Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
SuAuru 10 травня 2022, 9:26
Банк, конечно, ответит, что решения принимает система на основе каких-то алгоритмов, но мне не очень интересно, кто и что принимает решения, в результате которых я осталась без всего, что заработала за месяц, и, соответственно, без средств к существованию. Просто отлично! Особенно в это время, когда каждая копейка на счету. Но банк просто взял и уменьшил кредитный лимит, «сожрав» при этом все деньги, которые зашли на карту. Теперь я, видимо, должна месяц жевать пластик карты, потому что продукты купить не за что, за коммуналку заплатить нечем. Спасибо за поддержку в трудное время, дорогой Приватбанк!
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2022, 10:45
Вітаємо!
Нам шкода, що ви відчули незручності. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників.
Підвищення кредитного ліміту поки що недоступне, але ви можете користуватись коштами в межах наявного ліміту.
В подальшому, для отримання бажаного вами ліміту кредитних коштів, радимо накопичити позитивну кредитну історію не менше, ніж за 6 місяців, відкрити депозит від 10000 гривень, або мати цільову картку з оборотом не менше, ніж 3000 гривень в місяць.
З повагою, Приватбанк.
alboshiy 9 травня 2022, 23:29
Добрго вечора. Маю універсальну картку Приват Банку з лімітом 75000 грн. Я діючий ФОП завжди користовувався цією карткою як для особистих потреб так і для свого бізнесу. Рух коштів постійний. Завжди вчасно роблю всі платежі та слідкую щоб не виникало заборгованості. Ці кошти періодично допомогали зробити закупки матеріалів, якщо не вистачало особистих коштів. І саме зараз коли ми підприємці під час війни намагаємося почати працювати та запустити економіку країни! Приват просто без пояснень зменшуе мені ліміт до 13420 грн.! Ви знущаетеся? Саме в той момент коли на ці кошти я мав розрахунок! Велика Вам подяка за таку підтримку в такі складні для України часи :(
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2022, 10:30
Вітаємо!
Справа в тому, що кредитний ліміт — змінна величина. Нам шкода, що його зменшення спричинило вам незручності. Система працює автономно на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях показників, таких як: наявність простроченої заборгованості, недостатній оборот по картці, негативна кредитна історія та інші.
Картка « Універсальна» оформлюється фізичним особам, які можуть оплатити комунальні та інші рахунки, поповнити мобільний телефон, купити необхідні товари або оплатити послуги, зняти готівку в банкоматі та багато іншого. Для ФОП у нас існує окрема кредитна лінія.
Наразі, кредитний ліміт та можливість користуватись кредитними коштами відновлені в межах встановленого ліміту. Підвищення кредитного ліміту поки що недоступне, але ви можете користуватись коштами в межах наявного ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
dimalunyaka 9 травня 2022, 21:53
Кредиты закрывались досрочно. Перед войной закрыл рассрочку. Кредитный лемит был 50 т. Мне его увеличивали и увеличивали было приятно, заработал доверие, как бы не так. Решил пока не трогать до важного момента карту уневерсальную и вот момент настал, нужна наличка. И мне в мой 1 выходной когда нужно заберать семью, нужны деньги, за день до с 50тыс ставят лимит 2 т. КАРЛ!!! Дозавонится оператору не могу там эта робот Алла с пятью алгоритмами ответа, чат тоже глухо. Мол комьютер все опеределяет и ничего мы сделать не можем. Увеличить лимит нельзя, мол пользуйтесь этим, а там мы посмотрим через месяц на ваше поведение и может увеличим. А до этого разве я честно не заработал этот кредитный лимит и держал его для нужного момента. Низкий вам поклон приват, вы молодцы!!! Какой я был дурак, держа одну карточку вашего банка и хваля вас знакомым мол вы не подводите, не подводили это правда. До этого момента и еще так… подо*рали хуже некуда.
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2022, 10:39
Вітаємо!
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників.
Підвищення кредитного ліміту поки що недоступне, але ви можете користуватись коштами в межах наявного ліміту.
В подальшому, для отримання бажаного вами ліміту кредитних коштів, радимо накопичити позитивну кредитну історію не менше, ніж за 6 місяців, відкрити депозит від 10000 гривень, або мати цільову картку з оборотом не менше, ніж 3000 гривень в місяць.
З повагою, Приватбанк.
Проблема вирішена
dismay 9 травня 2022, 21:00
Заблокировал карту так как мошенники узнали CVV, пришел в отделение приват банка что бы перевыпустить карту, сказали нужно заплатить 100 гривен за карту. Я сказал что пусть снимут с карты, мне сказали нет, так как карта заблокирована, в итоге снял деньги в банкомате и дал на руки 100 гривен. Класный сервис, продать кусок пластика за сотку. В монобанке за 50 гривен отправили новой почтой в красивом конверте.
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2022, 10:09
Добрий день!
Наші клієнти можуть отримати без обмежень до 6 карток миттєвого випуску на рік. При оформленні 7-ї картки встановлюється обмеження та наступну картку можна оформити тільки платну.
Обмеження діє протягом 1 року (365 днів) з моменту оформлення першої картки з останніх шести, що були враховані при розрахунку.
З повагою, ПриватБанк.
makssss 9 травня 2022, 16:20
с декабря по 18 февраля проходил новогодний квест. За его прохождение должны были 200 грн дать. Не дали. Сказали из-за военных действий заморожено. Кидалы приватбанк. Кучу времени убито на прохождение и даже 200 грн зажали.
Приватбанк
Відповідь банку
9 травня 2022, 17:19
Добрий день!
На жаль, зв'язку з воєнним станом в Україні, виплати за акцією «Новорічний квест» тимчасово призупинені. Як тільки ситуація стабілізується, кошти будуть зараховані на вашу картку. Дякуємо за розуміння.
Dirty 8 травня 2022, 20:08
Здравствуйте, хочу написать следующее.
Клиентом приватбанка являюсь уже длительный срок и всегда меня все устраивало, правда есть один момент, а именно ситуация которая происходит в Украине сейчас, я проживаю в Мелитополе, на данный момент город находится в оккупации и в городе согласно опросу более 90% граждан потеряло свою работу, я и сам из этого числа, разворотил все свои заначки за эти 2.5 месяца, я не понимаю один момент, почему нельзя продлить кредитные каникулы для оккупированных территорий, поскольку здесь ну совсем нереально туго живется, цены которые раньше стоили «Х» сегодня стоят 2Х, а то и трехкратная цена, я конечно понимаю что и на остальной части Украины сейчас не сладко, но все же не настолько что, практически все население сидит без работы. Я бы рад закрыть эту кредитку, но не вижу абсолютно никакой возможности.
При всем уважении к остальной части Украины…
Приватбанк
Відповідь банку
9 травня 2022, 8:31
Добрий ранок!
На жаль, життя кожного з нас сьогодні змінилось. Часткове повернення плати за кредитні кошти зараз необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Розуміючи, що кожен з нас опинився у скрутному становищі ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому кредитні канікули продовжують діяти, і ви можете вносити платежі зручними частинами для вас.
Dmitri21 8 травня 2022, 14:52
Три дня не мог войти в аккаунт, потому что не было связи на привязанной сим-карте. И вот наконец-то нашёлся хороший и добрый специалист, который помог мне решить этот вопрос. До этого было несколько специалистов, но они меня или игнорировали, или не могли помочь мне. Спасибо огромное, теперь я могу зайти в свой личный кабинет, без каких либо проблем
Приватбанк
Відповідь банку
8 травня 2022, 18:00
Вітаємо!
Раді, що ваше питання успішно вирішене та приносимо вибачення, що вам не допомогли відразу. Дозвольте нам детальніше проаналізувати вашу ситуацію.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити ваші звернення в підтримку.
ipotapenko 8 травня 2022, 14:48
В дію надійшов запит на кредитну істрію, попри те що я ще в відділенні при оформленні карти сказала що кредитний ліміт мені не потрібен ні за яких умов. З‘єднатися з службою підтримки не можливо. Спочатку збільшують кредитний ліміт без згоди, а потім треба висідіти кілометрову чергу у відділенні щоб його вимкнули. Вже жалкую що знов відкрила рахунок в цьому банку
Приватбанк
Відповідь банку
8 травня 2022, 16:48
Добрий день!
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=uk
2.1.1.2.5.… При цьому Сторони узгодили, що протягом строку кредиту розмір кредитного ліміту може бути змінений Банком в односторонньому порядку як в сторону збільшення, так і в сторону зменшення, на підставі аналізу кредитоспроможності Клієнта в рамках розміру, зазначеного у абз.1 цього пункту, та не потребує додаткового погодження із Клієнтом.
Для подачі заявки на зменшення кредитного ліміту не обов’язково звертатися до відділення. Це можна зробити дистанційно в будь-який момент в Приват24 за кілька кліків.
