Мінфін - Курси валют України

Встановити

Некомпетенті співробітники

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
В 2020 році був відкритий валютний депозит. В літку 2022 році я був у справах неподалік відділення і вирішив уточнити поточний стан депозиту і тут мене поставили перед фактом зміни тарифів, і щоб виконати дії (поповнення/зняття) з депозитом я повинен сплатити комісії. Тобто при можливій операції зняття всієї суми депозиту я отримаю менше, чим я поклав на депозит. Ніякого підтвердження таких комісій в наявних документах я не знайшов, тому звернувся до контакт-центру банку. Оператора контакт-центру я попросив надати інформацію, яким пунктом договору вони керувалися при зміні моїх тарифів. Дійсно в заяві-анкеті є пункт про необхідність клієнта періодично знайомитися зі змінами тарифів. Але ці пункти в моїй заяві (яка і була підписана) відсутні. Відповідно оператор направила заявку на відділення, де був укладений договір, щоб уточнити умови саме мого договору та надати всі документи стосовно моєї заявки-анкети. Через деякий час зі мною зв’язався працівник відділення і повідомив, що оскільки в моєму договорі не має терміну, то тарифи по ньому можуть змінюватися і я про це повинен «догадатися». На мою пропозицію перевірити текст моєї заяви і говорити по суті заяви, мені повідомили, що у неї немає на це часу, її чекають інші клієнти, вона не може надавати такі консультації по телефону, всю інформацію я можу знайти на сайті банку (оператор контакт- центру в іншій розмові підтвердила не можливість доступ до цієї інформації), і взагалі, якщо у мене є якість питання я повинен прийти у відділення и писати заяви на отримання такої інформації (розгляд таких заяв 30 днів). Наразі через контакт-центр направлена заява на отримання всіх документів, які є невід'ємною частиною мого договору. Але є сумніви, що мені наддадуть необхідну інформацію. Склалося таке враження, що це не європейський банк, а «торгаш» на ринку з яким ти торгуєшся.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ОТП Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42 42.75
USD 39.35 39.85
Всі курси банку

Курс валют в ОТП Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42 42.75
USD 39.35 39.85
Всі курси банку