×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |
Маразматическая Актуализация данных
По факту организовано ужасно. народу тьма, кругом очереди. Один раз даже дошел до работницы, но она мне объяснила, что помочь не может — у них неполадки с программным обеспечением. Попробовал записаться через сайт на конкретное время. Пришел в 9:00. персонал ничего не знает о такой опции, как обслуживание без очереди по этой записи, предлагает отстоять очередь. Руководителю отделения тупо наплевать. Более маразматического банка не встречал. И всю эту дурь надо было придумать в военное время, когда отделения переполнены переселенцами, и сами отделения могут закрыться в любой момент из-за воздушной тревоги. Совковый идиотизм — в чистом виде.
Коментарі (15)
Проблема с возвратом денег
Написати коментар
Неприпустима поведінка працівників
Мета мого візиту — отримання картки відповідно до смс-повідомлення, проте я її не отримала: виявилася помилка під час попереднього оформлення у написанні прізвища. За словами завідувачки сектору РБ пані Ольги МУСІЄНКО «відбувся збій у програмі».
Проте це з’ясувалося біля каси, за віконцем якої працювала пані Світлана ЗАГАЙНОВА, поведінка котрої мене дуже вразила. Десь хвилин 15 вони між собою у моєї присутності з’ясовували, що робити з карткою.
У відділенні банку біля кас знаходилася величезна черга громадян різного віку, які спостерігали за «спілкуванням». На їх очах у відповідь на моє запитання «що не так із цією карткою?», пані Світлана ЗАГАЙНОВА почала голосно кричати мені у віконце про те, що вона «не віддасть картку». Я ввічливо попрохала її перестати кричати на мене та пояснити, що мені робити та чи зможу я зняти кошти з рахунку без картки. Проте касирка у агресивному тоні відмовила мені у поясненнях, продовжила кричати, червоніючи при цьому, у результаті чого я зніяковіла та дуже засмутилася.
Займаючи посаду керівника великого закладу загальної середньої освіти, я не звикла до такого відношення, яке собі дозволяє пані Світлана ЗАГАЙНОВА під час виконання своїх посадових обов’язків та обслуговування людей у касі.
Це принизило мою гідність перед іншими, сформувало у мене негативне відношення до Ощадбанку як державної фінансової установи. Все своє роздратування пані касирка виплеснула на мене російською мовою. Погодьтеся, в умовах війни, коли рф безжально нищить культурні надбання, національну ідентичність, історичні традиції нашого народу, ми не маємо права не стояти на захисті державної мови та ігнорувати Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної».
Повернувшись до столику завідувача сектору РБ пані Ольги МУСІЄНКО ми не змогли вирішити конструктивно проблему, яка виникла. На моє прохання звернутися за допомогою до керуючого ТВБВ № 10012/0597, дізналася, що пан Ігор КОРШУНОВ є відсутнім, а значить, не зможе оперативно допомогти у вирішенні ситуації, яка склалася.
У підсумку маємо: надмірно витрачений дорогоцінний час, зіпсований настрій, невирішена проблема та необхідність ще раз повернутися у відділення.
Після такого «обслуговування» виникло бажання закрити свій рахунок та надалі обходити стороною Ощадбанк.
Коментарі (1)
Об увеличении работающих банкоматов.
Коментарі (2)
Про Охоронця відділення банку
Коментарі (3)
Як втратити гроші в Ощадбанку
Коментарі (1)
Забрали гроші
Коментарі (1)
Ощадбанк масово заблокував вхід до застосунку жителям ТОТ
Коментарі (10)
Обслуговування клієнтів- ЖАХ, СОРОМ, НЕКОМПЕТЕНТНІСТЬ
Це розваги таки у співробітників банку: грати у пінг-понг з людьми похилого віку, які найменш захищені верстви населення, ще і у воєнний час???
Апогей: співробітниця відділення по вул.Небесна Сотня 13, на жаль мама не запам’ятала її прізвища, вимагала від неї КУПИТИ папір розміром А4 у кількості 15 листів, і тільки після цього вона її обслужить, бо у відділенні немає паперу!
Я вимагаю пояснень щодо даної ситуації, буду писати скарги далі і прошу контакти керуючого цього відділення!
Це неподобство, це жах! Таким співробітникам сфери обслуговування протипоказано працювати з людьми, тим більше з людьми похилого віку та хворими!
Відвідування цього відділення було 20.12.2022 в робочий час.
Прошу вияснити ХТО працював 20.12.2022р в даному відділенні і написати мені особисто.
Дякую за фідбек.
Коментарі (1)
Шахрайство через чат-бот ощадбанку
Dlia kartky 5−009* token ****1862 deaktyvovano!
oschadbank.ua/chat. Ще раз наголошую я нікуди не заходила та операцію не підтверджувала. Чомусь сам повідомлення від ощадбанку прийшло запізно, переказ був об 11:35, а смс о 17:35. Подзвонивши на гарячу лінію я отримала очікуваний результат — скасувати платіж ми не маємо змоги, можемо заблокувати картку. Картку я і сама можу заблокувати тільки проблему це вже не вирішить. Консультант підтримки порадила звернутися у кіберполіцію. Я зараз знаходжусь за кордоном, не маю змоги їздити до відділення писати заяви і тд. На картку отримала соціальну допомогу, яка була вкрай необхідна зараз. Вчора було зарахування цих коштів, а вже сьогодні їх перевели, дуже дивно! Впевнена, що служба безпеки банку ніяким чином вирішували це питання не буде.
Коментарі (3)
Актуалізація
Коментарі (1)
Актуалізація даних
У відділені банку з трьох кас, цим питанням займається тільки одна каса, що в результаті і спричинило величезну чергу грамадян, які звернулися з різних причин в Ощадбанк.
Попереду в черзі людина відкривала рахунок і всім хто був в цій черзі довелося чекати півтори години.Після півтори годинного чекання, актуалізацію пройшли тільки дві людини в черзі, яких обслуговували десь по 15 хв, а далі просто зависла програма в комп’ютері працівника банку, хоча була електроенергія і був інтернет, нащо працівниця банку повідомила, що не зможе надалі виконувати свою роботу бо не працює система банку.
Питання і скарга до Ощадбанку чому обслуговує цю актуалізацію тільки один працівник банку? а всі інші працівники Ощадбанку просто сидять в своїх кріслах ведуть між собою балачки і в перерві між балачками вибігають на перекури включаючи і завідувачку Ощадбанку.
Після такого «обслуговування«виникло бажання закрити свій рахунок і обходити стороною цей совдеповський Ощадбанк.
Коментарі (2)
Відділення зачинене в робочий час
А також в цьому відділенні два рази користувалась терміналом і два рази він зависав, не віддаючи картку, вирішували це питання за допомогою працівників відділення.
Написати коментар
Актуалізація даних.
вул. Привокзальна, буд.2-б, Знам’янка, Кіровоградської обл.
Працівник банку відмовився обслуговувати мене після того, як я не згодився оформляти кредитну картку Ощадбанка, просто віддала паспорт, назватися також не хотіла, після другої спроби таки назвала своє прізвище Майорова, бейджика на ній не було.
При зверненні в інше відділення Ощадбанку все пройшло без проблем.
Написати коментар
Не возвращают деньги.
04.12.2022 банкомат привата не выдал деньги в сумме 9000. Карточку так же решил оставить себе. 05.12.2022 было написано заявление на возврат средств, в отделении Ощадбанка по адресу г. Харьков, пр-т Героев Сталинграда 175. При подаче заявления менеджер сказала, что ответ будет в течении 30 дней.
Так же в тот же день придя домой, я увидел в ощад24 зачисление +9000 по тому же адресу (я так понимаю это возврат) но денег на карте нет по сей день. В истории есть +9000 а на счету их нет.
При попытках узнать, как дела обстоят с моим заявлением, все операторы колл центра смело обращайтесь направляют в отделение, где писал заявление, мол там все видят и вам скажут.
Так же здесь на сайте минфина, представитель ПриватБанка ответил, что 07.12.2022 мое заявление было расмотренно, соответственно прошло 2 дня с момента написания, и дан по нему ответ, а так же отправили ощаду мои деньги.
В ощаде до сих пор утверждают что ответа у них нет и т. д.
Сегодня 19.12.2022 был в отделении, менеджер на вопрос о моем заявлении, сказала, что ждать необходимо 180 дней. То есть свои деньги я должен ждать 180 дней??? Сначала один менеджер, а так же здесь представитель ощада говорили что 30 дней, теперь 180?
Так же на вопрос что за +9000 пришло, она сказала что это и был возврат. Так товарищи, где он тогда??? На карте/счету этих денег нет. В Заблокированных суммах их тоже не числится. На это она мне ответила что я их потратил… Ощад, вы вообще там о??? Я их потратил и пришел вам мозги делать??? Говорю проверьте выписку истории. там есть за месяц приход +27000 и уход -18000 где висят эти 9000? Она говорит, т.к. карта выпущена в другой области, посмотреть не могу… Ну вы издеваетесь??? Зделав карту в одной области, я не могу узнать инфу по ней в этом же банке, только в другой области? Мы что в 18 веке? Вообщем один негатив. Как от обслуживания в отделение, так и обслуживания на горячей линии и т. д. никто не за что не отвечает, никто ничего не знает, одни посылают в отделение, в отделении посылают на горячую линию. Только вот деньги кто мне вернёт и КОГДА? 9000 это не 300грн.
Коментарі (5)
Предложение
Коментарі (4)
СМС про проходження актуалізації пенсіонеру.
Коментарі (6)
Не вірно вказана інформація в ПВБКІ
Коментарі (3)
оновлення даних
Коментарі (2)
явиться в отделение банка
Коментарі (11)