Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AlexaHDR 23 жовтня 2024, 10:37
Понравилась оперативность сотрудников, быстро помогли решить проблему, в кратчайшие сроки. Спасибо всем))
NadiyaKu 22 жовтня 2024, 16:54
Відділення за адресою: Львів, вул. Угорська, 12
8 липня 2024 року я скористалася банкоматом у приміщенні вашого банку, щоб зняти готівку в сумі 2000 грн. На жаль, банкомат не видав готівку, але сума була знята з мого рахунку. Я негайно повідомила працівників банку про цю проблему, написала заяву на повернення коштів, проте, незважаючи на численні звернення, гроші до сьогодні не були повернуті. Як пенсіонер, я залежу від цих грошей для свого лікування та харчування. Вже минуло 4 місяці, і справа досі не вирішена. Це моє останнє звернення до вашого банку для вирішення цієї ситуації. Наступним моїм кроком буде ескалація питання до Національного банку України та інших відповідних контролюючих органів. Даю вам 1 календарний тиждень від сьогодні, 22 жовтня 2024 року, для відповіді та вирішення цього питання. Це абсолютно неприпустимо, що гроші пенсіонерів привласнюються банком і не повертаються протягом такого тривалого періоду. Сподіваюся на ваше швидке втручання та вирішення цього питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Milanka21 21 жовтня 2024, 20:39
Хочу пожаловаться на сотрудника Ощадбанка (точно не запомніла ім'я)самая маладая с колектива. Моя мама не перший раз обслуговується в цьому банку, всегда било всьо хорошо.в етот раз молодая девушка (вроде 3 стол)била замечена в випівшам состояніє (не перший раз вже), не могла грамотно обьяснить, когда нет на мести начальника (очень хороший мужчина)веде себе похабно і нєкарєктно! грубіт і сідіт в телефоні.Куда смотріт начальство? как сотрудник может обслуживать людей в випівшом состояніє ??? Чи ви думаєтє к пожилим людям можна относіться как угодно ???
Андрій Терещенко 21 жовтня 2024, 15:54
Відділення за адресою: Київ, вул. Тулузи, 3-А
На вказані тел. номера і на телефон відділення який надали в контактному центрі не відповідають зовсім. Телефонував на протязі години результат нульовий.
Хоча інформація стосовно чи отримано виконавче впровадження про зняття арешту з рахунку дуже необхідна.
Знаходжусь в іншому місті, де доречі на дзвінок у відділенні відповіли і пояснили, що цією інформацією володіє відділення де рахунок відкривався, а відкривався він саме в цьому відділенні.
IraNina 20 жовтня 2024, 16:22
Добрий день, подскажите, будь ласка, що мені робити?! Мені 93 роки, я територіально знаходжусь на тимчасово окупованій території, пенсія, яка приходить мені на картку Ощадбанку, це единственная гроші, за які я живу, більше доходів в мене немає. І вот Ощадбанк закрив мені доступ до кабінету і я нічого не можу зробити, вже 2 місяці я живу практично без грошей. Звернулась на горячу лінію, а вони мені кажуть, що картка скомпрометувана і мені потрібно тільки особисто звернутися до відділення банку. Но я туди не доїду, окрім бойових дій мені їхати 4 суток, я просто не переживу дорогу, в мене болять ноги, я практично не хожу. Я пройшла відео верифікації в пенсійному фонді, готова пройти і в Ощадбанку, но приїхати не можу. Допоможіть мені будь-ласка, підскажить що робити? Як мені раз блокувати особистий кабінет, щоб я могла користуватися своїми грошима, там моя пенсія., я все життя працювала, а у 93 роки залишилася без грошей, тому що Ощадбаку щось не сподобалось і вони хочуть, щоб я приїхала.
Анна Шиманска 17 жовтня 2024, 4:47
В мене списав кошти шахрай на карту його картку в Ощадбанку,
Банк ніяк не реагує,
Надає відповідь ми не блокуємо картки клієнта, і банка не звилює що він сприяє шахрайству, довгий час не маю сприяння від банку. Дуже прикро що система на боці творів та крадії, захищають саме мородьорів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Linaov77 16 жовтня 2024, 21:26
Кожен раз, коли звертаюся, будь-яке питання вирішується оперативно, професійно і з любов’ю! Доводиться звертатися і в інші банки — відчувається різниця саме в відношенні персоналу до нас, клієнтам. Радує також, що Ощадбанк завжди на висоті! Хочу висловити вдячність за таку класну роботу спеціалісту Ларисі Марюхненко та її колегам. Успіху і процвітання відділенню. Буду рекомендувати вас друзям!
Delehach 16 жовтня 2024, 17:04
Відділення за адресою: Харків, вул. Дерев'янко, 38
Дуже сподобалось обслуговування в цьому відділенні. Все швидко, зручно і точно. Дуже оперативний та зручний зв’язок зі співробітниками задля замовлень та вирішення інших питань. Ніколи ніяких проблем с обслуговуванням в касі. Так тримати!
YuliaNahorniak 14 жовтня 2024, 15:18
Відділення за адресою: Одеса, вул. Канатна, 77
Я клієнт Ощадбанку. На протязі довгого часу в мене завжди виникають проблеми з банком щодо зняття коштів. Згідно постанови НБУ 18, я маю право отримати на день 100 000 грн, але навіть і цього я зробити просто не взмозі. Банк поставив ліміт на 3 години зняття 25 000 грн. 13.10.2024 я намагалася зняти через банкомат кошти, на що була відмова «технічна». Звʼязавшись з чат-ботом, карту перевірили, робоча, банкомат просто не видав. А чому не видав, знову не зрозуміло. Сьогодні, 14.10.2024 року, я ЗНОВУ йду до банкомату (але вже іншого, бо переймаюся, що вчорашній кошти мені знову не видасть) і він видає мені лише 10 000 грн. Йду до відділення банку, прошу касира видати кошти, на що чую відповідь «в нас немає коштів, є лише 10 000 грн. Три купюри дамо по 1000 грн, а решту по 20 грн). Це просто знущання над людьми. В мене загинув чоловік, виплати надходять, на жаль, на ваш банк. А я просто їх фізично зняти не можу. Замовлення коштів у відділені теж не приймається (хоча в інших банках це є).Яким законом регулюється банк, що зробили такі ліміти, і чому не приймаються замовлення на видачу. Як мені, працюючій людині зняти 120 000 грн?! В касі коштів немає, бігати по всьому місту, шукати банкомати?! Просто жах! Мені дуже прикро, що кошти по загибелі надходять до цього банку, а не до іншого (де спокійно я знімаю 100 000 грн через касу/через банкомат). Просто ця проблема вже зʼїла всі мої нерви. Це не піклування про клієнта, це просто нехтування інтересів клієнта
MariaSh 9 жовтня 2024, 18:45
Найгірший банк з найгіршим обслуговуванням. Крадуть гроші за якесь нібито смс інформування. Я цього не підключала! Рік не користувалася картою, не було жодних операцій. В налаштуваннях у мене підключено інформування на платежі більше 1000 грн і все. І ось сьогодні заходжу і бачу що банк весь цей рік знімав собі по 10 грн щомісяця… За що??? Я нічого не отримувала, картою не користувалася, чому ви крадете кошти? Такого нема в жодну іншому банку! Сором вам🤬🤬🤬
У мене по картці відбулися шахрайські дії. Тож я заблокував картку, а потім прийшов у відділення щоб по перше отримати свою пенсію, а по друге відкрити картку. На моє прохання видати мені кошти працівниця банку різко відповіла, що більше 5 тисяч вона мені не видасть. Коли я звернувся, щоб мені пояснили підставу для такого рішення то вона не змогла мені це ніяки аргументувати. Тоді я звернувся на гарячу лінію і мені там відповіли, що можна отримати не 5 10 тисяч за один день. Наступного дня можна ще зняти 10 тисяч. За підсумком спілкування з працівником банку я від працівниці почув, що вона мені в цьому відділенні не дасть ні копійки, щоб я їхав куди завгодно тільки не в Теплодар. Так в мене птання — це її особистий банк чи це державна фінансова установа? Наприкінці розмови в неї відкрилося істинне лице і вона сміливо перейша на мову окупанта, на мову тих нелюдів які вбивають мирних мешканців, рушать інфраструктуру та катують моїх побратимів. Ганьба таким працівникам банку. Хочу розповісти щоб більше людей про це знало і буду переводити свою пенсію в інший банк. Тому що ця працівниця не розуміє що в неї є робота кли я туди кладу свої кошти. Соромно за таких працівників які мало того що не фіхові вони ще й не вміють себе поводити гідно.
