Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Bohdana7777 10 травня 2021, 10:27
Сотрудница АЙСЕЛЬ, очень благодарна вам за супер оперативное и комфортное решение моей проблемы!!! Нахожусь за границей и забыла пароль от карты, в следствии, не смогла зайти в приват24 что бы сменить его. АЙСЕЛЬ решила вопрос очень оперативно и комфортно, без лишней суеты.
Осталась очень довольна качеством и скоростью обслуживания, а так же эффективностью решения вопроса!
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2021, 11:59
Вдячні вам за такі теплі слова. Айсель, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mlmlml 9 травня 2021, 20:27
Прекрасно объяснил интересующий меня вопрос оператор в приват 24. Очень вежливые сотрудники
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2021, 10:30
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
Anzhela24 9 травня 2021, 19:14
Прийшло підтвердження від приват банку на зняття 34грн, а зняло всю зарплату частинами. Банк відповідальність на себе не бере, а різні співробітники описують проблему по різному і ігнорять!
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2021, 10:33
Добрий день!
Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію по ситуації детальніше.
Mallebris 9 травня 2021, 18:45
Вже деякий час знаходжусь за кордоном, український фінансовий номер був втрачений.
За допомогою оператора доступ до аккаунту був відновлений, що для мене було вирішенням ряду проблем.

Але є декілька зауваженнь:
— посилання які приходять в смс в не зашифрованому вигляді — браузери автоматично блокують такі посилання для використання веб камери та іншої переферії (http vs https).
— 1 МБ трохи замало для фото особливо з телефону, мої фото всі за замовченням не менше 2.5 МБ. Я розумію що то мабудь обмеження downstream/ DB але то можно вже вирішувати в системах пост обробки.

— я не впевнений але мені здаеться що цей сервіс — в плані валідації фотографій — використовує спеціалістів (людей) — що може призвести до витоку інформації (дивіться слухання конгресу по Facebook та security breaches які там стались). Якщо ж використовуеться системи machine learning то це є великим кроком вперед для банківських систем бо виключае людський фактор.

Як загальний висновок:
— автоматизація то є добре і сервіс відповідає запитам кліентів, але є простір для покращеннь.
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2021, 11:14
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет ПриватБанку, тому процедура ідентифікації, при встановленні нового номеру, проходить в декілька етапів з використанням спеціального паролю та з врахуванням певних обмежень. Співробітники, які приймають участь в здійсненні даної процедури несуть повну відповідальність за свої дії.
В даному випадку, для більшої зручності, ми рекомендуємо використовувати персональні комп'ютери чи ноутбуки.
У випадку додаткових запитань – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
AlenaH 9 травня 2021, 12:29
Сьогодні швидко оформила комунальний платіж і оплатила, в тому числі за жек. Через 5 хвилин чоловік сказав що ми відповились від жеку, а приєдналися до ОСББ. В онлайн підтримці оператор швидко розповів як можна повернути кошти, заповнивши таблицю в онлайн-форматі. Та через 10 хвилин вони були у мене на рахунку)
Приватбанк
Відповідь банку
9 травня 2021, 13:17
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nana270584 8 травня 2021, 19:10
Сьогодні на карту повернулись кошти з Аліекспресу за товар який я не отримала. Так от: в Приват24 світить повідомлення, що кошти зараховано, але баланс на карті не змінюється! Після спілкування з оператором чату Ярославом виявляється: кошти проходять перевірку і будуть зараховані на протязі доби! Незнаю як коментувати: трбто коли я переводила кошти на Аліекспрес — вони не перевіряли цілу добу!!! А коли я повертаю своі кровні — доба на перевірку! Супер! Браво Приват Банк))
Приватбанк
Відповідь банку
9 травня 2021, 10:13
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію по зарахуванню та перевірити деталі ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Arturnr1 8 травня 2021, 15:43
Не могли зняти готівку з карти за кордоном — була заблокована через те що треба було оновити персональні дані. Доступу до приват 24 теж не було — заблокована сім карта — не могли підтвердити вхід кодом з смс. Дякуючи чату і компетенції менеджера Олексія все віднлвлено. Тепер можу оновити дані і далі спокійно користуватися картою. Супер
Приватбанк
Відповідь банку
8 травня 2021, 16:35
Наш оператор Олексій буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 травня 2021, 16:59
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 10.05.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
alisamanosha20 8 травня 2021, 14:59
Пришла в отделении переоформить карту, девушка которая оформляла карту задавала слишком много личных вопросов. Сколько зарабатывают родители (мне 18) сколько зарабатываю я, что за деньги приходят, какая у меня болезнь (раз мне начисляют деньги по инвалидности) сколько денег родители дают в месяц, есть ли у меня имущество оформленое на меня. Было впечатление что она книгу обо мне пишет, а не карту оформляет.
