Мінфін - Курси валют України

Встановити

Незадовільна робота відділення

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
djunjer1 13 серпня 2019, 12:47
Відділення за адресою: Львів, вул. Валова, 9
Зіткнулась із некомпетентністю працівників Ощадбанку у м. Львові, вул. Валова, 9. В минулому році у зв'язку із одруженням і зміною прізвища звернулась сюди для зміни даних у валютному депозитному рахунку. В системі прізвище змінили, а щодо картки, на яку нараховуються відсотки, то сказали, що міняти її не потрібно, бо вона ще дійсна. В цьому році звернулася в касу цього ж відділення, щоб зняти відсотки і одержала відмову, оскільки прізвище на картці і в паспорті не збігалося. Довелось подавати заявку на переоформлення картки, що можна було зробити завчасно, якби мене попередили. Нову картку запропонували забрати у відділенні за адресою вул. Личаківська, 62, де колись оформляла сам депозит. У зв'язку з ремонтом відділення переїхало на Личаківську, 183, де мою картку довго шукали, пропонували прийти по неї за кілька днів аж доки не з'ясувалося, що нова картка була оформлена знов на дівоче прізвище. Працівниця видала картку і відправила мене з'ясовувати ситуацію назад на Валову, 9. Там же запропонували ще раз перевидати картку, за що з мене вирахують 30 грн комісії, і забрати її на Личаківській, 183, оскільки за пересилання на вул. Валову, 9 буде додаткова комісія у розмірі 30 грн. На мою заяву, що комісію з мене вираховувати не правильно, оскільки перевидача картки пов'язана із помилкою працівників банку, одержала відповідь, що це комісія — це політика банку. З'ясувати питання з начальником відділення не вдалось, оскільки, за словами працівниці, він був у відпустці. Нову картку одержала вже без проблем, проте залишився гіркий осад від некомпетентності працівників. У відділенні на Валовій, 9 постійно відсутня людина, яка має пояснювати як користуватись апаратом для електронної черги, працівники відмовляються допомагати старшим людям із терміналом самообслуговування, хоча інтерфейс його досить складний. Відділення у центрі міста має бути представницьким, а натомість працівники роблять так, що співпрацювати з банком не хочеться.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 серпня 2019, 15:51
Доброго дня!
Приносимо вибачення за ситуацію.
Раді, що проблему вирішено.
Зі співробітниками буде проведено роботу щодо коректного обслуговування клієнті та роботи в ПЗ.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися