Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Mihail11 15 жовтня 2021, 17:56
14.10.2021 попытался рассчитаться картой Приватбанка в магазине разливного пива. По карте пришел отказ с комментарием: Оплату заблокировано в целью безопасности. Позвонил на 3700, — оказывается, они все транзакции в этой торговой точке помечают как не надежные. Со слов продавца, сегодня минимум 5 человек не смогли рассчитаться. Поясните, в чем смысл помечать как ненадежная много лет существующую торговую точку?
Приватбанк
Відповідь банку
15 жовтня 2021, 18:06
Добрий вечір!
Перепрошуємо за незручності.
Ми піклуємось про кошти наших клієнтів та в деяких випадках, коли система вважає операцію ризиковою, просимо додатково підтвердити платіж. Таким чином ми можемо впевнитись в тому, що операцію здійснює саме клієнт, а не третя особа.
Проблема вирішена
JuliaVitiuk21 14 жовтня 2021, 16:47
12 октября открыла карту, оператор все данные взял, но в приват 24 (приложение обновлённое, не старая версия) требует актуализацию, когда отправляю сама данные, то происходит сбой, в чат данные свои тоже передала, но тоже ничего не изменилось. Почему я выстояв 2 часа в очереди, предоставив всю информацию о себе и сейчас должна ещё что-то предоставлять.
Приватбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2021, 18:39
Добрий вечір!
Бачимо, що ви надали дані, однак для успішного проходження ідентифікації, необхідно, щоб вони пройшли перевірку. Ми зробимо все, щоб надати вам результат в найкоротший термін.
Вибачте за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
annashcherbonos 14 жовтня 2021, 15:20
Я владелец GOLD карты с кредитным лимитом, коим не пользуюсь. положила деньги на терминале самообслуживания для того что бы перевести человеку. совершаю операцию через приват 24, а мне выдаёт: «Відмова» повторяю операцию-ответ тот же. И так 4 раза. через некоторое время захожу в архив платежей (сугубо что б проверить наличие интернета) и вижу 4 транзакции в стадии обработки. судорожно дозваниваюсь по номеру 3700, где оператор мне говорит что возник сбой системы. соединится с оператором пытаюсь три раза в ожидании на линии минут по 7, и безуспешно. в итоге платёж провёлся 4 раза. получатель мне тут же возвращает лишнее, но я вижу что не хватает на карте 1800 грн (которые как выяснилось позже представляют собой комиссию за пользование кредитными средствами) только к вечеру дозваниваюсь до оператора, поскольку персональный банкир на выходном (на кой хрен он мне тогда вообще нужен?!) оператор принимает заявку на рассмотрение о возврате средств. И только через 4 дня звонит менеджер банка и говорит что в возврате средств отказано! Менеджер сказала, что подобных обращений много, но сами виноваты — нужно было следить за архивом платежей. А кто соизволил об этом предупредить? кто из вас даёт вводные об этом? кто из вас оповещает о сбои системы? ощущение складывается такое, что клиенты Приват Банка — повально идиоты. никто не додумался посмотреть в архив, только жалобами сыплют. Поэтому, Господа, будем обращаться к юристам
Приватбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2021, 16:38
Добрий день!
На жаль, по наданим вами даним у заявці, ми не змогли ідентифікувати вас як нашого клієнта.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Проблема вирішена
DenisPeps80 14 жовтня 2021, 14:10
Я обладатель социальной карты ХЕСД у Приват банка, по которой оказывается помощь организацией людям с ограниченными возможностями и с возможностью покупать только продукты питания без возможности снятия и перевода денег. Данную карту заблокировали второй раз. По закону данные карты не могут блокироваться. Данный случай не единственный и происходят в каждом банке. Если банки блокируют людям счета, которым нельзя блокировать по закону- зачем нам нужны такие банки.
Приватбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2021, 16:24
Добрий день!
Блокування рахунків банком при надходженні запиту від виконавчої служби є обов'язком банку в такій ситуації, що регламентовано діючим законодавством.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Проблема вирішена
charavallium 14 жовтня 2021, 13:55
Все началось с того что я решил перевести деньги со своей личной карты привата на свою личную карту монобанка! Мне сказали подтвердить действие звонком по тел 3700. Позвонил там девушка полуробот задала вопросы я ответил и дальше… Бинго мне забанили все отвязали номер тел заблокировали все карты слава богу что ФОП счет не забанили! В общем остался я в выходные без денег, а отделения заработают только через 4 дня! Пытался восстановить все онлайн, но тоже все бесполезно! Ну слушайте это вообще непрофессионализм полный! Особенно поразило пись пришедшее на эмейл где было указано что банк не смог со мной связатся по номеру тел который я указал! Это полное неуважение к клиенту.
Приватбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2021, 16:59
Добрий день!
З метою безпеки платежів і захисту коштів на рахунках, ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі онлайн. Дійсно, вибірково платежі можуть випадати на перевірку. Перевірка проводиться, як автоматизованими програмними комплексами так і співробітниками Відділу Моніторингу.
Для розблокування карток просимо вас звернутися в підтримку чата повторно, так як, на жаль, попередній діалог ви залишили завчасно. Наші фахівці будуть раді вам допомогти.
maks177 14 жовтня 2021, 13:05
У вересні Приватбанк відключив частину функціоналу старої версії Приват24 (для фізичних осіб). Разом з цим виникло дві величезні проблеми:
Перша. Зникла можливість проводити оплату з поточного рахунку.
Друга. Зникла можливість оплачувати на картковий рахунок фізичної особи у форматі ібан, якщо він відкритий у Приватбанку. Ця функція видає збій також у старій версії Приват24, де раніше все працювало.

Є конкретний приклад для цієї проблеми. Укладаємо угоду про купівлю-продаж нерухомого майна. Нотаріус вимагає надати квитанцію про сплату. І в продавця і в покупця рахунки відкриті в Приватбанку. Так от, зробити таку оплату через Приват24 зараз неможливо!!! Лише як з карти на карту, але в такому разі у новій версії в квитанції в полі призначення платежу вилазить стандартне «Переказ власних коштів для поповнення картки», а в старій версії у квитанції реквізити зазначаються як 5168 **** **** 9517. Очевидно, що обидва варіанти квитанцій не влаштовують нотаріуса.

Тричі звертався до чату Приват24, проблема просто ігнорується з няшним формулюванням
«На жаль наразі можливість оплати з поточних рахунків не реалізована. Орієнтовних термінів на жаль немає. Ви може зробити переказ на карту та проводити оплату.»
«На картковий рахунок фіз. особи в ПриватБанку оплата не здійснюється за номером рахунку, оплату можна провести лише за номером картки. Платежі за реквізитами — для рахунків в інших банках»
«Ми засмучені тим, що сталася така ситуація».
О, а як я засмучений.

Тож склалася така ситуація, що для оплати на ібан фізичної особи відкритий в приватбанку я змушений спочатку переказати свої кошти на рахунок в іншому банку, і звідти перераховувати на Приватбанк продавцю.

Тому питання, чи планується виправлення цієї ситуації і в які строки? Чи вже переходити на обслуговування до іншого банку, бо тримати гроші на рахунку з якого не можна оперативно робити переказ немає сенсу. Крім того, як пояснити доцільність (легітимність мети) таких операцій фін моніторингу цього банку-посередника?
Приватбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2021, 16:14
Добрий день!
Дякуємо за ваш відгук. Ми проаналізуємо ситуацію щодо ваших зауважень.
Також, ми звернулися до вас приватним повідомленням для уточнення вашого номеру телефону, щоб перевірити якість наданої вам консультації в чаті.
Valeriid 13 жовтня 2021, 21:46
Давно не пользовался приватбанком, но так как скинули на карту деньги, хотел перевести на свой счёт в другом банке. При переводе, сообщение чтобы продолжить — позвоните на 3700
Вопрос, для безопасности, ну ок и понеслось:
Сумма перевода,
Знаком ли получатель,
ФИО
Число месяц и год рождения
Адрес прописки полный
Город рождения
И внимание! Сколько вам полных лет?
