«ДБАЙЛИВЕ» ставлення банку до клієнтів — пенсіонерів!!!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 7
- +
- 0
- Qwerty1999
- 13 березня 2023, 20:38
- #
«Банк не націлений на комфорт клієнта та
не зацікавлений в збереженні клієнтської бази.»
Ну то переоформіть пенсію бабусі в інший банк,
який буде зацікавлений в безоплатному зняті готівкових коштів
через кассу або банкомат з пенсійної картки.
Від таких операцій крім збитків банки нічого не отримують…
Абсурд — це дублювати відгук з різницею в одну хвилину…
не зацікавлений в збереженні клієнтської бази.»
Ну то переоформіть пенсію бабусі в інший банк,
який буде зацікавлений в безоплатному зняті готівкових коштів
через кассу або банкомат з пенсійної картки.
Від таких операцій крім збитків банки нічого не отримують…
Абсурд — це дублювати відгук з різницею в одну хвилину…
- +
- +7
- SergeyNina
- 14 березня 2023, 0:56
- #
Переведите пенсию в нормальный банк.
Ощад такие заявки обрабатывает по месяцу обычно.
Главное чтобы по вашей заявке при инкассации и сверке не сказали что проблем не выявлено
- +
- 0
- SergeyNina
- 14 березня 2023, 1:04
- #
Ощад будет вам возвращать деньги около месяца. Это в Киеве такие сроки, в других городах не знаю. Если вы снимали деньги с банкомата ощадбанка в одном из «крупных» отделений с ежедневной инкассацией то может вернут и через неделю
Как получите деньги на руки — переводите получение пенсии на нормальный банк, а в «Ощад» забудьте дорогу.
Сотрудники там уже давно получают зарплату просто за протирание одежды в области ягодиц, т.к. «Нічим не можу допомогти» — это самая распространенная у них фраза.
Сотрудники там уже давно получают зарплату просто за протирание одежды в области ягодиц, т.к. «Нічим не можу допомогти» — это самая распространенная у них фраза.
- +
- 0
- Олексій Герасименко
- 15 березня 2023, 12:04
- #
А для чого бабусі тоді банк?Лиштоноша нехай пенсію приносить, які проблеми
- +
- 0
- Qwerty1999
- 15 березня 2023, 12:17
- #
Листоноша повинен віддавати готівку бабусі під роспис,
а карткою може користуватись будь-хто з дітей або
онуків бабусі без її дозволу…
а карткою може користуватись будь-хто з дітей або
онуків бабусі без її дозволу…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
13.03.2023 р. ми звернулися до банку, написали заяву на повернення коштів, на що поацівники банку мені пояснили, що заява опрацьовується до 2 тижнів (14 робочих днів). На моє питання, а що робити бабусі без її пенсії, мені відповіли, що нічим допомогти не можуть, в них така процедура! В мене питання, а як жити людині пенсіонеру під час війни, в якої всі кошти підвисли в повітрі!!! Моєму обуренню немає меж! Чому саме в цьому банку така процедура? Якщо в інших, коли трапляються такі ситуації, кошти повертаються на наступний день? Банк не націлений на комфорт клієнта та не зацікавлений в збереженні клієнтської бази. Своїми діями він відштовхує людей користатися послугами саме цього банку.
Якщо вона такі смішні операції роблять 14 робочих днів, то я можу уявити, що там за безлад та некомпетентне керівництво.
Абсурд!