×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Ч/З *** СЕРВИС !!!
Коментарі (2)
Сплата коштів на інші рахунки
26.06.2018 року мені направлено вимогу ДПІ із змісту якої відомо, що я нібито не сплачував податки, які фактично сплатив 18.04.2018 року через Ощадбанк. При виявленні обставин сталі відомо, що касир при сплаті коштів мною, здійсьнив оплату на інший рахунок. Розуміючи, що помилки бувають, я звернувся до ДПІ з заявою про перезарахування коштів казавши ті рахунки які випадково вніс касир та прохав про перезарахування з них коштів на належні. Однак, в кінці липня 2018 року мене повідомили працівники ДПІ, що кошти взагалі не поступали на рахунок, що я вказав, тобто на помилковий рахунок куди були направлені кошти касиром, а також мені повідомлено, що оскільки період не сплати коштів великий то я буду оштрафований на 20% від суми + 0,1% за кожен день прострочення.
Я звернувся до працівників Ощадбанку для виявлення куди поділись мої кошти, в бугалтерії мені повідомили, що кошти повернуті були їм на рахунок в зв'язку з помилкою транзакції та вони за своєю ініціативою 26.06.2018 року, без мого дозволу, згоди чи повідомлення мене знайшли рахунки та сплатили кошти від мого імені на інші рахунки ДПІ в м.Івано-Франківську. Як встановлено пізніше дані рахунки теж не належні, вони призначені для підприємців та сплати податків за працівників, в той же час я є самозайнятою особою і працівників не маю та плачу на інші рахунки. Мені довилось повторно писати заяву про перезарахування коштів. Відповідно через те, що кошти були сплачені знову не на ті рахунки і мене не було повідомлено, зріс строк протермінування платежу та відповідно пеня. На даний час ДПІ ще не виставило розмір штрафу але при підрахунку він складатиме приблизно 3 500 грн. можливо більше.
Таким чином через дії працівників Ощадбанку в м. Івано-Франківську, що знаходиться на перехресті вулиць Січових Стрільців та Мазепи мені заподіяно шкоду у вигляді штрафних санкцій від ДПІ в м. Івано-Франківську. Оскільки Саме працівники банку 18.04.2018 року здійснили платіж на неналежний рахунок, який не відповідає тому, що я їм надавав для сплати, не зареєстрували мій номер телефону і як наслідок 26.06.2018 року повторно не повідомивши мене та без моєї згоди зробили платіж на неналежні рахунки від мого імені.
Коментарі (13)
хамское обслуживание и телефонный терроризм!
Коментарі (7)
Доброго дня
Коментарі (3)
разблокирвоание карты киянина
Отделение на Очаковской,13, которе работает всего один день в неделю, направляет на горячую линию Ощадбанка. Горячая линия Ощадбанка направляет на Очаковскую,13. На них управа имеется?
Написати коментар
Отзыв по работе персонала.
Проблема заключается в проплате коммунальных счетов.
С этой проблемой обратились в ощадбанк (так-как по звонкам в Евро реконструкцию и ГИОЦ, нас все как под копирку слали в ощадбанк со словами «это ошибка ИТ-отдела ощадбанка»).
15.08.2018 я с матерью в 18:00 обратился к Администраторам, к сожалению я не спросил имена сотрудников в тот вечер из за состояния своего здоровья (не до этого было).
В это время исполняющими была молодая девушка и женщина 40+ возраста.
После долгого разговора я понял что с женщиной(40+) не имеет смысла продолжать разговор (она просто говорила о том что мы ничем помочь не можем (Администратор!)(компетентность должности 99lvl.))
Меня очень порадовало что меня услышала молодая девушка, и поняла что я прошу от Администраторов через «незатыкающийся рот» женщины(40+).
Молодая девушка отвела нас и помогла сделать первые шаги к решению нашей проблемы.
Я считаю что Администратор банка, должен быть приветливым и идти на встречу клиенту, и постараться хоть чем-то помочь(как это и сделала молодая девушка на должности Администратора), а не «фыркать» и указывать на выход.
Ставлю 5 звезд только из-за вашей молодой сотрудницы, она к нам была очень приветлива и доброжелательна.
Надеюсь вам важны такие моменты работы вашего персонала, и принять меры для компетентности работника. По надобности узнать кто именно в тот день был в отделении не составит труда (не шарашкина контора же)) )
Написати коментар
Ужасное обслуживание.
16.08.2018 я вместе с мамой обратилась снова в данное отделение, получив заранее НЕСКОЛЬКО консультаций контакт-центра, и обратившись за консультацией в отделение «Ощадбанка» в другом районе Киева.Абсолютно от всех сотрудников этого отделения мы услышали тот же ответ.Помимо нам еще сообщили, что «Картка киянина» стоит 50грн.! Сотрудники, которые нас обслуживали Гончарук Леонид Валерьевич, и Шеминдак Артур Сергеевич.Заведомо зная, что обманывают пожилого человека, они даже не слушали ни моих претензий, ни оператора колл-центра.Карточка была открыта в ближайшем отделение «Ощадбанка» без проблем и БЕСПЛАТНО.Хочу слышать извинение в адрес моей матери.Данные сотрудники должны быть наказаны.
Коментарі (3)
Мобільні заощадження
2. ЗАЧЕМ ЗАБИРАТЬ С МОБ СБЕРЕЖЕНИЙ ДЕНЬГИ, ЕСЛИ НА БАЛАНСЕ МОЕЙ КАРТЫ ДЛЯ ЗАВЕРШЕНИЯ ОПЕРАЦИИ БЫЛО Денег БОЛЬШЕ ЧЕМ ДОСТАТОЧНО???
Извините но 800 грн для меня не малые деньги. Больше я этой услугой пользоваться не хочу и не буду.
Коментарі (4)
Відкриття рахунку для виплати лікарняних
Пішла в Ощадбанк. Їй співробітниця банку коротко і ясно пояснила що вимагається, взяла документи, номер телефону, повідомила коли передзвонить. Передзвонила як і обіцяла, в телефонному режимі з'ясувала додаткову інформацію, відкрила рахунок, аккаунт в Corplight, повідомила коли прийти забрати документи. Все чітко, все працює.
За 8 років у Приватбанку ні разу ми не були так вражені професіоналізмом, швидкістю і відповідальністю працівника.
Коментарі (1)
Хотелось бы больше банкоматов
Коментарі (1)
Клиенты не нужны!
Позвонил в КЦ Ощадбанка, где начали рассказывать, что если есть техническая проблема, то да нужно нести самому копии, интересно какие такие технические проблемы, если МФУ у этого работника работало.
Такого ужасного обслуживания я ещё не встречал, а уж хамовитая манера разговора этого «специалиста» вообще возмутительна.
Написати коментар
Удаленное обслуживание хорошее, а валюту не продают
Коментарі (4)
Незручності для клієнтів тільки збільшуються
Коментарі (6)
Отвратительное обслуживание клиентов Ощадбанка
Дополнительно: для проведения операции по снятию наличных по номеру карты, возможно снять лимит в 2 000 грн. Для этого, сотруднику банка необходимо написать заявление в подразделение бэк-офиса.
Коментарі (1)
Хорошее обслуживание
Написати коментар
Представители банка отказываются осуществлять размен монет на укрупнение
Это не та услуга которая нам необходима.
Предполагалось что такая ситуация может быть в где угодно но не в главном национальном банке Украины.
Прозвучала мысль что есть возможность совершить обмен монет, цитирую «непридатних до обігу», то есть поврежденных. Без навязывания услуги пополнения счетов. Тогда дадут банкнотами или монетами или как захотите. Со слов кассира.
То есть, чтобы ребенку поменять мелочевку из копилки на купюры родителям надо их предварительно все умышленно повредить.
Вы можете провести операцию, например пополнение счета или оплата услуг, и у Вас будут приняты монеты.
Коментарі (13)
Отвратительный банк.
Коментарі (3)
Картка Киянина, перевод пенсії і чи страховка обов'язкова??
Постало питання зробити і карту киянина… Так як цим займається тільки Ощадбанк, то пішов до них.
1. При вході дівчина-адміністратор впевнено заявила, що Карта Киянина оформлюється тільки у випадку якщо пенсію перевести з Привата в Ощад (і ця процедура займе мінімум 2 місяці!!). І це обов'язково!!!
2. Для оформлення Карти Киянина — страховка від нещасних випадків… — обов'язкова і за неї треба заплатити (якщо не помиляюсь 120 грн)
На мої аргументи і відмову від цих послуг — реакції не послідувало, а адміністратор пішла до менеджера (чи то старший менеджер був — не ясно) і щось йому сказала показавши рукою на мене).
3. Менеджер (чи то старший менеджер) — розказав (а точніше повторив) все те саме що і адміністратор (і про пенсію і про страховку, що це все обов'язково)… На вимогу надати письмову відповідь про відмову обслуговувати без цих нав'язаних послуг — теж адекватної відповіді не послідувало…
Це типу заговор між адміністратором і менеджерами?))
4. Спроба потрапити до начальника відділення: начальник весь час ніби-то зайнятий. Він кілька разів виходив говорити за приміщення банку по мобільному телефону (може в кабінеті камери і він так від них втікає??)) Чи може він просто вирішує особисті справи в робочий час??
До нього так і не зміг потрапити, щоб прояснити ситуацію, чекав майже годину і це набридло…
РЕЗЮМЕ:
Хочеться почути від Ощадбанку:
1) яким документом регламентується Обов'язковий!!! перевод пенсії з Привата (чи іншого банків) в Ощадбанк заради відкриття Карти Киянина?
2) страховка для відкриття звичайної карти обов'язкова?? Справді??
3) чому абстрактна зла сила (працівники відділення) вводять в оману клієнтів? Це по яким банківським стандартам?
4) Це на всіх відділеннях таке ставлення?
Дуже цікаво почути реакцію Ощадбанку.
Дозвольте принести вибачення за ситуацію, що склалася.
Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ПІБ та номер телефону Клієнта. Питання Клієнта оперативно вирішимо, а з співробітниками проведемо додаткове навчання, для уникнення подібних ситуацій в майбутньому. Дякуємо!
Коментарі (6)
индетификация
Напишите, пожалуйста, в личные сообщения ФИО клиента, номер телефона Клиента, адрес проживания и адрес отделения, где открыт счет. Информацию проверим, спасибо!
Написати коментар
Відмова у видачі пенсії, хамське поводження з клієнтом
Мої вітання вельмишановні, ви втратили ще одного клієнта.
Коментарі (1)