Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Jan1125 30 жовтня 2025, 9:30
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 74
Карта данного банка у меня для выплаты заработанной платы. И вот когда пришла заработная плата, оказалось что карта заблокирована из-за не обновлённых данных, при этом откуда я мог узнать о том что надо их обновить. Телефон горячая линия сообщили что отсылали мне смс сообщение, которое мне не приходило, на что оператор сказал что это ваши проблемы разбирайтесь с вашим оператором связи почему смс не приходят, у меня есть ещё три карты разных банков, например приват открываешь приложение и там красным горит обнови данные и у остальных то же самое, но не пивденный, ладно что бы обновить надо зайти на сайт анкета написана очень мелко, куча тупых вопросов заполнил отправил, оператор до 10 банковских дней ждать и жить без денег потому что я должен узнавать у киевстара почему это смс не дошла, и вот прошло 9 дней блок карты не снят, теперь уже говорят велике завантаження минимум 10 дней. приложение отвратительное, берут комиссию за неиспользование средств. То есть если я не хочу тратить заплати. Например тот же моно банк прислал в приложение про обновление данных и приват и сенс. Никому не советую пользоваться услугами данного банка.
Sahniuk 7 жовтня 2025, 22:56
АТ «Банк Південний» свідомо порушує законодавство, утримуючи кошти з рахунку, на який надходять виключно соціальні та пенсійні виплати.

Ще у 2021 році приватний виконавець Хлєбніков наклав арешт на рахунок за виконавчим написом приватного нотаріуса Остапенко. Після подання всіх підтверджень, що рахунок використовується лише для отримання соціальних коштів, арешт було знято.

Однак у 2023 році той самий виконавець повторно наклав арешт по тій самій постанові, що вже втратила чинність.
Банк «Південний» повторно прийняв цю незаконну постанову і блокує рахунок до сьогодні — з грудня 2023 р. по жовтень 2025 р.

Пізніше державний виконавець Гойда закрив виконавче провадження, але банк не зняв арешт, порушивши вимоги
ч. 4 ст. 59 та ст. 52 Закону України «Про виконавче провадження», які зобов’язують установу повернути постанову без виконання щодо рахунків із цільовими соціальними виплатами.

До того ж банк надає свідомо неточні довідки, де зазначено, що на рахунок «надходять різного роду кошти», — хоча з 2022 року там фіксуються лише пенсійні та соціальні надходження, що підтверджується офіційними банківськими виписками.

Такі дії мають ознаки умисного порушення прав соціально вразливої особи, невиконання банком вимог закону та участі у неправомірних виконавчих діях.

Прошу Національний банк України та Міністерство юстиції провести перевірку дій АТ «Банк Південний», оскільки банк уже понад півтора року незаконно утримує соціальні кошти

Люди мають знати: навіть якщо ваш рахунок призначений для пенсій чи соціальної допомоги, цей банк може повторно арештувати його без законних підстав і тримати гроші під арештом роками.
RenataHearty21 5 жовтня 2025, 16:43
Відділення за адресою: Одеса, вул. Преображенська, 67
В банке Пивденный я уже являюсь клиентом уже более 17 лет. Если и случались мелкие неприятности, со счётом или переводом либо начислением денег, всё решалось всегда оперативно. Персонал очень приветливый и отзывчивый.
DVG1975 30 вересня 2025, 22:44
Відділення за адресою: Одеса, вул. Семена Палія, 74
Банк закрыл валютную карту VISA, у которой истек срок действия. Остаток средств на карте перевели не понятно куда, ни на одном из валютных счетов в мобильном приложении этого банка деньги, якобы остающиеся на активном счёте, не отображаются. Как ими теперь воспользоваться, если я нахожусь заграницей, не понятно.
Несколько вопросов к мнеджменту банка:
1. Если НБУ РЕКОМЕНДУЕТ закрыть карты VISA, у которых истек срок действия, в период действия военного положения, это все же рекомендация или ИНСТРУКЦИЯ?
2. Почему проблема неполучения уведомления по СМС о закрытии такой картой является проблемой клиента банка или оператора связи, но никак не банка? Почему уведомления о закрытии карты не направляются и по другим каналам, например, через мобильное приложение банка?
3. Если счёт закрытой карты остался активным, почему я не вижу этого счёта в мобильном приложении банка?
4. Как теперь воспользоваться этими деньгами, если я нахожусь заграницей?

