Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не заходит в Дія через Ощадбанк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
sohm 30 березня 2022, 11:42
Прошу решить проблему с авторизацией в Дию через Ощадбанк. Пишет что сервис недоступен. Через другие банки все работает — проверено через п24 и моно.
Будьте добры исправить проблему т.к многие люди старшего поколения имеют счета как раз в Ощадбанке.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 12:51
Доброго дня. Зателефонуйте, будь ласка, за номером 0800210800 для детальної перевірки ситуації.

Коментарі - 15

+
0
19036256
19036256
30 березня 2022, 11:54
#
Вы сами пишете, что «Сервис Дия не доступен», так при чём здесь Ощад? Ви помиляєтесь, ця проблема тільки в Дії, ось відгук іншого банку https://minfin.com.ua/company/ukrgasbank/review/273581/#comments.Ощадбанк Вам присилає СМС с кодом, якби не присилав, то це була б проблема Ощадбанку, Дія не приймає код.
+
+1
sohm
sohm
30 березня 2022, 12:38
#
О каком вы коде пишите? Где вы вообще речь о коде в моем сообщении нашли. Не работает авторизация именно когда выбрать Ощадбанк. Вам уже несколько людей здесь написали об этом. Дураков с людей не делайте. Речь именно о проблеме на этапе авторизации.
+
0
sohm
sohm
30 березня 2022, 12:57
#
А вот новая ошибка.

https://ibb.co/yp08ktz
У вас там беда с сервисом авторизации, а именно сейчас пишет что проблема с SSL протоколом.
Хочу отметить что как в приложении так и через сайт Дія.
Вот ваш же линк:
https://banking.oschadbank.ua/Banking.Web/#/bid/logon?sidBi=278d7a10−3d22−4811−9fa5-a48e6f33e7a8

Не благодарите.
+
0
19036256
19036256
30 березня 2022, 17:23
#
Вы СМС от банка не получали, после ввода номера карты? Вы о коде из СМС не пишете, но другие пишут, что банк прислал СМС с кодом для входа в Дию, а Дия дальше не принимает этот код, в описаных других случаях это не банк виноват, а именно сайт Дия.
+
0
19036256
19036256
30 березня 2022, 17:35
#
Sohm, я авторизована успешно, ничего не изменяла в настройках, но решила сегодня попробовать, и вот, что выдаёт после получения СМС от банка с кодом. https://ibb.co/3BPw2jL моё мнение, что виновата Дия не изменяется, банк код прислал, а Дия не принимает.
+
0
Sharik1
Sharik1
30 березня 2022, 21:34
#
Не морочте людям голову. Sohm пише все вірно, при новій реєстрації виникає помилка на рівні Ощадного банку. На разі все виправлено та реєстрація проходить нормально. Виправлено близько 16 години.
+
0
sohm
sohm
30 березня 2022, 23:33
#
Сейчас Ощадбанк убран вообще со списка доступных к bankid. По состоянию 23:33 30/03/2022
+
0
Sharik1
Sharik1
31 березня 2022, 0:29
#
Не знаю як у додатку на телефоні, а на Порталі Ощадбанк є.
+
0
19036256
19036256
31 березня 2022, 16:21
#
Sharik1, если Вы понятия не имеете, то не возникайте.Дия много времени не работала, банки СМС с кодами для авторизации в Дие отправляли своим клиентам, а Дия не принимала.Сейчас видимо Дию наладили, ну и хорошо. Имеете глаза? Смотрите https://ibb.co/3BPw2jL после ввода номера карты, банк СМС с кодом прислал, ниже написано на какой номер прислал (на финансовый)Дия код не принимала.
+
0
Denis1984d
Denis1984d
31 березня 2022, 23:02
#
Через ощадбанк после ввода кода от банка, пишет, что проверку не пройдено. Сотый раз пробую, это как вообще понимать? И как быть?
+
0
19036256
19036256
1 квітня 2022, 11:14
#
Denis1984d, Советуют обязательно обновить приложение Дия, если не обновляли сделайте это, проблемы были, но вроде 31.03.наладили вход, у многих уже получилось.
+
0
Dasha2730
Dasha2730
27 квітня 2022, 8:09
#
Не можливо авторизуватися в дії,постійно виникае помилка перевірку не пройдено,хоча до цього,активно користувалася додатком,а одного дня просто вибило і не дало більше увійти
+
0
nikolajbabenko
nikolajbabenko
28 червня 2022, 13:35
#
Не можу зайти в дію. Пише, що перевірку не пройдено. Минув термін очікування, відведений на перевірку особи, або сталася помилка. Спробуйте будь-ласка пізніше. І так кожен день
+
0
rexpexfex
rexpexfex
1 липня 2022, 9:40
#
Проблеми із авториацією в «Дії» за допомогою BankID Ощад виникали і раніше. Проте це вже край. Більше місяця не можу зайти. Сучасний смартфон на Android10. «Дія» останньої версії з Google Play. Авторизація із BankID, обираю Ощад. Відкривається вікно із полем вводу номера картки. Ввожу. Відправляю. Миттєво приходить СМС від Ощад із цифровим паролем. Ввожу. Одразу ж напис «На жаль, сталася помилка». Кнопка «Спробувати ще», видає: «Перевірку не пройдено. Минув термін очікування, відведений на перевірку особи, або сталася помилка.Спробуйте,будь ласка, пізніше.» Помилка одна і та сама, кожен раз. Пробував в різні дні, в різний час. Сьогодні теж. Чистив кеш додатку Android, видаляв додаток, скачував та встановлював знову. Це не допомагає. При цьому, абсолютно нормально працює додаток Ощад24. Із карткою банку все нормально. Зробіть вже щось, це ж масова проблема!!!
+
0
19036256
19036256
4 липня 2022, 15:38
#
Rexpexfex,СМС от банка (Вы сами пишете)получаете мгновенно,а это что значит?А то,что банк получил Ваш запрос,идентифицировал Вас, прислал Вам код,а ДИЯ его не принимает,это значит что проблема в Дие,а не в банке.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися