Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
перевіряється
gudkov77 1 грудня 2024, 0:25
Банк — чистый корохобор. Вот просто максимально ничтожная организация. 30.11 категорически не перечислял кэшбэк на карточку. Т. е. можно было клацнуть сколько угодно раз, приходило подтверждение, а кэшбэк так и оставался на счету кэшбэка. Зато сегодня 1 декабря предлагается вывести кэшбэк, но уже за минусом новых налогов по ставке 23%. Такое дно. Ради 3,5% налогов блокировать вывод кэшбэка. Вы когда-нибудь нажрётесь?
перевіряється
Максим Шарыпин 30 листопада 2024, 23:49
Вставил карточку в банкомат, ввёл сумму, банкомат начал считать деньги, и тут выключили свет…Деньги остались в банкомате, только карточку выплюнул.Сразу позвонил на горячую линию.
«Огромное спасибо сотрудникам ПриватБанка за оперативную помощь в возврате не зачисленных средств. Обратившись в службу поддержки, я получил исчерпывающую информацию о процессе возврата и в кратчайшие сроки увидел свои деньги на счету. Такой уровень сервиса действительно впечатляет!»
burigat 29 листопада 2024, 22:00
Користуюсь приватбанком дуже давно, все було чудово.
Я нікому не відправляю гроші зі своєї карти.
Приватбанк знаючи, що я останній рік живу закордоном, тому що моє рідне місто окупували, розриває зі мною контакт у односторонньому порядку, без причини!
Притензій у них немає, вони просто так вирішили. Ну гаразд, віддайте гроші. Але вони не бажають віддавати гроші. Кажуть, що я маю прийти до банку за своїми грошима.

На мої прохання перевести ці гроші на мій інший рахунок українського банку, де збігатимуться всі мої дані та податковий номер, — вони відмовляють.

Це виглядає як грабіж, оскільки банк розуміє, що за цією сумою ніхто не повернеться до України одразу. Якби банк хотів адекватно врегулювати питання та закрити мій аккаунт, вони могли б попередити мене, або перевести мої гроші на мій інший банк.

Почитав в інтернеті, я побачив, що таких випадків дуже багато, і приватбанк просто обманом краде гроші.

Сотні тисяч українців за кордоном користуються приватбанком. Якщо моє питання не вирішиться, то зроблю все що в моїх силах, щоб розповісти якнайбільше людям, про обман вiд ДЕРЖАВНОГО банку
мені буде не складно написати пару скриптів, які заходитимуть до груп українців соціальних мереж, та розповсюджуватимуть правдиву інформацію, посиланнями на статті, де приватбанк блокує рахунки без причин, щоб віджати гроші.

Навіть якщо я зроблю довіреність і відправлю в Україну, у мене немає знайомих, які б могли піти і забрати гроші.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 30 листопада 2024, 9:31
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
maks scamenko 29 листопада 2024, 14:00
Було два ордерди 17.07.2024 та 27.08.2024 продажу криптовалюти одному контр-агенту, переказ був від 1-ї особи (від свого імені).

Через 3 місяці зв’язується менеджер привату, та повідомляє, що відправник вимагає повернути перекази. Це звичайний шахрай, який після отримання крипти намагається безпідставно повернути мої кошти отримані за продаж активу!

Менеджер привату, відмовився приймати докази проведеної угоди з платформи, сказавши, що «пояснень у телефонному режимі достатньо»

Через тиждень повністю блокують рахунок та розривають ділові відносини, говорячи, що «розблокування можливо після звернення до правоохоронних органів та рішення суду». Який суд та поліція, якщо на мене не заведена жодна кримінальна справа і я не поніс жодних збитків чи завдав їх комусь.

Приват повне дно — блокують рахунки безпідствано і зараз я навіть не можу дізнатися залишок коштів на свої балансах.

+380679027828
Очікую фідбек банку про перегляд абсурдного рішення
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 29 листопада 2024, 15:17
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
KOROSTEN2024 29 листопада 2024, 11:26
Коростенський відділ Драцс звертався на протязі двох місяців з вирішення питання щодо роботи пост терміналу, який встановлений у нашому відділі для проплати чотирьох наших послуг.
Серійний номер терміналу 180862233211021107190880. В кінці вересня місяця 2024 року нам замінили старий термінал на новий, але після цього
проплата перестала проходити на один з наших чотирьох платежів. Ми вже дуже багато разів телефонували на гарячу лінію і намагались вирішити це питання, нам робили заміну терміналу, але питання так і не вирішилось. Далі нас направляли на інші номери для вирішення проблеми, цим займались айтішники. Ми надсилали їм відео з проплатою, щоб вони зрозуміли детально, як проходить платіж і як його відхиляють. Після цього нам зателефонували і сказали, що знову замінять термінал на необхідну нам модель для роботи і подали заявку на заміну. Строк заявки пройшов, але ніхто до нас так і не з’явився, заявку ми переподали і знову термін пройшов, а питання так і не вирішили. Оператори гарячої лінії перенаправляють нас до менеджерів нашого терміналу, а менеджери до операторів.На протязі двох місяців було зроблено безліч дзвінків до операторів. Наші заявки відхиляють і навіть не телефонують нам, щоб про це сповістити.
Ми просимо якнайшвидше вирішити це питання, яке вже тягнеться два місяці.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 29 листопада 2024, 12:54
Вітаємо.
Наші колеги вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації. Вибачте за створені незручності.
Проблема вирішена
Agrafina 29 листопада 2024, 7:12
Відділення за адресою: Дніпро, бул. Слави, 7
28. 11.2024 в приміщенні на Героїв 2 трц Варус місто Дніпро поповнювала рахунок 700 долларів кпрта приватбанка. Кожна купюра була перевірена прі пріїоми та раптово зникло світло. Банк на запрос відповів смс де вказано що буде «інкассация», яка інкассація це було перевірено программой кожна купюра та фото экрана терминале з 700 долларамі. Не встигла нажати кнопку «поповнити». Подала заяву до поліції на зняття відеоспостереження в Варусі до речі воно там е.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 29 листопада 2024, 10:09
Вітаємо.
Наші колеги вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої вам буде відправлено сповіщення. Вибачте за створені незручності.
lenasavchuk 28 листопада 2024, 10:02
Я людина яка любить підписатись на всілякі курси в інтернеті за мізерну суму (
Дуже вірю що це все завжди чесно
Але ж звісно це не так
І сьогодні зранку прокинувшись бачу що в ночі поки я спала 46 евро були списані одним з таких курсів
Я мала плани на ці кошти, звісно я не хотіла їх витрачати на ці курси, це майже все що було на цій карті(
В мене почалась істерика, я почала просто ридати
Чесно я вже не мала надії на повернення коштів
Я розуміла що треба щось зробити бо вони так можуть і на далі списувати з моєї карти кошти без мого підтвердження
Написала в підтримку онлайн 🥹
Те що я шокована це нічого не сказати
Мені відразу показали в чому причина
Відразу надали як можна вирішити це питання
Те що можливо відразу заблокувати картку та пере випустити, БЕЗ ВТРАТИ КОШТІВ 🥹🙏
Я передати вам не можу як це мене відразу заспокоїло ❤️‍🩹
Я дуже дуже вдячна вам, я не мала надії та знала що там є моя вина повністю, але як гріє душу що тобі можуть з цим допомогти 🫶🔥
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 28 листопада 2024, 10:58
Вітаємо.
Ваш відгук – це найкращий доказ успіху нашої команди. Дякуємо за ваші слова, що надихають нас та мотивують на досягнення нових успіхів.
jurschor 28 листопада 2024, 9:25
В Христиновском отделении банка хамское обслуживание персонала. Сотрудники пользуются своим положением и честно говоря плевать хотели на качественное обслуживание населения. Пришлось везти отца, которому почти 96 лет, что бы решить вопрос разблокирования карты. Мало того, несмотря на то что человеку стало плохо, никто, кроме наверно управляющего не соизволили даже пошевелить пальцем.
Вопрос… на хрена нам такой банк. Господа из Минфина, можете ответить,
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 28 листопада 2024, 11:11
Вітаємо. Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
pistriak 27 листопада 2024, 12:03
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Припортова, 38
Сьогодні сталась дуже прикра ситуація, в результаті якої я задумуюсь над припиненням співпраці з банком.

Я замовив готівку, долар США, прийшов до каси, а мені кажуть, що є готівка тільки старого зразка. Я б не писав цей відгук, якби не побачив, що переді мною, і декільком людям після мене видавалась готівка нового зразка.

На скільки я зрозумів, в даному відділенні готівка нового зразка тільки для «своїх».

Я розумію, що зараз сюди прийде співробітник банка, і буде мені говорити що всі зразки, як нові так і старі — валідні. Но питання тут не в тому.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 27 листопада 2024, 12:25
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що у вас накопичилося стільки негативу.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
1735marina 26 листопада 2024, 9:20
В жовтні місяці ПриватБанком були некоректно виведені залишки на кінець дня, при чому за декілька днів. В зв’язку з чим Банком було зайво нараховано та списано відсоток за користування кредитними коштами. Звернулася до Банку з письмовим зверненням, де попросила провести перевірку та роз’яснити причину зайво нарахованих відсотків. На що отримала відповідь, де проігноровано дане питання. Куди ще маю звернутися, якщо Банк мало того, що вирахував зайві кошти та ще й некомпетентно відповів на звернення!!! Чи є гаряча лінія НацБанку, щоб змогли допомогти в даному питанні? Виходить, що Клієнт для Приватбанку пусте місце і не має ніяких прав!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 26 листопада 2024, 10:22
Вітаємо.
З вашого питання раніше була ініційована перевірка та надана офіційна відповідь з питання скасування нарахованих відсотків.
Відсотки за використання кредитного ліміту починають нараховуватися тоді, коли не погашений від'ємний баланс по картці протягом пільгового періоду.
Детальніше про розміри нарахування % ви можете ознайомитися у виписці через Приват24.
Ірина Мазна 25 листопада 2024, 15:45
Відділення за адресою: Київ, вул. Гната Юри, 7-Д
Я, Мазна Ірина, хочу залишити відгук про співробітника відділення на вул. Гната Юри, 7д м. Києва Яну Кузьменко. Я дуже задоволена обслуговуванням у цього співробітника! Яна не тільки на моє прохання дозволила мені вибрати номер карти (моє звернення було з приводу зміни карти з закінченням строку дії), але і з власної ініціативи показала мені корисні лайфхаки при користуванні нею. Також після консультації з Яною я оформила страхування від хвороби для своєї дитини.Я просто в захваті від ввічливості та професіоналізму Яни. Бажаю Приватбанку, щоб усі спвробітники були на такому ж рівні як Яна.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 25 листопада 2024, 16:16
Вітаємо.
Наша колега Яна буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами.
Віра Кобрин 25 листопада 2024, 9:54
Я Кобрин Віра Олексіївна, залишилася дуже задоволена обслуговуванням у Воловецькому Приватбанку вул.Фабрична 2 Закарпатська обл. Особливо хочу відзначити роботу працівниці банку Ласкіна Лідія. Вона надзвичайно, швидко і оперативно, допомогла мені у вирішенні питання, по якому я звернулася. Дякую за професіоналізм.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 25 листопада 2024, 10:02
Вітаємо.
Ми обов’язково передамо співробітниці Лідії ваші слова. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Juliya1979 23 листопада 2024, 17:06
Відділення за адресою: Київ, пр-т Академіка Палладіна, 22
Це не банк, а якийсь жах, нівкого такого немає. Периодично злітає пароль і доводиться через дзвінок або смс підтверджувати, причому як в додатку так і через браузер. То заходить все нормально, тут вже підтверджувати треба. А що робити військовим які на 0 де немає зв’язку взагалі? Як їм зайти і перерахувати кошти родинам? Ви про це подумали? Категорично не рекомендую цей банк, він єдиний в якого такий бардак і це не тільки в мене так, тепер коли я зможу виїхати і зняти кошти, або встановити доступ невідомо бо вони або телефонують або смс звичайним надсилають і більш ніяких варіантів!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 листопада 2024, 17:43
Вітаємо.
Банк надає можливість увійти та переказати кошти в Приват24 різними способами. Якщо у вас відсутній мобільний зв'язок, то зачекайте при проведені операції, доки система запропонує обрати «інший спосіб». Якщо при цьому у вас виникають складнощі, то наші колеги в чаті підтримки за посиланням pb.ua/chat з радістю допоможуть вирішити питання.
Софія Коцань 23 листопада 2024, 12:22
Хотіла поповнити карту в ATM-recycler. Нажаль, через перебої в електромережі транзакцію було перервано. Зв’язалася з гарячою лінією, працівник якої швидко створив заявку, за моїм запитом. Суму мені нарахували на карту менше ніж за 12 годин, враховуючи, що поповнити я хотіла ввечері, в неробочі години.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 листопада 2024, 12:48
Вітаємо.
Дякуємо, що підтримуєте нашу команду своїми думками та відгуками. Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Онлайн 24/7 без перерви та вихідних!
Rancho 23 листопада 2024, 9:26
Відділення за адресою: Дніпро, бул. Слави, 46
Хороший pos термінал з хорошим софтом ПРРО і все зіпсовано відсутністю можливості замовлення стрічки для друку чеків. Більше року всі термінали з ПРРО зобов’язані видавати чеків і більше року ПриватБанк ''тимчасово'' не дає копійчану стрічку. Всі без винятку банки поставляють своїм клієнтам стрічку безкоштовно, у Приваті немає навіть за гроші. За жадібність і відсталість одна зірка.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 листопада 2024, 9:43
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Forex007 23 листопада 2024, 1:18
Хочу рассказать о ситуации с ПриватБанком. Мне без предупреждения и без объяснений закрыли два счета: личный и ФОП. В официальном ответе банк сослался на Закон № 361 о предотвращении отмывания доходов. Но самое интересное — никаких конкретных оснований они не указали, да и документов для проверки у меня никто не запрашивал!
Да, были P2P переводы-приходится заказывать оригинальные запчасти к своему авто, служба безопасности банка знает, т.к. перед каждой отправкой- звонок из банка. Или.Может нужны были какие либо документы?, но это тоже не понятно.Как я могу знать, что мне надо еще прислать, у Вас в приложении просто висит иконка «Документы в обработке» и все!
Я всегда вел прозрачную деятельность, ничего не легального, все средства — официальные, с подтверждающими документами. Вместо того чтобы запросить у меня объяснения или документы, банк просто прислал стандартный ответ и закрыл доступ к счетам.
Мне кажется- этопрямое нарушение прав клиентов и закона. Банк обязан предоставлять разъяснения и действовать прозрачно! Если нет- поправьте. Приват не дал мне возможность предоставить документы, нарушив принципы добросовестного сотрудничества и требования Закона Украины «О банках и банковской деятельности».Разочарован.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 листопада 2024, 9:38
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Людмила Цирульник 22 листопада 2024, 19:43
Відділення за адресою: Київ, вул. Рональда Рейгана, 4
Хочу поділитись враженнями від співпраці з Синявською Анастасією, спеціалістом відділення Приватбанку, в м.Київ, вул.Р.Рейгана,4. Людина супер спеціаліст, вирішує питання швидко, зі знанням всіх тонкощів та н«юансів, завжди навчається- розвивається.Співпраця з нею- то супер-мега-класно!!! Дівчино, Ви зірка Приватбанку!!!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 листопада 2024, 8:49
Вітаємо.
Нескінченно можна дивитись на кілька речей і одна з них — це задоволений клієнт. Ваш відгук мотивує нашу колегу Анастасію на нові звершення :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
margie008 22 листопада 2024, 13:44
Каже що представник банку, задавала питання де була випущена карта. Каже, що в мене нема Універсальної картки. Намагалася зайти в приват 24, бо застосунок мені майже заблокував доступ до картки через багато невдалих спроб когось зайти.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 22 листопада 2024, 14:51
Вітаємо.
Номер +380567976010 належить ПриватБанку. Перевірити номер телефону ви можете у оновленому додатку Приват24 для android та iOS, в меню: Фото — Комунікації — Дзвінки. Відображаються вхідні та пропущені виклики, а також є можливість перевірити окремо номер телефону.
Ви можете звернутися в чат-онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat. Для вас фахівці працюють 24/7 та з радістю допоможуть вирішити питання з доступом до картки.
Vitalii24 22 листопада 2024, 9:46
Відкритий валютний депозит у приват банку в Євро, настав період виплати відсотків по депозиту і утримання відповідного податку і що я спостерігаю у виписці додатку Приват 24?
«Удержание налога с процентов по договору»
Скрін відповідний маю детальну інформацію передам співробітникам Приват банку
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 22 листопада 2024, 10:02
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Shostak5278 21 листопада 2024, 18:39
Звернулася до банку за допомогою онлайн.Дуже сподобалась швидка відповідь, приємне обслуговування клієнта, весь час на зв’язку до поки не вирішиться проблема, що саме було приємне з приємних.🥰Всі питання які задавалися вирішувалися покроково та все детально розписано.♥️Завжди виходила з співрозмови онлайн з вирішенням проблем з якими звернулася🌹Дякую за вашу роботу, відмінно, молодці🥰😚
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 21 листопада 2024, 19:13
Вітаємо.
Дякуємо, що підтримуєте нашу команду своїми думками та відгуками. Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Онлайн 24/7 без перерви та вихідних!

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Приватбанк, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.