Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Dfal 17 березня 2022, 1:50
Решил помочь пенсионеру деньгами.чтоб в теперешних условиях не жил в очередях в ваш банк, скинул он мне 2 платежа по 1000.
1й платеж прошел успешно.
2й платеж написал ошибка сети
Сделал 3й платеж.успешно
Начали смотреть его карточку прошло оказывается 3 платежа по 1000.я ему отдал наличкой 3000.но на мою карточку пришло только 2а платежа по 1000.в итоге 1000 куда то пропала.вопрос к вам? куда ушла 1000? у него снялось.но мне не пришла.в моем монобанке сказали, что прошло только 2 платежа.вы что там уже пенсионеров начинаете грабить,?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 березня 2022, 11:08
Якщо кошти не зарахувались вам, відправнику варто перевірити, чи списано було суму з рахунку. Коли операція відхиляється, сума блокується на рахунку на певний час, але потім стає доступною.

Якщо відправник запевняє, що суму списано, необхідно звернутись до відділення банку, або подати запит на розшук платежу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Лера Лера 16 березня 2022, 17:56
Деньги по оплате в аптеке не вернулись.По переводу на карту приватбанка, то деньги обратно на карту зашли.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 березня 2022, 18:13
Рекомендуємо сформувати квитанцію про оплату а Ощад 24/7.
Якщо оплата пройшла успішно, а ліки ви не отримали, потрібно звернутися до аптеки, щоб врегулювати питання з повернення коштів.
Якщо оплату було відхилено, кошти мають розблокуватись і стати знову доступними невдовзі.
Проблема вирішена
Камила Панасюк 16 березня 2022, 15:26
У меня есть вопрос, который возможно решить только с представителем банка. онлайн это не решить. я третий день звоню на официальные номера с сайта ощадбанка, слушай актуальную информацию, прошу связать меня с консультантом, меня кидают на ожидание, проходит 10−12 минут просулшивания прекрасной мелодии ожидания и меня выбивают. вчера оставила заявку на call-back, так и не перезвонили до сих пор. как мне связаться для решения моей проблемы? что это за сервис?
Ощадбанк
Відповідь банку
16 березня 2022, 18:22
Доброго дня. Через великий рівень навантаження зараз є складнощі в опрацюванні callback. Перепрошуємо за незручності.
Для зв'язку з оператором необхідно зателефонувати за номером 0800210800. Час очікування справді збільшено, але ми працюємо.
Проблема вирішена
Лера Лера 16 березня 2022, 15:03
Сегодня был перевод с карты ощадбанка на карту приват банка, в итоге деньги не пришли в контакт центре утверждают что деньги пришли, так как карта приват банка тоже моя я тут же обратилась к ним, на что мне дали ответ, что поступления небыло.Так же был расчет в аптеке первый раз физической картой платеж не прошел, второй раз через Google pay платеж снова не прошел, так же есть скрин с телефона что отказ, на что ваш контакт центр сказал что оплата прошла.В итоге у меня с карты списано 1153 грн и этих денег нет нигде.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 березня 2022, 18:09
Сума на вашому рахунку блокується, коли операція знаходиться в процесі обробки. Якщо операція неуспішна, через деякий час сума стає доступною.

Ви можете перевірити, чи успішно пройшла операція в Ощад 24/7. Спочатку потрібно обрати картку, по якій проводили платіж, та натиснути пункт «Історія операцій». Далі відповідно до позначки навпроти операції:

° Знак оклику — операцію відхилено, кошти не було списано з рахунку;
° Значок годинника — операція виконується, потрібно зачекати;
° Значок галочки — операцію завершено та успішно виконано.
seatadon 15 березня 2022, 22:48
Здравствуйте!
Раньше снимали лимит на сутки по звонку в банк (карта пенсионная). В этом месяце сколько не звоним, робот подтверждает, что лимит снят, а по факту в приложении не дает сделать перевод больше 2000 гривен. Такая же ситуация у соседей.
Подскажите, что случилось с лимитами? В новом приложении изменить его вообще невозможно, постоянно пишет «ошибка сервера» (уже на протяжении трех месяцев).
Ощадбанк
Відповідь банку
16 березня 2022, 12:30
Доброго дня. Потрібно перевірити ситуацію предметно через оператора контакт-центру. Зателефонуйте, будь ласка, за номером 0800210800. Час очікування зараз збільшено у зв'язку з навантаженням, але ми працюємо.
Проблема вирішена
Anna M 15 березня 2022, 13:33
Добрий день. 11.03.2022 звернулася до відділення Ощадбанку з заявою про зняття арешту з рахунків згідно постави Кабінету Міністрів України розпорядженням від 02 березня 2022 року № 198-р «Про забезпечення здійснення розрахунків населення в умовах воєнного стану». Спеціаліст прийняв заяву, документи та направив до бек офісу. Наступного дня один рахунок розблокували, а інший ні. Питання чому не розблокували мій Соціальний рахунок? До кого звертатися?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 березня 2022, 16:03
Доброго дня. Можливо відбулось непорозуміння. Зверніться, будь ласка, до відділення банку для перевірки ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Valeriya05 15 березня 2022, 13:05
Доброго дня! Моїй матері закрили картку для виплат ВПО.
На її звернення на офіційну електрону пошту Ощадбанку відповіли наступне — «Платіжна картка № ****** перевипущена 22.05.2020 року, Вами не отримана, весь час знаходилась на відділенні Банку та відповідно до ДКБО 28.09.2021 року була знищена».
Але ж термін дії карток ВПО продовжено на період карантину.
Будь ласка, надайте пояснення по даній ситуації.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 березня 2022, 16:02
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ та номер телефону мами, а також адресу відділення, де було відкрито рахунок.
Luka1980Luka 14 березня 2022, 20:53
Причина сообщения при переводе денег.
«Вы не можете прависти операцию.»
Причина.
Такое сообщение было на Украине.
И такое же сообщения было при попытке перевода с России.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 березня 2022, 10:49
Доброго дня. Потрібно перевірити ситуацію предметно, в чому причина відхилення операції.

Зв'язатись з контакт-центром банку із-за кордону можна за номером телефону (044) 247-84-18, або через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
Віктор Неня 14 березня 2022, 19:40
Считаю необходимым убрать комиссию за перевод денег с карты на карту учитывая то, что Мастеркарт уже убрал комиссию при переводе денег. Райф уже сделал это, при этом у него всегда заправлены банкоматы. В Ощаде даже в мирное время было мало банкоматов в отдельных районах, а сейчас он вообще заправляет один-два на город. В кассе денег тоже нет. В привате без очереди в кассе причем не только в центральном отделении, а в любом половина банкоматов тоже заправлена и не как в Ощаде 100 или 200 грн. Которые быстро заканчиваются, а по 1000 грн. Не получается с наличкой, так сделайте, что можно было сбросить на карту другого банка без процентов. Это ведь ваши проблемы, что не можете наладить работу как у других. Занимал утром очередь в банкомат был 352. Надоело ждать на морозе стал бегать по городу и узнал, что у других ситуация гораздо лучше
Ощадбанк
Відповідь банку
15 березня 2022, 10:46
Доброго дня. Перепрошуємо за можливі незручності. Інкасуємо банкомати так оперативно, наскільки це можливо за поточних умов. На жаль, не завжди це вдається зробити швидко.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
00igo35 14 березня 2022, 17:01
Сегодня пошел за пенсией 14.03.2022 опять Зозуля Оксана отказала в выдаче денег…А вы написали обратиться в банк не чего не поменялось…Вот очень хочется узнать сколько ждать денег, если записан 10.03.2022.Как человеку жить без пенсии… Мира, 17 Николаевка… Смотрю вы не как не отреагировалм на мою просьбу
Ощадбанк
Відповідь банку
14 березня 2022, 18:22
Доброго дня. Написали в приватні повідомлення для уточнення.
Проблема вирішена
ktselykh 13 березня 2022, 23:38
В такий складний час ощадбанк бере 10% комісії за розрахунок карткою за кордоном. 10% ПРИ ВИКОРИСТАННІ ВЛАСНИХ КОШТІВ. Неможливо ніде знайти про це інформацію. В інших банках навіть використання кредитні кошти зїдають меньше комісії, але державний банк, який «піклується про людей» бере собі 10% з власних коштів користувача цього банку, який не відпочивати виїхав за кордон :) Як ощад це прокоментує?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 березня 2022, 16:35
Доброго дня. При оплаті карткою у валюті, що відмінна від валюти рахунку, списується комісія в розмірі 1% від суми (за конвертацію валюти — згідно тарифів).

