Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
flexdance 5 квітня 2024, 10:11
Заказал депозит с акцией от Минфина. Оператор Минфина молодец, подробно объяснила и даже наверное больше чем должна была. Приветливо, с юмором — отлично.

Как только дело коснулось банка всё пошло по наклонной. Приложение практически неработоспособно. Карту вы откроете с 10й попытки. Обратиться в службу поддержки вы не сможете, так как авторизация в чат-боте идет через приложение, которое попросту не работает. С раза 30-го оно авторизовало. Задал пару вопросов поддержке, на третьем вопросе оказалось, что оператор попросту отключилась даже не попрощавшись. Ладно думаю, позвоню. Посмотрел телефон и график работы отделения — там попросту не взяли трубку (около 16−00 четверга).

Крайне не рекомендую данный банк ибо вы будете гоняться сначала за работоспособностью сервисов, а потом по ходу и за сотрудниками банка.

По итогу, депозит в банке оказался важнее сайту Минфина, чем самому банку
49orinum 4 квітня 2024, 11:48
4724722027244017. сделали им перевод 1500 грн услугу не выполнели. должны булы сделать возврат. оплата була 05.03.2024.время 13 07
Олег Андриевский 28 березня 2024, 10:19
Відділення за адресою: Київ, пр-т Миру, 13
Без уведомления списали деньги с депозита по исполнительного листу. С исполнителями я закрыл вопрос за день до этого.
Но что пугает, это не карта и не счёт, а депозитный договор без пополнения и досрочного снятия. Он впринчипе не прикасаемый. Я им доверил деньги, а они на крысу без каких то уведомлений отправили мои деньги на исполнительный счёт который уже было постановление о закрытии исполнительного впровадження.
Не доверяйте свои деньги этому очень проблемному банку.
Ему даже минфин бонусами помогает лишь спасти этот проблемный банк.
Не компетентные сотрудники распечатали мне две бумажки и сказали едь разбирайся уже там.
Что это за банк если даже сотку снять надо заранее звонить заказывать.
Деньги в Пиреус не несите — украдут и не объяснят
Ігор Атаманчук 19 грудня 2023, 19:13
Відділення за адресою: Київ, пр-т Миру, 13
Від сьогодні Піреус знов покращив умови доступу до мого рахунку- залишив тільки мобільний winbank. Тобто якщо немає мобільного зв’язку- рахунки недоступні, ідіть у відділення, як сказали у службі підтримки. Я вже мовчу, що нова версія додатку мало того, що незручна і не має деяких функцій попередньої версії, але й деякі функції, що авансовані-не працюють- у розробці! Дуууже-дуууже турботливо до клієнтів! Особливо в період війни та хакерських атак на мобільний зв’язок. Я в цьому банку з самого початку, дуже багато років був задоволений всім, маю рахунки як фірми так і власні, але десь років п’ять почалась деградація як якості персоналу так і послуг. Думаю переходити в інший банк…
evgen18 11 грудня 2023, 12:32
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Шевченка, 170/1
замовив валюту на видачу, прихожу — відповідь немає і коли буде поки невідомо, кажу, а чого не можна було попередити щоб не приходити, відповідь — в нас багато клієнтів і всім дзвонить немаємо часу (хоча чим зайняті співробітники велике питання, бо кількість охочих зайти до банку дорівнює один на півгодини). дзвінок на гарячу лінію результату не дає, бо вони не знають чому така ситуація і як її вирішувати також. тобто потрібно приходити кожен день до банку і питати «А МОЖНА МЕНІ СЬОГОДНІ ЗАБРАТИ СВОЇ ГРОШІ?». В мене таке враження що співробітники банку роблять все для того щоб відділення закрили, або вони обслуговують супермільйонерів і звичайні люди типу мене їх взагалі не цікавлять. Короче заберу гроші і закрию рахунки, благо кількість банків зараз дозволяє вибирати де обслуговуватись
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Karina1809 9 грудня 2023, 21:44
Никому не советую пользоваться этим банком.я перекинула деньги и их заблокировали.требуют приехать в другой город.в нашем городе банка нет.удаленно ничего сделать нельзя.тоесть если в вашем городе нет этого банка.деньги свои вы не вернете
Мінфін
Відповідь адміністратора
14 грудня 2023, 9:43
Відгук не зарахований (на 14.12.2023).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
alika99 4 грудня 2023, 19:13
Встановила додаток але так і не змогла його авторизуватися на етапі перевірки фото ані під соняними променями, ані під лампою, хоча в Дії 5 хвилин тому все те саме пройшло швидко. написала віднук еа додаток- аж 3 рази- і- о чудо!- іх немає у відгуках! як в взагалі відгуків на додаток немає??? техпідтримка сказала, зо нічим допомогти не можуть.
Fantomas2020 3 листопада 2023, 15:26
В прошлом месяце через банковское отделение открыл виртуальную карту Wincard (оформить без посещения отделения не получилось). Карту успешно добавил в кошелек Google Pay. На протяжении месяца активно ей пользовался. Почти за каждый платёж начислялся кешбэк в размере 2% от суммы платежа, который отображался в мобильном приложении. 1 ноября получил выплату по кешбэку. Максимальный размер выплаты — 500 грн. Помимо кешбэка высокие ставки по депозитам — 17% годовых на три месяца. Этот международный банк, являющийся дочерним банком крупнейшей финансовой группы Греции, меня приятно удивил.
aviasmi 27 вересня 2023, 11:39
Відділення за адресою: Харків, пров. Банний, 1
Поддавшись на рекламу открыл виртуальную карту. В Гуглпей подвязал карту в ручном режиме, т.к. в приложении не было этой функции. Для пробы закинул немного денег и в тот же день сделал пробную покупку в магазине через терминал. С карты деньги списались, но кэшбек не начислился и операция в приложении не отобразилась. Просто уменьшился баланс на карте. На следующий день в приложении появилось предложение привязать карту в Гуглпей, хотя я ее сам привязал накануне. Движение средств и кэшбэк так и не появились. Позвонил в поддержку. Там «очень» озаботились ситуацией (почти как ООН в вопросе нападения рашки на Украину!), пообещали отправить жалобу в техотдел. Прошло пять дней. Ничего не изменилось — кэшбэк не отображается, движение средств не отображается, предложение добавить карту в Гуглпей продолжает висеть, хотя карта уже там добавлена. Позвонил второй раз в поддержку. Нашли предыдущее обращение, сказали, что от техотдела информации нет, что сообщат им о проблеме ещё раз. Никому не рекомендую этот банк. Буду закрывать карту и счёт после 10 дней «знакомства». На клиента банк не ориентирован.
Максим Самитов 18 квітня 2023, 21:04
Проводив платіж на користь отримувача у Піреус Банк. Помилився у реквізитах.
Наступного дня виправив через свій банк, вони надіслали запит у Піреус банк. Звичайно банки дуже швидко це проводять, але ні цей банк.
Минув тиждень і вони нічого не зробили.
Служба підтримки — жахлива. Якщо ви не їх клієнт — вони навіть слухать вас не будуть.
Не рекомендую цей банк ні для рахунків, ні для оплат.
Jullli 2 березня 2023, 12:54
Відділення за адресою: Одеса, вул. Буніна, 33
Все, що написано іншими клієнтами банку нижче про складність отримати карту і роботу застосунка правда. Але це всього лише незручності. Головне тут не це, а обман та махінації. 1.Це курс за яким вам рахуватимуть гривню якщо ви платите в іноземній валюті вас неприємно здивує. 2. Це кешбек 2% (заради якого і заводилася дана карта) не нараховується при оплаті за кордоном і при оплаті в інтернеті в іноземній валюті!!! Де про це йдеться на сайті банку? Чому про це мені не сказали у відділенні банку? За тиждень використання картки витратив 4000 грн, кешбек 27 грн)))
Sl13 13 листопада 2022, 13:43
Намагаюсь зареєструватися в системі WinBank і отримати їхню картку вже декілька місяців… Намагався зареєструватися — не зміг пройти крок із перевіркою через фото — розпізнавання обличчя. Дзвонив в кол сервіс — сказали, що все працює пробуте далі, зробив кілька десятків спроб я і моя дружина — результат 0. Плюнув на це діло. Через місяць подзвонили з кол центру сказали, що так була проблема її вирішено — пробуйте далі. Спробував ніби зареєструвався — отримав повідомлення — чекайте пуш повідомлення від банку. Пройшло кілька дні — нічого. зайшов в додаток — реєстрація злетіла. позвонив в кол центр — сказали, що це ручна перевірка багато людей, чекайте 1−2 днім, макс. тиждень. Зайшов в додаток знов повідомлення — чекайте пуш від банку. Сьогодні захожу в додаток — реєстраціяя злетіла, дзвоню в кол центр — кажуть були проблеми пробуйте ще раз. Пробую — помилка підпису документів. Може це знак? Якщо там працює основне — реєстрація, то як там працює все інше платежі і т.д? Може не варто тут реєструватись? Або хай банк мені платить зп тестувальника, якщо я все маю тестувати, бо схоже тестувальників там немає. П.С. Їх кол сервіс з сайту — також глючить, оператори інколи не чують, що говорять кліенти. банк супер!!!
ARTEM BOSS 9 листопада 2022, 15:05
Уже больше недели пытаюсь зарегистрироваться и получить виртуальную карту пиреуса в приложении винбанк.каждый день звоню на гарячую линию.мне только отвечают заявку приняли и все.судя по всему разработчики у них какие-то студенты или мошенники. приложение да и сам сайт не работают так как должны работать. Ещё не стал клиентом банка, но уже складывается негативное впечатление. Жду звонка от тех поддержки чтобы наконец-то решили мою проблему.в отделение нет возможности явиться так как в моем городе его нету
Vlad Koval 1 листопада 2022, 22:13
У банка постійно все не працює. Оплатити карткою не вдається, зняти кошти не вдається. Виявляється банк поміняв правила, і визначив основну картку для розрахунків за кордоном не ту, з якої я постійно платив, а віртуальну. Дзвонив ввечері — кажуть — поміняють вам в 9 ранку, чекайте. В 11.30 ранку — картка не працює. Дзвоню — почекайте до обіду, ще не зробили. Тобто я повинен сидіти добу і чекати, щоб скористатися моїми грошима?

