Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
WocTravel 1 червня 2021, 11:18
Я один из многих … Имел счёт в привате как физ лицо уже много лет (около 12), пользовался и кредитом, и депозитами, и вообще активный пользователь. После стольких лет попал в очень неприятную и непонятную ситуацию… надежды почти нет, но попробую хоть через Минфин добиться хотя бы информации!!!

История такая…
Внезапно пришло уведомление о блокировке карты в приложении. Потом потребовали актуализацию данных. Все актуализировал онлайн, хотя актуализацию делал в декабре 2020 года непосредственно в отделении. Сразу после актуализации заблокировали вообще все счета! С припиской: вам нужно явится в отделение, предоставить счёт в другом банке для перевода остатка по карте… Около 16000 грн. Звоню сразу на 3700 — тоже самое… С вами банк принял решение о прекращении сотрудничества! Я в полном недоумении!!! Последние операции — отправка по Western Union переводов в Узбекистан и Азербайджан… Суммы до 1000 $. Решил подождать немного-может какая то ошибка. Подождал неделю, ничего не происходит, никто не звонит… Просто тупо кинули меня. Решил позвонить *персональному банкиру* (у меня золотая карта)… Хотя бы что-то узнать!!! Девушка ответила: у меня нет доступа к информации, вам перезвонят… Сутки прошли- ничего… Звоню опять персональному банкиру- тупо сбрасывает…

Что делать- не знаю… Последняя надежда, что меня хотя бы проинформируют, за какие заслуги со мной так поступили, на Ваш сайт.
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2021, 12:24
Добрий день!
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
У разі, якщо у вас залишились додаткові питання, ви можете надіслати запит на адресу для кореспонденції.
Проблема вирішена
igorleon 31 травня 2021, 19:27
Нещодавно через касу приватбанку намагався оплатити рахунок певної організації.
Надавши касиру усі дані рахунку: МФО, ЄДРПОУ, номер рахунку, та суму поповнення, касир відмовив мені, як клієнту приватбанку в поповненні даного рахунку, пояснивши, що даний рахунок відноситься до іншого банку (Райффайзен банк). Касир повідомив, що б я шукав даний банк і там оплачував даний рахунок…
Я в шоці!!!
Після приватбанку, я зайшов в А-банк.
В А-банку касир, швиденько оформила платіжку і прийняла від менше грошові кошти!!!
Підводячи підсумки, в який раз переконуюсь в некомпетентності роботи такої структури, як приватбанк!!!
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 19:43
За вашим зверненням банком була проведена ретельна перевірка, за результатом якої надана відповідь в телефонному режимі. Дійсно, оплату на реквізити іншого банку касир не зміг провести, оскільки в банку є договір з отримувачем на прийом таких платежів, відповідно система пропонує здійснити платіж на реквізити отримувача в ПриватБанку. Вам була надана повна інформація і також запропоновані альтернативні рішення на проведення такого платежу.
stvads 31 травня 2021, 19:21
Банк без предупреждения забрал себе деньги с Бонус +. А у меня там была большая сумма. На вопрос в чате не хотят ли они мне их вернуть вежливо послали очень далеко.
Не советую держать больше 100 гр в этом банке. А лучше вообще не держать или снимать мгновенно.
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 19:43
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
22021990 31 травня 2021, 18:45
У меня официальный ФОП счёт в приват! За который я плачу налоги! Только с фоп счета я переводила деньги на свою личную карту, далее с которой снимала, оплачивала онлайн .! Ни одна гривна не заходила мне на карту, не Прошев через ФОП счет! Но приват блокирует все мои
Счета без предупреждения и пишет, что разрывает со мной договор обслуживания! На каком основа, не пишет! Предупреждения, что хотят разорвать снимает средства тоже не было! Блокирует не только личную карту, но и фоп счет! Тем самым парализуя мою работу! Работать я не могу, а налоги платить должна! Пишут предоставьте карту другого банка и мы в течении 30-ти дней переведём деньги! Как это 30-ти дней? Это мои средства которые сейчас у них! Почему это не 1−3 дня! Зачем им 30 дней вернуть мои же деньги? Они просто пользуются бесплатно моими средствами все это время! Заморозили мне работу, я несу потери! Банк обманщик! Которому абсолютно плевать на репутацию и своих клиентов!
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 19:43
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
Patu 31 травня 2021, 17:38
Сегодня с утра банк заблокировал мне все счета и карты и разорвал договор в одностороннем порядке без объяснения причин! Никаких предупреждающих писем не поступало. Просто взял и заблокировал и ФОП счет и личные карты. Меня интересует — почему от банка нет объяснения причин этому? Ни на горячей линии, ни в чате, ни в отделении мне не смогли назвать причину. Если я что-то нарушила, объясните, чтобы я дальше этого не делала. Почему такое неуважительное отношение к давнему клиенту???
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 18:30
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
Євген Шевченко 31 травня 2021, 17:28
Сьогодні звернувся онлайн до банку з проханням підняти ліміт оплати частинами. До цього мені лише відповідали, що потрібно або через відділення або самому через подачу купи документів. Потрібно було швидко.
Оператор Юлія допомогла за 10−15 хв без надання жодних додаткових даних — коротко описав ситуацію. 10\10. Дякую за швидкість і результат. В цей раз приват не підвів.
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 17:42
Юля буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Проблема вирішена
inzemtsova82 31 травня 2021, 12:24
В октябре 2020, при оформлении карты для соц выплат (ЦЗ), специалист отделения с радостью сообщила, что специально для меня банк предлагает по участвовать в акции, при оплате картой (клубничкой) мне будет начислятся кешбек, который по завершению акции будет перечислен на карту на основной счет. Акция завершилось, НО как оказалось кешбек получить не могу тк стою на учете в Центре занятости (так же не могут получить кешбек госслужащие и пенсионеры!!!).
Вопрос № 1 — почему об этом не сообщают заранее?
В апреле 2021 г я снялась с учета ЦЗ, НО кешбек до сих пор не получила (чуть больше 500грн). Заявки чудным образом пропадают, обещая выплата анонсированная на 24.05 так и не была выплачена.
Вопрос № 2 — почему так происходит и когда кешбек будет зачислен на карту?
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 13:41
Виплачувані банком бонуси можуть трактуватися як додаткові доходи для пенсіонерів або громадян, які перебувають на обліку в центрі зайнятості. Державні службовці не мають права отримувати додаткові доходи. Якщо ви даєте свою згоду на отримання від банку винагороди, то бонуси будуть розблоковані. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
Klient1711 31 травня 2021, 8:26
Приват банк не перестаёт удивлять! Вторые сутки подряд, ночью, огранизация LP Dating ser, зарегестрированная по адресу: Днепр, ул. Набережная Победы 30, пытается снять с карты оплату за интернет услуги, сначала 375 грн, потом 180 грн. Которые, соответственно, я не заказывала!!! Чудом, на карте оказалось недостаточно средств.
После звонка в Приват банк с просьбой принять меры, как всегда стало понятно, «спасение утопающих-дело рук самих утопающих».
А именно, фирма которая зарегистрирована по тому же адресу, что и Приват банк ни в чем не виновата, проверять её никто не будет, СБ банка эта фирма не интересна и единственное решение, это блокировка карты клиента и её перевыпуск. На вопрос, где гарантии что с новой карты не будут списываться деньги, ответ конечно же отрицательный.
То есть, один раз проверить и разобраться кто занимается мошенничеством, и заблокировать счёт фирмы- это сложно. А сотне клиентов банка постоянно переоформить карты не сложно.
Возникает вопрос, а не сами ли не добросовестные сотрудники Приват банка организовали эту схему?
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 10:16
При оформленні підписки на інтернет сайтах власник картки вводить реквізити картки, які доступні тільки йому.
За зверненням власника рахунку до підтримки банку, зі свого боку, ми можемо нагадати, коли була активована підписка, на якому сервісі. На жаль, заблокувати запити на оплату ми не можемо. Ми можемо заблокувати картку на всі видаткові операції.
Для відключення необхідно звернутись до підтримки даного сервісу.
Consol 31 травня 2021, 4:18
Приват заморозил незаконно денежный перевод из России, назначение платежа «Дивиденды по акциям ПАО „Газпром“ за 2019 год». Видимо кому-то из руководства глянулись акции. Создают трудности с выплатами дивидендов, чтобы я быстрее продала акции. Пенсионерка устанет бороться с банком и быстренько даст согласие на продажу. На письма выслать копию протокола о замораживании денежного перевода отвечают отказом, прячут протокол, потому-что он незаконный.
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 10:16
За вашим зверненням банком була проведена ретельна перевірка, за результатом якої надана відповідь в телефонному режимі.
Додатково вам буде направлена офіційна відповідь на вашу адресу.
У відповідності до внутрішніх документів банку, які регулюють питання фінансового моніторингу та управління ризиками, з урахуванням положень Закону України “Про запобігання та протидію легалізації
(відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та
фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 № 361-IX банком прийнято рішення про відмову в зарахуванні вам SWIFT-переказу.
Чинне законодавство України не встановлює обов'язку для банку надавати більш детальні пояснення стосовно зазначених дій.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OlgaLK 30 травня 2021, 23:04
Оператор Анастасія оперативно допомогла вирішити проблему пов’язану з перерахуванням коштів з заблокованої карти на активну.
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 8:35
Обов’язково передамо Анастасії. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Мінфін
Відповідь адміністратора
2 червня 2021, 18:24
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 02.06.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
MaksymR 30 травня 2021, 22:19
Вночі виникла проблема в заповненні онлайн-форм, оператор Ярослав за хвилину зрозумів в чому була справа та допоміг вирішити питання.
Чітко, швидко та по суті.
Супер, рекомендую.
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 8:35
Ярослав — справжній профі і ваш відгук його ще більше мотивує продовжувати в тому ж дусі.
di2709 30 травня 2021, 19:00
Підскажіть будь ласка, чому клієнта вашого банку може розшукувати СБУ. У банку отримую, тільки заробітну плату.(кредиту немає) На роботу зателефонували і сказали, що мене розшукують.При цьому у мене від постороніх не було ніяких дзвінків. Що це за дзвінки?
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 10:09
Банк не передає персональну інформацію третім особам, в тому числі СБУ.
Рекомендуємо вияснити питання безпосередньо з ініціатором дзвінку.
В той же час не забувайте про заходи безпеки при використанні банківських продуктів https://privatbank.ua/safeness
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
PUK999 30 травня 2021, 13:44
Взял предоплату и пропал, после долгих постоянных назвонов на его телефон 0664882714 отправил пустую посылку. Будьте осторожны, не делайте предоплат, только наложенный платеж, или лучше откажитесь от сделки!
Приватбанк
Відповідь банку
30 травня 2021, 14:28
Добрий день!
Якщо ви здійснюєте купівлі через інтернет в маловідомих вам людей — рекомендуємо використовувати післяплату, що значно ускладнить життя шахрая і дозволить вам бути впевненим в отриманні товару.
Не забувайте, що в таких ситуаціях варто повідомити правоохоронні органи для проведення розслідування.
Зі свого боку, ми завжди готові до співпраці та всебічній допомозі правоохоронцям.
Також, ми склали прості та дієві поради, які допоможуть зберегти ваші кошти: https://privatbank.ua/safeness.
nnnaaa 30 травня 2021, 13:40
28.05.2021г. (16.00.) обратилась за помощью в оформлении платежа по телефону 3700. Оператор Екатерина, профессионально помогла мне в решении этого вопроса. Была предоставлена не только консультация, но и контактные данные организации, куда платеж был отправлен. Екатерина, спасибо большое за помощь, компетентность, уважительное отношения к клиенту. Желаю Вам всего самого наилучшего.
Приватбанк
Відповідь банку
30 травня 2021, 13:53
Вдячні вам за такі теплі слова. Катерина, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
Nata9 29 травня 2021, 23:24
Відділення за адресою: Київ, бул. Євгена Чикаленка, 25
Я-клиент Приват банка 7 лет 5 месяцев
Вчера я позвонила 3700, я обратилась по поводу ранее инцидента
Наталья чутко отнеслась и решила вопрос
Сервис и услуги-на высоком уровне
А теперь, по порядку
Я пользуюсь «Универсальной«картой.
Снятие личных средств в банкомате и пополнение в терминале-без комиссии
Банк по запросу повышает кредитный лимит и предоставляет льготный период
В мобильном приложении Приват 24, нравиться то, что я всегда могу просмотреть операции по карте, контролировать свои доходы, расходы, оплачивать коммунальные платежи, переводить деньги
Есть возможность добавить карту в Google Pay/Apple Pay
Очень импонирует кассир Ирина Скаженик, которая работает в отделении Приват Банка, по адресу: г. Киев, бульвар Дружбы Народов, 25
Чувствуется профессионализм.
Приват Банк-достаточно стабильный и меня это радует!
Приватбанк
Відповідь банку
30 травня 2021, 10:40
Добрий день!
Робимо все, щоб ви отримували тільки найкращий сервіс :)
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
doran2k 29 травня 2021, 22:25
6 лет назад покинул родину, но продолжаю пользоваться банком (приват24), сменил номер на иностранный. Все устраивает. При возникновении проблем всегда помогает служба поддержки (Анастасии отдельный привет и большое спасибо) Использую виртуальную карту для интернет подписок на разные сервисы.
Приватбанк
Відповідь банку
30 травня 2021, 10:30
Беремо і допомагаємо!
Мінфін
Відповідь адміністратора
1 червня 2021, 9:37
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 01.06.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
viva2008 29 травня 2021, 22:17
Відділення за адресою: Київ, вул. Миропільська, 2
В приватбанке работают мошенники!!! Люди будьте осторожны, не храните деньги в этом банке, особенно большие суммы. У меня 10.05.2021 с карты была списаны суммы по 8000 гривен три платежа, в итоге 24 000 грн!!! При этом ни смс, ни звонков небыло! Карту я сразу заблокировала. Написала заявление в приватбанк в киберполицию, полицию. За неделю перезвонил только приват, который доказывал, что перевод был с моего телефона, хотя я им говорила, что у меня другая модель телефона. А 28.05.2021 г. когда я обратилась в приват, мне сказали что у меня на карте по 00000 денег. Как это может, объясните люди!!! С заблакированной карты ушли деньги. Разве это не мошенники банка снимают???
Приватбанк
Відповідь банку
30 травня 2021, 10:25
Добрий день!
Ваше питання потребує більш поглибленого аналізу. Зробимо все можливе, щоб розглянути його якомога скоріше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Qwerty1999 29 травня 2021, 17:13
В августе 2020 года Приватбанк запустил рекламную кампанию.
В банке хотели показать, что нет ничего идеального и обратиться к тем,
кто негативно комментирует Приват, со словами «мы вас слышим».

В рамках этой акции, прошу быть услышанным и оперативно внедрить
функционал просмотра и управления цифровыми токенами в Приват24.
Хочу в свойствах каждой БПК Привата видеть реквизиты смартфонов,
в которых моя БПК токенизирована в Google Pay или Apple Pay…
Также желаю получить возможность удаления таких токенов самостоятельно через Приват24 без обращения на горячую линию или к эксперту в отделении банка.

Этот функционал у вас давно и успешно реализован,
осталось самая малось — сделать его доступным клиентам-физлицам…
Приватбанк
Відповідь банку
29 травня 2021, 18:36
Добрий вечір!
Ми дослухаємось до думок та ідей наших клієнтів і вашу пропозицію також прийняли до уваги.
Дякуємо, що допомагаєте нам ставати краще :)
malikvitalik 29 травня 2021, 16:24
Приват грубо игнорирует правила международных платежных систем! Попал на мошенников — пришел отказ от торговой точки! написал в приват заперечення чтоб подали на пре-арбитраж, они этого не делают, просят 500 $ за арбитраж, хотя он везде бесплатный! Прошу принять меры! Показали как они к клиентам относятся — проблемы мои не волнуют — хотят с меня бабла срубить!
Приватбанк
Відповідь банку
29 травня 2021, 17:42
Добрий день!
За вашим зверненням раніше вже були створені заявки на повернення коштів, деякі з котрих, ще знаходяться в роботі. Опротестування операцій здійснюється суворо в рамках правил міжнародної платіжної системи. Також ваше питання було детально розглянуто профільними фахівцями та за результатом надано зворотній зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pin9vin 29 травня 2021, 9:52
Постійно якісь питання з підтвердженнями платежів, при тому особисті дані запитуються в телефонному режимі, що не є безпекою, тому що часто густо ти серед інших людей, дзвінки в 6 ранку, блокування карти без причини, відміна покупок, нав’язливий сервіс, постійний нервовий зрив, через роботу цих недосвідчених, хамовитих.
Приватбанк
Відповідь банку
29 травня 2021, 10:56
Добрий день!
Ми піклуємось про кошти наших клієнтів та в деяких випадках, коли система вважає операцію ризиковою, просимо додатково підтвердити платіж. Таким чином ми можемо впевнитись в тому, що операцію здійснює саме клієнт, а не третя особа. Перепрошуємо, якщо наше бажання вберегти ваші кошти доставило незручності.
Щоб уточнити деталій ситуації йдемо в приватні повідомлення.
Мінфін
Відповідь адміністратора
31 травня 2021, 17:31
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 31.05.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