Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Artem K 1 лютого 2021, 16:38
Хотів скористатись пропозицією для ІТ-спеціалістів: IT Exprert Premium,
(на ФОП рахунку маю місячний обіг який більш ніж задовольняє описані на сайті умови).
У відділенні мене в першу чергу запитали навіщо мені це, я відповів що наприклад одна з привілеїв що мені сподобалась — можливість знімати з картки до 100к в місяц без комісії, також непогана страховка,

Мені донесли інформацію що ця картка «не для того щоб знімати з неї кошти» і що мені не відкриють картку якщо я не матиму витрат по картці принаймні 10к грн в місяць
(практично все карткові операції зараз роблю через інший банк),

не сподобалось дещо зверхнє відношення співробітниці що консультувала мене, а також додаткові умови які на сайті прозоро не вказані.
Це все спонукає мене думати про переведення не лише карткових операцій, але і ФОП операцій в інший банк.
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2021, 17:22
Добрий вечір!
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Проблема вирішена
Tatalo 1 лютого 2021, 16:29
Я очень возмущена, что мне звонят по долгам бывшего мужа, с которым я уже в разводе 6 лет! Я не обязана передавать ему никакую информацию, это НЕ МОЯ работа! Долгов перед банком не имею! Все претензии на вашего должника подавайте в суд! А то уже и по выходным наяриваете! Это сильно раздражает. Хватит мне звонить
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2021, 17:16
Добрий вечір!
За вказаними вами у банку номерами телефонів не зазначено дзвінків від банку.
Ми звернулись приватним повідомленням для уточнення деталей дзвінку та детальної перевірки інформації.
Niko Rosberg 1 лютого 2021, 15:54
Задолбали спамом, звонят каждый день предлагают какие-то ненужные мне карты и кредиты
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2021, 17:04
Добрий вечір!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Проблема вирішена
zlyi 1 лютого 2021, 15:13
На сайті Приват 24 в розділі «Усі послуги- цінні папери» заявлена можливість покупки ОВДП. В п*ятницю 22.01.2021 року уточнив в консультанта можливість здійснення покупки (так як наступного дня закінчувався термін дії депозиту).Консультант запевнив, що покупка можлива, якщо виникатимуть якісь труднощі, то служба підтримки побачить спробу покупки,їхній спеціаліст мене «підхватить» і допоможе. Депозит не пролонговував+в понеділок 25.01 доклав на картку ще 120 000грн (разом 520 000грн).Однак при спробі покупки на етапі завірення документів цифровим електронним підписом стається збій.В розмові з консультантом (вже іншим) описав проблему, вислав на вайбер відео помилки. Консультант в середу27.01 запевнила. що програмісти працюють над розвязанням проблеми і до кінця тижня я зможу здійснити купівлю.Однак віз і нині там. Підписати документи неможливо, притому що ніяких застарежень (типу «підпис невірний», чи будь-яких інших) система не видає.Кошти заморожені 10-ий день.
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2021, 16:58
Добрий день!
Вибачте, будь ласка, за завдані незручності.
Займаємось вирішенням вашого питання.
За результатами вас буде додатково повідомлено.
Palabay98 1 лютого 2021, 14:09
У меня произошла такая ситуация курьезная, по ошибке, подчеркну по ОШИБКЕ было отправлено не на тот счёт деньги, первый раз в жизни такое, никогда с подобной ситуацией не сталкивался, связался с работником привата 24, переписывался с ним, объяснил ситуацию, заявку принял, сказал в течении 3 рабочих дней обработают и перезвонят, в итоге, на следующий день перезвонила девушка с ПриватБанка, объяснил ей ситуацию, она связалась с получателем, и мне возвращают сумма, хотя изначально было сказано, если получатель откажется в возврате то скорее всего они не могут заставить человека вернуть, либо принудительно списать, вообщем, в моём случае я безгранично доволен работой ПриватБанка, сумма была 1000 гривен, для меня эти деньги важны, Спасибо больше работникам.
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2021, 14:26
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Safon1 1 лютого 2021, 13:08
Відділення за адресою: Київ, вул. Лятошинського, 4
Соглашусь с теми людьми, что пишут, что приват банк самый каличный банк Украины.
Реально достали… и каждый раз одни проблемы и никто или не хочет или не умеет их решать.Не могу понять зачем у людей с наших налогов было забрано столько денег для его национализации …
Одна из проблем такова, надеюсь специалисты почитают и задумаются.
Сколько времени мне еще ждать ответ и извинения, от самого паскудного банка Украины. ???

