Мінфін - Курси валют України

Встановити

«ДБАЙЛИВЕ» ставлення банку до клієнтів — пенсіонерів!!!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Katekysil 13 березня 2023, 20:10
10.03.2023 р близько 18:00 вечора я прийшла до банкомату зняти пенсію своєї бабусі, так як вона самостійно цього зробити не може. Після виконання операції банкоматом, мені видало квитанцію, кошти зняло з рахунку, але готівку я так і не отримала. Під час звернення до працівників банку, мені пояснили, що в суботу немає сенсу писати заяву на повернення коштів, так як працюю тільки чергові працівники. І взагалі, така ситуація для них норма, тому що я не перша, з ким таке трапилось.
13.03.2023 р. ми звернулися до банку, написали заяву на повернення коштів, на що поацівники банку мені пояснили, що заява опрацьовується до 2 тижнів (14 робочих днів). На моє питання, а що робити бабусі без її пенсії, мені відповіли, що нічим допомогти не можуть, в них така процедура! В мене питання, а як жити людині пенсіонеру під час війни, в якої всі кошти підвисли в повітрі!!! Моєму обуренню немає меж! Чому саме в цьому банку така процедура? Якщо в інших, коли трапляються такі ситуації, кошти повертаються на наступний день? Банк не націлений на комфорт клієнта та не зацікавлений в збереженні клієнтської бази. Своїми діями він відштовхує людей користатися послугами саме цього банку.
Якщо вона такі смішні операції роблять 14 робочих днів, то я можу уявити, що там за безлад та некомпетентне керівництво.
Абсурд!

Коментарі - 7

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
13 березня 2023, 20:38
#
«Банк не націлений на комфорт клієнта та
не зацікавлений в збереженні клієнтської бази.»

Ну то переоформіть пенсію бабусі в інший банк,
який буде зацікавлений в безоплатному зняті готівкових коштів
через кассу або банкомат з пенсійної картки.

Від таких операцій крім збитків банки нічого не отримують…

Абсурд — це дублювати відгук з різницею в одну хвилину…
+
+7
SergeyNina
SergeyNina
14 березня 2023, 0:56
#
Переведите пенсию в нормальный банк. Ощад такие заявки обрабатывает по месяцу обычно. Главное чтобы по вашей заявке при инкассации и сверке не сказали что проблем не выявлено
+
0
SergeyNina
SergeyNina
14 березня 2023, 1:04
#
Ощад будет вам возвращать деньги около месяца. Это в Киеве такие сроки, в других городах не знаю. Если вы снимали деньги с банкомата ощадбанка в одном из «крупных» отделений с ежедневной инкассацией то может вернут и через неделю
+
+7
igorzyden
igorzyden
15 березня 2023, 0:39
#
Как получите деньги на руки — переводите получение пенсии на нормальный банк, а в «Ощад» забудьте дорогу.
Сотрудники там уже давно получают зарплату просто за протирание одежды в области ягодиц, т.к. «Нічим не можу допомогти» — это самая распространенная у них фраза.
+
0
Олексій Герасименко
Олексій Герасименко
15 березня 2023, 12:04
#
А для чого бабусі тоді банк?Лиштоноша нехай пенсію приносить, які проблеми
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
15 березня 2023, 12:17
#
Листоноша повинен віддавати готівку бабусі під роспис,
а карткою може користуватись будь-хто з дітей або
онуків бабусі без її дозволу…
+
0
Gekata666
Gekata666
17 квітня 2023, 10:10
#
Ой, які ж нещасні пенсіонери!!! Що ви з себе хочите показати??? Вам ніхто нічого не винен і не повинен, так що сидіть мовчки, недолюди
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / «ДБАЙЛИВЕ» ставлення банку до клієнтів — пенсіонерів!!!