Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Stavskiy77 13 жовтня 2022, 15:30
Добрый день, срок действия карты (электронного пенсионного удостоверения) подходит к концу, а точнее 11/22. Подскажите пожалуйста, сколько я еще могу пользоваться данной картой, и что необходимо сделать что бы ее перевыпустить.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2022, 15:43
Добрий день. Нові електронні пенсійні посвідчення вже не відривається. Після закінчення терміну дії електронного пенсійного посвідчення вам буде відкрита нова пенсійна карта. Відповідно зараз ви можете користуватися своєю картою до останнього дня листопада місяця. Для детальної перевірки чи не було вам замовлено автоматично нову пенсійну карту, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800.
Alex01U 12 жовтня 2022, 23:56
Открывал счёт в г. Ромны, сейчас проживаю в другой области. Снимал деньги в банкомате и он съел мою карту. Дистанционно перевыпустить карту мне отказали, обналичить деньги в кассе тоже, ибо счёт я открывал в другой области. Вроде как «сделали «заяву, чтобы перевести деньги со счета на новую карту, которую выдали в отделении, сказали в течение суток деньги переведут, прошло две недели и ничего не произошло. Сотрудники работать желанием не горят. Видимо открыв счёт в Ощадбанке людям нельзя переезжать. Вопрос только один, каким образом я могу получить СВОИ деньги ??!
Ощадбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2022, 9:54
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваші ПІБ, номер телефону, область та адресу відділення куди ви зверталися для переказу коштів між рахунками.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
screenwriter29 12 жовтня 2022, 13:14
Все жахливо! Ваші «робітниці» застрягли у Радянському Союзі. Їх не хвилюють проблеми клієнтів, вони зовсім не зацікавлені в тому, щоб допомогти людям й навіть можуть нахамити! Це жах, вони доводять людей до сліз! Звільніть їх і наберіть молодих дівчат, а цим всім жіночкам нічого працювати з людьми, особливо пані Тамарі на касі, вона зла й некомпетентна, тим більше займає місце хорошого й енергійного працівника!
Ощадбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 14:27
Добрий день. Для перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення коли та з яким питанням ви зверталися у відділення Ощадбанку та яка склалася ситуація. Ми обов'язково проведемо роботу з працівниками, для унеможливлення таких ситуацій в майбутньому. Перепрошуємо за незручності.
Мінфін
Відповідь адміністратора
14 жовтня 2022, 9:37
Відгук не зарахований (на 14.10.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема вирішена
Nadia Mn 12 жовтня 2022, 0:06
У грудні 2021 оформила карту киянина ощад. Карткою майже не користувалася. Почала активно користуватись влітку. Я перебуваю за кордоном! Ваш банк зробив мені великі неприємності як ніхто інший з банків. Коли я повернулась з відпочинку з Туреччини в Німеччину місце мого проживання і потрібно було заплатити за квартиру. Ваш банк безпідставно заблокував усі мої кошти! Сума не перевищувала 10 тис долларів. Банк заблокував кошти. На прохання надати письмову відповідь на основі якого пункту договору було заблоковано кошти відповіді не отримала. На гарячій лінії відповідають приходьте в банк! Як я можу прийти в банк у воєнний час приїхати з Німеччини ??? Ви шахраї! Ви крадете гроші! На якій підставі заблоковано кошти??? Якщо є сумніви задавайте питання! Вимушена зробити довіреність на адвоката в Німеччині і подати позов до суду! Або розблокуйте кошти найближчим часом! Приїхати з Німеччини в банк неможливо півроку!
Ощадбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 10:23
Добрий день. Перевіримо ситуацію та надамо вам зворотній зв'язок.
2020sharun 11 жовтня 2022, 17:42
Жителі Бродівськоі територіальної громади звертаються з проханням не закривати або відтермінувати закриття ТВБВ 10013/0151 за адресою м.Броди вул І.Богуна 72. Філія має вигідне місце розташування, оскільки недалека дорога міжнародного значення Київ-Чоп, село Лагодів, Язлівчик, Конюшків, Берлин, Станіславчик, Смільно, Шнирів, Білявці, Комарівка, Лешнів, Суходоли, Гаї-Смоленські, Дітківці та села Заботоцівськоі ОТГ.Клієнтами даного відділення є працівники та члени їх сімей таких організацій: військова частина А0508(дружини, батьки, діти, рідні яких воюють на сході нашої країни), Бродівський КДНЗ 7 та КДНЗ 9, КНП Бродівська центральна районна лікарня, ТзОВ Електроконтакт Україна, ТзОВ Об'єднана мода, ПАТ Дубномолоко, Бродівський лісгосп, Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Укрзалізниця» Бродівська дистанція колії, Центр надання адміністративних послуг, Бродівська ШЕВ, ОСББ ім. «І.Богуна», ОСББ «ім І.Франка», ОСББ «Злагода», ОСББ «Патріот», ТОВ БУК, ОСББ «Анна», ОСББ «Пролісок», ОСББ «Молодіжне» та інші. В даному відділенні обслуговуються представники найменш соціально забезпечених верств населення з них значна частина військових пенсіонерів, внутрішньо переміщених осіб. У відділення постійний клієнтопотік для оформлення і поповнення депозитів, валюто-обмінних операцій, переказу коштів, оплати комунальних послуг, створення регулярних платежів, консультації і оформлення банківських продуктів.Установа здійснює обслуговування клієнтів із закритих філій Ошадбанку таких як: с.Ясенів, с.Пониковиця, с.Берлин, с.Лешнів, с. Заболотці, с. Комарівка, м.Броди та значну частину ТВБВ 10013/0149 м.Броди. У відділенні знаходиться банкомат та термінал. Працівники даної філії кваліфіковані, завжди привітні, вічливі, доброзичливі, допомагають у вирішенні проблеми.Для нашої громади чисельністю 39793 мешканців одне відділення Ощадного банку буде не достатньо. Наближається зима і період пандемії COVID-19 дайте відповідь як людям дотримуватись карантинних обмежень, якщо на ОТГ залишиться тільки одне відділення. В такий нелегкий для країни час, де ворог загрожує нашій державній цілісності, більшість громадян зараз відчувають постійну тривогу та напругу, коли невідомо чого очікувати від завтрашнього дня, люди потребують стабільності економіки та банківської системи, підтримки від держави. Закриття даного відділення створить нам багато незручностей та додаткових витрат, призведе до соціальної напруги в суспільстві, так як інше відділення Ощадбанку по вул.Шевченка 15 є перевантажиним та з великими чергами. Наша громада прийняла більше 3000 внутрішньо переміщених осіб, яким також потрібне якісне банківське обслуговування.Також вважаємо, що АТ «Ощадбанк», окрім функції отримання прибутку, має нести певну соціальну місію, а саме знайти спосіб забезпечити людей якісними і зручними за місцем їх проживання, банківськими послугами. Тому звертаємось до Вас з проханням вжити відповідних заходів для недопущення припинення роботи відділення Ощадбанку ТВБВ 10013/0151. Жителі Бродівської ОТГ.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 10:21
Добрий день. Наразі дане відділенні Ощадбанку працює. Наш банк завжди іде назустріч своїм клієнтам та намагається докладати максимум зусиль для надання послуг та клієнтоорієнованості. Перш ніж закривати відділення, розглядаються всі можливі фактори які на це впливають для мінімізації фінансових ризиків. Якщо відділення про яке йде мова буде закрите, то хочемо звернути увагу, що в місті Броди є ще одне відділення нового формату яке знаходиться за адресом — Броди, вул. Шевченка 15. Також при можливості рекомендуємо робити платежі онлайн через сервіс Ощад 24/7, оскільки це швидко, зручно та з мінімальними комісіями, а деякі платежі взагалі без комісій.
Елена Келешева 11 жовтня 2022, 13:48
Интересует вопрос, почему в Николаеве социальные выплаты получили клиенты таких банков как Аваль и ПриватБанк ещё 6.10 и 7.10, ощад почему-то не выплачивает пособия, хотя органы социальной защиты списки передают одновременно на все банки. И такая ситуация по всей Украине именно с Ощадбанком
Ощадбанк
Відповідь банку
11 жовтня 2022, 14:24
Добрий день. Ощадбанк не затримує соціальні виплати. Як тільки вони будуть зараховані в Ощадбанк, вони одразу будуть перераховані на ваш картковий рахунок.
Добрый день!
Интересует такой вопрос.
Почему социальные выплаты Приват и Аваль получили 6 и 7 числа?
А Ощад живёт своей жизнью? Уже 11-ое и никаких продвижений.
Связывались, списки поданы на все банки в один день.
Какое имеет право банк на неделю задерживать деньги? И это почти по всей стране.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 жовтня 2022, 14:24
Добрий день. Ощадбанк не затримує соціальні виплати. Банк здійснює виплату не списками, а гривнями. Тому як тільки буде відповідне перерахування, ми одразу все виплатимо
Serg48 11 жовтня 2022, 13:24
Дуже довго виготовляють карту, по якісь причині карта знаходиться у відділенні не замісцем проживання, при переадресації по місцю проживання, виготовляють нову карту😤😤😤😤😤😤😤, коли повітряна тривога, головне що магазини, метро, інші заклади працюють, а відділення банку ні до того ж центране, БАРДАК СТРАШНИЙ, отримаю карту приїду на роботу, піду до бухгалтерії нехай переводять на приват банк, карта буде на відділенні по місцю проживання слава богу, да ще одне телефоную на номер банку, з третього разу дозвонився, кажу я під дверима, для переадресації повідомте свій індифікаційний номер по телефону то Я під банком, давайте зайду і ви приймете повідомлення якщо ви не можете видать карту, якщо недовиди господи якісь там кридити або що буде навіть СБУ У ВІДДІЛЕННІ Хорива 27 а, тотальний бардак просто страшний
Ощадбанк
Відповідь банку
11 жовтня 2022, 14:24
Добрий день. Стандартні терміни виготовлення карти до 14 календарних днів, але в період воєнного стану, цей термін може тривати трохи більше. Перепрошуємо за незручності. Під час повітряної тривоги метро працюють, оскільки це є також і укриття, а працівники відділення та клієнти мають слідувати в це укриття, або ж інше поблизу для того щоб бути неушкодженими у випадку надзвичайних ситуацій. Також при необхідності ви можете призначати зустріч у відділення банку на відповідний час для отримання послуг.
Проблема вирішена
oknametra 10 жовтня 2022, 14:34
Відділення за адресою: Київ, пл. Спортивна, 1-А
Доброго дня, я розумію чому люди не можуть купити доллар чи євро (війна на дворі). Але чому я і інші люди не можуть продати свою куплену до війни валюту, знаходячись за кордоном? В чому проблема? Будь ласка, дайте відповідь яка відрізняється від «маємо технічні проблеми». Ці проблеми спостерігаються вже на протязі 1.5 місяця.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 жовтня 2022, 15:02
Добрий день. Сервіс продажу валюти в Ощад 24/7 працює для всі клієнтів та ви можете скористатися цією послугою. Рекомендуємо оновити додаток та спробувати провести операцію повторно.
15151515 8 жовтня 2022, 0:00
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 54/А
Добрый день
Сберкнижка открыта в 1975 году.
На сберкнижке было 500 рублей.
В данный момент 07.10.2022 г.
Денег нет.
Банк отвечает, извените инфляция, денег нет.

Когда пользовались моими деньгами, деньги были.
% — за пользование моими личными деньгами — отказываются выплачивать.
Галина +380975351805
Ощадбанк
Відповідь банку
10 жовтня 2022, 12:43
Добрий день. Ощадбанк виступає посередником в отримані виплати вкладів СРСР. Самі виплати нараховує Держава і поки що на жаль фінансування на такі виплати не виділялося.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TatArh 7 жовтня 2022, 20:16
Добридень!
