Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
toxa07 2 вересня 2025, 9:18
Являюсь клиентом данного банка примерно 10 лет. Никогда никаких нареканий не было. Но тут столкнулся с бредовыми нововведениями, о которых нигде не пишут в виду «запобіганню шахрайству». 30.08.2025 при попытке поплнить счёт мобильного вместо проведения платежа получил сообщение, что платёж отклонён ввиду «перевищення ліміту платежів за довільними реквізитами». После этого заблокировало аккаунт, а Ощад24/7 и порекомендовали позвонить на горячую линию. При звонке и общении с автоответчиком удалось восстановить доступ к аккаунту. Но при повторной попытке пополнить мобильный ситуация повторилась. При это к вышеуказанному добавилось, что данные карты скомпрометированы (каким, интересно, образом если использовалось исключительно приложение от Ощада и данные карты нигде больше не фигурировали) и для разблокировки нужно обратиться в любое отделение банка. При обращении на горячую линию сказали, что есть лимит на пополнение мобильного, но он не разглашается ввиду «запобіганню шахрайству». И что интересно, лимит составляет 499 грн, но не более 60% (или 80%, точно не запомнил) от остатка на счету.
Визит в наше отделение результата не принёс, так как нужно, оказывается, обратиться в отделение 1 или 2 уровня, а у нас оно единственное и только 4 уровня. Отделение, в котором якобы могут помочь находится в другом городе и съездить туда нет возможности в данный момент.
Колл-центр ничем помочь не может, отфутболивают, ссылаясь на негласные лимиты и необходимость посетить отделение нужного уровня для решения проблемы.
К девушкам, работающим в нашем отделение претензий нет, чем могут всегда помагают.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Катерина Попадченко 29 серпня 2025, 17:25
Відділення за адресою: Харків, вул. Полтавський Шлях, 1/3
Доброго дня! Користуюсь відділенням по вул. Полтавський Шлях, 1/3, м. Харків. Все подобаеться. Особливо співробітниця Дар«я. Дуже привітна, добре пояснюе, рекомендую. Дякую)))
Допомогли мені швидко все оплатити
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Maryna Dashko 22 серпня 2025, 0:06
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 149
14.07.2025 р. я писала про те, як у ТВБВ 10007/0265 ЗОУ АТ «Ощадбанк» м. Запоріжжя замість заяви на розірвання договору мені підсовували на підпис заяву на приєднання до ДКБО, ще й з пунктом: «Клієнт погоджується з тим, що примірник Заяви Банку має пріоритет при різних редакціях примірників у Клієнта і Банку.» (див.: https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/review/399430/
Ось якою є офіційна реакція державного «Ощадбанку» на скаргу про спробу шахрайства у його відділенні: «АТ „Ощадбанк“ (далі — Банк) було уважно розглянуто Ваше звернення, яке надійшло до Банку 30.07.2024 (це було моє друге звернення), за результатами повідомляємо наступне.
Банк у своїй діяльності керується Конституцією та чинним законодавством України,
в тому числі нормативно-правовими актами Національного банку України та локальними нормативно-правовими актами Банку.
Відповідальними службами Банку було встановлено, що розташування камер систем
відеоспостереження у ТВБВ не дає можливості встановити дії, які відбулися 11.07.2025 на робочому місці провідного економіста відділу роздрібного бізнесу ТВБВ № 10007/0265 філії- Запорізького обласного управління АТ „Ощадбанк“ під час Вашого обслуговування.
Враховуючи вищевикладене та керуючись Порядком організації та проведення
службових розслідувань в АТ „Ощадбанк“ затвердженим рішенням правління
АТ „Ощадбанк“ від 20.02.2024 (протокол № 15, питання 1176), вважаємо за недоцільне
проведення службового розслідування/перевірки за фактом викладеним у Вашому
зверненні.».
Тобто замість розслідування — відмова через «неправильно розташовані камери». Інші докази (наприклад, фотокопія заяви на приєднання до ДКБО), сам факт виклику поліції банк вирішив проігнорувати.
Висновки робіть самі.
Найголовніше. За моєю заявою та після оскарження мною бездіяльності поліції в суді, було відкрито кримінальне провадження від 29.07.2025 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 15, ч. 1 ст. 190 Кримінального кодексу України (замах на шахрайство). Мене офіційно визнано потерпілою у цій справі.
Наразі триває досудове розслідування.
Буду й далі інформувати про подальший перебіг подій.
Olena285 20 серпня 2025, 20:13
Відділення за адресою: Вінниця, пр-т Юності, 45-А
Сьогодні у відділенні Ощадбанку м.Вінниця Юності 45а працівниця відмовилися прийняти без черги 85-літню жінку інваліда 1 групи, змусили чекати майже годину. Аргументуючи тим, що посвідчення пенсійне інваліда 1 групи і навіть, висновок МСЕК, де зазначено, що це інвалід 1 групи по зору, які були представлені працівникам ощадбанку, було не достатньо. Яка ганьба! Де ваша людяність і порядність?
1508BSV 15 серпня 2025, 14:03
Реальний графік роботи відділення в м.Умань, вул. Небесної Сотні ,17/1, не співпадає з заявленим, що створює незручності.
Не вказано, що у працівників відділення обід з 13.00 до 14. 00.На сайті банку немає інформації про обідню перерву. Адміністратор відповіла, що відділення працює без обіду. Але по факту — у відділення з 13.00 до 14.00 неможливо звернутися, бо зачинено через обідню перерву.
Нічого не маю проти законного права працівників на обід, але отримання недостовірної інформації про графік роботи відділення банку створює не дуже гарну репутаційну картинку.
Дякую за увагу
african 14 серпня 2025, 10:08
Я є клієнтом Ощадбанку дуже багато років. Вітдоді коли ця контора була совковим монстром, до сьогоднішнього дня…зміни звичайно є, наприклад додаток набагато кращій став…
Але стикнувся з такийм — питання ліміту переведень з карти ощадбанка на свою карту іншого банку.
Напередодні у мене закінчився депозит, який був оформлений в ощадбанку і він повернувся на мою карту.
Новий депозит вирішив не оформлювати у зязку з низкими відсотками та вирішив перевести його до іншого банку.
Послуги переводу доволі коштовні і приносять дохід самому банку…але! В ощадбанку є Меморандум…який забороняє перкази між картками на сумму більше 100 000 грн. і потрібно йти в банк (навіть не можна зробити це віддалено) з документами, які підтверджують походження ціх коштів. Алеж інших коштів не надходило, рух коштів прозорий… невже не можна подивитись рахунок ???
По факту я не може переказати (незважаючи на коштовну комісію) свій депозит.
По суті прикритий рекет у стилі 90х років.
Яка реакція буде людини, який відмовляють керувати своїми коштами…звичайно, повний розрив з таким банком, закриття рахунків.
Добре що раніше перевів пенсію до іншого банку, тепер закрию решту рахунків.

Також додам, що в договорі вказано повернення депозиту на вказану дату, а повертають тільки на насупний день…в інших банках такого немає.

Не раджу іншим відкривати тут депозит.
Відділення 10001/041
У відділенні непрофесійний та некомпетентний у вирішенні службових питань персонал.
Працює тільки один касир, банківський термінал не працює. Організації роботи та контролю з боку керівника відділення немає. У зв’язку з викладеними проблемами величезна черга людей і затримка в обслуговуванні.
Все як в сберкасі за радянських часів (
fordfokus2486 7 серпня 2025, 17:34
Маю прострочення по кридитній карті в зв’язку з блокуванням рахунків виконавчою службою рахунки розблокував мав баланс по зарплатній карті 23900 зняли все за що жити сім'я я жінка двоє неповнолітніх дітей і це все під час дії військового стану ощад ви дно…
visha55 7 серпня 2025, 9:41
На заправці UPG була оплачена певна сума (списано за карткою).
Однак, там було технічне неспрацювання і сума була повернута. Чеки — в наявності.
До цього часу це повернення не надійшло мені на картку.
У той же день дзвонив на службу підтримки де з’ясувалось, що сума дійсно знаходиться в 'режимі повернення' і буде зарахована за 2 дні.
Пройшло 4 дні…
Hannabrich 5 серпня 2025, 14:08
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Героїв, 21 (прим. 1-А)
Ми переселенці з Донецької області, Моєму батькові 86 років (ходить на милицях, т.як зломана шейка бедра) Коли банківську картку батька заблокували, ми приїхали до відділення банку на перезапуск картки. Нам сказали що картки будуть через дві неділі, гроші в кассі з паспортом батько зняти не сміг, йому відмовили ссилаючись на те що він з іншої області. Скажіть це правомірно? Людина — яка є клієнтом ощадбанка не може зняти зі свого рахунку кошти?
98809956 5 серпня 2025, 9:49
Встановив мобільний додаток, надав всю необхідну інформацію, пройшов всі етапи. На останньому екрані: «Запит відхилено». І все, немає жодних пояснень, чому саме запит було відхилено та що з цим робити.
lenja 4 серпня 2025, 13:46
Я є клієнтом Ощадбанку багато років. Загалом банк непоганий, причому останнім часом змінюється на краще, але іноді бувають проблемні ситуації. Про одну таку й розповім. Я купив новий телефон і налаштовував у ньому додаток Ощадбанку. Випадково натиснув кнопку СМС-інформування і відразу скасував його. Яке ж було моє здивування, коли наприкінці місяця у мене списали 25 грн. за СМС-інформування! Телефоную на Гарячу лінію, пояснюю ситуацію. Так, кажуть, о 10:44 така послуга була підключена, о 10:45 — відключена, автоматично були списані гроші. Намагаюся пояснити оператору, що послуга менше хвилини була підключена, ніхто нею не користувався, автоматично списалося, але ж ви — жива людина! І розібравшись у ситуації — можете її виправити. Так і не зміг переконати оператора. Зрозуміло, 25 грн. сьогодні не такі великі гроші, але тут питання принципу. Якщо так відбувається, чому не можна ввести функцію «підтвердити вибір»? На всі дії у банкінгу. Просто та дешево! Але тоді не буде грошей з повітря!
Лариса Сухорукова 1 серпня 2025, 11:42
Ощадбанк — монополіст по випуску Карт Киянина. Я пенсіонерка маю таку карту яка дає мені право безкоштовно користуватися транспортом. Іноді Київська адміністраціє робить виплати, це може бути 100 — 400 грн на рік, але я про це не знаю, бо ощад же не висилає СМС, за це треба платити. Так от якщо пенсіонер не знає про ці кошти і не користується ними, то ощад починає знімати по 100 грн в місяць за обслуговування пенсійної картки!!! При чому закрити банківську картку, щоб працювала тільки карта киянине неможливо. Фактично Ощадбанк бере 100 грн на місяць за обслуговування Картки Киянина і це при пенсії 3000 грн!!! Ощадбанк користується своїм монопольним положенням і грабує пенсіонерів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mprusi 28 липня 2025, 9:23
Відділення за адресою: Чернігів, вул. Шевченка, 37
Банкомати Ощадбанку не видають готівку. При спробі зняти готівку на екрані банкомату прописано що можна знімати 25 000 кожні 3 години, по факту ж при спробі зняття суми 25000 або 20000, 15 000 … видає помилку: з технічних причин ваш запит тимчасово не може бути виконаний. Пробувала в трьох банкоматах міста Чернігів та в одному банкоматі смт. Куликівка. Перша спроба зняття 22.07, остання 27.07. Спитала співробітника відділення (Чернігів, Шевченка, 37) чому банкомат не працює — вона відповіла що не знає, спробуйте знімати в інших банкоматах. На гарячій лінії відповіли що це питання не до них це треба шукати інкасаторів. Отака допомога…
Ver ona 27 липня 2025, 2:57
Дорогий банк я дуже не задоволений вашою роботою, чому ви змушуєте йти до вас для підтвердження своїх доходів? Роззуйте свої очі і подивіться скільки і звідки приходить мені коштів. Я військовий. Не буду розповідати як мені не зручно до вас добиратись і як з вами зв’язатись. Мене не влаштовує ліміт на перекази. Зробіть зручним подачі довідок ок-5 та інші онлайн, як в деяких інших банках. Робіть щось, а то тільки і можете заробляти не чого не оновлюючи в своїх системах
feday2 26 липня 2025, 13:44
купа проблем — основна це те що онлайн оплата проходить через раз, як пощастить.
Дуже часто просто не приходить смс, в підтримку звертався, ніяк не допомогли, спочатку писав у чат бот вайбер, а ті відправляли мене телефонувати 0800210800, ніде мені не допомогли. Звісно за цей час оплата вже була неактуальна, а нове смс так само не приходило, просто довелося платити іншою карткою, НОРМАЛЬНОГО банку.
Бонусом до цього часті проблеми — з останнього це переоформлення картки, срок якої скоро закінчується _ це зайняло місяць!!!, Спочатку заповняв купу непотрібних паперів у відділені, потім через два тиждні знову похід до відділення — но з першого разу зробили картку з таким же сроком що спливає, знову заяви і папери, очікування 2 тиждні, похід у відділення.
Будь яка процедура у 30% закінчується невдало
Всього можна 3 понані сторони обрати, но їх 5, тому додам тут дві, що не влізли в список:
— нав'язування послуг
— проблеми з інтернет банкінгом
mprusi 25 липня 2025, 11:54
Відділення за адресою: Чернігів, вул. Шевченка, 37
23.06 я звернулася до відділення Ощадбанку для оформлення додаткової карти за довіреністю. На відділенні працює тільки один єдиний спеціаліст, яка не знала як оформити додаткову карту, записала питання і вказала, що перетелефонує. Пройшло два дні — відповіді немає. Залишила скаргу на гарячі лінії, але розгляд сказали займатиме до 30 днів, відповідно цей час в мене немає можливості знімати гроші з карти через те що співробітники відділення не можуть оформити продукт.
Банкомати ж також кошти не видають пише помилку технічна причина але співробітники відділення не знають що з цим робити. Тобто єдина можливість зняти кошти з карти це тільки банкомати інших банків які за це знімають комісію.
tigoraAgnadello 23 липня 2025, 14:42
Жоден додаток, і старий, і новий, не працюють нормально. Коди підтвердження в SMS або не приходять зовсім, або приходять с затримкою у декілька хвилин, коли час введення вже вийшов. Інтернет-звінок дає поради минулого сторічча-« почистіть кеш», тобто -«їдіть *** . Якщо в ощад не знають що всі сучасні смартфони у «чищені кеш» не мають потреби бо память в них досить велика і кеш звільнюється на програмному рівні без втручання користувача, треба всім банком їти на курси копьютерної грамотності.
OlenaValerivna 23 липня 2025, 14:20
Відділення за адресою: Ужгород, вул. Минайська, 34 В-Г
3 липня 2025 р. я написала власноруч заяву на відновлення доступу у мобільний застосунок, який з непонятних причин мені було заблоковано. Оператор Юлія Олегівна сказала що передзвонить мені коли питання вирішиться, але до цього дня ніхто так і не подзвонив. Дозвонитися у відділення просто неможливо, ніхто не відповідає по вказаних номерах

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42.1 42.55
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42.1 42.55
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