Також зазначимо, що певна сума від операції може тимчасово блокуватись протягом 1-3 діб на випадок валютних коливань. Таким чином, банк попереджує виникнення несанкціонованого овердрафту.

Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 080021080/ для предметної перевірки.
Проблема вирішена
Asya515 13 березня 2022, 16:04
Був помилково введений cvv код при розрахунку картою Є підтримка, через що вона була заблокована.Зверталася у відділення два рази, але питання не було вирішено.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 березня 2022, 15:47
Доброго дня. В такому випадку система тимчасово обмежує проведення операцій в цілях безпеки. Достатньо підтвердити проведення операцій в автоматичному режимі контакт-центру за номером телефону 0800210800. Якщо клієнт не підтверджує дані спроби провести операцію з некоректним CVV, картка блокується для проведення операцій в мережі Інтернет.
0955193135 13 березня 2022, 6:32
Обратились за помощью в банк, вопрос решился бы за две минуты, но консультант Лилия 15 минут хамила, управляющий Константин как обычно на это никак не реагировал. После меня сразу подошла женщина, опять крик и хамство консультанта Лилии. Сколько лет в нашем единственном отделении ощадбанка будет продолжаться хамство? Сколько лет обращаюсь, столько и хамят. Ни в одном банке я такого ужасного отношения к клиентам не встречала. Куда обращаться, чтоб этот вопрос решили?
Ощадбанк
Відповідь банку
13 березня 2022, 12:39
Доброго дня. Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
Проблема вирішена
00igo35 12 березня 2022, 16:57
Я записался на получение денег по записи в Ощадбанке (Николаевка, Мира,17) 10.03.2022 мне сказали позвонят, но прошло 2 дня не кто не перезвонил хотя деньги привозят каждый день и знаю, что некоторые записались 11.03.2022 уже получили получается Зозуля Оксана своим и нашим выдает, а когда люди которые записались по очереди получат деньги? Прошу урегулирования контроля записи людей и соответственно выдачи денег.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 березня 2022, 12:37
Доброго дня. Перепрошуємо за цю ситуацію, можливо виникло непорозуміння. Спробуйте, будь ласка, звернутися до відділення, щоб отримати кошти, або перетелефонувати за контактним номером: https://www.oschadbank.ua/aktualnij-rezim-roboti-viddilen-ta-bankomativ
Проблема вирішена
tkachenko2020 12 березня 2022, 14:27
Я не получаю смс с одноразовым паролем
Ощадбанк
Відповідь банку
13 березня 2022, 12:35
Можливо це пов'язано зі складнощами в роботі оператора мобільного зв'язку. Якщо ви можете увійти в Ощад 24/7 з кодом доступу, в додатку можна генерувати одноразовий пароль для підтвердження оплати на сайтах, а щоб підтверджувати операції в самому Ощад 24/7 можна використати список одноразових паролей, що видає банкомат Ощадбанку.
Проблема вирішена
gerben 11 березня 2022, 22:44
Маю пенсійну картку. Зараз знаходжусь за кордоном. Неможливо ввійти в особистий кабінет, щоб переказати гроші.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 березня 2022, 12:33
Обидва додатки зараз працюють, можуть бути проблеми, пов'язані з інтернет-провайдером. Вирішити їх допоможе VPN.

