×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Работа отделения банка
Написати коментар
Привласнили гроші пенсіонера
Коментарі (2)
Погане відношення
Написати коментар
Не відповідають на дзвінки
Хоча інформація стосовно чи отримано виконавче впровадження про зняття арешту з рахунку дуже необхідна.
Знаходжусь в іншому місті, де доречі на дзвінок у відділенні відповіли і пояснили, що цією інформацією володіє відділення де рахунок відкривався, а відкривався він саме в цьому відділенні.
Написати коментар
Картка скомпрометована
Коментарі (3)
Спірні транзакції
Банк ніяк не реагує,
Надає відповідь ми не блокуємо картки клієнта, і банка не звилює що він сприяє шахрайству, довгий час не маю сприяння від банку. Дуже прикро що система на боці творів та крадії, захищають саме мородьорів.
Коментарі (3)
Подяка працівникам Ощадбанку
Написати коментар
Чудово! І це приємно
Коментарі (1)
Неможливо зняти кошти
Коментарі (5)
Крадуть гроші за не існуюче смс інформування
Коментарі (2)
Як працює відділення ощадбанку в м. Теплодар
За підсумком пенсіонер пішов за банку без жодної копійки, а мені потрібно купувати ліки, платити за лікування, я вже не кажу про комуналку та хліб з картоплею.
Написати коментар
Найгірший банк для обслуговування
Розповіли оператору про нашу проблему, запитали в оператора, яким чином пройти верифікацію щоб відновити можливості користуватись мобільним банкінгом, пояснили, що ми та де. Відповідь нас обурила: «Нічим не можу допомогти. Приїздіть у відділення». Серйозно?! Ще раз: йому 84 роки!!! Їхати в Україну 2000 км або 2 повні доби — шоби ШО?
На сайті Ощаду так красиво все розписано як відновити доступ до мобільного банкінгу на окупованих територіях, але, виявляється, для всіх інших цей спосіб не працює. Особливо неприємно було чути в голосі молодої операторки зверхні нотки та оце «Нічим не можу допомогти».
Коротше, через дії, вірніше, бездіяльність операторів банку, мій свекор полишений можливості отримати необхідні йому в Німеччині виписки по банківському рахунку.
Тому перше, що він зробить, коли таки приїде до України — закриє свій рахунок у цьому найнепривабливішому банку. Втрата для банку, можливо, невелика, але тепер я кожному клієнтові, що приходить до обслуговування у нашу компанію, буду відраджувати відкривати будь-які рахунки в Ощадбанку.
І, так, Приватбанк такий саме державний, але набагато клієнтоорієнтовніший за Ощад.
Коментарі (9)
Чудовий банк
Коментарі (2)
отримання нової картки банку
Обслуговання було бездоганним. Молодий стажер пояснив всі деталі процедури людині похилого віку (мені) стримано, чемно, коректно і, головне, зрозуміло.
На мій погляд банк має бути зацікавленим в тому щоб ця здібна людина отримала постійну посаду
Коментарі (1)
Один из худших
Коментарі (2)
Мошенник. Карта 4790729922733977
Написати коментар
Бідний банк
Це ж просто знущання над клієнтами вашого банку.
Стоять 5 людей аби оформити картку Ощад. Через збій та якість інтернету люди стоять годинами.
Я так і не змогла оформити картку для виплати заробітної платні.
Я стою півтора години аби зробити нещасну картку.
Як поважати ваш банк та сподіватись на вашу надійність, якщо ви неможете виділити кошти на звичайний якісний інтернет.
Коментарі (4)
Обсуговування касирів в Ощадбанку на Грушевського.
Потім виявилося що потрібно було замовляти дану суму. Жіночка поважного віку сказала мені про це, наче я до неї додому прийшла, а не на роботу де вона отримує заробітну плату за виконання своїх обов’язків!
Але все ж таки серед всього цього хочу відмітити роботу касира Галини. На даному відділенні я буваю періодично, оскільки проживаю саме в даному районі. І даний касир дійсно добре виконує свою роботу. Якщо б не вона, то я б можливо вже і не приходила на дане відділення. Ніколи не бачила від неї незадоволеного погляду чи непрофесійної поведінки. Завдяки їй, я розумію, що це вже не Сберкаса.
Коментарі (9)
Обслуговування жах
Коментарі (3)
Допоможіть,будь ласка,вирішити моє питання!
Коментарі (1)