Приватбанк
Відповідь банку
8 травня 2021, 15:34
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SelenaSelena 8 травня 2021, 13:33
Сегодня моя мама пополняла кредитную карту в терминале самообслуживания. Внесла 5000 грн, после чего было предложено «решту перенести» и список, куда это удобно сделать. Под словом «решта» подразумевалась (внимание!!!) 0.01 копейка. Мама выбрала из предложенных пополнение телефона и не придала этому значения. Когда зашла в приложение, оказалось, чтр на карту зачислено 4999.99! Это нововведение банка? Оператор ничего не объяснила, но извинилась. Приват жжет, как обычно)))
Приватбанк
Відповідь банку
8 травня 2021, 15:17
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Згідно з діючим законодавством, з 28.04.2020 без ідентифікації можливе поповнення карток на сумму до 5000 грн. У разі здійснення авторизації у терміналі, можливе проведення операції на більшу суму.
Проблема вирішена
Bosscom 8 травня 2021, 11:50
Приват «банк» в очередной раз веселит, пополнял карту izibank в терминале привата (номер терминала 203646), после того как внёс деньги в терминал, он высветил уведомление о том что мой платеж заблокирован, и предложено позвонить по номеру 3700, но это не возможно потому что мой номер телефона не является авторизованным, также как и я не являюсь клиентом приват банка, а дозвониться к ним можно только если ты являешься их клиентом. Вот и становится вопрос не компетенции этой организации! Пусть вешают наклейки на терминалы что «только для клиентов привата»
Прошу обратить внимание, но мой отзыв!
Приватбанк
Відповідь банку
8 травня 2021, 13:38
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
На даний час ми бачимо, що платіж було успішно проведено.
Також, ми звернулись до вас приватним повідомленням для уточнення вашого номеру телефону, щоб перевірити деталі дзвінку.
Проблема вирішена
igorkhomuk 8 травня 2021, 0:28
Сьогодні звернувся в приватбанк для перевипуску карти банку (загубив напевно). Оператор повідомила мене
що «прийнято рішення про відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин» і карту не перевипустять. На мої прохання повідомити причину зсилалися на якусь статтю договору про одностороннє розірвання. Дзвінок до оператора колл-центру теж результату не дав, оператор радив звертатися до суду… В чому причина??? Хочу дізнатися причину так як ніяких не законних операцій не робив і ніяким шахрайством не займаюся
Приватбанк
Відповідь банку
8 травня 2021, 10:12
Добрий ранок!
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
HelenkaH 7 травня 2021, 22:43
Хочу подякувати за терпіння та професіоналізм, та перепросити оператора Євгена 07.05.21 біля 20−00. Шкода, що кращі кадри у Приват Банка мусять вислуховути за недбальство й безлад у керівництві банку!!! Ганебне ставлення керівництва банку, що відповідальне за організацію роботи, як до клієнтів данного банку, так і до власних підлеглих. Евгене, дякую за дуже фахову допомогу й терпіння, Ви кращий фахівець зі всіх, з якими доводилось спілкуватись 3700.
Приватбанк
Відповідь банку
8 травня 2021, 10:07
Добрий ранок!
Дякуємо вам за відгук!
Євген — справжній профі і ваш відгук його ще більше мотивує продовжувати в тому ж дусі.
У разі, якщо у вас залишились додаткові питання, просимо повідомити нас про це приватним повідомленням.
mzlojgmailcom 7 травня 2021, 20:28
Телефонував тричі на номер 3700, автовідповідач перетелефонував, але поспілкуватися з оператором так і не вийшло. Чекав на протязі 30 хвилин.
Відповіді не отримав, дуже не задоволений.
Приватбанк
Відповідь банку
8 травня 2021, 9:58
Добрий ранок!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
conan90 7 травня 2021, 16:55
Сьогодні, 07.05.21 в приватбанку були якісь збої, перевів гроші людину за товар, чекав хвилини 2−3 поки писало зачекайте йде обробка, думав глюк, але почекав ще хвилин 7−10 і здійснив ще раз платіж, те саме, по історії гроші не зняло, проходить декілька годин, заходжу в кабінет приват24 і бачу, що кошти в результаті потім все-таки зняло 2 рази. В техпідтримці відшили, от такий банк. Раз вже було, що їх банком гроші зняв, а не видав, тоді повернули, тут рішили що не потрібно, хоча явно це через їх дії, могли би просто заборонити переводи в цей час, якщо у них якісь тех роботи
Приватбанк
Відповідь банку
7 травня 2021, 18:19
Ви можете контролювати статус платежу в Архіві Приват24, меню: 'Усі послуги — Платежі — Архів'
Не рекомендується повторювати платіж, поки не переконаєтеся, що перший не буде проведений.
У разі виникнення питань, ви завжди можете звернутись до підтримки банку за будь-яким із доступних каналів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
YaVadym 7 травня 2021, 16:44
Ну в общем приватбанк самостоятельно удалил мой финансовый тем самым лишив меня доступа в приват24. Нахожусь заграницей подтвердить номер через отделение который был привязан и не менялся в течении 10 лет. Крайне не рекомендую данный банк, моя ошибка в том что надо было снять наличку или пользоваться тем же монобанком
Приватбанк
Відповідь банку
7 травня 2021, 18:19
Таке можливо, якщо ви не підтвердили операцію по своєму рахунку. Процедура направлена на протидію шахрайства. Ми використовуємо весь арсенал заходів щодо попередження крадіжок коштів наших клієнтів. Якщо у вас були транзакції по картці за кордоном, то можна через чат на сайті банку підтвердити номер. Потрібна буде веб-камера і паспорт.
Мінфін
Відповідь адміністратора
9 травня 2021, 16:57
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 09.05.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
oksanka1 7 травня 2021, 14:52
ужасный банк, сотрудники банка звонят третим лицам по долгу в 23 гривны по карте голд. и ничего не обьяснив называют должником приват банка. долг образовался за пользование картой, которой год не пользовалась. закрыть отказались, а что будут снимать за пользование почему-то сказалибкогда минус 23 грн образовалось, Вам не стыдно звонить пожилым людям и пугать судом и тому подобное??? Кто дал вам на это право???
Приватбанк
Відповідь банку
7 травня 2021, 15:04
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформація по рахунках, рух коштів завжди доступні в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
Якщо по картці GOLD немає клієнтських операцій (прибуткових або видаткових) протягом 90 днів, списання членського внеску припиняється до тих пір, поки клієнт скористається карткою.
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов’язань – запорука формування позитивної кредитної історії. Завдяки бездоганній кредитній історії ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків в разі надання вам нових кредитів.
Згідно умовам та правилам, в разі виникнення простроченої заборгованості, працівник кредитного підрозділу зобов'язаний використовувати всі законні способи впливу на клієнта, щоб забезпечити погашення кредиту. Будь-яким способом доводити до відома третіх осіб інформацію про заборгованість позичальника за договором.
Ознайомитися з умовами та правилами банку ви завжди можете на сайті: https://privatbank.ua/terms
Yachnik 7 травня 2021, 12:17
Примусово стягують кошти за суд. Хоча є на руках рішення суду там де я відповідач, повинна заплатити 890грн судового збору, а Приват вирішив сам, що я повинна 2110, ще й дзвонять і кажуть, що вони все одно стягнуть з мене все. Роблять що хочуть.
Приватбанк
Відповідь банку
7 травня 2021, 14:10
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Перегляд суми можливий після того, як до банку надійде відповідне рішення суду.
