Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Irynakorgyk 29 жовтня 2021, 11:18
Як зареєструвати ся в ощад 24 якщо я за кордоном мені смс не проходить. Не можу увійти в персональний кабінет.
Ощадбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2021, 11:50
Доброго дня! При реєстрації в Ощад 24/7 на ваш фінансовий номер надходить дзвінок від банку з номеру телефону 380443630133, в якому система озвучує одноразовий пароль. Важливо, щоб ваш номер був активним і на нього міг надійти вхідний дзвінок. Можливо потрібно звернутися до оператора мобільного зв'язку, аби уточнити можливість прийому вхідних викликів у роумінгу.
TetianaDuta 29 жовтня 2021, 8:39
Для вилучення запису з реєстру про обтяження нерухомого майна, у зв’язку з викоконанням зобов’язань боржником, Банк має звернутись до нотаріуса з відповідною вимогою про зняття заборони. Чому банк перекладає цю функцію на мене, а в свою чергу нотаріус, вимагає з мене 4000 грн за цю послугу?
Ощадбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2021, 11:46
Доброго дня! Звернення до нотаріуса для зняття обтяження в даному випадку не вимога банку, а рекомендація. Реєстрація обтяження на предмет нерухомості здійснюється нотаріусом по зверненню клієнта, так само відбувається і зняття даного зобов'язання.
Один операционист, очередь сумасшедшая, ждать нужно не меньше 3 часов
Ощадбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2021, 17:18
Доброго дня! Дякуємо вам за зворотний зв'язок та перепрошуємо за незручності. Ситуацію із кількістю працівників у відділенні перевіримо. Також звертаємо увагу, що проводити платежі зручно через Ощад 24/7 — комісії зменшені або взагалі відсутні, і без жодних черг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alenicha 27 жовтня 2021, 9:46
Хотела обменять скопившиеся монеты (в сумме 20 гривен) на купюру. Обнаружила интересные факты. Монеты, выведенные из обращения, меняют (и для физ. лиц) только если число монет одного номинала кратно 10. Монеты, не выведенные из обращения, можно поменять лишь заплаитив комиссию в размере как минимум 50 гривен, вне зависимости от обмениваемой суммы. Кассир предложила выбросить эту мелочь, мол, возни много, прибыли никакой. Сразу понятно, как наш Нацбанк и Ощадбанк воспитывают отношение к национальной валюте. После 6 минут ожидания ответа от оператора колл-центра оставила эту попытку.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2021, 11:41
Доброго дня! Банк є одним із уповноважених банків, що приймає монети, вилучені з обігу. Звичайно, без комісії, що передбачено тарифами.

