок непогоди, через що банк не міг спрогнозувати це та попередити заздалегідь.
Наші спеціалісти швидко зреагували на ситуацію і відновили роботу системи банку, що дало змогу користуватися сервісом з 02:30.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.9 44.9
USD 40.65 41.25
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.9 44.9
USD 40.65 41.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