Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Julia456 18 лютого 2022, 17:51
Долго обслуживали, нет организованности в работе, стажер грубо разговаривает с пожилыми клиентами
Ощадбанк
Відповідь банку
21 лютого 2022, 9:25
Доброго дня! Дякуємо вам, що розповіли про ситуацію. Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
Kakatsii 18 лютого 2022, 12:33
Відділення за адресою: Київ, вул. Ентузіастів, 11
на все отделение один сотрудник банка
Ощадбанк
Відповідь банку
18 лютого 2022, 14:56
Доброго дня. Перепрошуємо за незручності, ситуацію перевіримо. Дякуємо вам!
Проблема вирішена
romasredenuk 18 лютого 2022, 9:46
Відділення за адресою: Львів, вул. Наукова, 47
Скарга на відмову в Обслуговуванні відділення Наукова 47 касса #2(від вход праворуч біля вікна)
о 15.02.22р. о 12.30−13год. хотів обміняти валюту, та брехлива касирша (імя в поспіху не побачив, з білим волоссям гляньте по камерах) мені відмовила в обміні — мотивуючи що немає гривні на обмін навіть 100 доларів — і це карл посеред робочого дня!!!
-Треба звільняти таких бездарних лінивих брехунів!!! якщо не хочуть виконувати свою роботу.
-А ще було з комісіями на комуналку дурять! беруть 20грн. то 35грн. за одну і таку платіжку! залежно яка касирша попадеться.
Ощадбанк
Відповідь банку
18 лютого 2022, 10:37
Доброго дня! Прикро, що не вдалось скористатися послугою з обміну валюти. Перепрошуємо за незручності. Ситуацію перевіримо детальніше. Дякуємо вам!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kuzia121 18 лютого 2022, 9:17
14.02.2021 в первой половине дня моей дочерью из мобильного приложения Райффайзена был выполнен перевод на счет клиента Ощадбанка. При этом в реквизитах перевода была допущена ошибка, позволяющая определить надлежащего получателя, но не дающая банку возможность осуществить зачисление на нужный счет. Предполагаю, что данный перевод был зачислен ощадбанком на счет «Кредитні кошти до з‘ясування», где перевод может находиться ДО 4 рабочих дней. В тот же день моя дочь связалась со службой поддержки Райффайзена и ясно дала понять, что ждет возврата перевода для исправления реквизитов, что подразумевает ее нежелание кредитовать ощадбанк на условиях, установленных регулятором. На данный момент возврат средств на ее счет не произошел. Для того, чтобы представителям ощадбанка было легче провести идентификацию, сообщу назначение платежа — инвестиционный взнос. В данный момент меня интересует, какие действия были предприняты сотрудниками ощадбанка для «з'ясування» и когда был выполнен его возврат отправителю. Также отдельно хочется отметить непрофессионализм сотрудников колл-центра.
Ощадбанк
Відповідь банку
18 лютого 2022, 10:27
Доброго дня! У випадку подібних спірних операцій відправнику необхідно звернутись до банку, в якому відкрито його рахунок. Саме цей банк робить запит до Ощадбанку щодо некоректного переказу та відкликання платежу.
LubovKalinkova 17 лютого 2022, 16:32
23 января я была в отделении N10020/0475 в г. Балаклея Харьковской области с вопросом, что у меня 7 февраля заканчивается валютный депозит и я собираюсь перевести его внукам в другую страну. Сотрудница отделения мне сказала, чтобы я пришла 3 февраля, так как сумма большая и нужно сделать заказ валюты (зачем его делать, я не поняла, ведь я не собиралась забирать наличными, а планировала сделать электронный перевод). 3 февраля я опять пришла на отделение и еще раз предупредила, что продлевать депозит не буду. Сотрудницы сказали, что всё будет в порядке, но когда я пришла уже 11 февраля, чтобы сделать перевод, оказалось, что мой депозит был пролонгирован еще на год!!! и что теперь ничего сделать нельзя. Это полнейшее безобразие! Я, пенсионер, мало того что должна по несколько раз ездить в банк, так меня еще и нагло обманули, не предупредив, когда же мне нужно было действительно приехать в банк, чтобы забрать свой депозит, как это положено.
В связи с этим я требую досрочного расторжения и вынесения выговора всем сотрудникам отделения, которые допустили подобную ситуацию!

