×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
уровень сервиса и прозрачность в описании услуг могли бы быть выше
(на ФОП рахунку маю місячний обіг який більш ніж задовольняє описані на сайті умови).
У відділенні мене в першу чергу запитали навіщо мені це, я відповів що наприклад одна з привілеїв що мені сподобалась — можливість знімати з картки до 100к в місяц без комісії, також непогана страховка,
Мені донесли інформацію що ця картка «не для того щоб знімати з неї кошти» і що мені не відкриють картку якщо я не матиму витрат по картці принаймні 10к грн в місяць
(практично все карткові операції зараз роблю через інший банк),
не сподобалось дещо зверхнє відношення співробітниці що консультувала мене, а також додаткові умови які на сайті прозоро не вказані.
Це все спонукає мене думати про переведення не лише карткових операцій, але і ФОП операцій в інший банк.
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Написати коментар
Чужие долги
За вказаними вами у банку номерами телефонів не зазначено дзвінків від банку.
Ми звернулись приватним повідомленням для уточнення деталей дзвінку та детальної перевірки інформації.
Коментарі (2)
Задолбали спамом, звонят каждый день предлагают какие-то ненужные мне карты и кредиты
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Коментарі (1)
Купівля ОВДП через Приват24 неможлива!
Вибачте, будь ласка, за завдані незручності.
Займаємось вирішенням вашого питання.
За результатами вас буде додатково повідомлено.
Коментарі (5)
Не знаю как у остальных, говорю лично за себя, работники банка сработали очень быстро
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Коментарі (1)
Полный беспридел
Реально достали… и каждый раз одни проблемы и никто или не хочет или не умеет их решать.Не могу понять зачем у людей с наших налогов было забрано столько денег для его национализации …
Одна из проблем такова, надеюсь специалисты почитают и задумаются.
Сколько времени мне еще ждать ответ и извинения, от самого паскудного банка Украины. ???
Или вы думаете, что это ответ, то что вы прислали ??
Где ответ который вы подготовили, хочу прочитать, если у вас не хватает ума извиниться и решить вопрос.
Шановний клієнте, вітаємо!
Ми підготували відповідь на ваше звернення:
Нам шкода, що у Вас виникла негативна думка про банк. Ми бачимо, що скарга вже була передана на розгляд профільним співробітникам і за результатами розгляду Ви будете додатково повідомлені в телефонному режимі. Очікуйте, будь ласка.
З повагою, служба підтримки ПриватБанку!
Я смотрю что в банке приват, образованные сотрудники отсутствуют напрочь…
Сколько можно издеваться над клиентами ???
23.01.2021 года в 15 -00 я позвонил с проблемой на горячую линию, проблема не была решена, так как молодой человек не имел нужных знаний, чтобы ее решать.
Я попросил его создать жалобу, чтобы со мной связались и решили проблему, сотрудник сказал, что оформлять жалобу не будет. Тогда я ему сказал, что и на него так же будет оформлена жалоба, на что он ответил что это мое право и положил трубку, после этого я не могу дозвониться на горячую линию к специалисту.
Так же мой выделенный банкир не смогла решить мою проблему, но создала жалобу 25.01.2021 года № 29392825, после этого я еще пробовал связаться через чат и попробовать решить проблему, это получилась отдельная кинокомедия с тремя сотрудниками, я надеюсь у вас есть доступ к чату у ваших сотрудников техотдела и вы прочитаете этот цирк.И конечно сразу пускай эти сотрудники с которыми вел переписку, пройдут медкомиссию на зрение, может оно у них плохое и также, руководству прочитают в слух, может они не умеют читать, проблемы с алфавитом.
26.01.2021 года мне перезвонил ваш сотрудник Микита № 283508 и сказал что, у каждого клиента есть лимит звонков на горячую линию, вы свои исчерпали и вас поэтому не соединяют с специалистом. Я спросил где это написано у нас в договоре он мне ответил в пунктах 1.1.2.4.
