×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Банк Південний
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 47 | 47.8 |
PLN | 10.4 | 11.1 |
USD | 41.6 | 42 |
Всі курси банку |
Привласнив кошти
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Задержка заработной платы
Написати коментар
Чудове обслуговування у відділенях
Написати коментар
Отказ банка пивденний в смене номера телефонам
Моя переписка по почте со специалистом поддержки:
Вопрос
«Здравствуйте.Скажите могу ли я дистанционго закрыть счет.У меня нет возможности прийти в отделения банка.Финансовый номер у меня нерабочий он деактивирован.Что б проверить деактивирован ли он нужно авторизировпться в чате, что б авторизироваться в чате нужно скачать мобильное приложение Pivdenny Online.В мобильном приложении Pivdenny Online я зарегестрироваться тоже немогу пишеться сообщение что требуется прийти в банк и получить карту.Замкнуты круг.Как мне урегулировать этот вопрос? Прийти в банк нет возможности.»
Ответ
Вітаю, шановний клієнт!
Для закриття рахунку використовуйте веб-версію особистого кабінету https://my.bank.com.ua і дотримуйтесь алгоритму:1) Вибрати розділ «Замовлення послуг»;2) Натиснути «Створити заявку»;3) В рядку Продукт/послуга обрати пункт «Рахунки»;4) У рядку «Деталі» вибрати «Закриття поточного рахунку з видачею ПК»;5) В пункті: «Прошу закрити поточний рахунок з Використання електронного платіжного засоби» № вказуєте номер рахунку; 6) e-mail обов’язковий до заповнення; 7) Натиснути «Підписати смс»; 8) Вводите код підтвердження, після чого заявка направляється в обробку. Термін обробки заявки — 2 робочих дня, не рахуючи день звернення. Після обробки Ви отримаєте повідомлення в особистому кабінеті про замороження рахунку. Через 14 днів рахунок закриється автоматично.
Стосовно номеру телефону, необов’язково зв’язуватися через чат, у нас також є альтернативні канали зв’язку, а саме за номером 0800307030, для дзвінків із-за кордону +380482307030 та через онлайн дзвінок https://bank.com.ua/call/.
Вопрос
В особистий кабінет я ввійти не можу непам’ятаю пароль свій, тільки логін при спробі відновити пароль за рахунком система видає «Щановний кліенте! Перевірте будь ласка правильність введення ваших персональних данних.Якщо помилка повторюється, зверніться до банку.
Є договір
Є рахунок в договорі.
Картка недійсна вже.
Ответ
Вітаю, шановний клієнт!
Ми можемо від себе надіслати СМС-сповіщення з вашим логіном та тимчасовим паролем на ваш фінансовий номер телефону або на Вайбер, підв'язаний під нього. Якщо у вас нема взагалі доступу до ЄФН (єдиний фінансовий номер), тоді потрібно буде змінити ЄФН.
Для цього є 2 варіанти:
1)Якщо у вас буде змога розрахуватися карткою, то ми можемо подати заявку на зміну ЄФН. Для того, щоб подати заявку, зв’яжіться з нами за номером 0800307030, для дзвінків із-за кордону +380482307030 та через онлайн дзвінок https://bank.com.ua/call/, або через чат-бот.
2)Якщо такої змоги нема, то змінити фінансовий номер телефону, можливо за заявкою на відеоконференцію через Вайбер, Телеграм або Ватсап (важливо, щоб саме до цих мессенджерів у вас був підв'язаний хоча б один номер телефону українського оператора). Для того, щоб її подати, зв’яжіться з нами за номерами вище.
Позвонив по 0800307030 мне отказали сославшись на неактуалный? паспорт с 2021 года у них в банке (паспорт бумажный внутрений).
Пользователь с ником coolman4ik оставлял отзыв с похожей проблемой и она была решена.
Коментарі (1)
Відмова банку «Південний» у зміні номера телефону та прийнятті цифрових
Хочу звернути увагу на неправомірні дії банку «Південний», пов’язані з відмовою у використанні цифрових документів та неможливістю дистанційно змінити номер телефону.
Я просто хотів змінити свій неактуальний номер телефону на актуальний, як це робиться в інших банках, де процедура займає 2−3 хвилини через онлайн-банкінг. Проте у випадку з «Південним» процес затягнувся на три дні листування, після чого мені відмовили без жодних альтернатив дистанційного вирішення питання.
Спочатку я намагався змінити номер через онлайн-банкінг Південний MyBank, де успішно авторизувався через SMS-підпис, що підтверджує мою особу. Проте навіть після цього банк не дозволив змінити номер.
Мені запропонували зміну номера через відеоконференцію в Zoom, але тільки при наданні оригіналу паперового паспорта та ІПН. Я запропонував альтернативні документи, такі як закордонний паспорт, внутрішній паспорт або навіть свідоцтво про народження, але банк це проігнорував.