Или вы думаете, что это ответ, то что вы прислали ??

Где ответ который вы подготовили, хочу прочитать, если у вас не хватает ума извиниться и решить вопрос.

Шановний клієнте, вітаємо!
Ми підготували відповідь на ваше звернення:
Нам шкода, що у Вас виникла негативна думка про банк. Ми бачимо, що скарга вже була передана на розгляд профільним співробітникам і за результатами розгляду Ви будете додатково повідомлені в телефонному режимі. Очікуйте, будь ласка.
З повагою, служба підтримки ПриватБанку!

Я смотрю что в банке приват, образованные сотрудники отсутствуют напрочь…
Сколько можно издеваться над клиентами ???
23.01.2021 года в 15 -00 я позвонил с проблемой на горячую линию, проблема не была решена, так как молодой человек не имел нужных знаний, чтобы ее решать.
Я попросил его создать жалобу, чтобы со мной связались и решили проблему, сотрудник сказал, что оформлять жалобу не будет. Тогда я ему сказал, что и на него так же будет оформлена жалоба, на что он ответил что это мое право и положил трубку, после этого я не могу дозвониться на горячую линию к специалисту.
Так же мой выделенный банкир не смогла решить мою проблему, но создала жалобу 25.01.2021 года № 29392825, после этого я еще пробовал связаться через чат и попробовать решить проблему, это получилась отдельная кинокомедия с тремя сотрудниками, я надеюсь у вас есть доступ к чату у ваших сотрудников техотдела и вы прочитаете этот цирк.И конечно сразу пускай эти сотрудники с которыми вел переписку, пройдут медкомиссию на зрение, может оно у них плохое и также, руководству прочитают в слух, может они не умеют читать, проблемы с алфавитом.
26.01.2021 года мне перезвонил ваш сотрудник Микита № 283508 и сказал что, у каждого клиента есть лимит звонков на горячую линию, вы свои исчерпали и вас поэтому не соединяют с специалистом. Я спросил где это написано у нас в договоре он мне ответил в пунктах 1.1.2.4.
Я не поленился и повторно прочитал все условия договора, все что я там нашел относительно моей жалобы это пункт 1.1.2.2.3

1.1.2.2.3. ДлявстановленняконтактузБанкомКлієнтмаєправоцілодобовотелефонуватинаномери:3700 — длядзвінківвмежахУкраїни (безкоштовнодлядзвінківпоУкраїнізміськихномерів); +38 056 716 11 31 — длядзвінківз-закордону; тацілодобовозвертатисядочату-online черезСистему «Приват24» та/абоголовнийсайтБанкуумережіІнтернет1.1.2.2.4. КлієнтмаєправозвертатисядоБанкушляхом: — повідомлення, запитівтакореспонденції, якіповиннібутивписьмовійформі, абоможутьпередаватися електронною поштою, за умови, що оригінали юридично важливоїкореспонденції і документації повинні передаватися визнаною в Україні кур'єрськоюслужбоюабовручатисяособисто. Будь-якетакеповідомленняповиннобутиадресованоБанкунайогоадресу, щовказананижче, абозаіншоюадресою, якаможебутиповідомленавписьмовійформіБанкомКлієнтуякадресаБанку.Длядоказуврученняповідомленняабодокументабудедостатнімдовести, щодоставкабулаздійсненаособистоабощоконверт, щоміститьповідомленняабодокумент, маввірновказануадресуібуввідправлений (відповіднодовимогданогопункту, івсіпоштовівитратибулиповністюоплачені), абощоповідомленняелектронноюпоштоюбуловідправленонаадресуелектронноїпоштиБанку, якзазначенонижче. АдресаБанкудлялистування: вул. НабережнаПеремоги, 30, мДніпро, 49094, УкраїнаЕлектроннапошта: help@pb.ua

После этого я подаю повторно жалобу на сотрудника и проблему, РЕАКЦИИ 0.

Я опять прошу личного банкира связать меня с горячей линией и опять подаю жалобу.

Мне опять звонит ваш сотрудник Марьяна № 13860 27.01.2021 г. в 12−50 с подготовкой десятикласника с головного офиса и расказывает тоже самое просто читая первый ответ не проверив его, только еще добавляет что это внутреннее распоряжение, на что я понял что если человек несет такую чушь, нет смысла с ним о чемто общаться така как она конкретно ничего не смогла сказать, где прописано в договоре о том что есть лимит звонков на горячую линию, а только связь с чате \ при том что у меня плохое зрение и мне было не легко переписываться с вашими горе — клоуно — чатовцами, надеюсь вы почитаете.

После этой беседы я опять звоню личному банкиру, через нее связываюсь с горячей линией, так как никто не наказан за обманы и незнание договоров банка и не решен вопрос.
И создаю опять жалобы на сотрудника и проблемы 27.01.2021 на сотрудника головного офиса № 15297489 и жалобу на проблему которую вы создали № 29417777, про ту проблему с которой все началось пока отложил.
Реально у вас обнаглевший банк и сотрудники, так же паралельно подана жалоба в нацбанк и я жду с юристом теперь ответ от вас. Так же копию выставлю в фейсбук, пускай люди видят, какие специалисты работают.
Надеюсь, что еще есть, здравомыслящие и умные сотрудники в банке.
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2021, 14:22
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ви не змогли вирішити питання у одне звернення.
На даний час, ми бачимо, що вам було надано зворотній зв'язок за кожним зверненням.
Також, перевіривши інформацію за вашим зверненням в чат, можемо констатувати, що порушень зі сторони співробітника не було виявлено.
Банком буде надано відповідь за вашим минулим зверненням на електронну пошту.
У разі, якщо у вас залишились невирішені питання, просимо повідомити нас про них приватним повідомленням.
Проблема вирішена
Tymofii 1 лютого 2021, 11:41
Столкнулся с тем что никаким образом не могу вывести с депозитного счета средства.
Да, я осведомлен о том что депозит открыт без возможности досрочного расторжения, но столкнулся с финансовыми трудностями при которых мне нужен этот депозит. При вопросах в кол-центре или в отделении мне грубили и в жесткой форме указывали на то что это сделать невозможно. Читал много про депозиты «срочные» в приватбанке есть люди которые закрывали такие депозиты и я лично знаю человека который забрал депозит когда срочно понадобились деньги.
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2021, 12:55
Добрий день!
Зазначимо, що за строковими вкладами банком надається підвищена відсоткова ставка саме через те, що депозит можна закрити тільки після закінчення строку, протягом 5 календарних днів з дати закінчення кожного строку вкладу.
На жаль, за вашим номером телефону ми не бачимо ваших звернень до підтримки банку. Просимо надати приватним повідомленням деталі ваших звернень до підтримки, щоб ми могли детально перевірити інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
LarisaVK 1 лютого 2021, 10:32
В 2014 году моя дочь в ПриватБанке взяла 300 гривен кредитных средств. Ей было 20 лет, она еще училась и деньги вернуть не смогла.
В 2016 году она заключила с банком новый договор реструкторизации уже на сумму 5700 гривен. И тоже не смогла его выплатить.
В 2018 году банк подал на дочку в Суд и потребовал 12113 гривен с учетом всех штрафов, комиссии и т. д.
Никаких уведомлений мы не получали, суд прошел без нас и узнали мы совершенно случайно. Самостоятельно взяли судовое решение, ознакомились с ним и на семейном совете решили уплатить всю сумму, чтобы закончить эту неприятную историю, а соответственно, все отношения между банком и дочерью. «Всем миром собирали деньги».
Нам пришлось уплатить 12113 грн — Банку, 1900 грн — суд сбор и 1722 грн — 10% исполн.службу. Вышло 15757 гривен за все!
И тут, когда мы думали, что полностью рассчитались с банком — выясняется есть еще Долг!!!
Оказывается, (как нам объяснил оператор банка) после решения суда — банк все равно начислял проценты и штрафы на сумму задолженности!!!
Но самое интересное, что никто нам не выдает официального документа с суммами и детализацией!!! Каждый день — и звоним, и пишем и постоянно называются разные суммы! А выписки или заверенного документа — не выдают!!!
ВОЗМУЩЕНИЮ НЕТ ПРЕДЕЛА!!!
Фактически, дочка взяла у банка всего 300 гривен…
Если бы знали сразу, что так получится, то лучше бы обратились к юристам за эти деньги. Потому что, не понятно как выросла сумма с 300 грн до 5700 грн, и с 5700 до 12113, и еще дальше растет.
Поделилась своей историей для того, чтобы люди владели информацией и понимали, как действовать и чего ожидать от государственного банка!
Теперь будем обращаться — к юристам, в защиту прав потребителей, в национальный банк и куда только можно!!!
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2021, 12:34
Добрий день!
Нам дуже прикро, що ваша родина стикнулась з такою ситуацією.
Проте, нами не може бути надана консультація за рахунками наших Клієнтів третім особам.
Інформація по карткам/рахункам може бути надана тільки їх власнику. ПриватБанк піклується про дані своїх Клієнтів і ми не маємо права розголошувати інформацію третім особам, в іншому випадку наші ж Клієнти не будуть нам довіряти.
Ви, ми впевнені, так само хотіли б бути певні, що ніхто крім вас не зможе дізнатися нічого по вашим же картам (навіть близькі нам люди не завжди переслідують добрі наміри).
Власник картки може самостійно звернутися до нас і уточнити інформацію, яка його цікавить. Ми доступні цілодобово в чаті і завжди раді допомогти вам.
Проблема вирішена
ura1205 1 лютого 2021, 9:39
Мені було запропоновано скористатися кешбеком від Приват банку 5% на всі купівлі за кредитні гроші. Я почав користувався цією акцією в листопаді 2020 року. Як мені казали на початку, акція діє з 01.11.2020 по 31.12.2020р. на 30 днів. В кінці мають зараховувати цей кешбек на баланс. 07.12.2020 я звернувся на підтримку щоб уточнити коли зарахують, на що отримав відповідь 20.12.2020. Проте 20.12. мене попросили фото того, що самі обіцяли, а коли не вийшло викрутитися, сказали, що дуже прикро, але виплата буде протягом 5 робочих днів після завершення акції. Коли я уточнив конкретну дату, то виявилось 25.12.2020р. ця акція завершиться.
18.01.2021р. я знову звертають на підтримку. Їм далі прикро, що так сталося і обіцяють виплату 15−18.01.2021р., надіючись при цьому, що я забуду про цей кешбек. Проте я часто користуюсь кредиткою, тому нагадував собі про свій кешбек. Попри це мені казали, що вже виявляється є обмеження не більше 500грн., про що раніше ніхто не говорив.
Коли 19.01.2021 я знову ж таки звертаюсь на підтримку, то як вже повелося, отримав співчуття, що так вийшло, що створили заявку, яку буде розглянуто за 1−2 дні. Ви не повірите, але через два дні мене запевнили, що заявка розглянута, як не сьогодні, то завтра кешбек буде зараховано, що зробиш регламент такий -обробляти заявки протягом двох днів.
Коли я наступного разу звернувся до підтримки приватбанку і спитав чи їм не надоїло передімною кожні два дні вибачатися, мені відповіли, а й справді, і сказали що зарахують кешбек 31.01.2021р.
Ви не повірите, проте 31.01 мені сказали, що мій кешбек 559,80 грн. зарахують мені, і запевнили, що день ще не закінчився о 15:48, а й справді, що ж це я.
Ви спитаєтесь чи здивувався я 01.02.2021, що не отримав 31.01 свій кешбек? Ні. Виявилось, що 31.01.2021 це неділя (про що попередні консультанти мабуть і не здогадувались, коли обіцяли виплату в цей день) і зарахування очікувати потрібно сьогодні.
Чекати чи ні, що скажете?
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2021, 11:22
Добрий день!
Вибачте, будь ласка, за ситуацію, що сталась.
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Також, Нами буде перевірено інформацію за вашими зверненнями до підтримки банку.
Якось була у мене кредитна карта привата і так сталося, що виникла заборгованість. Через декілька років банк подав на мене в суд, я за день до суду сплатив кошти, які були у позовній заяві. А нещодавно прийшло рішення суду і виявилося, що я переплатив майже п’ять тисяч гривень. Звернувся до банку, а мені там сказали що банк нічого не поверне. Як мені сказал оператор, якщо суд так вирішив, то це не означає що можна банку не платити. Ось така чудова історія. Доведеться витрачати час і через суд пробувати повертати кошти.
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2021, 9:42
Добрий ранок!
Ми перевірили інформацію та бачимо, що з вами зв'язувався співробітник банку та надав детальну консультацію щодо ситуації, що сталась.
Також, просимо вас очікувати на офіційну відповідь банку, що буде надано у встановлені законом терміни.
Проблема вирішена
Роман Роман 31 січня 2021, 19:56
Сегодня я пополнял карту через терминал и 50 гривег просто затянуло без сигнала приёма, а следущих 2 купюры по 50 зятянуло с сигналом в итоге хотел пополнить на 150 звонил на 3700 пол дня розбирались, а в итоге сказали что небыло никаких 50 гривен и ошыбки они необнаружыли вот таквот я что *** иличто.
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2021, 9:34
Добрий ранок!
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Проблема вирішена
Дарина Сырова 31 січня 2021, 19:54
Відділення за адресою: Харків, вул. Суздальські ряди, 8
22.01.2021 нужно было вести на мою карту 15000 грн, банкомат принял купюры, 1400 мне вернул, 13600 удержал, но на карту они не зачислись. В течении 10 минут, я оформила заявку на горячей линии на возврат денежных средств, и вот 30.01 мне ответили, что денег нет, вы можете обратиться в полицию. Я требую дополнительного разбирательства, так как из-за сбоя системы я лишилась работы!!! И это не 1300 грн, на которую можно закрыть глаза!
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2021, 9:19
Добрий ранок!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
karinarmn 31 січня 2021, 13:24
Если хотите расшатать нервную систему — сотрудничайте! Звонить по выходным — норма. Выносят постоянно мозг за чужие долги тех, кого ты 5 лет не видел и плевать они хотели, общаешься ты с человеком или нет. Когда говоришь, что тебе неудобно вести с ними диалог, вас будут насиловать заученными фразами до тех пор, пока вы не пошлёте их на мужской орган. Постоянно перебивают и, зачастую, не представляются.
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2021, 15:57
Добрий день!
Вибачаємось за спричинені незручності.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розібратися в ситуації детальніше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Лилия Макаренко 31 січня 2021, 13:11
Вкрали кредитку, що помітили лише через добу. За 18 годин, здебільшого вночі, було проведено більше 110!!! безконтактних розрахунків (до 500 грн., які не потребують пін-коду). Деякі розрахунки здійснювалися з проміжком в 2−5 хв. по 3−5 в одному місці. Питання: скільки таких транзакцій мало відбутися, щоб служба безпеки помітила крадіжку коштів з рахунку??? Ні блокування розрахунків, ні запиту пін-коду, — нічого!!! Довіряєте кошти Приватбанку, вони залюбки спостерігають як вас грабують!!!
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2021, 15:44
Добрий день!
Нам прикро, що сталася така неприємна ситуація. ПриватБанк завжди гарантує збереження коштів Клієнтів. В свою чергу, ми просимо бути пильними та при втраті або викраденні картки відразу сповіщати банк. Детально описали інформацію на сайті: https://privatbank.ua/safeness
В даному випадку, радимо власнику картки звернутися в підтримку банку для того, щоб розглянути можливість подання заявок на оспорювання операцій.
У разі додаткових запитань – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Harakternyk 31 січня 2021, 13:10
Доброго дня. На жаль, банк абсолютно не дбає про своїх клієнтів. У мене вже 3 роки обмежено картку універсальну. Історія користування, поточний стан чудові, прострочки відсутні. На численні звернення в службу підтримки, відповідь одна, чекайте, можливо колись, років через 10000 її розблокують, а може й ні, ми нічого не знаємо. Дякую за «підтримку» ПриватБанк, вам всеодно на своїх клієнтів!
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2021, 15:16
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваш номер телефону та розібратися в ситуації детальніше.
Andrew Fox 31 січня 2021, 13:00
29 січня 2021 року, о 16:02, Я проводив банківську операцію в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» (відділення в м. Івано-Франківську, пл. Ринок, 14), а поповнення картки іншого банку через термінал ПБ в сумі 4500,00 грн.
Після того, як гроші були внесені в термінал, — система показала на екрані текст: «На жаль, не можливо виконати операцію. Для повернення коштів, будь ласка зверніться до служби підтримки за телефоном 3700 (безкоштовно з мобільного)».
Зателефонувавши до служби підтримки за телефоном 3700, пояснив ситуацію консультанту Вікторії, яка склалась, вказав дані своєї банківської картки, яку намагався поповнити через термінал (Розділ меню: поповнення картки іншого банку) та отримав відповідь, що для того, щоб я зміг отримати кошти назад, які вона бачить в системі, я ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ оформити картковий банківський рахунок в АТ КБ «ПРИВАТБАНК», так як відповідв на її запитання, чи являюсь я клієнтом АТ КБ «ПРИВАТБАНК», що ні.
За її словами, це єдиний спосіб ідентифікувати мою особу, а саме оформивши банківський рахунок в АТ КБ «ПРИВАТБАНК».
Я відмовився від оформлення рахунку, так як в мене існує право вибору, заявивши, що не маю бажання бути клієнтом даного банку, я користуюсь послугами іншого банку (БАНК АТ «Універсал Банк"/картка MonoBank) на рахунок якого намагався внести кошти.

