Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Только Ощадбанк придумал бред про «стандартную и необходимую» процедуру актуализации. Не знаю ни одного другого банка, который своих работников грузил такой дурью. Причем никакой цифровизацией тут не пахнет, только лично в очередь.
По факту организовано ужасно. народу тьма, кругом очереди. Один раз даже дошел до работницы, но она мне объяснила, что помочь не может — у них неполадки с программным обеспечением. Попробовал записаться через сайт на конкретное время. Пришел в 9:00. персонал ничего не знает о такой опции, как обслуживание без очереди по этой записи, предлагает отстоять очередь. Руководителю отделения тупо наплевать. Более маразматического банка не встречал. И всю эту дурь надо было придумать в военное время, когда отделения переполнены переселенцами, и сами отделения могут закрыться в любой момент из-за воздушной тревоги. Совковый идиотизм — в чистом виде.
Ощадбанк
Відповідь банку
26 грудня 2022, 16:17
Добрий день. Період оновлення інформації для кожного клієнта встановлюють індивідуально за сукупністю факторів, визначених постановою НБУ Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу від 20.05.2020 №65, але не рідше ніж раз на п’ять років. Ви дійсно можете призначити зустріч, та прийти у відповідний час для обслуговування. Ми перевіримо ситуацію по відділенню в яке Ви зверталися, чому не прийняли по електронному запису. Перепрошуємо за незручності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Володимир Сінельников 26 грудня 2022, 13:51
Снова хочу оставить свой отзыв о Ощадбанк.Я здесь уже писал суть своей проблемы.Суть проблемы снятие наличных в банкоматах других банков с карточки Ощадбанка.При снятие наличных в банкомате другого банка в банкомате произошел сбой, банкомат начал выдавать деньги и перезапустился сам, деньги я не увидел.Звонки на горячую линию никакого результата не дали, написал заявление претензию в отделении банка.Сказали ждите 31 день после деньги вернуться автоматически.Прошел 31 день, я позвонил на горячую линию что бы узнать результат, на что мне ответили что такой информации у них нет, и нужно обращаться в отделение.Никто из сотрудников банка со мной не связывался за это время.В течении 30 дней операция была видна в Ощад24, и там был статус заявки-ожидает обработки.Вы серьезно? 30 дней Ощадбанк обрабатывал запрос!!! В результате сказать на какой стадии решение вопроса, они не могут.Также мне сказали что обработка и решение моей проблемы может занять 180 дней!!! Я по вине банка остался без денег, и я должен ждать 180 дней пока они соизволят что-то сделать.Самый плохой банк с которым мне приходилось сотрудничать.При этом в отделение банка не дозвониться, телефон не обслуживается, телефон отделения указан на сайте Ощадбанка.
Ощадбанк
Відповідь банку
26 грудня 2022, 13:59
Добрий день. Надали Вам відповідь на аналогічне запитання в приватних повідомленнях.
emshabaeva 24 грудня 2022, 14:05
Відділення за адресою: Одеса, вул. М'ясоєдівська, 39
Вважаю за потрібне розповісти про ситуацію, яка склалася 22 грудня 2022 року під час відвідування мною відділення ТВБВ № 10012/0597 за адресою: Одеська область, Одеса, вул. Мʼясоєдівська, 39.
Мета мого візиту — отримання картки відповідно до смс-повідомлення, проте я її не отримала: виявилася помилка під час попереднього оформлення у написанні прізвища. За словами завідувачки сектору РБ пані Ольги МУСІЄНКО «відбувся збій у програмі».
Проте це з’ясувалося біля каси, за віконцем якої працювала пані Світлана ЗАГАЙНОВА, поведінка котрої мене дуже вразила. Десь хвилин 15 вони між собою у моєї присутності з’ясовували, що робити з карткою.
У відділенні банку біля кас знаходилася величезна черга громадян різного віку, які спостерігали за «спілкуванням». На їх очах у відповідь на моє запитання «що не так із цією карткою?», пані Світлана ЗАГАЙНОВА почала голосно кричати мені у віконце про те, що вона «не віддасть картку». Я ввічливо попрохала її перестати кричати на мене та пояснити, що мені робити та чи зможу я зняти кошти з рахунку без картки. Проте касирка у агресивному тоні відмовила мені у поясненнях, продовжила кричати, червоніючи при цьому, у результаті чого я зніяковіла та дуже засмутилася.
Займаючи посаду керівника великого закладу загальної середньої освіти, я не звикла до такого відношення, яке собі дозволяє пані Світлана ЗАГАЙНОВА під час виконання своїх посадових обов’язків та обслуговування людей у касі.
Це принизило мою гідність перед іншими, сформувало у мене негативне відношення до Ощадбанку як державної фінансової установи. Все своє роздратування пані касирка виплеснула на мене російською мовою. Погодьтеся, в умовах війни, коли рф безжально нищить культурні надбання, національну ідентичність, історичні традиції нашого народу, ми не маємо права не стояти на захисті державної мови та ігнорувати Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної».
Повернувшись до столику завідувача сектору РБ пані Ольги МУСІЄНКО ми не змогли вирішити конструктивно проблему, яка виникла. На моє прохання звернутися за допомогою до керуючого ТВБВ № 10012/0597, дізналася, що пан Ігор КОРШУНОВ є відсутнім, а значить, не зможе оперативно допомогти у вирішенні ситуації, яка склалася.
У підсумку маємо: надмірно витрачений дорогоцінний час, зіпсований настрій, невирішена проблема та необхідність ще раз повернутися у відділення.
Після такого «обслуговування» виникло бажання закрити свій рахунок та надалі обходити стороною Ощадбанк.
Ощадбанк
Відповідь банку
26 грудня 2022, 9:51
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Ми перевіримо ситуацію та надамо Вам зворотній зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kuznetsov123 24 грудня 2022, 13:40
В вашем ответе вих. 104.570−11−124 від 09.12.22 р. на мою жалобу через Нацбанк вы обещали до конца декабря начать заправлять банкоматы в г. Славянск Донецкой обл. по адресам ул. ул. Шовковична, 12; Університетська, 53; Комяхова, 49; Поштова, 44, однако никаких даже намеков, не говоря о признаках, что банкоматы по этим адресам будут запущены ну конечно же нет. Справедливости ради следует сказать, что на центральное отделение по ул. Поштова, 44 вернули / завезли банкомат и терминал и они сиротливо стоят брошенные в стеклянном предбаннике этого отделения. Брошенные потому, что их даже не удосужились аккуратно выставить вдоль стены, а бросили как попало. Пусть стоят как угодно, лишь бы их запустили до конца года. На этом центральном отделении места «валом», можно было и больше банкоматов установить, пусть они даже будут с ограниченным доступом, т е в рабочее время отделения и рабочие дни, главное чтобы клиент был уверен, что если выстоит многочасовую очередь, то деньги в банкомате снимет. Прошу Ощад подтвердить на этом сайте, что ваш банк держит слово и банкоматы, перечисленные в письме, по названным адресам, до конца года будут запущены. В вашем ответе прошу не писать, что по карточкам Ощада можно снять деньги в банкомате любого банка. В прифронтовом Славянске кроме вас и Привита никто банкоматы не заправляет, а на Приват аналогичная жалоба как на вас уже в Нацбанке.
Ощадбанк
Відповідь банку
26 грудня 2022, 9:45
Добрий день. Ми робимо все можливе щоб клієнти змогли зняти готівку в банкоматах та поповнюємо їх по мірі можливості. Там це це можливо, наші банкомати працюють. Також, при можливості, рекомендуємо здійснювати оплати карткою, або ж проводити операції онлайн. Перепрошуймо за незручності.
Сергій Скубій 23 грудня 2022, 21:54
Відділення за адресою: Харків, пр-т Московський, 252-Б
У відділенні банку (Харків, Проспект Героїв Харкова, 252-Б) прийшли (23.12) отримати банківську картку до каси. У касі було кілька чоловік, ми присіли до дивана чекання, прибіг охоронець почав ображати, огризатися (репетував російською мовою) виганяти з відділення банку без пояснення причин. Ми отримали картку. Охоронець продемонстрував себе як «Бидло» Хіба це йому дозволено?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 грудня 2022, 9:28
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності та неприйнятну поведінку працівників банку. Ми обов'язково проведемо роботу з працівниками відділення в яке Ви зверталися, для уникнення таких ситуацій в майбутньому. Для нас важливий кожен клієнт, і ми докладатимемо всіх зусиль щоб покращити клієнтоорієтованість нашого персоналу.
Валентина Каджая 23 грудня 2022, 20:59
В даному банку в мене є кредитка на якій кредитний ліміт, ну от хотіла я її закрити, прийшла в відділення банку, поповнюю її на 7000 грн, і мені вибиває операція скасована, звертаюся до працівника, пишу заяву на повернення, мені повідомляють що до 2х тижнів повернення буде, ну от проходить 2 тижні приходжу в відділення, і чую відповідь я нічого не знаю вже всім повернули кошти, а вам ні, пише що сьогодні буде повернення, ми взагалі тут не причому, звоніть на гарячу лінію, телефоную туди, а там таке саме «розумне», це питання до відділення. І от тепер питання де мені знайти інформацію за моєю заявкою? Чому за цей час я повинна сплачувати відсотки, якщо це некоректна робота банку, а не те що я невчасно поповнила карту? Одна відповідь ну чекайте воно прийде. Коли ??? Гіршого банку просто немає
Ощадбанк
Відповідь банку
26 грудня 2022, 9:13
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення через який канал Ви поповнювали картку, та дату поповнення.
TanyaK19 23 грудня 2022, 10:42
Не доброго дня! Я проживаю на тимчасово окупованій території. Мені прийшла заробітна плата за 4 місяці за простій. До цього нам не платили.Оскільки я маю кредитну карту в цьому банку, я відправила третину коштів на погашення кредиту. Ощадбанк вирішив що я маю дофіга грошей і я краще пальця буду смоктати, аніж годувати себе, дитину і бабусю. Яка доречі залишилась без пенсії, оскільки отримувала на Укрпошті. Забрали всі кошти на списання боргу. До листопада місяця діяла ставка 2% по кредиту. Ті заощадження що в мене були, я ніяк не могла перекинути, погасити заборгованість (немає терміналів, відділень банку). Я дуже розраховувала на ті гроші, оскільки іншого доходу я не маю. Чесно, бажаю власникам ощаду і хто там на чолі у них стоїть, щоб жили так як ми. Дякую
Ощадбанк
Відповідь банку
23 грудня 2022, 11:01
Добрий день. Ми розуміємо ту складну ситуацію яка виникає в клієнтів. Тому для зменшення фінансового навантаження, банк впроваджував кредитні канікули які діяли до 31.05.22. Ми також не застосовуємо штрафні санкції та не нараховуємо пеню на період воєнного стану, але щомісячний платіж виставляється для погашення суми боргу. Якщо у Вас є прострочена заборгованість по кредитці, банк може здійснити договірне списання, згідно договору комплексного банківського обслуговування. Також хочемо звернути увагу, що Ви можете здійснювати погашення заборгованості через мобільний додаток або Веб-банкінг Ощад 24/7, що є дуже швидко та зручно.
jana10021971 21 грудня 2022, 17:32
Доброго вечора! Сталося чергове свавілля Ощадбанку, досі небачених масштабів. Вчора вдень я намагалася зайти до застосунку Ощадбанка (новий Ощад), але зайти не вдалося, застосунок написав, що код доступу невірний. Я злякалася і почала шукати інформацію в Інтернеті, телефонувати друзям-пенсіонерам і виявилося, що ця проблема масова, у більшості жителей ТОТ. Ми вирішили почекати день, можливо стався збій, але сьогодні нічого не змінилося, окрім того, що застосунок тепер ще пише «перевірте оновлення додатку». Офіційних коментарів від банку немає, на гарячій лінії сказали також оновити додаток, АЛЕ він в мене останньої версії, оновлень у Play Market немає! Я не дивлячись на свій вік добре орієнтуюсь у гаджетах і завжди стежила, щоб версія Ощаду була актуальною! Деякі люди писали, що раніше отримували повідомлення що 20.12.2022 стара версія перестане працювати, але як це відноситься до актуальної версії? На мої слова оператору що версія в мене актуальна мені порекомендували «просто переустановити» додаток. Але я знаходжусь на окупованих територіях біля самого Азовського моря, в мене немає зв’язку взагалі! Оператор намагався вирішити мою проблему і запропонував отримати код у Viber, але на жаль я маю лише Telegram, у свій час на жаль Вайбером не користувалась. Оператор молодець, але що робити мені в цій ситуації? Я живу на свою пенсію, інших джерел доходу у мене немає. Чому один з найбільших банків допустив таку ситуацію і ніяк її не коментує? А головне — що у цій ситуації повністю винен саме банк, бо заблокував вхід для актуальної версії додатку! Ощадбанк — один з найвідсталіших банків країни, я вже промовчу про відеоідентифікацію і вхід по пін-коду без SMS, які є у ПриватБанка, але на другий день морозитися і не коментувати ситуацію — це вже занадто. Виправте, будь ласка, цю проблему, ви віднімаєте у людей доступ до останніх їх грошей.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 грудня 2022, 17:51
