×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Банк не перечислял кэшбэк 30.11.2024
Написати коментар
Возврат денег на карту
«Огромное спасибо сотрудникам ПриватБанка за оперативную помощь в возврате не зачисленных средств. Обратившись в службу поддержки, я получил исчерпывающую информацию о процессе возврата и в кратчайшие сроки увидел свои деньги на счету. Такой уровень сервиса действительно впечатляет!»
Написати коментар
Ошуканці! розірвання договору в односторонньому порядку, без причин, і не віддають гроші
Я нікому не відправляю гроші зі своєї карти.
Приватбанк знаючи, що я останній рік живу закордоном, тому що моє рідне місто окупували, розриває зі мною контакт у односторонньому порядку, без причини!
Притензій у них немає, вони просто так вирішили. Ну гаразд, віддайте гроші. Але вони не бажають віддавати гроші. Кажуть, що я маю прийти до банку за своїми грошима.
На мої прохання перевести ці гроші на мій інший рахунок українського банку, де збігатимуться всі мої дані та податковий номер, — вони відмовляють.
Це виглядає як грабіж, оскільки банк розуміє, що за цією сумою ніхто не повернеться до України одразу. Якби банк хотів адекватно врегулювати питання та закрити мій аккаунт, вони могли б попередити мене, або перевести мої гроші на мій інший банк.
Почитав в інтернеті, я побачив, що таких випадків дуже багато, і приватбанк просто обманом краде гроші.
Сотні тисяч українців за кордоном користуються приватбанком. Якщо моє питання не вирішиться, то зроблю все що в моїх силах, щоб розповісти якнайбільше людям, про обман вiд ДЕРЖАВНОГО банку
мені буде не складно написати пару скриптів, які заходитимуть до груп українців соціальних мереж, та розповсюджуватимуть правдиву інформацію, посиланнями на статті, де приватбанк блокує рахунки без причин, щоб віджати гроші.
Навіть якщо я зроблю довіреність і відправлю в Україну, у мене немає знайомих, які б могли піти і забрати гроші.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (3)
Безпідставне блокування рахунку та розірвання ділових відносин
Через 3 місяці зв’язується менеджер привату, та повідомляє, що відправник вимагає повернути перекази. Це звичайний шахрай, який після отримання крипти намагається безпідставно повернути мої кошти отримані за продаж активу!
Менеджер привату, відмовився приймати докази проведеної угоди з платформи, сказавши, що «пояснень у телефонному режимі достатньо»
Через тиждень повністю блокують рахунок та розривають ділові відносини, говорячи, що «розблокування можливо після звернення до правоохоронних органів та рішення суду». Який суд та поліція, якщо на мене не заведена жодна кримінальна справа і я не поніс жодних збитків чи завдав їх комусь.
Приват повне дно — блокують рахунки безпідствано і зараз я навіть не можу дізнатися залишок коштів на свої балансах.
+380679027828
Очікую фідбек банку про перегляд абсурдного рішення
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (1)
Другий місяць приват банк не може налаштувати роботу пос терміналу!
Серійний номер терміналу 180862233211021107190880. В кінці вересня місяця 2024 року нам замінили старий термінал на новий, але після цього
проплата перестала проходити на один з наших чотирьох платежів. Ми вже дуже багато разів телефонували на гарячу лінію і намагались вирішити це питання, нам робили заміну терміналу, але питання так і не вирішилось. Далі нас направляли на інші номери для вирішення проблеми, цим займались айтішники. Ми надсилали їм відео з проплатою, щоб вони зрозуміли детально, як проходить платіж і як його відхиляють. Після цього нам зателефонували і сказали, що знову замінять термінал на необхідну нам модель для роботи і подали заявку на заміну. Строк заявки пройшов, але ніхто до нас так і не з’явився, заявку ми переподали і знову термін пройшов, а питання так і не вирішили. Оператори гарячої лінії перенаправляють нас до менеджерів нашого терміналу, а менеджери до операторів.На протязі двох місяців було зроблено безліч дзвінків до операторів. Наші заявки відхиляють і навіть не телефонують нам, щоб про це сповістити.
Ми просимо якнайшвидше вирішити це питання, яке вже тягнеться два місяці.
Наші колеги вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації. Вибачте за створені незручності.
Написати коментар
Не зарахували готівку на карту приват
Наші колеги вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої вам буде відправлено сповіщення. Вибачте за створені незручності.
Коментарі (1)
Я обожнюю ПриватБанк 🫶
Дуже вірю що це все завжди чесно
Але ж звісно це не так
І сьогодні зранку прокинувшись бачу що в ночі поки я спала 46 евро були списані одним з таких курсів
Я мала плани на ці кошти, звісно я не хотіла їх витрачати на ці курси, це майже все що було на цій карті(
В мене почалась істерика, я почала просто ридати
Чесно я вже не мала надії на повернення коштів
Я розуміла що треба щось зробити бо вони так можуть і на далі списувати з моєї карти кошти без мого підтвердження
Написала в підтримку онлайн 🥹
Те що я шокована це нічого не сказати
Мені відразу показали в чому причина
Відразу надали як можна вирішити це питання
Те що можливо відразу заблокувати картку та пере випустити, БЕЗ ВТРАТИ КОШТІВ 🥹🙏
Я передати вам не можу як це мене відразу заспокоїло ❤️🩹
Я дуже дуже вдячна вам, я не мала надії та знала що там є моя вина повністю, але як гріє душу що тобі можуть з цим допомогти 🫶🔥
Ваш відгук – це найкращий доказ успіху нашої команди. Дякуємо за ваші слова, що надихають нас та мотивують на досягнення нових успіхів.
Написати коментар
качество обслуживания
Вопрос… на хрена нам такой банк. Господа из Минфина, можете ответить,
Написати коментар
Валюта старого зразка
Я замовив готівку, долар США, прийшов до каси, а мені кажуть, що є готівка тільки старого зразка. Я б не писав цей відгук, якби не побачив, що переді мною, і декільком людям після мене видавалась готівка нового зразка.
На скільки я зрозумів, в даному відділенні готівка нового зразка тільки для «своїх».
Я розумію, що зараз сюди прийде співробітник банка, і буде мені говорити що всі зразки, як нові так і старі — валідні. Но питання тут не в тому.
Нам дуже шкода, що у вас накопичилося стільки негативу.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
Коментарі (9)
зайво нараховані відсотки за користування кредитними коштами
З вашого питання раніше була ініційована перевірка та надана офіційна відповідь з питання скасування нарахованих відсотків.
Відсотки за використання кредитного ліміту починають нараховуватися тоді, коли не погашений від'ємний баланс по картці протягом пільгового періоду.
Детальніше про розміри нарахування % ви можете ознайомитися у виписці через Приват24.
Написати коментар
Подяка співробітнику
Наша колега Яна буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами.
Коментарі (2)
Подяка
Ми обов’язково передамо співробітниці Лідії ваші слова. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Написати коментар
Периодично злітає пароль та лонін
Банк надає можливість увійти та переказати кошти в Приват24 різними способами. Якщо у вас відсутній мобільний зв'язок, то зачекайте при проведені операції, доки система запропонує обрати «інший спосіб». Якщо при цьому у вас виникають складнощі, то наші колеги в чаті підтримки за посиланням pb.ua/chat з радістю допоможуть вирішити питання.
Коментарі (1)
Дуже задоволена роботою служби підтримки та гарячою лінією
Дякуємо, що підтримуєте нашу команду своїми думками та відгуками. Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Онлайн 24/7 без перерви та вихідних!
Написати коментар
pos термінал Приватбанку
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Написати коментар
ПриватБанк нарушил мои права и закрыл счета без разъяснений
Да, были P2P переводы-приходится заказывать оригинальные запчасти к своему авто, служба безопасности банка знает, т.к. перед каждой отправкой- звонок из банка. Или.Может нужны были какие либо документы?, но это тоже не понятно.Как я могу знать, что мне надо еще прислать, у Вас в приложении просто висит иконка «Документы в обработке» и все!
Я всегда вел прозрачную деятельность, ничего не легального, все средства — официальные, с подтверждающими документами. Вместо того чтобы запросить у меня объяснения или документы, банк просто прислал стандартный ответ и закрыл доступ к счетам.
Мне кажется- этопрямое нарушение прав клиентов и закона. Банк обязан предоставлять разъяснения и действовать прозрачно! Если нет- поправьте. Приват не дал мне возможность предоставить документы, нарушив принципы добросовестного сотрудничества и требования Закона Украины «О банках и банковской деятельности».Разочарован.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (2)
надзвичайна людина, супер працівник
Нескінченно можна дивитись на кілька речей і одна з них — це задоволений клієнт. Ваш відгук мотивує нашу колегу Анастасію на нові звершення :)
Написати коментар
+380567976010
Номер +380567976010 належить ПриватБанку. Перевірити номер телефону ви можете у оновленому додатку Приват24 для android та iOS, в меню: Фото — Комунікації — Дзвінки. Відображаються вхідні та пропущені виклики, а також є можливість перевірити окремо номер телефону.
Ви можете звернутися в чат-онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat. Для вас фахівці працюють 24/7 та з радістю допоможуть вирішити питання з доступом до картки.
Написати коментар
Російська мова в українській версії додатка
«Удержание налога с процентов по договору»
Скрін відповідний маю детальну інформацію передам співробітникам Приват банку
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Написати коментар
Допомога онлайн
Дякуємо, що підтримуєте нашу команду своїми думками та відгуками. Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Онлайн 24/7 без перерви та вихідних!
Написати коментар