P. S. Я много лет была вашим клиентом и мне особенно обидно, что спустя столько лет сотрудники банка позволили себе так со мной поступить. Соответствующие выводы я сделаю и на этом наше сотрудничество закончится.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 лютого 2022, 18:00
Доброго вечора. Перевіряємо ситуацію, дякуємо вам за детальний опис. Найближчим часом надамо зворотний зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0997176870 17 лютого 2022, 12:31
не могу зарегестрироваться в приложении дия е поддержка ввожу номер карты, а мне пишет ошибка
Ощадбанк
Відповідь банку
17 лютого 2022, 15:22
Доброго дня! Оскільки Дія — небанківський ресурс, можемо припустити, що проблема виникла не з боку банку. Уточніть, будь ласка, в служби підтримки порталу Дія щодо даної ситуації. Якщо вам повідомлять, що причина неуспішної операції саме відхилення банку — напишіть нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Проблема вирішена
Marinash28 17 лютого 2022, 11:27
Відділення за адресою: Київ, пр-т Перемоги, 12
Добрый день! Мое электронное удостоверение было получено в 2020 году и с тех пор висит в исполнении, его срок действия закончился 31 января, но, почему-то, у Вас в базе оно не закрыто до сих пор. Сейчас мне нужно получить новое удостоверение по причине продления инвалидности, но я не могу это сделать, потому что оно «висит» у Вас на стадии закрытия, но непонятно сколько уже висит, и закроется ли вообще. Неоднократно приходила в отделения, там печально пожимают плечами и говорят, что не знают в чем проблема, на горячей линии отправляют на отделение, якобы удалённо они ничем помочь не могут. Прошу помочь мне в решении закрытия старого удостоверения для возможности заказать новое. Прошу Вас обратить внимание на то, что такие удостоверения получают пенсионеры и люди с инвалидностью, которым, возможно, тяжело передвигаться итак, а из-за ошибок в Ваших базах приходится по несколько раз ездить и на отделения банка и в ПФУ, чтоб просто заказать удостоверение! Неужели нельзя попросить программистов решить эту проблему один раз, чтоб больше не приходилось людям с ограниченными возможностями так портить нервы?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 лютого 2022, 12:42
Доброго дня! Ситуацію перевіряємо. Найближчим часом надамо зворотний зв'язок.
lenbik99 16 лютого 2022, 20:18
Відділення за адресою: Вінниця, пр-т Коцюбинського, 70
Забула картку у терміналі, звернулася у службу безпеки, а вони ії знищили!!! Пройшло більше місяця…які молодці!!!
У банку перевипуск 200 грн., а чому не 30−40 грн.? Державний банк! Менеджер Чорноморець В. М. сидить перелякана, очі витріщила, не знає, що робити…я простояла до нею чергу, потім у кассу, адмін мене знов в чергу відправила, щоб взяти квитанції для видачі готівки…Витратила декілька годин.А ще у касі 1% зняли з суми. Не хочу користуватися послугами банку, піду в інший, зняла усі кошти. Була черга, каса працює одна…на одну людину більше 15 хвилин…Навіщо стільки працівників?! Вони сидять і дуже повільно працюють…Навчайте їх працювати і обслуговувати клієнтів.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 лютого 2022, 9:33
Доброго дня! За більшістю карток вартість перевипуску за ініціативою клієнта складає 40 грн., лише за деякими типами карткок — 100 грн., 125 грн. або 175 грн., що передбачено тарифами.

Хотіли б перевірити детальніше цю ситуацію. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Наперед вдячні!
Проблема вирішена
sanava 16 лютого 2022, 9:03
Второй день не возможно зайти в ощад24, звонок на горячую линию ничего не дал, автоответчик София переключила на живого оператора который после вопроса почему второй день зайти не могу, просто пропала, в ответ тишина. Почему постоянно проблемы с ощад24, и для чего горячая линия если ответ получить не реально? Это просто не уважение к своим клиентам!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
16 лютого 2022, 9:32
Доброго дня! Банк зазнав DDoS атаки, у зв'язку з чим спостестерігались технічні складнощі. При цьому зазначаємо, що всі системи банку захищені та працюють в штатному режимі як. Наразі існують тимчасові проблеми входу до системи Ощад24/7 через додаткове навантаження на канали зв’язку.

Приносимо вибачення за можливі тимчасові незручності.
Ми працюємо над тим, щоб відновити штатну швидкість роботи системи.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TatianaDnipro 15 лютого 2022, 20:37
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Європейська, 5
Ну ось питання про 30 гривень вирішено. В листі від 15.02 2022р. Національний банк України мені повідомив:
«На повторний запит Національного банку Банк повідомляє, що за інформацією Філії — Дніпропетровське обласне управління AT „Ощадбанк“ 2 відповідальним співробітником Банку було здійснено Вам вихідний дзвінок та запрошено до обслуговуючого відділення Банку для врегулювання питання та видачі залишку коштів з рахунку Клієнта».
