×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |
Ощадбанк — найгірший банк на ринку фін послуг
Коментарі (3)
Ощадбанк
Коментарі (4)
Ощадбанк відмовився від мешканців тимчасово окупованих територій!!!
Залишається лише користуватися старим додатком ощад, який «дбало» ніхто не оновлює, і через який неможливо зареєструватися пенсіонерам які мають картку пенсійну з фото!
«ДЯКУЮ» ВІД ВСІХ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ ЯКІ ВИМУШЕНО ЗАЛИШИЛИСЬ!!!
Коментарі (16)
комиссия за расчеты терминалом за границей
Написати коментар
Затримка swift переказу
Коментарі (3)
Ощадбанк видавлює мешканців ТОТ з українського правового поля і штовхає пенсіонерів до співпраці з окупантом
Коментарі (7)
Недобанк
Последняя из ситуаций:
Приходят мне 650 грн на карту, так как я уже давно убедился в никчемности данного банка — перевожу из на карту моно, как ни странно всё было отлично, деньги пришли. (Хоть ощад и съел 13 грн комисси, но это и так понятно)
Сегодня захожу в приложение и у меня 648 гривен долга, а те деньги которые мне пришли — заблокированы 🤷♂️
Коментарі (6)
«ДБАЙЛИВЕ» ставлення банку до клієнтів — пенсіонерів!!!
13.03.2023 р. ми звернулися до банку, написали заяву на повернення коштів, на що поацівники банку мені пояснили, що заява опрацьовується до 2 тижнів (14 робочих днів). На моє питання, а що робити бабусі без її пенсії, мені відповіли, що нічим допомогти не можуть, в них така процедура! В мене питання, а як жити людині пенсіонеру під час війни, в якої всі кошти підвисли в повітрі!!! Моєму обуренню немає меж! Чому саме в цьому банку така процедура? Якщо в інших, коли трапляються такі ситуації, кошти повертаються на наступний день? Банк не націлений на комфорт клієнта та не зацікавлений в збереженні клієнтської бази. Своїми діями він відштовхує людей користатися послугами саме цього банку.
Якщо вона такі смішні операції роблять 14 робочих днів, то я можу уявити, що там за безлад та некомпетентне керівництво.
Абсурд!
Коментарі (7)
Блокировка счёта финмониторингом банка
Коментарі (18)
Проблема перерахування коштів між банками
Прошу розібратися з даною ситуацією.
Коментарі (4)
Проблеми із зарахуванням коштів на картку
13.02.2023 звернулася у відділення, де мені сказали, що взагалі ніяких операцій по картці в цей час не було, навіть тієї 1 копійки вони не бачать. Я написала відповідну заявку з вказанням точної дати та часу здійснення операції. Мені сказали, що протягом 2 тижнів питання вирішиться.
Рівно через 2 тижні мені подзвонив представник банку та сказав, що при здійсненні інкасаторської перевірки коштів не виявлено, потім зібрали комісію в складі 3-х осіб і за його присутності розібрали металеву частину терміналу — коштів теж не виявили. Потім сказав, що 2,5 місяці вже грошоприймач у терміналі не працює, і я не могла фізично покласти ці кошти. На моє запитання, чому тоді термінал не відключений, або чому немає на ньому повідомлення, що кошти він не приймає, він мені відповів, що інкасатори приїхали через моє звернення. Я попросила переглянути відео. Він пообіцяв зателефонувати пізніше.
03.03.2023 я зателефонувала сама цьому представнику, так, як зберегла його номер. Він спочатку сказав, що забув і добре, що я йому нагадала. Потім виправився і сказав, що телефонував у відділ безепеки, проте вони не взяли трубки. Пообіцяв записати мій номер телефону і особисто проконтролювати. Проте, так і не зателефонував.
На мої дзвінки 08.03.2023 та 09.03.2023 він просто не відповідає.
У підсумку що я маю: з моїх мінус 354 грн. за цей місяць сума боргу збільшилася до мінус 1193 грн. Тобто за цей місяць окрім боргу по кредиту мені нарахували ще й борг за прострочення платежу.
Хотілося б знати, коли банк вирішить моє питання, і наскільки за цей час виросте сума по просторочених платежах, які стали такими з вини банку?
Можливо варто в такій ситуації написати звернення у поліцію?
Коментарі (4)
карта киянина
Написати коментар
Мошенники
Коментарі (9)
Дуже великі комісії.
Коментарі (9)
Просто ЖАХ
Коментарі (10)
Нереально багато підводних каменів
Написати коментар
Нав’язування страховок
Написати коментар
Проблеми клієнта понад усе
Написати коментар
Жахлива швидкість роботи головного банку.
Йде восьмий день погодження, відповіді досі нема, в вас там равлики працюють? чи співробітники пішли для цього отримувати вищу освіту та повернуться за 5 років? Це просто якийсь треш, організація процесів навідь не на нулі, вона від'ємна.
До працівників відділення претензій не маю, все оформили швидко (чим приємно здивували).
Написати коментар
Прихована інформація про комісії
На днях оформив в Ощадбанку карту «Моя Карта» в USD.
Інформація на сайті, працівники у відділенні, гаряча лінія, усі мене запевняли що немає жодних комісій щодо поповнення чи зарахування коштів на цю карту.
Мені надсилають кошти в розмірі 300 USD і комісія знімається — 11 USD :) Знову мільйон дзвінків на гарячу лінію, просто переключають з оператора на оператора і ніхто не може допомогти.
На наступний день йду у відділення і разом з працівником банку дзвонимо на гарячу лінію. 30 ХВИЛИН переключань і очікування і дізнаємося інформацію що по цій картці Є КОМІСІЯ та ПОДВІЙНА КОНВЕРТАЦІЯ, хоча ніде в тарифах, договорі такої інформації НЕ ВКАЗАНО!
По факту USD переводять в EUR, потім знову в USD, знімають 1% за конвертацію та ще 1% за можливий овердрафт.
Питання до банку — чому ця інформація ніде не вказана? На сайті чітко вказано що:
«Зарахування на рахунок безготівкових коштів у валюті рахуну: не тарифікується»
Коментарі (10)