Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Darknes 11 вересня 2022, 17:28
Здравствуйте, я конечно все понимаю.Сбои сложности.Месяц не могу валюту поменять.Ни валюты нет не гривны нет.Это как понимать? Мне нужны деньги.Конкретных ответов нет.Кроме того как ждите, сколько ждать?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 вересня 2022, 11:47
Добрий день. Сервіс продажу/купівлі валюти в Ощад 24/7 наразі вимкнений у зв'язку технічними проблемами. Найближчим часом виправимо дану помилку. Як тільки з'явиться нова інформація, ми проінформуємо. Перепрошуємо за незручності. Валютною картою ви можете користуватися як і раніше та знімати кошти в касі.
Lima65 10 вересня 2022, 17:07
Оформлено картку тарифу Platinum, що вважається преміум тарифом. З усього, що є добре при роботі з ощадбанком, то є оформлення самої картки, гарний дизайн, гарне пакування. Все, що звязане з роботою банку- жах.
Враховуючи військовий стан комісію 300 грн було скасовано, що начебто логічно, адже банк скасував всі зобовязання зі своєї сторони. Але через два місяці правління банку (зі слів оператора) вирішило повернути положення договору, звісно тільки зі сторони віп-клієнта, адже для нього війна закінчилася, а ощадбанк продовжував «воювати» і не поновив жодної із «бонусних програм». Звісно, все це зроблено для моїх інтересів, тільки чомусь ощад забув повідомити про нову угоду клієнта. На прохання закрити такий «вигідний» проект — почув відповідь, що таку операцію можливо зробити тільки в тому відділенні в якому була оформлена картка. Дівчата, хлопчики, чи хто там сидить в правлінні — там у вас, за вікном, літаки літають разом з радіохвилями, ні не чули такого? Чи в Україні цих ощадбанків не лічино. Чому не можна зробити цього в сусідній області? Добре, не питання, їдемо через всю країну з Чернівців в Запоріжжя, для закриття картки. Звертаюсь до «свого» відділення з проханням закрити супер-пупер картку та замовляю звичайну зарплатну картку. Чекаю декілька тижнів, отримую запрошення для одержання картки, та йду до відділення. А ось вам, а не картка. Відділення працює завжди крім суботи та неділі, попасти туди працюючій людині неможливо, чогось мене це вже не дивує, також я звик до розмов з операторами, які щось постійно жують під час спілкування, у вас там голод? Нема питань — замовляємо картку на інше відділення (куди я зможу попасти під час обідньої перерви), вічливі оператори, наїлись напевно, кажуть — потрібно випускати нову картку, мене це також не дивує, звісно превезти зі столиці це ж легше чим з сусіднього відділення, ну там ще коміссія в 40 грн на користь гуртка-правління, здається уже як премія мені, могли б і 400 грн взяти. Погоджуюсь з усим. Видихаю, чекаю нову картку. Але це ощад і він презентує другу серію фільму «аось вам». До виготовлення нової картки ще 8 днів, але активна супер-пупер картка блокується банком, звісно без попередження. Звінок до оператора — і геніальна відповідь допомогти може тільке те відділення в яке я не можу попасти)) фінал. Це не банк — це якесь непорозуміння, яке живе за мій рахунок, і саме прикре — нічого зробити неможливо.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 вересня 2022, 11:44
Добрий день. Справді на початку війни банк ввів ряд змін в тарифах для зменшення фінансового навантаження. Коли ви здійснюєте достроковий перевипуск карти, то стара карта блокується і тому ви не змогли її використовувати. Стосовно закриття рахунку, то це можна зробити у відділенні банку в межах області де відкривався рахунок, а не тільки в обслуговуючому відділенні. Перепрошуємо за надану недостовірну інформацію. Стандартний термін виготовлення карток — до 14 календарних днів, та в період воєнного стану, цей термін може бути трохи більшим. До моменту отримання карти ви може звернутися у будь-яке відділення Ощадбанку та зняти кошти з рахунку по паспорту.
Ashot55 10 вересня 2022, 11:31
Уже более 3 месяцев не работает сервис генерации электронных ключей, банк ничего не предпринимает для восстановления сервиса КЕП через Вайбер или Телеграм
Ощадбанк
Відповідь банку
12 вересня 2022, 11:36
Добрий день. Спеціалісти вже працюють над вирішенням проблеми. Приносимо вибачення за тимчасові незручності та рекомендуємо скористатися сервісом пізніше.
tarun 9 вересня 2022, 20:42
Відділення за адресою: Київ, вул. Олени Теліги, 35
У мене кілька запитань.

Перший момент
Сьогодні з районного відділення банку (вул, вулиця Олени Теліги, 35, Київ, 04086) зателефонували і сказали, що моя дружина не користується карткою Ощад. Через це буде зніматися 100 грн. Знімати гроші з рахунку будуть або 1 раз на місяць, або 1 раз за 3 місяці — чіткої відповіді не було, були припущення співробітника банку.
Але дружина користується цією карткою Ощад. Це зарплатна картка банку. Вона отримує гроші щомісяця і знімає все через банкомат. Один раз на місяць з карткою Ощад є одна операція.
На це нам відповіли, що має бути хоча б одна операція через мобільний додаток Ощад 24/7. Інакше з рахунку буде зніматися 100 грн.
На наші додаткові запитання відповідь одна «на сайті все написано, читайте».
У мене теж є картка Ощад. Але я отримував її в іншому районі. Мені жодного разу не дзвонили щодо 100 грн. Я теж отримую пенсію на картку Ощад і один раз на місяць знімаю всі гроші в банкоматі.
Значить це вибірково виконання співробітників банку Ощад.

Другий момент.
Мої батьки. Вони не вміють користуватися мобільним додатком Ощад 24/7. Вони завжди знімають гроші в банкоматі.
Якщо в них відібрати 100 грн. за пенсії у 2000 грн, то це означає, що банк «Ощад» примусово змушує людей голодувати кілька днів? Виходить, що Ощад влаштовує повторний голодомор 30-х років минулого століття (але в менших масштабах).

Третій момент
Коли я відкривав рахунок в Ощад і отримував картку (2 роки тому), то мені сказали, що один раз на місяць має бути хоча б одна операція з карткою. Це зробити розрахунок карткою Ощад на касі в магазині, зробити онлайн покупку, зробити переказ через мобільний додаток Ощад 24/7, тощо.
Зараз у відділенні банку нам сказали, що тільки онлайн-оплата і тільки через мобільний додаток Ощад 24/7 буде вважатися, що ми провели операцію з карткою Ощад. Виходить, що умови постійно змінюються і не на користь клієнтів.
Чому так?

Четвертий момент
Договір Ощад має 210 сторінок. На руки клієнту не видають договір. Усі кажуть, що візьмете на сайті Ощад.
Тут багато запитань. Як я можу на місці оформлення та відкриття рахунку в банку ознайомиться з Договором, якщо 210 сторінок вивчити за короткий термін неможливо?

П’ятий момент
% за операції з моїм рахунком (онлайн-покупка, купівля, переказ). Я самостійно намагався вивчити всі відсотки. Але я так і не зміг. Кількість відсотків за різні послуги/операції поміщаються на 4−6 сторінках формату А4.
Занадто велика кількість. Неможливо простому користувачеві вивчити, де знімаються відсотки за послугу, а де можна зробити безвідсоткову операцію з рахунком.
При відкритті рахунку в банку вивчити Договір і відсоткові умови використання карткою банку неможливо.

Зателефонувати на гарячу лінію Ощад марно. На будь-які запитання вони мені кажуть «на сайті все написано, читайте там». Тоді навіщо існує гаряча лінія?

Питання:
— на якій підставі Ощад зніматиме 100 грн? Цікавить офіційний нормативно-правовий документ, що дозволяє знімати 100 грн з рахунку клієнтів без дозволу і попередження клієнта банку.
— чому постійно змінюються умови банку, щоб підвищити шанси забрати 100 грн з рахунку клієнта? Для батьків це нездійсненна вимога.
— чому різні районні відділення працюють за різними правилами? Дружині дзвонили і попередили щодо 100 грн, а мені не дзвонять.
— чому Договір Ощад має 210 сторінок? Неможливо вивчити Договір за короткий термін. Конституція України має набагато менше сторінок, ніж Договір з банком Ощад.
Ніхто не знає умови договору, навіть співробітники банку. Тепер я розумію, чому мені кажуть «читайте все на сайті Ощад».
— чому дуже багато пунктів зняття відсотків за операції з рахунком (купівля, переказ)? Все заплутано і видно, що це зроблено не для користувачів банку.

Виходить, що Ощад найбільше банківське зло, підтримуване керівниками держави України.
Занадто багато негативних питань…
Одне з них — деяким категоріям пенсіонерів потрібно оформити пенсійний рахунок тільки в Ощадбанку. Чому? Приватбанк теж державний, але закон не змінюють. Значить комусь це вигідно і утискають нас і права іншого банку.
Терпимо, ненавидимо і пишемо скарги.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 вересня 2022, 11:35
Добрий день. Якщо картою не користуватися протягом 12 місяців (не обов'язково щоб це були операції в ощад 24/7), то списується комісія за обслуговування неактивного рахунку в розмірі 100 гривень в місяць, так як ви повідомили що картою користуєтеся то дана комісія з вас списуватися не буде. Перепрошуємо за консультацію нашого працівника банку. Ми обов'язково проведемо роботу із працівниками для уникнення таких ситуацій в майбутньому. Договір комплексного банківського обслуговування дійсно об'ємний, при цьому розділ карток який вас цікавить не такий великий.
OlegNezhinskiy 9 вересня 2022, 14:16
Відділення за адресою: Одеса, вул. Новосельського, 96
Дякую за обслуговування в відділенні ТВБВ № 10015/0561 прийняли монети за програмою НБУ «Смілива гривня», вручну порахували монети з посмішкою три дні поспіль, в особі касира Капанева Наталія Василівна
Ощадбанк
Відповідь банку
9 вересня 2022, 14:50
Завжди раді допомогти нашим клієнтам!
Fernandez 9 вересня 2022, 12:18
07.09 у Радивилівському відділені написав заяву щодо зміни паспортних даних (стандартний бланк), співробітника перевірила, відправила — повернули, не вірно, 09.09. знову пишу заяву співробітник перевіряє відправляє — возврат, невірно. Научить співробітника працювати, а не гоняти клієнта по декілька разів у відділення. Сподіваюсь начальник Радивилівського відділення зробить кадрові або інші висновки.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 вересня 2022, 13:57
Добрий день. Ми обов'язково перевіримо інформацію стосовно відділення банку в яке ви зверталися щоб співробітники відразу надавали клієнтам зрозумілі пояснення стосовно правильності заповнення бланків, адже для нас важливий кожен клієнт. Перепрошуємо за незручності.
Tatyankaya 8 вересня 2022, 11:10
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Смілянська, 2 (прим.2)
Відколи в банку поставили керуючим фархудінова чи фарпутдіна татарина, банк став поганим. Його зверхнє ставлення до людей-клієнтів банку-вимагає бажати кращого. *** такого керуючого. У вас там що, немає адекватних керуючих?!
Ощадбанк
Відповідь банку
9 вересня 2022, 9:24
Добрий день. Напишіть нам, будь ласка, в особисті повідомлення коли ви зверталися у відділення банку і яка саме ситуація у вас склалася?
TimS60 8 вересня 2022, 10:05
5.09 сделал перевод на карту сына, с меня деньги списали, сыну деньги не поступили. написал сообщение в банк-пришел ответ: уточните реквизиты получателя. реквизиты точные. в личном кабинете пишут что эти средства заблокированы. по какой причине? верните деньги или мне на карту или сыну на карту. сегодня уже 8 сентября и деньги висят непонятно где. мы не можем проплатить операцию сыну
Ощадбанк
Відповідь банку
8 вересня 2022, 10:35
Добрий день. Для детальної перевірки успішності операції рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800.
koskosovan 7 вересня 2022, 23:55
Відділення за адресою: Київ, вул. Сергія Берегового, 6
05.08.22 було відкрито рахунок та оформлено картку тарифу Platinum debit, що вважається преміум тарифом
Вже з цього моменту треба було забирати документи і йти до іншого банку, але шкода було витраченого часу. За 20 хвилин до обідньої перерви (зазначу, на дверях кожного відділення досі красується напис «Без перерви») з кислим обличчям персонал видав фразу «Ладно, спробуємо встигнути». Ну спроба вдалась, оформили все швидко, але якість нульова. Пояснень по тарифам — немає, попередження про затримку виготовлення карти — немає тощо.
Проходить 2 тижні, має бути готова картка, але не все так добре, як хотілося б. Три дзвінки на кол-центр підрід: в перший раз миловидний робот Софія просто завершила розмову, повідомивши «Ваша картка ще в процесі виготовлення»; вдруге вже оператор сказала «Переводжу Вас в автоматичний режим» і робот Софія повторила свій попередній меседж; в третій раз я відразу попередив оператора, що не треба переводити в автоматичний режим і хочу почути відповідь від людини, відповідь була геніальна — «Тобто Ви хочете щоб Я САМА подивилась і сказала?»… Так, уявіть собі, ваш, як ви самі зазначаєте, ВІП-КЛІЄНТ хоче, аби оператор виконував свою роботу. Нонсенс просто…
Далі відбувається нарахування на картку авансу. Дізнатись суму нарахування — неможливо ні в оператора, ні в робота, ніде. Йдемо у відділення і намагаємось дізнатись наявний баланс по картці, отримати хоча б готівку. Заздалегідь з кол-центром було обговорено, що ніяких комісій не має бути, адже картка досі затримується. У відділені так звана касирша сказала «нічого не знаю, нічого не працює, знімайте з рахунку через касу». Отут стало відомо, що за це комісія 1% + 15 грн. Тобто банк без попереджень затримує картку, а щоб отримати хоч якісь кошти на життя змушує платити комісію — дуже клієнтоорієнтовно))
Проходить ще два тижні, приходить сповіщення про готовність картки. Дякувати Богу, за це сповіщення 7 грн не зняли)). За 20 хвилин до закриття приходжу у відділення, а там цирк: переді мною жінці відмовили у знятті коштів, бо «в касі немає готівки», а мені з порогу заявляють: «Система не працює, приходьте завтра після 9 години ранку». Трошки скандалу і картку видають протягом 5 хвилин)). Можу на півставки влаштуватись до вас системним адміністратором, одним лише голосом система банку налагодилась в цю ж секунду — диво просто)). На моє запитання про тарифи і комісії відповідь геніальна — на сайті все є, там дивіться. Нагадаю, власник преміум картки з персональним менеджером, котра вже місяць не бере слухавки взагалі.
І от вже вдома після місяця пекла виявляється, що комісія за перевод на карту іншого банку 1% + П‘ЯТЬ ГРИВЕНЬ!!! По преміум картці, за яку ти і так платиш гроші, комісії не відрізняються від будь-якої іншої картки банку. Окрім лаунж-зон закритого аеропорту Бориспіль, вибачте.
Тепер маю надію, що хоча б за закриття рахунку комісії не буде))

Підсумовуємо:
1. Ощадбанк — повна діра, що тримається на зарплатних проєктах та пенсійному фонді.
2. Різниці між картками і тарифами немає ніякої — для банку всі клієнти однаково непотрібні й лише заважають працювати.
3. Про всі комісії, додаткові плати і т.д. ви дізнаєтесь вже після того, як їх спишуть з карти
4. Новий супер-мега крутий додаток працює 2 години в день, незручний, незрозумілий і просто вигрібав яма серед сервісів
5. Йти в ощадбанк за власною ініціативою — найгірша ідея в вашому житті. Ті, хто отримують заробітну плату, студенти і пенсіонери — прийміть мої співчуття…
Ощадбанк
Відповідь банку
8 вересня 2022, 10:34
Добрий день. Дозвольте перепросити від імені банку за дії співробітників однієї з наших установ. Для нас важливий кожен клієнт, і ми намагатимемось докладати всіх зусиль щоб покращити клієнтоорієтованість нашого персоналу. Дійсно з тарифами ви завжди можете ознайомитися на сайті нашого банку. Ми обов'язково перевіримо інформацію по відділенню в яке ви зверталися та проведемо роботу із працівниками для уникнення таких ситуацій в майбутньому. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та телефон персонального менеджера з яким намагалися зв'язатися.
Victoriia0307 7 вересня 2022, 14:49
З звичайних недоліків можна назвати те, що повільний, незручний та малофунціональний мобільний банкінг, постійні черги (біля відділень жодного банку, з більшої кількістю клієнтів такого не бачила), оператори служби підтримки при виясненні питань кажуть що керуються законом, а вказати чітко яким не можуть.
У наш час коли навіть державні послуги та низку інших дій можна зробити прямо у себе в телефоні, отримати майже будь-яку інформацію, навіть випустити картку (з доставкою при потребі), Ощадбанк знімає кошти за те що начебто як відправляє СМС-інформування (про що буде нижче).
Але остання ситуація мене остаточно негативно вразила.
Банк знімав з картки (на якій на той момент не було коштів) комісію за СМС-інформування, в результаті чого там виникла заборгованість сумою 4,21грн (це я дізналась в момент виникнення ситуації).
Я поповнила цю картку з картки іншого банку на суму, вище 2000 грн, після чого, невдало пробувала здійснити покупки за допомогою цієї картки,і в ході цього виявилось що моя картка заблокована банком, а вся сума заморожена.
Коли я зателефонувала в службу підтримки, я почула безліч пояснень, по типу «за законом платіж до 3-ох днів обробляється», «його ще обробляє банк з якого переказ був здійснений» (так не є), «ще інший банк не підтвердив», (теж не так), тощо.
При моєму запитанні чому тоді ці кошти вже є в мене але картку не розблоковують, Чому я бачу ці гроші на картці якщо платіж в обробці, відповіді аргументуючої надати не змогли.
А при питанні чи була я проінформована про те, що мою картку заблоковано, мені відповіли «так» та назвали дату, коли дане СМС було відправлене. І звичайно ж, ніякого СМС з такою інформацією мені не надходило.
Варто зауважити що при неодноразовій розмові з операторами, вони переключали мене з одного на іншого, після кожного разу як вислухали мене повністю (можливо така схема щоб клієнт просто «відмахався»), з чого можу припустити що вони некваліфіковані працівники, адже питання було цілком реальне і просте до пояснення (якби в тому банку діяло все, як у людей).
Кумедним є те, що навіть щоб закрити свої рахунки у цьому банку і здихатись нервів та марно витраченого часу потрібно йти в те ж відділення та стояти в довгій черзі.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 17:44
Добрий день. Справді, при виникненні простроченої заборгованості по карті вона блокується. Стосовно ж розблокування, відбувається воно автоматично після повного фінансового зарахування коштів на рахунок. Стандартно максимальний термін зарахування становить до 3х банківських днів, про що оператор вас і повідомив. Ви можете зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800 та змінити канал інформування на безкоштовні push повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vladmyr 7 вересня 2022, 14:35
У моего отца, Бондаренко Владимира Михайловича, возникли сложности в понимании информации при общении на горячей линии по поводу перечисления денег с валютного счета. Пыталась помочь отцу при разговоре, но в ответ получили грубость от оператора и брошенный звонок! Прошу сообщить, как в Вашем банке видится возможность общения с пожилыми людьми, нуждающимися в помощи близких? Никак? Не является ли это дискриминацией, простите?!