Я не поленился и повторно прочитал все условия договора, все что я там нашел относительно моей жалобы это пункт 1.1.2.2.3
1.1.2.2.3. ДлявстановленняконтактузБанкомКлієнтмаєправоцілодобовотелефонуватинаномери:3700 — длядзвінківвмежахУкраїни (безкоштовнодлядзвінківпоУкраїнізміськихномерів); +38 056 716 11 31 — длядзвінківз-закордону; тацілодобовозвертатисядочату-online черезСистему «Приват24» та/абоголовнийсайтБанкуумережіІнтернет1.1.2.2.4. КлієнтмаєправозвертатисядоБанкушляхом: — повідомлення, запитівтакореспонденції, якіповиннібутивписьмовійформі, абоможутьпередаватися електронною поштою, за умови, що оригінали юридично важливоїкореспонденції і документації повинні передаватися визнаною в Україні кур'єрськоюслужбоюабовручатисяособисто. Будь-якетакеповідомленняповиннобутиадресованоБанкунайогоадресу, щовказананижче, абозаіншоюадресою, якаможебутиповідомленавписьмовійформіБанкомКлієнтуякадресаБанку.Длядоказуврученняповідомленняабодокументабудедостатнімдовести, щодоставкабулаздійсненаособистоабощоконверт, щоміститьповідомленняабодокумент, маввірновказануадресуібуввідправлений (відповіднодовимогданогопункту, івсіпоштовівитратибулиповністюоплачені), абощоповідомленняелектронноюпоштоюбуловідправленонаадресуелектронноїпоштиБанку, якзазначенонижче. АдресаБанкудлялистування: вул. НабережнаПеремоги, 30, мДніпро, 49094, УкраїнаЕлектроннапошта: help@pb.ua
После этого я подаю повторно жалобу на сотрудника и проблему, РЕАКЦИИ 0.
Я опять прошу личного банкира связать меня с горячей линией и опять подаю жалобу.
Мне опять звонит ваш сотрудник Марьяна № 13860 27.01.2021 г. в 12−50 с подготовкой десятикласника с головного офиса и расказывает тоже самое просто читая первый ответ не проверив его, только еще добавляет что это внутреннее распоряжение, на что я понял что если человек несет такую чушь, нет смысла с ним о чемто общаться така как она конкретно ничего не смогла сказать, где прописано в договоре о том что есть лимит звонков на горячую линию, а только связь с чате \ при том что у меня плохое зрение и мне было не легко переписываться с вашими горе — клоуно — чатовцами, надеюсь вы почитаете.
После этой беседы я опять звоню личному банкиру, через нее связываюсь с горячей линией, так как никто не наказан за обманы и незнание договоров банка и не решен вопрос.
И создаю опять жалобы на сотрудника и проблемы 27.01.2021 на сотрудника головного офиса № 15297489 и жалобу на проблему которую вы создали № 29417777, про ту проблему с которой все началось пока отложил.
Реально у вас обнаглевший банк и сотрудники, так же паралельно подана жалоба в нацбанк и я жду с юристом теперь ответ от вас. Так же копию выставлю в фейсбук, пускай люди видят, какие специалисты работают.
Надеюсь, что еще есть, здравомыслящие и умные сотрудники в банке.
Нам дуже шкода, що ви не змогли вирішити питання у одне звернення.
На даний час, ми бачимо, що вам було надано зворотній зв'язок за кожним зверненням.
Також, перевіривши інформацію за вашим зверненням в чат, можемо констатувати, що порушень зі сторони співробітника не було виявлено.
Банком буде надано відповідь за вашим минулим зверненням на електронну пошту.
У разі, якщо у вас залишились невирішені питання, просимо повідомити нас про них приватним повідомленням.
Коментарі (3)
Срочный депозит.
Да, я осведомлен о том что депозит открыт без возможности досрочного расторжения, но столкнулся с финансовыми трудностями при которых мне нужен этот депозит. При вопросах в кол-центре или в отделении мне грубили и в жесткой форме указывали на то что это сделать невозможно. Читал много про депозиты «срочные» в приватбанке есть люди которые закрывали такие депозиты и я лично знаю человека который забрал депозит когда срочно понадобились деньги.
Зазначимо, що за строковими вкладами банком надається підвищена відсоткова ставка саме через те, що депозит можна закрити тільки після закінчення строку, протягом 5 календарних днів з дати закінчення кожного строку вкладу.
