Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Luntikwatch 17 травня 2023, 7:15
Професійні та доброзичлеві співробітники. Мої задачі були вирішені. На всі питання отримав вичерпну та професійну відповідь. Дякую співробітникам відділення Ощадбанку в Українці. Залишилось приємне враження і позитивні емоції від візиту.
Доброго дня!
Хочу поділитись своїм досвідом.

Послугами Ощадбанку користуються батьки. Я відправляв доларовий платіж своєму батькові, це було ще 9 лютого 2023 року. Пройшло 3 місяці, платіж так і не надійшов в Ощадбанк.

До цього я відправляв гроші, по одному й тому ж самому шаблону, на цей самий рахунок, гроші зараховувались на наступний робочий день. А тут після відправки чекаємо декілька днів — грошей немає… чекаємо тиждень — грошей немає. Батько йде у відділення, там кажуть: ми не бачимо платіж, рекомендуємо чекати 2 тижні, потім гроші можуть автоматично повернутись відправнику.

Чекаємо 2 тижні… грошей немає ні у отримувача, ні у відправника.
Звертаюсь до свого банку з проханням повернути гроші назад. Вони мені надали документ (Proof of payment), що підтверджує платіж та рекомендували з ним піти знову в Ощадбанк та шукати гроші там. Документ було надано в Ощадбанк, для того щоб допомогти відслідкувати платіж, але Ощад не взявся за цей пошук, сказали що грошей ніяких не отримували, треба йти знов до відправника.

Я знов пішов до свого банку з проханням повернути гроші, вони просять надати довідки та виписки з банку по рахунку, щоб підтвердити що не було зарахувань. Батько йде за виписками в банк, щоб було на англ мові, виявилось — вони теж платні. В той час коли більшість банків зараз через мобільний додаток може безкоштовно на декількох мовах вам надати виписку по рахунку. Але це вже інша тема.

Заплатили 200 грн за виписку з банку, відправили до банку відправника, вони почали досліджувати та шукати платіж. Напротязі 2х місяців я писав їм листи, скаржився та намагався повернути гроші. Після 2х місяців (а в сумі вже повних 3 місяці) мій банк повідомив, що від них платіж пішов успішно, і від їх банку-кореспонденту платіж теж пішов. На їх стороні грошей нема. Кажуть, що прослідкували платіж та він був призупинений банком-кореспондентом на стороні Ощадбанку.

Ну і як так? 3 місяці, хлопці та дівчата. За цей термін Ощадбанк майже 5 разів мене футболив назад до відправника та казав шукати гроші там, а виявляється що Ощад разом зі своїм банком кореспондентом просто прикарманили гроші собі та й сидять собі мовчки, нікому нічого не кажуть та не намагаються якось розібратись, кому ці гроші треба далі відправляти? Назад відправнику чи все ж таки вперед до отримувача? Як так можна? І що далі, ті гроші там будуть лежати стільки, скільки вам заманеться?

Якщо це ваш банк кореспондент, партнер, посередник, чому на протязі тривалого часу ніхто не повідомив моєму батьку про те, що до нього йде платіж, але він був призупинений по якійсь причині. Гроші зараз просто загублені, та ніхто нічого робити не хоче.

Я знов звертався до ощадбанку, кажу що мій банк (відправник) мені повідомив що гроші на стороні банку-кореспонденту Ощадбанку. На що мені знов кажуть «Якщо б гроші були, вони б були зараховані, а так ми нічого не можемо зробити.» Дуже цікава позиція. Якщо гроші застрягли у вашого банку-партнера, чи не варто б розібратись зі своїм партнером? Чому ви не можете звернутись до них? Всі ж документи були надані.

Далі, мені кажуть, що можна написати заяву про уточнення чи пошук платежу. Але ця процедура платна, 1% від платежу. Це що, знущання чи що? Ви загубили гроші і я ще повинен доплатити, щоб ви пошукали мої гроші? Душе цікаво. А чи багато клієнтів захочуть користуватись Ощадбанком, який просто десь губить гроші клієнтів? А потім ще й не хоче йти на зустріч клієнтам та не хоче їх шукати? А якщо б батько взагалі не знав про цей платіж, як би він здогадався, що хтось йому відправив гроші? Що це за гра у мовчанку. 3 місяці Ощадбанк зі своїм банком кореспондентом не може отримати Свіфт платіж.

Далі. Минулого тижня, 10 травня я відправив тепер вже своїй мамі доларовий платіж. Зазвичай гроші доходили за 1 робочий день. Тут пройшло вже 4 робочі дні, знову загубили гроші?
Зараз важкі часи, йде війна, люди гублять свої роботи, батько вже майже на пенсії. Я відправляю їм допомогу на життя, і вони не можуть дочекатись свої гроші. Будь ласка, прошу допомогти у вирішенні цього питання.

Я дуже не рекомендую відправляти SWIFT перекази на Ощад, бо вони просто мовчки загублять ваші гроші і нічого вам про це не скажуть. Як я можу в майбутньому бути впевнений, що батьки отримають гроші? Кожен раз відправляти гроші та сидіти кусати нігті в очікуванні, що батьки скажуть: «Фух, гроші зараховані» — якось вже не хочеться. Прохання до представників банку, звʼязатись зі мною якнайшвидше, я вже достатньо чекав. Всю необхідну інформацію про платежі я надам додатково.

Гарного дня!
Валентин Зимогляд 12 травня 2023, 11:16
Доброго дня всім читачам та бізнесу, працюю з міжнародними компаніями та компаніями за кордону, як то кажуть гроші в нашу країну інвестую та валюту в нашу країну затягую)) Нажаль напротязі декількох місяців почалися затримками по зарахуванню валюти на рахунок, а в цьому місяці це вже очевидно проблемма і неможливо нормально вести бізнес ((нажаль ніхто не питає з чого ти будеш платити податки та як ти будеш розраховуватись з партнерами (((Будьте уважні при виборі Установи яка повинна по ідеї допомагати в бізнесі)) Працюю понад 3 роки з Європою… всім гарного дня. Надіюсь колись все врегулюють в себе.
vilija 12 травня 2023, 11:04
Я сейчас за границей — приехать не могу.
У этого банка почти все делается через отделение.
Зарыть счет не могу удаленно, отменить автоматическую пролонгацию тоже.
На долларовом счету образовался -0.5 доллара из-за того что они через день пересчитали курс конвертации.
Пополнить карту тоже не могу — только SWIFT (это 15 долларов комиссии)
Завел 1 евро на карту евро — думал переводом с евро карты на долларовую погасить минус. Но оказывается у них это нельзя — отвечают что НБУ запретил.
Но в других то банках это работает — при чем тут НБУ?