Проблема вирішена
Karinareutova 7 травня 2021, 11:44
24.04.2021г. Отправила деньги на карту Приватбанка, при этом ошиблась в одной цыфре. Позвонила в коллцентр, объяснила ситуацию, пообещали сделать возврат в течении недели. Есть чеки операции. При этом банк отказал возврате, не объясняя причину!!!
Моё возмущение связано с тем что я была в точно такой же ситуации, когда мне ошибочно переслали деньги. Тогда банк мне позвонил и сказал: «мы сделали отмену операции», даже не разбираясь дебетовали эти деньги отправителю. Не понимаю что за проблема сделать возврат. Тем более клиента получателя я не знаю это же все решаеться мгновенно в эру диджетализации. Приходиться решать вопрос через полицию. Банк ужасный. Сотрудники к сожалению не компетентный.
Приватбанк
Відповідь банку
7 травня 2021, 13:37
За результатом розгляду вашого питання з вами зв`язувався наш співробітник, надав інформацію. Банк не може в односторонньому порядку повернути кошти без згоди отримувача.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sdron555 7 травня 2021, 11:43
Заплатил долг по кредитной карте, но приватбанк насчитал какой-то штраф 2270 грн, якобы за то, что они подали иск в суд, хотя долг был закрыт до суда, я обратился на этот сайт, на мой отзыв отреагировали, сотрудник связался со мной и сказал, что я могу перевыпустить новую карту для выплат и туда без проблем перевести средства с копилки, не смотря на этот штраф, я перевыпустил новую карту, но деньги перевести с копилки не могу досих-пор, как это понимать?
Приватбанк
Відповідь банку
7 травня 2021, 13:37
У зв´язку з наявністю простроченої заборгованості банк був змушений призупинити обслуговування вашого договору 'Скарбничка'. При погашенні простроченої заборгованості операції за договором будуть знову доступні протягом 2 банківських днів.
Умови зазначених дій банку описані в Умовах та Правилах надання банківських послуг п. 2.2.3.6, за посиланням: https://privatbank.ua/terms
1.1.2.1.7. На підставі наданих Банком підтверджуючих документів Клієнт зобов'язаний відшкодувати витрати/збитки Банку, які виникли у зв’язку з наданням бюро кредитних історій інформації про Клієнта (Банк повідомляє Клієнту назву та адресу бюро, якому передається інформація про Клієнта). Клієнт зобов’язаний відшкодувати Банку в повному обсязі судові витрати, зокрема, але не виключно, витрати зі сплати судового збору, витрати на надання правової допомоги юридичних фірм, адвокатів, інших осіб (у разі залучення їх для представництва інтересів Банку), пов’язаних із розглядом суперечок за цим Договором в судах усіх інстанцій, у т. ч. апеляційної та касаційної, а також на всіх підприємствах, організаціях усіх форм власності, в органах державної влади та управління. Усі перераховані суми відшкодувань виплачуються в термін, зазначений у письмовій вимозі Банку.
Татьяна Цудзинович 7 травня 2021, 9:21
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 61/17
У зв’язку зі смертю мого батька, бюджетна установа, припинила з ним трудовий договір, та здійснила нарахування для виплати компенсації за невикористані відпустки на його зарплатну картку. Будучи членом його сім'ї, керуючись нормами закону, я, як дочка мала бы отримали за заявою ці кошти в достатньо короткий термін. Однак в чаті мені відповіли, що переведені на зарплатну картку померлого кошти підпадають під заповіт. Прошу надати мені роз’яснення та зіслатися на нормативні документи.
Нарікань на відділення банку не маю.
Приватбанк
Відповідь банку
7 травня 2021, 11:20
За правилами ч. 1 ст. 1227 Цивільного Кодексу України суми заробітної плати, пенсії, стипендії, аліментів, допомог у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю, інших соціальних виплат, які належали спадкодавцеві, але не були ним одержані за життя, передаються членам його сім’ї, а у разі їх відсутності — входять до складу спадщини.
Отже, невиплачену за життя зарплату працівника за правилами Цивільного Кодексу України треба виплатити членам сім’ї.
Якщо кошти вже були виплачені на картку, то вони входять до складу спадщини.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.68 42.28
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.68 42.28
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