×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.2 | 44.2 |
Всі курси банку |
Работа отделения
Не выдержав ожидания длиной в два часа, я снова обратилась к Гузь Я. В. с просьбой предоставить мне данные начальника отделения имя фамилию и номер телефона по которому я могу с ним связаться, в ответ услышала что такой информацией она не владеет и главнее ее сегодня никого нет, начала заученным текстом орать мне стандартные фразы и рассказывать что она тут главная, а не я как клиент!!! Услышав, что я все записываю на диктофон начала кому-то звонить, и уточнять что ей делать!!! Эмоции переполняют!!! как такие сотрудники могут выпускаться для работы с людьми!!! Что делать с таким хамством в отделении банка который работает типа для людей???
Коментарі (5)
Обходите стороной по возможности
Коментарі (3)
Оформление кредита
Подал заявку в 3 банка, на Ощадбанк вообще не рассчитывал, но тут оказалось напрасно.
Банк дал кредит за 2дня быстро и оперативно, с самым минимальным %
Огромная благодарность Елены Рассыпных сотрудник областного управления все чётко объяснила и ввела в курс дела.
Отдельное спасибо Маргариты Подорогина ответила на все? которые были заданы мною.
Ну и огромнейшее спасибо Светланы Яковенко и Инны Мостов сотрудники банка, за два часа все было оперативно оформлено подписано и оплачено.
Все отработали на высшем уровне.
Всем огромное спасибо.
Будем сотрудничать с Банком.
Якщо є можливість, вкажіть, будь ласка, адресу відділення, до якого звертались. Дякуємо!
Написати коментар
ОщадБанк ужасный банк
Коментарі (3)
Відкриття картки киянина
Так, інформація була надана вірно. Оформлення Картки Киянина передбачає відкриття карткового рахунку і підписання Договору комплексного банківського обслуговування (ДКБО).
Запис на картку транспортного додатку для проїзду в метро чи іншому транспорті, доступ до адміністративних та інформаційних сервісів міста — лише додаткові можливості, але в першу чергу це банківська платіжна картка, що відкрита до поточного рахунку.
Ознайомитись з ДКБО можна за посиланням: https://www.oschadbank.ua/pravila-tarifi-ta-inse
Написати коментар
НАЙЖАХЛИВІШИЙ БАНК
Закінчився термін карки для виплат пенсії, картку отримувала його дружина за довіренністю.
Оримання пенсійної картки: Спроба № 1
«Якимось чином» на банк був підключений кредитний ліміт, який не дозжволяє перевипустити картку за діючою довіренністю (бо не прописано в умовах довіренності «користування кредитними коштами»)
Довіренна особа простояла годину в черзі, отримала відмову.
Ок, їдемо далі…
Отримання пенсійної картки: Спроба № 2
Плачу кошти приватномо нотаріусу у розмірі 1500 грн з виїздом додому.
ДЛЯ ТОГО ЩОБ ОТРИМАТИ ДЕРЖАВНЕ ПЕНСІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОТРІБНО ЗАПЛАТИТИ ПРИВАТНОМО НОТАРІУСУ!!! МАРАЗМ?!
Нагадую, батько інвалід 1-ї групи, самостійно до відділення не прийде, навіть на візку чи з моєю допомогою.
Йду до відділення банку з довіренністю, своїм паспортом та копією ІПН
все би добре, але…
Працівник банку каже, що моя довіренність «неправильна» бо в ній не прописаний мій ІПН та коли виданий мій паспорт.
Працівник банку повідомляє, що я повинен пред’явити свій оригінал ІПН, а не копію (щоб відсканувати, додати в базу підтянути довіренність)
Кажу, можу додаток «ДІЯ» відкрити, тут все є! Але нікому не цікаво, треба папірець.
Тобто ОЩАДБАНК не може мене ідентифікувати?!
Кажуть бери оригінал ІПН, переробляй довіренність…
Яка інформаційна трансформація?! Яка на*рін ДІЯ чи електронний документообіг???
Такому банку не місце у 2022 році!!!
Стосовно «Дії», на даний момент верифікація клієнтів за допомогою додатку здійснюється лише за певними групами операцій. Ми працюємо над доопрацюванням програмних комплексів, аби проведення всіх операцій, що передбачають ідентифікацію клієнта, були можливими з використанням додатку «Дія». Перепрошуємо за можливі незручності.
Коментарі (2)
Цифрова держава? Ні, не чули…
На даний момент банк працює над доопрацюванням програмних комплексів, аби проведення всіх операцій, що передбачають ідентифікацію клієнта, були можливими з використанням додатку «Дія».
Наразі налаштовано ідентифікацію клієнтів за допомогою «Дії» для наступних груп операцій:
— депозити
— поточні рахунки (без випуску картки)
— індивідуальні сейфи
— платежі
— валютно-обмінні операції
— операції з банківськими металами (в т.ч.інвестиційні монети)
— операції з монетами (нумізматична продукція)
В подальшому плануємо розширювати цей перелік. Дякуємо вам та перепрошуємо за можливості незручності.
Написати коментар
Нарушение прав клиента
Время идет, сроки страхования все ближе и я так предполагаю, что ответа кредитного комитета я не дождусь, пока не прийдет дата страхования на следущий год в страховой компании угодной банку. Считаю данную ситуацию нарушением своих прав, клиентоориентированность банка на нуле.
Написати коментар
Самый отвратительный банк с которым мне довелось иметь дело!
Не буду долго описывать, как я попала в ту ситуацию, в которой нахожусь сейчас, буду сыпать фактами:
— пришло письмо от частного исполнителя и на мой счёт наложили арест. (к слову, узнала я об этом, когда зашла в приложение, которое тоже, к слову, весьма «недоработанное», чтобы не написать матом, т. е. меня никто об этом не уведомил)
— когда стал вопрос оплаты минимального месячного платежа, я не смогла пополнить карту по её номеру, обратилась в контакт-центр, где мне долго пел песню автоответчик и упорно не хотел связывать с живым оператором. Всё же дозвонилась, перевела средства по реквизитам карты IBAN. Платёж, вроде как, засчитали.
— в этом месяце мне уже 100 тысяч раз набирали операторы для того, чтобы я внесла платёж. Вот я получаю зарплату, закидываю деньги на чужую карту, перевожу с неё 700 грн по реквизитам IBAN. И что я вижу? Деньги не зачислены! Жду утро, звоню в контакт-центр (ведь у них не круглосуточная клиентская поддержка!) и узнаю, что деньги, которые должны были пойти на погашение карты, ушли частному исполнителю! Спрашиваю на каком основании, получаю в ответ, что «ваши счета заблокированы и такой порядок». Спросила почему меня не проинформировали о способах погашения карты, получаю в ответ «мы не информируем наших клиентов». Прошу связать с руководством, для того, чтобы мне объяснили и рассказали, где прописан такой алгоритм действий для такой ситуации (когда карта заблокирована и деньги с неё идёт исполнителю), или где это можно прочесть, мне отвечают, что связать меня не могут, нет у них такой функции. Прощу зафиксировать обращение или дать мне непосредственные контакты для связи с директором, мне говорят, что я могу написать письмо и отправить его в Киев, или на сайт электронное обращение в техподдржку!
У меня сейчас идёт суд по этому делу, который я выиграю, так как закон на моей стороне. И никаких денег никаким исполнителям я не планировала платить! Вопрос: как мне теперь вернуть те деньги, которые я перевела на свою карту?! Как и с кем мне связываться для решения этого вопроса? На каком основании Ощадбанк переводит деньги на исполнителя, где прописан данный алгоритм? Почему данный банк не информирует о способах оплаты карты? Почему с другими банками у меня такой проблемы не возникает? Почему в МоноБанке меня информируют, создают отдельные счета для оплаты долга, отвечают на все мои вопросы и консультируют 24/7?
ОТВРАТИТЕЛЬНО И ПОХАБНОЕ ОТНОШЕНИЕ К КЛИЕНТАМ! ЭТОТ БАНК НЕ ИМЕЕТ ПРАВО НА СУЩЕСТВОВАНИЕ!
Списання з рахунку можливе виключно при надходженні до банку платіжних вимог від виконавця.
Ми уважно перевірили ситуацію за вашими рахунками та з'ясували, що списання коштів відповідно до платіжних вимог не відбувалося. Таким чином, всі кошти, що надходять на арештований рахунок акумулюються на рахунку до суми, зазначеної у постанові на арешт коштів.
Користуватися коштами, що зараз є на рахунку, можливо буде після зняття арешту на підставі постанови від виконавця про зняття арешту, або коштами, що перевищуватимуть суму акумульованих на виконання вимог документу про арешт коштів.
Для погашення заборгованості перед банком на арештованому рахунку необхідно звернутись до відділення банку. Працівники виконають спеціальну процедуру і кошти будуть зараховані саме на погашення заборгованості. Якщо просто поповнити арештований рахунок на певну суму, вона акумулюється на рахунку до зняття арешту.
Коментарі (3)
Не поважне відношення до клієнта
В даному випадку, оскільки було замовлено перевипуск картки, зняти кошти ви можете в будь-якому зручному відділенні банку з паспортом та вашим фінансовим номером телефону.
Це процедура зняття готівки за реквізитами нової картки, яка ще виготовляється, але вже є в системі. Необхідно буде зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 — оператор озвучить перші 6 та останні 4 цифри номеру картки і термін дії, решта цифр надійде в смс-повідомленні.