Дорого чуствую мне сотрудничество с ними обойдется.
Ksdragan 9 травня 2023, 18:56
Люди, при можливості, обслуговуйтесь в іншому банку, але не в ощадбанку.
Мала велику необережність сплатити карткою ощадбанку валютний рахунок у закордонному магазині.
Після оплати з мене зняли 2%, у підтримці сказали, що 1% за конвертацію, а 1% на майбутнє, якщо протягом 3-х днів курс зросте, це їхня страховка. Я в шоці!!! Це мої проблеми як клієнта, що ви не проводите операцію день у день. Мене це взагалі не повинно стосуватися.
Але це ще не все, наступного дня я виявляю, що у мене сума грошей на залишку зменшилася, звертаюся на підтримку і виявляється, що їм ще грошей не вистачило за вчорашньою валютною операцією і вони ще знімають гроші, без попередження.
Таку саму операцію я завжди робила через приват банк. Той курс валют, який позначений у додатку, ту суму грошей і знімали, ні копійки зайвої, ні яких конвертацій та страховок.
Якщо у вас є вибір тримайтеся від ощад подалі!!!
Vadim79 6 травня 2023, 12:34
Під час мого звернення у відділення Ощадбанку співробітники безпідставно відмовились виплатити гроші моїй 1.5 річній дитині з рахунку відкритому при народженні. Як результат — Навмисне невиконання умов Договору. Спеціаліст та Начальник відділення жодним чином не реагує та звісно їм плювати на те що дитина потребує. Ощадбанк — Ви організація без совісті, сорому та моралі яка обкрадає дітей навіть у воєнний стан. Ви гірші мародерів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
BoysBanny 6 травня 2023, 8:35
Мошенник просит предоплату на доставку товара, после создаёт интернет накладную с почты и говорит что отправил, при этом просить скинуть ему всю сумму плюс доставку, так как от просто отправил без наложки, и оплатил доставку.
Номер карты 4790 7299 5677 5738
Номер тел. +380 (97) 263 15 78 и 0 (97) 183 53 94
28 апреля оплатил покупку в Розетке. Понял, что ошибся с выбором, отменил покупку. Деньги до сих пор висят на карте в статусе заблокированых. Розетка говорит, что с их стороны вины нет и все вопросы к банку. Банк говорит, что ждать разблокировки нужно до 28 мая. Вопрос: Можно ли как-то ускорить возврат средств? Мне эти деньги крайне срочно нужны сейчас, а не в конце месяца
Знаючи про те, що під час оголошення повітряної тривоги ВСІ заклади повинні бути зачиненими, я була в шоці. В місті Нікополь за адресою проспект Трубників 26 проводилося обслуговування клієнтів, черга була на вулиці.
Артобстріл був оголошений за годину до цього. Тобто, летять гради, артилерія, а працівники наражають на небезпеку мешканців міста і себе також. Дуже невідповідно. Якщо хтось постраждає, кого звинувачувати???
Михайло Терещенко 5 травня 2023, 2:50
Хотів написати відгук ще коли закривав перший депозит, але тоді щось відволікло, забув, перегоріло, та не став писати. Тепер горить, і горить сильно:
1) ввійти в новий додаток Ощад, без можливості отримувати вхідні дзвінки, неможливо. Потрібно отримати дзвінок і запам’ятати чи записати десь на папері код для підтвердження входу, а потім, ввести його в додатку. Якщо немає можливості отримувати вхідні дзвінки, записати код, проблеми з пам’яттю, слухом, зв’язком то в додаток не ввійдеш. Чомусь, для підтвердження входу в веб-банкінг і старий додаток Ощад 24/7, код приходить СМС повідомленням, а для нового додатку, тільки через дзвінок. Логіка, послідовність і зручність в дії. Зробили б вже на вибір — дзвінок, повідомлення, або email. Є рахунки ще в трьох банках, і там для входу в додаток потрібно логін і пароль, або код. Без додаткового коду підтвердження! Але тут безпека, уххххх, краще ніж будь де.
2) приховані списання коштів. Підключена послуга СМС інформування, яку чомусь неможливо відключити, і за яку знімалося спершу 0,24USD, а зараз 0,19USD в місяць. Ну хоть щось, дешевшає. Не повідомлення на Viber, чи якийсь інший додаток для обміну повідомленнями, не Push повідомлення з додатку для телефону, а саме СМС!!! інформування. Так от, за останній рік, СМС про зміну балансу прийшло тільки одне, хоча до цього списання балансу були щомісяця, а останній час ще й по різним статтям. Повідомлення про те, що сплачено комісію за обслуговування рахунку, так як я не користувався ним, прийшло на Viber, і то, про перше списання, про інші списання по цій статті більше ніяких повідомлень не було. Договір підписаний, картка дійсна ще три роки, гроші на ній є, моє право користуватися нею чи ні. Чомусь в інших банках інформують про будь-які списання коштів, будь то розрахунок в магазині чи то плата за обслуговування, та ще й навпаки, якусь копійку накинуть на залишок на картковому рахунку. Списуєте кошти за обслуговування, то інформуйте щоразу і про всі списання, а не вибірково. Чи ви таким чином покриваєте «мертві» кредити. Тишком-нишком, з одного, другого — оп, і фінансова звітність вже трохи краще.
3) некомпетентність співробітників колл-центру. Дзониш до колл-центру — зустрічає Софія (бот), далі спеціаліст, далі спеціальний спеціаліст, далі дерево, а за деревом дерево… Як результат, ні виразної відповіді, ні до побачення, швиденько кидають слухавку і все. Один із перших операторів взагалі не розумівся на авторизації в додатку, та і інші, так собі фахівці. Яка різниця чому я не можу отримувати вхідні дзвінки? Я вас запитую як мені отримати доступ до функцій вашого додатку, бо в веб-банкінгу функції трохи урізані. Дякувати Богу, чи якомусь дійсно кваліфікованому, тямущому співробітнику банку, завдяки якому в Play маркеті досі доступний старий додаток Ощад 24/7, про який не згадав жоден з операторів, який вже не оновлюється, але він працює і до якого можна отримати код підтвердження через СМС, і завдяки якому я тимчасово вирішив своє питання.
Як тільки доберуся до відділення банку, закрию все, і навіть «дякую» не скажу, бо нема за що. В інформаційному суспільстві, при наявності інтернету, електронної пошти, цифрових підписів, коду підтвердження через дзвінок і інших передових технологій, тобі потрібно чекати, вистояти чергу з інших клієнтів, та ще й мушу пояснювати чому ж саме я хочу забрати депозит, по якому закінчився термін договору та скасована мною автопролонгація, чи закрити рахунок. А потрібно явитися особисто, з паспортом, з заявою, і саме в те відділення де відкривав рахунок. Бо, напевно, в іншому відділенні відсутній інтернет, а відповідно і доступу до баз даних. Діди так робили, і ми так будемо робити.
Я розумію, що в мене горить, що я не розумію, не знаю процеси, порядок дій, інструкції і як все влаштовано, що це я ламер і не можу в сучасні технології, і все це десь прописано в договорі, або в додатку до додатку до договору, але це не сервіс, це жах.
380982058247 4 травня 2023, 20:33
Доброго вечора хочу поскаржитися на фідлілення ощадбанку. 2 місяці картка не працювала бо було якийсь системний збій, а заразНеможуть зразу видати готівку та закрити картку повністю, а також управляючого нема на робочому місці.
OLG390 3 травня 2023, 16:11
Відділення за адресою: Київ, вул. Харківське Шосе, 21/6
03.05.2023 Отримувала картку в Ощадбанку
Адреса: КИЇВ Харківське Шосе, 21/6
Через 15 хв після отримання нової карти, дзвінок на мобільний з номера 044 364 60 20, служба безпека банків…Жіночка мала інформацію про мій візит до банку, моє ім'я та інші дані.Хотіла змінити мій пароль, тому що була заміна карти…Питання -хто з робітників банку оперативно зливає інформацію?
Номер з якого дзвонили, в гуглі вже з відгуками, що це шахраї(протягом 4 місяців є відгуки) Чому безпека Ощадбанку допускає таке …Чи комусь вигідно?
Roman8998 3 травня 2023, 14:24
Намагався зняти кошти з карти ощадбанку в банкоматі акордбанку, після звуку підрахунку коштів вискочило вікно з написом технічна помилка. Кошти так і не видало, а з карти списало. При зверненні до акордбанку кажуть, що перевірили банкомат зайвих коштів немає, звертайтеся до ощадбанку. В ощадбанку кажуть, що не можуть прийняти мою заяву на повернення коштів так як операція в обробці. Третій день сиджу без коштів, банки футболять один до одного
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Laicon 2 травня 2023, 12:19
5167 8032 6485 7017 тарасов богдан ігорович
серия паспорту мм579246 підробка
mariupol2023 2 травня 2023, 1:25
Відділення за адресою: Київ, вул. Раїси Окіпної, 8
Если Ваш счет открыт в Донецкой области или в любой другой, Киевское отделение не видит движений по счету, не может совершать какие либо действия со счетом и по старинке (телефоном) связываются с отделением, где открывался счет. Для осуществления платежей через онлайн банкинг юрлицами необходимо иметь аппаратный ключ — зеленую флешку, которая стоит 300 грн (800 грн за дубликат). В Киеве сейчас ни в одном отделении нет в наличии этих аппаратных ключей и трех разных отделениях мне заявили — мы уже ждем их второй месяц. В 2023 году это наверное единственный банк в Украине, который не дает подвязать файловые ключи к счету Юрлица для подтверждения платежа!!! Когда закончится этот совок и кому выгодно уничтожать один из крупнейших банков Украины?
us4qq 27 квітня 2023, 23:16
З Ощадом не хотів мати ніяких справ взагалі, ще пам«ятав як вони кинули всіх своїх клієнтів на гроші під час розпаду СРСР. Але будучи військовим пенсіонером держава, видавши свій закон, не залишила мені вибору — тільки пенсійна карта Ощадбанку без варіантів. Якби не піклування держави про Ощадбанк, куди вона всупереч волі громадян, сіломіць їх туди зганяє (бюджетників, пенсіонерів), з таким сервісом та відношенням до клієнтів він давно б вже збанкрутував. Спочатку вони закрили своє відділення в моєму селищі, а згодом й ліквідували банкомат. Два роки тому, для заміни пенсійної картки на нову, в зв»язку з скінченням терміну картки, потрібно було 2 рази їздити у сусіднє місто за 50 км та дві доби стояти у черзі, жах… Але 2 тижні тому вони перевершили в своєму сервісі самі себе. Здійснював переказ з картки Ощад на картку іншого українського банку (раніше вже не