×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Всі курси банку |
Заблокований swift переказ.
В підтримці сказали, що заблоковано згідно з Постановою правління Національного банку України «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» від 24 лютого 2022 року № 18 із змінами, унесеними постановою Правління від 24.02.2022 № 21.
Спочатку я надав копію посвідки на постійне проживання відправника. Але це не допомогло.
Виявилось що у реквізитах відправника була помилка. У адресі замість країни ЄС була росія. Банк відправника виправив реквізити, та відправив корегування переказу.
Після надходження коригування до Приватбанку, мені знову сказали, що переказ заблокований згідно з Постановою № 18.
Відправник проживає в країні ЄС, переказ зроблений з європейського банку, у відправника є посвідка на постійне проживання. Але в нього є паспорт громадянина росії.
Згідно з постановою № 18 забороняється здійснювати будь-які валютні операції:
1) з використанням російських рублів та білоруських рублів;
2) учасником яких є юридична або фізична особа, яка має
місцезнаходження (зареєстрована/постійно проживає) в Російській Федерації
або в Республіці Білорусь;
3) для виконання зобов’язань перед юридичними або фізичними особами,
які мають місцезнаходження (зареєстрована/постійно проживає) в Російській
Федерації або в Республіці Білорусь.
Переказ у мене в євро, відправник не проживає, та не є резидентом росії. Давно та постійно проживає у країні ЄС. Переказ не попадає під дію постанови. Але у банку відмовляються його розблокувати.
В останній розмові з підтримкою, мені сказали що окрім постанови в них є внутрішня політика банку. Я так розумію своєю політикою вони і керуються
Вирішив перевірити, що скажіть інші банки, про таку ситуацією. Чи будуть блокувати? Їх підтримка сказала, що не бачить підстав для блокування swift переказу, тому відправник може робити переказ через їх банк.
На підставі Постанови НБУ від 24.02.2022 № 18 повністю закрито можливість здійснювати операції, учасником яких є юридична або фізична особа, яка має місцезнаходження (зареєстрована/постійно проживає) в Російській Федерації або в Республіці Білорусь.
За наданим документом виявлено, що відправник резидент РФ.
Коментарі (6)
Самы жадный банк
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, однак це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення. Активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому.
Коментарі (1)
Краде гроші
Зі своєї сторони ми вже повернули кошти в банк посередник, через який йшов платіж. Далі банк посередник має повертати кошти в банка відправника, а той вже на картку/рахунок відправника. Радимо відправнику звертатись до свого банку для уточнення інформації щодо зарахування коштів по поверненому платежу.
Написати коментар
Вернули повоежденную купюру
Купюра при її внесенні в термінал вже мала ознаки зношеності. Що ж до прийняття зношеної купюри в касі банку то відповідно до умов та правил банківського обслуговування розміщених на сайті https://privatbank.ua/terms, для іноземної валюти не надається послуга обміну зношених або значно зношених банкнот на придатні до обігу.
Коментарі (8)
Банк не видає готівку, просить «підтвердження походження коштів» (Google AdSense)
Походження коштів https://privatbank.ua/google-adsense
Банк зараховує кошти але не хоче їх виплачувати.
Банк просить документи з цього переліку:
https://pb.ua/short?1YA (мій випадок: ст. 50 пункт 5)
https://pb.ua/short?240 (мій випадок «авторський гонорар»)
https://pb.ua/short?9XP (мій випадок «авторський гонорар»)
Як мені доказати що я отримав «авторський гонорар» через SWIFT переказ (https://privatbank.ua/google-adsense) від Google AdSense який працює по публічному договорі та документ складено англійською мовою (https://www.google.com/adsense/new/localized-terms?rc=UA) для мене залишається загадкою.
Висновок: гроші на рахунку є а отримати я їх не можу. Доказати походження грошей не можу бо від мене хочуть якийсь паперовий документ якого не існує в природі.
Питання до банку: Скажіть конкретно що у випадку Google AdSense є таким документом?
Ми звернулись до вас у приватні повідомлення для того, щоб уточнити ваші дані та допомогти у вирішенні вашого питання.
Коментарі (1)
Не дают лимит на оплату частями, несмотря на наличие депозита в банке. Навязывают услуги
Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту. На даний момент банк займається відновленням кредитування клієнтів, тому ліміти з Оплати Частинами повертаються поступово та переглядаються автоматично. Якщо наразі на картці встановлено кредитний ліміт, а за сервісом «Оплата частинами» його немає, то в такому разі ми радимо очікувати. Банк може переглянути своє рішення в майбутньому. Якщо ж ліміт по картці Універсальна нульовий ви можете подати заявку на його збільшення і у разі позитивного розгляду заявки банк може переглянути і ліміт за сервісом Оплата частинами.
Варто зазначити, що відсутність кредитних коштів на картці не обмежує вас у її використанні. Всі операції по картці, а також у Приват24 доступні для проведення за рахунок власних коштів.
Коментарі (2)
Банкомат не видав гроші , а банк списав їх з картки
зайві кошти. Як вирішити цю проблему ??
Приносимо вибачення за спричинені незручності. За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Поспішаємо повернути вам кошти в найкоротший термін.
Коментарі (4)
Amazon і ПриватБанк - Шахраї
За фактом отримала повідомлення, що з моєї картки здійснено оплату товарів/послуг на сайті amazon. На сайті Амазан я ніколи нічого не купувала і не була там зареєстрована.
Додзвонившись у службу підтримки заблокувала картку. З оператором, на жаль не вийшло поспілкуватись стосовно шахрайства. Оформити заяву на повернення коштів допоміг Чат-бот. Дуже надіюсь на повернення коштів!!!
Знайомі казали, що вже такі випадки були. Почала гуглити, а там такої інформації та новин дуже багато стосовно списання коштів Амазоном у Приватбанку.
Люди пишуть: «У тех.підтримці ПриватБанку повідомили, що вони мають певний довірений список інтернет-магазинів, в яких для оплати покупок не потрібно підтверджувати покупки за допомогою смс, дзвінків або програми Приват24.» — ЦЕ ВИ ВВАЖАЄТЕ НОРМАЛЬНИМ??? СКІЛЬКИ ЩЕ МАЄ БУТИ СПИСАНЬ КОШТІВ, ЩОБ ВИ робили підтвердження на всі покупки та послуги?
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
Дані оплати могла пройти тільки при володінні інформацією про номер карти, СVV коді і термін дії. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, передання картки до рук при оплаті, ненадійні сайти). Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти в вирішенні питання.
Коментарі (1)
Рішення суду для цього Приватбанку не закон
Нібито все вже вирішено, але НІ!!!
Через війну довелося змінити роботу і нове підприємство виплачує зарплату на картку Приватбанк (вибору особливо не має, тому що державна установа і усі прив’язані до одного банку)
І тут приватбанк починає списувати 50 % коштів (і це з мінімалки!!! на яку я ще утримую неповнолітню дитину). Бо вони собі вирішили, що я все одно їм винна гроші (і це незважаючи на те, що по рішенню суду все було виплачено)
Чому державний банк не виконує рішення суду України і займається самоуправством?
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (9)
Як приват наживається на війні
Тепер я зрозуміла звідки була така впевненість, так як всі військові отримують зарплату через приват. Але мій чоловік направив зарплату на мою карту. Приват звісно це не зупинило, вони перенаправити, самовільно, УВАГА!!! САМОВІЛЬНО це, як пояснив командир, не була помилка бухгалтерії, вони цілеспрямовано перерахували зп чоловіка на його карту, вкрали 27000 і потім знову зарплата приходила мені. Коли я пішла у банк і запитала чи вони читали закон у якому сказано що борги (а це навіть не борг, а уявний борг) з військових не можна знімати, то мені сказали що треба написати лист, що чоловік мій не згодний. І що вони йому телефонували, а він не в зоні зв’язку.
Уявіть цинізм цієї кантори: вони по сумі зарплати явно розуміють що людина на передовій і дзвонять йому, а він, бач яка біда, не на зв’язку.
Ким треба бути, щоб гріючи свою задницю у відділенні приватна обкрадати тих хто цих *** захищає на передовій?
Ким???
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти чоловіка та розібратися в ситуації.
Коментарі (5)
Нельзя снять собственные деньги
Можна замовити суму, кратну 50 в будь-якій валюті. Мінімальна сума замовлення — 10 000 грн / 100 дол / 100 євро. Максимальна — 2 400 дол/євро на добу, з загальним лімітом 100 000 грн (в еквіваленті).
." Хочу обратить ваше внимание что именно заказать, а не получить. Попросил официальные документы подтверждающие их слова, что это имеется ввиду выдача в день — отправили на сайт который ссылается на постановление Правления Национального банка Украины от 24 февраля 2022 г. № 18. В этом постановлении нет ни каких ограничений в моем случае.
Помочь отказываться, официальных документов не дают.
Дійсно, замовити готівку в іноземній валюті можливо під наявну на рахунках валюту, у еквіваленті 100 000 грн на добу.
Можливість замовлення реалізовано для задоволення потреб як найбільшої кількості клієнтів. Звісно, ви можете отримати готівку без замовлення, при умові, що необхідна сума буде в наявності в касі. Та послуга попереднього замовлення дозволить вам розпланувати справи та не ходити зайвий раз по відділеннях.
https://privatbank.ua/help/other#gads-3192724
Для отримання офіційної відповіді ви можете надіслати запит на адресу для кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна
Коментарі (12)
4149499151720289 мошенничестве
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написати коментар
оплата частинами
p. s. сейчас без работы, ситуация с деньгами *нецензурное слово* (
Це може вплинути на суму ліміту в майбутньому. Своєчасне виконання зобов’язань – запорука формування позитивної кредитної історії. Завдяки бездоганній кредитній історії ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків в разі надання вам нових кредитів.
Коментарі (13)
Підтримка має горіти в пеклі
Голосовий помічник, навіть якщо телефоную з-за кордону, згаїв хвилин 5−10 перш ніж я зміг так задати питання, щоб не він давав нерелевантні відповіді, а зʼєднав з оператором.
Потім скзаав. що не можу зняти готівку за кордоном, при тому, що помилок не отрмиав, та з карток інших банків з того ж банкомату зміг зняти. Ніякої допомоги оператор не надав і навіть передати заявку вище відмовився- просив скріншот з банкомату (!) або інші докази!!!
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження. Для того, щоб підключити оператора при зверненні до чату, потрібно описати питання та обрати підключення або ж натиснути в формі «немає питання в списку».
Якщо немає запитів на проведення операції по карті, це означає, що операція проводиться не до кінця, і відхиляється до того, як потрапляє на перевірку до банку.
В даному випадку можна спробувати скористатися іншим банкоматом.
Коментарі (4)
Банк подозревака
Суть: клієнт банку має розрахунковий рахунок ФОП у Приватбанку і користується ним. Більш-менш, бо за іншим валютним рахунком гроші десь вештаються вже близько тижня (відправлені з Європи, але не надійшли на рахунок), але то таке. І ось йому, клієнту, який авторизувався звичайним шляхом з того самого ноутбука за тією ж самою IP адресою в суботу в середині дня і відкрив карту ключ до рахунку при виході з акаунту має БЛОКУВАННЯ акаунту. На мейл приходить таке: «Шановний Михайле Васильовичу!
підозрілі операції
Нещодавно за Вашою карткою 5*91 було зафіксовано підозрілі операції, що могли виявитися шахрайськими. На жаль, ми не змогли зв’язатися з Вами за номерами телефонів, які Ви залишали в банку, щоб прояснити ситуацію. Тому з метою безпеки Вашу картку було тимчасово заблоковано.
Розблокувати картку Ви можете зверніться до підтримки 3700 або чат-онлайн pb.ua/1965»
Звичайно, на 3700 перекидають з одного оператора на іншого, результату нуль. Увійти в акаунт змоги нема бо немає карток фізособи (не треба вони мені, наприклад). А єдина доступна картка для входу за допомогою пін-коду -тадам!- заблокована картка. Є ще корпоративна, вона активна, але не відображається як доступна, увійти по ній немає можливості. Чат пропонує йти до відділення, але у понеділок (а зараз субота), інакше ніяк. Виявляється ось що: кожного разу, коли клієнт відкриває картку онлайн, вона блокується (не знаю, де це вказано в горах макулатури нормативних документів банку, але ж можна було б зробити хоча б «popup window», нє?). Якщо є картки фізособи, можна зайти по них і в чаті розблокувати картку. Якщо таких карток немає, то ой («алгоритм сломался, несите следующего»). Як на мене, то блокування акаунтів при нормальному вході (до речі, блокують саме акаунт з аргументом «неправильне введення паролю», але це маячня, я знаю пароль і тим більше не вводив його неправильно) є актом «трошки дебілізму». Приватбанк, ну серйозно, що це таке? І не треба писати «бла-бла-бла, нам прикро, що у вас склалось таке враження…» Нам теж прикро що вам прикро)
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (3)
Вже рік не користуюсь послугами банку, а мені дзвонять і пропонують картку Голд
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації.
Коментарі (3)
Отвратительный банк
Каким-то чудом или глюком, деньги ушли на другую карту, но в назначении платежа осталось указано на какой номер карты деньги идут и ФИО, откуда взялся другой номер карты на который ушли деньги неясно. Банк провел платеж несмотря на разбежности в назначении платежа и конечного получателя. Звонок в банк ничего не решил. Сказали идти в полицию. В полиции сказали идти в банк, так как полиция такие вопросы не решает.
Вот вам и страна в которой мы живем. Из-за таких нечеловеческих поступков на нас нападают другие государства!
Зато был случай когда я не смог снять деньги в банкомате. Бак объяснил это тем что
им кажется что меня принуждают снимать деньги, 2000грн))) поэтому операцию отклоняли! черти они
Якщо платіж здійснюється через Приват24 то він проводиться по тим реквізитам, які вказує клієнт при його створенні. В полі призначення платежу вказується додаткова інформація, яка є не більш, як коментарем до платежу та при цьому ніяк не слугує полем для введення реквізитів отримувача. На жаль, у відгуці немає даних, які б дозволили вас ідентифікувати та перевірити описану ситуацію, тому ми звернулись в приватному повідомленні.
Коментарі (2)
Банк заблокировал деньги по эквайрингу
понад строк відшкодування, але не більше ніж на 180 днів, з метою перевірки достовірності Платіжного Засобу, по якій проведена Транзакція і дотримання Клієнтом умов цього Договору, письмово повідомивши про це Клієнта протягом 3-х робочих для Банку днів.» Почему Банк заблокировал оплату не сообщив письменно клиенту в течении 3 рабочих дней? Получается банк нарушил договорные условия на которые ссылается в данном ответе. Я предоставил на почту для проверки подтвержения транзакции все документы, накладные, чеки, фото магазина и реализуемого товара. Уже больше 10 дней от банка нет никакого ответа. Я продавал товар принимая оплату картой, деньги банк заблокировал и ссылается на то, что он может задерживать оплату до 180 дней. В стране война, какие 180 дней? Мы не знаем, что с нами будет завтра. Неужели так сложно провести проверку и сообщить результат? Зачем так все затягивать? Своими действиями банк заблокировал мою финансовую возможность закрыть финансовые обязанности перед третьей стороной.
Ваше питання розглядалось профільними фахівцями. За результатом розгляду було проведено зворотній зв'язок та надано інформацію.
Коментарі (1)
Просьба разобраться с выплатой пенсии
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за залишеними в заявці даними. Ми цінуємо вас, як нашого клієнта, тому була розроблена схема, щоб пенсійні виплати надходили на вашу картку якнайшвидше. Як тільки ми отримуємо виплати від фонду, впродовж години кошти з’являються у вас на картці, про що ми додатково вас сповіщаємо.
Ми звернулись до вас у приватні повідомлення, для того, щоб уточнити ваші дані та допомогти з вирішенням питання.
Коментарі (1)
Аферисти
За даною ситуацією було проведено ретельну перевірку профільними спеціалістами, за результатами якої ви були сповіщені.
Коментарі (11)