Також можна перевірити ситуацію предметно через контакт-центр. Зв'язатись із-за кордону можна за номером телефону (044) 247-84-18 або через сайт банку https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
Shahvik 11 березня 2022, 12:49
Доброго дня, коли запрацюють відділення в місті Каховка, прийшла зп, на рахунок, картки нема бо не встигла дійти до відділення, рахунок в Ощад24/7 не підв'язався, що мені робити, 2 дітей ?? Я розумію який зараз час, але іти просити допомоги нема в кого,
Ощадбанк
Відповідь банку
12 березня 2022, 14:57
Доброго дня. Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
Проблема вирішена
irinairina19 11 березня 2022, 12:48
Добрый день. Обратилась в ощадбанк в г. Кривой рог по ул. Мусоргского, 11. Хотела получить свои личные средства в долларе — понимаю ситуацию с военным положением. От 01.03.2022 было постановление НБУ, согласно которого в могу получать в сутки валюту (доллар/евро) в эквиваленте до 30000 грн. Сотрудники отделения придумывают какие-то несуществующие правила. Что я могу снять со своей карты максимум 2000$, а остальное будет сниматься с комиссией — аргументируют это тем, что у них какие-то новые правила. Почему меня никто о них не уведомил об изменении правил? Так же сообщили, что валюты у них нет, если они «насобирают», то смогут мне выдать. Почему в Приватбанке и Пумбе без вопросов выдают валюту? Почему там есть возможность ее заказать? Ощадбанк работает в другой стране или руководствуется какими-то другими законами? Хочу получить консультацию и решить данный вопрос. Ранее так же обращалась в это же отделение уже после 1 марта, тогда вообще сказали что выдают ТОЛЬКО в гривне. Почему Ощадбанк придумывает какие-то свои правила, которые никак не вписывается в действующее законодательство?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 березня 2022, 13:33
Доброго дня. Певний період видача валюти була заборона НБУ, саме тому вам відмовили першого разу. На даний момент справді існує обмеження в розмірі видачі валюти — 30 тис. грн (в еквіваленті) і працівники можуть видати ту суму валюти, яка наявна на даний момент.
dollarsale1 11 березня 2022, 12:05
Доброго дня!
Сьогодні 11 березня 2022 року я намагався здійснити переказ грошових коштів за допомогою Ощад24 (користуюсь ним вже майже 7 років і ознайомлений з його функціями та умовами) на іншу карту Ощада.
Обидві картки НЕ є пенсійними, на обох картках зняті лімітні обмеження на оплату/зняття готівки/переказ тощо.
На даний час особі, якій я намагався здійснити переказ коштів знаходиться у Бухаресті без відповідних грошей, тому з метою допомоги я намагався переказати близько 12 тис. грн.
Разом з тим, мені надходять смс-повідомлення про те, що я перевищив ліміт та операцію відхилено…
Зміг переказати тільки суму еквівалентну 5 тис. грн, а при спробі здійснити наступний платіж з аналогічною сумою — знову відхилено. Як це розуміти? Лімітів та інших обмежень нема, раніше міг і 20, і 50 тис грн надсилати одноразово, а на теперішній час тільки 5 тис на день чи як?
Прошу надати обгрунтовану відповідь.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 березня 2022, 12:12
Доброго дня. Перевірити причину відхилення операції можна через контакт-центр за номером телефону 0800210800. Час очікування зараз збільшено у зв'язку з навантаженням, але ми працюємо.
ZIrina88 10 березня 2022, 21:43
Відділення за адресою: Полтава, вул. Івана Мазепи, 13
ПОЛТАВА, І.Мазепи 13
Графік роботи з 8.30 до 15.00.
В 13 сказали що в них обід до 14. Серйозно? Два касири не можна зробити графік 1 вікно до 13.30, інше до 14. З двох терміналів 1 постійно не працює.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 березня 2022, 12:09
Доброго дня. Перепрошуємо та перевіримо роботу відділення.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 11.05 11.9
USD 42 42.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 11.05 11.9
USD 42 42.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