У маленькому приміщенні всього 2 людини працює з фізичними особами. Тому, для фізичних осіб формуються великі черги, а для юридичних — немає нікого.
Був у відділенні годину: до 3 працівників корпоративного відділу не підійшов ніхто, крім одинокого кур'єра. А з нашої черги люди, навпаки, самі виходили бо набридало чекати.
Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.3 | 41.9 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Київ, вул. Спаська, 6
Адреса:
Київ, вул. Спаська, 6
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, перерва каси: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
10 червня 2023, 10:29
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Ответ банка
20 травня 2021, 12:07
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Зазначимо, що для здійснення операцій операцій або вирішення питань ви завжди можете скористатись віддаленими каналами обслуговування, як: банкомат, термінал, Приват24 та підтримка банку.
Також, ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням.
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Зазначимо, що для здійснення операцій операцій або вирішення питань ви завжди можете скористатись віддаленими каналами обслуговування, як: банкомат, термінал, Приват24 та підтримка банку.
Також, ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням.
Эту фразу я услышала от оператора линии 3700 на мой вопрос «где заказанные два дня назад деньги?». До этого диалога кассир сказал, что «денег нет, все вопросы на нашу линию». Хотя мне пришло уведомление о том, что средства будут доступны в течении дня. Но они по каким-то причинам просто не пришли. В отделении я повстречала ещё таких же клиентов, которым отвечали «денег нет, но хорошего Вам настроения!». Какой отзыв я могу оставить? Было бы хуже ужасного, то выбрала бы его. Не знаю уж кто там виноват, но так система работать не должна! Люди рассчитывают, планируют и такие «траблы» непростительны!
Коментарі (2)
Ответ банка
21 березня 2019, 9:17
Уважаемый Автор!
Нам очень жаль, что Вы получили негативный опыт в работе с банком.
Пожалуйста, позвольте нам рассмотреть данную ситуацию более детально, для этого, направьте в личном сообщении Ваши контактные данные, которые оставляли в банке.
С уважением, ПриватБанк.
Нам очень жаль, что Вы получили негативный опыт в работе с банком.
Пожалуйста, позвольте нам рассмотреть данную ситуацию более детально, для этого, направьте в личном сообщении Ваши контактные данные, которые оставляли в банке.
С уважением, ПриватБанк.
08.05.18 числа в отделении Приватбанка на ул. Спасская, 6 в кассе мне отказались менять купюру в 100 долларов, которая, согласно Инструкции «Про порядок організації та здійснення валютно-обмінних операцій на території України», обладала незначительными признаками износа, являлась платежеспособной и подлежала обмену. Мои попытки сослаться на текст Инструкции были проигнорированы, на каких основаниях было принято такое решение, мне не ответили, и купюру не поменяли. Я возмущена этой ситуацией и не собираюсь в дальнейшем доверять свои деньги банку, который не уважает законы и клиента.
Коментарі (2)
Жодні звернення до банку із надсиланням копії Постанови про закриття справи не подіяли.
Подіяло звернення до Держвиконавчої служби. 8 червня банк арешт зняв і навіть надіслав мені листа про зняття арешту. Мені особисто дзвонила співробітниця Держвиконавчої служби, щоб перевірити факт зняття арешту.
Але буквально через день — 9 червня (в п’ятницю ввечері) банк знову заблокував мій рахунок на підставі все того ж давно закритого провадження.
Я не маю слів! Лише бажання більше ніколи не мати справ з шахраями, яки називають себе банкірами. І це — державна установа.
Таке враження, що гроші у людей блокуються спеціально, щоб вільно користуватися ними, поки нещасні власники рахунків будуть оббивати пороги виконавців.