У моєї мами депозит в Ощадбанку, я її насилу в лежачому положенні вивезла з Маріуполя 20.09.22, пенсію вона не отримувала 7 міс, і отримає першу тільки в листопаді, виплат і допомоги теж поки ніяких не отримували, сказали чекайте. ми і депозит зняти не можемо, у неї автоматично він продовжувався, в Ощадбанку м.Ірпінь, нам сказали, треба було в серпні розірвати продовження, але вона це зробити не могла, не було жодного зв’язку з Маріуполем, не працював і не працює там ні Вадафон, ні Київстар.. Працівники банку навідріз відмовляються видати депозит, але грошей на життя немає, пенсії поки немає і не буде ще півтора місяця, тільки в листопаді мають виплатити поточну, а за заборгованістю взагалі ніхто нічого не знає. Маму поклала на лікування до лікарні, переживши події у Маріуполя вона вже не ходить. Ліки дорогі, депозит в ощадбанку є, але і його не видають! Прошу віддати мамин депозит, її гроші потрібні на життя їй і на лікування, саме зараз, ні через місяць. саме зараз коли немає ніякого доходу.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 жовтня 2022, 12:42
Добрий день. Нам дуже прикро що у вашої матері склалася така ситуація. Щоб забрати депозит достроково, потрібно звернутися у відділення банку та подати заяву на зміну терміну вкладу повернення вкладу. Це може зробити ваша мати або інша особа по нотаріальній довіреності. Також можна відмінити автопролонгацію депозиту щоб після закінчення він автоматично зарахувався на рахунок. Її можна відмінити у відділенні Ощадбанку або ж самостійно в Ощад 24/7. Перепрошуємо за незручності.
sligo101 7 жовтня 2022, 16:11
Ощадбанк робить все щоб видоїти останні гроші у найбідніших! У батька пенсійна ощаду. Біля двох років батько виявляється платить кожен місяць відсотки за користування кредитним лімітом. Десь 2 роки тому він використав кредитний ліміт (біля 1300 грн). Ну кредит та й кредит. Мінус на карті мав би закритися з найближчою пенсією. І так воно і було до якогось часу. Принаймні коли батько отримував картку, мінус по кредитному ліміту закривався автоматично при надходженні нових коштів. Але ж так працюють всі нормальні банки, але не Ощадбанк. Ощадбанк змінив правила! Це напевно відбулось літом 2020 року. Щоб погасити кредитний ліміт треба телефонувати в банк, або йти банк, або в додатку. Більшість людей навіть не знають що так діється. Ощад підтримка сказала що це зробили для клієнтів які не хочуть щоб без їх відома гасились кредити! Ви це серйозно? Не робіть з себе найрозумніших, «шановний» ощад, і не робіть ідіотів зі своїх клієнтів. Автоматична сплата є у всіх відомих мені банків. Приват, Моно, інші. А ви тупо захотіли зрубити додаткові гроші на рівному місті. Не маєте сорому! І ви це робите з найбіднішими! Ганьба! При першій нагоді відкрию батькам карти в приват!
Ощадбанк
Відповідь банку
10 жовтня 2022, 12:38
Добрий день. Нам дуже прикро що у вашого батька склалася така ситуація. Про всі змінити які відбуваються в обслуговуванні рахунку банк завжди інформує своїх клієнтів у вигляді смс повідомлень. Також про зміни в обслуговуванні ви можете перевіряти на нашому сайті або ж у відділенні Ощадбанку. Автоматичне списання всіх комісій у нас дійсно є по кредитним карткам, але якщо саме сума кредиту нарахована на пенсійну карту, то при зарахуванні коштів списується обов'язковий щомісячний платіж, а решта суми стає доступна для використання, і клієнт за власним бажанням вирішує чи очікувати наступного платежу для погашення, або ж самостійно погасити тіло використаної кредитної лінії будь-яким зручним шляхом, а саме через ощад 24/7, чат-боти або ж через оператора контакт центру.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sergei380 6 жовтня 2022, 17:11
Відділення за адресою: Київ, пр-т Тараса Коваля, 60/10
Отделение Киев, Маяковского 60/10 5 октября в 17:54 уже закрыто при графике работы до 18:00!
Мне необходимо забрать карту, так как я работаю до 18 часов тоже, специально отпрашиваюсь на час, чтоб доехать до 18:00 и забрать карту.
По итогу они все сидят за стеклом, кривляются и орут, что звоните, куда хотите, и да «без пяти ничего страшного»!
Поэтому лучше на данный банк и его режим работы на сайте банка не ориентироваться

Кстати да, сегодня 6.10 я опять еду, и буду где-то в 17:50—17:55…и повезет не повезет не нарваться на  *** обслуживание хз
Ощадбанк
Відповідь банку
6 жовтня 2022, 17:34
Добрий день. Перевіримо ситуацію та надамо вам зворотній зв'язок. Перепрошуємо за незручності.
Лариса Міняйло 6 жовтня 2022, 15:36
5.10.2022 зачислили о 16.00пенсію, а в21. 00 була вкрадена і перечисли на на іншу картку шахраями з ощадбанк, нікому не передавала пароля і картка була в мене, мені банк гарантіровав безопасность моєї пенсії, а государство навязало мені ощадбанк, Меняйло Л. Б
Ощадбанк
Відповідь банку
6 жовтня 2022, 16:12
Добрий день. Перш за все рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру за номером 0800-210-800 та заблокувати вашу карту для уникнення шахрайства в подальшому. Якщо ви нікому не передавали коди підтвердження операцій, які надіслані в смс, третім особам, то ніхто не може скористатися вашою картою. Після блокування карти рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів для написання заяви про вчинення шахрайських дій по вашій карті.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
23052012 5 жовтня 2022, 14:58
11.08.2022 моїй мамі-пенсіонерці, на жаль, клієнтці вашого банку прийшла пенсія. Наступного дня цих грошей на рахунку вже не було. На гарячій лінії банку нам сказали, що їх перекинули на іншу картку Ощадбанку через додаток Ощад 24. І тут починається найцікавіше — ніхто не розбирається в ситуації, ніхто не скасовує операцію, попри те, що власниця картки заявляє, що не пересилала гроші. Тупо розводять руками — все, немає грошей, ми ні до чого, це ви комусь передали дані. Якби мама сама реєструвалась в додатку, знала логін і пароль, ок, я б могла запідозрити, що може десь комусь сказала, так же ж НІ — Я її реєструвала, Я лише знала логін і пароль, але навіть Я за два роки його забула, бо потреби у додатку не було (зареєстрували під час пандемії ковіду, коли в банк було небезпечно іти). У поліцію ми написали заяву. Наполягли, щоб місцеве відділення подало нашу заяву і в службу безпеки банку. Офіційного листа-відповіді від Ощадбанку чекаємо від 16.08. Неофіційно нам результати передали вже наступного дня — «ви комусь передали дані». Я вважаю, що не було бодай імітації розслідування. Якщо гроші зникають з вини клієнта, то банк за законом може їх не повертати, тому служба безпеки скаже і напише усе, що треба, аби винним був клієнт. Банк не зробив НІЧОГО, аби допомогти повернути вкрадене чи хоча б знайти винного. Пенсіонерка залишилася без копійки в період війни і тотального безгрошів'я та отримала гіпертонічний криз. У мене питання до банку: коли чекати на офіційну письмову відповідь від С Б Ощадбанку (45 днів давно минули)? А для решти — заклик обходити банку десятою дорогою. Тут ваші гроші не захищені навіть приблизно. Якщо ви не маєте хороших адвокатів, довести свою правоту — неможливо, бо буде лише ваше слово проти юристів банку.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 жовтня 2022, 10:02
Добрий день. Нам дуже прикро що у вашої матері сталася така ситуація. Без розголошення даних з боку клієнта проведення такої операції є неможливим. Для входу в додаток не обов'язково знати логін та пароль, адже є функція відновлення паролю. Але скористатися нею можна тільки або маючи доступ до фінансового номеру телефону, або якщо клієнт самостійно передав коди підтвердження операцій, які надіслані в смс, третім особам. Якщо операція по карті була проведена, то на жаль в банку немає технічної можливості її відмінити. Розслідуванням ситуації яка у вас виникла займається поліція. Тому, стосовно термінів її розгляду та повернення коштів рекомендуємо уточнити безпосередньо в поліції. Дякуємо за розуміння.
Мною був направлений запит в м. ПОКРОВСЬК відділення 218(там був відкрито рахунок) на отримання додаткової карти за генеральною довіреністю. В ній чітко вказано, що я можу представляти інтереси довірителя в банківських і фінансових установах, відкриваття додаткових рахунків і карток Працівниками було зібрано повний пакет документів і відправлений у м. Покровськ..На що мені було відмовлено без пояснень та надання письмових відмов на запит. Лише рекомендації приїхати і відкри картку особисто. Запит відправлявся через відділення Ощадного Банку у м. Дніпро бо зараз у зв’язку з бойовими діями проживаю тут як ВПО. Особисто приїхати у зону бойових дій та там відкрити картку я не можу, бо нехочу наражати себе і свою неповнолітню дитину на небезпеку. Хочу отримати послуги у певному обсязі згідно з чинним законодавством України та згідно з умовами довіреності.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 жовтня 2022, 14:07
Добрий день. Якщо в довіреності не має чітко вказаної інформації що є дозвіл на отримання карти, тоді працівники банку дійсно можуть відмовити в видачі карти. В даному випадку потрібно змінювати інформацію в довіреності, для того щоб була можливість отримати карту. Приносимо вибачення за незручності.
Worldus 5 жовтня 2022, 1:07
Місто Миколаєв, відділення Ощадбанку, при кожному звернені нав’язує оформлення страхового полісу. В край образливо було, що працівники вказували, що для отримання у валюті необхідно оформити цей поліс.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 жовтня 2022, 9:59
Добрий день. Дійсно, співробітники відділення можуть запропонувати оформити стразовий поліс у відділення банку, та ви можете самостійно вирішити, купувати його чи відмовитися. Перепрошуймо за незручності. Напишіть, нам, будь ласка, в приватні повідомлення адресу відділення в яке ви зверталися, та ми перевіримо дану інформацію, для унеможливлення таких ситуацій в майбутньому.
Pozzz 4 жовтня 2022, 19:33
Це просто якийсь нонсенс, намагався купити ОВДП в Дії, оплата не проходить (ліміти перевірів), подзвонив до КЦ і там повідомили що оплата на цьому ресурсі заборонена.
Дуже допомогаєте державі
Ощадбанк
Відповідь банку
5 жовтня 2022, 10:01
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваші ПІБ, номер телефону та якого числа ви телефонували до контакт-центру.
IraPrudkaya 4 жовтня 2022, 17:19
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Європейська, 5
Найгірший банк, з яким мені доводилось лише працювати. Мало того, що завку на отримання картки для виплат у мене зайняло два дні. І не тому що сирени. Ні. вони два дні перевіряють особу, при цьому беруть на ксерокс документи. На другий день знову беруть ті ж документи на ксерокс. Заявка на картку два дні. це мислемо? Якщо ти працюєшь ц е неподобство. Так до всього отримати картку — ти теж повинен витратити два дні. Я вже мовчу, що по строкам виготовлення даної карти вони кажуть, що протягом трьох тижнів.Прийшовши о 16- 58 мені сказали приходити завтра, бо вони зачиняються. Дивно, адже за графіком відділення працює до 17 — 30. В інтернеті ця інформація є. Тому я пішла з роботи раніше, щоб встигнути отримати картку. Але мене «послали». Головна цього відділення сама вийшла і сказала, що каса вже закрита. Але ж робочий час ще не закінчився. я дійсно дуже обурена таким обслуговуванням. Як би буі вибір — ніколи б не обрала цей банк
Ощадбанк
Відповідь банку
4 жовтня 2022, 17:48
Добрий день. Дійсно, рахунок відкривають швидко, 10-15 хвилин, та ми обов'язково перевіримо чому у вас це зайняло такий тривалий час, для унеможливлення таких ситуацій в майбутньому. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Стандартні терміни доставки карти — до 14 календарних днів, але на жаль в період воєнного цей термін може бути трохи більший. Стосовно графіку роботи відділення в яке ви зверталися, то воно дійсно працює до 17:00, і працівники не встигли видати вам карту за 2-і хвилин до закриття. Актуальний графік роботи відділень рекомендуємо перевіряти на нашому сайті https://www.oschadbank.ua/map.
Cocakolya 4 жовтня 2022, 7:57
Здравствуйте, когда заработает обмен валют в приложении??? не могу обменять свои доллары, на гривны! скажите хоть приблизительно когда это заработает ??
Ощадбанк
Відповідь банку
4 жовтня 2022, 9:51
Добрий день. Сервіс продажу/купівлі валюти в Ощад 24/7 наразі вимкнений у зв'язку технічними проблемами. Вирішення цього питання потребує часу. Як тільки з'явиться нова інформація, ми проінформуємо. Перепрошуємо за незручності.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.4
PLN 9.7 10.4
USD 42.15 42.8
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.4
PLN 9.7 10.4
USD 42.15 42.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