×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.9 | 44.9 |
USD | 40.65 | 41.25 |
Всі курси банку |
Грубий, хамовитий управляючий відділенням.
Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Ми написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
Написати коментар
Благодарность от жителей г.Энергодар, девушке которая рассматривала жалобу от 21.07.2020 отделение ПриватБанка по ул. Центральная д.4 .
Ми дуже раді, що дане питання успішно вирішено, та окремо приносимо вибачення за спричинені незручності. Щиро сподіваємося, що ця ситуація не вплине не подальшу вашу співпрацю з нами.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Кража денег
мінус після списання 22/07
19:15
Предавторизація: DOORDASH*TIME FOR TEA−1.973.88 грн DOORDASH.COM
Сума в валюті транзакції:94.77 CAD
Я обратился в банк за выянением этой проблемы, заявку оформили, но сказали период рассмотрения 120 дней!!!
Как объяснил мне сотрудник банка после окончания льготного периода с меня будут сниматься проценты за этот минус. Мне не понятно во первых, какая ужасная безопасность, что деньги уходят без моего ведома, я пользуюсь так же услугами других банков, такого безобразия как в ПриватБанке я нигде не встречал.
Во, вторых мне не понятно почему срок 120 дней рассматривается и я за это время должен платить уже проценты, ведь это получается что не разобравшись банк на меня уже вешает кредит без моего согласия. Почему нельзя за этот период пока идут выяснения остановить начисление мне процентов, ведь ещё ничего не доказано. И почему 120 дней, чтоб можно было человека загнать в долговую яму? Сумму пропавшую я случайно увидел, через несколько дней когда зашёл в свою приложение. А если я б не заходил, то и вообще б и не знал, что исчезли деньги. Не каждый день получается заходить в приложение. Советую всем владельцам карт быть осторожными с этим банком.
Для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки.
З нашого боку була подана заявка в міжнародну платіжну систему на оспорювання даного списання. Вона буде розглянута, згідно регламенту.
Окремо хочемо повідомити, що ваша картка знаходиться в пільговому періоді — до 25.08.2020. На заборгованість по картці відсотки не нараховуються. Припинити нарахування відсотків по карті, після 25.08.2020, нажаль, немає можливості.
Якщо факт шахрайства буде підтверджено — Банк може переглянути нарахування відсотків, які були нараховані на заборгованість.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (8)
Отсутствие внятных ответов
P.S. Не нашел, где можно загрузить фото, хотелось бы повеселить публику скринами переписки.
Фахівці вже розглядають ваше питання та перевіряють інформацію за даною ситуацією.
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку для покращення якості обслуговування в майбутньому.
Коментарі (3)
Незаконные штрафы и пеня
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Про результати Вас одразу повідомлять.
Коментарі (8)
Подяка
Нам приємно, що ви оцінили нашу роботу. Зажди до ваших послуг та готові допомогти!
Коментарі (5)
Благодарность
Ми все робимо не заради подяки, а для клієнтів. Та все одно нам дуже приємні такі слова. Завжди раді допомогти )
Коментарі (5)
Благодарность.
Выражаю свою благодарность коллективу Приват банка №3 города Северодонецка по пр-ту Химиков 37. Очень профессиональный, сплоченный коллектив.Молодые девушки и ребята приходящие на помощь друг другу. Очень профессиональный руководитель отделения.Не буду описывать свою проблему, но решали ее всем банком в течении 4 дней.Отдельное спасибо консультанту Дикаревой Карине за чуткое и внимательное отношение к клиентам, за профессионализм.Было бы здорово, если бы во всех отделениях был такой коллектив.Удачи Вам ребята во всем. С уважением Молчанова Л.И.
Ми готові гори звернути, щоб вирішити ваше питання! Беремо і робимо :)
Коментарі (1)
Беспредел в Приватбанке!
У разі, якщо соціальний фонд допустив помилку в реквізитах при відправці коштів на ваше ім'я, для повернення та уточнення причини здійснення даного помилкового платежу рекомендовано звертатись до відправника.
Так як відправником були вказані реквізити ПриватБанку та дані клієнта отримувача було здійснено зарахування коштів на поточний рахунок, з якого можна їх перерахувати на одну зі своїх карток через Приват24.
Необхідно розуміти, що користуючись кредитними коштами наданими банком ви берете на себе зобов'язання по їх погашенню. В пункті 2.1.1.3. Умов і правил надання банківських послуг сторони узгодили порядок повернення кредиту керуючись ст. ст. 1048, 1054, 1056-1 Цивільного кодексу України.
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=ru
В разі несплати мінімального платежу до останнього календарного числа (включно) місяця, наступного за місяцем, у якому було здійснено трати за рахунок кредитного ліміту, зобов'язання Клієнта вважаються простроченими.
Таким чином, якщо Клієнт самостійно не здійснить мінімальний платіж в готівковій або безготівковій формі на поточний рахунок, для якого відкрито кредитну картку, Клієнт доручає Банку при настанні термінів платежів здійснювати списання грошей у валюті кредитного ліміту з усіх рахунків Клієнта, відкритих в Банку.
