Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
maymi 7 липня 2022, 14:58
Очень разочарованна в вашем банке, живу в городе Раздельная, получаю детские пособия в вашем банке и постоянно задержко каждый месяц, Приват бан и Аваль получили и через два, а то и три дня ощад начисляет, что это за беспредел, что за самоуправство!!! Сколько можно наживаться накручивая проценты, с детских выплат ??? Другие банки выплачивают вовремя, а ваш нет, советую всем переходит на другой банк!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
7 липня 2022, 16:04
Банк не затримує виплати. Кошти перераховуються одразу ж після фінансування.
Мінфін
Відповідь адміністратора
8 липня 2022, 14:14
Отзыв не засчитан (на 08.07.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
ирина щербак 7 липня 2022, 14:41
Шановні співробітникі банку, ви можете зорієтувати людей коли ви нарахуєте кошти заощаджених пільг монетизаціі, ви відповідаете що протягом липня, але в тому році ви хоть приблизно казали 10 липня.чому ви не можете дати відповідь з якого числа почнеться виплата, ні на гарячій лінії ні тут немає ніякої конкретикі, люди на щось розраховують в цей важкій час, а у вас стандартна відповідь.Куди звертались, якщо ви ні чого не знаєте? кошти від чому.служб вже давно перераховані на ощадбанк, так в чому затримка, якщо по закону банк повинен перерахувати в червні, напишіть будь ласка з якого числа почнеться виплата виплата.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 липня 2022, 16:03
Ми би повідомили більш точний термін, якби це було можливим. Кошти будуть зараховані протягом поточного місяця.

В червні банк сформував реєстри залишків пільг на облікових записах та відправив на погодження до Міністерства соціальної політики. Після опрацювання реєстрів та підтвердження зі стороною Мінсоцполітики, банк розпочинає виплати.
Ataavd 7 липня 2022, 13:27
Строк дії карки киянина в січні був подовжений до 02/27, було відповідне повідомлення. До сьогодні користувалася картоткою як звичайно. А сьгодні картка в транспорті не спрацювала. На гарячій лінії в ощадбанку повідомили, що банк вирішив закрити рахунок (завтра), оскільки банківська складова картки не використовувалась. І банк у таких випадках не повідомляє про закриття рахунку клієнту. «Дуже полюдяному ставляться до клієнтів.»" Сказали що якщо я плануючи користуватися банківською складовою картки, то мені необхідно відкрити рахунок знову.
А що робити, якщо мені, як пенсіонерами потрібна можливість користуватися пільгових проїздом в транспорті? Як вводили цю картку, то першочерговим була соціальна направленість. Як пенсіонер може користуватися своїм правом на льготний проїзд?
Ощадбанк
Відповідь банку
7 липня 2022, 14:33
Доброго дня. Обслуговування всіх рахунків, які відкриті в банку, проводяться відповідно до ДКБО, і рахунок до Картки Киянина — не виключення. Відповідно до умов ДКБО, для функціонування Картки Киянина по рахунку повинні здійснюватися операції (мова йде про фінансові операції — отримання готівки або поповнення, оплата чи переказ).

Якщо фінансові операції не проводяться, то згідно Розділу XX ДКБО, пункту 14, підпункту 3:
«Картковий рахунок може бути закритий Банком без заяви Клієнта, якщо протягом 3 років поспіль операції за Картковим рахунком не здійснюються та за умови відсутності на Картковому рахунку залишку коштів».

Таким чином, рахунок може бути закрито за даних умов і термін дії картки в такому випадку не має значення. В цій ситуації потрібно буде відкрити новий рахунок із випуском картки.
Olk00000 7 липня 2022, 11:21
В субботу 2.07.2022 был сделан перевод средств на карточный счат по номеру IBAN. Деньги людям не пришли, мне тоже не вернулись. На горячей линии сказали нужно писать заявление в области, где открыт счет, но это Харьковская область и туда поехать сейчас нет возможности. Сейчас я в Хмельницком, они говорят помочь не могут, так как операции по счету не видят по причине, что счет открыт в другой области.

