Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
rostiklarisa 9 листопада 2020, 10:29
Вічливі працівники.Завжди якісно і сумлінно виконують свої обов'язки.Ніколи не відмовляються від допомоги.
Приватбанк
Відповідь банку
9 листопада 2020, 11:58
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2020, 17:34
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2020).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
fima1954 9 листопада 2020, 9:32
С ноября 2020 для входа в приват24 от меня требую ввести ПИН моей карточки. Это после ввода пароля и кода из СМС. ПИН в сети видят и сотрудники сервера и и провайдер сети. Это направлено на воровство средств у клиентов. После чего банк разведёт руками и скажет что клиент сам передал свой ПИН сторонним лицам… По этой причине я перевожу выплату пенсии в АВАЛЬ т.к. оплатить коммуналку онлайн я не могу, не рискуя остаться без денег. Да ещё и связь с живим оператором отсутствует… В Октябре этого безобразия не наблюдалось.
Приватбанк
Відповідь банку
9 листопада 2020, 10:14
Добрий ранок!
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей.
Sargon 7 листопада 2020, 21:00
4 часа времени и куча нервов потеряно.Такая вот история, оплачивал питание в дет.саду ребёнку, внёс 550 из необходимых 570, а грн.были нового образца, которые терминал брать никак не хотел.(это тоже кстати, проблема которую необходимо решать, ведь купюры нового образца скоро вытеснят старые)Решив быстро поменять купюру на старую 20-ку у кассира в супермаркете(где и находится терминал), но не успел… истёк 20 или 30-секундный тайм-код «Ви ще тут» и всё… привет… терминал обновился и рад встречать нового клиента.Я судорожно набирая гор.линию для связи с оператором… и тут начинается самое интересное… С 14:00 по 16:00 не мог дозвониться «всi оператори зайнятi, зачекайте».Но когда позвонила моя жена ей ответили за 30 секунд, т.к.она клиент ПриватБанка, и сказали что ничего сделать не могут, пока я сам не дозвонюсь.Замкнутый круг.А мой номер телефона поменялся, несмотря на то, что и карта Привата у меня есть.И для них такие «левые» неклиенты их Банка не в приоритете.И прождать на линии можете часы!!! Скотское отношение к людям, а вдруг это были последние деньги и вопрос был между жизнью и смертью.Плевать.Опуская остальные подробности.В целом вопрос решился и деньги мне на карту вернули, спасибо оператору Анне и Ирине.Девочки умнички.Но какой ценой??? сама политика Банка бесит, хамская и наплевательская. Нельзя с людьми!!!
Приватбанк
Відповідь банку
8 листопада 2020, 10:14
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження. Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити час очікування. Дякуємо за ваше терпіння. Звернулись в приватному повідомленні, щоб детальніше розібратись в ситуації.
Проблема вирішена
natasha01 7 листопада 2020, 20:47
Здравствуйте, стало тяжело платить (проблемы с финансами ). Попросила кредитные каникулы, на что мне отказали, так же и в реструктуризации… Как платить? Банк это не волнует. Вроде клиент нормальный и плачу вовремя… Очень жаль… Банк не очень… Больше не буду связыватся
Приватбанк
Відповідь банку
8 листопада 2020, 10:13
З 01.03.2020 до 30.11.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 30.11.2020.
У разі наявності у банку пропозиції реструктуризації для вас, ми додатково з вами зв'яжемося.
anonkh 7 листопада 2020, 19:18
Не нахожусь в Украине, пластиковая карта истекла, при входе требует ввести пин-код карты, а выбора карт нет.
По телефону сказали, что помочь не могут.
Выходит никаких вариантов, кроме как заказывать новый кусок пластика и лично забирать нет, что тут сказать, отличный сервис.
Приватбанк
Відповідь банку
8 листопада 2020, 10:13
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
BezpalkoA 7 листопада 2020, 17:18
Добрий день,
На тижні зі мною сталась така ситуація, що в банкоматі кошти списались, але їх не видав. Не було типового звуку рахування купюр, на екрані висвітилось: скасовано, банкомат видав картку, і на цьому кінець. Я не одразу зрозуміла, що кошти списались, але їдучи вже до наступного банкомату, прийшла смс, що кошти списані. Зайшла в Приват24, справді пише в тому банкоматі кошти знялись. Я одразу набрала 3700, повідомила, що банкомат скасував операцію, але кошти з картки списались.