Коментарі (8)
Термінал Приватбанку видав ФАЛЬШИВІ (сувенірні)купюри 4200!!!!
Ми проводимо перевірку купюр, якими інкасуються наші банкомати, щоб виявити такі номінали, котрі не можуть бути в подальшому використані клієнтом.
На жаль, вказаних у відгуці даних недостатньо, щоб детально розглянути описану ситуацію. Щоб перевірити інформацію ми запросили ваші контакти в особистому повідомленні.
Коментарі (5)
Уровень обслуживания нулевой, отношение к клиенту пофигистическое!
Наші фахівці вже перевіряють чому виникла затримка з активацією картки та прикладають максимум зусиль для вирішення питання.
Коментарі (9)
Не качественно обслуживание клиентов. Не информирование клиентов.
Зачем вы берете на работу сотрудников которые не могут хотя бы проинформировать клиента что случилось и как действовать в подобной ситуации. Завтра пойду в отделение и закрою все счета. Самый ужасный банк.
Давайте перевіремо, що у вас сталося і допоможемо в вирішенні питання.
Йдемо до приватних повідомлень.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)
Уровень безопасности просто на нуле, но банк не признает свою вину!
Ознайомитись з деталями операції ви завжди можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Мої рахунки». Також, у разі, якщо ви не підтверджуєте операції, можете звернутись до підтримки банку для подачі заявки на розгляд можливості оскарження операцій.
З питання списання коштів, необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу.
Коментарі (6)
Кредит
Так, ставка дійсно змінюється, та вона знижується, а не підіймається.
Напишіть нам в приватні повідомлення, раді будемо допомогти розібратися.
Коментарі (1)
Не кваліфіковані працівники
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Коментарі (2)
Без ведома агенты банка
В банку діє агентська програма.
Агент банку — це партнер банку, який отримує винагороду за продаж продуктів і послуг ПриватБанку. Детальніше з продуктами банку, виплатами і бонусами Ви можете ознайомитись в довіднику на агентському порталі: https://agent.privatbank.ua/.
Що ж стосується довідок, банк може надати довідки як в електронному форматі з печаткою-факсиміле, яку ви можете самостійно роздрукувати, або ж довідку з «мокрою» печаткою у відділенні банку, вартість якої 100 грн.
Коментарі (1)
Выписка фоп
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Коментарі (2)
Возврат средств
Дякуємо вам за відгук!
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно
Написати коментар
Без причин обнулили Оплату частинами!
1. Ви не повідомили про його зміну
2. Люди, якщо вони і прописані у тому гуртожитку, не є моїми батьками, братом, сестрою, чоловіком/дружиною ріднею у четвертому коліні і т.д. Тому, це виглядає абсурдно! І, покажіть мені статтю, де таке положення прописано у законодавстві України.
3. У мене є картки трьох банків — і чомусь лише ваш уткнув таку нісенітницю з лімітами.
P.S. ПриватБанк, ви пробили чергове ДНО! Якщо ситуація не вирішиться, мені нічого іншого не залишатиметься, як просто закрити картку вашого банку. Відповідь у стилі — «користуйтеся частіше карткою і ваш ліміт переглянуть» можете не копіпастити і я не колектор, щоб бігати за студентами з проханнями погасити кредит — це ваші зобов'язання. Чому через вашу недороботу страждають треті особи?
Ми розуміємо, що зміна ліміту за послугою Оплата частинами стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Основним критерієм суми ліміту Оплати частинами є кредитний ліміт по картці, який в більшості випадків є аналогічним. Ліміти переглядаються регулярно. Перевірте, будь ласка, суму ліміту через кілька днів.
Коментарі (7)
Банк способствует преступникам
Попытался у Приватбанка узнать про карту, на которую были перечисления:
— может быть она была украдена,
— были ли сняты деньги с карты,
— в какое время снимались деньги,
— была эта карта заблокирована,
— если «да», то во сколько,
— посмотреть фотографии людей, которые снимали деньги с карты.
На все мои действия ПриватБанк морозится, затягивает время, путает следы (то заявка на шахрайство закрыта, то открыта, то опять закрыта) и в конечном итоге заявляет: мы здесь не при чём, советуем обращаться в правоохранительные органы, но «комиссию за пользование кредитными средствами с Вас будем брать, и проценты будем снимать».
Так же попытался предложить изменить программное обеспечение, чтобы автоматически подключалась двойная верификация, если клиент банка проводит операцию (снятие денег в банкомате, перевод денег на чужую карту, использование кредитных средств и т.д.), а до этого длительно (к примеру, в течении года) не проводил аналогичной операции. Включать двойную верификацию автоматически, если клиент банка зашёл в Privat24 одновременно с различных устройств.
На что ПриватБанк заявляет: у нас хорошее программное обеспечение, банк всё устраивает и менять ничего не собирается. Правильно: от украденной у меня суммы ПриватБанк ещё 4 % комиссии украл у меня. Получается, что ПриватБанк сам преступник и пользуется украденными у клиентов средствами.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути описаний випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні ваш контактний номер.
Коментарі (17)