Принесли мені вибачення в «Ощадбанку»? Ні. Вернули мені гроші? Ні, мені не тільки не повернули 30 гривень, мені взагалі не видали пенсію. Тому мені довелося викликати поліцію в відділення на вул. Європейська 5 та заявити про махінацію з рахунком. Виявилося, що мій рахунок без мого відома та згоди переведений в відділення на вул. Олеся Гончара 8. і тільки там я можу отримати гроші.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 лютого 2022, 9:20
Доброго дня! Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
19viktor75 15 лютого 2022, 16:45
В 90-х на счету советского банка у меня пропало 7000 рублей, сейчас правительство заставило всех получать зарплату и пенсии через банк.Сегодня я немогу ни обналичить пенсию, ни расчитаться в магазине картой Ощадбанка, а в отделении банка сидит только администратор и говорит мы не работаем мол все заболели (они что не прививалимь чтоли, и почему заболели вме кроме администратора), в итоге денег нет, продуктов купить не могу, в селе где я живу терминалы в магазинах отсутствуют, а ближайший банкомат в 35 км от села.Вопрос когда я буду хранить деньги в банке — ответ; НИКОГДА И ВНУКАМ СКАЖУ ЧТОБЫ НИКОГДА ДЕНЬГИ В БАНКАХ НЕ ХРАНИЛИ ТАК КАК ДОВЕРИЕ ВАМ НОООООООЛЬ.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 лютого 2022, 17:03
Доброго дня! На даний момент справді існують тимчасові технічні збої. Перепрошуємо за незручності. Термінали в магазинах працюють в штатному режимі, як і самі картки. Роботу всіх інших сервісів відновлюємо.
380996897739 15 лютого 2022, 16:21
Не можливо нічого здійснити! Не зняти готівку! Не оплатити! Не зайти у програму!
Ощадбанк
Відповідь банку
15 лютого 2022, 17:05
Доброго дня! На даний момент справді існують тимчасові технічні складнощі. Перепрошуємо за незручності та працюємо над їх усуненням.
blackphanton 15 лютого 2022, 16:14
Крутит то колесо и ппц, а толку о когда починят? ето издевательство.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 лютого 2022, 16:20
Доброго дня. На даний момент існують тимчасові технічні проблеми в роботі сервісу. Перепрошуємо за незручності. Вже працюємо над відновленням роботи.
Здравствуйте.
Срок действия моей карты истек в ноябре 2020 г. Для получения перевыпущенной карты мною была оформлена доверенность с соответствующими полномочиями на родственницу. После обращения моего представителя в отделение банка (10004/0464 г. Мариуполь), от нее было принято заявление на получение карты, но дан устный ответ, что, по каким-то обстоятельствам выдать карту смогут только непосредственно мне.
Я постоянно проживаю на территории Донецкой области не подконтрольной Украине в г. Макеевке и не имею возможности из-за карантинных ограничений и закрытых КПВВ прибыть в отделение.
Прошу дать разъяснение законны ли действия сотрудников отделения и помочь решить вопрос с получением кары моим представителем.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 лютого 2022, 17:10
Доброго дня! Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
byntkkbrfcn 15 лютого 2022, 15:47
При спробі виконати розрахунок пенсійною карткою Ощадбанку у супермаркеті на суму до 300 грн — відмова. Через годину (!!!) прийшло повідомлення від банку, що я не можу виконати операцію! Що це таке? Ощад 24 не завантажується. Зворотний зв’язок через сайт банку не працює!
Ощадбанк
Відповідь банку
15 лютого 2022, 17:06
Доброго дня! На даний момент справді існують тимчасові технічні складнощі. Перепрошуємо за незручності та працюємо над їх усуненням.
Проблема вирішена
fibona44i 15 лютого 2022, 15:30
Відділення за адресою: Львів, пр-т Свободи, 24
Банк відмовляється віддавати валютні кошти, які знаходять на картковому рахунку мотивуючи це тим шо їм не завозять долари.
Другий день намагаюся зняти гроші, замовляв у двох відділеннях. Сказали дзвонити їм кожен день поки не завезуть гроші, а конкретно коли це буде невідомо.
Хороший підхід в банку — «Радо візьмем ваші гроші, але віддавати не збираємось, робіть що хочете»
Ощадбанк
Відповідь банку
15 лютого 2022, 17:13
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Видати готівку можливо в сумі, що наявна в касі. Рекомендуємо тримати зв'язок із працівниками, вони зорієнтують, коли зняття валюти стане можливим.

Сумою на картковому рахунку ви можете користуватися. За необхідності, її можна переказати без комісії на інший рахунок (наприклад, гривневий) або здійснити оплату.
Проблема вирішена
YuliiaOsadcha 15 лютого 2022, 14:36
Відділення за адресою: Київ, вул. Срібнокільська, 3-Г
В 2018 году я столкнулась с этим отделением впервые. Тогда невозможно было дозвониться (причем работники сами говорили «Можете не звонить, все равно не дозвонитесь»). Прошло 4 года, ничего не изменилось.
В 2018 году я пыталась оформить электронное пенсионное удостоверение в этом отделении. Пыталась, потому что работники не знали как это делать. В итоге процесс вместо месяца затянулся так надолго, что я успела переехать из Киева в другой город.
Сейчас мне нужно оформить новое пенсионное удостоверение, а я не могу это сделать, поскольку тот старый счет Ощадбанк так и не закрыл.
На горячей линии видят только то, что счет на стадии закрытия. Но как давно он на этой стадии и когда закроется — увы, не в их компетенции. А в отделение дозвониться невозможно.
2022 год на дворе, а телефоном работников в отделении не научили пользоваться.
2022 год на дворе, а в Ощадбанке все тот же каменный век, когда горячая линия ничем помочь не может, а в отделение не дозвониться.
Уважаемые представители Ощадбанка, помогите, пожалуйста, выяснить, на какой стадии закрытия находится счет, и когда он закроется окончательно, чтобы я смогла оформить пенсионное удостоверение?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 лютого 2022, 16:59
Доброго дня! Пишемо вам в приватні повідомлення для уточнення.
Tomnnnnnnn 15 лютого 2022, 14:11
Приложение просто не грузится на ПК. Соединение сбрасывается. И это очень часто происходит. Госбанк и такие проблемы.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 лютого 2022, 16:17
Доброго дня. Справді існують тимчасові технічні проблеми, перепрошуємо за незручності. Вже працюємо над відновленням роботи.
Хотіли оформити карту дідусю (82 роки), приїхали на відділення все як звичайно. Інтернет на телефоні не працював, так як у відділенні небуло зв’язку для інтернета, вистачало тільки на дзвінки.Тому вирішили зарегиструватися вдома, але постійно вибивала помилка, зателефонували на гарячу лінію, сказали, що у відділенні невірно внесли в базу номер, хочу у договорі все правильно. Приїхали на наступний день, просиділи більше години, але так і не змогли вирішити питання, так смс ніяких не приходили і зміна номеру нічого не змінило. Сказали у відділенні, що нічим не можуть допомогти, намагайтеся ще вдома, або дзвоніть на гарячу лінію, але на гарячій ліній сказали їдьте на відділення і там вирішуйте. Взагалом просто перекидаю проблеми один на одного, А рішення немає!
Ощадбанк
Відповідь банку
18 лютого 2022, 14:37
Доброго дня! Перепрошуємо за це непорозуміння. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ та номер телефону дідуся. Зробимо все необхідне, щоб оперативно вирішити питання.
Rancho 15 лютого 2022, 9:38
маме 82 года проблемы, с памятью, естественно забыла пин код карты. хотелось все решить без поездки в банк и без очередей. вход в личный кабинет ощад24, был на моем личном компе, но как выяснилось нет такой возможности в приложении. пробую сделать через банкомат и смс, тоже нельзя — пишет у вас уже есть пин его и использовать (ну да спасибо что напомнили). звоню на горячую линию банка и после объяснения с оператором свершилось! переводят в автоменю и выбираю «смени пин код» и умная программа присылает смс с кодом, который надо ввести с телефона с номером клиента не выходя из разговора с автоменю, но как это сделать со старого кнопочного мобильника? никак. все перепробовал. вывод: Ощадбанк явно для продвинутых пользователей, но пенсионеры должны по очередям толкаться как в старые добрые времена. и не надо гнать про безопасность, уже во всех банках есть эта опция в приложении.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 лютого 2022, 10:23
Доброго дня! Змінити пін-код до картки, якщо номер попереднього невідомий, можливо через контакт-центр або чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat/ Таким чином, можна на одному пристрої увійти в чат-бот, а на телефон з фінансовим номером телефону надійде код для підтвердження.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