За підсумком пенсіонер пішов за банку без жодної копійки, а мені потрібно купувати ліки, платити за лікування, я вже не кажу про комуналку та хліб з картоплею.
kodu 2 жовтня 2024, 19:25
Моєму свекру 84 роки. У банку відкрито пенсійний рахунок. Нажаль, через війну він вимушений був виїхати з Харківської області до Німеччини. Спробував установити мобільний додаток, щоб отримувати виписки та довідки, але дудки: смс не приходять. Ну ок, є ж вайбер — подзвонили, запитали, чому не можемо встановити додаток. Виявилось, що фінансовий номер було втрачено. Перепрошую, але навіть робото-Софія звернулась до свекра за ім'ям та по батькові, оператор провела додаткову ідентифікацію через паспорт-код-щеТамЩось, тобто, номер, з якого телефонували таки фінансовий, особу підтвердили.
Розповіли оператору про нашу проблему, запитали в оператора, яким чином пройти верифікацію щоб відновити можливості користуватись мобільним банкінгом, пояснили, що ми та де. Відповідь нас обурила: «Нічим не можу допомогти. Приїздіть у відділення». Серйозно?! Ще раз: йому 84 роки!!! Їхати в Україну 2000 км або 2 повні доби — шоби ШО?
На сайті Ощаду так красиво все розписано як відновити доступ до мобільного банкінгу на окупованих територіях, але, виявляється, для всіх інших цей спосіб не працює. Особливо неприємно було чути в голосі молодої операторки зверхні нотки та оце «Нічим не можу допомогти».
Коротше, через дії, вірніше, бездіяльність операторів банку, мій свекор полишений можливості отримати необхідні йому в Німеччині виписки по банківському рахунку.
Тому перше, що він зробить, коли таки приїде до України — закриє свій рахунок у цьому найнепривабливішому банку. Втрата для банку, можливо, невелика, але тепер я кожному клієнтові, що приходить до обслуговування у нашу компанію, буду відраджувати відкривати будь-які рахунки в Ощадбанку.
І, так, Приватбанк такий саме державний, але набагато клієнтоорієнтовніший за Ощад.
Дуже чудовий додаток все гарно працює! Питаннь до цього банку немає
SergueyOdoulov 1 жовтня 2024, 16:44
Відділення за адресою: Київ, вул. Гоголівська, 1-3
в понеділок звернувся у відділення по вул Гоголевській 1/3 щоб отримати поновлену картку Ощадбанку і звернувся до стажера в першому боксі операційного залу. Розмова була сенсовною і раціональною. Нова картка вже чекала на мене і після декількох хвилин мене супроводили в інший зал де я отримав нову картку.

Обслуговання було бездоганним. Молодий стажер пояснив всі деталі процедури людині похилого віку (мені) стримано, чемно, коректно і, головне, зрозуміло.

На мій погляд банк має бути зацікавленим в тому щоб ця здібна людина отримала постійну посаду
Ruslan18413 1 жовтня 2024, 12:11
Банк в Украине, один из самых плохих, не рекомендую пользоваться если вы за границей, либо не можете посетить отделение ибо банк живет в средневековье и без похода в банк не возобновит доступ и деньги вы не получите, даже номер онлайн вы не поменяете, вообще моя оценка ужасная просто и при первой де возможности закрою счёт
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kateryna88 30 вересня 2024, 13:29
Через взлом мого вайбера, зробили розсилку в групи. У людей просили направити кошти на цю карту 4790729922733977. Це карта мошенника
AsiaK 30 вересня 2024, 9:47
Шановне керівництво відділень банків, що у селі. Надайте будь ласка якісний інтернет банку Ощад, що знаходиться в Уланові Вінницька область.
Це ж просто знущання над клієнтами вашого банку.
Стоять 5 людей аби оформити картку Ощад. Через збій та якість інтернету люди стоять годинами.
Я так і не змогла оформити картку для виплати заробітної платні.
Я стою півтора години аби зробити нещасну картку.
Як поважати ваш банк та сподіватись на вашу надійність, якщо ви неможете виділити кошти на звичайний якісний інтернет.
Angel26091987 26 вересня 2024, 16:21
Я відкрила собі віртуальну валютну карту в ощадному банку. Прийшов час там накопичилася певна сума валюти, але не велика-500 Дол. Я прийшла на відділення хотіла їх зняти. Майже на всіх касах були технічні перерви. Я чекала коли підійде моя черга. Потім виявилося що мені потрібно було лише на певну касу, яка займається саме валютою. Почекала поки відкриється та каса. Потім зрозуміла, що потрібно додатково ще отримати фізичну карту валютну, або звернутися до менеджера.
Потім виявилося що потрібно було замовляти дану суму. Жіночка поважного віку сказала мені про це, наче я до неї додому прийшла, а не на роботу де вона отримує заробітну плату за виконання своїх обов’язків!
Але все ж таки серед всього цього хочу відмітити роботу касира Галини. На даному відділенні я буваю періодично, оскільки проживаю саме в даному районі. І даний касир дійсно добре виконує свою роботу. Якщо б не вона, то я б можливо вже і не приходила на дане відділення. Ніколи не бачила від неї незадоволеного погляду чи непрофесійної поведінки. Завдяки їй, я розумію, що це вже не Сберкаса.
Elen2509 25 вересня 2024, 19:54
Сьогодні зранку стикнулася з проблемою неможливості сплатити карткою Ощадбанка за товари в магазині АТБ: три рази транзакція була відхилена банком з обох карток, сервіс Ощад 24 не працював. Зв’язатися з операторами Ощадбанка той ще квест. Щоб додзвонитися до операторів Ощадбанка мені знадобилося більше двох годин. Перший оператор, з яким мені вдалося зв’язатися повідомив що с картками все добре, але на питання залишку на рахунку перенаправив на іншого оператора, де не брали трубку. Врешті решт мені довелося знови витратити купу часу щоб зв’язатися з оператором, який мені поясним що трапився массовий збій в системі. Я намагалася дізнатися залишки коштів на рахунках, бо якщо зникнуть кредитні кошти, умови користування кредитними коштами «драконівські», мені запропонували платну послугу. Мене це дуже обурило, чому я повинна платити кошти за послугу, яка в таких умовах повинна надаватися безкоштовно за-для уникнення шахрайських дій з картками. Також знайшла чат-бот Ощадбанка в месенджарах, який нажаль теж не працював. Не маючи змогу доздвонитися до операторів вдруге заказала послугу наберіть мене і о диво оператори передзвонили самі, але на це їм знадобилося аж 5 годин. В мене такий сервіс викликав обурення та багато запитань, а саме чому щоб дізнатися стан рахунків я повинна витрачати купу часу і гроші, якщо б ця ситуація мала наслідки в якості зникнення коштів з рахунків хто за це несе відповідальність?
Свiтлана Бояршинова 25 вересня 2024, 13:32
При переказі на картку іншого банку, Ощад заблокував мій моб.додаток та усі інтернет операції.Зараз я за кордоном, прийти у відділення немає можливості.Дистанційно розблокувати додаток та онлайн операціі відмовляються (на відеоконференціі з Ощадом запросили приїхати у відділення). Я не можу приїхати у відділення, бо всі кошти підуть на дорогу.Розблокуйте мій додаток або поверніть мої кошти на рахунок мого іншого банку.Дякую.Чекаю на відповідь.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