×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Самый ужасный банк
Вже уточнюємо інформацію по вашому випадку. По результату напишемо вам в приватні повідомлення.
Коментарі (21)
Приват Банк заблокировал все счета
23.08.2022 Приват Банк заблокировал все счета, ФОП и как физ лица.
до этого была проверка финмониторингом суммы которая заходила на счет, это было 4.08.2022, все документы на запрос финмониторинга были предоставлены и деньги зашли на счет без проблем, в запросах было много всего, а так же просьба описать модель бизнеса, как я работаю. То есть все было хорошо.
23.08.2022 приходит письмо где банком принято решение об отказе в деловых отношениях, никаких запросов от финмониторинга, менеджера и т. д.
по номеру 3700 и в чате стандартная отписка. поехал в отделение, там тоже ничего не видят, но руководитель узнал через свои связи, что принято решение на основании того что я много получаю денег на счет, но мало трачу на закупки. Это конечно треш полный, так как закупки производятся не только с этого счета, но и с других. При том что месяцем ранее они уже задавали те же вопросы и все устроило! Но спросить хоть что-нибудь в этот раз никто не удосужился. Предлагают только принести счета куда перевести деньги, но я с этим не согласен, так как по сути меня обвиняют в каком-то преступлении, не имея на то ни каких причин. Если человек который принимал решение, делал это исходя из своего понимания мира и бизнеса, то я думаю что ему точно не место в банке, так как знаний там ноль! Если в ближайшее время ситуация не будет решена, буду обращаться в НБУ и в МинФин, ну, а далее в суд.
АТ КБ ПриватБанк чітко та сумлінно дотримується вимог чинного законодавства України. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, Ваше обслуговування у банку обмежене.
Коментарі (7)
Нет возможности удалить аккаунт
Якщо ви більше не плануєте бути нашим клієнтом— достатньо закрити усі рахунки. Акаунт не видаляється.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (5)
ПриватБанк снял все денежные средства с моей банковской карточки.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Якщо в банк надходить платіжна вимога від приватного виконавця — ми не можемо відмовити в списанні коштів з карткового рахунку.
Дізнатись контактні дані виконавця для уточнення інформації щодо вашої ситуації можна перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors.На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
У випадку додаткових запитань — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Коментарі (8)
В Привате по всей Украине нет наличного доллара
Ваша заявка на замовлення готівки була скасована по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот з-за кордону. Ми приносимо вибачення за надані незручності. Бачимо, що ви вже сформували нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — ви отримаєте про це повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (6)
Неправильное отображения баланса карты или что-то другое?
Радимо вам замовити виписку по картці та порахувати по ній витрати і зарахування. Отримати таку виписку можна в Приват24, в меню: 'Сервіси — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Виписка по картці / рахунку'.
Вибираєте картку, період, мову і натискаєте кнопку 'Сформувати'.
Виписка відкриється в новому вікні з можливістю зберегти або роздрукувати.
Якщо після підрахунку у вас виникнуть запитання щодо операцій по вашій картці — надайте, будь ласка, детальну інформацію приватним повідомленням.
Написати коментар
Відгук про обслуговування працівниками Приватбанка.
Вдячні вам за такі теплі слова! Ми поруч 24/7 :)
Коментарі (1)
Диджитал карта
Написал в тех. поддержку где мне ответили что создали заявку по моему вопросу (просто номер карты мне нужно, але!) и спустя сутки мне придет ответ. Прошло несколько дней я так ничего и не получил.
Я понимаю война, понимаю что много проблем, но столько времени тратить на подобные вопросы…
Якщо у вас немає можливості самостійно відновити доступ то з цим можуть допомогти наші колеги в онлайн підтримці на сайті банку pb.ua. В чаті фахівці зможуть вас ідентифікувати належним чином.
Коментарі (11)
Банкомат не выдал деньги
Позвонил 3700 сказали ждать инкассации, заявка 25308380.
Платіж №: 62889485126DB, разве не возможно проверить банкомат по ошибкам и операциям чтобы сразу решить вопрос?..
Как и где теперь снимать деньги непонятно… На кассу в отделение ходить только наверное.
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Коментарі (1)
Відмова клієнтам Приватбанку в перерахуванні оплат на р/рахунки мого ФОП
Рахунки ФОП Дацік В.В. відкриті в 2-х банках: Альфа банк та Універсалбанк.
Я не являюсь клієнтом Приватбанку.
Дозвонитись до банку не має можливості. Робот не пропускає з питаннями або каже, що мій номер не зареєстрований в банку і завершую розмову.
Можливо через цей портал я зможу отримати інформацію, чому мої покупці-клієнти Приватбанку не можуть оплачувати товари на розрахункові рахунки мого ФОП?
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити детальнішу інформацію по платежам.
Коментарі (1)
Оплата частинами — найбільш таємнича загадка приватбанку навіть для працівників!
Через деякий час я знову зателефонував в кол-центр по даному питанню, відповідь як зазначено в методичці: «банк сам обирає в автоматичному режимі — а як той режим працює не знає ні одна людина!»
Ну «ефективні менеджери» ПриватБанку дуже добре попрацювали над алгоритмом вибору людей по оплаті частинами… якщо миттєва розстрочка вигідна для заробітку — її дають всім тому що при знятті коштів шахраями відсотки повинні будуть платити звичайні люди, а оплата частинами для тих хто все вчасно платить і має постійний позитивний баланс банки очевидно не досить вигідно…
Побажання: змініть вже нарешті методичку відповідей операторів на запитання ваших клієнтів, а то вже пройшло більше 7 років, й керівництво банку помінялись, й націоналізували, а відповіді операторів такі й лишились :) також продумайте все ж умови за якими можна користуватись вашими продуктами «оплата частинами» хоч якось зрозуміло, за якими критеріями їх дають, за кредитним рейтингом — він чудовий (по даним УБКІ), просто не зрозуміло чому інші банки дають оплату частинами без проблем, а у вас якісь постійні складнощі, якщо почитаєте попередні коментарі роки за три то зрозумієте, що війна тут геть ні до чого, як кажуть ваші представники кол-центру, тому що такі самі проблеми у людей були 3−5-7 років назад…
Як вами було зазначено, банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту. Серед них також враховується кредитна історія та рух коштів по рахунках, однак це не єдині критерії на підставі яких банк приймає остаточне рішення, тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу.
На даний момент банк займається відновленням кредитуванням клієнтів, тому ліміти з Оплати Частинами повертаються поступово та переглядаються автоматично. Якщо наразі на картці встановлено кредитний ліміт, а за сервісом «Оплата частинами» його немає, то в такому випадку ми радимо очікувати. Банк може переглянути своє рішення в майбутньому.
Коментарі (2)
Д.Н. О. Забрати свої гроші НЕМОЖЛИВО.
Наші колеги перевірять інформацію по наданій вам консультації та зв'яжуться за результатом.
Коментарі (3)
Закриття рахунку
Так ось що в результаті ми маємо: Банк відмовляється видавати кошти готівкою, відмовляється переглянути рішення та ще раз вникнути в пояснення щодо джерела походження коштів, відмовляється перераховувати мої кошти на благодійність яка так потрібна нашій країні зараз. Чому бюрократія досі бере верх в Україні?
Ми проведемо роботу з фахівцем чату, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому.
Для перерахування залишку коштів на рахунки іншого банку або на підтримку ЗСУ необхідно написати відповідну заяву. Це можна зробити у відділенні банку або надати фото/скан заяви на аркуші формату А4 в чат. Як бачимо, приклад заяви раніше вам був наданий.
Коментарі (4)
Заблоковано гроші підприємця
У відповідності до чинного законодавства та Умов і Правил надання банківських послуг банком було розглянуто ваше питання. За результатом проведення перевірки відповідальними фахівцями раніше вам була надана інформація у відповіді на електронну пошту.
Коментарі (2)
Не можливо отримати валюту з картки
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (1)
Банк краде кошти клієнтів при знятті коштів у банкоматах.
Напишіть, будь ласка, в приватному повідомленні контакти вашого чоловіка, щоб ми могли перевірити інформацію та допомогти розібратись.
Коментарі (3)
Приватбанк порушив право на зняття готівки за кордоном в рамках обмежень НБУ
1. Клієнт в Хорватії хоче зняти куни (HRK) в банкоматі через GooglePay
2. Банкомат вже почав шелестіти своїми коліщатками але наприкінці сказав що вибачай, не можу видати готівку.
3. В цей час приватбанк прислав повідомлення, що гроші списались
4. Пройшов деякий час и приватбанк прислав повідомлення що операція була скасована і гроші повернуто на рахунок.
Ось так це виглядає в приват24
19.08.2022 13:46 Зняття готівки Картка Універсальна Голд (****8694) DSTWO ID=7893038803 12536.11 грн 2422.00 HRK
19.08.2022 13:40 Зняття готівки Картка Універсальна Голд (****8694) Банкомат SAVSKA CESTA 150, ZAGREB -12536.11 грн 2422.00 HRK
У клієнта відразу з’явилось передчуття, що на цьому тижні приват нічого не видасть, тому що його працівники не передбачили такий випадок.
21.08.2022 клієнт всеж таки вирішує спробувати зняти готівку з цієї ж картки ще раз і розуміє що чуйка його не підвела, бо банкомат пише що клієнт вичерпав свій ліміт
Щож, всяке буває, але ж ми маємо супер підтримку для клієнтів тож пишемо туди щоб вирішити це питання в ручному режимі.
В підтримці клієнту відповідає працівник з табельним номером «302586».
Згідно логіки працівника служби підтримки ліміт вичерпався тому що була транзакція «зняття готівки», а повернення цієї готівки ніяк не впливає на ліміт.
Навіть більше, працівник припустив що клієнт міг отримати готівку, а потім поповнити карту і вимагати скасування ліміту щоб зняти готівку ще раз,
тобто працівник служби підтримки нахабно звинуватив клієнта у шахрайстві.
За логікою працівника клієнт зняв з гривневої карти валюту HRK, потім якось запхав цю валюту на цю ж картку назад щоб знову її зняти.
Звісно ніяких офіційних документів щодо того що «повернення ніяк не впливає на ліміт» працівник не надав.
Крім того він не надав навіть контактів свого керівництва мотивуючись «ЗУ про захист персональних даних», таке враження
що керівники приватбанку користуються приватними поштовими адресами та приватними номерами телефонів тому їх не можна росповсюджувати.
Клієнту було рекомендовано дзвонити на 3700 або на ще якийсь номер.
Вирогідність того що на 3700 буде такий самий «розумник» як і в чаті досить велика, тому я пишу цей відгук тут щоб не марнувати свій час на розїяснення тривіальних речей.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані та розібратися в ситуації.
Коментарі (13)
Осторожно мошенничество
Заказал деньги через приват 24
Теперь получаю каждый день сообщения о том что по техническим причинам мой заказ переносится ещё на день вперёд
Для банка и сомневаются мой номер телефона 0965466604
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Написати коментар
Вирішення питання зміни фінансового номер телефону
Вікторія буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Написати коментар
Жахливе обслуговування
Враховуючи невелику кількість монет, яку надає НБУ, здійснювати продажу в усіх без винятку відділеннях недоцільно. Виходячи з параметрів клієнтської бази, розташування та навантаження на касові вузли було визначено перелік відділень для продажу нумізматичної продукції.
Нумізматичну продукцію можна придбати лише у визначених відділеннях, звернувшись до каси відділення.
https://privatbank.ua/premium-banking/coins
Написати коментар