×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.4 | 45.4 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Ад пенсионера
Для подтверждения владельца карты, нужно пенсионера везти в отделение, иначе пенсии не увидишь. У нас на микрорайоне осталось только одно отделение. Привезли постинсультника. А там 30 пенсионеров в очереди, в маленьком замкнутом пространстве, в момент активации короны. Очередь движется один человек за пол часа. Сидим, ждем, пенсы активно обмениваются вирусами, их по углам не расставишь, временами происходят батлы инвалидов и «мне только спросить» за безочередной проход. В результате, не дай бог, но поход в банк может оказаться фатальным, либо корону подцепишь, либо с инфарктом поляжешь.
Если в привате такой треш с пенсами, то могли бы организовать запись и пускали бы по времени, либо сделали удаленную идентификацию.
Нам шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
ПриватБанк піклується як про здоров'я співробітників, так і про здоров'я клієнтів.
Ми постійно працюємо на тим, щоб скоротити кількість черги у відділеннях та надавати можливість здійснення всіх операцій віддалено.
Для здійснення актуалізації даних, вам не обов'язково звертатись до відділення. Банком надається можливість її проведення за допомогою веб-версії Приват24.
У разі, якщо у вас виникнуть додаткові питання, ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням.
Коментарі (3)
Отвратительная техподдержка.
ПриватБанк піклується про безпеку коштів клієнтів, не надає інформацію третім особам та, для уникнення можливих дій зі сторони шахраїв, банком може здійснюватись додаткова перевірка при здійсненні переказів
З метою забезпечення безпеки ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн.
Коментарі (2)
Служба безопасности выбивает деньги
Но спустя 4 месяца начались звонки от СБ банка, мол купюра которую вы меняли оказалась изношена, и не должна была быть принята, приезжайте в другой город, и или верните деньги или привезите новую купюру. После возражения, как вы себе это представляете, дошли соглашения передать в банк в моем городе. Но проконсультировавшись с адвокатом, поняли что ничего менять не обязаны, так как нету никаких гарантий что вернёт имени нашу купюру, и почему ее вообще принял их терминал, визуально купюра нормальная без плесени и потертостей.
Спустя время, сотрудник сб приехал в банк в мой город, после услышанного отказа с моей стороны, последовала фраза «пустим дальше в работу, думаю знаете что будет тогда»
Первый раз звонили с номера привата, второй раз с личного номера Проценко Игорь
Коментарі (9)
Банкомат м. Львів, Грінченка, 6, не видав кошти та не повернув картку.
Коментарі (14)
В который раз не могу получить консультацию по ОВГЗ!
Пол года назад решил купить еще ОВГЗ и снова оставил штук пять заявок на консультацию и снова перезвонили только после жалобы здесь.
Сейчас хочу купить ОВГЗ, нужно уточнить некоторые вопросы. Честно оставил штук десять заявок, но тишина. Приходиться снова писать жалобу на это замечательном сайте, что бы Приват СНИЗОШЕЛ к простым смертным и перезвонил. Как это понимать?
Или типа смотрят заявка от ФизЛица и такие: «Начнет сейчас совать свои жалкие 100−200к., можно и не перезванивать» или как понять полный игнор со стороны Привата в этой ситуации?
Коментарі (8)
Карта Голд
Кредитных денег я не брала с этой карты. Закрыть не получается, потому что там уже -40. Пишут, что нужно заплатить до 25 числа. Что будет, если я не заплачу искажите мне, почему я должна платить ни за что?
Картки рівня Gold оформлюються лише за бажанням клієнта. Золоті картки можуть бути як кредитні, так і для отримання цільових виплат, виходячи з ваших потреб. Деталі на сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty
При виборі картки, варто зауважити, що участь в Gold клубі — це не тільки статус, але і без сумніву плюси, які ви отримуєте від цього. В першу чергу варто звернути увагу на те, що у вас є:
— За вашим бажанням може бути встановлений кредитний ліміт до 200 000 грн. зі зниженою % ставкою — 3,4%.
— Персоналізовані знижки для власників престижних карток класу Gold, що дають вам привілеї і знижки по всьому світу.
— знижки до 30% в кращих закладах, магазинах України за програмою «Дисконтний клуб».
— Підтримка вашого особистого банкіра, який зможе вирішити для вас будь-яке питання.
Якщо ви не бажаєте сплачувати щомісячні платежі – достатньо здійснити перевипуск усіх карток рівня Gold на звичайні картки.
Також, ознайомитися детально з інформацією щодо погашення заборгованості ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
У випадку додаткових запитань – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Коментарі (1)
Ограничение нк снятие средств в банкоматах
Стандартний ліміт картки ПриватБанку на зняття готівки в банкоматі — еквівалент 2200 USD / день (по курсу ПриватБанку для карток, продаж. — приблизно 60 000 грн, від курсу залежить).
Подати заявку для зміни ліміту можна в Приват24, в меню: Мої рахунки — Керування карткою/рахунком — Ліміти — Ліміт на зняття готівки.
Максимальна сума зняття готівкових коштів з картки ПриватБанку в банкоматі ПриватБанку не більше 20 000 грн протягом 3-х годин.
Знімати готівку з картки в межах залишку можна в касі відділення ПриватБанку.
Коментарі (12)
Обмеження
Ваше питання вже на розгляді у профільних фахівців. По результату вам зателефонуємо.
Написати коментар
Отзыв приватбанк
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Розблокування банківської карти
Мені дуже сподобалось вирішувати питаня з цією дівчиною та цим банком. Рекомендую
Коментарі (1)
Шаражка
забрать СВОИ ДЕНЬГИ!!! СУПЕР БАНК!!! Бегите от него подальше!!!
Перепрошуємо за незручності. Наші колеги додатково зв'яжуться з вами.
Коментарі (1)
Страховка
Рішення про виплату приймає страхова компанія на основі умов договору укладеного між вами. Детальну інформацію про причину відмови можна переглянути в своєму Приват24 меню «Мої рахунки» — «Страховки» або уточнити звернувшись в підтримку.
Коментарі (1)
Приватбанк не виконує рішення суду про розблокування карткового рахунку та вільного доступу до грошових коштів
Рішення по Справі № 591/6452/20 від 22 лютого 2021року Зарічного районного суду м. Суми зобов*язало АТ К Б Приватбанк разблокувати картку і надати доступ до коштів, Сумський аппеляційний суд рішення залишив у силі.
Документи були мною надіслани до банку, а також до Печерського відділу виконавчої служби у м. Києві та отримана постанова про відкриття виконавчого провадження ВП № 65982528.
До цього часу кошти в банку і доступу до них я не маю.
Я обурена діями банку, прошу пояснень.
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Коментарі (1)
Не приходят смс на заграничный номер
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (2)
Проведение операции через приват 24
Я оформил регистрацию в приват24 счета тещи, убрал копилку и деньги вернул на карточный счет. Как Вы понимаете пожилой человек сам бы не разобрался (не все в этом деле понимают).
Второе, когда надо было перечислить сумму в 3000 грн. через приват 24 тещи, родственные дела по оформлению наследства, занимался этим вопросом я (зять), то подтверждение операции проходит не через СМС, а через звонок на 3700, с опросом всех данных паспортных. Теща у телефона и тут начинается опрос всех данных, теща часть расказала, часть не может сразу сообразить, что хотят, путается.
Оператор говорит, что процедура для предотвращения мошеничества, я конечно понимаю, но не каждый пожилой человек готов этот напор вопросов осилить.
Самое интересное, что оператор живой человек есть на телефоне, а как надо было мне решить проблему, то на живого оператора не смог выйти, только виртуальный бот…
З метою забезпечення безпеки платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн.
Вибірково платежі можуть випадати на перевірку. Перевірка проводиться, як автоматизованими програмними комплексами так і співробітниками.
З питання підключення «Скарбнички», звернулись до вас приватним повідомленням для детальної перевірки інформації та уточнення контактних даних клієнта.
Коментарі (11)
Не храните валюту в ПриватБанке ни в коем случае!!!
13 сентября забирала валютный депозит в отделении ПриватБанка, заранее заказав валюту. Деньги выдали в плесени!!! из 19 купюр 3 было в плесени.
Сразу выйдя с ПриватБанка пошла и открыла депозит в Ощадбанк (они находятся через стенку, то есть соседи), в Ощадбанке конечно качественее работают сотрудники и проверяют валюту очень внимательно, вернули мне в Ощадбанке 3 купюры и сказали «они в Плесени, Вам в ПриватБанке их выдали?? там постоянно валюта в плесени!!! сразу же выйдя с Ощадбанка вернулась в ПриватБанк, но кассир сказала что поменять не может т.к. нет валюты, только может по своему курсу на гривны поменять, я написала жалобу на сайте ПриватБанка, перезвонили с главного офиса сотрудник по работе с персоналом и говорит: Деньги нужно было сразу проверить не отходя от кассы!!! (то есть тащите удлинитель и детектор валют с собой?) а поменять мы не можем Вы же вышли уже, я говорю: «смотрите камеры, номера купюр», сотрудник банка отвечает: ничем помочь не можем, но кассиру сделаем ата-та…
Это как вообще??? Вы можете мне и фальшивые выдать, и дальше я должна буду искать куда их деть???
совсем не клиентоорентированны сотрудники Приват банка!!!
теперь и всем говорю забирайте деньги у них пока не поздно!!!
Нам шкода, що ви стикнулись з відмовою в іншому банку.
Перед тим, як видати купюри клієнту, вона проходить перевірку на спеціальних пристроях у касі перерахунку, через що банком не може бути видана клієнту банкнота, що не приймається фінансовими установами.
Зазначимо, що критерієм для прийому є стан купюри: ступінь забруднення, наявність надривів, збереження елементів захисту та інше.
Так як касир несе матеріальну відповідальність за прийняті купюри, то він приймає тільки ті купюри, в платіжності яких він впевнений.
Також, ваша повторна скарга була раніше зафіксована. Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Коментарі (6)
приват24
Перепрошуємо за завдані незручності.
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Коментарі (1)
массовая проблема в банке, ждите, сроков нет
Коментарі (1)
Проблемы? Виноват, ты и только ты
З питання повернення ви можете звернутись до міського трамвайно-тролейбусного управління.
Коментарі (3)
Безпідставна комісія
Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті: https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke
Власні кошти — на картку будь-якого банку України (P2P): 0,5% (min 5 грн) у т.ч. через сервіси інших банків.
Коментарі (10)