У випадку, якщо на поточний момент у вас залишилися невирішені питання з банком — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Pyfik007 8 травня 2022, 13:30
ВІДМОВА. Перевищено ліміт суми операції
Лимиты стоят по всем карточкам на вывод средств\интернет оплаты\рискованые оплаты.Что за дела? Вчера 800 баксов по курсу перевёл.сегодня уже лимит, даже 100 не могу.Отделения не работают.Что за бред?
Приватбанк
Відповідь банку
8 травня 2022, 16:19
Вітаємо!
Згідно з постановою НБУ №78 від 20.04, заборонено використовувати гривневі картки та рахунки для quasi-cash транзакцій на закордонних мерчантах. Такі операції дозволено здійснювати лише з карток, що відкриті в іноземній валюті. Для валютних карток такі операції можна провести в сумі екв. 30 000 грн на місяць на кожен рахунок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олег Чучин 7 травня 2022, 20:14
Проблемы возникли у моей матери которая оказалась на оккупированной территории :(.
То что, на оккупированной территории невозможно снять денег это понятно, но была возможность оплачивать услуги и товары через приват24. Однако через какое-то время там оборвали всю украинскую мобильную связь :(. И вход в приват24 стал невозможен. Да, у кого смартфоны те (если успели перенастроить) могли входить по отпечатку пальцев. Ну или те кто заблаговременно перешёл на вход по ПИН-коду. Моя мать пенсионерка и смартфоном так и не обзавелась, т.к. не умела пользоваться да и на старости не особо торопилась учиться. К войне никто не готовился…
В общем стал вопрос входа в приват24. Есть компьютер с интернетом и простой кнопочный телефон без связи с украинскими операторами. Пошли в «Допомогу online», там её успешно верефицировали и сказали сделать селфи или с паспортом или с картой. Казалось бы всё правильно и ничего сложного. Но для пенсионера это оказалось очень трудной задачей. Во первых где взять камеру если её нет? Во вторых просто так сфотографироваться и отправить скриншот нельзя, нужно фотографироваться именно на сайте, а там формочка с рамками для лица и карты (или паспорта). И вторая формочка настолько маленькая что попасть трудновато. А оператор требует чёткого попадания (кому интересно вот эта формочка — https://pb.ua/photo/). С горем пополам сайт принял фото, но тут оказывается что данные не читаются, т.к. очень мелкие. А паспорт/карту приблизить нельзя т.к. она должна попадать строго в рамку. Короче на вторые сутки после около 30 отправленных фото (а каждая отправка фото это беседа с оператором, что мол вот выставила форму — делайте селфи, а потом ещё проверка несколько минут, и того на одну попытку уходило от 5 до 15 минут) таки смогли добиться входа по ПИН-коду.
Прошло время, нужно снова зайти в Приват24. А приват24 опять звонит илёт СМС которые неворзможно получить. Опять в помощь онлайн, опять верификация и опять нужно сделать селфи! Ладно, я понимаю что во время войны может быть операторы заняты и отвечают только через полчаса, так они сначала опять мозги вынесли, и только потом сказали что вход по ПИН-коду действует только 24 часа. Класс! Т. е. что бы войти в приват24 нужно КАЖДЫЙ раз делать селфи, которое принимается с 30-го раза.
Трудно описать какой ад составляет пройти эту процедуру один раз, а оказывается это нужно делать каждый раз!
Пенсионеру, без смартфона, без связи, на оккупированной территории.
Сервиз выше всяких похвал.

P. S. Есть скриншоты переписки, да жаль тут их вставлять некуда :(
Приватбанк
Відповідь банку
8 травня 2022, 10:13
Добрий день!
Нам шкода, що ваша мама зіткнулася з незручностями.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше проаналізувати дану ситуацію.
Проблема вирішена
GalinaVik61 7 травня 2022, 18:18
К сожалению война заставила бросить все и уехать. Оформила в приват банке карту для выплат на помощь ВПО и столкнулась с полным снятием этой помощи на погашение задолженности по кредиту. Начислили 4000 грн, сняли сразу 50%. Консультант банка уверял, что все законно и война не причина не платить! Ноооо! На следующий день банк опять снял 50% с остатка на карте. Опять консультант сказал, что банк так решил и он прав! Так вот вопрос: уважаемые консультанты и руководство банка, дайте ответ, как выжить на 1000 грн без дома, одежды, лекарств и даже еды? Вы же видите, что это за деньги и почему человек их получил! Люди во всем мире помогают нашей стране, а вы СВОИ и так с людьми. Везде в войну отменили обязательные платежи, жирафы и пени, но только не у вас. Если честно, аж стыдно, что вы есть в нашей стране. Позор
Приватбанк
Відповідь банку
8 травня 2022, 11:04
Добрий день!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією та окремо приносимо вибачення, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з оператором, який допустився помилки для покращення якості обслуговування.
Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців, за результатами якого вам зателефонує наш співробітник.
Проблема вирішена
geriko12 7 травня 2022, 15:56
С начала войны с семьей эвакуировались в Днепропетровск, пополнили карту приватбанка на 650 тыс грн, и тут проходит два месяца и хренобанк без письма, без письма на электронную почту, или уведомления в приват 24, блокирует все карты с деньгами, звонишь на гарячую линию, а там робот тебя посылает и говорит «приват банк с вами больше не работает, идите в отделение, несите бумаги о происхождении средств, и тогда мы переведем ваши средства в другой банк». Это *** как понимать, мы беженцы, получили официальную справку о временно перемещенных лицах, НАМ что ехать на оккупированую территорию за бумагами??? а иначе банк просто не отдаст деньги ??? будет их удерживать.Столько лет обслуживались в привате и тут такой кидок. Кому война, а кому мать родна да приват! Сейчас же толком и не подашь иск в суд.вобщем не работайте, с этим банком.
Приватбанк
Відповідь банку
7 травня 2022, 16:43
Добрий день!
На жаль, нам не вдалося вас ідентифікувати за даними вказаними вами в заявці до відгуку.
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Проблема вирішена
VadimVadimovich 7 травня 2022, 2:53
Закрытое отделение в Киеве ул. Никольско-Слободская 2-В., несмотря на то что почти месяц в Киеве и области нет боевых действий. Писал несколько раз в чат чтоб связались при открытии отделения, но безрезультатно. Попасть в депозитарий к арендованной ячейке — возможности не дают, причину не открытия не называют, когда ждать открытия тоже непонятно.
Приватбанк
Відповідь банку
7 травня 2022, 9:47
Доброго ранку!
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Ми передали інформацію колегам, щоб ви могли максимально оперативно отримати доступ до сейфової комірки, коли буде працювати дане відділення.
Yarik13 5 травня 2022, 22:29
Просто ужас таку бешену начали дерти комісію що не хочеться пользуваться із однієї суми переводить на одну карту, а потом назат можна оказатьсябез грошей просто дурять граблять на рівном місті обнаглели
Приватбанк
Відповідь банку
6 травня 2022, 11:07
Вітаємо.
ПриватБанк працює на користь держави на економічному фронті. На сьогодні ПриватБанк знизив розмір більшості комісій, розуміючи що зараз важкі часи для всіх. Але часткове повернення комісій необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
oleNaMK 5 травня 2022, 18:13
Відділення за адресою: Суми, вул. Британська, 5-А
Дуже вдячна керівнику відділення Вікторії Володимирівні за допомогу у вирішенні моєї проблемної ситуації. Дякую вам за компетентність, щирість, зворотній зв’язок, увагу і емпатію!
Приватбанк
Відповідь банку
5 травня 2022, 20:12
Добрий вечір!
Дякуємо вам за такі теплі слова на адресу Вікторії Володимирівни! Робимо все і навіть більше, щоб ви отримували тільки найкращий сервіс :)
Беремо і робимо!
Проблема вирішена
Олена Щербак 4 травня 2022, 23:11
26.04.2022 з моєї кредитної картки без мого відома та згоди було знято 300 дол (9000 грн) на оплату товарів американському сайту, який я ніколи не відвідувала, нічого не замовляла. Про зняття коштів з банку прийшло смс. Після цього, я звернулася на гарячу лінію, де було зареєстровано заяву про шахрайство, заблоковано картку, і сказали, що потрібно чекати 11 днів, напротязі яких моє звернення повинно бути розглянуто службою безпеки банку. Після цього, було ще одне смс про спробу зняття такої ж суми, з того ж сайту, але так, як моя картка була заблокована, то вдруге зняття не пройшло. На наступний день, я звернулася в поліцію, і була вже 4 людиною, за 1 день, в кого ситуація повторювалась ідентично. Тобто в 1 і то й же день, у 4 різних людей, з їх кредитних карток, відкритих в один період, знято однакову суму, одним і тим же сайтом, картки ніхто не втрачав, ніяких даних нікому не повідомляв. На сьогодні, звернувшись на гарячу лінію, дізнатися про стан моєї заяви, я отримала усну відповідь, що вона ще навіть не розглянута службою безпеки, а пройшла вже більша половина терміну на розгляд. Я вважаю, що Приватбанк не поспішає розглядати такі скарги, тому що витік даних саме з банку, очевидний. Але в такий складний час наживатися на своїх клієнтах, це низько. Прошу розібратися в ситуації.
