Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Oene 30 червня 2025, 9:27
Відділення за адресою: Вінниця, Немирівське шосе, 26
Не приходять вчора і сьогодні смс для підтвердження операції в Ошад24. Ще у когось є таке?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
555wua 29 червня 2025, 20:16
Ощадбанк приблизно з 22.06.2025 припинив насилати смс з кодом підтвердження для входу в ощад 24 та переказу коштів з картки на картку, пенсіонерам тимчасово переміщенім особам, які знаходятся за кордоном в евакуації. Це потрібно пенсіонерам цієї категорії для користування за кордоном своєю пенсією, тому що такі картки Ощадбанку не працюють за кордоном і треба перевести пенсію через ощад 24 на картку інщого банку, це як правило Приватбанк. Оператор колцентру ощадбанка повідомив про массовість таких звернень, але перенаправила для вирішення питання до операторів зв’язку. Ми звернулися до операторів зв’язку, але вони спростували наявність проблем мобільного зв’язку та підтвердили свою правдивість тим, що з інших банків смс для входу с кодом підтвердження надходять. З цією проблемою як з’ясувалось зіткнулися пенсіонери, які в евакуації у Польщі, Німеччини, Болгарії, Грузії тв інших країнах. Будь-ласка, якщо Ощадбанк припиняє обслуговування пенсіонерів, які знаходяться за кордоном в евакуації і їм нікуди наразі повернутися, повідомте з якої дати приняте таке рішення, опублікуйте публічно на своєму сайті Ощадбанка який алгоритм дій цієї категорії пенсіонерів для отримання, нарахованної пенсійним фондом України пенсії. Дякую.
neomaster3 28 червня 2025, 22:13
Отримую смс-інформування про залишок за відсотками на депозит якого ніколи не було. Навіть рахунок не відкривав, купив сімку ще в 2022 році, не пам«ятаю чи завжди ці смс були, але останнім часом звернув увагу що стабільно 24 числа приходять і це нервує. Звертався на гарячу лінію, в чат бот, робив двічі звернення, години розмов із операторами і все по колу. Завіряли що не буду отримувати, але знову і знову це повторюється. Немає ніякої відповідальності і порядку. Можливо хтось мав сім-карту або помилково вказали у базі розсилок, а тепер не можуть відключити бо я не є клієнтом банку. Але чому тоді я це смс отримую? Жахливий сервіс і банк.
pokusanka 27 червня 2025, 14:01
Ощадбанк,
Складається враження, що відключення підтвердження платежів через SMS у роумінгу було зроблено навмисно, з метою обмеження доступу клієнтів до власних коштів за кордоном.
Жодного попередження, жодної альтернативної схеми підтвердження (push-сповіщення, дзвінок, тимчасовий код) — лише повне блокування критичної функції.
Такі дії виглядають як свідоме порушення моїх прав, гарантованих:
• ст. 4 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів» — гарантований доступ до власних коштів;
• ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів» — право на якісну та безпечну фінансову послугу;
• п. 2.5. Положення НБУ № 705 — банк зобов’язаний забезпечувати клієнту можливість користування рахунком безперервно.
LarysaAssa 26 червня 2025, 15:45
Відділення за адресою: Київ, вул. Тулузи, 3-А
23 травня 2025 року звернулась до банку Київ, вул.Тулузи 3, з проханням закрити 2 поточних рахунки. Під час прийому спеціалістка довго спілкувалась по телефону з якимось хлопцем стосовно можливої видачі іпотечного кредиту на будинок площею 216 м². Потім «чергова по залу», не церемонячись, підійшла й почала розпитувати оперативну інформацію — скільки поточних рахунків відкрито, скільки депозитних, ще якихось. В результаті: спеціалістка видала мені копію заяви про закриття не 2-Х, а тільки 1 рахунку. Я це побачила й наголосила, що хочу закрити 2 рахунки. Працівниця запевнила, що все добре, й всі мої побажання враховані. Ось пройшов місяць — ВСІ рахунки … ВІДКРИТІ. На гарячій лінії рекомендують звернутись у відділення знову… Питання — «В ЯКОМУ БАНКУ УКРАЇНИ ЦЕ МОЖЛИВО, ЩОБ ВЗАГАЛІ НЕ РЕАГУВАЛИ ТА МОЄ ЗВЕРНЕННЯ». Якщо щось не так, чому банк не передзвонив? Чому я повинна витрачати свій час і ще раз звертатись до банку? Хоча я оплачую послуги за VIP обслуговування…
Підкажіть будь ласка, кому вдалося забрати кошти чи розблокувати рахунок після блокування від фін моніторингу. Заяву написав, документи надав. Пройшло декілька місяців, карта заблокована. Вже більше 4 місяців не можу забрати кошти
Bobrytska 21 червня 2025, 13:14
Невозможно получить онлайн услуги! Они либо не работают, либо сотрудники делают все возможное для этого. Особенно не лояльны условия для людей на оккупированной территории и вынужденных переселенцев. Операторы и сотрудники банка стараются не помочь решить проблемы, а усугубить их.
71HbV 20 червня 2025, 22:35