З монетами, що перебувають в обігу, інша ситуація — їх можна використовувати як засіб платежу. Тому за обмін даних монет передбачено комісію.
Проблема вирішена
1961irina 26 жовтня 2021, 23:39
На телефон пришло смс-сообщение, в котором было сказано, что перевыпущена карта Ощадбанка по адресу: г. Покровськ, ул. Маршала Москаленка, д. 146.
Я, Кулюда Ирина Леонидовна, 28.02.1961 г.р., обслуживаюсь как клиент Ощадбанка в г. Селидово отделение ТВБВ № 10004/092.
В г. Покровск карту ЕПП я закрыла в 2019 году, с тех пор ни разу в отделение банка не обращалась.
Сегодня 26.10.2021 при обращении в Ощадбанк г. Покровск отделение № 218 меня провели в отдел пластиковых карт к заведующей отдела Бонзюх Анастасии Анатольевне. Анастасия Анатольевна в грубой форме не проконсультировала и отправила к специалисту «в зал». Очередь к специалисту заканчивалась на улице, примерно 5 человек. Просидев в очереди 2,5 часа, меня начала обслуживать специалист Карпина Ирина (девушка с очень длинными темными волосами, возраста до 30 лет), на мой вопрос: «Что это за смс-сообщение мне пришло и какая карта перевыпустилась, так как я счет закрыла в 2019 году?», специалист Ирина сказала, что у меня открыт НОВЫЙ расчетный счет на мое имя.
После моего вопроса «Кто его открыл, если я не обращалась ни в Ощаднбак, ни в Пенсионный фонд?» она встала с рабочего места и пошла консультироваться с Бонзюх Анастасией Анатольевной. По истечении примерно 10 минут Ирина вернулась и сообщила мне, что инициатором открытия счета является Пенсионный фонд.
Я попросила закрыть этот вновь открытый счет, с меня потребовали справку переселенца, хотя я предоставила паспорт с регистрацией г. Новогродовка, ул. Мичурина, д. 2, кв. 44, где я прописана с июля 2017 года.
Ирина и Бонзюх Анастасия уверяли, что ни они, ни Ощадбанк не являются инициаторами открытия моего нового счета, а им передает списки Пенсионный фонд, и что мне надо обращаться только в Пенсионный фонд. На вопрос «Из какого Пенсионного фонда пришло заявление об открытии моего счета», Бонзюх сказала что не знает, но Ирина сказала, что она сама передаст информацию в Пенсионный фонд о закрытии моего счета. Какой Пенсионный фонд подал эти списки?
Специалист Ирина обслуживала меня (закрывала счет) около часа. Просьбу выдать справку о закрытии счета выполнила.
После закрытия счета, я обратилась на горячую линию Пенсионного фонда с вопросом «Как без моего личного присутствия и необходимого пакета документов
для открытия счета ЕПП, могли передать мои данные в Ощадбанк?», где мне разъяснили, что Пенсионный фонд никакого отношения к этому не имеет и без заявления клиента не имеет право передавать документы в банк, и сказали обращаться на горячую линию Ощадбанка.
Прошу мне дать разъяснение по даному вопросу:«На каком основании был открыт Новый расчетный счет (ЕПП) на имя Кулюда Ирина Леонидовна без моего присутствия,
предоставленного оригинала документов, подписи на документах" в письменном виде на адрес: г. Селидово, ул. Чернышевского, д. 20, кв. 56 (временно проживаю у дочери)
Ощадбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2021, 10:10
Доброго дня! Дякуємо вам за детальний опис ситуації. Написали вам в приватні повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
oleg77chernov 26 жовтня 2021, 20:31
Делал покупки в АТБ. Два раза терминал написал, что оплата не прошла -предварительно подумав пару мин. Оплатил в итоге наличкой. Но спустя время деньги снялись и потом стустя СУТКИ снялись ещё раз. В итоге около 500грн ушли без моего ведома. Пока отзыв только о проблеме терминала. Надеюсь банк оперативно решит мою проблему.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2021, 14:04
Доброго дня! Для розслідування даної ситуації зверніться, будь ласка, до торгової мережі, де відбулась операція. Торговець сформує виписку по своєму рахунку, перевірить всі транзакції та за результатами розслідування здійснить повернення коштів на вашу картку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kava24170711 26 жовтня 2021, 20:12
Чи можете допомогти мені розібратись. В банку, на гарячій лінії, в Ощад24 показує доступну суму 8219грн картковому нарахунку, а при знятті коштів у касі Ощадбанку видає операція недоступна, рахунок заблокований. Менеджер не може пояснити ситуації
Ощадбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2021, 10:00
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону, адресу відділення банку, куди звертались та дату звернення. Будемо вдячні.
Павло Ткач 26 жовтня 2021, 20:09
Відділення за адресою: Київ, пр-т Свободи, 26-В
Користуватись додатком для телефону не можливо:
Інструкція з користуванням додатка не відповідає дійсності.
Не можливо написати лист для зворотнього звязку працівникам банку.
Не можливо перевести кошти з карткового рахунку на Мобільні заощадження.
Не можливо отримати перелік нарахувань за окремий період на украінській мові.
Не можливо отримати список відрахувань за указаний період на мові укр. чи рос.
Прошу розробника додатку користуватись самому цим нікчемним додатком.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2021, 9:58
Доброго дня! Для надання зворотнього зв'язку в додатку є спеціальна кнопка жовтого кольору із надписом «Зворотний зв'язок». Там можна описати ситуацію та прикріпити файл зі скріншотом. Завжди дуже вдячні клієнтам за опис ситуації.