Ощадбанк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 16:26
Добрий день. Приносимо вибачення за неприпустиму поведінку працівника контакт-центру. Напишіть нам, будь ласка, в особисті повідомлення якого числа та з якого номеру телефону ваш батько телефонував до контакт центру. Ми обов'язково перевіримо інформацію для уникнення таких ситуацій в майбутньому. Але зазначимо, що третім особам інформація в телефонному режимі не може повідомлятися.
Проблема вирішена
TKoova 7 вересня 2022, 12:14
Ощадбанк працює не зважаючи уваги на законодавство України!!! Співробітники самовільно, керуючись якимись «наказами з гори» чи «постановами», не повідомляючи своїх клієнтів, блокують карти та мобільний банкінг!!! Є закон України про банки, в якому чітко вказані причини у зв’язку з чим може бути заблокована картка, на що співробітники плювати хотіли «у нас наказ»! Як у правовій державі наказ чи постанова може бути вища за закон і конституцію???
Категорично не рекомендую цей банк! Вони не керуються законами України!
Ощадбанк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 14:17
Ощадбанк завжди керується законами та постановами чинного законодавства України. Можливі причини блокування карти та ощад 24/7 прописані в договорі який ви підписували коли відкривали рахунок. Для детальної перевірки чому було заблоковано вашу карту та обліковий запис ощад 24/7, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Будемо раді допомогти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pasich1973 7 вересня 2022, 9:28
Відділення за адресою: Київ, вул. Гоcпітальна, 12-Г
Добрый день. До сих пор нотариус не получил от банка ответ на официальный запрос. Уже прошли все сроки. Дайте информацию, когда отправлен ответ? Вы игнорируете все поступающие вам обращения! Это как понимать??? Запрос отправлен 30 июня. В личку вышлю само письмо с датой отправки и Исх. Номером
Ощадбанк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 9:56
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особистому повідомлені ваші ПІБ, номер телефону, який нотаріус направляв запит та якого числа.
cernaatatana 7 вересня 2022, 9:15
Ще 21.07.2022 знімала кошти в банкоматі іншого банку, кошти списані, в банкоматі сталася «помилка», кошти не видані. 25.07.2022 звернулася до відділення Кіровоградське ТВПВ 10010/0148, написала заяву. На мої числельні звернення на гарячу лінію банку та на саме відділення — інформації щодо стану розгляду моєї заяви — нуль. Сьогодні 43-й день з дати написання заяви. Згідно ЗУ «Про звернення громадян» — звернення розглядаються протягом 30 днів, якщо потрібен додатковий час на розгляд — максимально додатково 15 днів — заявника мають про це повідомити. Мене мало того що ніхто не повідомив ніяким способом, ще й не можуть надати хоч якусь інформацію! Банк залишив мене без місячної заробітної плати в умовах війни, на яку я розраховую кожного місяця! Тепер ені довелося «зализити» в кредит, хто мені компенсує відсотки, які я тепер маю сплатити? Банк просто на всі 100% дотримується чинного законодавства.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 10:07
Добрий день. Якщо банкомат іншого банку не видав вам кошти з карти Ощадбанку, то розглядом заявки та поверненням коштів займається міжнародна платіжна система. Термін розгляду становить не менше 45 календарних днів і нажаль ніяк не залежить від банку.
Проблема вирішена
Світлана Кучинська 6 вересня 2022, 21:16
Поповнила рахунок мобільного телефону МТС. Пройшло більше 2 годин, кошти так і не надійшли. Подзвонила на гарячу лінію сказали чекати від 2 годин до 3 днів. Банк повне л*йно обслуговування повне л*йно. Ніколи не звертайтеся до цього банку ні по яким питання. Користуюсь цим банком через зарплатний проект. В іншому випадку ніколи б в житті не звернулась до цього банку і нікому не раджу. Краще вже приват чи моно.
