Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
frank007 17 серпня 2022, 21:20
16.08.22 пришел в отделение, снять заказанную ранее валюту в кассе банка. На весь город Богуслав всего одно отделение банка, с одной кассой. Очередь огромная, юрлиц пропускают без очереди. Процедура у меня заняла практически 2 часа. Приватбанк, вы считаете такое отношение к клиентам это нормально?
Приватбанк
Відповідь банку
18 серпня 2022, 9:56
Добрий ранок!
Приносимо вам свої вибачення за доставлені незручності. Банк щодня працює над тим, щоб ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко та якісно. Ми дуже вдячні за ваше звернення, воно прийняте до уваги.
До речі, ми додали на сайті інформацію стосовно завантаженості відділень. Збираючись відвідати банк, можна перевірити, чи не доведеться вам стояти в черзі.
За посиланням https://privatbank.ua/map обирайте потрібну локацію, переходьте на вкладку «Завантаженість відділення» та плануйте свій час.
Детальніше у відео — https://www.youtube.com/watch?v=8HG8TWKKMrw
Якщо у вас залишилися невирішені питання з банком — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Завжди раді допомогти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
lasttrain1864 17 серпня 2022, 17:32
ПИШУ ПОВТОРНО, ЧТОБЫ НЕ ПОВТОРИЛИ МОИХ ОШИБОК. Имел неосторожность оформить кредит под названием — оплата частями. После получения кредита появляется на карточке надпись «кредитный лимит» и «задолженность». При чем кредитный лимит включает не только кредитный средства, но и твои личные деньги. Заметьте я о кредитном лимите не просил и ДОГОВОРА о таком кредитном лимите не подписывал. Но оказывается с этого момента банк подменяет понятие зафиксированное в договоре «кредит» на понятие «кредитный лимит», чего нет ни в договоре, ни в рекламных условиях, ни на сайте, то есть по сути рекламируется лживый продукт, который затягивает на шее человека кредитную удавку без его ведома.
Ни на сайте, ни в договоре об этом ни слова, то есть потенциальная жертва, которая хочет взять кредит по этой схеме получает неполную, неправдивую, а попросту лживую информацию. При выдаче этого кредита — оплата частями — вам никто ничего не объяснит, что понятие кредит будет заменено на понятие «кредитный лимит» и погашение вами кредита, ни в коем случае не есть выполнение условий договора. Выполнением условий договора будет погашение именно кредитного лимита.
Стоимость пользования кредитом это и есть сумма кредитного лимита. Деньги за покрытие лимита снимаются непрозрачно в выписке отсутствуют полностью, в моем случае 23 000грн.
С себя вины не снимаю. Но информация, предоставленная этим гадюшником под названием Приватбанк и некомпетентность сотрудников, которые все оформляли — зашкаливает. Никто ничего не поясняет. Почему не написать правдивую информацию на сайте, чтобы потенциальный клиент понял, что взяв 50000 грн. кредита и выплатив проценты по этому кредиту, у клиента все только начинается, поскольку понятие кредита полностью перекрывается понятием «кредитный лимит», которого нет ни в договоре, ни на сайте. Об этом термине молчат сотрудники банка.
БАНК ССЫЛАЕТСЯ НА УСЛОВИЯ ПОЛУЧЕНИЯ КАРТОЧКИ, НО ЭТИ УСЛОВИЯ НЕ ЯВЛЯЮТСЯ ДАЖЕ ЧАСТЬЮ ПОДПИСАНОГО ДОГОВОРА, ТО ЕСТЬ ЭТО И ЕСТЬ СКРЫТАЯ КОМИССИЯ БАНКА, о которой заемщие даже не догадывается. Более того есть решения Верховного суда, что условия получения карточек и заявления на получение кредитов — НЕ ЯВЛЯЮТСЯ ДОГОВОРАМИ И СУДАМИ ВО ВНИМАНИЕ НЕ БЕРУТСЯ.
Суть поста — не делайте моих ошибок, не берите ничего в этом банке- он нечистоплотный и это я на своей шкуре испытал по полной мере.
Приватбанк
Відповідь банку
17 серпня 2022, 18:53
Добрий вечір!
Як ми вже вам повідомили раніше, Оплата частинами — це споживчий кредит, що надається клієнту у разі придбання товару/оплати послуги в торгово-сервісних підприємствах та/або інтернет-магазинах.
Процентна ставка становить 0,01% на місяць від загальної суми договору.
Перший платіж у момент оформлення кредиту «Оплата частинами» – без процентів.
Виходячи з вашого відгуку, мова йде не про Оплату частинами, а про інший вид кредитування. Ми завжди радимо клієнтам ознайомитись з умовами кредиту, який плануєте взяти, ще до його оформлення, щоб в подальшому не виникало хибної думки щодо наших тарифів та послуг.
Що ж до картки Універсальна, то такий тип картки за умовчанням в Приват24 має інформацію про доступний баланс і розмір кредитного ліміту, якщо ліміт відсутній буде вказано «кредитний ліміт 0грн».
Якщо у вас вже був використаний кредитний ліміт на картці на момент оформлення іншої кредитної угоди це не означає, що ці два кредити є або стали одним кредитним договором. Адже кредитний ліміт на картку, Оплата частинами та Кредит готівкою це різні кредитні програми.
На нашому сайті прозоро описані всі умови кредитування по всім продуктам банку, а у разі виникнення питань фахівці в онлайн підтримці завжди радо нададуть консультацію.
На жаль, ми так і не отримали від вас зворотного зв'язку для перевірки вашого випадку, то ж будемо вдячні, якщо ви надасте цю інформацію.
050319 17 серпня 2022, 13:02
15.08.22 о 11:47 мені зателефонували з номеру Приватбанку 056−797−60−10, та в автоматичному режимі було запропоновано підтвердити списання 7246,05 грн. Після натискання 0 для відмови о 11:48 все одно відбулося списання цієї суми в форматі переведення на карту невідомої мені людини.
Потім о 11:51 відбувається ще один дзвінок із зазначеного номеру, та пропонується підтвердити ще одне списання тієї ж суми. Після натискання 0 для відмови, одразу починається списання коштів кілька разів по 816,42 грн (10 списань) у бік сервісу Steam. Після дзвінку у банк ці 10 платежів були повернені.
Далі я переводжу гроші, які залишились, на свою іншу карту Приват. Але після зарахування грошей на цю карту о 11:54 далі починається неодноразове списання грошей у бік сервісу Apple, яке позначене у сповіщеннях як операція у терміналі Twiterm. Загалом за 5 платежів було списано 17462,82 грн.
У той же час з першою карткою, яку я заблокувала при дзвінку у банк, відбувається її розблокування.
Уся схема виглядала би банальним шахрайством, якби не кілька незручних питань до Приватбанку:
— Яким чином після відмови від платежу 7246,05 грн по телефону відбувається списання коштів?
— Яким чином відбувається розблокування заблокованої картки?
— Чому банк спочатку вирішує повернути 2 вкрадених суми 2014,55 грн мені на картку 15.08.22, а сьогодні 17.08.2022 гроші зникають з картки, і в історії транзакцій ці операції зникають?
— Чому банк не може надати мені інформацію, на який обліковий запис Apple були зроблені платежі? З цією інформацією я би могла звернутися в українське представництво Apple.
Усі ці питання наводять на мисль, що у схемі можуть бути задіяні співробітники банку.
До речі, це не перший випадок з Приватом. Приблизно аналогічний випадок описаний:
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/156347/
При цьому, банк обмежується загальними фразами у відповідь, і не видно результату його дій.
Приватбанк
Відповідь банку
17 серпня 2022, 15:18
Добрий день!
Описані вами операції доступні лише при наявності доступу до Приват24, який має бути лише у власника рахунку. Спробуйте згадати, чи не надавали ви доступ до вашого особистого кабінету третім особам.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Наші колеги проведуть додаткову перевірку стосовно вашої ситуації, по результату якої вам зателефонує наш фахівець.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
rinvaleri 17 серпня 2022, 12:07
В установках двойная конвертация отключена. Но банк продолжает снимать деньги с двойной конвертацией? Что происходит вообще? На горячую линию и в чат нельзя достучаться сутками
Приватбанк
Відповідь банку
17 серпня 2022, 12:44
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Александр Пасив 17 серпня 2022, 9:58
Хочу выразить благодарность Виктории Мирошниченко, Головний Офіс ПриватБанку
Напрямок якості та контролю внутрішніх процесів операційного блоку
Департамент по роботі зі скаргами. Я проживаю на окупированой территории и уже 2 месяца не мог зайти в приват 24. За это время я общался в онлайн чате со многими специалистами, но никто не мог помочь мне. Но Слава богу, вчера и сегодня моим спасением стала Виктория Мирошниченко. Она мне очень помогла. Дай бог Вам, Виктория здоровья и всех благ.
Приватбанк
Відповідь банку
17 серпня 2022, 10:57
Вітаємо!
Дякуємо Вам за теплі слова на адресу Вікторії. Вона, дійсно, любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову!
Окремо приносимо вибачення, що після звернення в чат у вас залишився неприємний осад. Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та проаналізувати якість наданої вам консультації в підтримці.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Hennadi2 17 серпня 2022, 7:59
Зараз проживаю тимчасово в США. Як біженець. Через місяць перебування в країні настала необхідність зайти в Приват 24. Спочатку програма запропонувала обновити її. Виконав запропоновані кроки реастраціі. Але додаток Приват повідомляє. Сталася помилка. Через деякій час. Після десятка спроб. Надійшло повідомлення, що код для входу надійде по SMS.
В результаті ніякого коду не отримав. Така сама ситуація як і автора відгуку з Польші.
Представник банку на його відгук не вказав шляхі вірішення. Відписався загальними фразами
Був ще один просторий відгук користувача, що він не має проблем із входом в Приват24 за кордоном. Але коментар також про все і взагалі. Можливо працівник банку.
Мені терміново потрібно погасити кредит в іншому банку. Як діяти.
Приватбанк
Відповідь банку
17 серпня 2022, 9:41
Добрий ранок!
Банк надає можливість увійти в Приват24 різними способами. Якщо відсутній мобільний зв'язок, то при вході система запропонує обрати «інший спосіб». Якщо при цьому у вас виникають труднощі, то наші колеги в чаті на сайті pb.ua з радістю допоможуть вирішити питання після ідентифікації.
Щодо відгуку автора з Польщі, то це інша ситуація і не пов'язана з вашою.
З повагою, ПриватБанк.

5

не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Вячеслав Ол 16 серпня 2022, 20:04
Раньше были замечания, но все они стали мелочью по с равнению с ужасным обслуживанием в другом банке.
Всё познаётся в сравнении.
Ставлю пятёрку.
Приватбанк
Відповідь банку
16 серпня 2022, 20:36
Добрий вечір!
Дякуємо за відгук! Ми не перестанемо розвиватись і вдосконалювати наші сервіси та обслуговування :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
olgamayer 16 серпня 2022, 19:45
Уважаемые представители Приватбанка! Когда будет добавлена альтернативная возможность получать оповещения? Я в прошлом своем обращении писала, что в стране ВОЙНА и у многих нет возможности получать смс так как отсутствует украинская мобильная связь! Или граждане Украины, что находятся на оккупированных территориях для Приватбанка уже не граждане Украины? На них плевать?
Суть проблемы. Мне, как и многим пользователям пришло оповещение, что нужна актуализация данных. Окей, загружаю документы и — вуаля! Подтверждение по смс! Вы реально не понимаете, что часть страны НЕ МОЖЕТ получить смс? Да, есть возможность подтвердить по ПИН коду, но, в чате 3 раза написала что нужен специалист и результата 0! Зачем создавать ненужные проблемы, почему не решить вопрос с получением кодов через WhatsApp или Viber? Телеграм еще есть! Нет, надо пол дня провести в чате, вылавливая специалиста! Неужели нельзя как-то решить этот вопрос?
Приватбанк
Відповідь банку
16 серпня 2022, 20:34
Добрий вечір!
З міркувань безпеки код для підтвердження не відправляється у месенджери.
Банк надає можливість увійти в Приват24 та підтвердити певні операції різними способами. Якщо відсутній мобільний зв'язок, то при вході система запропонує обрати «інший спосіб». Якщо при цьому у вас виникають складності, то наші колеги в чаті на сайті pb.ua радо допоможуть вирішити питання.
З початком повномасштабного вторгнення навантаження на службу підтримки виросло в рази. Наші колеги намагаються допомогти усім і роблять для цього все можливе. Вибачте за ці незручності.
Проблема вирішена
AlexeyBeley 16 серпня 2022, 13:52
13.08.2022 года мне заблокировали карту так как человек который купил у меня товар на сайте обьявлений позвонил в банк и сказал что он не получил указанную услугу. При этом в комментарии к платежу он указал именно сервис на котором делает покупку и номер сделки со мной по которой перевел деньги. В чате поддержки мне сказали что со мной свяжется представитель службы безопасности что бы получить мои обьяснения и доказательства законности получения перевода. Так как в течении следующих дней со мной никто не связался я оставил заявку о том что прошу связаться со мной представителя службы безопасности для урегулирования этого вопроса. не смотря на то что заблокированная сумма на карте 36000 гривен при проверки перевода всего на 9500, заявка уже больше дня висит со статусом даже еще не принятая в роботу, а девушка на горячей линии сказала что заявка будет рассмотрена в течении 7 дней! то есть получается, банк принимает решение по звонку отправителя заблокировать все ваши деньги, при этом совершеено не стремится у вас своего клиента получить какие то обьяснения или предложить варианты урегулирования вопроса! Что такого сложного получить от киента его обьяснение сложившейся ситуации и рассмотреть предоставляемые им документы что на это нужно 7 дней?! Я очень хорошо раньше относился к этому банку, но сегодняшнее отношение просто перевернуло мое представление о нем. При этом я являюсь членом Голд Клуба который типа должен как-то отмечаться в обслуживании и заслуживает хотя бы на то что если у него блокируют деньги то хотя бы на возможность дать пояснения и представить свою версию. Получается по заявке отправителя банку не нужна никакая проверка что бы заблокировать ваши деньги и блокировку они осуществляют мгновенно без вопросов и разбирательств, а вам что бы оправдать это зачисление нужно ждать пока кто-то через 7 дней соизволит вам позвонить! Очень не приятное впечатление и я прошу представителя банка вмешаться и обеспечить мне возможность представить свои аргументы СБ. Карта **** 7047
Приватбанк
Відповідь банку
16 серпня 2022, 14:43
Добрий день!
Питання в роботі у профільних фахівців. З вами додатково зв'яжуться.
Проблема вирішена
Олена Білецька 16 серпня 2022, 12:18
Дуже дивує політика банку при переведенні коштів у додатку Приват24. Спробувала превести суму трохи більше тисячі гривень на картку ФОПа за интернет-замовлення. Отримую автоматичну відмову без пояснення причин. Зателефонувала до служби підтримки, але також не отримала зрозумілої відповіді, чому операції автоматично скасовується. Дали лише рекомендацію зробити її в будь-який інший спосіб. Що за дискримінація за незрозумілими критеріями. Як можна довіряти банку, якщо у будь-яку мить ви не можете скористатися своїми же коштами без пояснення причини
Приватбанк
Відповідь банку
16 серпня 2022, 14:40
Добрий день!
Ми піклуємось про безпеку коштів клієнтів та приносимо свої вибачення, якщо дана ситуація доставила вам незручності. Операція була заблокована з міркувань безпеки. Як альтернатива, провести операцію можна в веб версії Приват24.
lasttrain1864 16 серпня 2022, 10:21
Являюсь клиентом банка с 2008 года, до недавнего времени нареканий особых не было. Но все изменилось, когда я имел неосторожность оформить кредит под названием — оплата частями. Перед этим просмотрел соответствующий сайт, вроде все нормально. Берешь 50000 грн. разбивают на периоды, комиссия при оплате части кредита 4.5%. Возвращаешь 54 000 грн. Устраивает все. Беру кредит, предоставляют договор — в нем те же условия — берешь 50 000 грн., отдаешь 54 000 грн. Четко прописана ответственность за несвоевременный возврат, плюс главное условие — в день снятия банком очередного погашения на карточке должна быть соответствующая сумма. Тоже понятное и законное требование. И ВСЕ. Вопросы появились уже на следующий день, когда скинули деньги на мою универсальную карточку, где были и мои личные деньги, А НЕ ВЫДАЛИ ПРОСТО КРЕДИТНУЮ КАРТОЧКУ С СУММОЙ КРЕДИТА. Вроде бы мелочь, но она сыграла злую шутку. Появляется на карточке надпись «кредитный лимит» и «задолженность». При чем кредитный лимит включает не только кредитный средства, но и твои личные деньги. Заметьте я о кредитном лимите не просил и документа о нем не подписывал. Оказывается с этого момента банк подменяет понятие зафиксированное в договоре «кредит» на понятие «кредитный лимит», чего нет ни в договоре, ни в рекламных условиях, ни на сайте, то есть по сути рекламируется лживый продукт, который затягивает на шее человека кредитную удавку без его ведома.
Я как взрослый и порядочный человек по взятому кредиту в первых 2 дня погасил сразу же 17 000 грн. из 6 платежей осталось 4, думаю за сентябрь и октябрь погашу все, хотя последняя дата возврата кредита 14 декабря. Месяц проходит, а цифры так называемого «кредитного лимита» прыгают, ведь я пользуюсь карточкой, что-то вношу, что-то трачу. Подходит 14 августа, на карточке достаточная сумма для погашения кредита списывается, я пытаюсь уменьшить кредитный лимит до размера кредита. А не тут то было. С меня на ровном месте списывают 3000 грн., при чем эти списанные деньги нигде по выписке не проходят. Набираю телефон колл-центра, разговор был долго-жуткий. Мадам на том конце провода оперирует моими тратами, а на мой резонный вопрос, а какое отношение вы к ним имеете, ведь я своевременно погашаю кредит, осталось три выплаты, был ответ, но у вас же кредитный лимит. Я переспрашиваю- я ведь подписал договор на кредит, а не на кредитный лимит, что это и на каком основании. И клещами из нее выдавливаю фразу, что кредитный лимит — ЭТО И ЕСТЬ РЕАЛЬНАЯ ПЛАТА ЗА ПОЛЬЗОВАНИЕ КРЕДИТОМ. ЗАНАВЕС!!! Ни на сайте, ни в договоре об этом ни слова, то есть потенциальная жертва, которая хочет взять кредит по этой схеме получает неполную, неправдивую, а попросту лживую информацию. При выдаче этого кредита — оплата частями — вам никто ничего не объяснит, что понятие кредит будет заменено на понятие «кредитный лимит» и погашение вами кредита, ни в коем случае не есть выполнение условий договора. Выполнением условий договора будет погашений именно кредитного лимита.
В тот же день я досрочно погасил еще одну часть кредита, а 15.08. пошел в отделение сел напротив сотрудника, сказал, что хочу все погасить и разойтись с этим …, извините, долбаным банком по кредиту. После моего вопроса, какова стоимость пользования кредитом, она подтвердила цифру, сказанную накануне работником колл-центра. Я молча перевел деньги, погасил кредитный лимит, после чего погасил кредит.
А теперь самое интересное — стоимость пользования кредитом на протяжении одного месяца в сумме 50 0000 грн. в государственном банке Украины — Приватбанке — составляет 23 000 грн. Плюс 4 000 грн. проценты по договору. Но дальше еще интересней — помните — списание 3000 грн. после понижения кредитного лимита — эти деньги нигде не отображаются, от слова совсем. Точно также не отобразилась сумма в 20 000 грн. От слова вообще, т. е. этих двух сумм — 23 000грн. -платы за лимитный кредит, а попросту платы за полученный кредит, вы не увидите нигде, даже в заказанных справках. Более того в течение часа с приложения «оплата частями» полностью был стерт кредитный договор между мной и банком и график погашения. ЗАМЕТАЮТ СЛЕДЫ.Простая мошенническая схема. Государственный банк работает как обыкновенная финансовая контора «швидко гроші». БРАВО.
Понятно, что во многом виноват сам, с себя вины не снимаю. Но информация, предоставленная этим гадюшником под названием Приватбанк и некомпетентность сотрудников, которые все оформляли — зашкаливает. Почему не написать правдивую информацию на сайте, чтобы потенциальный клиент понял, что взяв 50000 грн. кредита и выплатив проценты по этому кредиту, у клиента все только начинается, поскольку понятие кредита полностью перекрывается понятием «кредитный лимит», которого нет ни в договоре, ни на сайте. Об этом термине молчат сотрудники банка.
И вишенка на торте — еще через час они мне присылают уведомление, что кредитный договор закрыт в свзяи с полным погашением, а кредитный лимит полностью заплачен и… ОНИ МЕНЯ БЛАГОДАРЯТ, ЧТО Я ИХ КЛИЕНТ!!! Ответ они получили незамедлительно, начали мне отвечать, но нигде и никак не признают, что дают лживую информацию об этом гребаном кредите.
Суть поста — не делайте моих ошибок, не берите ничего в этом банке- он нечистоплотный и это я на своей шкуре испытал по полной мере. Сказка ложь, да в ней намек — добрым молодцам урок.
Конечно же, я обращусь и в Нацбанк и в Минфин, пусть они проверят качественность этого кредитного продукта под названием -оплата частями, почему по нему не предоставляется полная информация и почему идет подмена понятий. Хотя в нашей стране в справедливость верю с трудом, тем более в такое тяжелое время.
Приватбанк
Відповідь банку
16 серпня 2022, 11:13
Добрий день!
Оплата частинами — це споживчий кредит, що надається клієнту у разі придбання товару/оплати послуги в торгово-сервісних підприємствах та/або інтернет-магазинах.
Процентна ставка становить 0,01% на місяць від загальної суми договору.
Перший платіж у момент оформлення кредиту «Оплата частинами» – без процентів.
Виходячи з вашого відгуку, мова йде не про Оплату частинами, а про інший вид кредитування. Ми завжди радимо клієнтам ознайомитись з умовами кредиту, який плануєте взяти, ще до його оформлення, щоб в подальшому не виникало хибної думки щодо наших тарифів та послуг.
Що ж до картки Універсальна, то такий тип картки за умовчанням в Приват24 має інформацію про доступний баланс і розмір кредитного ліміту, якщо ліміт відсутній буде вказано «кредитний ліміт 0грн».
Якщо у вас вже був використаний кредитний ліміт на картці на момент оформлення іншої кредитної угоди це не означає, що ці два кредити є або стали одним кредитним договором. Адже кредитний ліміт на картку, Оплата частинами та Кредит готівкою це різні кредитні програми.
На нашому сайті прозоро описані всі умови кредитування по всім продуктам банку, а у разі виникнення питань фахівці в онлайн підтримці завжди радо нададуть консультацію.
На жаль, у відгуці недостатньо даних, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти і допомогти вам розібратись в питанні. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
NatalyV 15 серпня 2022, 22:05
В конце февраля 2022 года мои сын и родной брат выслали мне материальную поддержку в размере 1000 долларов swift переводом. В связи с тем, что перевод был из России, банк мне деньги не выплатил. Однако сумма осталась у банка. Обратно сыну деньги не вернули. Мне регулярно приходят сообщения о задолженности. Я сейчас нахожусь в Болгарии. Несколько месяцев была на дотации и гуманитарной помощи, сейчас нашла работу, которая даже жилье не оплачивает. Прошу рассмотреть вопрос либо возврата денег отправителю сыну или выплата мне на карточку, чтоьы я могла хоть отчасти погасить задолженности. Эти санкции нужно рассматривать индивидуально. А если не выплачивается переводы, не присылайте сообщения о задолженнносиях. Других родственников, кто мне помог бы у меня нет. Это несправедливо и некорректно.
Приватбанк
Відповідь банку
16 серпня 2022, 9:44
Доброго ранку!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Постановою правління Національного банку України «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» від 24 лютого 2022 року № 18 встановлено, що уповноваженим установам забороняється здійснювати будь-які валютні операції учасником яких є юридична або фізична особа, яка має місцезнаходження (зареєстрована/постійно проживає) в Російській Федерації або в Республіці Білорусь.
Проблема вирішена
cherepakhin 15 серпня 2022, 19:38
Відділення за адресою: Київ, вул. Генерала Алмазова, 2
Розмістив депозит онлайн у долларах на 3 міс.
Після розірвання договору отримати суму свого вкладу у валюті у відділенні сказали немає можливості.
Є доступним тільки виведення коштів на віртуальну долларову картку (з подальшим замовленням валюти і виводом коштів) Що я і зробив.
Але при цьому потім вияснилось утримується комісія у розмірі 1% від знятою суми. Це що виходить? Я розмістив депозит у розмірі 5 тис долларів (за 3 місяці отримав прибуток у розмірі 0,87 центів), а коміссії заплатив у розмірі 50 долларів щоб отримати власні кошти назад. Тобто розміщуючи депозит онлайн ти приречений тримати його там вічно? або отримаєш менше ніж вклав, оскільки наявна комісія?
Приватбанк
Відповідь банку
16 серпня 2022, 10:17
Добрий день!
Суму з вкладу після його розірвання за строком банк повертає в повному обсязі. При розірванні вкладу можна замовити готівку в Приват24 для зняття з депозиту на суму не більше суми вкладу, або відкрити картку, на яку виплатити кошти з вкладу і потім розпоряджатись ними, як побажаєте, в тому числі, також можна замовити і зняти готівку в касі.
У вашому випадку достатньо було при створенні картки обрати Картку для виплат у валюті вкладу. У такої картки, пластикової чи віртуальної, відсутня комісія за зняття готівки та зарахування коштів на неї з вкладу. Ми прозоро розповідаємо про всі тарифи і розмістили їх у відкритому доступі на нашому сайті, а у разі виникнення питань наші колеги в підтримці завжди раді прийти на допомогу.
Наші колеги перевірять інформацію щодо наданої вам консультації та зв'яжуться за результатом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
galinkaben 15 серпня 2022, 16:54
У зв’язку з сітуацією в Україні мушені були переїхати за кордон.
Наразі Приватбанк вимагає пройти актуалізацію даних, але банк не приймає договір оренди на англійскій мові.
ARC (Alien Registration Certificate, Кіпр) також не приймає.

Як пояснив оператор «спробуйте зробити нотаріальний переклад, можливо підійде». Але ж робити переклад з 6 сторінок, який можливо підійде, в мене немає можливоті.
Також договір оренди на чоловіка, тому в банку не можуть дати чітку відповідь які саме документи треба завантажити щоб пройти актуалізацію.

Тобто люди які виїхали за кордон з окупованих теріторій не зможуть використовувати свої рахунки.
Приватбанк
Відповідь банку
15 серпня 2022, 17:25
Добрий день!
Актуалізувати дані знаходячись закордоном можна через Приват24 надавши один з цих документів:
• довідка житлово-експлуатаційної організації;
• довідка правління житлово-будівельного кооперативу;
• договір про купівлю-продаж житлового будинку (квартири) на материковій території України або найм (оренду) житлового приміщення на ім’я фізичної особи-нерезидента;
• довідка, яка видана уповноваженою особою лікувально-профілактичного чи лікувального закладу;
• довідки, яка видана уповноваженою особою готелю, кемпінгу, санаторію, будинку відпочинку, мотелю, лікувально-профілактичного чи лікувального закладу.
Також можна надавати документи, що підтверджують отримання статусу біженця або статусу особи, які потребують додаткового захисту. Документи на іноземній мові мають бути з перекладом на якому є апостиль (печатка).
Проблема вирішена
micks 15 серпня 2022, 10:57
10 серпня у м.Самбір по вул. Лемківська 3Б я мав необережність скористатись терміналом Приватбанку. Вставив свою карту в термінал пройшов авторизацію, вибрав пункт поповнити карту, і вставив купюру 200грн. Термінал 200грн. взяв і якось раптово перезавантажив меню (вийшовши з мого меню) і включив стандартне меню нового клієнта. Я одразу зателефонував на 3700, і почав розповідати що сталось, натомість оператор Приватбанку сама назвала суму 200грн. тобто вона її побачила в системі, і запропонувала що створить заявку на повернення коштів. Мені одразу на телефон пришла смс з текстом що створена така заявка 25226704 з терміном виконання 3 дні. Чемно чекаючи 3 дні, я не отримав ніякої відповіді ні смс-ки, гроші на карту не повернулись.
Сьогодні 15 серпня, після вихідних я зайшов в Приват24 де прочитав що мені відмовлено і кошти не повернуть. Сьогодні я ж ще раз передзвонив на 3700.
Тобто виходить що Приватбанк кидає людей на гроші?
Чекаю відповіді!
Приватбанк
Відповідь банку
15 серпня 2022, 16:15
Добрий день!
Фахівці опрацювали ваше звернення. Радимо перевірити виписку по картці в своєму Приват24.
Євгеній Вдовін 14 серпня 2022, 22:21
Сьогодні 14.08.2022 році в Києві на вднг, ми разом з дружиною хотіли зняти кошти з банкомату приватбанку. Карти Приватбанку не мали адже, на зараз будучи у двух відділень немає пластику, чекайте кажуть неділю, але це ще терпімо.Про тев банкоматі можна зняти по qr коду, відсканувавши qr код ми вписали суму 25000 грн і натиснули далі, після чого банкомат написав: сталася помилка, кошти з карти не будуть списані. Але зайшовши в Приват24 ми побачили, що кошти списали. Звернувшись на гарячу лінію сказали Ваша заявка прийнята і чекати до 14 днів. На наші питання, як ми маємо зараз розрахуватися в лікарні, адже ці кошти нам потрібні були на це, нам відповідають спеціально заготовленими фразами, заявка прийнята чекайте. Бісить те, що як намалювати людям кредитні ліміти і тд, то вони знаходять час, щоб кожен день дзвонити, а як вирішити такі питання, то чекайте. Раніше такі ситуації були, але їх вирішували за 1−2 годину. Зараз же сервіс упав. У зв’язку з цим хотіли поділитися з іншими, який сервіс така і оцінка. І ми чекаємо гроші назад на карту.
Приватбанк
Відповідь банку
15 серпня 2022, 9:59
Доброго ранку!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
В деяких випадках для опрацювання заявки на повернення необхідне проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково інформуємо клієнта.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Karl777 14 серпня 2022, 15:51
Шахраї використовуючи підробну сторінку сайту оголошень olx 07.08.2022р., дізналися дані по моеї кредитної картки ПриватБанку, поки я ії блокував і дозвонювався в банк з приводу блокування даної платіжної операції, вони зняли 40000 грн. Звернення в банк по поверненню коштів ніякого результату не дало! Кажуть операція пройшла нічим допомогти не можемо!!! Я кажу що є звернення в поліцію, іде розслідування корінець справи прилагаю. Вибачте нехай, поліція вам допоможе, а ми не можемо! В поліцію кажуть що Пріват- то є єдиний банк котрий не робить повернення коштів в разі шахрайства. Всі інші банки ідуть на зустріч по зверненю про шахраїв і вертають кошти. То цє є підтримка шахрайства??? Висновки робить самі…
Приватбанк
Відповідь банку
14 серпня 2022, 17:55
Вітаємо.
В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
Правоохоронні органи можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 серпня 2022, 14:50
Відгук не зарахований (на 16.08.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема вирішена
sergio2805 14 серпня 2022, 13:06
Відділення за адресою: Суми, вул. Харківська, 4
В ореденой раз данный банк оставил меня без денег, с карты списали средства, а не выдали, и я как клиент без денег и должен ждать от 1 до 14 дней, когда будет инкассация, данная ситуация уже 3 раз со мной, почему я должен нести дискомфорт?
Приватбанк
Відповідь банку
14 серпня 2022, 16:15
Вітаємо.
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Stenli2012 14 серпня 2022, 10:32
В Телеграмме с аккаунта Приват24 пришло сообщение: «Доброї ночі.У Приватбанку почалися виплати Для всіх Українців 6 500 грн з «єПідтримки» для тих, хто через війну втратив роботу/житло. Майже 500 тисяч українців вже отримали кошти — їх можна витрачати без обмежень.
Українці, які змушені були покинути дім через активні бойові дії, отримають допомогу на проживання від держави у розмірі 3000 гривень на кожну дитину або людину з інвалідністю, та у розмірі 2000 гривень на кожну іншу особу.

Підкажіть чи зручно провести верифікацію зараз онлайн?"
Потом был звонок в 5−30 утра.

Когда я позвонила на горячую линию Приватбанка, мне заявили буквально следующее: Вы пострадали? Нет? Мы не будем сообщать в нашу службу безопасности — нас это не касается.
На резонно замечание- но могут пострадать другие!!! Ответ был тот же — мы не будем тревожить нашу службу безопасности.
Приватбанк
Відповідь банку
14 серпня 2022, 13:30
Вітаємо.
ПриватБанк, як і багато інших банків, багато років бореться з подібним видом шахрайства. На жаль, технічних можливостей блокувати подібні сторінки на етапі створення зараз дійсно немає.
Ми постійно попереджаємо клієнтів про те, що банк не виплачує гроші за будь-які опитування, верифікації. Ведеться робота з аналізу нестандартних платежів, і це дозволяє блокувати платежі шахраям.
Вся інформація в першу чергу публікується на офіційних джерелах. Будь ласка, орієнтуйтеся на них, а в разі сумніву — звертайтеся зручним способом в клієнтську підтримку банку.
Проблема вирішена
Вячеслав Фількорн 13 серпня 2022, 18:33
При снятии своих личных денег с банкомата за границей банк требует зделать селфи с карточкой напротив банкомата Иностранцы смотрят на это все безобразие и ничего не понимают, они просто в шоке, до чего додумались, руководители Приватбанка. Эти работники, даже не понимают что своими выдумками они позорят и страну и наш народ неговоря уже про имидж банка который, с каждым годом все ниже и ниже.
Приватбанк
Відповідь банку
14 серпня 2022, 10:47
Добрий день.
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за залишеними в заявці даними. Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані та допомогти розібратись в ситуації.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