Як і коли може провестись переказ моїх коштів в розмірі 4477,50 грн (з 4500.00 грн з мінусом комісії БАНК АТ «Універсал Банк»).
Картка, на яку я вносив кошти: 5375414124217893;
IBAN: UA 98 322001 00000 2620 7310 1499 54;
БАНК АТ «Універсал Банк»;
код ЄДРПОУ 21133352
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2021, 15:14
Добрий день!
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід, однак просимо звернути увагу на те, що в подібних випадках картка потрібна для того, щоб ми змогли ідентифікувати особу, яка здійснювала операцію та перерахувати кошти саме їй. В подальшому, ви можете не користуватися карткою та відразу її закрити.
Якщо у вас є додаткові запитання – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Проблема вирішена
olga31012021 31 січня 2021, 11:51
4 день без адекватных объяснений от банка не зачисляют мне на карту перечисленные от юридического лица средства. Перезвонили только на 2 сутки задержки платежа и то только после моего звонка в службу поддержки. Персональный банкир вообще не берет телефон- Винник Наталья Валерьевна. Деньги возвращаются по «Предварительному договору приобретения имущественных прав». Банк-отправитель выпустил деньги без дополнительных вопросов. В Приватбанк были предоставлены сканы договора от 2018 года и заявление на возврат. На четвертые сутки оператор по телефону ответил — что кое-кто написал в моей Заявке (мы ее сформировали вместе на 3 день) — что документы не соответствуют «джерелу походження». И все. Никто не может пояснить мне, человеку с экономическим образованием и опытом работы в финансах 25 лет, какой же такой документ будет являться подтверждением джерела походження для платежа с назначением «Возврат денежных средств по Предварительному договору… согласно заявления от …» как не оригинал договора и не оригинал заявления на возврат. ААААА, вместо этого начинают нести охинею про баланс юридического лица, про декларацию физического лица, а еще интересней — все документы должны быть не старше 2019 года. То есть мне настоящий договор сейчас порвать и пойти к нотариусу сделать новый договор от 2019 года и тогда все будет замечательно??? Есть кто-то с вменяемыми мозгами в департаменте финмониторинга? АУ?
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2021, 12:35
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату вас проінформуємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Димасик Яворский 30 січня 2021, 23:22
Хоч і в суд Ви подали. Але надіюся на Вашу лояльність. Я запропонував мирне вирішення моєї справи, шляхом підписання договору реструктуризації на 4 роки. Я згоден платити по 1.100 грн кожного місяця. Ваш клієнт, Дмитро😏
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2021, 10:46
Добрий день!
Ми звернулися до вас в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
VladimirN 30 січня 2021, 21:20
Знову телефонує робот від Приватбанку з пропозицією «картки голд». Минулого року звертався на сайт Мінфіну зі скаргою на постійний телефонний САПМ від Приватбанку (гаряча лінія приватбанку взагалі по таких питаннях не з'єднує), в Приватбанку обіцяли вирішити проблему. Тепер спамер дзвонить знову.
Як так? Як можна нарешті вирішити цю проблему?
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2021, 10:43
Добрий день!
Вибачаємось за незручності. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити усі питання.
Проблема вирішена
Eduard1205 30 січня 2021, 19:16
27.01.2021 г. сказали, что вернут платёж 200 грн в течении суток и на 30.01.не вернули, наверно в Привате проблемы!!!
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2021, 10:39
Добрий день!
Нам прикро, що виникла такая ситуація. Вже розглядаємо ваше питання. Зробимо все можливе, щоб вирішити його в найкоротші терміни.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