×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Комісія за послуги
Коментарі (1)
Ощадбанк
Коментарі (1)
Комiсiя! за iнтернет-покупку.
Вiдносини з банком — то гра в косяки. Зазвичай, банк в розумiннi споживача косячить, так чи iнакше. Так-так, правила-шмавила, все в договорi. Але для мене це косяк, вже третiй. Далi — нашi вiдносини зводяться до отримання раз на мiсяць кешу з банкомату, бо картковий бiзнес — то не про Ощад.
Коментарі (6)
Неприйнятний досвід з Ощадбанком: відсутність орієнтованості на клієнта
Через певний час, я змінила місце роботи і рахунок в Ощад мені був більше не потрібен. Я хотіла закрити рахунок, зробити це онлайн неможливо. Для закриття рахунку спершу треба закрити кредитку (яка у мене була заблокована і я жодного разу нею не скористалась). Працівниця банку зазначила, що кредитку можна закрити лише у тому відділенні, де відкривали, адже необхідно спершу знизити кредитний ліміт до 0 грн. На інформаційній лінії сказали, що закрити кредитку можна у будь-якому відділенні. Після донесення цієї інформації працівниця банку все ж погодилась знизити кредитний ліміт, але щоб закрити кредитку і рахунок треба ще раз прийти в банк. Також вона зазначила, що буде змушена писати пояснення на керівника, чому саме вона закривала кредитку.
Це неприйнятний досвід для сучасного банку! Ощадбанк має бути орієнтованим на клієнта, а не створювати штучні перешкоди для закриття рахунків та кредитних карток.
Коментарі (2)
найогидніший банк та це й не банк, а щосьне зрозуміле
Коментарі (1)
Безнадійність …
Коментарі (5)
Відділення не відповідає
Прохаю Вас надати хоч якісь пояснення!
Коментарі (5)
Заблокували пенсію лежачому інваліду
Коментарі (3)
Крутят деньги вторую неделю!
Коментарі (1)
Заблокували пенсійну карту
Коментарі (1)
Скарга. Заблокована картка
23.01.2024р. на мій банківський рахунок в Ощад банку було накладено арешт, згідно виконавчого провадження 65026922. Картковий рахунок був заблокований.
05.02.2024р. було зарахування пенсії, а 07.02.2024р. було списання частини боргу у сумі 9506,40грн. Після цього зарахування залишок склав 9087,57грн.
05.03.2024р. було зарахування пенсії у розмірі
9993,34грн. виконавець надіслав до банку
платіжну інструкцію на суму9087,57грн. платіжних- інструкцій вже було надіслано декілька 05.03.2024р, 19.03.2024р, і ще у квітні та травні неодноразово були надіслані виконавцем інструкції до банку, але на сьогодні на 05.06.2024р. і досі не перераховані кошти банком на вимогу платіжних інструкцій, а також не розблокована карта. На мої звернення в Ощад банк, мені не надають ні
якої інформації чому склалась така ситуація,
прошу допомогти з вирішенням даної ситуації, розраховую на швидке вирішення мого питання. Прошу відповідь надіслати на адресу mila04102012@gmail.com
Коментарі (1)
Неадекватний консультант
Коментарі (3)
Відкриття карт-рахунку
Написати коментар
Дно, та непрофісеоналізм
— ми не при ділах, це у відділенні. Туди звертайтесь. При тому, що я не в Києві, в мене відпустка і картою я регулярно користуюсь для проплат в неті…
У відділення я піду, коли повернуся, але за всі негативні емоції, та втрачені можливості буду вимагати грошову компенсацію, або звільнення того обдовбаного блокувальника моєї карти, бо маємо невідповідність до займаємої посади.
Коментарі (7)
Оцінка обслуговування
Написати коментар
Ощадбанк три недели отказывается разблокировать по требованию судебного исполнителя пенсионную карту и пользуется чужими деньгами. Инвалид голодает без пенсии
Тут абсолютно другие условия обслуживания: вы не только рискуете остаться без денег, но и будете голодать. Ощадбанку до этого дела нет. Здесь грубо нарушают права пенсионеров и инвалидов, крадут их пенсии и отказываются отдавать даже по распоряжению судебного исполнителя.
Никаких «очередей» на рассмотрение распоряжений о разблокировке карт в Ощадбанке Запорожья нет. Если вам так сказали, то лгут из-за незнания или умышленно.
Пример: в Ощадбанк зашло распоряжение на разблокировку киевской соц.карты на 2 дня позже, чем зашло распоряжение на разблокировку запорожской соц.карты. Киевскую разблокировали на 6-й день. Запорожскую, с пенсией инвалиду в два раза меньше минимальной заработной платы, не разблокировали и на третьей неделе после требования судебного исполнителя (требование послано через автоматизированную систему).
Доступ к Ощад 24/7 и личному кабинету на сайте Ощадбанка инвалиду закрыли полностью.
Инвалид голодает. Ему больше 70-ти лет. Пенсия это единственное, что у него есть.
Но это инвалид из Запорожья, что Ощадбанку не интересно. Банк заблокировал инвалиду уже вторую пенсию подряд и пользуется этими деньгами без стыда и совести.
НЕ ОТКРЫВАЙТЕ ПЕНСИОННЫЕ КАРТОЧКИ В ЗАПОРОЖЬЕ!!! Вы будете голодать! Вы не сможете купить даже килограм вишни по 40 гривен! Потому что вам купить их будет не на что.
Карту открывали в запорожском отделении банка Ощад.
Еще: инвалид больше не пойдёт в отделение выяснять, кто его берёт измором. На улице 30-ти градусная жара.
P. S. Уважаемые читатели, старайтесь вообще не открывать банковские карты в отделениях на восточном берегу Днепра. Тут могут быть «особые» условия обслуживания, которых нет в западноукраинских отделениях Ощадбанка.
Написати коментар
Персонал обслуговування у касі
Касирша у касі номер 3 була дуже не вічлева, розмовляла у грубій формі, кидала папір до клієнта.
Коментарі (2)
Страхування життя при перевипуску зп картки
Написати коментар
Beetle
Написати коментар
Крадіжка грошей через чат бот Ощадбанку
Коментарі (2)