Мінфін - Курси валют України

Встановити
ВХІД
Повернутися
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Да. К. 25 січня 2025, 13:37
Наприкінці жовтня 2024 року у мене з карти зняли близько 40 000 гр. (у нічний час за Київським часом шахраї сплатили якісь послуги у США та Канаді), хоча я підтвердження на опату не давав. Я звернувся до банку свого обслуговуючого банкіра, яка мені повідомила, що час обробки займе до 120 днів і що банк зробить все можливе, щоб гроші повернути. Чесно кажучи, вірилося в це важко.
Крім того, Приватбанк стягував 3% на місяць кредитних грошей за використання кредитного ліміту (з вкрадених 40 000 гр.). Враховуючи той факт, що я є ВІП-клієнтом Приват-банку протягом 7 років, настрій був зіпсований і я був впевнений, що і мої стосунки з банком і моя співпраця з ним через цю історію закінчиться.

Але я був дуже приємно здивований, коли 23.01.2025 мені повідомила моя банкірка, що банку вдалося не лише повернути всі мої гроші, а й скасувати зняття кредитних 3%!
Таким чином, негативний відгук, який міг би з’явитися тут, виявився позитивним. Залишаюсь і далі з Приватом. Окрема благодарність банкіру Чобітько Тамілі.
yulialpina 24 січня 2025, 13:04
Я не являюсь клієнтом Приват банку, але скористувалась їхнім терміналом для переводу коштів на карту іншого банку іншій особі. Операція не була завершена після внесення готівки, термінал видав помилку та не видав чек. Зателефонувавши на горячу лінію в Приват, мені підтвердили що гроші «зависли» на балансі і запропонували повернення грошей на моб номер телефону. Я погодилась. Я підтвердила, що повернути кошти на номер тел, з якого я телефоную. Через 3 обіцяних дні гроші не були зараховані на номер. Зв’язавшись знову з банком мені повідомили, що кошти були виведені на номер телефону який я чула вперше і точно не могла його назвати при першій розмові з оператором. Все що вони змогли зробити це запропонувати звернутись до моб оператора і написати заяву на повернення, але оператор дав відмову по заявці бо повернення у них відбувається тільки коли помилка в номері не більше двух цифр. Помилка оператора — коштувала мені моїх власних грошей. Дуже рада що це це невелика сума, але такі працівники — це фіаско. Сподіваюсь що цей оператор понесе наказання за свою неуважність
Хочу висловити подяку працівницям банку відділення Полтавське 10, цим гарним дівчатам за гарне та професійне обслуговування. Окреме спасибі касиру Іщенко Валентині за допомогу та гарне ставлення до людей.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Діана Вербицька 24 січня 2025, 0:26
Дякую за конкретну відповідь, що надали мені працівників відділення приват 24) Дали відповідь на всі мої запитання, та допомогли у вирішенні моїх проблем) Завжди користувалася цим банком та ніяких проблем не мала
Борис Британ 23 січня 2025, 23:52
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Слобожанський, 91
Пытался рассчитаться в АТБ, трижды отклонено. После звонка на 3700, сообщили, что ПриватБанк в одностороннем порядке разорвал со мной договор. Никаких вариантов. Сообщили только, что я могу перевести остаток средств на счет в другом банке (типа я не могу получить наличными) и мне нужно обратиться в отделении ПриватБанка. Я являюсь клиентом около 25 лет, из них более 10 лет голд-клуб. Более того: 6 месяцев назад, я актуализировался. В СТРАНЕ ВОЙНА, ТАКОЕ ВПЕЧАТЛЕНИЕ, ЧТО ЭТО БАНК ОККУПАНТОВ- ТЕРРОРИСТ, а не гос.банк; лишаете людей законного права пользоваться собственными средствами. Отношение просто ДНО, как и «должно в голд-клубе» А кто банку давал такое право… отношение откровенно наплевательское…
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
irinashelexan 23 січня 2025, 22:05
Півтора роки намагаюся відстояти право своєї доньки з вадами зору на отримання банківських послуг. Що тільки не розповідали: і паспорт без підпису не дійсний (потім він виявився дійсний), і недієздатна особа і так далі. Дитина навчилася ставити підпис, отримала паспорт з підписом. Ні, все одно не так. Відмовили на підставі постанови КМУ 302 від 25. 03. 2015 (додаток 2, п. 23 «Відцифрований підпис особи повинен мати розмір, що розпізнається людським оком, і зберігати аспектові відношення (за довжиною і висотою) оригіналу.» Виявляється, ніяких законних підставах для відмови людині з вадами зору не існує. Півтора року знущань… Ну нічого, йдемо далі. Дякую всім, хто підтримував, та тим, хто критикував.
Максим Красиков 23 січня 2025, 17:40
Декілька днів тому прийшла анкета в додатку від приват24 і оновлення документів запросило через дію. Через кілька днів у мене перестав працювати додаток Приват24. Як пізніше з’ясувалося, на гарячій лінії Приват-Банк написав, що прийняв рішення про припинення обслуговування моїх рахунків в односторонньому порядку. Я спробував дописатися на гарячу лінію, на що мені відповіли що не мають жодної інформації і сказали звертатися до відділення. Я написав ще один лист на help@pb.ua, на що вони відповіли теж саме. І через 1 день надіслали листа з причинами припинення обслуговування мене, а саме:

Банк, керуючись вимогами частини першої статті 15 Закону про ПВК/ФТ, Положенням про здійснення
банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління Національного банку України від
19.05.2020 № 65 (далі-Положення № 65), внутрішніми документами Банку з питань фінансового моніторингу,
врахуванням результатів здійснених заходів належної перевірки, моніторингу ділових відносин та фінансових
операцій, повідомляє про прийняття 22.01.2025р. рішення про відмову від підтримання ділових /відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин/розірвання договору (далі-Рішення про відмову) у зв’язку з встановленням неприйнятно високого рівня ризику / ненадання необхідних для здійснення належної
перевірки документів чи відомостей / неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також
встановлення даних, що дають змогу встановити кінцеві бенефіціарні власники / подання недостовірної
інформації / подання інформації з метою введення в оману Банк.

Мені не ясно що саме я порушив, я використовую карти приват банку для оплати куплених мною сервісів, і покупок в цілому, так само для переказів друзям та близьким. Великих обертів за картами я не робив. За кожну переказану суму я можу відзвітувати.
Я є клієнтом цього банку вже, мабуть, років 20, і дуже неприємно, що банк так поводиться зі своїми клієнтами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Анна Кунаева 23 січня 2025, 2:34
Дуже швидко надають відповіді на поставлені запитання
Сергій Бєлов 22 січня 2025, 21:12
Цікава ситуація у відношенні ПриватБанку до військовослужбовців. Згідно наших опитувань, ми всі, втратили можливість оплати частинами у ПБ, з моменту отримання першої зарплатні після мобілізації. Працівники банку при цьому стверджують, що це ніби-то, якімось чином, за якимись дивними критеріями, обирає в наданні/не наданні можливості оплати частинами програма автоматично. Але по факту всі хто служать втрачають ії автоматично! Це така віра в ЗСУ від ДЕРЖАВНОГО банку??? Це таке відношення до нас, щоб ви і надалі продовжували сидіти в теплих затишних кабінетах? А Вам відомо скільки нам приходиться купувати за власний кошт для здобуття утримання ворога? Та Ваші донати з наших покупок ніколи цього не перекриють! Ганьба!!! Хоч просто не обманюйте нас! Такого відношення ми так просто не залишимо!
dimitrio 22 січня 2025, 21:10
Привіт всім.

Хочу розказати свою історію, яка має позитивний фінал.

У жовтні з моєї картки ПриватБанк було викрадено 54000 грн.
Було декілька списань.
Я грошей таких не мав, гроші списувалися в мінус. В мене не було навіть кредитного ліміту, але гроші все рівно вкрали.

Я був шокований.
Я досі нормально розбираюся безпекою користування банками, але гроші були викрадені.
Звісно я був розлючений і почав шукати правду.
Було дуже важко.

В той час (жовтень 2024 року) такі списання як в мене (сайт UPS) торкнулися багато людей.

Отже, що це було:
1) з китайськиї маркетплейсів вкрали наші дані карток
2) зробили по цім даним карток оплати на сайті UPS без смс та інших верифікацій — це так дозволяє робити Майстер кард і банк що обслуговує UPS.
3) зняли велики суми грошей через UPS і провели це як оффлайн оплату

Хочу зазначити, що ПриваБанк не мав відношення до крадіжки грошей з моєї картки.

Платіжна система Майстер кард просто дала вказівку зняти з моєї картки гроші і ПриватБанк був змушений це зробити. Так це працює.

А от банком шахраєм виявився той банк, який ініціював списання коштів.

Тобто ПриватБанк просто був змушений списати гроші з моєї картки, через вказівку Майстер кард. А от запрос на списання грошей до Майстер кард надійшов від банка де діяли шахраї.

От така схема.
Це як я зрозумів.

Отже, я звертався у кібер.пол., НБУ, ПриватБанк. Але реально допомогти можуть тільки відділ Charge Back банку де ваша картка.

Тому хочу подякувати відділу Charge Back ПриватБанк що виграли суперечку з Майстер кард і повернули мені гроші.
sergwhite21 22 січня 2025, 19:06
Я являюсь клієнтом ПриватБанку вже 14 років. Банк без будь-якого попередження заблокував доступ до всіх моїх рахунків! Тільки на наступний день я отримав повідомлення, де вони звинуватили мене у відмиванні коштів та фінансуванні тероризму, посилаючись на статтю 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом…». Це не лише абсурдний і безпідставний наклеп, але й грубе порушення моїх прав. Я являюсь ВІЙСЬКОВОСЛУБОВЦЕМ і офіційно отримую зарплатню від держави у ПриватБанку протягом 14 років де видно всі мої отримані кошти та грошове зазбепечення мене державою як військовослужбовця. Банк навіть не надав мені можливість надати документи які підтверджують мій дохід (довідка ОК-7, ОК-5, та довідку про доходи).
Жодних конкретних доказів або пояснень звинувачень у відмиванні коштів чи фінансуванні тероризму я не отримав. Це виглядає як свавілля, що завдає мені репутаційної шкоди.
Блокування рахунків без попереднього інформування — це неприпустимо, але й порушує законодавство України, зокрема Закон «Про банки і банківську діяльність».
ПриватБанк своїми діями поставив під загрозу мою фінансову стабільність і репутацію.
Раджу всім дуже уважно подумати, перш ніж довірити цьому банку свої кошти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
123ab 21 січня 2025, 21:45
Закриття рахунку без причин, і навіть якщо ви платник податків, вони закривають рахунки без жодного попередження. Дуже поганий банк, який не має кваліфікованих працівників. Вони не знають законів, у них свої закони
polir 21 січня 2025, 14:52
На жаль, в черговий раз вимушений писати відгук про жах та некомпетентність в роботі служби моніторингу Liqpay. Моя скарга номер 216164489 і ніхто зі мною досі не зв’язався.

Суть проблеми: в службі моніторингу працює неадекват, який блокує оплати в проекті (періодично та регулярно, в мене вже 4й раз), вигадуючи вимоги, кожен раз трактуючи їх як заманеться. Я вже жалівся на нього раніше, мені дзвонив менеджер, вибачався за помилки та обіцяв виправити ситуацію. Але на жаль, стало лише гірше. Цього разу цей неадекват заблокував оплати та висунув вимоги прибрати перенаправлення на інші сайти. В мене таких перенаправлень ніколи не було. В процесі переписки виявилось, що перенаправленнями цей неадекват називає контекстну рекламу Гугл. Я відразу зрозумів, що і цього разу не вийде цивілізовано поспілкуватись з ним. Мій проект працює з Liqpay з 2019 року, контекстна реклама на сайті була завжди, вимоги до сайтів на Liqpay з того часу також не змінювались. І ось тепер в 2025 року хтось гарно погуляв на новорічних святах і вирішив, що в цьому році він забороняє контекстну рекламу Гугл, яка стоїть на 9 з 10 сайтах в мережі Інтернет. Це дуже тупо.

Шановний Liqpay. Ваш працівник займається шкідливою діяльностю, шкодить вашим клієнтам та українському бізнесу. В той час, коли в країні масово закриваються фопи, працівник державного банку не дозволяє працювати навіть тим, хто ще може та хоче. Прошу вирішити цю проблему якомога швидше, не може в однієї неадекватної людини бути настільки багато влади та впливу. Мій проект не приймає оплати вже більше 2 тижнів, клієнти обурені та тікають. Шкоди від його діяльності просто колосальна, бо моїм проектом користується кожен день декілька десятків тисяч користувачів. А податки треба платити, за новими тарифами.

Будь ласка, прийміть необхідні міри. Займіть чиюсь позицію або конкретизуйте вимоги до проектів більш чітко, якщо вони змінились. Я хочу зрозуміти чи це неадекват лише одна людина, чи це політика Приватбанку. Бо працювати так просто неможливо. Дякую.
NatOlex 20 січня 2025, 15:09
Відділення за адресою: Київ, вул. Андрія Малишка, 5
Вже три місяці намагаюся вирішити особисту проблему. Працівники поставили на рельси байдужості і пинають, туди сюди. Але ця ситуація наводить на думки. Наше ОСББ знаходиться в центрі міста у Печерському районі. Минулий Голова ОСББ Терещенко С. М. та його дружина Фаррахова В. Ф. ще до війни втікли в росію, і мають вже ворожі російські паспорти. Так вони правили до вересня 24 року користуючись нашими грошима, отримуючи зарплатню, проплачуючи комунальні послуги своєї квартири, доречі через Приват. Постає питання, як так; з росії, майже три роки можна проводити операції? І чому люди, які мешкають в центрі вибрали саме Приват на Малишка 5? Нове правління вже більше трьох місяців не може налагодити нормальну роботу; зверталися на гарячу лінію, консультувалися з іншим відділенням, телефонували менеджерам саме цього відділення, зверталися через електрону пошту тощо. НЕ ДОПОМАГАЄ. Завжди намаєшся думати про людей гарно, але…
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Antimelva 20 січня 2025, 15:01
Відділення за адресою: Суми, пр-т Перемоги, 111/1
14.10.24 без всяких причин, оповещений была заблокирована карта пенсионера, 86 лет. Два месяца препирательств между Приватбанком и исполнительной службой, которые ссылались друг на друга в решении вопроса, закончились письмами в министерство юстиции, ДБР, все возможные суды.
17.12.24 арест с пенсионного счета снят, но уже четыре месяца невозможно получить пенсию: сотрудники постоянно выпроваживают пенсионеров на улицу во время воздушной тревоги, теперь ссылаются на какие-то технические помехи, принуждают перевыпускать карту, не позволяя снять пенсию в кассе!
Пенсионер категорически не хочет быть клиентом Привата после такого беспредела, лишившего её гарантированного Конституцией, ст. 46 пенсионного обеспечения, нет средств для жизни, для лекарств после инфаркта!
На основании чего ей отказывают в выплате всех средств в кассе, чтобы перейти на обслуживание в Укрпошту — канцелярия Приватбанка, чат-боты — молчат.
Из выписки, которую потребовали в отделении о состоянии пенсионного счёта узнали, что все средства Пенсионный фонд перечислил, но маленьким шрифтом в распечатке отдельно отмечен «кредитный лимит»! Каким боком кредитный лимит может относиться к пенсионному счёту? У пенсионера никогда не было никаких договоров с Приватбанком, кроме открытия счёта по выплате пенсии!
Состояние здоровья пенсионера близко к критическому из-за пережитого!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Armen383 20 січня 2025, 12:10
Відділення за адресою: Київ, пр-т Голосіївський, 118-1
Добрый день. Жалоб нету вопрос такой у меня там типа долг. Но я уже в Украине не живу банк отказывается закрыть счета и все карты. Обращался в банк что мои данные есть удругого человека. Так же ситуация с другими банками. Наприклад. укрсиб банк итд. Цели безопасности надо эти чета закрыть потому что вы знаете не мало желающих есть ку упит счета для б2б продажи крипта для переводов денег от магази наркотиков и прочтицуй и дистрибуци порнографии одним словом вес дно фин мира. Не говоря о отвеания и не дай боже терроризм. По этому буду писать особую жалбу именами если потом на будет что банк закрыл все счета если есть долг пжл иди в суд. Но ещё раз у меня нету долгов например кого хрена мой банк подключен какому будку где он свой бабки гонит через мой счёт? Или ещё раз на б2б крипту покупает. Транзитные счета отделения тема. Я не живу в Украине все точка счета для моей и вашей бзпеки закрыть. Задачи оставлю вам.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Madjon 17 січня 2025, 22:04
Являюсь клиентом банка ПриватБанка
Мне зачисляли зарплату и ребята скидывали мне на ремонт автомобилей они в один день заблокировали мне карты и разорвали отношения без каких либо предупреждений
Хотел бы и дальше пользоваться
И могу дать ответы на любой перевод средств и поступлений
Viksi25 16 січня 2025, 19:22
В моєму прізвищі співробітник відділення зробив помилку, позавчора спілкувалась з одним оператором, яка сказала ні у вас все добре помилки немає. але помилка є) сьогодні ж оператор Юлія мені допомогла максимально, відправила данні, передзвонила і все виправлено! Юля умнічка! Дякую
vesato 16 січня 2025, 18:44
Дякую співробитникам Приватбанку за проведену роботу по поверненню коштів, якими заволоділи шахраї.
disco5 15 січня 2025, 20:15
«Цілодобовий» номер 3700, практично, не доступний. Можеш набирати і день, і два — ніхто не передзвонює. Чат-боти в Телеграм і Вайбері, он-лайн допомога в Приват-24 — автовідповідачі, з якими нічого неможливо вирішити, якщо твоє питання випадає з їхнього шаблону (у мене банкомат взяв гроші, а на картку не перевів). Людина залишається сам-на-сам зі своєю проблемою. Це дуже тривожно насправді. А я ще вибрала собі цей банк серед інших ((Хіба так повинно бути в цивілізованій фінансовій установі? Є якийсь контроль роботи служби підтримки? Є якісь стандарти обслуговування своїх клієнтів, які банк повинен дотримуватися? Чи давай гроші і гуляй лісом?! Державний — це ж не означає оці совдеповські методи обслуговування? Чи означає?,

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
USD 41.65 42.3729
EUR 43.6 44.4444
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
USD 41.65 42.3729
EUR 43.6 44.4444
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Приватбанк, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.