Список зарахувань або відрахувань
відображається у виписці, її можна сформувати за конкретний період. У полі «Деталі транзакції» там буде зазначено назву операції українською мовою.

Деталізуйте, будь ласка, яка проблема виникла з переказом коштів на Мобільні заощадження?

Будемо вдячні вам зворотний зв'язок.
10Maria88 26 жовтня 2021, 15:08
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 46
Здравствуйте! Сегодня в 10.00 зашла в Ощадбанк отделение 46 снять перевод с Германии и поменять сразу же валюту с евро в гривну, кассир Тептюк Елена сказала что нужно оплатить 25 грн комисси… так как я торопилась и снимаю первый раз не обратила на это внимание на чек, по факту ваш сотрудник как выяснилось БЕЗ МОЕГО ВЕДОМА заключила со мной договор добровольного страхования на месяц о котором я не была проинформирована и не давала на него согласия! При этом я так понимаю хамство это изюминка ваших клиентов… банк отличный отделение 46 ужас!
Ощадбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2021, 15:52
Доброго дня! Просимо вибачення за цю ситуацію. Обов'язково перевіримо всі деталі та проведемо відповідну роботу з працівником. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, зв'яжемося з вами, щоб надати зворотний зв'язок.
Al16031933 26 жовтня 2021, 12:28
У вас очень плохаяпрограмма в платежных терминалах. Я понимаю. что вы уже заплатили разработчикам за этот фуфел. Но… пользоваться ей невозможно. До этого была отличная программа. Я тратила на все операции 7 минут. Сейчас 28 минут. Она постоянно зависает. Срок ожидания операции по 5- 8 минут. Думаю. что и клиенты.и сотрудники отлично понимают все это безобразие. но решение принимает руководство. Гоните к такой то бабушке таких программистов с говенным продуктом. И верните людям нормальную программу. Если раньше в очереди к сотруднику. который помогал в платежах. стояли только бабушки. то теперь стоят и люди с лицами. обезобоаженными интеллектом. Что вы наделали??? На моих глазах парень. сражаяст с этой дебильной программой, не выдержал и, в сердцах, на глазах у очереди. которая выстроилась за ним в терминал. скомкал и выбросил в мусорное ведро карточку банка.
Прекратите этот беспредел. Многие мои друзья тоже планируют отказаться от карточки ощада из- за этого дебилизма…
ОНО ВАМ НАДО ???
Ощадбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2021, 14:19
Доброго дня! Написали для уточнення інформації вам в приватні повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
liudmila10827 25 жовтня 2021, 16:10
Обращалась на горячую линию
Мне ответили так что видно и вопроса не читали!
Ощадбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2021, 16:51
Доброго дня! Чи могли б детальніше описати ситуацію? Тут, або в особисті повідомлення. Будемо вам вдячні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nv29011966 23 жовтня 2021, 20:44
Відділення за адресою: Київ, вул. Горького, 105-А
Ввічлива, розумна, хороший спеціаліст. Швидко розібралась із нашим питанням. Дякую!
Ощадбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2021, 11:05
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук та довіру.

З повагою, команда Ощадбанку.
Мінфін
Відповідь адміністратора
26 жовтня 2021, 19:59
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 26.10.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
umah 23 жовтня 2021, 17:35
08.10.2021р через ощад24 оплатив комунальні послуги, але деякі поставщики послуг, кошти не отримали, хоча згідно квітанції, операція виконана успішно. Після пошуків у поставщика довелося писати заяву у відділенні банку про розшук коштів, та сплачувати повторно. Тепер треба чекати відповіді.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2021, 11:04
Доброго дня! В даному випадку правильне рішення — написати заяву на розшук платежу. Після проведення перевірки вам буде надано відповідь.
svc62 23 жовтня 2021, 12:27
29 сентября в отделении № 56 на ул. Вербицкого, 18 заблокированы пенсионный и социальный счета. 12 октября с.г. частным исполнителем принято постановление о разблокировке, т. е снятие ареста с данных счетов. По каким причинам исполнитель не уведомляет банк ясно: он получает процент от списанных сумм. К нему я обращаюсь каждый день — он игнорирует запросы. При обращении в отделение № 56 мне сказали, что от них ничего не зависит. Мною было отправлено письмо на Главное управление Ощадбанка на ул. Госпитальную, 12 г (дважды уже) с доставкой по адресу с постановлением о снятии ареста с данных счетов (взято из Автоматизированной системы исполнительных производств на сайте Минюста). Никто никак не реагирует. Деньги продолжают списываться с пенсионного и социального счетов. Что Вы творите? Согласно ЗУ«Об исполнительном производстве" вы не имеете права блокировать эти счета. Ответьте, пожалуйста, на данный вопрос: когда будут разблокированы указанные счета?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2021, 14:44
Доброго дня!

Банк дотримується чинного законодавства України і має право на блокування доступу до рахунку після надходження відповідного документу від виконавчої служби. Пенсійний та соціальний рахунки також можуть бути арештовані. Роз'яснення щодо цього надав НБУ: https://bank.gov.ua/ua/news/all/pitannya-dnya-bank-areshtuvav-koshti-na-rahunku-na-yakiy-ya-otrimuyu-zarplatu-pensiyu-abo-inshi-sotsialni-viplati-chi-maye-pravo

Банк не зацікавлений в тому, щоб рахунок залишався арештованим. При цьому зняти арешт самовільно, без відповідного документа, не має права.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SergeiI31 23 жовтня 2021, 8:03
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 320
21.10. вирішив зняти готівку з банкомата Ощадбанку, банкомат просто забрав карту. Зателефонував на лінію, повідомили, що за блокування карти, з карти буде списано 30 грн. Заблокував карту через Ощад24/7, ввечері вирішив розблокування карту, що б перевести кошти на іншу картку, так ці тварі зняли 20 грн. за розблокування карти. За перевипуск картки знімуть ще 70 грн. Картку з банкомата витягли, знайти людину, яка витягла цю карту неможливо. Це просто мука якась.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2021, 11:43
Доброго дня! Просимо вибачення за ситуацію з вилученням картки банкоматом. В даному випадку блокування картки — захід безпеки і якщо картка потрапила до рук третіх осіб, розблокувати її небезпечно. В таких випадках ми рекомендуємо одразу оформити перевипуск.

N2

Vatiana 22 жовтня 2021, 20:57
Доброго дня.
Це мiй другий вiдгук в зв’язку з незадовільним обслуговуванням в Ощадбанку. Перший вiдгук був (18.04.2021) з приводу зміни фінансового номера телефону без моєї згоди. Як мені пояснили працівники банку, які подзвонили після звернення на Ваш сайт, що зміна номера телефону сталася в результаті збою програми. Мене звичайно заспокоїли, що такий казус трапився не тільки зі мною та мені тепер особисто треба приїхати і замовити нову картку, можна в будь-якому відділенні Ощадбанку Донецької області. Мій рахунок був відкритий в Новотроїцькому відділенні Ощадбанку Донецької області. У зв’язку зі складною епідеміологічною обстановкою та за станом здоров’я не маю можливості виїхати особисто для замовлення й отримання банківської пенсійної картки. Я змушена оформити довіреність на території РФ, на свою сестру. Вчора (20.10.2021) їй у відділенні Ощадбанку № 10004/08 по вулиці Першотравнева, 85, міста Добропілля, де вона проживає, було відмовлено в прийомi в роботу довіреності, виданої на території РФ. Я залишилася без засобів до існування. Гроші мої, але отримати не можу. Почитала відгуки на Вашому сайті. Сумно. Одиниці позитивних і величезна кількість негативних. Бажаю Ощадбанку процвітання та тільки позитивних відгуків, щоб всі проблеми у людей, пов’язані з Ощадбанком, вирішувалися без всяких перешкод, без шкоди для банку і на благо людей.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2021, 11:42
Доброго дня! Перевіряємо ситуацію з довіреністю. Очікуйте, будь ласка, на зворотний зв'язок.
Lana23i 22 жовтня 2021, 17:38
Відділення за адресою: Івано-Франківськ, вул. Івасюка, 10
Я вперше не втрималась, щоб залишити негативний відгук.
У Відділення на Івасюка Вас зустрінуть хамством та непрофісіоналізмом.те що там працює завжди тільки одна каса (незалежно коли ви прийдете: зранку, в обід, під вечір, завжди одна каса) готові будьте потрати мінімум 1годину в черзі.моя проблема виникла в наступному: здійснювала оплату комунальних платежів (газ, водопостачання), жінка я сиділа за касою, ввела в моб квитанцію платіж, якого просто не існує(і я про це не просила, звичайно).після неодноразових моїх прохань повторити, що вона говорить (бо реально не чути) вона починала хамити і вкінці кинула ті квитанції, як якісь собаці.га жаль, я не мала змоги звірити всі квитанції(це моя провина), бо поззаду мене стояла черга із виснажених людей. прийшовши додому я побачила помилку, йди скаржитись не було сенсу, банк був зачинений, а наступні 2дн вихідні.і мене також не буде в місті.ціна помилки невелика (75грн), але чому я маю платити платіж за який я навіть не підозрювала? питання зплишається реторичним. моя провинна що я одразу не перевірила квитанціі за всі платежі.пле нехай аміністрація цього відділення проведе бесіди з персоналом і пояснить, як вони повинні розмовляти з клієнтами, неважливо чи це бабуся, бізнесмен чи студент. не рекомендую нікому користуватись їхніми послугами!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2021, 11:35
Доброго дня! Дозвольте розібратись в ситуації детальніше. Ми обов'язково перевіримо роботу даного працівника. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, а також дату та приблизний час проведення операції. Будемо вдячні за інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SergeiI31 22 жовтня 2021, 17:28
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 320
21.10. вирішив зняти готівку з банкомата Ощадбанку, банкомат просто забрав карту. Зателефонував на лінію, повідомили, що за блокування карти, з карти буде списано 30 грн. Заблокував карту через Ощад24/7, ввечері вирішив розблокування карту, що б перевести кошти на іншу картку, так ці тварі зняли 20 грн. за розблокування карти. За перевипуск картки знімуть ще 70 грн. Картку з банкомата витягли, знайти людину, яка витягли цю карту неможливо. Це просто мука якась.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2021, 11:33
Доброго дня! Просимо вибачення за ситуацію з вилученням картки банкоматом. В даному випадку блокування картки — захід безпеки і якщо картка потрапила до рук третіх осіб, розблокувати її небезпечно. В таких випадках ми рекомендуємо одразу оформити перевипуск.
MariiaSemiianiv 22 жовтня 2021, 16:31
Відділення за адресою: Львів, вул. Генерала Т. Чупринки, 84
Заблокувала картку коли там було по нулях, за місяць прийшло сповіщення що за щось зняло 25 грн і тому на заблокованій карті пішли мінуси. Пішла у відділення щоб закрити картку, у чому мені відмовили і сказали що закрити картку може тільки те конкретне віддлення де мені видали картку (а це 1,5 год міськими маршрутками від мого місця проживання). Подвонила на гярячу ліню, де мені сказали що мені мають закрити в будь-якому відділенні в межах області, хотіла дати трубку придставникам відділення але жінка на гарячій лінії відмовилась. Вернулась у відділення де мене ще раз послали у інше відділення, незважаючи на те що сказали на гярячій лінії. Поїхала в те відділення, але по співпаддіню майже одразу після мого 25 річчя. Виявилось що оскільки у мене фото не переклеєне мій паспорт не дійсний і картку мені закрити не можуть, але УВАГА: ЩОМІСЯЧНа ПЛАТА ВСЕОДНО БУДЕ ЗНІМАТИСЬ, із заблокової картки із власником з недійсним паспортом.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2021, 11:28
Доброго дня! В даному випадку щомісячна комісія є однією з умов, на основі якої обслуговується рахунок відповідно до умов договору. Цей договір визначає взаємодію між банком та клієнтом, права та обов'язки кожної зі сторін.

Блокування однієї з карток до рахунку обмежує проведення операцій та платежів саме по цій карті, проте не є підставою для припинення списання комісій по рахунку, оскільки він продовжує обслуговуватись.

При зверненні клієнта до відділення, банк повинен його ідентифікувати відповідно до наданих документів і якщо вони недійсні, виконання операцій в такому випадку буде порушенням законодавства. Просимо вас замінити паспорт, тоді ми будемо мати право вас за ним ідентифікувати.
Art97 21 жовтня 2021, 8:03
Відділення за адресою: Харків, майд. Конституції, 22
Банк моей страны. Уже есть небольшая степень доверия, национальному банку, государство всё же. А есть ли смысл пользоваться?
1. Переводы и оплата по счету. Терминалы Ощадбанк не любят нашу национальную валюту, к примеру вам нужно оплатить счёт на сумму 520грн. Но у терминалов есть особенность, они принимают купюры только от 200грн. Об этом нигде не сказано, поэтому если вам необходимо сделать платеж одной суммой, забудьте об этом. Если вам нужно перевести средства с одной карты на другую, например в Ощад24 будьте готовы что это не так просто, у вас могут быть ограничения на переводы, и убрать их может только сотрудник банка, это определенный уровень лимитов, которые в другом банке, пользователь сам может настроить. Удобство и продуманность 0/10.
2. Обслуживание. Нет чётко поставленной системы работы у сотрудников, на один и тот же вопрос разные сотрудники банка ответят по разному, или же вообще не ответят. Поддержка банка попросту не хочет работать. И интересно почему посетив отделение банка, обратившись к сотруднику, вы можете быть посланы? Всё просто, консультант банка зарабатыват на момент написания моего отзыва 6000грн, со слов сотрудника который меня обслуживал — «Ты бы за эти деньги вообще хотел работать? Тогда что ты хочешь от такого банка ?»
У всех сотрудников отвратительное обращение к клиентам, хотя они сами выбрали достойную оплату труда в лучшем банке страны.
Обслуживание -10/10
3. Сервис. Даже не объясняя детально, стоит раз воспользоваться Ощад24 чтобы закрыть карту и забыть про банк. Помимо, очень удобная оплата в интернете, номер карты можно посмотреть только на пластике, в приложении его нет целиком. Каждая операция требует строгого подтверждения. То есть скопировать номер карты чтобы сделать оплату не выйдет. Кстати для консультации на горячей линии, для идентификации личности под рукой всегда должен быть пластик.
Сервис 0/10
Если станет интересно лично познакомиться с банком, достаточно придти в банк, и сделать любую операцию на кассе, этого будет достаточно чтобы сделать вывод раз и навсегда.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2021, 11:53
Доброго дня!

1. Термінали Ощадбанку приймають в тому числі і дрібні купюри. Подібні випадки можливі, якщо купюра досить зношена, і пристрій не має можливості її ідентифікувати.

Стосовно обмежень, ними можна зручно керувати в Ощад 24/7. Потрібно обрати картку, розділ «Сервіси» і пункт «Налаштувати ліміти». Якщо виникнуть питання, ми завжди раді допомогти.

2. Чи могли б ви описати ситуацію, коли ви отримали різні відповіді працівників? Будемо вам дуже вдячні за деталі, щоб мати можливість розібратись та проаналізувати її.

3. Дякуємо вам за зворотний зв'язок. Ми продовжуємо розвиватись і найближчим часом презентуємо новий додаток. Впевнені, його функціонал вам буде до вподоби.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