На жаль, за вашим номером телефону ми не бачимо ваших звернень до підтримки банку. Просимо надати приватним повідомленням деталі ваших звернень до підтримки, щоб ми могли детально перевірити інформацію.
Коментарі (1)
Кредит из 300 грн вырос до 15000 грн и конца еще не видно
В 2016 году она заключила с банком новый договор реструкторизации уже на сумму 5700 гривен. И тоже не смогла его выплатить.
В 2018 году банк подал на дочку в Суд и потребовал 12113 гривен с учетом всех штрафов, комиссии и т. д.
Никаких уведомлений мы не получали, суд прошел без нас и узнали мы совершенно случайно. Самостоятельно взяли судовое решение, ознакомились с ним и на семейном совете решили уплатить всю сумму, чтобы закончить эту неприятную историю, а соответственно, все отношения между банком и дочерью. «Всем миром собирали деньги».
Нам пришлось уплатить 12113 грн — Банку, 1900 грн — суд сбор и 1722 грн — 10% исполн.службу. Вышло 15757 гривен за все!
И тут, когда мы думали, что полностью рассчитались с банком — выясняется есть еще Долг!!!
Оказывается, (как нам объяснил оператор банка) после решения суда — банк все равно начислял проценты и штрафы на сумму задолженности!!!
Но самое интересное, что никто нам не выдает официального документа с суммами и детализацией!!! Каждый день — и звоним, и пишем и постоянно называются разные суммы! А выписки или заверенного документа — не выдают!!!
ВОЗМУЩЕНИЮ НЕТ ПРЕДЕЛА!!!
Фактически, дочка взяла у банка всего 300 гривен…
Если бы знали сразу, что так получится, то лучше бы обратились к юристам за эти деньги. Потому что, не понятно как выросла сумма с 300 грн до 5700 грн, и с 5700 до 12113, и еще дальше растет.
Поделилась своей историей для того, чтобы люди владели информацией и понимали, как действовать и чего ожидать от государственного банка!
Теперь будем обращаться — к юристам, в защиту прав потребителей, в национальный банк и куда только можно!!!
Нам дуже прикро, що ваша родина стикнулась з такою ситуацією.
Проте, нами не може бути надана консультація за рахунками наших Клієнтів третім особам.
Інформація по карткам/рахункам може бути надана тільки їх власнику. ПриватБанк піклується про дані своїх Клієнтів і ми не маємо права розголошувати інформацію третім особам, в іншому випадку наші ж Клієнти не будуть нам довіряти.
Ви, ми впевнені, так само хотіли б бути певні, що ніхто крім вас не зможе дізнатися нічого по вашим же картам (навіть близькі нам люди не завжди переслідують добрі наміри).
Власник картки може самостійно звернутися до нас і уточнити інформацію, яка його цікавить. Ми доступні цілодобово в чаті і завжди раді допомогти вам.
Коментарі (19)
«Акція» кешбек від Приватбанку чи лохотрон?
18.01.2021р. я знову звертають на підтримку. Їм далі прикро, що так сталося і обіцяють виплату 15−18.01.2021р., надіючись при цьому, що я забуду про цей кешбек. Проте я часто користуюсь кредиткою, тому нагадував собі про свій кешбек. Попри це мені казали, що вже виявляється є обмеження не більше 500грн., про що раніше ніхто не говорив.
Коли 19.01.2021 я знову ж таки звертаюсь на підтримку, то як вже повелося, отримав співчуття, що так вийшло, що створили заявку, яку буде розглянуто за 1−2 дні. Ви не повірите, але через два дні мене запевнили, що заявка розглянута, як не сьогодні, то завтра кешбек буде зараховано, що зробиш регламент такий -обробляти заявки протягом двох днів.
Коли я наступного разу звернувся до підтримки приватбанку і спитав чи їм не надоїло передімною кожні два дні вибачатися, мені відповіли, а й справді, і сказали що зарахують кешбек 31.01.2021р.
Ви не повірите, проте 31.01 мені сказали, що мій кешбек 559,80 грн. зарахують мені, і запевнили, що день ще не закінчився о 15:48, а й справді, що ж це я.