У зв’язку з тим, що мені не вдавалося зняти кошти з карти, про що звертався необноразово на гарячу лінію, мною було здійснено переказ за допомогою номера карти, сроку дії та свв коду через сервіс моно банку в розмірі 13500 грн, що становило на 60 грн менше залишку по карті. Оскільки, якщо б була комісія по цій операції, в операції була б відмова, то так як операція пройшла невважаю правильнимм списанням з мене комісії через декілька днів. В момент запиту ви розпізнаєте МСС код і можете робити відмову по недостачі коштів на рахунку клієнта — як це роблять кієнтоорієнтовані банки Моно, приват, а не списувати в борг комісію через декілька днів.
Тому прошу повернути списану 4 жовтня 2022 року комісію у розмірі 135 грн, оскільки якщо б комісія повинна була бути списана — я мав отримати відмову — не переказати 13500 грн та не втратив б мої 135 грн на небажані витрати. Є лояльним клієнтом, постійно користуюся карткою. У випадку відмови у компенсації буду змушений залишити вас банк та поширити цю ситуацію.
n111 8 липня 2022, 17:26
Почуваюся ідіотом, що відкрив карту Win Card від Piraeus.

Відкриття віртуальної картки зайняло приблизно 4−5 днів, з першою відмовою без причини. На другий раз відкрили (?).

За тиждень використання у мене збитків більше, ніж зможу їх відбити цим уявним кешбеком у 2% із ВЕЛИЧЕЗНИМ переліком умовностей.

1. Немає Apple Pay. Якщо у Вас iPhone — немає сенсу відкривати віртуальну картку. На підтримці сказали що планують запустити ApplePay, але коли саме — не зрозуміло. Я не думаю, що в умовах воєнного часу вони активно займатимуться цим питанням.

2. Не проходять інтернет платежі: Privat24, EasyPay, Portmone. Усі видають якісь різні помилки. Чи то помилка, що карта не підтримує 3DS, то ліміти еквайєра, то ліміти по карті. Дзвонив на підтримку — жодної проблеми не бачать. Перепідключали СМС оповіщення, залишали заявку до IT відділу і так далі, але платежі не проходять.

Тобто і в Apple Wallet не додати, щоб у магазинах розплачуватися, і в інтернеті платежі не проходять.

3. Вдалося додати картку до платіжних карток Apple ID. Купив програму в App Store з Піреуса. Ну мовляв є кешбек 2%, МСС проходить.
Курс у додатку показує 29.25, але платіж не проходить. Дзвоню на підтримку — кажуть беріть курс із сайту (33.10). Ну мовляв, беруть зазор, щоб не було овердрафту. Буде різниця — повернуть.
Через пару днів проведення — ще мінус 17 грн. Тобто курс скажений, ніякий кешбек у 2% брудними тим більше не перекриє цей курс, краще вже БВР за курсом МПС +10% комісії.

4. За тиждень понад 20 дзвінків із підтримкою, проблеми не вирішуються, а з клієнта роблять дурня.

5. Гроші які закинув на картку — вивести без комісії чи без втрат уже не вийде. Тобто завів гроші — інтернет платежі не проходять — або виводь із комісією або включай ждуна і чекай, коли запрацює.

6. Перші зарахування на картку проводились більше 15 хвилин.
Тобто скинув гроші — і чекаєш хвилин 10−15 поки Піреус їх побачить.
Та як я написав вище — не факт, що у Вас вийде їх витратити ;(

7. Мобільний додаток родом з 90-х, гірше навіть за UKRSIB та Forward, десь на рівні з Unex банк.

——

Бачу варіант тільки як випуск фізичної карти (суворо в будні працюють) і суворо в продуктових магазинах, в Епіцентрі, в аптеках, АЗС, і ресторанах.

Але такі пропозиції є і в інших банках без цього гемморою — тож картка повне дно.

Не рекомендую нікому, кому важливіші нерви ніж уявний кешбек 2% брудними, які й отримати потрібно докласти великих зусиль.
snidke 3 травня 2022, 12:12
Відділення за адресою: Київ, вул. Білоруська,11
не видають в Києві на Білоруській 11 закінчившийся місяць тому депозит в долларах (вірніше-знущаючись запропонували видати купюрою номіналом по 5 (сумму в межах дозволеної нацбанком)).
я розумію- воєнний стан і все таке (навіть не турбував їх на цю тему). але коли інші банки (наприклад ідея-банк.ощадбанк) почали спокійно видавати валюту — ця псевдоіноземна організація так себе веде. не стидаючись брати гроші за обслуговування своїх річних г*внопакетів- яких я не потребую взагалі.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Maxxxx007 26 серпня 2021, 11:16
Раньше комиссия на снятие с ощада или привата была огромная, а банкоматов у банка не так много. Хорошо, что сейчас сделали бесплатную комиссию на снятие денег!!!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tuvn 5 серпня 2021, 10:28
Відділення за адресою: Харків, пров. Банний, 1
Хорошее клиентское обслуживание. Что в чате, что в отделении всегда общаются приветливо.
fendeo 20 липня 2021, 11:15
Не первій раз открываю депозит здесь. Отделение прямо возле дома, нормальные условия, да и менеджер — моя знакомая, поэтому всегда без очереди и лишних бумажек. Но вот мобильное приложение оставляет желать лучшего… Особенно для тех, кто знает возможности Привата и Моно, то у Пиреуса прям средневековье… Вобщем крайне рекомендую идти в ногу со временем и доработать приложение…
GanrovP 9 липня 2021, 14:41
Банкам в Україні не довіряю. Якщо і розміщувати депозит, то у банку з гарантіями. Піреус не підводить. Вже декілька років користуюсь їх депозитними програмами
Головна / Банки України 🏦 / Піреус Банк 💰 / Відгуки про Піреус Банк 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Піреус Банк, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.