Приватбанк
Відповідь банку
5 травня 2022, 12:01
Вітаємо!
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
Дана операція могла пройти тільки при володінні інформацією про номер картки, СVV коду і терміну дії. Ці дані мають бути відомі лише її власнику. Співробітники банку не володіють цією інформацією. Реквізити картки шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, передання картки до рук при оплаті, ненадійні сайти). Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
У разі, якщо сума оплати знаходиться в резерві — вона може бути автоматично повернута на рахунок, якщо отримувач не запросить її до списання. У випадку надходження такого запиту від отримувача та списання коштів — банк може скласти та надіслати в міжнародну платіжну систему пакет документів для оспорювання платежу.
Просимо звернути увагу, що терміни розгляду заявки встановлені не банком, а міжнародною платіжною системою. Ми виступаємо в ролі заявника і завжди докладаємо максимум зусиль для того, щоб вони були розглянуті на користь клієнта.
У випадку додаткових запитань — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
solianik74 4 травня 2022, 16:59
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 169
Не отримуйте допомогу від держави через ПриватБанк на карти е-підтримка, зняти готівку з цієї картки неможливо, тільки переведенням з комісією. Хотів зняти залишок коштів із картки Е-підтримка, Приватбанк, відмовляє, видавати залишок коштів.
Приватбанк
Відповідь банку
4 травня 2022, 18:27
Добрий вечір!
Зараз гроші, які надійшли на картку єПідтримка, можна витрачати на будь-які товари чи послуги (оплата в інтернеті та наземних торгових точках). Доступні операції у Приват24: благодійність, переказ між картками ПриватБанку, переказ на картку іншого банку, поповнення мобільного, платежі за реквізитами.
Також є можливість зняти кошти в банкоматах ПриватБанку: через банкомати з NFC, через меню ´зняття без картки´ (авторизація фінансовим номером), відсканувавши QR-код банкомату сканером на головному екрані додатку Приват24.
Якщо на картці залишились кошти в сумі, яку немає змоги зняти в банкоматі, ви можете перерахувати їх на іншу картку або витратити одним із способів зазначених вище.
54445103 4 травня 2022, 13:04
Добрый день, Сегодня мне звонили с +380567976010 для подтверждения входа в Приват 24. Я не являюсь клиентом Приватбанка и откуда взяли мой номер мне не понятно. Я так понимаю мошенники пытается зарегистрироваться через мой номер телефона в банке. Прошу Администратора или Службу безопасности банка связаться со мной чтобы заблокировать мой номер вашей базе.
Приватбанк
Відповідь банку
4 травня 2022, 14:03
Добрий день!
Ймовірно, що інший клієнт помилково ввів ваш номер при спробі входу в акаунт. У відгуці не вказаний ваш номер телефону по якому ми могли б перевірити інформацію, чи зареєстрований він в банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
LitvinValia 4 травня 2022, 10:39
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Зарічанська, 5/3
Мало чоловіка є задовгованість по кредиту йому нароговали аванс врозмері1400 28 04 22 в перший вечер зняли 50вітсотків на другий день знов тоже 50 і 3 05 22 знов 50 відсотків.я нажаль на сьогодні знагожусь на війні і не можу зрозуміти які йому з двома дітьми котрому 3 а другої 7 можна вижити де обіцянка що під час воєнного стану кошти не будуть знімати як можна тепер вірить.ЗВонила на Дніпро чо можливо счось зробити чи частково списата задовгованість щоб мій чоловік про це не знав.Хочеться почути з вашої сторони вихід сцего становища.Прошу вашої допомоги
Приватбанк
Відповідь банку
4 травня 2022, 11:28
Добрий день!
Виходячи з вашого опису ситуації, мова йде про картку вашого чоловіка. Ми маємо змогу надати інформацію по картці лише за зверненням її власника. Чоловік може отримати консультацію звернувшись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
bjd078 4 травня 2022, 9:55
25.03.22 подал заявку на получение помощи 6500грн через ДІЮ в приватбанк, сегодня 04.05.22, деньги до сих пор не пришли!!! Я переселенец с Мариуполя, не осталось ничего!!! Зарегестрирован в г. Каменское Днепропетровской области. Но, люди в этом городе которые имеют и жилье своё, и работу давно уже получили эти 6500грн!!! Или вы думаете если я всё потерял то мне 6500 грн не надо???
Приватбанк
Відповідь банку
4 травня 2022, 10:52
Добрий день!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
На скільки ми бачимо, є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує після отримання фінансування;
також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