×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.4 | 44.5 |
PLN | 9.65 | 10.4 |
USD | 42.2 | 42.9 |
Всі курси банку |
Не работает обмен в приложении.
Коментарі (4)
Ощадбанк — зовсім сумно
Враховуючи військовий стан комісію 300 грн було скасовано, що начебто логічно, адже банк скасував всі зобовязання зі своєї сторони. Але через два місяці правління банку (зі слів оператора) вирішило повернути положення договору, звісно тільки зі сторони віп-клієнта, адже для нього війна закінчилася, а ощадбанк продовжував «воювати» і не поновив жодної із «бонусних програм». Звісно, все це зроблено для моїх інтересів, тільки чомусь ощад забув повідомити про нову угоду клієнта. На прохання закрити такий «вигідний» проект — почув відповідь, що таку операцію можливо зробити тільки в тому відділенні в якому була оформлена картка. Дівчата, хлопчики, чи хто там сидить в правлінні — там у вас, за вікном, літаки літають разом з радіохвилями, ні не чули такого? Чи в Україні цих ощадбанків не лічино. Чому не можна зробити цього в сусідній області? Добре, не питання, їдемо через всю країну з Чернівців в Запоріжжя, для закриття картки. Звертаюсь до «свого» відділення з проханням закрити супер-пупер картку та замовляю звичайну зарплатну картку. Чекаю декілька тижнів, отримую запрошення для одержання картки, та йду до відділення. А ось вам, а не картка. Відділення працює завжди крім суботи та неділі, попасти туди працюючій людині неможливо, чогось мене це вже не дивує, також я звик до розмов з операторами, які щось постійно жують під час спілкування, у вас там голод? Нема питань — замовляємо картку на інше відділення (куди я зможу попасти під час обідньої перерви), вічливі оператори, наїлись напевно, кажуть — потрібно випускати нову картку, мене це також не дивує, звісно превезти зі столиці це ж легше чим з сусіднього відділення, ну там ще коміссія в 40 грн на користь гуртка-правління, здається уже як премія мені, могли б і 400 грн взяти. Погоджуюсь з усим. Видихаю, чекаю нову картку. Але це ощад і він презентує другу серію фільму «аось вам». До виготовлення нової картки ще 8 днів, але активна супер-пупер картка блокується банком, звісно без попередження. Звінок до оператора — і геніальна відповідь допомогти може тільке те відділення в яке я не можу попасти)) фінал. Це не банк — це якесь непорозуміння, яке живе за мій рахунок, і саме прикре — нічого зробити неможливо.
Написати коментар
Отвратительный сервис
Коментарі (1)
100 грн знімають та інші питання
Перший момент
Сьогодні з районного відділення банку (вул, вулиця Олени Теліги, 35, Київ, 04086) зателефонували і сказали, що моя дружина не користується карткою Ощад. Через це буде зніматися 100 грн. Знімати гроші з рахунку будуть або 1 раз на місяць, або 1 раз за 3 місяці — чіткої відповіді не було, були припущення співробітника банку.
Але дружина користується цією карткою Ощад. Це зарплатна картка банку. Вона отримує гроші щомісяця і знімає все через банкомат. Один раз на місяць з карткою Ощад є одна операція.
На це нам відповіли, що має бути хоча б одна операція через мобільний додаток Ощад 24/7. Інакше з рахунку буде зніматися 100 грн.
На наші додаткові запитання відповідь одна «на сайті все написано, читайте».
У мене теж є картка Ощад. Але я отримував її в іншому районі. Мені жодного разу не дзвонили щодо 100 грн. Я теж отримую пенсію на картку Ощад і один раз на місяць знімаю всі гроші в банкоматі.
Значить це вибірково виконання співробітників банку Ощад.
Другий момент.
Мої батьки. Вони не вміють користуватися мобільним додатком Ощад 24/7. Вони завжди знімають гроші в банкоматі.
Якщо в них відібрати 100 грн. за пенсії у 2000 грн, то це означає, що банк «Ощад» примусово змушує людей голодувати кілька днів? Виходить, що Ощад влаштовує повторний голодомор 30-х років минулого століття (але в менших масштабах).
Третій момент
Коли я відкривав рахунок в Ощад і отримував картку (2 роки тому), то мені сказали, що один раз на місяць має бути хоча б одна операція з карткою. Це зробити розрахунок карткою Ощад на касі в магазині, зробити онлайн покупку, зробити переказ через мобільний додаток Ощад 24/7, тощо.
Зараз у відділенні банку нам сказали, що тільки онлайн-оплата і тільки через мобільний додаток Ощад 24/7 буде вважатися, що ми провели операцію з карткою Ощад. Виходить, що умови постійно змінюються і не на користь клієнтів.
Чому так?
Четвертий момент
Договір Ощад має 210 сторінок. На руки клієнту не видають договір. Усі кажуть, що візьмете на сайті Ощад.
Тут багато запитань. Як я можу на місці оформлення та відкриття рахунку в банку ознайомиться з Договором, якщо 210 сторінок вивчити за короткий термін неможливо?
П’ятий момент
% за операції з моїм рахунком (онлайн-покупка, купівля, переказ). Я самостійно намагався вивчити всі відсотки. Але я так і не зміг. Кількість відсотків за різні послуги/операції поміщаються на 4−6 сторінках формату А4.
Занадто велика кількість. Неможливо простому користувачеві вивчити, де знімаються відсотки за послугу, а де можна зробити безвідсоткову операцію з рахунком.
При відкритті рахунку в банку вивчити Договір і відсоткові умови використання карткою банку неможливо.
Зателефонувати на гарячу лінію Ощад марно. На будь-які запитання вони мені кажуть «на сайті все написано, читайте там». Тоді навіщо існує гаряча лінія?
Питання:
— на якій підставі Ощад зніматиме 100 грн? Цікавить офіційний нормативно-правовий документ, що дозволяє знімати 100 грн з рахунку клієнтів без дозволу і попередження клієнта банку.
— чому постійно змінюються умови банку, щоб підвищити шанси забрати 100 грн з рахунку клієнта? Для батьків це нездійсненна вимога.
— чому різні районні відділення працюють за різними правилами? Дружині дзвонили і попередили щодо 100 грн, а мені не дзвонять.
— чому Договір Ощад має 210 сторінок? Неможливо вивчити Договір за короткий термін. Конституція України має набагато менше сторінок, ніж Договір з банком Ощад.
Ніхто не знає умови договору, навіть співробітники банку. Тепер я розумію, чому мені кажуть «читайте все на сайті Ощад».
— чому дуже багато пунктів зняття відсотків за операції з рахунком (купівля, переказ)? Все заплутано і видно, що це зроблено не для користувачів банку.
Виходить, що Ощад найбільше банківське зло, підтримуване керівниками держави України.
Занадто багато негативних питань…
Одне з них — деяким категоріям пенсіонерів потрібно оформити пенсійний рахунок тільки в Ощадбанку. Чому? Приватбанк теж державний, але закон не змінюють. Значить комусь це вигідно і утискають нас і права іншого банку.
Терпимо, ненавидимо і пишемо скарги.
Коментарі (3)
Вічливий персонал
Написати коментар
Некваліфікований персонал
Написати коментар
Поганий керуючий
Написати коментар
списание денег
Коментарі (6)
Банк — помийка, або як закрити рахунок в день отримання картки
Вже з цього моменту треба було забирати документи і йти до іншого банку, але шкода було витраченого часу. За 20 хвилин до обідньої перерви (зазначу, на дверях кожного відділення досі красується напис «Без перерви») з кислим обличчям персонал видав фразу «Ладно, спробуємо встигнути». Ну спроба вдалась, оформили все швидко, але якість нульова. Пояснень по тарифам — немає, попередження про затримку виготовлення карти — немає тощо.
Проходить 2 тижні, має бути готова картка, але не все так добре, як хотілося б. Три дзвінки на кол-центр підрід: в перший раз миловидний робот Софія просто завершила розмову, повідомивши «Ваша картка ще в процесі виготовлення»; вдруге вже оператор сказала «Переводжу Вас в автоматичний режим» і робот Софія повторила свій попередній меседж; в третій раз я відразу попередив оператора, що не треба переводити в автоматичний режим і хочу почути відповідь від людини, відповідь була геніальна — «Тобто Ви хочете щоб Я САМА подивилась і сказала?»… Так, уявіть собі, ваш, як ви самі зазначаєте, ВІП-КЛІЄНТ хоче, аби оператор виконував свою роботу. Нонсенс просто…
Далі відбувається нарахування на картку авансу. Дізнатись суму нарахування — неможливо ні в оператора, ні в робота, ніде. Йдемо у відділення і намагаємось дізнатись наявний баланс по картці, отримати хоча б готівку. Заздалегідь з кол-центром було обговорено, що ніяких комісій не має бути, адже картка досі затримується. У відділені так звана касирша сказала «нічого не знаю, нічого не працює, знімайте з рахунку через касу». Отут стало відомо, що за це комісія 1% + 15 грн. Тобто банк без попереджень затримує картку, а щоб отримати хоч якісь кошти на життя змушує платити комісію — дуже клієнтоорієнтовно))
Проходить ще два тижні, приходить сповіщення про готовність картки. Дякувати Богу, за це сповіщення 7 грн не зняли)). За 20 хвилин до закриття приходжу у відділення, а там цирк: переді мною жінці відмовили у знятті коштів, бо «в касі немає готівки», а мені з порогу заявляють: «Система не працює, приходьте завтра після 9 години ранку». Трошки скандалу і картку видають протягом 5 хвилин)). Можу на півставки влаштуватись до вас системним адміністратором, одним лише голосом система банку налагодилась в цю ж секунду — диво просто)). На моє запитання про тарифи і комісії відповідь геніальна — на сайті все є, там дивіться. Нагадаю, власник преміум картки з персональним менеджером, котра вже місяць не бере слухавки взагалі.
