Мінфін - Курси валют України

Встановити

Вже два місяці не можна повернути свої кошти

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alena2608 21 січня 2019, 16:32
27 листопада 2018 року моєю мамою була здійснена операція в філія-Чернігівське облуправління АТ «Ощадбанк»ТВБВ 10024/298
Був зроблений переказ коштів (аліменти) в розмірі 1700 грн.на ім'я Онопрійко Любов Миколаївна, через дві неділі кошти вона не отримала, тому мама звернулася до банку, де їй запропонували написати заяву на своє ім'я,і кошти повернуть їй на карту, бо чомусь операція не виконала студентка,їй повідомили що кошти повертаються протягом 10-ти робочих днів, але по закінченню цього терміну вони не повернулися.
Знову було звернення до банку, де повідомили що касир і в перше і в друге зробила помилки в даних реквізитів, тому вони не повернулись, начальник відділення запропонував знову-таки написати заяву на мамине ім'я, щоб їй їх повернули, знову пройшов час, мама телефонувала до нього, він відповів що кошти зараховуються протягом місяця, але вже в вечері було встановлено, що мамі їх повернути не можуть, повернення здійснюється тільки на ім'я отримувача, з подачі її документів,і заяви від неї, але гроші так і не надійшли…
Допоможіть повернути кошти, це не 17 гривень, це аліменти на які мати повинна була вдягати і лікувати свою дитину…
Ощадбанк
Відповідь банку
21 січня 2019, 16:40
Доброго дня!
Просимо вказати в особисті повідомлення ПІБ вашої мами та її контактний телефон. Перевіримо інформацію, вірішимо проблему.

Коментарі - 1

+
0
Alena2608
Alena2608
21 січня 2019, 21:50
#
У вас жахливе обслуговування, ваші співробітники не можуть чітко зробити свої обов'язки, кошти два місяці десь висять в повітрі, а заява не зарахована,і розібратися з цим ніхто не може і не хоче!!!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Вже два місяці не можна повернути свої кошти