×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ОТП Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.25 | 45.15 |
USD | 41.05 | 41.85 |
Всі курси банку |
Відділення не зачиняється під час повітряної тривоги
Коментарі (1)
Банк щур!
Написати коментар
Вимагають гроші за не існуючу карту
Написати коментар
Крысы
Коментарі (1)
Обходите ОТП банк стороной.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Коментарі (1)
Этот банк мошенник
Написати коментар
Нерыночный курс обмена валют!
29,25 грн. ПОЗОР!
Коментарі (4)
Нахабніший банк під час ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ в Україні!
Коментарі (3)
Проблема «мані на кармані» льготний період незрозумілий і різний
Один раз до війни інший під час війни
По моїй кредитній картці є питання на які співробітникаи банку та начальники відділень гемоужть дати відповідь.
04.05.22 я погасив заборгованість по кредитній карьці, мені зменшили рейтинг як і всим типу пуд час війни, він став 4200 грн 06.05.22 я оплатив товар в магазини через термінал, на цюж саму сумму, а 31.05.22 вирішив її повернути і вніс цю сумму на картку 4200 у банкоматі ОТП банку, 01.06.22 я побачив 3814, тобто менше ніж вніс!
На запитання чому мені відповил що льготний період «до 55 днів» він в мене є але починаеться 20-го і закінчуеться не 20-го следуючого місяця і типу платити треба до 20-го чисала, таким чином він складае 30 днів максимум, бо якщо ти витратив гроші 06.04.22 то це входить в період 20.03−20.04) недивдячись на те що ти погасив ту картку 04.04.22.
Це погано бо якщо я хочу погасити картку я борг по ній оплачую і хочу користуватися знову, з урахуванням оновлення кридитного ліміту який є до «55 днів і це є основна притензія!
Якщо я відкрив би картку 01.01.22 то погасити заборгованість я мав би до 24.02.22 і це дійсно 55 днів, але якщо ти відкрив картку 30.01.22 то погасити ти її маешь до 24.02.22, так навіщо мати таку картку на 25 днів?
Далі коли ти відкриваещь OTP SMART воно не показує твій ральний борг воно показує заборгованість по крединтним коштам, які ти використав, але не генеруе сумму повної заборгованості на сегоднішній день.
Такм чином ти відчуваешь себе дурнем бо ти прийшов погасити заборгованість і гасишь іі а зранку ти бачишь не всі кошти бо списання йде їх за чорт зна який період, який постійно різний то з 20.03 до 30.04 і це льготний, то з дні відкриття картки до дати платежу, то ще якісь дати які не відповідають циклічності.
Картка «мані на кармані»
Чекаю адекватну відповідь!
Написати коментар
Відмовили в оплаті вільного платежу.
Як з’ясувалося, що дзвінки на вашу гарячу лінію платні! Тобто якщо клієнта не влаштовує обслуговування та він хоче поскаржитись, то повинен ще й заплатити!!! В усіх Банках дзвінки на гарячу лінію безкоштовні!
Перший раз звернулась до вашого Банку та останній. Сподіваюсь керівництво вирішить питання того, що людей примусово заставляють відкривати картки та більше такі ситуації не будуть повторюваться ні з ким.
Написати коментар
Хамлять та погрожуютьь
А отп банк замість того, щоб допомагати людям закрити борги і вирішувати ці питання, дзвонять малолеткі які пищать і кричать у трубку
Це взагалі адекватно? Взагалі не сприймаю цей банк адекватно, зараз тим більше
Мільйон раз пошкодувала, що зв‘язалась з Вами
Замість того, щоб у воєнний час запропонувати клієнтам вирішення питання, мені телефонує хлопець, який сам до себе говорить, перебиває та кричить і каже, що канікул немає у воєнний час у іхньому банку та я давно все мала платити. З ким розмовляти, підкажіть, для адекватного вирішення питання? Цей банк не вміє спілкуватись адекватно.
Написати коментар
підтримка кол-центру зовсім відсутня
Написати коментар
НИКОГДА не буду обслуживаться в этом банке
В военное время можно было бы немного лояльней быть к клиентам, и не врать в лицо.
В начале войны обратилась в отделение уточнить по поводу использования карты «мані на кармані», консультант сказал что погошать ее необходимо, кредитных каникул не предоставляется, но возвращайте средства по мере возможности и обязательно соблюдайте минимальные платежи, комиссии за это списываться не будут, т.к. нестабильное положение.
В итоге случайно заметила, что внесла 1300 грн, на карту зашло 1300 грн, НО по факту посчитала что засчитано 800. Сразу обратилась в банк чтобы уточнить что произошло, в итоге мне консультант сказала, что необходимо не в Смарте следить за этой картой, а в OTP credit (раннее об этом приложении не говорили!), и там я увидела, что они даже не называют это комиссией или как-то ещё, записано просто «переказ». Но смс на телефон, в Смарте, нигде об этом не было заявлено! Дальше я досмотрела, что и до этого были «перекази» по 300- 500 грн в 2 часа ночи! Конечно о них мне также нигде не уведомляли.
В итоге в конце мне консультант просто рассмеялась в лицо, сказала что банк у вас ничего не украл, и проценты никакие они не отменяли и военное время не касается их банка!
В общем и до этого сотрудничество с этим банком вызывало ряд вопросов. Поэтому не рекомендую с ними связываться вообще.
Написати коментар
Похоже на бизнес по-российски
Написати коментар
Зняття коштів за конвертацію валюти через 3 дні після операції без повідомлення про це
Текст листа:
«Доброго дня!
Хочу повідомити про неприємну ситуацію, яка сталася зі мною при знятті власних коштів за кордоном. Я знайшла філіал банку ОТР за адресою: Koroska Cesta 5, Slovenia.
Перед зняттям готівки я зв«язалася з оператором вашого банку, о 19:00, за номером телефону +380444900526, для зняття ліміту та уточнення даних про курс валют, ліміт. На що мені надали відповідь, що місячний ліміт — 100 000грн, кошти знімуться по поточному курсу (приблизно 32грн за 1€) і ніяких уточнень щодо конвертаційних додаткових списань не було. Також в банкоматі при підтвердженні суми, не було вказано жодної комісії, як це відбувається з банкоматами інших банків.
Я зняла необхідну готівку, залишивши необхідну суму на рахунку. Сьогодні, 23.05.2022, при спробі використати картку для розрахунку я виявила, що у мене не вистачає необхідної суми на рахунку. Коли я зайшла в свій клієнт банк то виявила, що гроші (у сумі 8938,68 грн) з рахунку зникли, без будь-якого попередження. Ніяких смс-повідомлень, зазначень у виписці.
Після спілкування з операторами банку мені повідомили, що списання з мого рахунку відбулося не в день зняття мною готівки, а сьогодні. І списання відбулося по курсу сьогоднішньому.
В зв»язку з тим, що мене було некоректно поінформовано та з нелояльною поведінкою банку до клієнта, прошу розібратися з ситуацією та повернути мені кошти, а саме 8938,68 грн.
Прикріплюю підтвердження про дзвінок та залишок на кінець дня, коли було зняття готівки.
З повагою, Донченко Марина»
Прошу перевірити банк на правову компетентність та допомогти у врегулюванні даної ситуації.
Коментарі (1)
Щось пішло не так.
Плюси: Преміальний пакет OTP Black Edition, доволі гарні умови і плюшки (майже більшість привілеєвій не працює на сьогодні в стані війни) Гарний персональний менегер (Антоніна з чернігівського відділення) Дуже гарний і толковий колцентр для преміум клієнтів.
Мінуси: Незручний онлайн банкінг, також і додаток до смартфону. Комісія при переказі з картки на картку або по реквізитам. Навіть на комуналку є комісія по багатьом підприємствам, а все тому що вони не відмічені банком :(Готівкову валюту треба замовляти, ось так зайти по дорозі коли тобі зручно в банк і взяти готівку не вийде.
Ну і саме головне, банк в односторонньому порядку обмежив всім своїм клієнтам користування картками для онлайн оплат. А саме, сьогодні не зміг завершити оплату на EBAY. Vidmova:Tehnichno nemogluvo provestu operatsiu
09/05 10:57
Splata za tovar/poslugu.
Kartka ****.
Suma: 7.25 USD.
Misce: PAYPAL *EBAY US.
Дзвоню в підтримку, банк каже що це захід для безпеки такий у них, заборонили деякі торгові точки, і ebay серед них. На прохання зняти для мене цю «безпеку» проігнорували, кажуть що самі вирішать коли це зробити. Добре що є клієнтом і інших банків через які оплата пройшла успішно.
Коментарі (2)
Банк во время войны блокирует работу с PayPal
Коментарі (2)
Худший банк
Коментарі (1)
Без відома клієнта банк перевипускає карти , та не дає у повному обсязі користуватися карткою !
Якої саме безпеки .? Чи не є це підставою не довіряти ОТП банку !? Адже вони самі не впевнені щодо налагодженості безпеки власної системи та мобільного додатку! Це дає підставу сумніватися у надійністі банку в цілому!
На мої запитання — мені було запропоновано скористатись карткою новою за допомогою NFC. Шо мають робить клієнти у яких немає на телефоні такої функції?
Скористуватися карткою та коштами у своїх цілях не маю на разі такої можливості!
Якщо ви обираєте банк для користування, НАГОЛОШУЮ!!! Тільки не ОТП. Пошкодуєте 100 разів. Як шкодувала 100 разів я.
Якщо система дала збій, як це будо весною минулого року — ви не зможете просто відновити доступ до додатку (якщо наприклад ваш чоловік за кордоном) і вам потрібно буде чекати декілька Місяців, щоб можно будо скористатись додатком.
Також будьте готові до того — що банк може списати достатьньо великі сумми за користування карткою — овердрафт у них необмежений! Навіть якщо ви карткою не користуєтесь певний час, за весь час буде списана палата за користування — і при першій можливості банк спише всю суму! При тому, що повідомлення про мінусовий баланс вам не надходитимуть. Тож не дивуйтесь якщо ви в один день захочете отримати перевод на картку — та не виявите грошей на картці!
Що ж, вітаю у ОТП банку!
Написати коментар
У виртуальной карты нет cvv кода
Коментарі (2)