Добрий вечір. Якщо в Play Market у Вас не відобразилося останнього оновлення додатку, тоді рекомендуємо перевстановити додаток та спробувати увійти повторно. Якщо у Вас відкритий рахунок на непідконтрольній території, тоді оператор дійсно може налаштувати отримання повідомлень на Viber для входу в додатку Ощад, після чого можна встановити вхід та підтвердження операцій за допомогою коду доступу або відбитку пальця. Тому, при можливості, рекомендуємо встановити Viber на телефон, та спробувати увійти повторно. Перепрошуємо за незручності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Тетяна Шахрайчук 21 грудня 2022, 9:55
Відділення за адресою: Житомир, вул. Небесної Сотні, 13
Для актуалізаціїї персональний даних пенсіонерка прибула у відділення за адресою Небесна Сотня, 13, де і отримувала пенсійну картку. Ії відправила співробітниця банку у відділення по вул.І.Франка. Звідти її знову відправили у відділенння по Небесній Сотні,13. ІІ знову ж таки хотіли відправити у інше відділення!!!
Це розваги таки у співробітників банку: грати у пінг-понг з людьми похилого віку, які найменш захищені верстви населення, ще і у воєнний час???
Апогей: співробітниця відділення по вул.Небесна Сотня 13, на жаль мама не запам’ятала її прізвища, вимагала від неї КУПИТИ папір розміром А4 у кількості 15 листів, і тільки після цього вона її обслужить, бо у відділенні немає паперу!
Я вимагаю пояснень щодо даної ситуації, буду писати скарги далі і прошу контакти керуючого цього відділення!
Це неподобство, це жах! Таким співробітникам сфери обслуговування протипоказано працювати з людьми, тим більше з людьми похилого віку та хворими!
Відвідування цього відділення було 20.12.2022 в робочий час.
Прошу вияснити ХТО працював 20.12.2022р в даному відділенні і написати мені особисто.
Дякую за фідбек.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 грудня 2022, 10:09
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ПІБ Вашої матері та її номер телефону.
Victoriya99 20 грудня 2022, 21:08
Сьогодні о шостій вечора мені прийшло повідомлення про переказ з моєї картки 5000 грн на карту іншого банку. Я зайшла у мобільний додаток та побачила, що ще об 11:35 з моєї картки дійсно хтось перевів кошти. У цей день додатком я не користувалася, доступ до карти є тільки у мене особисто, жодні дані на сайтах не розголошувала, цю карту для платежів на сайті не підключала. У додатку написано, що переказ було здійснено через мобільний додаток. Жодних підтверджень у додатку я не надавала, коди смс мені не приходили. Пізніше прийшло багато смс повідомлень від ощадбанку наступного змісту: 2022−12−20 18:35:20
Dlia kartky 5−009* token ****1862 deaktyvovano!
oschadbank.ua/chat. Ще раз наголошую я нікуди не заходила та операцію не підтверджувала. Чомусь сам повідомлення від ощадбанку прийшло запізно, переказ був об 11:35, а смс о 17:35. Подзвонивши на гарячу лінію я отримала очікуваний результат — скасувати платіж ми не маємо змоги, можемо заблокувати картку. Картку я і сама можу заблокувати тільки проблему це вже не вирішить. Консультант підтримки порадила звернутися у кіберполіцію. Я зараз знаходжусь за кордоном, не маю змоги їздити до відділення писати заяви і тд. На картку отримала соціальну допомогу, яка була вкрай необхідна зараз. Вчора було зарахування цих коштів, а вже сьогодні їх перевели, дуже дивно! Впевнена, що служба безпеки банку ніяким чином вирішували це питання не буде.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 грудня 2022, 9:51
Добрий день. Якщо Ви нікому не надавали дані своєї картки та одноразові паролі, то операцію в додатку Ощад провести неможливо. Можливо Ви проводили операцію в інтернеті на сторонньому сайті, дані картки були скомпроментовані, та шахраї здійснили шахрайську операцію. Тому в даному випадку ми рекомендуємо заблокувати картку та написати заяву в кіберполіцію для проведення розслідування.
RobinG 20 грудня 2022, 10:16
Зараз у країні військовий стан, але ощад надсилає усім! СМС, щоб пройти актуалізацію даних. У відділеннях величезні черги, вимкнення світла інші різні причини. Питання: чому не можна зробити актуалізацію через додаток, або сайт? Чому один із найбільших банків України вимагає «прискакати» усім для заповнення анкет до СВОГО відділення, відстояти кілька годин, а може й днів у чергах. А якщо не пройдеш то що?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2022, 10:26
Добрий день. Актуалізація інформації є стандартною банківською процедурою. Період оновлення інформації для кожного клієнта встановлюють індивідуально за сукупністю факторів, визначених постановою НБУ Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу від 20.05.2020 №65, але не рідше ніж раз на п’ять років. На жаль, пройти актуалізацію даних онлайн немає можливості. Зараз Ви можете користуватися свою карткою як і звичайно, а коли буде можливість, зможете звернутися в будь-яке зручне відділення Ощадбанку для проходження актуалізації.
Tanamovich 20 грудня 2022, 7:14
Прислав Ощадбанк смс про актуалізацію даних, хоча я не пенсіонер.
У відділені банку з трьох кас, цим питанням займається тільки одна каса, що в результаті і спричинило величезну чергу грамадян, які звернулися з різних причин в Ощадбанк.
Попереду в черзі людина відкривала рахунок і всім хто був в цій черзі довелося чекати півтори години.Після півтори годинного чекання, актуалізацію пройшли тільки дві людини в черзі, яких обслуговували десь по 15 хв, а далі просто зависла програма в комп’ютері працівника банку, хоча була електроенергія і був інтернет, нащо працівниця банку повідомила, що не зможе надалі виконувати свою роботу бо не працює система банку.
Питання і скарга до Ощадбанку чому обслуговує цю актуалізацію тільки один працівник банку? а всі інші працівники Ощадбанку просто сидять в своїх кріслах ведуть між собою балачки і в перерві між балачками вибігають на перекури включаючи і завідувачку Ощадбанку.
Після такого «обслуговування«виникло бажання закрити свій рахунок і обходити стороною цей совдеповський Ощадбанк.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2022, 9:57
Добрий день. Актуалізація інформації є стандартною банківською процедурою. Період оновлення інформації для кожного клієнта встановлюють індивідуально за сукупністю факторів, визначених постановою НБУ Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу від 20.05.2020 №65, але не рідше ніж раз на п’ять років. Для можливості перевірки інформації, чому актуалізацією даних займався тільки один працівник, напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, номер телефону, відділення банку в яке Ви зверталися та дату звернення.
TetianaVolodum 19 грудня 2022, 19:04
В 16:45 з’явилося світло, зібралося багато людей, але відділення так і не запрацювало. На гарячій лінії повідомили, що керівництво цього відділення ще о 15:00 повідомили, що немає світла і не буде, тому вони працювати сьогодні вже не будуть. А те що зібралося багато людей, коли ввімкнули світло, на це їм начхати, начебто це не відділення банку, а кіоск з продажу цукерок, коли захотіли, тоді і працюють.
А також в цьому відділенні два рази користувалась терміналом і два рази він зависав, не віддаючи картку, вирішували це питання за допомогою працівників відділення.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2022, 9:34
Добрий день. Дійсно так не повинно бути. Працівники банку мають знаходитися на робочому місці, та продовжувати працювати після включення електроенергії. Дозвольте перепросити за завдані незручності. Ми обов'язково перевіримо інформацію по відділенню в яке Ви зверталися, для уникнення таких ситуацій в майбутньому.
Доброго дня. При актуалізації даних у відділенні 10010/0181
вул. Привокзальна, буд.2-б, Знам’янка, Кіровоградської обл.
Працівник банку відмовився обслуговувати мене після того, як я не згодився оформляти кредитну картку Ощадбанка, просто віддала паспорт, назватися також не хотіла, після другої спроби таки назвала своє прізвище Майорова, бейджика на ній не було.
При зверненні в інше відділення Ощадбанку все пройшло без проблем.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2022, 9:26
Добрий день. Працівники банку можуть запропонувати відкрити кредитну картку, та відмовляти в обслуговуванні клієнтам, дійсно є неприпустимо. Ми обов'язково перевіримо інформацію по відділенню в яке Ви зверталися, для уникнення таких ситуацій в майбутньому. Дозвольте перепросити за завдані незручності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ivanvasin 19 грудня 2022, 14:42
Недавно писал тут отзыв о том как приватбанкомат не вернул карту и деньги.
04.12.2022 банкомат привата не выдал деньги в сумме 9000. Карточку так же решил оставить себе. 05.12.2022 было написано заявление на возврат средств, в отделении Ощадбанка по адресу г. Харьков, пр-т Героев Сталинграда 175. При подаче заявления менеджер сказала, что ответ будет в течении 30 дней.
Так же в тот же день придя домой, я увидел в ощад24 зачисление +9000 по тому же адресу (я так понимаю это возврат) но денег на карте нет по сей день. В истории есть +9000 а на счету их нет.
При попытках узнать, как дела обстоят с моим заявлением, все операторы колл центра смело обращайтесь направляют в отделение, где писал заявление, мол там все видят и вам скажут.
Так же здесь на сайте минфина, представитель ПриватБанка ответил, что 07.12.2022 мое заявление было расмотренно, соответственно прошло 2 дня с момента написания, и дан по нему ответ, а так же отправили ощаду мои деньги.
В ощаде до сих пор утверждают что ответа у них нет и т. д.
Сегодня 19.12.2022 был в отделении, менеджер на вопрос о моем заявлении, сказала, что ждать необходимо 180 дней. То есть свои деньги я должен ждать 180 дней??? Сначала один менеджер, а так же здесь представитель ощада говорили что 30 дней, теперь 180?
Так же на вопрос что за +9000 пришло, она сказала что это и был возврат. Так товарищи, где он тогда??? На карте/счету этих денег нет. В Заблокированных суммах их тоже не числится. На это она мне ответила что я их потратил… Ощад, вы вообще там о??? Я их потратил и пришел вам мозги делать??? Говорю проверьте выписку истории. там есть за месяц приход +27000 и уход -18000 где висят эти 9000? Она говорит, т.к. карта выпущена в другой области, посмотреть не могу… Ну вы издеваетесь??? Зделав карту в одной области, я не могу узнать инфу по ней в этом же банке, только в другой области? Мы что в 18 веке? Вообщем один негатив. Как от обслуживания в отделение, так и обслуживания на горячей линии и т. д. никто не за что не отвечает, никто ничего не знает, одни посылают в отделение, в отделении посылают на горячую линию. Только вот деньги кто мне вернёт и КОГДА? 9000 это не 300грн.
Ощадбанк
Відповідь банку
19 грудня 2022, 15:03
Добрий день. Працівники банку дійсно, на жаль, не можуть перевірити інформацію по Вашому рахунку, якщо Ви звернутися у відділення банку у відмінній області де відкривали рахунок. Заява на повернення коштів розглядається 30 днів, після чого Вам нададуть відповідь. Також, хочемо звернути увагу що повернення здійснюється згідно з рішенням міжнародної платіжної системи, тому, на жаль, банк не в змозі пришвидшити процедуру повернення. Перепрошуємо за незручності.
Добрый день. Хочу поделиться своей ситуацией связанной с Ощадбанк г. Славянск, 25.11.2022 мне пришел перевод от благотворительной организации, я ходил 3 дня на центральное отделение ул. Почтовая 44, так и дождался своей очереди. Мне посоветовали съездить на Артёма, ул. Вольная 2, Ощадбанк, сказали, что там хоть и часто выключают свет и пропадает свет, и есть очередь, но быстро обслуживают на 2 окне. Поехал на следующий день, утром всей суммы наличных у них не оказалось, но мне было предложено положить частично на карту, меня это устроило. Прошу предоставить письменный ответ о поощрении сотрудников этого отделения мне на электронную почту, т.к. с такой обстановкой в городе, не хочу подвергать опасности сотрудников почты. Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
19 грудня 2022, 10:27
Добрий день. Раді що допомогли у вирішенні Вашого питання. Дякуємо за відгук.
19036256 16 грудня 2022, 19:13
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Добровольського, 125
СМС актуалізації Ощадбанк почав висилати деяким клієнтам, а там такий МАРАЗМ від Ощадбанку- «Актуалізація інформації є стандартною банківською процедурою. Відповідно до чинного Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» банк зобов’язаний вживати заходи для належної перевірки й забезпечувати актуальність отриманих та наявних документів, а також інформації про клієнта на підставі наданих ним офіційних документів."І що це значить? Якщо клієнт Ощадбанку одержав допомогу від ООН, то він тепер повинен це доказувати? Якщо пенсіонер з маленькою пенсією одержує допомогу від родичів, він теж це зобовїязаний доказувати, а чим??? Допомога Від родичів це не 100тис.грн.Якщо пишуть принесіть тільки паспорт та ІПН, як доказати, що родичі допомагають? Зараз, коли вимикають світло, треба йти до відділення заповнювати анкету-опросник, відповідати на питання, чому Ощадбанк вирішив в такий не підходячий час знущатися над пенсіонерами?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 грудня 2022, 10:20
Добрий день. Період оновлення інформації для кожного клієнта встановлюють індивідуально за сукупністю факторів, визначених постановою НБУ Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу від 20.05.2020 №65, але не рідше ніж раз на п’ять років.
м б 16 грудня 2022, 10:27
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 19
В мене відкрита кредитна карта в Ощадбанку з лімітом 5000грн. Даною картою не користуюсь. Але в базі ПВБКІ вказана, що я маю заборгованість перед банком в сумі 5000грн. При зверненні на відділення і на горячу лінію — повідомляють, що не знають хто вносить інформацію в базу БКІ і допомогти не можуть.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 грудня 2022, 11:46
Добрий день. Якщо Ви кредитною карткою не користувалися і у відділенні банку Вам повідомили що заборгованості дійсно немає, тоді рекомендуємо звернутися безпосередньо до БКІ для уточнення інформації. Також Ви можете отримати у відділенні банку довідку про те що у Вас немає боргу, та надати її в БКІ.
пан Kotsky 15 грудня 2022, 21:59
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Перемоги, 18
Прийшла смс пройти актулізацію даних. Ми з дружиною у м. Луцьк. Черги немає, привіталися виклали із дружиною суть візиту. Але пройти не змогли оновлення даних. За словами працівника банку, немає доступу до бази даних іншої області.За інформацією банку, я можу прийти в будь-яке відділення, а ось і ні. Працівник банку порадила оновити дані в Харківській області після повернення додому. А, якщо ми з дружиною будемо у Луцьку півроку, що робити? Завтра сходимо до іншого відділення, якщо й там не зможуть оновити дані, мені інваліду треба їхати на Харків? Завтра доповню відгук після візиту в інше відділення, і свою думку про цю недоречність «оновлення даних».
Ощадбанк
Відповідь банку
19 грудня 2022, 18:24
Добрий день. Оновити дані по рахунку можна в будь-якому зручному відділенні банку. Ми проведемо роботу із працівниками відділення в яке Ви зверталися, для уникнення таких ситуацій в майбутньому. Перепрошуємо за незручності. Зараз Ви можете користуватися карткою як і звичайно, а коли буде можливість, зможете звернутися у відділення банку для актуалізації даних.
Serg2908 15 грудня 2022, 19:21
сегодня мне пришло сообщение о том, что я должен явиться в любое отделение банка с паспортом и инн для актулизации данных. как я могу явиться в отделение, если ближайшее отделение от меня находится за 120 км (в изюме отделения не работают). что вы творите? на улице зима, война, идут обстрелы, электроэнергию отключают, а вы вызываете людей в банк для актулизации данных. Вы решили поиздеваться над пенсионерами???
Ощадбанк
Відповідь банку
16 грудня 2022, 9:01
Добрий день. Зараз Ви можете користуватися карткою як і звичайно, а коли буде можливість, зможете звернутися у відділення банку для актуалізації даних.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