Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
mavrsmart 21 вересня 2021, 9:58
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Руставі, 1-Д
Приват, что ты делаешь!!!
Для подтверждения владельца карты, нужно пенсионера везти в отделение, иначе пенсии не увидишь. У нас на микрорайоне осталось только одно отделение. Привезли постинсультника. А там 30 пенсионеров в очереди, в маленьком замкнутом пространстве, в момент активации короны. Очередь движется один человек за пол часа. Сидим, ждем, пенсы активно обмениваются вирусами, их по углам не расставишь, временами происходят батлы инвалидов и «мне только спросить» за безочередной проход. В результате, не дай бог, но поход в банк может оказаться фатальным, либо корону подцепишь, либо с инфарктом поляжешь.
Если в привате такой треш с пенсами, то могли бы организовать запись и пускали бы по времени, либо сделали удаленную идентификацию.
Приватбанк
Відповідь банку
21 вересня 2021, 10:40
Добрий ранок!
Нам шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
ПриватБанк піклується як про здоров'я співробітників, так і про здоров'я клієнтів.
Ми постійно працюємо на тим, щоб скоротити кількість черги у відділеннях та надавати можливість здійснення всіх операцій віддалено.
Для здійснення актуалізації даних, вам не обов'язково звертатись до відділення. Банком надається можливість її проведення за допомогою веб-версії Приват24.
У разі, якщо у вас виникнуть додаткові питання, ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням.
Проблема вирішена
Lara08 21 вересня 2021, 6:24
20.09.21 пыталась перевести деньги в приложении Приват24 на другую карту в размере около 1500 грн. Банк платеж заблокировал и предложил позвонить на горячую линию. Позвонила, Стали уточнять анкетные данные. Пыталась это сделать дважды. Причем второй с документами в руках. Говорят, что отличаются от тех, что указаны в анкете. Что именно отличается не отвечают. Приглашают в отделение для актуализации данных. Я актуализацию осуществляла в сентябре 2021 г. Общалась с оператором 7189. На данный момент вход в Приват24 вообще заблокирован и советуют мне номер телефона подтвердить в отделении. Это при том, что анкетные данные не изменились на протяжениибольше десятка лет. Итог всего этого: Приват банк препятствует мне распоряжаться своими деньгами.
Приватбанк
Відповідь банку
21 вересня 2021, 9:24
Добрий ранок!
ПриватБанк піклується про безпеку коштів клієнтів, не надає інформацію третім особам та, для уникнення можливих дій зі сторони шахраїв, банком може здійснюватись додаткова перевірка при здійсненні переказів
З метою забезпечення безпеки ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн.
An5378 20 вересня 2021, 15:42
Відділення за адресою: Житомир, вул. Перемоги, 99
Воспользовались услугой обмена валют в терминале Привата, терминал без проблем принял купюру, и произвёл зачисление на карту согласно курсу. Казалось бы все супер, прогресс
Но спустя 4 месяца начались звонки от СБ банка, мол купюра которую вы меняли оказалась изношена, и не должна была быть принята, приезжайте в другой город, и или верните деньги или привезите новую купюру. После возражения, как вы себе это представляете, дошли соглашения передать в банк в моем городе. Но проконсультировавшись с адвокатом, поняли что ничего менять не обязаны, так как нету никаких гарантий что вернёт имени нашу купюру, и почему ее вообще принял их терминал, визуально купюра нормальная без плесени и потертостей.
Спустя время, сотрудник сб приехал в банк в мой город, после услышанного отказа с моей стороны, последовала фраза «пустим дальше в работу, думаю знаете что будет тогда»

Первый раз звонили с номера привата, второй раз с личного номера Проценко Игорь
Приватбанк
Відповідь банку
20 вересня 2021, 16:33
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ситуацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OleksNikolenko 20 вересня 2021, 10:28
Доброго дня. Вчора 19.09.21., в період з 11.00 до 12.00, моя мама намагалася зняти кошти з особистої картки Укрсиббанку з банкомату ПриватБанку, м. Львів, вул. Грінченка, 6. Банкомат прийняв картку, не повернув її назад та не видав гроші.Звернулися до магазину, в якому знаходиться цей банкомат та дізналися від працівників, що цей банкомат вже декілька днів не повертає людям картки. За результатами звернення на гарячу лінію ПриватБанку була отримана відповідь, що ПриватБанк не повертає картки інших Банків.Після звернення на гарячу лінію Укрсиббанку, картку було заблоковано та її перевипуск відбудеться за 10 днів.Питання до Приватбанку: А чого так? Чому з вашої недбалості, ми маємо чекати 10 днів, витрачати свій час,іхати у відділення Укрсиббанку для перевипуску картки? Чим займаються ваші відповідальні працівникі, якщо люди з магазину говорять, що банкомат не повертає картки вже декілька днів? Хто за це буде нести відповідальність?
Приватбанк
Відповідь банку
20 вересня 2021, 12:14
Прийміть, будь ласка, наші вибачення за можливі незручності. Дійсно, з міркувань безпеки повернути вилучену карту банкоматом або терміналом можливості немає. Щоб не очікувати так довго, можемо запропонувати мамі оформити картку в нашому банку, оформлення не займає більше 15 хвилин.
Проблема вирішена
Кино Индустрия 19 вересня 2021, 21:00
Год назад я решил попробовать купить ОВГЗ через Приват. Оставил заявку на консультацию… раз, второй, третий, никто не перезванивал. Пришлось писать здесь жалобу и только тогда перезвонили…
Пол года назад решил купить еще ОВГЗ и снова оставил штук пять заявок на консультацию и снова перезвонили только после жалобы здесь.
Сейчас хочу купить ОВГЗ, нужно уточнить некоторые вопросы. Честно оставил штук десять заявок, но тишина. Приходиться снова писать жалобу на это замечательном сайте, что бы Приват СНИЗОШЕЛ к простым смертным и перезвонил. Как это понимать?
Или типа смотрят заявка от ФизЛица и такие: «Начнет сейчас совать свои жалкие 100−200к., можно и не перезванивать» или как понять полный игнор со стороны Привата в этой ситуации?
Приватбанк
Відповідь банку
20 вересня 2021, 9:55
Нам дуже шкода, що для вирішення питання вам довелося вже публічно звертатися до банку. Взяли ситуацію під контроль. Очікуйте, будь ласка, дзвінок.
Проблема вирішена
AnnaPynko 19 вересня 2021, 17:10
Добрый день. Полгода назад мне нужна была карта именно мастеркард. Мне выдали почему-то кредитную. Все карты теперь кредитные? Там мне необходимо каждый месяц платить 20 гривен. За что? В других картах такого нет! Есть просто карты, ими полтзуешься и вме. За что я должна, а год отдавать 240 гривен? В честь чего?
Кредитных денег я не брала с этой карты. Закрыть не получается, потому что там уже -40. Пишут, что нужно заплатить до 25 числа. Что будет, если я не заплачу искажите мне, почему я должна платить ни за что?
Приватбанк
Відповідь банку
19 вересня 2021, 18:38
Добрий вечір!
Картки рівня Gold оформлюються лише за бажанням клієнта. Золоті картки можуть бути як кредитні, так і для отримання цільових виплат, виходячи з ваших потреб. Деталі на сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty
При виборі картки, варто зауважити, що участь в Gold клубі — це не тільки статус, але і без сумніву плюси, які ви отримуєте від цього. В першу чергу варто звернути увагу на те, що у вас є:
— За вашим бажанням може бути встановлений кредитний ліміт до 200 000 грн. зі зниженою % ставкою — 3,4%.
— Персоналізовані знижки для власників престижних карток класу Gold, що дають вам привілеї і знижки по всьому світу.
— знижки до 30% в кращих закладах, магазинах України за програмою «Дисконтний клуб».
— Підтримка вашого особистого банкіра, який зможе вирішити для вас будь-яке питання.
Якщо ви не бажаєте сплачувати щомісячні платежі – достатньо здійснити перевипуск усіх карток рівня Gold на звичайні картки.
Також, ознайомитися детально з інформацією щодо погашення заборгованості ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
У випадку додаткових запитань – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
sarmat82 19 вересня 2021, 12:20
Чтобы снять 20тыс грн в банкомате, нужно пройти нехилый такой квест, выдает только 3000, потом стоишь вымаливаешь по 1000 за каждую операцию, это что за отношение к клиентам такое? Завтра же закрою счет в этом недобанке, почти на 100 тысячный город всего 5 банкоматов, это ли не показатель вашей надежности?
Приватбанк
Відповідь банку
19 вересня 2021, 13:17
Добрий день!
Стандартний ліміт картки ПриватБанку на зняття готівки в банкоматі — еквівалент 2200 USD / день (по курсу ПриватБанку для карток, продаж. — приблизно 60 000 грн, від курсу залежить).
Подати заявку для зміни ліміту можна в Приват24, в меню: Мої рахунки — Керування карткою/рахунком — Ліміти — Ліміт на зняття готівки.
Максимальна сума зняття готівкових коштів з картки ПриватБанку в банкоматі ПриватБанку не більше 20 000 грн протягом 3-х годин.
Знімати готівку з картки в межах залишку можна в касі відділення ПриватБанку.
Проблема вирішена
Yaroslsav77 19 вересня 2021, 0:04
Закінчився в червні 2021 року термін дії картки. Звернувся в відділення, щоб отримати нову. Банк розірвав договір. Причина…
Приватбанк
Відповідь банку
19 вересня 2021, 10:37
Добрий день!
Ваше питання вже на розгляді у профільних фахівців. По результату вам зателефонуємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OlexMal 18 вересня 2021, 19:58
Хорошее удобное приложение, качественный саппорт, быстро помог мне решить возникшую проблему.
Приватбанк
Відповідь банку
19 вересня 2021, 10:41
Швидко, якісно — це все про нас :) Раді були допомогти!
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 вересня 2021, 10:03
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 21.09.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Xolodfarik 17 вересня 2021, 21:52
Дуже вічлива дівчина (Катерина), вона: вічлива, терпляча, та дуже добре пояснювала кожний крок.
Мені дуже сподобалось вирішувати питаня з цією дівчиною та цим банком. Рекомендую
Приватбанк
Відповідь банку
18 вересня 2021, 10:33
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Nazar76 17 вересня 2021, 21:44
Відділення за адресою: Суми, вул. Козацький Вал, 1
9.09.2021г приехал в г. Сумы за покупкой авто, продавец захотел проверить валюту (вполне нормально), дали в кассу на проверку, КАССИРША, супер профессионал, сказала что 1(одна) купюра имеет 2 белых пятна, возможно стираные, на что я ей сказал: Я их купил в банке позавчера, но не вопрос, давайте её обратно, я вам дам другую. Её ответ меня намного шокировал: У меня подозрение что она, фальшивая!!! Я, ее изимаю для проверки. Я говорю, извините я живу в Киеве, что мне делать??? Ответ профессионала: Если она нормальная, Вам её вернут в ЛЮБОМ отделении банка! Прошло 2(два) дня она мне звонит и говорит все нормально, купюра нормальная, прийдите получите. Я ей: Яв Киеве!!! Она: Это Ваши проблемы, купюра изъяли здесь, здесь и заберёте. Звоню на 3700, объясняю ситуацию, говорю что у меня нет возможности и финансов приехать в Сумы, переведите мне на карту или спишите их в Сумах, а в Киеве я их получу, делов то. 3 ДНЯ мне мурыжат голову и сегодня, звонок с горячей линии: Ни чем помочь не могут, едь в Сумы и получай там деньги, где изымали купюру. Это другая область, никто заморачиватся не будет. Тебя никто не тянул в банк, проверять деньги!!! Я получается должен потратить 1000грн на дорогу чтобы
забрать СВОИ ДЕНЬГИ!!! СУПЕР БАНК!!! Бегите от него подальше!!!
Приватбанк
Відповідь банку
18 вересня 2021, 10:22
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Наші колеги додатково зв'яжуться з вами.
Vitaliadovgij 17 вересня 2021, 20:01
Операція грижа позвоночника відмова по страховкі!
Приватбанк
Відповідь банку
18 вересня 2021, 10:08
Добрий день!
Рішення про виплату приймає страхова компанія на основі умов договору укладеного між вами. Детальну інформацію про причину відмови можна переглянути в своєму Приват24 меню «Мої рахунки» — «Страховки» або уточнити звернувшись в підтримку.
Проблема вирішена
sartavi 17 вересня 2021, 18:28
Відділення за адресою: Суми, пл. Незалежності, 3/1
03 08 2020 Приватбанк заблокував мою соціальну картку, яка законно може бути заблокована лише за рішенням суду чи по відкритому кримінальному впровадженню.
Рішення по Справі № 591/6452/20 від 22 лютого 2021року Зарічного районного суду м. Суми зобов*язало АТ К Б Приватбанк разблокувати картку і надати доступ до коштів, Сумський аппеляційний суд рішення залишив у силі.
Документи були мною надіслани до банку, а також до Печерського відділу виконавчої служби у м. Києві та отримана постанова про відкриття виконавчого провадження ВП № 65982528.
До цього часу кошти в банку і доступу до них я не маю.
Я обурена діями банку, прошу пояснень.
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2021, 19:29
Добрий вечір!
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Svitlana0001 17 вересня 2021, 18:02
Нахожусь за рубежом, по настойчивым рекомендациям работников Приватбанка пару месяцев назад сменила номер на заграничный. По началу все было хорошо, но месяц назад смс перестали приходить. Работа с клиент-банком парализована, нет возможности смены ПИН-кода, выпуска и перевыпуска карты, так как все завязано на смс. Операторы службы поддержки говорят, что это проблема моего мобильного оператора. Не правда. Никаких блокировок никто не проводил, смс от других пользователей прекрасно доходят. Последняя рекомендация была сменить номер на другой заграничный… Оператор, который посоветовал это, отвечал раз в 10 минут дежурными фразами. Кто-то может посоветовать нормальный банк в Украине, с которым было бы комфортно работать он-лайн, находясь за рубежом?
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2021, 19:18
Добрий вечір!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Володимир Гоцик 17 вересня 2021, 11:25
Первое, пишу проблемы по карточному счету тещи, с недавнего времени проживет у нас в квартире. Про оформлении карточки для получения пенсии (естественно в сопровождении дочки (моей супруги), так как теща в возрасте) просили в отделении отключить копилку. При зачислении пенсии двух выплат, снимает на копилку по 50 грн.
Я оформил регистрацию в приват24 счета тещи, убрал копилку и деньги вернул на карточный счет. Как Вы понимаете пожилой человек сам бы не разобрался (не все в этом деле понимают).
Второе, когда надо было перечислить сумму в 3000 грн. через приват 24 тещи, родственные дела по оформлению наследства, занимался этим вопросом я (зять), то подтверждение операции проходит не через СМС, а через звонок на 3700, с опросом всех данных паспортных. Теща у телефона и тут начинается опрос всех данных, теща часть расказала, часть не может сразу сообразить, что хотят, путается.
Оператор говорит, что процедура для предотвращения мошеничества, я конечно понимаю, но не каждый пожилой человек готов этот напор вопросов осилить.
Самое интересное, что оператор живой человек есть на телефоне, а как надо было мне решить проблему, то на живого оператора не смог выйти, только виртуальный бот…
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2021, 12:02
Добрий день!
З метою забезпечення безпеки платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн.
Вибірково платежі можуть випадати на перевірку. Перевірка проводиться, як автоматизованими програмними комплексами так і співробітниками.
З питання підключення «Скарбнички», звернулись до вас приватним повідомленням для детальної перевірки інформації та уточнення контактних даних клієнта.
NatashenkaNata 17 вересня 2021, 10:27
Відділення за адресою: Херсон, вул. Ілюши Кулика, 149/29
Никогда не покупайте валюту в ПриватБанке!!! никогда не храните в ПриватБанке свою валюту, так как вернут Вам с ПЛЕСЕНЬЮ, и потом скажут, что это Ваши проблемы!!!
13 сентября забирала валютный депозит в отделении ПриватБанка, заранее заказав валюту. Деньги выдали в плесени!!! из 19 купюр 3 было в плесени.
Сразу выйдя с ПриватБанка пошла и открыла депозит в Ощадбанк (они находятся через стенку, то есть соседи), в Ощадбанке конечно качественее работают сотрудники и проверяют валюту очень внимательно, вернули мне в Ощадбанке 3 купюры и сказали «они в Плесени, Вам в ПриватБанке их выдали?? там постоянно валюта в плесени!!! сразу же выйдя с Ощадбанка вернулась в ПриватБанк, но кассир сказала что поменять не может т.к. нет валюты, только может по своему курсу на гривны поменять, я написала жалобу на сайте ПриватБанка, перезвонили с главного офиса сотрудник по работе с персоналом и говорит: Деньги нужно было сразу проверить не отходя от кассы!!! (то есть тащите удлинитель и детектор валют с собой?) а поменять мы не можем Вы же вышли уже, я говорю: «смотрите камеры, номера купюр», сотрудник банка отвечает: ничем помочь не можем, но кассиру сделаем ата-та…
Это как вообще??? Вы можете мне и фальшивые выдать, и дальше я должна буду искать куда их деть???
совсем не клиентоорентированны сотрудники Приват банка!!!
теперь и всем говорю забирайте деньги у них пока не поздно!!!
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2021, 11:55
Добрий день!
Нам шкода, що ви стикнулись з відмовою в іншому банку.
Перед тим, як видати купюри клієнту, вона проходить перевірку на спеціальних пристроях у касі перерахунку, через що банком не може бути видана клієнту банкнота, що не приймається фінансовими установами.
Зазначимо, що критерієм для прийому є стан купюри: ступінь забруднення, наявність надривів, збереження елементів захисту та інше.
Так як касир несе матеріальну відповідальність за прийняті купюри, то він приймає тільки ті купюри, в платіжності яких він впевнений.
Також, ваша повторна скарга була раніше зафіксована. Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Проблема вирішена
fedir00052 16 вересня 2021, 21:11
Відділення за адресою: Івано-Франківськ, площа Ринок, 14
Примерно год назад из-за ковида стали платить комунальные улуги через пр24. В принципе удобно. Но вот в этом месяце произошел збой. В начале в пункте «комунальные платежи» при попытке произвести оплату по любому платежу в низу екрана на красном фоне появилась надпись-«невірне формування унікального ключа послуги (продубльоване значення)», это в телефоне. Полез в компьютер — то самое. Далее понеслось, переустановка приложения, обновление, удаление и по новой введение адреса — результат ноль. Теперь вообще в «комунальных послугах» пусто и бесконечно крутится прогресс-бар. Что интересно интернет, телефон и телевизор — оплатить можно, как было так и осталось, они были поза «комунальных …». Еще через реквизиты таки удалось «протолкнуть» оплату електрики, правда форма была какая то странная, без счетчика показаний, а вот при попытке тоже проделать с газом — выбросило с той же ошибкой — …(продубльоване значення)… Потом начались хождения по приватовским отделениям, нда…, тут конечно на кого попадеш — интеллект от ниже плинтуса до высокого. К чести привата в одном из трех оказалась довольно бойкая менеджер, благодаря ей мы даже дошли до технического отдела ну видимо киевского. Правда тамошний суперпуперсистемщик попросил дать ему «пару хвилин» и благополучно здриснул, потому как я прождал ответа полтора часа, а там видимо просто сработал «таймаут», а я наивно ждал ответа. После єтого в 3700 я даже не звонил — с кем говорить, с планктоном, о чем? Короче этот месяц оплатили по старинке, через банкомат. Ну пока что мы не в «красной зоне», но вероятность растет. Грустно, но ответ-то дать можно, ну просто — простите у нас технический сбой, что кстати мне и сказала в четвертом по счету отделении, а не округлять удивленно глазки — ах вы первый у нас с такой проблемой, да я пользуюсь приватом уже 10 лет или просто фыркать, бросать трубку ну и конечно забрасывать стандартными ответами с кучей пунктов и роликами «какие мы классные и как у нас все работает». Короче жду до следующего платежа, а там на привате свет клином не сошелся… хотя, все банки одинакове.
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2021, 10:18
Добрий ранок!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Проблема вирішена
Виталий Ковбаса 16 вересня 2021, 16:45
подал финотчет в банк на куб, прождал три дня, ответ, у нас массовый сбой, ждите до 20 или хз когда. Почему не было предупреждения сразу — неизвестно.
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2021, 18:38
Нам дуже шкода, що для розгляду питання знадобилося більше часу, ніж ви розраховували. Зі свого боку ми приймаємо запити та обробляємо їх в порядку черги, і обов`язково вас повідомимо.
xshawty01 16 вересня 2021, 16:13
Заказал в воскресенье проездной через приложение «Приват24», выдали студенческий вместо ученического, сразу написал в поддержку по факту. Ответили там что вы наверное не то что-то нажали, но я добился что-бы подали заявку в технический отдел. Технический отдел не оправдал ожиданий и тоже сказал что ты что-то наклацал не так и мы не виноваты. Хорошо, пришёл в отделение сказали видят транзакцию на студенческий. Пошёл распечатал чек платежа, а в названии услуги о чудо, Проездной ученический, подошёл опять к оператору и показал ему чек, на что услышал. Не знаю ничего, скорее всего сбой системы. Хотя 5 минут назад яро доказывала что «я первый, уникальный и индивидуальный с такой проблемой» и за все 300 лет работы она такого не видела и не слышала. И предложила вариант найти кому ушли средства и связаться с ним. Контактов конечно же она мне не даст, иди и сам ищи куда ушли деньги. Почему клиент должен решать проблему которая возникла из-за кривого приложения Приват24?
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2021, 18:02
В ході розгляду вашого звернення було проведено ряд дій, спрямованих на вивчення та аналіз ситуації, що склалася. За результатами розгляду факт збою за вашою заявкою не підтверджено.
З питання повернення ви можете звернутись до міського трамвайно-тролейбусного управління.
Юрій Чучук 16 вересня 2021, 16:03
При поповненні картки іншого банку Приватбанк без попередження списує комісію. Зокрема робив платіж: отримав повідомлення від Приватбанку чи я погоджуюсь оплатити 5000 грн. По факту зняли 5025 грн. Прихована комісія суперечить правилам інформування про фінансову послугу.
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2021, 16:18
При здійсненні платежів через сервіси банку комісія відображається на етапі створення платежу.
Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті: https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke
Власні кошти — на картку будь-якого банку України (P2P): 0,5% (min 5 грн) у т.ч. через сервіси інших банків.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.4 45.4
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.4 45.4
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