×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Всі курси банку |
Сильно понизили кредитный лимит
(оплата коммуналки, покупки в магазинах, оплата частями), даже автомобиль брал в кредит. Был кредитный лимит 38000 и несколько дней назад стал 2000. А от кредитного лимита зависит и лимит на покупку (оплату) частями, который теперь у меня 0. Очень не красиво со стороны банка так поступать с клиентами. Пользоваться приватом мне в принципе было удобно, но с таким отношением ко мне и у меня отношения к банку меняется, если раньше я мог с уверенностью советовать приват, то сейчас не стал бы.
Справа в тому, що кредитний ліміт — змінна величина. Вибачте, якщо зменшення ліміту було незручне. Ми б хотіли попереджати про таке клієнтів, але система працює автономно на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях показників.
Щоб мати змогу збільшити ліміт, продовжуйте користуватися послугами банку, особливо карткою Універсальною. Також спробуйте надати документи, що підтверджують дохід. Подавати заяву на збільшення ліміту можна 1 раз на 30 днів.
Написати коментар
приват банк работает как удобно ему, а не клиенту,
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) Ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім´я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93
Дізнатись суму заборгованості, надання копії листа про накладення арешту, причини арешту Ви можете у виконавця.
Ви можете звернутись до виконавчої служби для зняття обмеження з картки. Також, ви можете отримати довідку про цільове призначення картки за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс довідок» для надання її до виконавчої служби.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Коментарі (9)
Бардак!
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Коментарі (2)
Отказ в адресной доставке именной карты
Банк здійснює доставку картки додому.
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детально розібратися в ситуації.
Коментарі (2)
HELP! Сняли все деньги с карты. Приватбанк не отправляет заявку на chargeback
6 мая в 7:42 заявки 1489290, 1489291 переданы на рассмотрение в МПС по процедуре chargeback.
Третья заявка № 1489292 на сумму 193.96 USD отложена и продолжает быть неотработанной по состоянию на 12 мая.
Уже прошел почти месяц с момента инцидента (15 апреля), почему до сих пор третья заявка № 1489292 не подана в МПС?
Здесь, на сайте, представитель Приватбанка в личных сообщениях попытался убедить меня в том, что все в порядке, статус заявки просто не обновился.
В чате Приватбанка мне ответили «заявка в работе», но не уточнили, в какой. Чтобы получить этот, ничего не проясняющий ответ, потратила на общение с менеджером чата 1 час времени.
Однако на горячей линии мне сказали, что да, действительно, в МПС подали только 2 заявки из трех: сначала подаются более приоритетные заявки, и предложили перезвонить через 2 недели по тому же вопросу. Получается, есть деньги, которые очень хочется вернуть, а есть, которые не очень? Chargeback — не самая быстрая процедура, рассмотрение длится 45−120 дней, и вместо того, чтобы ускорить начало рассмотрения, Приватбанк затягивает с отправкой заявки. Я являюсь клиентом Приватбанка более 10 лет, и подобное отношение к постоянным клиентам с хорошей кредитной историей мне непонятно.
Причиненный мне ущерб составил $1912.05, Приватбанк заверил меня, что сделает всё возможное, чтобы вернуть мне мои деньги, а сам даже не подал все заявки, согласно с регламентом, установленным Mastercard.
Прошу незамедлительно подать пакет документов по заявке № 1489292 в МПС на возврат средств. Согласно правил, данные подаются через 14 дней с момента транзакции. Прошел уже почти месяц.
О том, как произошло списание и что было потом, можно прочитать здесь: https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/226914/
Нам дуже шкода, що для вирішення питання, вам довелось звернутись до банку публічно.
Питання взято в роботу профільними фахівцями. Найближчим часом вас буде додатково проінформовано.
12.05.2021 11:37 Подготовка документации Эта операция проходила в сети другого банка, но мы сделаем всё, чтобы ваша заявка была рассмотрена положительно. Для этого мы сейчас формируем необходимый пакет документов для передачи в международную платежную систему.
Коментарі (8)
Никогда и никому не советую ПриватБанк!!!
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Коментарі (3)
Айсель. Служба поддержки. Огромное спасибо!
В общем, бомба.
Огромное ей спасибо за работу.
P.S Берегите таких!
P. P. S. А Дмитро можете выгнать.? за две минуты отмахнулся с стандартным ответом, мол, «идите в любое отделение» хотя разговор начался с того, что я заграницей и потому прошу о помощи. Беспомощный сотрудничёк
Дякуємо вам за відгук.
Обов’язково передамо Айсель. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Також, ми звернулись до вас приватним повідомленням для детальної перевірки інформації за вашим зверненням.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (3)
Обходите стороной данный банк
Коментарі (2)
Не могу снять всю сумму со счета
У разі перевищення ліміту видачі готівки за останні 30 днів, з метою дотримання постанови НБУ №65 банк, з урахуванням ризик — орієнтованих підходів, зобов'язаний здійснити документально підтверджену перевірку джерел походження коштів (активів) клієнта, а також цільове їх використання (за необхідності).
Коментарі (3)
Найнадійніший банк України
Использую карту ПриватБанка для получения зарплати, и когда надо использую ю кредитние средства до зарплати.
Единственное что не нравится в том банке так так ето кешбек, по сравнению с монобанк или а-банк его практически нет!!!
С чем не поспоришь так ето поддержка и обслуживание банка на висоте.
Вдячні вам, що знайшли час та залишили відгук. Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)
Не забувайте, що кешбек в ПриватБанку є, та доступний у разі:
— розрахунку за покупки онлайн з сервісом БонусОнлайн https://bonus.privatbank.ua/ua/cashback. Щоб отримати кешбек від покупок в інтернеті необхідно щоразу переходити на сайти інтернет магазинів через сервіс;
— акцій https://newpromos.privatbank.ua/;
— отримання персональної пропозиції від банку в межах певної категорії клієнтів та/або продуктів через SMS, e-mail чи повідомлення в Приват24.
З повагою, ПриватБанк.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (1)
СОТРУДНИЦА АЙСЕЛЬ — спаситель, лучший саппорт в онлайн банкинге!
Осталась очень довольна качеством и скоростью обслуживания, а так же эффективностью решения вопроса!
Коментарі (4)
Онлайн консультация
Коментарі (1)
Незаконне зняття коштів
Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію по ситуації детальніше.
Коментарі (1)
Зміна фінансового номера телефона на закордонний
За допомогою оператора доступ до аккаунту був відновлений, що для мене було вирішенням ряду проблем.
Але є декілька зауваженнь:
— посилання які приходять в смс в не зашифрованому вигляді — браузери автоматично блокують такі посилання для використання веб камери та іншої переферії (http vs https).
— 1 МБ трохи замало для фото особливо з телефону, мої фото всі за замовченням не менше 2.5 МБ. Я розумію що то мабудь обмеження downstream/ DB але то можно вже вирішувати в системах пост обробки.
— я не впевнений але мені здаеться що цей сервіс — в плані валідації фотографій — використовує спеціалістів (людей) — що може призвести до витоку інформації (дивіться слухання конгресу по Facebook та security breaches які там стались). Якщо ж використовуеться системи machine learning то це є великим кроком вперед для банківських систем бо виключае людський фактор.
Як загальний висновок:
— автоматизація то є добре і сервіс відповідає запитам кліентів, але є простір для покращеннь.
Дякуємо вам за відгук!
Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет ПриватБанку, тому процедура ідентифікації, при встановленні нового номеру, проходить в декілька етапів з використанням спеціального паролю та з врахуванням певних обмежень. Співробітники, які приймають участь в здійсненні даної процедури несуть повну відповідальність за свої дії.
В даному випадку, для більшої зручності, ми рекомендуємо використовувати персональні комп'ютери чи ноутбуки.
У випадку додаткових запитань – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Повернення коштів в Приват24, бо не вірно оплатила комунальний платіж
Написати коментар
Повернення коштів з Аліекспрес
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію по зарахуванню та перевірити деталі ситуації.
Коментарі (7)
Чат підтримки
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (1)
Много вопросов
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
Коментарі (3)
Приватбанк продолжает удивлять!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Згідно з діючим законодавством, з 28.04.2020 без ідентифікації можливе поповнення карток на сумму до 5000 грн. У разі здійснення авторизації у терміналі, можливе проведення операції на більшу суму.
Коментарі (12)
В своем репертуаре
Прошу обратить внимание, но мой отзыв!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
На даний час ми бачимо, що платіж було успішно проведено.
Також, ми звернулись до вас приватним повідомленням для уточнення вашого номеру телефону, щоб перевірити деталі дзвінку.
Коментарі (7)