По сути, банк конфисковал остаток средств на моей карте.
Богдан Романюк 7 серпня 2025, 13:17
Доброго дня, хочу залишити відгук що до роботи відділення банку станції Мінська і самого банку у цілому, прийшло повідомлення про те що по моїй картці були підозрілі дії і через 10 днів мені прислали лист у якому йдеться про те що банк розриває зі мною ділові відносини. Після цього 16 червня 25 року звертався у відділення банку яке знаходиться за адресою левка лукяненка 21, біля метро Мінська де написав заяву на закриття рахунку та перерахування коштів на картку іншого банку, після чого я прочекав до 5 серпня, а кошти так і не надійшли на мій рахунок, 5 серпня я знову прийшов на відділення банку і вони сказали що треба знову написати заяву на перерахунок коштів, хоча рахунок вже закритий. Сьогодні я зателефонував на гарячу лінію де мені сказали звернутись у відділення банку, тому що ніякої вичерпної інформації мені надати не могли. Я почав шукати номер телефону, і як стало зрозуміло його немає, і тепер мені знову потрібно їхати 200 кілометрів з свого міста щоб запитати чи взагалі мої кошти в них ще існують чи банк їх привласнив собі. Будь-ласка допоможіть вирішити цю ситуацію, тому що знову не хочеться їхати стільки кілометрів щоб знову не отримати нічого
Fifon 22 травня 2025, 10:50
Відділення за адресою: Чернігів, пр. Перемоги, 90
Відкрив карту банку Південий, користувався я, отримав кошти від друзів, родичів.Мою карту заблокували.Написав листа все розповів за що кошти отримував.Надійшло коштів не дуже багато до 50.000 тис.Заяву написав 01.05.25 відповіді не було до сьогодні(22.05.25) до цього я телефонував на гарячу ліную, відповіді не було.Сьогодні вони вирішили закрити мені рахунок.В жодному банку таких проблем не було ,є фін мон, всі виписки документи можу надати, ок 5 ок7, але банку це не цікаво.Чому, тому що в мене були кошти на рахунку і вони хочуть забрати 30% від суми.Ну і то ще в мене ще була Visa Platinum.Тому чекаю відповіді від банку.Він більше детально передивится мій лист, або буду писати заяву до НБУ на якій підставі банк блокує кошти на 21 день ,їми користується.Можно кожному закривати рахунок і забирати собі 30% від суми, а це вже є правопорушення, я так важаю.
Ирина Головенко 14 травня 2025, 14:08
Не рекомендую цей банк через численні проблеми з блокуванням моєї зарплатної картки. Постійні блокування зарплатної картки, навіть коли я намагаюся відправити 1000 грн брату, карта потрапляє в категорію «сумнівні операції» і блокується. Ніхто не повідомляє, що потрібно пройти ідентифікацію. Три тижні ти сидиш без зарплати, а потім з’ясовується, що причина — ти не пройшов ідентифікацію. Проблема в тому, що в місці народження вказано місто Запоріжжя, але не вказана країна! І через це я ще три тижні сиділа без грошей.

Моя рекомендація: якщо вам потрібен надійний банк для зарплатних карток, шукайте інший варіант. Це дуже незручно, особливо в сучасних умовах, коли кожна копійка на рахунку важлива.
IhorM2000 5 травня 2025, 15:40
На протяжении 10 лет получая заработную плату через банк пивденный нет определенного числа зачисления прошлые годы было с 1 по 5 число хотя отправляется перевод еще 20 числа прошлого месяца, а то и ранее на день или два если 20 число это выходной. Когда звонится оператору то специально обученный попугай рапортует что перевода не было или он потерялся! С 2025 года совсем охамели уже 1 по 10 число заплату зачисляют 7 или 8 наворачиваю так не слабый процентик за почти 20 дней. Когда нажретесь на процентах???
Nataliyi 1 травня 2025, 14:23
На протяжении 10 лет нет точного дня зачисления зарплаты на карту было с 1 по 5 число. Сейчас обнаглел пивденный дальше некуда уже с 1 по 10 число. Когда звонится на горячую линию специально обученный попугай рапортует бред вам не было перевода или свифт перевод идет 5 дней. Позвольте! Перевод на протяжении 10 лет отправляется 20 числа прошлого месяца! Есть документ подтверждающий перевод! Вопрос! Когда пивденный нажрется на навороте процентов?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vitaly2023 16 квітня 2025, 16:52
Банк привласнив кошти від приводом незаконних операцій. Будь які докази противного не розглядає.
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 квітня 2025, 12:46
Відгук не зарахований (на 21.04.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Nataliyagunko 2 квітня 2025, 18:19
За 10 лет пользования банком не одного раза не было точного числа зачесления заработной платы! Хотя работодатель предоставляет информацию что деньги зашли в банк 22 числа! Великий Пивденный может зачислить на чета когда захочет от 1 до 8 числа! Все никак не нажрутся на процентах!
SinaiTR 20 березня 2025, 18:42
Обслуговування у відділеннях завжди професійне та швидке. Скільки не зварталась, всюди чудові працівники. Вирішення питання займає мінімум часу. Рекомендую!
Artem811 21 лютого 2025, 21:51
Обратился в банк с просьбой закрытия счета дистанционно, проблему нерешили.

Моя переписка по почте со специалистом поддержки:
Вопрос
«Здравствуйте.Скажите могу ли я дистанционго закрыть счет.У меня нет возможности прийти в отделения банка.Финансовый номер у меня нерабочий он деактивирован.Что б проверить деактивирован ли он нужно авторизировпться в чате, что б авторизироваться в чате нужно скачать мобильное приложение Pivdenny Online.В мобильном приложении Pivdenny Online я зарегестрироваться тоже немогу пишеться сообщение что требуется прийти в банк и получить карту.Замкнуты круг.Как мне урегулировать этот вопрос? Прийти в банк нет возможности.»
Ответ
Вітаю, шановний клієнт!
Для закриття рахунку використовуйте веб-версію особистого кабінету https://my.bank.com.ua і дотримуйтесь алгоритму:1) Вибрати розділ «Замовлення послуг»;2) Натиснути «Створити заявку»;3) В рядку Продукт/послуга обрати пункт «Рахунки»;4) У рядку «Деталі» вибрати «Закриття поточного рахунку з видачею ПК»;5) В пункті: «Прошу закрити поточний рахунок з Використання електронного платіжного засоби» № вказуєте номер рахунку; 6) e-mail обов’язковий до заповнення; 7) Натиснути «Підписати смс»; 8) Вводите код підтвердження, після чого заявка направляється в обробку. Термін обробки заявки — 2 робочих дня, не рахуючи день звернення. Після обробки Ви отримаєте повідомлення в особистому кабінеті про замороження рахунку. Через 14 днів рахунок закриється автоматично.
Стосовно номеру телефону, необов’язково зв’язуватися через чат, у нас також є альтернативні канали зв’язку, а саме за номером 0800307030, для дзвінків із-за кордону +380482307030 та через онлайн дзвінок https://bank.com.ua/call/.
Вопрос
В особистий кабінет я ввійти не можу непам’ятаю пароль свій, тільки логін при спробі відновити пароль за рахунком система видає «Щановний кліенте! Перевірте будь ласка правильність введення ваших персональних данних.Якщо помилка повторюється, зверніться до банку.
Є договір
Є рахунок в договорі.
Картка недійсна вже.
Ответ
Вітаю, шановний клієнт!
Ми можемо від себе надіслати СМС-сповіщення з вашим логіном та тимчасовим паролем на ваш фінансовий номер телефону або на Вайбер, підв'язаний під нього. Якщо у вас нема взагалі доступу до ЄФН (єдиний фінансовий номер), тоді потрібно буде змінити ЄФН.

Для цього є 2 варіанти:

1)Якщо у вас буде змога розрахуватися карткою, то ми можемо подати заявку на зміну ЄФН. Для того, щоб подати заявку, зв’яжіться з нами за номером 0800307030, для дзвінків із-за кордону +380482307030 та через онлайн дзвінок https://bank.com.ua/call/, або через чат-бот.

2)Якщо такої змоги нема, то змінити фінансовий номер телефону, можливо за заявкою на відеоконференцію через Вайбер, Телеграм або Ватсап (важливо, щоб саме до цих мессенджерів у вас був підв'язаний хоча б один номер телефону українського оператора). Для того, щоб її подати, зв’яжіться з нами за номерами вище.

Позвонив по 0800307030 мне отказали сославшись на неактуалный? паспорт с 2021 года у них в банке (паспорт бумажный внутрений).
Пользователь с ником coolman4ik оставлял отзыв с похожей проблемой и она была решена.
coolman4ik 20 лютого 2025, 18:26
Добрий день!

Хочу звернути увагу на неправомірні дії банку «Південний», пов’язані з відмовою у використанні цифрових документів та неможливістю дистанційно змінити номер телефону.

Я просто хотів змінити свій неактуальний номер телефону на актуальний, як це робиться в інших банках, де процедура займає 2−3 хвилини через онлайн-банкінг. Проте у випадку з «Південним» процес затягнувся на три дні листування, після чого мені відмовили без жодних альтернатив дистанційного вирішення питання.

Спочатку я намагався змінити номер через онлайн-банкінг Південний MyBank, де успішно авторизувався через SMS-підпис, що підтверджує мою особу. Проте навіть після цього банк не дозволив змінити номер.

Мені запропонували зміну номера через відеоконференцію в Zoom, але тільки при наданні оригіналу паперового паспорта та ІПН. Я запропонував альтернативні документи, такі як закордонний паспорт, внутрішній паспорт або навіть свідоцтво про народження, але банк це проігнорував.

Більше того, банк відмовився приймати ІПН із «Дії», хоча цей документ має таку ж юридичну силу, що і його паперовий аналог, відповідно до:

Постанови Кабінету Міністрів України № 911 від 23.09.2020 р., яка передбачає, що цифрові документи в «Дії» є офіційними та прирівняні до паперових;
Закону України «Про електронні довірчі послуги» № 2155-VIII від 05.10.2017 р., який підтверджує юридичну силу електронного підпису («Дія.Підпис»), що може використовуватися для посвідчення особи та підписання документів;
Постанови НБУ № 93 від 04.10.2021 р., яка зобов’язує банки приймати цифрові документи з «Дії» на рівні з паперовими.
🔹 Чи можуть внутрішні процедури банку обмежувати використання ІПН із «Дії»?
Банк не може встановлювати внутрішні правила, що суперечать чинному законодавству.
📌 Постанова НБУ № 93 чітко зобов’язує всі банки приймати цифрові документи на рівні з паперовими.
📌 Закон України «Про електронні довірчі послуги» підтверджує, що цифровий підпис («Дія.Підпис») має юридичну силу, а цифрові документи є дійсними.
📌 Банк не може примушувати клієнта надавати паперовий документ, якщо законодавство вже прирівняло електронний аналог до оригіналу.

🔹 Що я пропонував?
Я запропонував підписати заяву через «Дія.Підпис», що повністю відповідає чинному законодавству, але банк навіть не розглянув цю можливість. Жодної альтернативи дистанційного вирішення питання запропоновано не було.

Що я вимагаю?
📌 Вирішити питання зміни номера телефону дистанційно, використовуючи онлайн-банкінг, електронний підпис або відеоверифікацію без вимоги паперових документів.
📌 Зобов’язати банк «Південний» дотримуватися законодавства України та приймати цифрові документи із «Дії» відповідно до постанови НБУ та Кабміну.
📌 Внести зміни до внутрішніх процедур банку, щоб клієнти могли дистанційно змінювати номер телефону без необґрунтованих перешкод.

