×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.9 | 44.9 |
USD | 40.65 | 41.25 |
Всі курси банку |
Помощь с блокировкой карты
У мамы украли кошелёк и телефон, естественно паника была и сразу надо было заблокировать все карты.
Обратилась в онлайн поддержку в Приват24, и сразу же меня связали с оператором.
Объяснила проблему, меня успокоили.
Все решилось буквально за 5 минут. Четко, быстро и без лишних вопросов.
Большое спасибо Ивану за объяснения и быструю работу и хорошее отношение к клиенту!
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Коментарі (1)
Диджитализация дошла не во все услуги, или неточность в описании к ним
Как минимум, на сайте должно быть сказано, что паспорт и ИНН нужны для получения карты, и для заказа ТОЛЬКО через отделение, и как максимум почему бы не сделать проверку при получении карты через приложения Приват24 и Дию
Дякуємо вам за відгук.
Необхідність надання документів залежить від актуальності даних клієнта.
Написати коментар
Приховані комісії
Приват, ти мене дуже сильно рожчарував… Маючи кредитку на 20 тис… переплатив в 2 р. майже за менше чим рік… досвідос пб
Зазначимо, що у своїй діяльності банк притримується прозорості тарифів та комісій.
Ознайомитись з рухом коштів за карткою завжди є можливість у Приват24. У разі ж виникнення додаткових питань, клієнт завжди може звернутись до підтримки банку — наші фахівці цілодобово готові допомогти у вирішенні питань.
Також, ми звернулись до вас в особистому повідомленні та уточнили деталі, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Коментарі (1)
Банк не принимает заявку на изменени(повышение) кредитого лимита
Только что попробовал заполнить анкету, тупо не принимают её! Сохранить сохранить и сохранить, что еще надо? Ничего не происходит!
ФОП — декларацию о доходе — вы че там 2 страницы — какой JPG? Как это делать?
Сделал 1 фото! — где-то 1/3 декларации поместилось! Почему не принимают документы в PDF???, cabinet.tax.gov.ua там только в этом формате можно скачать!
Зазначимо, що заповнення анкети можливе лише у web-версії Приват24.
Також, ми звернулись до вас в особистому повідомленні та уточнили деталі, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Коментарі (34)
Про корисне спілкування з Приватбанком
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Написати коментар
Добавили в чёрный список за плохой отзыв
Приват Банк добавил меня в чёрный список после негативного отзыва в фейсбуке про одно из отделенийс отметкой «Нелояльність до банку що межує з шахрайством». О каком мошенничестве может идти речь, если у меня по все целевые зачисления.
В поддержке мне сказали, что могу снять деньги, дольше продолжать сотрудничать со мной не будут. Сказали банк имеет полное право отзаказать. Да, имеет, но разве не когда речь идёт о нарушении закона, попадание в финмониторинг и легализации доходов?.. На мое «как так, я пользовалась..» поддержка сказала «теперь не будете ахахха» Ещё и насмехнулась.
Слушать проблему и разбираться глубже из-за чего был написан отзыв они не стали.
Считаю данную блокировку не правомерной и отказывать в своих услугах не имела права.
Коментарі (1)
Возврат личных средств
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Завдяки вашому відгуку ми розуміємо, що рухаємося у правильному напрямку.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Нема можливості обнаічити свої кошти які менше 200 гривень
Номінал банкнот залежить від місця розташування банкомату (центр міста або студентське містечко), регіону (місто, сільська місцевість, курорт) в залежності від запитів клієнтів та наявності певного виду купюр в касі, з якої кошти надходять до банкомату.
Зазвичай, завантажуються від 50 до 500 грн (в окремих випадках від 10 грн).
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (31)
Не защищенность
Для того, щоб у Вас не складалося хибне враження про банк та ситуацію, дозвольте зауважити, що даного роду процедура проводиться при отриманні банком постанови від Державної виконавчої служби. Для зняття арешту Вам достатньо звернутися до Державної виконавчої служби. Зняття арешту доступне лише після того, як до банку надійде відповідний лист від Державної виконавчої служби.Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (24)
Захист на кожен день
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (9)
Государственные мошенники
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Для уточнення інформації ми звернулися до вас в приватні повідомлення.