Что можно сделать??? Где деньги???
Ощадбанк
Відповідь банку
7 липня 2022, 12:16
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та чотири останні цифри картки. Дякуємо!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kateryna Sadkova 6 липня 2022, 19:38
Добрый день. Мой отец беженец и снимает с карточки пенсию в Италии куда он выехал в связи с войной. Очень неприятно было узнать что комиссия Вашего банка с сегодняшнего дня аж 16 евро. Итальянския банк взял 3 евро. Я хотела Вас поблагодарить от своего имени за то что Вы не сберегаете пенсию моего отца.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 липня 2022, 9:43
Доброго дня. При розрахунку карткою в іноземній валюті комісія складає 1% від суми операції. Сума конвертується за курсом банку для карток на день списання, його можна переглянути на сайті:

https://www.oschadbank.ua/currency-rate

Також 10% від суми може тимчасово блокуватись на випадок валютних коливань. Таким чином банк попереджує виникнення несанкціонованого овердрафту. Після завершення обробки операції, ця сума розблоковується автоматично (протягом 1-3 днів).
Проблема вирішена
AlexMnew 6 липня 2022, 8:33
Відділення за адресою: Київ, вул. Мельникова, 2/10-А
Срок действия карты закончился в июне (6/22). На Вайбер пришло сообщение, что срок продлен до 06/27. 4.07 в метро карта не сработала. Выяснение на горячей линии Киев цифровой показало, что карта заблокирована банком. Обращение в банк показало: закрыт счет и из=за этого карта заблокирована. Как выйти из ситуации — сотрудница банка предложила вновь открыть счет, но предупредила, что это долго, не менее месяца. Когда закончили копировать доки и подписывать, выяснилось, что счет закрыт, но не до конца — новый открыть нельзя…Обращение в поддержку Ощадбанка пока без ответа. Жду и плачу за «льготный» проезд.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 липня 2022, 9:52
Доброго дня. В такому випадку потрібно відкрити рахунок та випустити нову картку. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, перевіримо ситуацію детальніше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vadim123321123 5 липня 2022, 19:05
Вы не можете даже исправить баг с смс кодами при регистрации ощад 24, на всех сайтах пишите что типо должен поступать звонок, никакого звонка нету, просто самый тупой банк. Баг с 2021 года не исправили. Надеюсь, что этот банк просто исчезнет.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 липня 2022, 9:04
Доброго дня.

Системних збоїв в надходженні дзвінка при реєстрації в Ощад 24/7 немає. Можете написати нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, ми перевіримо чи все в порядку з обліковим запасом. Також цю інформацію можна перевірити цілодобово через контакт-центр за номером телефону 0800210800.

В новому додатку для реєстрації не потрібно приймати дзвінки, лише ввести код із смс-повідомлення: https://www.oschadbank.ua/mob-oschad
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
YaroslavM89 4 липня 2022, 14:48
Відправив кошти за допомогою сервісу TransferGo в валюті долар на рахунок Ощадбанку що також відкритий в валюті долар. Перш ніж перерахувати кошти працівники не відомо з якої причини конвертували долар в євро і з євро знову в долар. Вирахували все що тільки можливо і з 4600 доларів зняли майже 600. При умові що мали лише вирахувати 1%, а саме 46 доларів.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 липня 2022, 17:10
Доброго дня. Не банк визначає, в якій валюті буде надходити запит. Банк лише проводить конвертацію, якщо запит надійшов у валюті, відмінній від валюти рахунку, щоб мати можливість його зарахувати. Відповідно, якщо запит надходить в долларах на долларовий рахунок — конвертація не відбувається.

Зазначимо також, що 10% від суми операції можуть тимчасово блокуватись протягом 1-3 днів на випадок валютних коливань. Таким чином банк попереджує виникнення несанкціонованого овердрафту.
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 липня 2022, 15:16
Відгук не зарахований (на 07.07.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ирина щербак 4 липня 2022, 11:22
Добрий день вже липень місяць, а залишкі заощаджених коштів монетизації пільг, які повинні бути перераховані в червні місяці на особистий рахунок пільговика досі немає.кошти вже давно перераховані на ощадбанк, так чому ви не переводите іх пільговика, а держмит іх у себе на дипозитах
Ощадбанк
Відповідь банку
4 липня 2022, 12:28
Доброго дня. Кошти будуть перераховані на карткові рахунки протягом липня.
VitoPapucheli 4 липня 2022, 11:17
Вопрос к Ощадбанку, куда девается комиссия при оплате в интернете?
Я произвожу оплату в интернете, поверх суммы с меня берут 10% это я тоже понимаю.
После нескольких дней эти 10% должны вернуть, только вычитают из них 1−2%, значит на выходе я должен получить возврат еще примерно 8−9%.
И того вопрос где эти 8−9%?

После нескольких дней как прошла операция я вижу — Статус Операції: Виконано успішно. И вижу такую картину по цифрам:
Сумма операції: 2291,11
Комісія: 25.82
Разом: 2607.35
А теперь самое интересное, вопрос к банку.
Где делись мои 290,42? На счет они не поступили.
Куда исчезли мои деньги?
Ощадбанк
Відповідь банку
4 липня 2022, 12:31
Доброго дня. Потрібно перевірити інформацію по операції предметно. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером 0800210800.
rexpexfex 3 липня 2022, 9:01
Проблеми із авториацією в «Дії» за допомогою BankID Ощад виникали і раніше. Проте це вже край. Більше місяця не можу зайти. Сучасний смартфон на Android10. «Дія» останньої версії з Google Play. Авторизація із BankID, обираю Ощад. Відкривається вікно із полем вводу номера картки. Ввожу. Відправляю. Миттєво приходить СМС від Ощад із цифровим паролем. Ввожу. Одразу ж напис «На жаль, сталася помилка». Кнопка «Спробувати ще», видає: «Перевірку не пройдено. Минув термін очікування, відведений на перевірку особи, або сталася помилка.Спробуйте, будь ласка, пізніше.» Помилка одна і та сама, кожен раз. Пробував в різні дні, в різний час. Сьогодні теж. Чистив кеш додатку Android, видаляв додаток, скачував та встановлював знову. Це не допомагає. При цьому, абсолютно нормально працює додаток Ощад24. Із карткою банку все нормально. Може ви разом iз розробниками «Дії» вже займетеся вирiшенням питання??? Це ж масова проблема!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
4 липня 2022, 9:36
Доброго дня. З боку банку технічних проблем на даний момент немає. Спробуйте, будь ласка, також скористатись також Веб-порталом Дія, або звернутись до служби підтримки для уточнення причин відхилення авторизації.
nnekhai 2 липня 2022, 17:30
У меня была подключена плата за смс. Каждый месяц списывало 7 грн. Мелочь, но все же. Если бы смс приходили, я бы еще понял, а так, просто списание)
Решил перейти на пуш сообщения где-то в марте. В приложении выбило ошибку. Звоню на кц, говорю мол так и так, не могу отключить. Мне в ответ, так в приложении нельзя отключить, надо было сразу нам звонить. Откуда я как клиент, могу знать что можно, что нельзя? В ошибке не было указано, что нужно обратиться на кц. Подумал что это баг, окей. Позвонил 30.05 и попросил зафиксировать компенсацию, за 2 месяца плати за смс, которые я не мог отключить + смс не приходили. Мне сказали, окей, обращение сделано, обработка 30 дней. Звоню 25.06 — обращение еще в работе, сказали свяжутся через 30 дней. Окей, жду. 1.07 — звоню обратно на кц, узнать решение. Попадаю на оператора, которому абсолютно плевать на всех и вся. В ответ слышу — результату по обращению вам не будет, потому что вы не сказали оператору, что хотите, что бы вам сообщили результат. Стоп, что?
Я прошу зафиксировать обращение по которому хочу получить обратную связь, а мне говорят, что такого нет и надо повторно делать обращение и ждать 30 дней?
Все из-за жалких 14 гривен которые можно просто компенсировать? Это такое решение вопроса клиента? Списание согласно тарифу карты, окей. Услуга не была мне предоставлена — деньги списаны. Оператор говорит, вам не вернули бы деньги за это. Так, а какого черта, оператор 30.05 принимаем вообще обращение? если заведомо известно, что даже в индивидуальном порядке ничего не вернут. В итоге, 3 консультанта и 30 дней.
1 — неопытный
2 — посредственный
3 — просто кошмар. Как может вообще работать с людьми. Если переслушать диалог, можно и жалобу поймать от контроля качества. Попросил зафиксировать жалобу, на некор. информацию. 10 минут меня грузила, пришлось скинуть трубку.
Если все-таки захотите решить мой вопрос, буду признателен.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 липня 2022, 10:15
Доброго дня.

Перепрошуємо за незручності. Напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення номер вашого мобільного, ми перевіримо якість консультації операторів, аби запобігти виникненню подібних непорозумінь в майбутньому.

Стосовно комісії за смс-інформування — вона списується відповідно до умов тарифу, в якому відкрито картковий рахунок. Важливо розуміти: тарифікується підключення послуги в конкретному періоді, а не кількість відправлених смс-повідомлень.

Якщо послуга не була відключена, її тарифікація продовжується. Таким чином, якщо відключити смс-інформування не вдалось в додатку, просимо звернутись до контакт-центру.
Dnepropetrovsk1 1 липня 2022, 18:25
Всем доброго времени суток. Вчера 30 июня 2022 в 12:05 Мне поступил платёж с приват банка на сумму 1090 пото в 12:23 я зделал пополнения мобильного на 10 гривен потом в 13:16 я зделал перевод на 500 гривен остаток был 570 я взял воды и снял наличку 500 гривен на следующей день 1 июля 2022 года я зашёл в ощад24 и мне пишет у борг по кредиту -514 гривен. Какой кредит ощад? Кредит я не какой не оформлял звоню на горячую линию мне отвечаю система не успела обработать транзакцию которая вам поступила хотя в приложении пишет успешно даль работник ссылаясь на статью 8.4 о не санкционированом овер драфте и говорит ва надо было подождать пока платёж обработается я говорю 3 дня ждать дальше мне в ответ говорит вы сами виноваты вы поспешили разпоряжаться средствами и начинает по новой тоже самое говорить по скрипту и говорит оператор если в течение 5 дней не обработаеться платёж то вам надо будет платить или будет капать процент. Если кому интересно добавляю ссылку на Гугл диск там запись разговора https://drive.google.com/file/d/14j__eBj25RqWcduCUDffM6mR9kxsJkBT/view?usp=drivesdk данному оператору я напрямую сказал что нечего оплачивать не буду. ОЩАД Банк они как орки эти нечего вниз нету святого и добавил оператору сказав что я не боюсь этого говорить под запись разговора что оплачивать не бу я бывший военный и не дай боже вы начнё что-то вытворять в мою сторону или в сторону моих близких. Все и так знают Украинцы что ощад банк это дно и работаю они по принципу поведение орков.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 липня 2022, 10:19
Доброго дня. Умови виникнення несанкціонованого овердрафту чітко визначені ДКБО. Договір комплексного банківського облуговування — важлива умова співпраці будь-яким банком. Для уникнення непорозумінь, просимо вас ознайомитись із ним, це можна зробити на сайті за посиланням: https://www.oschadbank.ua/cards (розділ «Договори»).
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Luka1980Luka 1 липня 2022, 13:39
Логин, пароль в кабинет Ощад 24/7 работал нормально потом не чего не сего перестал входить.
Перегистироваться не получиться потому что карточка просроченная нахожусь в зоне боевых действий.
Причем не у одного у меня такая ситуация.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 липня 2022, 15:26
Доброго дня.

Якщо термін дії картки завершився до першого квітня, отже її було закрито, про що банк повідомляв раніше: https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-vostanne-dozvoliv-do-1-kvitna-2022-roku-vikoristanna-platiznih-kartok-vnutrisno-peremisenih-osib-termin-dii-akih-zakincuetsa-pid-cas-karantinu

Якщо термін дії картки закінчився після першого квітня, напишіь нам, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо детальніше. Дякуємо!
Роман Комар 1 липня 2022, 9:00
Доброго дня. З 10.06.22 чекаю на свіфт переказ Ощадбанк від ірландської авіакомпанії (повернення коштів за скасований рейс) З авіакомпанії прийшло повідомлення, що гроші надіслані, звертайтесь до свого банку.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 липня 2022, 11:41
Доброго дня. Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tomask 30 червня 2022, 14:38
Мені з картки на картку повинен приходити перерахування кожен місяць 12 числа. У того хто замовив перекази гроші уходять, але мені вони не приходять. Картку людина правильну вводить. Точніше він це зробив у відділенні банку з менеджером, щоб кожен місяць списувались грощі. Чому мені вони не надходять? Та на самому рахунку їх також немає. Так вже більше 6 місяців. Питання де тоді кошти?
Ощадбанк
Відповідь банку
30 червня 2022, 17:05
Переказ, що надходить з іншого банку, може займати певний час, але максимально — три робочі дні. Якщо ви очікуєте довше, відправнику є сенс звернутись до свого банку та уточнити успішність переказів.
Назар Білас 29 червня 2022, 20:29
Відділення за адресою: Львів, вул. Січових Стрільців, 9
Після внесення готівки для оплати комунальних послуг, термінал завис і перезавантажився. Невідомо чи пройшла операція і куди пішли внесені кошти?
Ощадбанк
Відповідь банку
30 червня 2022, 10:20
Доброго дня. Просимо вас звернутись до відділення банку, що обслуговує даний термінал, для детальної перевірки ситуації.
sfsfsf 29 червня 2022, 19:43
ліміт на переказ кошті на іншу картку 3000 грн в день, але не можливо переказати навіть 100 грн в день н український банк, чомусь перевищено ліміт суми операції, наїгірший банк, навіть россійській альфа-банк не бере комісію за переказ коштів, тут беруть комісію за кожний пшик.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 червня 2022, 10:19
Доброго дня. Тарифи банку є середньозваженими на ринку банківських послуг.
Потрібно перевірити ситуацію з переказом предметно. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800 або через сайт: https://www.oschadbank.ua/ua (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
Проблема вирішена
Максим Максим 29 червня 2022, 0:36
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Потьомкінська, 118
Банк в лице сотрудника Морозова Владимира Петровича специально затягивал время по выдаче кредита. Точнее обратились в банк в начале мая за кредитом на оборотные средства, сотрудник сказал что кредит нам одобрят он якобы берётся за него, у предприятия хорошая кредитная история. В процессе работы выясняется что сотрудник не занимался кредитом вообще, а на вопросы на каком этапе получения кредита отвечал все хорошо нужно подождать ещё не много. Предприятие сельхоз производитель. Это при том что президент утвердил программу помощи аграриям. На данный момент кредит не получен и не понятно когда будет одобрен и будет ли вообще.
При разговорах сотрудник не понимая ситуации для предприяти утверждал что устал хочет в отпуск, что занимается только предприятием, обещал выдать кредит каждую неделю, так же программа кредита на 6 месяцев для аграриев не работает.
Ощадбанк
Відповідь банку
29 червня 2022, 9:13
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та назву організації. Ситуацію перевіримо.
nrm103 28 червня 2022, 16:08
Відділення за адресою: Київ, вул. Академіка Янгеля, 4
Здравствуйте! Крик души! Ощадбанк (Киев, Янгеля, 4) 10 месяцев подряд списывает деньги за обслуживание счета сразу по двум тарифам. Многократные наши обращения остаются без ответа. Глухая стена. Настоятельно прошу отреагировать на нашу последнюю заяву ПП «Експертне бюро» № 5 от 18.06.22 г., отправленную на эл.почту contact-centre@oschadbank.ua
Ощадбанк
Відповідь банку
28 червня 2022, 17:20
Доброго дня. Якщо мова йде про комісію за обслуговування неактивного рахунку, то для уникнення списання комісії варто один раз протягом року провести будь-яку операцію, або поповнення. Якщо ж передбачено комісію за обслуговування рахунку за вашим тарифним пакетом, при незгоді з тарифами клієнт має право закрити рахунок, це передбачено ДКБО.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