Більше того, банк відмовився приймати ІПН із «Дії», хоча цей документ має таку ж юридичну силу, що і його паперовий аналог, відповідно до:
Постанови Кабінету Міністрів України № 911 від 23.09.2020 р., яка передбачає, що цифрові документи в «Дії» є офіційними та прирівняні до паперових;
Закону України «Про електронні довірчі послуги» № 2155-VIII від 05.10.2017 р., який підтверджує юридичну силу електронного підпису («Дія.Підпис»), що може використовуватися для посвідчення особи та підписання документів;
Постанови НБУ № 93 від 04.10.2021 р., яка зобов’язує банки приймати цифрові документи з «Дії» на рівні з паперовими.
🔹 Чи можуть внутрішні процедури банку обмежувати використання ІПН із «Дії»?
Банк не може встановлювати внутрішні правила, що суперечать чинному законодавству.
📌 Постанова НБУ № 93 чітко зобов’язує всі банки приймати цифрові документи на рівні з паперовими.
📌 Закон України «Про електронні довірчі послуги» підтверджує, що цифровий підпис («Дія.Підпис») має юридичну силу, а цифрові документи є дійсними.
📌 Банк не може примушувати клієнта надавати паперовий документ, якщо законодавство вже прирівняло електронний аналог до оригіналу.
🔹 Що я пропонував?
Я запропонував підписати заяву через «Дія.Підпис», що повністю відповідає чинному законодавству, але банк навіть не розглянув цю можливість. Жодної альтернативи дистанційного вирішення питання запропоновано не було.
Що я вимагаю?
📌 Вирішити питання зміни номера телефону дистанційно, використовуючи онлайн-банкінг, електронний підпис або відеоверифікацію без вимоги паперових документів.
📌 Зобов’язати банк «Південний» дотримуватися законодавства України та приймати цифрові документи із «Дії» відповідно до постанови НБУ та Кабміну.
📌 Внести зміни до внутрішніх процедур банку, щоб клієнти могли дистанційно змінювати номер телефону без необґрунтованих перешкод.
Куди я звернуся далі?
Якщо банк не виправить ситуацію, я подам офіційне звернення до НБУ (0 800 505 240), Мінцифри, а також у Нацкомісію з регулювання фінансових послуг.
Коментарі (12)
Некомпетентні працівники служби підтримки
Коментарі (1)
Обманули при консультации на горячей линии — списание комиссии около 700 грн., которой не должно быть по заверениям операторов горячей линии
Написати коментар
Жадный до денег
Написати коментар
Отказывают в продаже валюты.
Коментарі (1)
Не отдают деньги
Это при том, что родственница пол жизни держала у них свои деньги! Вот так носишь им деньги годами, а когда тебя не станет, банку вообще пофиг на тебя.
Но тут другое — их менеджеры вообще ничего не говорят когда приносишь в банк деньги. Узнаёшь о том что это деньги уже не твои только когда что-то происходит.
Родственницу я похоронил, деньги на похороны одолжил (спасибо добрым людям), а забрать деньги, отложеные специально на похороны не могу — банку Пивденный эти деньги нужней!
С ними стрёмно иметь дела! А тем более доверять свои деньги!
Написати коментар
Крадії та шахраї
Сервіс просто жахливий! Картки блокуються самі по собі і самі собі перевидаються. Служба підтримки морозиться тижнями і не може нічого пояснити.
Написати коментар
Не виконують вимоги НБУ, байдуже на клієнтів
Звернення до служби підтримки ніяк не допомогло — їм байдуже чи перераховуються кошти на рахунок підтверджених волонтерів чи щомісячні доходи з підтверджених джерел перевищують суму встановленого обмеження.
Служба підтримки повідомила, щоб чекали березня 2025 року.
Написати коментар
Списание средств
Написати коментар
Отжимают 30%
Коментарі (1)
Банк Південний , як роботодавець
Можливо відгук, зможе допомогти комусь прийняти зважене рішення, хто буде знаходитися в подібній ситуації в Південному.
На початку 2023р. Банк заявив фахівцям про свої цілі, одна з яких була збереження ключових фахівців (посаду яку займала я-була ключова)
Але, цілі були змінені, та в травні 2023 мій безпосередній керівник Харук Юлія Віталіївна (на той момент Керівник центру клієнтської підтримки) повідомила вкрай неприємну новину, що відділ мій ліквідовують і, відповідно, мені не буде ким управляти тому я повинна піти на повітря. (зверну увагу, що пішла тільки я та мій зам. Всі оператори залишились їх перевели в іншу групу)
Але Харук Юлія за законом не врахувала те, що:
1. Я працювала на посаді біль ніж моя Колега у нас були однакові посадові інструкції (подруга Юлії * класика жанру*)
2. Моя Команда досягала ліпших KPI + я особисто декілька останніх кварталів працювала на 100% KPI
3. Мій керівних знала, що я сама виховую неповнолітню дитину.
+ до того військовий стан і залишитись на вулиці в цей період без стабільного доходу дуже непросто.
