Мінфін - Курси валют України

Встановити

Шарашкіна контора

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
odk8736 1 квітня 2022, 14:27
Відділення за адресою: Житомир, вул. Небесної Сотні, 13
Здравствуйте. Вкрай незадоволена роботою банку незважаючи на те, що він державний. В 2021 році відкрила рахунок щоб чоловік міг мені надсилати кошти, користувалася час від часу і все б нічого, якби не кілька «але»:
-мені вручили карту і під час користування я зрозуміла, що банк знімає відсоток за зняття готівки (моїх власних коштів) про, що мене ніхто не повідомив.
-додзвонитися до оператора складно, швидше з президентом зв’язатися.
-система часто підвисає та, як закон підлості, в найнепідходящий момент.
— і просто «фініш» з початком війни я подала заявку про допомогу на одному сайті але вони надіслали відповідь, що не можуть надіслали в зв’язку з тим, що подана інформація не співпадає, як виявилося менеджер банку вказав не вірно мій рік народження. Коли я зателофонувала на гарячу лінію оператор повідомила, що це питання можна вирішити лише у відділенні за допомогою менеджера. Серйозно, я маю взяти свою малу дитину і під обстрілами йти в другий кінець міста (бо працює лише два відділення в місті) щоб менеджер поставив вірно останню цифру в даті народження, бо не зробив цього в день відкриття рахунку?
Ощадбанк
Відповідь банку
1 квітня 2022, 18:06
Доброго дня. Доречно буде відповісти по пунктах.

1. Для уникнення подібних непорозумінь перед користування карткою важливо ознайомитися з тарифами, на основі яких відбував обслуговування. Зробити це можна через чат-бот або за посиланням: https://www.oschadbank.ua/cards-taryf

2. Час очікування зараз збільшено у зв'язку з навантаженням. Перепрошуємо.

3. Цікаво, яку саме з систем ви маєте на увазі. Якщо мова про Ощад 24/7, останнім часом вона працює стабільно. Випадки зі складнощами в роботі потрібно перевіряти предметно і знову ж таки перепрошуємо, якщо було завдано незручностей.

4. Написали вам в приватні повідомлення для уточнення. Перегляньте, будь ласка.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися