×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Карта, которой нельзя оплатить
Ее не принимают ни в Новой линии, ни во многих магазинах Лавины, Епицентра и т.д.
Это какая то дискриминация, на хрена она нужна такая карта. А а в приват переходить нельзя, т.к. я с ДОНБАССА.
Шовинистический дебилизм…
ЭПУ выпускает только Ощадбанк, решения Каб. Мина… Что касается эквайринга, не все POS-терминалы поддерживают ПС «Простир», проблема решается.
Коментарі (2)
бред.ложь и футбол и конечно же кража
Блокировки нет, есть установленные ограничения. Рекомендуем обратится в отделение банка, подтвердить происхождение средств.
Написати коментар
Ощадбанк, печальный опыт размещения своих денег на депозите!
Отключить лонгацию депозиты клиент должен сделать самостоятельно в Ощад 24/7, становитесь на депозитный счет и внизу есть данная функция. В случаи невыполнения, депозит лонгируеться на тот же срок, с теми же условиями.
Коментарі (13)
Лимит активности и подозрение о мошенничестве
Ещё, когда в отделении банка, на кассе пытались снять наличные, выбивала на чеке ошибка 65. Как долго может длится этот процесс? И почему поставили этот лимит, какими действия могли к нему приведет? На горячей линии послали в отделение банка, где карту получала, у них закрыта информация… Я только пополняла мобильный счёт, расчитывалась картой в магазинах и аптеках, переводила деньги на карту, мне приходили социальные выплаты и от родственников помощь на лечение
Коментарі (3)
Це повний пухнастий зверюган Писець.
04.03.19 знов звернувся до цього відділення. приніс паспорт і код для замовлення вже своєї картки, а також забажав отримати заяву про приєднання в читаємому форматі.
У консультанта, яка раніше мене обслуговувала була черга, а інший консультант — О.А. Лебедь був вільний. Почувши за для чого я прийшов порадив звернутись до консультанта який раніше зі мною співпрацював. Питання щодо надання мені звяви про приєднання в читаємому форматі — шрифтом 12 а не 6 вирішувати не захотів. Річ у тому що Заяву про приєднання я в окулярах не можу прочитати, а моя мама в 93 роки тим паче, хоча вона була виписана на її ім'я. Дочекався «старого» консультанта — І.О. Афанасенко. Хвилин за 10 оформила документи на видачу картки, а вирішувати питання про Заяву про приєднання відмовилась. Мої посилання на Закон України «Про захист прав споживачів» щодо доступності інформації про послугу були марні. Так я і не вирішив це питання, хоча на нього витратив більше чим пів години. Картку пообіцяли виготовити після 14. 03.2019 року, хоча пенсія у мами 07 числа кожного місяця, а з приводу її перерахування я звернувся 19.02. 19 року, тобто за 17 днів до перерахування.
Вже після відвідання банку, на мій номер телефону прийшло СМС з пропозицією отримати мені картку в цьому відділенні.
06.03.2019 року прийшов до відділення за карткою. Порадили картку отримати в касі відділення, в яку була черга десь з 10 осіб. Ну перше чим ставати в чергу я спитав чи картка в касі є у консультанта. Не пройшло і 10 хвилин, як вона повідомила мене що моєї катрки в касі не має. Я показав СМС і стали розбиратись. У касі була картка мами. Як я розумію її виготовили аж за 13 днів. Я махнув рукою та пішов по своїм справам, тому що зрозумів — «зв'язуватись» з Ощадбанком по добрій волі може тільки людина з обмежиними розумовими здібностями. Але ж я «зв'язався» не за своєї волі. Пенсії МО перераховує тільки через Ощадбанк.
А тепер «вишенка на торте» Рік назад я переводив свою пенсію з Альфа Банку до Приват Банку. Процедура оформлення зайняла хвилин 20. Картку видав консультант зразу. До ПФУ приватовці звептались самі.
Якби не було порівняння то може Ощадбанк був би і добрий. Але часи минулі коли у нас все було без порівняння.
І на кінець слова красави Пишного «Змінюється країни, змінюється банк, змінюємося і ми!» «Найбільшою цінністю для нас є люди»… Так караїна дійсно змінюється, раніше до Порошенко на крові ніхто не робив свої статки. Крали всі президенти, але щоб так без сорому не було" Ось така муйня малята, як казав дід Панас.
Звертаючись за оформленням пенсійної картки можливо обрати картку миттєву (яка видається клієнту у день звернення) або персоніфікована (виготовляється у термін до 14 днів, іменна, яка може мати підвищену ступінь захисту в залежності від обраного типу). Оскільки картка, що оформлювалась вами, є карткою довіреної особи, виготовлення її має певну процедуру.
Реєстри у ПФУ з даними клієнтів-отримувачами пенсії відносяться, зазвичай, раз на місяць. Задля пришвидшення процесу отримання грошових виплат, клієнт може самостійно віднести довідку з реквізитами.
Щоб уточнити наявність картки у відділенні можна зателефонувати до контакт-центру за номером 0 800 210 800.
Договір комплексного банківського обслуговування надається клієнту у тому вигляді, в якому формується програмою. Повний зміст у зручному для вас вигляді можна переглянути на офіційному сайті банку, який знаходиться у публічному доступі: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
Сподіваємось, що при подальшому обслуговуванні та користуванні послугами банку у вас сформується позитивне враження.
Гарного вам дня!
Написати коментар
Картка киянина
Предыдущая картка имела «транспортный додаток на пільговий проїзд», а с новой льготного проезда — нет!.. Что делать?
При перевыпуске картки «транспортный додаток» должен быть автоматически прикреплён к ней или нужно ещё куда-то обращаться?
Просим указать в личные сообщения ваше ФИО и актуальный финансовый номер телефона. Также укажите в какое отделение вы обращались.
Коментарі (1)
Вопрос банку
Коментарі (4)
О снятии-выдаче денег с карточного счета.
При выпуске карты с новым сроком действия, старая карта может быть заблокирована. При этом средства, которые находятся у вас на счету, являются вашими личными средствами и банком не используются.
Проценты начисляются в зависимости от того, о каком кредите речь. Если это кредитная линия на вашей карте, то она автоматически перекрывается той суммой, которая находится на счету.
Но чтобы понимать детали вашего обращения, согласно предоставленным вами сведениям, сотрудники свяжутся с вами для урегулирования ситуации.
Дополнительно отметим, что сотрудники банка не спрашивают у вас конфиденциальную информацию (например, сведения по карте, полный ее номер, одноразовые коды из СМС и пр.).
Написати коментар
Самоуправство !
Працівник банку відповів, що «так потрібно» при видачі зарплатної картки і сказав, щоб я прийшов через місяць і тоді вони заблокують картку.
Прийшовши в січні 2019 року в Ощадбанк по пр-т Миру, 13, мені сказали, що заблокували картку, але я попросив розламати картку при мені, мені було відмовлено.
Я зателефонував на гарячу лінію і мені теж відповіли, що цей кредитний ліміт перенесено на кредитну картку і заборгованості ніякої немає.
04.02.19 року поступив дзвінок на мобільний телефон від працівника банку і повідомив що в мене є заборгованість по кредиту 80 грн. Прийшовши через годину до відділення банку по пр-ту Мира, 13, мені повідомили що в мене вже заборгованість 700 грн.
Негайно вимагаю припинити з цим самоуправством та махінаціями!!!
Прошу поламати при мені кредитну картку, яка мені не потрібна і я ніколи єю не користувався!!!
Кредитна картка входить до комплексного банківського обслуговування. Кредитним лімітом ви можете не користуватись. Щодо нарахованих відсотків, просимо вказати ваше ПІБ та фінансовий номер телефону в особисті повідомлення. Перевіримо інформацію.
Користувач не надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами банку.
Коментарі (3)
Оплата пробного ЗНО
17.01.2019 у відділенні Сбербанку я оплачувала пробне ЗНО для своєї доньки. В касу я подала роздруковані великими цифрами на аркуші форматом А4 всі реквізити.
28.02.2019р зайшли в «особистий кабінет» на ЗНО, виявили що проплата не надійшла. Стояв статус «НЕ СПЛАЧЕНО» по обох предметах. Я звернулась на гарячу лінію в Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти де реєструють школярів з Полтавської області. Переслала їм фотокопії квитанцій. Через годину вони зателефонували і сказали, що в квитанції касир помилився і замість розрахункового рахунку (12 цифр) вона ввела МФО банка (6 цифр).
Далі іще цікавіше. Гроші того ж дня повернулися назад, але про мене це ніхто не повідомив. А на той момент ще можна будо виправити помилку і повторити платіж.
01,03,2019 я звернулась до завідуючого банком за поясненням. «Це людський фактор. Банк не винен. А ви винні, що не побачили помилки і поставили підпис». Гроші касир Катерина Грицай повернула, відразу, готівкою в кабінеті завідуючої (хоча я про це не просила). Кошти я не забрала.
Як можна зробити відразу 2 однакових помилки? Як пояснити дитині чому вона на поїде здавати ЗНО (причому 2 екзамена)? Хто буде нести відповідальність за «людський фактор»?
Згідно з наданою інформацією зі співробітником буде проведена необхідно робота.
Підскажіть, будь ласка, чи були кошти перераховані за вірними реквізитами чи поверненні вам, як платнику?
Додамо, що при користуванні послугами Ощад 24/7 або інформаційно-платіжного терміналу платіжні реквізити можна внести самостійно, таким чином запобігти ситуації, що склалась.
Коментарі (9)
Молодцы
https://www.oschadbank.ua/sites/default/files/2019-03/%D0%A2%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%84%D0%B8%20%D0%B7%2002.04.2019%20%D1%80..xlsx
Жаль только что ячейку разворовали((
(https://minfin.com.ua/company/oschadbank/review/124370/)
Мы всегда прислушиваемся к дельным советам наших клиентов и всегда рады усовершенствоваться.
Коментарі (1)
Кидают на деньги
Коментарі (2)
Припейд карта - кидалово на деньги
Также заказать карту вы можете перейдя по ссылке https://www.oschadbank.ua/lehko/.
Тарифы и лимиты по Prepaid — карте указаны на конверте, который вы получили вместе с картой.
Коментарі (5)
Комиссия при ВЫДАЧЕ перевода “western union “ - законно?
Коментарі (8)
отзыв
Тарифы Prepaid — карты и ее лимиты указаны на конверте, который вы получаете вместе с картой.
Карту возможно пополнить без ее наличия, комиссия 0.5%, при наличии карты — без комиссии.
Коментарі (1)
Неотключаемый СМС-банкинг
связалсяс банком, поругался. его отключили. никаких смс не приходило. сегодня зарегистрировался на сайте ощадбанка, посмотрел выписку: денгьги продолжали списывать, ни одного СМС так и не приходило!!! причем деньги списывали даже за запрос остатка средств в банкоматах, когда этот остаток не показывается.
Это что за сервис?
бегите от ощадбанка подальше. снимаюти деньги за воздух и непредоставляемые услыги.
По муниципальной карте, услуга СМС-уведомления подключается автоматически. После отключения данной услуги вы регистрировались в Ощад 24/7, данная услуга не работает без активного СМС-информирования, в итоге СМС подключаются автоматически. Запрос баланса один раз в день не тарифицируется, каждый следующий — платный.
Коментарі (10)
Возвращение платежа который был отправлен не по тем реквизитам.
С момента моего первого обращения в банк прошло уже 6 месяцев за это время сотрудники отделения несколько раз просили меня переписать заявление на зачисление средств, втюхали мне карточку Ощадбанка на которую мне якобы должны были поступить средства и в целом проявили полную некомпетентность в решении моего вопроса. Сейчас мне даже жаль не потерянных денег, а сил и времени которые я потратила в этом заведении. Такого обслуживания и врагу не пожелаешь.
Укажите в личные сообщения ваше ФИО и финансовый номер телефона. Проверим на каком этапе рассмотрения, находится ваше заявление.
Коментарі (1)
Недоработки терминала
В случаи оплаты через Ощад24/7, распечатать чек возможно на принтере, скинув квитанцию на устройство, которое имеет доступ к нему. В случаи оплаты через Ощад 24/7, квитанция печатается в ИПТ, либо через кассу.
Коментарі (1)
Подяка
Бо в мене виникла проблема, яку на мій погляд, було дуже важко вирішити. До цього у мене не завжди був позитивний досвід співпраці з цим банком. Мені довелось звернутись безпосередньо до керуючого відділення Олександра Віталійовича. Не зважаючи на свою завантаженность він приділив мені час, уважно вислухав, чуйно підійшов до моєї ситуації та оперативно розв'язав проблему.
Завдяки таким співробітникам зростає довіра до всієї фінансової установи.
Щиро дякую Олексадру Віталійовичу за його професіоналізм, за людяність, якої в наш час дуже бракує.
Дякуємо за позитивний відгук. Сподіваємось на подальшу співпрацю.
Олександру персонально перекажемо подяку.
Написати коментар
Какой банк такой и терминал
Проблема точечная, возникла по техничной проблеме. Приносим свои извинения.
Проанализируем ситуацию, ускорим возврат средств.
Коментарі (1)