Написати коментар
Самый жадный банк
А про платные смс ки вообще — позор. Ни один банк не берёт плату за смс сообщения (и вообще уже перешли все в вайбер), но этот банк и в вайбере есть и смс ки шлёт и 7 грн. каждый месяц списывает.
И если кто не знал, то сколько у вас карт, столько и снятий по 7 грн за смс ки по обслуживанию карт. Вот так. Две карты — два снятия каждый месяц.
Коммуналку сделали в приложении только сейчас — позорище. И то не по всем городам и не по всем коммунальным платежам. А разработчики вообще тупые. Сделали новое приложение — интерфейс поменяли и всё. А ошибок хоть пруд пруди. Впечатление, что-то, что не досталось коммерческим банкам, было подобрано этим недо ощад банком.
Люди — не связывайтесь с этим банком, не кладите деньги в него. Идите в другие банки, там хоть компетентные люди и все прозрачно.
За бажанням, кожен клієнт може змінити канал надходження смс-повідомлень на один із безкоштовних — push-повідомлення або email та не сплачувати жодної комісії за смс-інформування.
Перелік організацій для оплати комунальних ми плануємо збільшувати. Якщо організація поки що відсутня в переліку, здіснити оплату можна за допомогою переказу на довільні реквізити. Аби не вводити дані щомісяця, рекомендуємо зберегти шаблон.
Підкажіть, які саме помилки виникли при користування новим додатком? Будемо дуже вдячні вам за деталі для аналізу.
Коментарі (8)
Ощад банк покрывает жуликов?
Коментарі (4)
Ховаєте свою неефективність
На рахунок — 0,5%.
Я б ще зрозумів фіксовану вартість, але от % — це як розуміти? Я забираю у вас кошти, ви не несете додаткових витрат на інкасацію, на чому основана ця змінна частина?
Але тепер треба йти в касу/банкомат і знімати кошти там.
Суцільний булшіт, а не клієнтоорієнтованість…
Ознайомитися можна за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
Коментарі (6)
«Ощадбанк» не виконує умови договору
Як принудити «Ощадбанк» виконувати договір?
Прошу не рекомендувати мені відкрити картковий рахунок, оскільки «Ощадбанк» не виконує існуючий договір, чим порушує закони України та нормативно-правові акти Нацбанку.
Написати коментар
Перевыпуск карт
1. Почему Ощадбанк не перевыпускает карты в любом отделении банка по месту обращения (как это делается в других банках Украины), а клиент должен это делать только в отделении в котором был открыт счет или писать заявление по переводу счета в отделение по месту своего обращения? Ведь все отделения связаны сетью.
2. Почему в Ощадбанке срок перевыпуска карты 2 недели? Почему банк оперативно не может выдать в день обращения клиента сразу не именную карту, чтобы клиент не ждал 2 недели, а потом выпускать именную карту по желанию клиента? Как это делается в других банках Украины.
Подобная «совковая» политика Ощадбанка только отталкивает клиентов.
Термін виготовлення нової картки до 14 днів у зв'язку з тим, що нова картка замовляється іменна — така процедура перевипуску. Зняти кошти протягом цього часу можна у будь-якому відділенні банку.
Коментарі (2)
Благодарность сотруднику банка.
Рыбальченко Нина Федоровна.
❤️
Написати коментар
Затримка виплати заробітної плати
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Не открывают счёт без бумажной справки переселенца
На даний момент банк працює над доопрацюванням програмних комплексів, аби проведення всіх операцій, що передбачають верифікацію клієнта, були можливими з використанням додатку «Дія». Це стосується всіх документів, що фіксуються в додатку, не лише ВПО.
Як налагодимо даний процес, одразу проінформуємо наших клієнтів. Перепрошуємо за можливі незручності.
Коментарі (4)
«Ощадбанк» не приймає паспорт у «Дії»
Коментарі (1)
Не приходит одноразовый пароль
Підтверджувати операції можна за допомогою touch/face ID без одноразового паролю. Якщо є виникають складнощі з отриманням коду в смс-повідомленні, рекомендуємо уточнити наявність проблем з боку оператора мобільного зв'язку, оскільки банк відправляє такі повідомлення автоматично.
В новому додатку можна скопіювати повний номер вашої картки. Посилання для завантаження додатку:
https://apps.apple.com/ua/app/%D0%BE%D1%89%D0%B0%D0%B4/id1571479928?l=uk&fbclid=IwAR051hJS5JGP4Wn6a0_sO495aHLh2UDpPb8Iyn1h8YJZ3uJF722DxNdD_qI
https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.oschadbank.flumo&fbclid=IwAR2le6smEnWQFTEsFv8UNq4ce9wDzjBBOT3Tja2jdyMWFqEqLWjCq-se_Ss
Коментарі (1)