Коли на неприємну новину я звернула на це увагу (порушення закону) + до того уточнила чи можу піти працювати на декілька сходинок нижче, а саме оператором, аби не залишатися просто на вулиці
(на той момент у нас як раз тільки — тільки пару днів як працювали нові фахівці)
мій керівних відповіла: «НІ», та відключилась від розмови (розмова була по Skype)
та пішла радитись до керівництва Банку, як і зазвичай
зверну увагу, що в роботі у нас не було непорозумінь.
Через деякий час на зв’язок вийшла Нетребко Олена Анатоліївна — Заступник Голови Правління, яка, ще раз проговорила про ліквідування відділу,
необхідність піти з посади та запропонувала мені 6 окладів + написання заяви на звільнення за власним бажанням, також звернула увагу,
що коли я звільнюся потім можу моніторити вакансії Банку відгукуватися та мене зможуть взяти в інший відділ банку.
В мене був вибір без вибору, не погодивши на 6 окладів + заява за власним, надалі могло бути ще складніше і змусили б написати заяву без додаткових виплат. Я погодилась.
Нажаль, прикро …
продовження історії — мені не дозволили стати просто оператором Центру клієнтської підтримки, аргументуя тим, що для мене не було місця, але відразу почали набирати нових фахівців
В продовж 2023−2024 тобто рік я відгукувалась на вакансії Банку і в один момент HR дала зворотній зв’язок, що мене не візьмуть ні в який відділ, аби я не витрачала час (зрозуміло що є список фахівців, яким зачинено доступ до Банку)
Далі я спробувала влаштуватися в МТБ Банк та Восток, де після співбесіди рекрутери МТБ та Востоку зателефонували у Південний і отримали негативний відгук про мою начебто погану комунікацію з керівництвом,
дуже розумію що Юлія Харук мала бажання щоб я одразу погодилась звільнитися мовчки підписавши заяву і залишивсь на вулиці з дитиною коли все ж такі мала право за законом займати і далі позицію Керівника іншого відділу (гадаю вона сама так би і зробила — одразу пішла мовчки),
Відгуком хочу уточнити у Керівництва Банку, а саме Харук Ю.В та Нетребко Олена Анатоліївни:
1. Навіщо Ви — керівництво Банку, рекомендували відгукуватися на вакансії Банку коли задача у рекрутера Банка відмовляти мені? Чому не повідомили одразу, що не варто повертатися, або просто не давали мені шансу подібного (виглядає, як знущання)
2. Навіщо Ви — керівництво Банку даєте такий поганий зворотній по моїй роботі, коли я працювала на 100% і Ви виплачували мені декілька кварталів підряд 100% премію + нагороджували почесною грамотою за підняття показників Команди до 100% (ви вже сказали мені «до побачення» навіщо псувати моє подальше влаштування на роботу? (навіть через рік, як я пішла)
3. Після звільнення ви знову поділили команду на 2 групи та начали набирати нових фахівців, прошу дати зворотній зв’язок чому відмовили мені стати просто оператором?
3. Ви залишаєтесь зацікавлені, щоб я не змогла працювати в Банківський сфері, яка Ваша ціль саме в подібних діях?
Ви оплатили мені моє звільнення, вдячна за це, але чому настільки несправедливо повелися з вашим на той момент фахівцем, якого нагороджували грамотою *кращій фахівець кварталу* за те, що підняла KPI Команди до 100%.
P.S Начальник- подруга, яка залишилась на посаді відділу 2-ї лінії підтримки Центру клієнтської підтримки на той момент, з якою Керівник центру клієнтської підтримки ходила в робочу годину на спорт (то не моя справа, спорт- то круто, але так…) ми займали подібні посади з практично однаковими посадовими інструкціями щодо обслуговування клієнтів, різниця була тільки в тому, що 2-а лінія обслуговує чат, оцінки якого навчитися можна за декілька годин так само, як я самостійно вчилася бути Начальником відділу 1-ї лінії підтримки Центру клієнтської підтримки.
Заздалегідь вдячна за відповіді.
Написати коментар
Проблема з повідомленнями по операціях з карткою
Написати коментар
Жахлива установа, яка допомагає шахтарям!
З рахунку у цьому банку були надіслані кошти на розрахунковий рахунок ФОП, в іншому банку, який виявився шахраєм.
По факту шахрайства відкрито кримінальне провадження.
Звернулися в «Банк Південний» аби відкликати цю транзакцію.
Також звернулися в банк «Восток» (там відкрито рахунок шахрая) — вони заблокували його рахунок.
Але наш банк відмовився відізвати транзакцію, бо «ви самі переказали кошти»
Тупіше напевно причини знайти важко.
Будьте обережні, ця «установа» ніколи вам не допоможе і зробить усе, щоб шахраї отримали ваші кошти
Коментарі (2)
Валютні операції
Коментарі (4)
Чудовий персонал та сервіс
Написати коментар
Проблеми з додаванням картки до гугл пей
Коментарі (1)