Ви спитаєтесь чи здивувався я 01.02.2021, що не отримав 31.01 свій кешбек? Ні. Виявилось, що 31.01.2021 це неділя (про що попередні консультанти мабуть і не здогадувались, коли обіцяли виплату в цей день) і зарахування очікувати потрібно сьогодні.
Чекати чи ні, що скажете?
Вибачте, будь ласка, за ситуацію, що сталась.
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Також, Нами буде перевірено інформацію за вашими зверненнями до підтримки банку.
Коментарі (1)
ПриватБанк чхати хотів на рішення суду
Ми перевірили інформацію та бачимо, що з вами зв'язувався співробітник банку та надав детальну консультацію щодо ситуації, що сталась.
Також, просимо вас очікувати на офіційну відповідь банку, що буде надано у встановлені законом терміни.
Коментарі (9)
Пополнение своей карты.
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Коментарі (1)
Недобросовестный банк
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Коментарі (2)
Самый ко***ый банк с самыми ко***ыми сотрудниками!
Вибачаємось за спричинені незручності.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розібратися в ситуації детальніше.
Коментарі (3)
Все що варто знати про систему безпеки Привптбанку
Нам прикро, що сталася така неприємна ситуація. ПриватБанк завжди гарантує збереження коштів Клієнтів. В свою чергу, ми просимо бути пильними та при втраті або викраденні картки відразу сповіщати банк. Детально описали інформацію на сайті: https://privatbank.ua/safeness
В даному випадку, радимо власнику картки звернутися в підтримку банку для того, щоб розглянути можливість подання заявок на оспорювання операцій.
У разі додаткових запитань – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Коментарі (7)
Картка обмежена уже 3 роки, банк ігнорує
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваш номер телефону та розібратися в ситуації детальніше.
Написати коментар
Після поповнення картки іншого банку — гроші не поступили!
Після того, як гроші були внесені в термінал, — система показала на екрані текст: «На жаль, не можливо виконати операцію. Для повернення коштів, будь ласка зверніться до служби підтримки за телефоном 3700 (безкоштовно з мобільного)».
Зателефонувавши до служби підтримки за телефоном 3700, пояснив ситуацію консультанту Вікторії, яка склалась, вказав дані своєї банківської картки, яку намагався поповнити через термінал (Розділ меню: поповнення картки іншого банку) та отримав відповідь, що для того, щоб я зміг отримати кошти назад, які вона бачить в системі, я ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ оформити картковий банківський рахунок в АТ КБ «ПРИВАТБАНК», так як відповідв на її запитання, чи являюсь я клієнтом АТ КБ «ПРИВАТБАНК», що ні.
За її словами, це єдиний спосіб ідентифікувати мою особу, а саме оформивши банківський рахунок в АТ КБ «ПРИВАТБАНК».
Я відмовився від оформлення рахунку, так як в мене існує право вибору, заявивши, що не маю бажання бути клієнтом даного банку, я користуюсь послугами іншого банку (БАНК АТ «Універсал Банк"/картка MonoBank) на рахунок якого намагався внести кошти.
Як і коли може провестись переказ моїх коштів в розмірі 4477,50 грн (з 4500.00 грн з мінусом комісії БАНК АТ «Універсал Банк»).
Картка, на яку я вносив кошти: 5375414124217893;
IBAN: UA 98 322001 00000 2620 7310 1499 54;
БАНК АТ «Універсал Банк»;
код ЄДРПОУ 21133352
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід, однак просимо звернути увагу на те, що в подібних випадках картка потрібна для того, щоб ми змогли ідентифікувати особу, яка здійснювала операцію та перерахувати кошти саме їй. В подальшому, ви можете не користуватися карткою та відразу її закрити.
Якщо у вас є додаткові запитання – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Коментарі (1)
Финмониторинг
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату вас проінформуємо.
Написати коментар
Суд
Ми звернулися до вас в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Написати коментар
Знову телефонний СПАМ від Приватбанку
Як так? Як можна нарешті вирішити цю проблему?
Вибачаємось за незручності. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити усі питання.
Коментарі (1)
Когда должен банк …
Нам прикро, що виникла такая ситуація. Вже розглядаємо ваше питання. Зробимо все можливе, щоб вирішити його в найкоротші терміни.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар