×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.9 | 45.9 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Не прийшли гроші.
Отримувач з квитанцією може звернутись до підтримки банку для перевірки надходжень.
Написати коментар
При заявленной возможности создать карту онлайн и актуализировать данные — отправляют в отделение.
Якщо при верифікації ви вказуєте не ті дані, які засвідчували в банку — дистанційно, на жаль, немає змоги вирішити ваше питання, адже ми не можемо вас ідентифікувати як клієнта та це наражає на ризик втратити свої кошти. Тому, просимо віднестись з розумінням такої перевірки.
Коментарі (1)
Про услугу «Оплата частями» от Приватбанка
Абсолютно не понятное мне решения, платежи вносил постоянно даже во время кредитных каникул, работать официально продолжаю, зарплату получаю, так, что же тогда банк не устроило, что он не пересмотрел свое решение? Хотелось бы знать какие у них критерии отбора для установления лимитов.
Банк займається відновленням кредитуванням клієнтів, тому ліміти з Оплати Частинами повертаються поступово та переглядаються автоматично.
Нагадаємо, щоб мати суму для покупок в Оплату частинами, найважливіше — це активна кредитна картка :)
Такі фактори, як операції по картці, наявність депозитів за отримання виплат на картку для виплат значно підвищують шанси отримати бажаний ліміт.
Написати коментар
Проблема с выдачей наличных
Т.к.нахожусь в ЗСУ, не могу ездить туда в любое время.прошу разобраться в данной ситуации.
В случае повторного отказа в выдаче денег 24.о6.22 буду вынужден обратиться в контролирующие органы и разместить порочащую информацию в соцсетях.
Надеюсь что мое обращение решиться положительно.
Вибачте за можливі незручності. Наші фахівці вже проводять перевірку стосовно вашої ситуації, за результатами якої вам зателефонує наш співробітник.
Написати коментар
Людоедская политика ПриватБанка
Начисляется процент по кредиту, карта уже уходит в минус, присылают рассылки с требованием погасить, после того как удалось по чату связаться с сотрудником банка, я задал вопрос, скажите мне где находится любое отделение банка или банкомата в Мариуполе и я сразу же погашу задолженность, на что был ответ, в Мариуполе не сможете ищите другие варианты. Вот спасибо ПриватБанк, проблем мне сейчас в Мариуполе не хватало, так ещё и вы, нет чтоб какую то отсрочку давать людям в окуппированых городах…
Банківська система повинна працювати, аби забезпечувати і передову, і тил. Економічний фронт також дуже важливий для перемоги. І тому з 1 квітня ми частково повернули деякі тарифи, при цьому знизивши їх порівняно з довоєнним рівнем.
Враховуючи поточну ситуацію, деякі відділення тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на карті відділень за посиланням https://privatbank.ua/map.
Більше інформації про обслуговування клієнтів під час війни та заходи, які ми робимо для підтримки клієнтів, — на спеціальній сторінці сайту https://privatbank.ua/help.
Коментарі (2)
Відмовляються обслуговувати без причин
Тепер не знаю, що мені робити. Зарплату можу отримувати лише на Приват, а з ним такі проблеми, та й ще у воєнний час. І від роботи не хочу відмовлятися через такий неприємний момент!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Коментарі (4)
Списання грошей з карти
На даний момент не бачимо по вашій картці єПідтримка операції про яку ви говорите. Сама картка єПідтримка відображається в вашому Приват24 і по ній можна переглянути, як баланс, так і виписку. У разі, якщо б по картці єПідтримка було зарахування 1000грн і після того переказ цих коштів на ЗСУ, ця інформація відображалась би у виписці по картці. Виходячи з описаної вами ситуації, ймовірно, що при здійсненні згаданого у відгуці платежу на користь ЗСУ вами були введені дані картки Універсальна і проведена оплата саме з неї. Адже у разі оплати з іншої картки, кошти списались би з тої картки, дані якої були введені при здійсненні операції. Радимо переглянути виписку по картці у вашому Приват24.
Коментарі (2)
Не зарахували кошти через термінал
Перепрошуємо за незручності. Для вирішення питання ви можете звернутись до наших колег в підтримку на сайті https://privatbank.ua/ або https://next.privat24.ua/, щоб фахівці могли ідентифікувати вас належним чином і подати заявку на повернення коштів.
Написати коментар
Банк блокирует карты без всяких оснований.
На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати, щоб перевірити інформацію. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактних даних.
Написати коментар
Все проблемы клиентов решаются проигрыванием гимна Украины часами!!!
Ну что еще сказать? И так уже все ясно и всем…
Перепрошуємо за незручності. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти і допомогти у вирішенні питання.
Коментарі (3)
Приват вважає своїх клієнтів за дурнів?
Шкодуємо, що наші комунікації, які покликані розповісти про сервіси або нагадати про їх особливості і зручні функції викликають у вас такі емоції. Що ж до кредитного ліміту, зазначимо, що згідно умов договору банк самостійно визначає розмір кредиту, який може дати клієнту для використання. При розрахунку використовується математична модель з великою кількістю змінних, кожен з яких має свою вагу і тому виділяти один фактор було б некоректно. Наявність активної картки Універсальна дає змогу накопичувати позитивну історію користування карткою і в будь-який момент спробувати подати заявку на збільшення ліміту.
Ми можемо відключити комунікації інформаційного характеру на ваш номер, якщо ви надасте його нам в приватному повідомленні.
Коментарі (3)
Кидалово від Привата?
З рахунку списали 3805.
Не одноразове звернення на 3700 результату не дали. :(
Оператори розповыдають все що завгодно, крім того чому в підтвердженні одна сума, а списують іншу. :(
Про те скільки в мене заберуть грошей я дізнаюся вже після оплати?
В ситуації, коли оплата здійснюється за послуги поштового перевізника вона проводиться без комісії, як і звичайна оплата через інтернет. При оплаті так званого «Накладеного платежу», зазвичай, операція зі сторони поштового перевізника проводиться, не як оплата послуг, а як Р2Р платіж, тобто, платіж з картки на картку, яким ця операція фактично і являється. Відповідно до діючих тарифів за проведення платежів з картки на картку, в тому числі не через Приват24, а із застосування сторонніх сервісів, передбачена комісія — https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke
Проводячи платіж через сайт чи додаток поштового перевізника має відображатись інформація про те, що оплата послуг перевізника і сплата «Накладеного платежу» це дві окремі операції і друга з них проводиться, як платіж на картку.
Коментарі (5)
Насчитали долг, хотя платёж был внесён вовремя
Фахівці займаються вашим питанням і зв'яжуться за результатом його розгляду.
Коментарі (1)
В мене викрали картку, зняли з неї гроші, а банк каже, що Я не дотримався «рекомендацій безпеки»
Звернувшись у службу підтримки, мені порадили подати заяву у поліцію (що Я і зробив), а також створили заявку на відшкодування. І сьогодні мені прийшла відповідь: «На жаль, ми не можемо повернути гроші за заявкою. Не було дотримано заходів безпеки під час використання банківських продуктів».
В мене не був написаний пін-код на картці, в мене не було його на парці, в мене він був тільки в голові. Як зловмисники змогли пройти перевірку пін-кодом Я не знаю, а також не розумію що саме мені треба було зробити, щоб «дотриматись правил користування».
Дуже сподіваюсь, що поліція допоможе знайти зловмисників, а від вас Я вимагаю відшкодування згідно зі статтею 9 Федерального закону від 27.06.2011 N 161-ФЗ (ред. від 02.07.2021) «Про національну платіжну систему». Пишу це тут, а також просто зараз напишу в підтримку на вашому сайті.
Щоб мати можливість зняти готівку з картки або здійснити оплату карткою в торговій точці необхідно знати ПІН-код картки, який відомий лише клієнту власнику картки і не зберігається в банку у відкритому незашифрованому вигляді.
Якщо ви вже звернулись до правоохоронців із заявою про шахрайство необхідно очікувати завершення розслідування.
На нашому сайті ми розмістили дієві поради, які допоможуть не стати жертвою шахраїв:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (2)
Оператор Юлія допомогла вирішити питання,в дуже короткий срок,яке дуже допомогло.
Дякую ще раз оцінка обслуговування 10/10.
Дуже вдячний вам за допомогу!)
Мирного неба над головою!)
І всього самого найкращого!!)
Менш ніж за пів години допомогла вирішити складну проблему!)
Дата відгуку 21.06.2022 9:01
Наші фахівці завжди поруч і готові прийти на допомогу! Дякуємо, що ви з нами :)
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Больше 3х дней жду перевод svift на карту Приватбанку
На даний час переказу на ваше ім'я не надходило в банк. Щоб виключити варіант при якому переказ не знайдено через те, що відправник заповнив некоректно дані отримувача ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення додаткової інформації.
Написати коментар
Коли повернення коштів??!
Оформлення повернення здійснюється на стороні ФОП у якого ви здійснювали покупку. Зі своєї сторони ми максимально оперативно відправляємо кошти, якщо отримали запит на повернення від клієнта, який користується нашим екварингом. Перевірити інформацію про наявність та стан запиту на повернення коштів за вашою оплатою ми можемо за зверненням ФОП за яким закріплено даний термінал. Лише банк, що видав картку може ідентифікувати вас, як її власника і перевірити чи надійшли на неї кошти, якщо повернення вже відбулося. Також банк, який видав картку за вашим зверненням може сформувати запит на оскарження операції і повернення коштів.
За даними з відгуку, на жаль, не вдалося знайти вашого звернення в онлайн підтримку. Будь ласка, надайте в приватному повідомленні деталі звернення, щоб ми могли перевірити інформацію по наданій в чаті консультації.
Коментарі (3)
Банк намеренно издевается над людьми
С тех пор прошел не один год и вот я, непонятно с чего, получаю на «электронку»
письмо от Приватбанка с таким текстом -«… останнім часом ви не користувалися своїми рахунками, і вони перейшли в статус неактивних 😟
З наступного місяця списуватиметься по 20 грн/міс. з кожного рахунку, "
И как я не звонил, не отсылал свои паспортные данные, ИПН, писал в электронку, мне твердили одно — придите в банк, только так решите вопрос. Я отпросился сегодня с работы, выстоял часовую очередь к специалисту и знаете для чего? Что бы услышать — «У вас нет счетов и карт в нашем банке, это был какой то сбой »
«Сбой », мля ??? А по телефону вы этого сказать не могли, какого хрена вы усиленно тянули меня в отделение???
НО ВЕДЬ НА ЭТОМ ВСЕ НЕ ЗАКОНЧИЛОСЬ, ГОСПОДА!!!
Буквально 40 минут назад я получаю опять письмо на электронку от Привата
Вот его текст
«Шановний клієнте, вітаємо!
Ми підготували відповідь на ваше звернення:
РОЗСИЛКА КОРЕКТНА. У ВАС Е ВІДКРИТІ РАХУНКИ В БАНКУ. Інформація по рахунку доступна в Приват24, в чаті, по телефону 3700, у відділенні. Відповідно умов договору по картці, в разі, якщо Ви не проводите операцій по ній протягом 12 місяців, банк списує 20 грн за обслуговування такого рахунку. Щоб цього уникнути, зробіть витратні операції по картці. Детальніше в Умовах та правилах — https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=uk Списання відбудуться лише за рахунок особистих коштів, в мінус — ні. У разі ж, якщо Ви все зважили і прийняли остаточне рішення, не плануєте користуватись рахунком, то для закриття карти Ви можете звернутися: — в чат-онлайн; — в будь-яке відділення ПриватБанку; — по дзвінку в Контактний центр 3700 (телефон для дзвінків з-за кордону +380737161131); — в Приват24 меню «Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Закрити картку — Подати заявку». Договір може бути закритий тільки після обнулення балансу, тому перед подачею заявки зробіть погашення заборгованості або перекидання коштів з карти.
З повагою, служба підтримки ПриватБанку!"
Как вы сами понимаете господа, звонки в поддержку результата не дали. МЕНЯ ОПЯТЬ ПРИГЛАШАЮТ В ОТДЕЛЕНИЕ ДЛЯ РЕШЕНИЯ ВОПРОСА!!!
Приватбанк — ВЫ ТАМ ОЧЕШУЕЛИ ЧТО ЛИ ???
Перепрошуємо за незручності.
Повідомлення про наявність рахунків не було помилковим. Наші колеги проведуть перевірку відносно консультації наданої вам співробітником відділення. З вами додатково зв'яжуться для вирішення питання.
Коментарі (3)
Розчарувався в банку.
Але, нажаль, останні події змінили мої враження від зручності банку. У зв’язку з обмеженням моїх фізичних можливостей в мене немає великого вибору чим займатися, а сидіти без діла не хочеться. Інтернет всім дає можливості, тому я шукав, і нарешті знайшов. P2P торгівля на біржі, простіше кажучи це коли купляєш трохи дешевше і продаєш трохи дорожче. Платежі тільки по Україні і в 95% між клієнтами цього ж банку. Це не є порушенням закону, я був готовий сплачувати податок на доходи фізичних осіб, бо дуже сильно загорівся бажанням займатися цим. От тільки політика банку плювати хотіла на мої бажання:)
В ПриватБанку діє ліміт 100 переказів з карти на карту в місяць. Мені порекомендували звернутися у відділення банку, показати при потребі що все легально, нажаль нічим допомогти не змогли, або не захотіли, хоч і спробували, зв’язавшись з головним офісом.
На рахунок ФОП і карти-ключ до рахунку, це нічим не допомогло, в P2P трейдингу важлива швидкість, швидко прийняти платіж, швидко відправити. Працюючи з бізнес рахунку це неможливо, через великі затримки платежів і обробку.
Я розумію що у вас така політика, розумію що цей ліміт ви поставили згідно законодавства України, хоча там і не зобов’язують банки до таких лімітів, я вивчав це питання. Але і ви, я сподівався, зрозумієте мене. Я був готовий надати всі докази моєї діяльності, сплачувати податки, тільки була б можливість працювати і займатися тим що я можу робити.
Ніхто навіть не збирався ставитися з розумінням. Зате одному моєму знайомому зняли ліміт і він спокійно торгує, не каже подробиць як це йому вдалося, тільки що звернувся у відділення банку. Десятки продавців на біржі з тисячами угод в місяць, які торгують без лімітів, комусь цікаво як вони це роблять? Мені дуже.
Однією зі схем є прикриття нібито рахунок зв’язаний з благодійністю. Так ось, мій діагноз «Спинально м’язова атрофія» і думаю я зміг би також з легкістю прикритися що збираю благодійні гроші. Але я не хочу обманювати банк, обманювати Державу.
У мене вперше в житті з’явилась можливість чогось досягнути, але згідно з політикою банку мені цього не можна :):):) Це дуже не справедливо.
Висновок: Зручність банку 10/10. Людське розуміння 0/10.
Дякую що дочитали. Розумію що зараз у нас війна і є куди важливіші питання, але не міг не виговоритися.
Всім мирного неба.
Дійсно, згідно з Умовами та Правилами надання банківських послуг кількість платежів з та на картку фізичної особи обмежено до 100 на місяць. Цього достатньо для переважної більшості клієнтів. В ситуаціях, коли клієнти збирають кошти на благодійність цього ліміту може бути недостатньо і за умови надання документів, які можуть підтвердити збори коштів на благодійність даний ліміт може бути знято. Для інших клієнтів, яким не вистачає цього ліміту бо вони займаються підприємницькою діяльністю ми радимо відкривати рахунок ФОП, адже згідно з чинним законодавством використовувати картку фізичної особи для ведення підприємницької діяльності заборонено. Окрім того, рахунок ФОП дає змогу проводити необхідну кількість операцій і прозоро сплачувати податки.
Коментарі (10)
Блокировка карты пенсионеру
Якщо картка була заблокована через невірне введення ПІН-коду, це означає, що при здійсненні тих чи інший операцій з використанням картки клієнта було введено ПІН-код, який не відповідає встановленому на картці.
На даний час не зафіксовано інформації щодо звернень власника картки в підтримку через авторизовані канали, щоб ми могли перевірити надану вами інформацію. Зазначимо, що у разі, якщо в підтримку звертались ви, а не власник картки, то фахівці не мали змоги надати вам інформацію по картці іншого клієнта. Із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію по картці клієнта або розблокувати її за зверненням третіх осіб.
Ми піклуємось про безпеку коштів наших клієнтів і з задоволенням допоможемо клієнту отримати доступ до його рахунків, якщо клієнт самостійно звернеться в підтримку, щоб ми були певні, що саме власник картки користується своїми грошима.
Відповідно до Умов та Правил банківського обслуговування п. 2.1.4.5.1 Клієнт зобов'язаний не передавати Картки, ПІНи, постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію третім особам, не використовувати Картки або
нанесені на них дані в цілях, не передбачених цим Договором, або що суперечать чинному законодавству.
У разі, якщо у вас є нотаріальне доручення з необхідними повноваженнями в якому ви вказані довіреною особою даного клієнта ми будемо раді допомогти у вирішенні питання і обслужити вас в будь-якому зручному відділенні за умови пред'явлення вами доручення.
Коментарі (3)