Куди я звернуся далі?
Якщо банк не виправить ситуацію, я подам офіційне звернення до НБУ (0 800 505 240), Мінцифри, а також у Нацкомісію з регулювання фінансових послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Macaruns 21 січня 2025, 11:35
Неприємне враження залишила робота служби підтримки. При переказі коштів через систему My bank з мене зняли комісію, хоча оператор гарячої лінії запевнив, що комісії не буде
argumentexpert 16 січня 2025, 1:49
Відділення за адресою: Харків, вул. Багалія, 7
с 2015 года вся семья пользуется услугами банка «Пивденный» — в основном это размещение депозитов. Последнее время стали происходить такие случаи: не предупреждали об окончании депозита, итог — деньги лежали без движения 2−3 месяца. Последний случай из ряда вон выходящий. Мама решила перевести деньги на счет сына — для размещения депозита через систему Мy bank. На горячей линии сказали — комиссии нет. Перевели маленькую часть суммы — сняло комиссию. Опять звонок на горячую линию — оператор сказал у Вас вся сумма видна, может «глюк» системы. Комиссии быть не должно. Сделал еще два звонка на горячую линию — заверили никаких комиссий быть не должно. Перечислил оставшуюся часть депозита — итог — потеря 700 грн. На горячей линии сказали, что прослушали все разговоры, и правда, операторы неправильно проконсультировали, но вернуть комиссию мы не можем. Извините нас. Пример о том, что когда-то в Приватбанке вернули комиссию за совершение платежа способом с комиссией при существовании способа без комиссии никак не повлиял. Итог: неприятный осадок не проходит, случаи наплевательства на клиентов не прекращаются.
Oksana Shelest 9 січня 2025, 16:21
Відділення за адресою: Одеса, провул. Сабанський, 2
Почти 30 лет с этим банком. Всегда, как главбух, рекомендовала своим руководителям переходить в этот банк. Но сейчас я от них ухожу и забираю всех своих клиентов. Ситуация: ФОП не работает, операций по счету нет. Но, если вы на минуточку зайдете в банк-клиент, проверить почту, сменить пароль или сформировать выписку — с вас тут же слупят 150 грн за «обслуживание»! Итог: долг по РКО при полностью неработающем счете! Есть банки с нулевой комиссией, к ним перехожу. Они не такие крохоборы, как Пивденный.
659111 27 грудня 2024, 1:33
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Соборна, 40
Покупал валюту, перед покупкой кассир заверила что купюры будут 2003−2006 года, когда выдали не смог рассмотреть год выпуска так как освещение у кассы и мое зрение не позволяло это зделать, отошел к окну на дневной свет, оказалось одна купюра 1996 г, попросил заменить, сказала что у нас в кассе купюр с таким годом нет, хотя со мной была тётка и все видела. Начал доказывать что вы так подсовываете уже не первый раз (было 3 раза правда 1 раз все-таки заменили) на что мне сказали что больше мне валюту продавать не будут. Им не понравилось что я им правду сказал, что подсовывают людям с плохим эрением валюту которая не продаются, Вопрос к администрации банка Кассир нарушает постанову нбу отказывая клиенту банка в продаже валюты при наличии в кассе банка из-за личной неприязни. Просьба разобраться и ответить мне для принятия дальнейших моих действий.
Saleg 7 листопада 2024, 14:38
Відділення за адресою: Одеса, вул. Преображенська, 67
Положил деньги близкой родственницы на депозит в этот банк. Родственница умерла. Детей нет. Пришёл накануне похорон забрать деньги. Не отдали!!! Блин, в день похорон бегал искал деньги чтобы похоронить человека! Сейчас похороны почти 1000$! Пришлось одалживать.

Это при том, что родственница пол жизни держала у них свои деньги! Вот так носишь им деньги годами, а когда тебя не станет, банку вообще пофиг на тебя.

Но тут другое — их менеджеры вообще ничего не говорят когда приносишь в банк деньги. Узнаёшь о том что это деньги уже не твои только когда что-то происходит.
Родственницу я похоронил, деньги на похороны одолжил (спасибо добрым людям), а забрать деньги, отложеные специально на похороны не могу — банку Пивденный эти деньги нужней!

С ними стрёмно иметь дела! А тем более доверять свои деньги!
Agrainel29 30 жовтня 2024, 7:39
У відповідь на звернення до банку з проханням відкрити рахунок для зарахування заробітної плати, банк надіслав довідку, що такі рахунки в нього відсутні та стягнув за цю довідку 300 грн.з рахунку. Ось так виконується законодавство «Про звернення громадян» — за гроші. Будьте уважні, коли маєте справу з цим банком!
Сервіс просто жахливий! Картки блокуються самі по собі і самі собі перевидаються. Служба підтримки морозиться тижнями і не може нічого пояснити.

Курс валют в Банк Південний

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.85 49.75
USD 42 42.5
Всі курси банку

Курс валют в Банк Південний

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.85 49.75
USD 42 42.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Південний 💰 / Відгуки про Банк Південний 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Банк Південний, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.