Мені оператор сказала, що потрібно почекати 11 днів, на наступний день приходить повідомлення, що до 120 днів. Невже насправді так довго вирішується дане питання? Оскільки по інкасації одразу буде видно, що кошти не видані були. В кого була подібна ситуація, кошти вам повернули, чи вже можна про них забути?
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2020, 17:41
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації, що склалася.
Проблема вирішена
Галина Доброцька 7 листопада 2020, 17:17
приблизно час від 15.00 до 16.00 в терміналі обслуговування TS207631 поповняла картковий рахунок іншого банку 5355 5713 0309 5913 Альфа банк, на суму 1400 грн. термінал працював і приймав купюри, на сумі 1100 грн.термінал перестав працювати стався збій,і я не змогла підтвердити операцію, ці кошти які я вносила на карту, на карту не зарахувалися.я відразу зателефонувала на гарячу лінію 3700 заповнили заявку на повернення коштів.і мені прийшла відповідь що в моїй заявці на повернення моїх коштів мені відхилено так як факт збою в системі не виявлено, а куди тоді ділись мої кошти? заявку заповнили два рази і обидва рази мені відхилено в відповіді в зв'язку з тим що факту збою системи не виявлено, куди мені ще звернутись щоб повернули мені мої кошти???? вхід в термінал я не підтверджувала, просто відразу почала поповнять рахунок на карту іншого банку.
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2020, 17:37
Добрий день!
Вже розглядаємо ваше питання. Зробимо все можливе, щоб надати вам відповідь в найкоротший термін.
Проблема вирішена
rgrabchak 7 листопада 2020, 13:03
Відділення за адресою: Харків, вул. Нескорених, 28
отправил средсвта поставщику за границу, еще в отделении банка пришло уведомление «платёж успешный» потом поздно вечером пришло уведомление что «платёж не отправлен» и выставили мне форму в которую я должен предоставить ссылку сайта поставщика. P.s КАКОЕ ВАШЕ ДЕЛО КУДА И КОМУ Я ПЕРЕВОЖУ?! Я ведь делаю это осознано, но не суть, безопасность прежде всего)
Дал ссылку на сайт, тут же прилетело уведомление что «перевод отправлен». Через 3 дня наблюдаю в приват24 что деньги висят у меня в личном кабинете. Звоню в тех поддержку «да действительно платёж висит, но мы его отправим только после выходных.
Я понёс убытки из за вас! Хотябы смсочку прислали что извините сбой, или хотя бы на телефон 5 гр. в качестве компенсации. Хотя бы (!) А то как двойные конвертации делать вы первые, за комиссию снимать тоже первые, не всоё дело лезть опять первые. А в итоге я с носом остался, и вы знаете, вряд ли я еще буду отправлять swift платежи в вашем банке.

По поводу арбитража: Он у вас существует вообще? Один раз деньги так и не вернули, хотя обещали, а уже 2 года прошло. Второй отправил средста на арестованную карту, в итоге не услугу не получил, не средства не вернули, оператор так и сказала „не чего не вернём“
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2020, 16:00
Добрий день!
Нам шкода, що вам довелося зіткнутися з незручностями.
Розглянувши ваш випадок, хочемо сповістити, що, на жаль, була вказана неточна інформація по даному переказу. Ваш платіж буде здійснено в становлений термін.
Додатково, ми проведемо ретельну перевірку стосовно питання повернення коштів та по результату вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
PRILANNE 7 листопада 2020, 12:55
Пришло мне письмо, что был суд С Приватбанком.Мне не было никаких уведомлений и звонков.Приватбанк хотел 40000 с штрафами.Суд присудил 17000.Т.есть сумма, которую брали+600 грн судебных издержек.И что? Куда изволите платить?! В личном кабинете до сих пор висит сумма 40000!!!
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2020, 13:54
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контактні дані та детальніше розглянути ваш випадок.