І от вже вдома після місяця пекла виявляється, що комісія за перевод на карту іншого банку 1% + П‘ЯТЬ ГРИВЕНЬ!!! По преміум картці, за яку ти і так платиш гроші, комісії не відрізняються від будь-якої іншої картки банку. Окрім лаунж-зон закритого аеропорту Бориспіль, вибачте.
Тепер маю надію, що хоча б за закриття рахунку комісії не буде))
Підсумовуємо:
1. Ощадбанк — повна діра, що тримається на зарплатних проєктах та пенсійному фонді.
2. Різниці між картками і тарифами немає ніякої — для банку всі клієнти однаково непотрібні й лише заважають працювати.
3. Про всі комісії, додаткові плати і т.д. ви дізнаєтесь вже після того, як їх спишуть з карти
4. Новий супер-мега крутий додаток працює 2 години в день, незручний, незрозумілий і просто вигрібав яма серед сервісів
5. Йти в ощадбанк за власною ініціативою — найгірша ідея в вашому житті. Ті, хто отримують заробітну плату, студенти і пенсіонери — прийміть мої співчуття…
Написати коментар
Найгірший банк, з яким коли-небудь мала справу.
У наш час коли навіть державні послуги та низку інших дій можна зробити прямо у себе в телефоні, отримати майже будь-яку інформацію, навіть випустити картку (з доставкою при потребі), Ощадбанк знімає кошти за те що начебто як відправляє СМС-інформування (про що буде нижче).
Але остання ситуація мене остаточно негативно вразила.
Банк знімав з картки (на якій на той момент не було коштів) комісію за СМС-інформування, в результаті чого там виникла заборгованість сумою 4,21грн (це я дізналась в момент виникнення ситуації).
Я поповнила цю картку з картки іншого банку на суму, вище 2000 грн, після чого, невдало пробувала здійснити покупки за допомогою цієї картки,і в ході цього виявилось що моя картка заблокована банком, а вся сума заморожена.
Коли я зателефонувала в службу підтримки, я почула безліч пояснень, по типу «за законом платіж до 3-ох днів обробляється», «його ще обробляє банк з якого переказ був здійснений» (так не є), «ще інший банк не підтвердив», (теж не так), тощо.
При моєму запитанні чому тоді ці кошти вже є в мене але картку не розблоковують, Чому я бачу ці гроші на картці якщо платіж в обробці, відповіді аргументуючої надати не змогли.
А при питанні чи була я проінформована про те, що мою картку заблоковано, мені відповіли «так» та назвали дату, коли дане СМС було відправлене. І звичайно ж, ніякого СМС з такою інформацією мені не надходило.
Варто зауважити що при неодноразовій розмові з операторами, вони переключали мене з одного на іншого, після кожного разу як вислухали мене повністю (можливо така схема щоб клієнт просто «відмахався»), з чого можу припустити що вони некваліфіковані працівники, адже питання було цілком реальне і просте до пояснення (якби в тому банку діяло все, як у людей).
Кумедним є те, що навіть щоб закрити свої рахунки у цьому банку і здихатись нервів та марно витраченого часу потрібно йти в те ж відділення та стояти в довгій черзі.
Коментарі (1)
Неуважение к пожилым людям
Коментарі (2)
Банк — мошенник
Категорично не рекомендую цей банк! Вони не керуються законами України!
Коментарі (1)
Нет ответа на запрос нотариуса!!!
Написати коментар
Ощадбанк не повертає кошти
Коментарі (2)
Поповнення рахунку мобільного телефону
Про випуск карток і скілки потрібно чекати взагалі мовчу.
Коментарі (2)
Ощад 24
Написати коментар
Все ли хорошо в ощадбанке?
Подскажите, пожалуйста, есть ли кого-то аналогичные случаи.
Ощадбанк заблокировал счет по предприятию, аргументируя тем что у предприятия есть непогашенный кредит. При том что на текущем счету в том же ощадбанке в разы больше денег.
На поддержке в течении трех дней говорят что «Ваше обращение на рассмотрении. С Вами свяжутся». При этом никто не связывается.
Непонятно все ли хорошо в ощадбанке или нужно за него волноваться. Банк то государственный.
Написати коментар
Не працює онлайн обмін валют.
Буду ідти у відділення писати скаргу!!!
Коментарі (6)
Повернення коштів
02.08.2022 з картки Ощадбанка в банкоматі ПриватБанка банкомат не видав мені гроші, а з балансу їх списали, 03.08.2022 я подала заяву у відділені Ощадбанка (номер заявки SC-8582262) на повернення коштів.
У К Ц Ощадбанка мені повідомили, що максимальний час повернення коштів — 30 календарних днів. Кошти мені досі не повернули, відповіді ніякої не було, менеджер (якому подавала заявку) нічого не знає стосовно мого повернення, так як заявка направлена у ту область, де була випущена картка.
Як можна дізнатись що з моєю заявкою, коли будуть повернуті кошти?
Коментарі (5)
Увага мошейники
Коментарі (2)