Если я сказал год рождения, какой смысл в этом вопросе? Если я сказал дату рождения.
Или бюрократия или поиздеваться над клиентом.
Из-за таких «мелочей» нет желания пользоваться банком
Приватбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2021, 9:57
Добрий ранок!
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
KVDPRIVAT 13 жовтня 2021, 17:17
У меня депозит в Привате без права досрочного закрытия. Возникла ситуация, связанная с очень серьезной болезнью, угрозой жизни. Нужны были срочно деньги на лечение. На мою просьбу о возвращении денег с депозита сотрудники банка отнеслись с пониманием за два дня я смог получить деньги. Огромное спасибо за участие сотрудникам Привата, спасибо Лене с отделения Харьков, гв. Широнинцев 62
Валерий.
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2021, 18:55
Стараємось для вас!
Проблема вирішена
Mellanta 13 жовтня 2021, 15:30
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Космонавтів, 55/8
В июне открыли кредитный лимит, за все это время не было ни одной просрочки, карта пополнилась регулярно на сумму лимита и даже больше. До этого активно использовала евро карту для получения свифт платежей больше 4 лет. Сегодня без причины без предупреждения закрыли кредитный лимит! На каком основании? Желание сотрудничать дальше с банком пропало полностью. Буду закрывать всн счета и пользоваться услугами адекватного банка. Вот так вы теряете платежеспособных клиентов!
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2021, 16:21
Добрий день!
Нам сумно від того, що ви бажаєте припинити співпрацю і оцінюєте весь банк лише за одним критерієм — надання вам кредиту. Дійсно, банк може в односторонньому порядку як збільшити, так і зменшити ліміт. Він встановлюється та змінюється на основі багатьох факторів. Один чи декілька з них виділяти було б некоректно, так як кожен має свою вагу та враховується при прийнятті рішення банком.
Рекомендуємо вам вчасно погашати заборгованість як в нашому банку, так і в інших фінансових установах. В такому разі, шанси на отримання бажаної вам суми кредитних коштів значно збільшаться.
Банк проводить аналіз по кожному клієнту та регулярно переглядає своє рішення.
Радимо вам подати заявку на отримання кредиту після 7 числа наступного місяця.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
TRIMPLEX 13 жовтня 2021, 14:14
звертався до онлайн спеціалістів, і кожного разу різні рекомендації по вирішенню проблеми яку так і не вирішили, це або спеціалісти самі не знають який алгоритм вирішення або його немає, тому коментар не позитивний
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2021, 15:30
Добрий день!
Вибачте, що після звернення до нашої підтримки у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з операторами, які допустили помилки при наданні вам консультації, щоб подібних ситуацій більше не повторювалось.
На жаль, надані раніше вами документи не пройшли перевірку.
Просимо звернути увагу, що необхідні наступні документи (оригінали) для надання кредитних канікул:
1. Військовий квиток i довідка із зазначенням строку військової служби для осіб рядового, сержантського і старшинського складу та офіцера запасу:
— перший розворот, де ПІБ і фото;
— 2,3 стор. або 4,5 стор., де вказаний період проходження військової служби.
2. Службове посвідчення і довідка із зазначенням строку військової служби (витяг з наказу або довідка про зарахування до списків військової частини для резервістів) для осіб офіцерського складу i прапорщикiв.
Довідка із зазначенням строку військової служби повинна бути видана структурним підрозділом, військовою частиною або вiйськовим комiсарiатом (територіальним центром) особам, якi підпадають під дію п.15 ст. 14 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» не бiльше нiж мiсяць тому.
Максимальна кількість сканкопій — 2 шт.
Дані надані згідно з Листом від Міністерства оборони України від 01.02.2019 № 321/722.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Balanaleksej 13 жовтня 2021, 12:41
Сделал пополнение карточки через терминал деньги не зашли и ответа нет
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2021, 13:51
Добрий день!
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути помилково списані кошти.
Проблема вирішена
Aleksberd12 13 жовтня 2021, 10:47
Был застрахован в ПриватБанке защита на каждый день. Сумма покрытия 50000 грн.
Получил травму компрессионный перелом позвоночника, множественные ушибы, отек костного мозга и др. Больничный сразу на три месяца.
ПриватБанк выплатил страховку 149грн.25коп.
Огромное спасибо за помощь, чтобы я без вас делал. Начинают отмазки это не мы страхуем. А звонки с уговорами по страхованию и обещанию золотых гор почему-то совершают операторы ПриватБанка.
Не рекомендую страхование в ПриватБанке и вообще ПриватБанк в целом!
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2021, 14:22
Добрий день!
Дійсно, ПриватБанк не є страховим агентом. Зі сторони банку лише надається сервіс, за допомогою якого можна укласти угоду та зручно проводити оплату на страховку. В свою чергу, рішення про виплату компенсації приймає саме страхова компанія.
На жаль, для повної виплати ви надали не всі документи. Вами було надано лише довідку по забою поперекового відділу, відповідно страхова компанія здійснила виплату за термін лікування. Наші партнери готові переглянути рішення стосовно виплати, якщо ви надасте документи в повному обсязі, а саме потрібно додати довідку по перелому хребця.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MALDIVI312 12 жовтня 2021, 21:30
Люди всем добрый вечер! Банкоматы приват банка воруют деньги. Будьте все очень внимательны когда снимаете. Обязательно пересчитывать, а то потом можете недосчитатся не маленькой сумы. Меня банкомат привата сегодня обокрал на 2000 гривен. Не советую пользоваться приват банком и их услугами никому. Переходите на более надёжные банки.
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2021, 9:35
Добрий ранок!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в ситуації.
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 жовтня 2021, 12:43
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 16.10.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
bogaman 12 жовтня 2021, 17:51
Відділення за адресою: Полтава, вул. Степового Фронту, 48
Сегодня (12.10.2021 17:10) обращался в кассу данного отделения для проведения платежа до 5000грн. Мне отказали его проводить так, как я его хотел провести от имени моей матери и ее паспорт у меня отсутствовал. Кассир данного отделения явно не знает, что такое платеж от 3 лица и при этом еще мне нагрубила. Всегда был доволен этим отделением, но оказывается не все сотрудники умеют работать.
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2021, 18:14
Добрий вечір!
Щоб уточнити деталі ситуації ми звернулись в особистому повідомленні.
Проблема вирішена
Kathrynka 12 жовтня 2021, 15:17
Сегодня после получения зарплаты пошла снимать деньги в банкомате приватбанка (зарплатная карта — креди агриколь банка). Первые две тысячи банкомат выдал, а на вторые написал «Технічна помилка», но при этом обе операции были успешны и деньги списали со счета. То есть, согласно баланса формально я сняла четыре тысячи, по факту на руках у меня оказалось только две тысячи.
В отделении приватбанка сказали обращаться на горячую линию, на горячей линии сказали обращаться в креди агриколь банк, в креди агриколь банке сказали ждать завтрашнего дня и писать заявление.
Я работала, и теперь мне не за что жить, потому что банкомат съел мои деньги.
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2021, 16:06
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
В даній ситуації необхідно звернутись до банку, що видав картку для подачі заявки на повернення коштів, адже лише банк емітент може ідентифікувати вас, як власника картки та перевірити факт списання коштів. Зі своєї сторони ми надаємо всю необхідну інформацію для повернення коштів по таким заявкам, коли до нас надходить запит, сформований згідно з правилами платіжної системи.
Проблема вирішена
Михаил Левченко 12 жовтня 2021, 14:26
После определённых оплат банк захотел документы о происхождении средств. Понял, что раз у банка не хватает ума просмотреть всю историю по картам клиента, который в нем обслуживается больше 10 лет, пора закрывать там все карты и пользоваться услугами банков, где чуть по другому устроена работа. Карты заблокировал 04.10.21, при этом на одну из них оформлена Оплата частями.
09.10.21 приходит смс в Приват24, чтобы я перевёл часть платежа на уже заблокированную карту. Деньги перевёл, а уже сегодня 12.10.21 приходит вторая смс, где указан новый счёт, на который нужно переводить деньги по Оплате частями. Понятно, что я не буду 2 раза отправлять деньги, раз банк сам сделал ошибку.
Поддержка ничего толком сделать не может, а только твердит, чтобы я предоставил документы для разблокирования карты, а уже потом можно будет перевести деньги. Мало того, что я сам заблокировал карты, а не банк, так ещё и смсками запутали, а теперь не могут разблокировать и деньги зависли.
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2021, 15:57
Добрий день!
Саме через те, що по карткам проходили операції, які «бачить» банк та по яким немає жодних даних про походження коштів і виникає необхідність надати підтверджуючі документи. Банк є суб'єктом первинного фінансового моніторингу та зобов'язаний забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу. В даному випадку, щоб не порушувати вимоги чинного законодавства банк просить вас надати документи про походження коштів, котрі ви отримали на рахунки, це дасть змогу банку на законних підставах продовжити ваше обслуговування. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Щодо питання по оплаті частинами, фахівці його розглянуть та зв'яжуться з вами за результатом.
Проблема вирішена
TakoYana 12 жовтня 2021, 13:54
Утром в банкомате хотели снять деньги для опоаиы операции отцу и его лечения.
Банкомат выдал ошибку- денег не дал, но с карты списал.14 000 грн.
Служба поддержки заявила, что ждать сутки надо!!!
Так как срочно нужны деньги пришлось брать с кредитной карты.
Ничего хорошего про этот банк сказать нельзя.
На все вопросы оператор как щаведенная отвечает «Извините, хорошего дня»
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2021, 14:37
Добрий день!
Приносимо свої вибачення за завдані незручності. Ми ні в якому разі не бажаємо перешкоджати клієнту в його бажанні зняти готівку з картки. Помилка в роботі банкомату є збігом обставин, що в жодному разі не є показником сервісу банку в цілому.
Якщо за зверненням власника картки вже була створена заявка на повернення коштів ми відправимо інформування одразу після її обробки. В деяких випадках, щоб опрацювати заявку треба зробити інкасацію, що дасть нам змогу впевнитись в тому, що кошти дійсно не були видані та визначити їх суму. Фахівець підтримки, на жаль, при всьому бажанні не має можливості фізично прискорити інкасацію чи опрацювання заявки та ви можете бути певні, що ми завжди прагнемо якомога швиде заявку опрацювати і за наявності збою повернути кошти клієнту.
Radova 12 жовтня 2021, 11:36
Впервые пишу отзыв о банке. С Приватом работаю давно, лет десять точно, и как физ лицо и как юридическое (я учредитель). Все устраивало. Но сегодня я действительно была удивлена, когда увидела, что деньги таки вернули. Но все по порядку.
В воскресенье дочь заказала вещи в интернете, сказала серьёзный сайт, проверила отзывы, все хорошо. Продавец дала номер карты Приват и попросила оплатить сегодня же, чтоб сразу отправить посылку. На частичную предоплату не согласилась. Я оплатила 1250 грн на имя Нестерцова Анастасия Максимовна. Номера ТТН мы так и не дождались. А на следующий день продавец просто перестала выходить на связь. И тут, сюрприз, вечером получаю звонок от службы безопасности Привата. Были жалобы клиентов и они заблокировали карту этой аферистки. Пообещали вернуть мне деньги на карту, во что, честно говоря, не очень верилось. Но 15 минут назад мои 1250 вернулись мне на карту.
Благодарю Приватбанк, что так оперативно среагировали на аферистов и вернули людям деньги! А нам, покупателям в интернете, надо быть менее доверчивыми!
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2021, 12:18
Раді були допомогти! Завжди до ваших послуг :)
tkoshalko86 12 жовтня 2021, 11:10
Вранці 10.10.21 я прочитала в вайбер повідомлення від Приватбанку, що «ви здійснили операцію, яка вимагає додаткового підтвердження…» Оскільки повідомлення надійшло о 5.30, напружилась, бо спала і ніяких операцій не проводила. Зайшла в приват24 і побачила, що з карти Універсальна було списано 2 платежами 925.73 грн о 4:37 і 30.67 грн. о 4:38 год. Одразу ж написала в «допомога онлайн», де мені натякнули, що то я сама могла «підключити платіж на даному сервісі». Це виключено, тому що для підключення будь-яких платежів потрібно вводити дані з карти, я цього не робила. Попросила заблокувати карту і оформити звернення в службу безпеки (1681707). Сьогодні, 12.10, зайшла в приват24 перевірити ситуацію з картами і отримала повідомлення від доблесних відписантів — «ви можете звернутись до одержувача коштів, якщо відмовить — відкриємо спір…, це допоможе збільшити шанси на оскарження операції». Але шановні, я не здійснювала ніяких операцій, про що і було повідомлено оператора. Більше того, ніяких підтверджень про списання коштів не отримувала, тільки помітила факт списання, а це вже прогалина в безпеці. Сьогодні ж, 12.10, звернулась за повторною онлайн-консультацією до оператора і, о диво, таки я сама винна в крадіжці коштів (згідно з думкою оператора Юлії), про що вона мені прямо написала. Тобто, банк всю відповідальність намагається перекласти на мене, як користувача карти. бо я, цитую: «власник карти… клієнт несе відповідальність в повному обсязі за всі операції здійснені по карті». А те, що вони здійснюються без мого бажання і відома — то нічого? Хіба не банк має забезпечувати безпеку проведення таких операцій, проводити перевірку/ ідентифікацію платежів? Мене обурює не тільки перекладання відповідальності на жертву шахрайських дій, а і обслуговування. Бо по 10 хвилин чекати відповіді після кожного питання. а потім отримувати відписку — це сильно. Раджу попрацювати над якістю обслуговування.
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2021, 12:16
Добрий день!
Списання коштів з картки без додаткового підтвердження можливе, якщо на сайті були введені дані картки, що відомі лише її власнику та даний дозвіл на подібні списання. Заявка на повернення коштів в роботі та буде оброблена згідно з правилами міжнародної платіжної системи. За результатом її обробки ви будете додатково проінформовані.
Ми проаналізуємо ваше звернення в підтримку для покращення якості обслуговування.
Проблема вирішена
MykhayloDy 11 жовтня 2021, 20:01
Більше 2х тижнів тому 24 вересня мав необачність спробувати замовити карту «Універсальна» через онлайн в банку «який завжди поруч». В середу привезли карту і сказали що активація займе пару днів. Карта неактивна досі. 7 дзвінків у колцентр (в кожному мене запевняли що ось «в найкоротший термін і спеціалісти сумлінно працюють») одна заявка 31453418 (яку ледве вибив, щоб оформили з номером і виконувати яку теж не поспішали, а довелось знов дзвонити — нагадувати) і, бінго, майже через 2 тижні після отримання карти мені повідомляють, що не вистачає якихось документів, хоча всі поля в онлайн формі було заповнено (інакше і замовлення не було б). Всі документі у кур'єра підписано, сфотографували з картою. Чого не вистачає — жодних пояснень. Коли буде кур’ер крім фрази «найближчим часом» — теж. Ось такий «сервіс»
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2021, 8:51
Доброго ранку!
Банк має ідентифікувати вас згідно з вимогами чинного законодавства, щоб активувати картку і в подальшому обслуговувати вас, як клієнта. На жаль, при перевірці наданих вами документів були виявлені помилки в їх заповненні, через що активація картки поки не може бути проведена. Найближчими днями до вас завітає кур'єр, щоб повторно провести ідентифікацію та отримати документи.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.65 45.65
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.65 45.65
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