Бурдов Вячеслав 7 листопада 2020, 1:29
Я уже устал к вам обращаться по вопросу беспредельного снятия вами с моей карты двух тысяч гр.Может вы и надеялись на авось,-но извините.
Дело такого рода что у меня дважды сняли деньги по 1000гр.Это именно те деньги которые были выданы мне от соц.помощи и от нашего мэра.Я обратился к вам, вы мне сказали что бы я подал заявление в полицию и вы якобы разберётесь.Я так и сделал.Потом вы мне сказали чтобы я к вам не обращался, а ждал ответ с полиции.Прошло уже пол года, а денег как нет так и не было.Полиция мне сказала что она свою работу сделала и вам дала ответ обращайся мол в приват.Вы говорите что ответа не было обращайся мол в полицию.А МНЕ ЧТО ДЕЛАТЬ??? Я один воспитую троих малых детей.Государство мне выделяет 2500гр.на них.Как вам такое??? А то что это ваша работа это 100%.Чтоб снять деньги надо получить звонок, а потом ввести свой код.Мой код знаю только я, а телефон был всегда со мной.1 мая я весь день и ночь провёл на отдыхе и ни как не мог снять наличные.Это же подтверждает оператор киевстар, что никаких звонков и смс в это время не поступало.И распечатка у меня имеется.Так что и полиции ни какой не надо.ВЕРНИТЕ НАМ ДЕНЬГИ. Надо вам хоть недельку побыть на моём месте, чтоб до вас дошло как можно прожить в моей ситуации.Надеюсь на ваше благоразумие.
С Ув. (пока)
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2020, 10:42
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nattali2222 7 листопада 2020, 0:01
Я устала от нецензурной брани в сторону вашего банка, пусть люди почитают и сами поймут.

Вечером должны были прийти деньги от родственников, финансовая помощь для оплаты квартиры и ком. услуг — деньги пришли. Пошли снимать деньги, ввели сумму, пароль, все успешно, и тут бац — ошибка операции, но сумму списало с карты, а деньги не выдало.

Вы только вдумайтесь люди, мне не выдало мои деньги а с счета списало!!!

Звоним оператору и пищим в онлайн поддержку, а нам в ответ: «ЭТО СБОЙ В СИСТЕМЕ, пожалуйста ожидайте от 2-з до 11-ти дней».

В итоге, мы без денег, заплатить не за что, нам не могут вернуть наши личные средства(не кредитные или ещё какие-то, именно личные деньги), ОПЕРАТОРЫ ОТВЕЧАЮТ ПО 30-40-50 минут в чате на одно сообщение!!! ДЕНЕГ НЕТ!!!
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2020, 12:00
Добрий день!
Нам шкода, що ви відчули незручності, та окремо приносимо вибачення за те, що після звернення в нашу службу підтримки у вас залишилися неприємні враження. Ми обов'язково проведемо бесіду з оператором і обучимо решту персоналу, щоб надалі ні ви, ні інший клієнт не стикалися з подібними ситуаціями.
Бачимо, що дана ситуація успішно вирішена. У випадку, якщо у вас залишилися додаткові запитання – напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.
Scar3457 6 листопада 2020, 23:54
Добрый день, сегодня проводилась оплата посылки в отделении «нова пошта» у них заглючил терминал деньги снялись а оплата не прошла, сумма так сказать не маленькая.Посылку мне конечно же никто не выдал, сказали обратиться на горячую линию привата или онлайн поддержку на сайте.Там мне оформили заявку на разблокировку суммы тоесть возврат средств.Написано что ждать рассмотрение заявки придется до 11 дней.Есть вообще вероятность что деньги не вернуться на карту? Я в шоке просто, 21 век на дворе и такая вот проблема.Кто знает что от привата ещё ждать.
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2020, 11:14
Добрий день!
Дійсно, в подібних випадках, сума резервується на картці і очікує підтвердження списання від отримувача. Це може зайняти до 10 днів. Якщо ж у цей термін нам не надійде запит на списання платежу, то він буде повернутий на баланс вашої картки.
Якщо у вас є додаткові запитання – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
91Oleg 6 листопада 2020, 23:31
Хочу поблагодарить сотрудницу Анастасию в онлайн чате, как и саму систему банка. В терминале пополнения был сбой при пополнении, когда тот отключился терминал, но принял 200 грн и не засчитал. Немного была паника после этого, что поступления не будет на счёт, но после обращения через приват 24 описал проблему оператору Анастастасии, заявка была принята, я думал, что будет долго длиться, но нет всё-таки вернули 200 грн на карту моментально, в чём был удивлён. Спасибо за опретивность и суток не прошло, даже часа, деньги вернули на карту.
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2020, 9:19
Добрий ранок!
Дякуємо вам за теплі слова на адресу Анастасії. Ми високо цінуємо вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Yulia1969 6 листопада 2020, 20:36
Обратилась в банк с генеральной доверенностью от своей мамы и со всеми необходимыми документами для разблокировки банковский карточек! Доверенность в банке приняли и утвердили! Хотя мне об этом банк даже не сообщил и пришлось самой узнавать эту информацию в банке! Пришла второй раз в отделение с документами, с уверенностью что карточки будут разблокированы быстро! Менеджер банка обратился в техподдержку и вечером я узнала, что опять требуется доверенность, хотя в банке она есть!!! Я не понимаю, почему нужно третий раз идти в отделение и предоставлять одну и ту же самую доверенность? Я трачу своё рабочее время, жду в очередях, чтобы носить одни и те же документы!!! Отвратительная система! Надеюсь в ближайшее время Уйти из этого банка!
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2020, 10:58
Добрий день!
Вже розглядаємо ваше питання. Зробимо все можливе, щоб надати вам відповідь в найкоротший термін.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kharkov1983 6 листопада 2020, 17:25
1 в банкоматах приватбанка никак не уберут одну большую проблему кому это выгодно не понятно! Люди постоянно забывают карты в приват банках за пол года лично я был свидетелем двух случаев. все предлено понятьно человек идет в банкомат за чем за деньгами. и когда он их получил он уходит. забыв за карту. а вдругих банкоматах почти всех банков такого нет. Деньги выдают после карты. Если вы это не устраните услышав от мены вы просто зря сидитте на работе и деньги не заслужено получаете…
2 какой идиот придумал сувать купюры по 1000 грн в банкомат. Эта купюра должна выдаваться только в касах банка по требованию потому что в магазин с ней не пойдешь. 500 уже много ходовая 200 вот 200 и заряжайте в банкоматы. опять же как это делают другие банки по 200 и по 100. учитесь. Как банк стал государственным только негатив замечаю
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2020, 19:42
Добрий вечір!
Ми піклуємось про клієнтів і саме тому постійно покращуємо наші сервіси. В банкоматі вам не потрібно постійно виймати та вставляти картку для проведення декількох операцій. Та головне, що при знятті готівки ви в першу чергу отримаєте гроші. Адже погодьтеся, забути забрати готівку не так приємно, як картку, яку можна перевипустити безкоштовно в будь-якому зручному відділенні, або в пару кліків через Приват24.
Номінал банкнот, якими заповнюються банкомати залежить від місця розташування банкомату, регіону, а також від запитів клієнтів в конкретному банкоматі чи місцевості.
Влад Бабинец 6 листопада 2020, 16:23
История такова — хочу купить ноутбук, но лимита немного не хватает, 1500 грн всего лишь. Поддержка лишь разводит руками, типа отдельно не можем лимит повысить. Уже даже по кредитке лимит поднял, но по оплате частями не меняется. С банком всегда были прекрасные отношения, долгов по кредитам ниразу небыло. Хотелось бы и со стороны банка хоть какой-то лояльности
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2020, 18:01
Добрий вечір!
Ліміт може бути збільшено в подальшому за ініціативою банку, а сприятиме цьому активне користування картками та продуктами банку, наявність вже виплачених і закритих договорів за оплатою частинами. Окрім цього також враховується низка факторів, які також впливають на суму ліміту.
Проблема вирішена
Дмитрий Петров 6 листопада 2020, 15:54
Сегодня пришло письмо о необходимости пройти верификацию магазина. Я уже в том году проходил без проблем (заполнял анкету, открывал технический счёт). Задал несколько вопросов о том, как сейчас проходится верификация в условиях карантина и мне через 10 минут пришло письмо о БЛОКИРОВКЕ магазина без всякого предупреждения. У нас большой всеукраинский портал для пищевиков, всё абсолютно законно, сейчас работа сервиса просто парализована без каких либо оснований.

Сайт: https://sanfood.biz/
public_key: i77061379871
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2020, 17:31
Добрий день!
На даний момент для відновлення роботи вам достатньо актуалізувати дані в базі банку та після цього звернутись в підтримку, для подачі заявки на активацію магазину.
Необхідність актуалізації та наявності в банку актуальних даних про клієнта обумовлена вимогами законодавства.
Банк самостійно ініціює збір документів дистанційно у web Приват24 https://privat24.ua, без відвідування відділення. У разі, якщо після входу в акаунт, у вас з´являється повідомлення і посилання — ви можете надати документи перейшовши за посиланням. Інструкція — https://pb.ua/short?3W1.
Проблема вирішена
Roman2020 6 листопада 2020, 15:49
Вже добу не можу з свого підприємства виплати дивіденди, щоб погасити кредит як фізична особа. Якщо банк не може здійснити операцію по господарству, то чому працівники банку мені дзвонять цілодобово і вимагають погашення кредиту.
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2020, 17:06
Добрий день!
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
В Приват24 для бізнесу меню «Бухгалтеру» — «Документи корпоративного клієнта» — «Зняття готівки» ви можете бачити зауваження та рекомендації, щодо поданих документів, для проведення даного платежу.
Gogison 6 листопада 2020, 15:43
Відділення за адресою: Київ, бул. Вацлава Гавела, 4
Приватбанк — мошенническая контора, которая не проводит крупные платежи и не осуществляет Chargeback как положено. Не принимают все заявки к сведению чем осуществляют просрочку подачи заявки. Не принимают заявки на возврат средств и дают отказ так и не отправив документы в VISA или MasterCard. Отклоняют платежи на сумму по 5000-10000 USD чтобы потом в случае арбитража затребовать за каждый платеж по 500 USD залоговой суммы, которая не возвращается в случае проигрыша. И так далее. Есть вся подтверждающая информация, скриншоты переписок, телефонные переговоры и я намерен подавать в суд и проводить расследование мошеннических действий сотрудников банка в отношении клиента и нарушении прав на возврат средств методом оскарження платежа.
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2020, 16:36
Добрий день!
Оформлення заявок Chargeback з нашої сторони відбувається виключно з дотриманням правил та вимог міжнародних платіжних систем. Це стосується, як заявок створених за вашими картками раніше, які ми змогли опротестувати успішно так і тих, які зараз знаходяться в роботі. Ми разом з вами очікуємо на результат та проінформуємо, як тільки заявки будуть оброблені.
Проблема вирішена
nadamoyseyuk 6 листопада 2020, 13:02
оплатила визовый сбор через приват24 2.11.2020 прождала 4 дня звонка с визового… у них регламент звонят после оплаты спустя 1-3 дня. Так как звонок не поступил в этот период сегодня позвонила на гарячую линию визового центра и там мне девушка сказала что моей оплаты нет. А в привате говорят деньги ушли плптеж успешен. Все данные мною введены правильно. Теперь деньги получаеться ушли в никуда, запрос с возвратом средст в визовый бесполезен т.к моей оплаты они не видят, а приват отмазываеться что они не причем и вернуть деньги через них я не могу. Послала девушка оператор привата какой то лист запрос, ждать 21 день ответ и если визовый ответ не даст то что дальше? где искать свою оплату?к кому обращаться? Хорошо приват банк устроился. Вдруг какая проблема мы не причем. Думаю в дальнейшем сотрудничать с банком не буду.
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2020, 13:50
Добрий день!
З нашої сторони платіж був успішно відправлений на рахунки отримувача. Надавши квитанцію за платежем отримувачу він може здійснити пошук платежу на своїх рахунках.
Для повернення платежу нами було сформовано лист та відправлено на вашу електронну адресу. З даним листом ви можете самостійно звернутись до отримувача, так як він не проводить повернення коштів за листами, що надсилає банк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