раз на неї перекидав свої кошти) під час здіснення переказу видало мені повідомлення в додатку Ощад24 — збій в роботі сервера, спробував здіснити переказ повторно, мені заблокували й картку й вхід до додатку Ощад24. Звернувся до операторів підтримки банку, ті здіснивши мою ідентифікацію особи в телефоному режимі відповіли мені, що моя картка скомпрометована, так як я здіснював переказ коштів на картку яка в них знаходится в чорному списку, як картка шахраїв. Я повідомив їм, що моя картка знаходится в мене, її номер та інші данні я нікому не передавав, в інтернеті та магазинах нею не розраховувався, ніяких дій щодо порушення договору з банком не скоїв, чому мені заблокували доступ до коштів та додатку не зрозуміло. Мені запропонували взяти документи та звернтися до відділення банку. Я повідомив, що мешкаю на окупованій території та не можу цього зробити, та попрохав їх розблокувати картку та доступ до додатку он-лайн або по телефону, встановити мою особу можливо без проблем — наприклад як це робить -Приват-банк, через онлайн кімнату, відеодзвінок, таемне питання та інш. Відмовили, тільки особисте відвідування банку. На зауваження, що пенсійна виплата на картку є єдине моє джерело існування та без неї я буду вимушений оформлювати російську пенсію або шукати роботу на окупованій території їх залишило байдужими. Передзвонив їм через тиждень й запитав номер реєстрації звернення банку до правоохороних органів з приводу шахрайства з приводу якого вони заблокували мені картку (адже якщо вони знають про злочин та не повідомили про нього до поліції то самі здіснюють злочин) нічого мені не надали, сказали, що це лише підозра. Минуло 2 тижні, нічого не змінилося з того часу. Саме цікаве, що мені картку заблокували, а ту картку яка в них у чорному списку — ні. Перечитав відгуки про банк на цьому сайті — без коментарів… Побачив й майже таку саму історію як і в мене: чоловік перебував за кордоном й йому заблокували картку позбавивши змоги користуватись коштами. Сьогодні обзвонив 4 своїх товаришів з селища з якими разом працював, виявилося їм також всім заблокували картки в цьому місяці. Роблю висновок: банк блокує рахунки всім клієнтам які внаслідок війни перебувають за межами країни або на окупованій території та не можуть фізично прийти до відділення банку, таким чином має змогу використовувати кошти своїх клієнтів для свої оборудок скориставшись горем громадян України під час війни, знаючи заздалегідь що останні нічого не зможуть зробити та кидаючи їх на призволяще. Робіть висновки самі: хто тут шахраї та хто наживається на людському горі під час війни…
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Juliette1986 27 квітня 2023, 21:06
Специально зарегистрировалась, чтоб кого о предупредить
Виренская Татьяна или же Мила
На карту Ощадбанка 5167 8031 1303 0717
Берет оплату за товар, не отправляет, тебя блокирует и все. Торгует в объявлении детскими пластиковыми горками, песочницей, домик для детей, шезлонги, раскладные столики, рассказывает истории о закрытии точки продажи и распродаже товара, берет оплату и не высылает товар
Александр Рубцов 27 квітня 2023, 15:19
26.04 при вхідному дзвінку з контакт центру Ощадбанку, я взяв телефон своєї дружини (вона була зайнята, а я не знав хто телефонує), то оператор запропонував покликати мою дружину та назвав її ім'я та по батькові. Стає питання, на якій підставі оператор контактного центру державного банку розголосив персональні данні моєї дружині, першому, хто підняв слухавку? Вважаю такі дії оператора некомпетентними та такими, яки призводять до витоку персональних данних третім особам без погоджження саме з власником персональних данних.
Aleks583 26 квітня 2023, 18:16
Жахливе обслуговування платіжних карток. При отриманні коштів через банкомат іншого банку, через сервісну помилку, кошти були списані з карти, але не видані банкоматом. Майже годину не міг додзвонитися на гарячу лінію. Потім оператор повідомив, що кошти заблоковані до моменту проведення звірки розрахунків очікуйте протягом 3 робочих днів. Через 3 дні повідомили, що чекати треба до кінця місяця. Далі кажуть — 30 календарних днів с моменту транзакціі. При цьому немає ніякої контретики стосовно того, чи повернуть мені мої кошти. Оператори гарячої лінії абсолютно нічим не здатні допомогти окрім повторювати, що треба чекати звірки
взаєморозрахунків. Цікаво, якби кошти були видані, але не списані з карти, Ощадбанк також 30 календарних днів перевіряв би проведену транзакцію? Навряд чи!!!. Дуже шкодую, що взагалі обслуговуюсь в цьому банку і нікому не раджу.
Farradey 26 квітня 2023, 17:32
Мав рахунок в банку, був призван на строкову службу, потім розочалася війна, не мав доступу до банківської картки, а з неї банк почав кожен місяць списувати по 100гр за неактивність, ось і маєшь заощадження… Коли прийшов у відпустку був дуже вражений «працею» банка! НІКОМУ НЕ РАДЖУ ЦЕЙ БАНК
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