Дуже вдячна оператору КЦ Євгенії за терпіння і професійність. Євгегія запропонувала ефективний і простий спосіб реалізації мого запиту, допомогла розібратися і налаштувати необхідні функції, навчила використовувати можливості додатку, про які я навіть не знала.
karpsatov 20 червня 2025, 16:17
Відділення за адресою: Київ, вул. Якуба Коласа, 25
Державний банк, а веде себе гірше окупанта. Мабуть Пишному не вистачає на цукерки. При сплаті комуналки через касу виявились кінська коміссія і в кассі даже не попередили. Ганьба таким уродам під час війни
Василь Зубченко 19 червня 2025, 19:55
Відділення за адресою: Київ, вул. Ревуцького, 26-А
Під час візиту до 061 відділення Ощадбанку, що в місті Києві по вулиці Л.Ревуцького,26 А для перевипуску банківської карти, після оформлення фахівчинею банку необхідних документів, через тиждень отримав СМС повідомлення про необхідність візиту до відділення, не для отримання картки, а для нав*язливого оформлення кредиту, про котрий я не просив.До речі витративши нерви і час картки я так і не отримав.Касир порадила терпеливо чекати СМС.Якось так!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andrii1971 18 червня 2025, 12:40
Відділення за адресою: Київ, вул. Хрещатик, 36-А
Працівники банку не в курсі, що паспортні данні клієнта і місце його реєстрації працівник банку може отримати через запит в Дії, вони ганяють людей для отримання паперових довідок про місце реєстрації… Допотопне жахіття
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
wwyulka 16 червня 2025, 21:47
Відділення за адресою: Київ, бул. Приймаченко Марії, 6-А
Добрый день! В этом месяце мне не пришла компенсация на оплату коммунальных услуг за май месяц т.г. на карту Ощадбанка. Обычно денежные средства поступают ежемесячно до 7 числа, прошу помочь в этом вопросе.
Ляховецкая Ю. В.
ikrasnov0406 16 червня 2025, 20:16
Банка заблокировал карту за превышение лимита заявление написал на карте остались деньги уже прошло 4 месяца никто не про что ничего не знает С банка сотрудники просто выгоняют, с ухмылкой. Договор с банком разрывать не хотят, ну и деньги не возвращать тоже не хотят. Банк за пользование картой снимает каждый месяц деньги хотя он лучше всех знает что я не могу пользоваться картой так как он же мне её и заблокировал. Никому не советую данный банк. данные банк по этому адресу город Днепр калиновая53. Сотрудники банка ***.
0365Sveta 16 червня 2025, 13:09
У мобільному застосунку Ощадбанку з’явилося повідомлення про необхідність оновлення персональних даних. Під час проходження анкети (всі анкетні данні заповнила та зі всіма пунктами погодилася), наприкінці на останньому пункті, застосунок «Ощадбанку» відсилає до індитифікації паспортних даних через застосунок «Дія», але не підтягує ці дані з «Дії». Уже протягом неділі намагаюся оновити персональні дані, маючи всі документи в «Дії» і нічого не виходить. Зверталася до технічної підтримки банку, до розробників додатку але нічого не можуть порадити. Всі додатки Ощадбанку та Дії оновлені. Банк прислав ось таку відповідь: «Звертаємо Вашу увагу, наразі сервіс дистанційної актуалізації даних в додатку „Мобільний Ощад“ працює в тестовому режимі, тому можуть виникати помилки при отриманні даного сервісу».
Виходить, що мільйони людей, які зараз знаходяться за кордоном або в зоні окупації не можуть дистанційно підтвердити свої дані в Ощадбанку??? Навіщо тоді такий банк, який робить усе не для людей, а тільки б їх позбавитися. Це свавілля та нехтування інтересами клієнтів. Всі клієнти просто перейдуть до других банків у яких спокійно можна пройти дистанційне підтвердження своїх персональних даних, тим паче маючі ВСІ документи у додатку «Дія».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andrii1971 13 червня 2025, 20:04
Відділення за адресою: Київ, вул. Хрещатик, 36-А
Відправили товариша з роботи оформити зарплатну картку в Ощаді… Але картку не оформили, бо банку треба довідка з податкової про доходи людини. Яким чином випуск зарплатної картки на новому місці роботи пов’язаний з доходами людини раніше??? Це не банк, це совкове минуле. Не дарма його десятиріччя жартівливо називають «Бабці в капцях». Відділення поставив просто так, щоб не створювати людині зайвих проблем у цій *** конторі.
Програма Ощад працює жахливо!
Зайти в неї це квест!!!
Маю, ще й приват, проблем практично не буває, зате ощад не вистачає терпіння (попросіть Приват хай вам допоможуть).
На тему, самих працівників банку все ОК.
Oleksandr9503 9 червня 2025, 10:56
Консультант Галина дуже допомогла з відкриттям та користуванням депозиту. Дуже велике дякую, все швидко, якісно та професійно
LizaKoz 7 червня 2025, 17:10
Так званий «фін. моніторинг» Ощадбанку заблокував мої кошти ще 25 БЕРЕЗНЯ 2025 і досі не розблокував!!!

Я продала власну квартиру за гривню за програмою «ЄВідновлення». Кошти надійшли мені на рахунок ПриватБанку. Мені потрібна була готівка, щоб обміняти її на долари, щоб купити нове, житло. Щоб пришвидшити процес її знімання (обмеження — 100000 грн/день в одному банку), я почала переказувати кошти на власний рахунок Ощадбанку. З 18 по 25 березня я переказувала по 29 999 грн (по 3 платежі на день).

Раптом, 25 березня 2025 так званий фін. моніторинг заблокував мій рахунок. Того ж дня, 25 березня 2025, я подала до відділення Ощадбанку ФІЗИЧНО оригінал свого договору куплі-продажу квартири. Працівниця відсканувала його і подала до фін. моніторингу при мені!!! Сказала, що рахунок мають розблокувати протягом 2-х ТИЖНІВ!!! Рахунок і досі не розблокували ПО СЬОГОДНІ!!!

Я регулярно телефоную завідуючій відділенням, до якого я подавала свій договір куплі-продажу квартири, а вона кожного разу каже:

— Черга на розблокування дуже велика. Дуже багато незадоволених людей. Всі чекають. І ви чекайте. Хтось чекає уже 4 місяці.
— Я підіймаю це питання на кожному робочому зумі. Поки що безрезультатно.
— Термінів ніяких немає. Ніхто не знає, скільки часу займе розблокування. Але вам нічого хвилюватись, бо ж у вас є легальне підтвердження походження коштів.

Людоньки, це свавілля!!! Коли це припиниться? Пишіть публічно, скаржтесь усі, у кого така ж ситуація!!! В нашій країні розголос має ефект!!!
MariannaKiew 7 червня 2025, 11:07
На нашу карту Ощадбанку прийшов переказ, якого ми чекали. Гроші переказу відображались на карті у додатку. Ми почали використовувати ці гроші, як зазвичай при оплаті в супермаркеті.
А сьогодні випадково зайшли в додаток і побачили, що у нас якійсь кредит, якого ми ніколи не брали, і борг! На гарячій лінії банку співробітник повідомив, що гроші переказу ще не зараховані і тому оформлено кредит. Хотілось би дізнатися, як це може бути, що гроші прийшли і відображаються на карті, але банк каже, що вони ще не зараховані? Ми не проти чекати два дні, коли гроші будуть зараховані, але навіщо ви показуєте їх на карті, як переказ, який вже прийшов, і без нашої згоди навʼязуєте нам кредит і борг, навіть не попереджаючи нас про це. Чому гроші на картці не висвітлюються після реального зарахування, а показуються, коли їх ще немає, а клієнт банку навіть цього не знає? Це цинічне, зухвале шахрайство і навʼязування кредиту обманним шляхом!
Якщо Ощадбанк не зробив зарахування, чому ми повинні мати проблеми і платити за те, що ви безвідповідальні?
Ми багато років вже клієнти Ощадбанку, але після такого шахрайства більше жодна гривня не буде відправлена через Ваш банк.
Вимагаємо належним чином оформити переказ і анулювати фальшивий кредит і борг!
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 липня 2025, 13:19
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/07/23/155197298/
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Maria1212 5 червня 2025, 20:27
Ужас!!!

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42.1 42.55
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42.1 42.55
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