Про випуск карток і скілки потрібно чекати взагалі мовчу.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 11:20
Добрий день. Так, стандартні терміни зарахування коштів на мобільний телефон можуть тривати від 2-ох годин до 3-ох робочих днів, та зазвичай у 99% це відбувається відразу. Стандартний термін виготовлення карток до 14 календарних днів, але на період воєнного стану він може бути трохи довший. До моменту отримання карти ви можете зняти кошти в будь-якому відділенні Ощадбанку з рахунку по паспорту.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Наталия Меланчук 5 вересня 2022, 17:29
Отвратительный сервис, худшего сложно придумать.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 вересня 2022, 10:14
Добрий день. Уточніть, будь ласка, в приватні повідомлення які саме труднощі у вас виникли?
oleksandr str 5 вересня 2022, 16:09
Здравствуйте.

Подскажите, пожалуйста, есть ли кого-то аналогичные случаи.

Ощадбанк заблокировал счет по предприятию, аргументируя тем что у предприятия есть непогашенный кредит. При том что на текущем счету в том же ощадбанке в разы больше денег.
На поддержке в течении трех дней говорят что «Ваше обращение на рассмотрении. С Вами свяжутся». При этом никто не связывается.

Непонятно все ли хорошо в ощадбанке или нужно за него волноваться. Банк то государственный.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 вересня 2022, 9:45
Добрий день. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення адресу вашого обслуговуючого відділення, ваше ПІБ та номер телефону. Перевіримо ситуацію та надамо вам зворотній зв'язок.
Проблема вирішена
arturhorlenko 5 вересня 2022, 12:33
Два тижні не можу скористатись послугою онлайн обміну валют. На скільки це байдуже має бути банку на клієнтів, що два тижні не працює одна послуга і толком пояснити нічого не можуть!!!
Буду ідти у відділення писати скаргу!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
5 вересня 2022, 14:02
Добрий день. Сервіс продажу/купівлі валюти в Ощад 24/7 наразі вимкнений у зв'язку технічними проблемами. Вирішення цього питання потребує часу. Як тільки з'явиться нова інформація, ми проінформуємо. Перепрошуємо за незручності.
Tetiana23 5 вересня 2022, 10:24
Доброго дня.
02.08.2022 з картки Ощадбанка в банкоматі ПриватБанка банкомат не видав мені гроші, а з балансу їх списали, 03.08.2022 я подала заяву у відділені Ощадбанка (номер заявки SC-8582262) на повернення коштів.
У К Ц Ощадбанка мені повідомили, що максимальний час повернення коштів — 30 календарних днів. Кошти мені досі не повернули, відповіді ніякої не було, менеджер (якому подавала заявку) нічого не знає стосовно мого повернення, так як заявка направлена у ту область, де була випущена картка.
Як можна дізнатись що з моєю заявкою, коли будуть повернуті кошти?
Ощадбанк
Відповідь банку
5 вересня 2022, 14:27
Добрий день. Перевіримо ситуацію та надамо вам зворотній зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tihiy26ah 4 вересня 2022, 9:55
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Кам'янецька, 46
Ощадбанк обманом ворує гроші у своїх клієнтів тоїсть комісії по всяким мєлочам навіть якщо непройшла транзакція також водять таку функцію як мобільні заощадження там світить що гроші є але їх не має прохання не відіться і відказуйтеся від цього банку
Ощадбанк
Відповідь банку
5 вересня 2022, 14:14
Добрий день. Комісії банку є середньоринковими. При проведення операції на суму що перевищує доступний залишок, перший запит на добу не тарифікується, кожен наступний тарифікується в розмірі 3 гривні. Дана комісія прописана в тарифах банку. Коли ви відкривали рахунок, ви підписували документи що ознайомлені з тарифами банку. Ви завжди можете переглянути їх на сайті банку. Мобільні заощадження — це додаткова послуга на вашому рахунку. Коли ви переказує кошти на мобільні заощадження ви отримує за це додатковий прибуток в якості відсотків. В будь який час ви можете повернути їх на свій основний рахунок та використовувати.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.5
PLN 9.65 10.4
USD 42.2 42.9
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.5
PLN 9.65 10.4
USD 42.2 42.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