Коментарі (6)
Пополнение карты, возврат средств (сдачи)
Щиро дякуємо вам за теплі слова на адресу банку. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (4)
Беспредел от приватбанка
Решила попросить ( разве имею право требовать?) в другом банкомате. В отделениях банка такую сумму в 50 000 тыс грн, вообще не проси, нет таких деньжищ… Другой банкомат решил рассказать мне, что я вставила карту не той стороной!!! Хотя сейчас это нереально, не той стороной ее даже при желании не втолкнешь!!! Значит, её надо забрать себе! И тут мой «полный восторг», при звонке на горячую линию узнаю, что первое обращение с такой проблемой было в 14.20. Они зафиксировали обращение, остальные у них просто не фиксируются. Представьте, какое обращение по счету было мое, если на часах 18.40 и пока я общалась с оператором, банкомат съел еще одну карту, и подошло человек 10, которых мы уже вдвоем просили не пользоваться банкоматом. Что он не рабочий нигде не сообщалось! Внешне он выглядел как вполне рабочий. На просьбу его как-то отключить и вызвать группу инкасации, чтобы неотходя забрать карту, ответили что по регламенту ждать надо 3 суток!!! А также по регламенту меня может только выслушать оператор, больше ни к кому обратиться нельзя! И карту никто уже не отдаст!!! Представьте, сколько недовольных клиентов соберется до трех суток! Но это Приватбанку не важно!!! Наоборот, только лучше, ведь денежки крутятся!!! Теперь только задуматься, что лучше, когда он, этот банк, частный или государственный?
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб детальніше розглянути ваш випадок та вирішити питання, що виникли.
Коментарі (9)
Отсутствует безопасность средств клиентов.
Ми не бажаємо, щоб між нами і клієнтами були непорозуміння. Дозвольте зазначити, що дані вимоги встановлені не банком, а платіжними системами. Оплата за товар без введення ПІН-коду (сума менше 500 грн (для карти Mastercard), або 1000 грн (для карти Visa).
У випадку, якщо у вас залишилися невирішені питання з банком – зверніться, будь ласка, до нас в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти!
Коментарі (6)
Банк точно не для інвалідів.
І все. Всі мої картки було заблоковано. Дзвінок по номеру 3700 нічого мені не допоміг. Сказали ідіть у відділення приватбанку для ПЕРЕОФОРМЛЕННЯ КАРТОК.
Я взагалі в шочі. Навіщо мені їх переоформляти якщо вони не прострочені. А у відділення я не можу з'явитись. Я інвадід 1-ої групи.
Я значить посилаю у відділення своїх батьків. Даю їм свого паспорта, кода, моб тел-на. А їх навіть слухати не хочуть. Привозьте нам свого інваліда у відділеня ми його хочем бачити. Без нього нічого не вийде.
Як мені там опинитись? я лежача людина? на насілках мене заносити?
Тоді давайте доручення завірене нотаріально.
І що ви думаєте. Прийлось робити доручення за 520грн.
Виходить той хто бідний стає ще біднішим. А багатший ще став багатшим.
І в кінці кінців мені так і не перевипустили картку а віддали цю саму.
Виходить вони просто там нажали якусь кнопку розблокувати і все. А мені цей косяк від приватбанка обійшовся в 520грн
Раніше приходили свіробітники до таких людей як я додому. А зараз все економія.
Я вкрай незадоволений.
Нам шкода, що Вам довелося зіткнутися з такими незручностями. Дане питання вже в роботі у наших профільних фахівців. По результату перевірки вам зателефонує наш спеціаліст.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (14)
Плевать банк
банк замість того шоб наярювати з дурними пропозиціями подавайте в суд там зустрінемось і розкажите де ви мій депоз прос***и…
а звонити і розказувати які в нас були хороші ділові стосунки тре було 5 років назад а не зараз! Банк відстій
Ваше питання вже розглядають фахівці. По результату перевірки вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (10)
Ипотека 10% не существует
Сказали, что одобрили ипотеку и что со мной свяжется специалист. И действительно, со мной связался
Шустов Євгеній Едуардович. Начал рассказывать про условия и озвучил 15% годовых.
15%, Карл! не 10%.
Я говорю, что на сайте приватбанка 10%, президент сказал 10%, а он мне ответил, что от 10%, но это ложь. На сайте привата 9.99 — никаких ОТ.
Обман чистой воды
Банк визначає перелік клієнтів зі стабільним рівнем платоспроможності, на який не впливають наслідки карантину і з бездоганною кредитною історією. Тільки ці клієнти можуть оформити житло в кредит під 10% річних. Цей перелік оновлюється щомісяця, на сьогодні налічується вже більше 400 тис клієнтів банку. Для клієнтів, які беруть участь в програмі — банк пропонує кредитування на стандартних діючих умовах.
Додатково, ми проведемо перевірку консультації, яку вам надав наш співробітник та по результату вам зателефонуємо.
Коментарі (6)
Не советую SWIFT перевод в ПриватБанке
07.08.20 мне вернули 10515,05 гривень, что меньше отправленной суммы на 986,23 гривны.
Написала на почту: swift@privatbank.ua чтобы вернули деньги.
Получила такой ответ:
Доброго дня! Дану суму зняв банк — кореспондент, чк комісію за переказ.Дану суму неможливо повернути нажаль.
Услуга мне не оказана, почему я должна платить комиссию в тысячу гривень каким-то банкам корреспондентам?
За вашим сигналом перевірено ситуацію.
З нашого боку — оплату проведено успішно, згідно вашого дистанційоного доручення, за що й було взято комісійну винагороду.
По причинам, що не залежать від нас — банк-отримувач повернув платіж.
Так як обов'язки, які ми взяли на себе було виконано – повернення комісії не передбачається.
Коментарі (10)
Не санкционированное изятие средств с платежной и универсальной карт ПриватБанка...
С Универсальной карны 14 и 22.07. 2020 г в пользу PAY*Xline,Dnipro и http://www.poborassa.r, было украдено 648,72 грн. Причом Робокасса сняла 22.07. 2020 г в 12:43 и в 12:48 по 264,01 грн.
С Платёжной карты было похищено с 10 по 21.07. 2020 г — 3772.07 грн. в пользу — PAY*Xline,Dnipro и http://www.poborassa.r. Всего было похищено 4420,79 грн за 14 дней. Замена карт мне обошлась 300 грн.
Кражи с карт начались после того как я вступил в наследство после смерти моей жены. Обращение по телефону 3700 к сотруднику ПриватБанка и к сужбе безопасности — желаемых результатов не принесли. Сужба безопасности отказалась со мной разговаривать — озвучила сотрудник Банка. В понедельник — 3. 08. 2020 г, я обратился к заведующему филиалом — пр-т Маяковского, 38/10/268. Ответ от него я ждал 06.08. 2020г. Но воз по ныне там.
В першу чергу необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу. Якщо Ви не підтверджуєте операції по картці, за Вашим зверненням в підтримку ми можемо сформувати запит на опротестування даних операцій та направити його в міжнародну платіжну систему.
Йдемо до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контактні дані для детального аналізу ситуації, що склалася.
Коментарі (5)
Банк который не слышал об отмене штрафов и продолжает насчитывать пеню!
То есть понимаете весь абсурд!???))) проценты это не деньги оказывается)) ПриватБанк делает вид что не слышал ни о каких законах президента… и пользуется не образованностью клиентов, путем запугивания звонков к родным и угрозой не выдачи в будущем кредита ни в одном банке страны направив дело в МИНФИН! А самое смешное, это раздел в привате: Почему не стоит судиться)))))))
Судебная практика таких дел зачастую на стороне клиента ОСОБЕННО в ситуации страны в карантине!
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 30.09.2020.
Коментарі (7)