×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.4 | 44.35 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Выдают некачественные карты, врут чат-боты и операторы
На заявление по этому поводу банк уже месяц не отвечает. В кошельке лежит кучу карт, но сотрудники предлагают поменять пластик за свой счет, типа я его испортил. С картами других банков проблем нет.
2. Пришло сообщение в чат-боте Вайбера:
Сплачено 100 грн за обслуговування рахунку
Поддержка отвечает, часть диалога:
Ощадбанк:
Комісії банку у мобільному додатку не відображаються. Якщо надійшло подібне повідомлення це означає що за одним з Ваших рахунків протягом 12 місяців не проводилось жодних операцій, перевірити історію операцій можна через мобільний додаток. Також перевірити дану інформацію можна у відділенні банку.
Я:
«Комісії банку у мобільному додатку не відображаються.» — это точно?
Ощадбанк,
Чи можу я ще чимось допомогти?
Я:
«Комісії банку у мобільному додатку не відображаються.» — это точно? Мне кажется, вы мне врете
Ощадбанк,
Дякую за звернення. Всього найкращого! 💙💛
При том, что комиссия банка в приложении отображается, например, комиссия за проверку баланса в банкомате, и другие комиссии. Оператор слился.
Коментарі (6)
Не має жодної допомоги коли стаєш жертвою шахрайства
Шахрай 5167803214225968!!!
Так не треба робити! Сервіс банківської системи повинен ставати кращим!!!
Коментарі (1)
Рахунок
Зразу напишу, військовий…
Для отримання заробітної плати було отримано карту (рахунок) в Ощаді…хоча дивувало те, що всі майже отримують на інший банк.
Все наче чудово, але тепер данний рахунок не потрібен і його треба закрити!
А тут починається саме цікаве, щоб закрити рахунок, треба їхати в ту область де його відкривали!!! і це в 21 столітті !!!, де Державний банк, який позиціонує себе — Мій Банк, моя Країна…не має можливості обʼєднати базу клієнтів!!!, або не хоче!
Тепер якщо по рахунку, не буде операцій Банк буде знімати (нараховувати) обслуговування, що теж виглядає як «Ляпас» своїм клієнтам!
Невже немає бажання — стати до клієнтів ближче?
На данний момент Ощадбанк- не мій банк!
Ви застрягли десь…
Дайте можливість закривати рахунки — не катаючись по Україні!!!
Написати коментар
Виконавче провадження
Що це за свавілля, чому всі інші банки розблоковують у рамках закону, один Ощадбанк щось чекає, якась черга
Коментарі (3)
Половина зарплаты уходит на закрытие плана
Работа в ощаде, это просто ужас: тебя морального задавят; в начале войны грозились увольнением если план полностью не закроешь; возникают какие-то вопросы, ты сидишь сам на портале и ищешь как решить проблему, так как ни до кого дозвониться невозможно.
К клиентам относятся с неуважением, особенно к пожилым людям.
Никакого дела с этим банком иметь не хочу, и всех родственников прошу перейти в другой банк, т.к. в этом тебя ещё обманят, и за открытие/закрытие счета, которое делается БЕСПЛАТНО, тебе напарят страховку за 70 грн, и подсунут на подпись, сказав что услуга платная.
Такие реалити.
Коментарі (1)
Половина зарплаты уходит на закрытие плана
Работа в ощаде, это просто ужас: тебя морального задавят; в начале войны грозились увольнением если план полностью не закроешь; возникают какие-то вопросы, ты сидишь сам на портале и ищешь как решить проблему, так как ни до кого дозвониться невозможно.
К клиентам относятся с неуважением, особенно к пожилым людям.
Никакого дела с этим банком иметь не хочу, и всех родственников прошу перейти в другой банк, т.к. в этом тебя ещё обманят, и за открытие/закрытие счета, которое делается БЕСПЛАТНО, тебе напарят страховку за 70 грн, и подсунут на подпись, сказав что услуга платная.
Такие реалити.
Написати коментар
elena
Коментарі (7)
Якісне обслуговування! Все на вищому рівні!
Написати коментар
Сроки обработки платежа (Вопрос решен 07.09.2023)
Коментарі (6)
Супер зручний застосунок на основі ШІ
Коментарі (3)
Некваліфіковані спеціалісти
Написати коментар
Майже півмісяця не можуть відкрити рахунок
Коментарі (1)
Оновіть Додаток CorpsLigh.Це просто жах!
Коментарі (3)
Банк шахрай
Інформування підключає примусово, без згоди клієнта, тобто за власним бажанням (мабуть просто потрібне бабло), чи є в тебе вайбер чи немає, чи є взагалі смартфон чи немає як у більшості пенсіонерів, але вам цю послугу підключать незважаючі ні на війну ні на що. Банк суцільне дніще.
Коментарі (5)
Банк який обкрадає військових
Написати коментар
Ощадбанк обдурює
Колись, а саме у 2018 році, потягнуло мене влаштуватися на роботу у цей банк. Мені оформлювали картку банку «для виплат«заробітної плати. При звільнені того ж року картку забрали та заблокували.
Періодично я отримувала смс-інформування. Телефонувала до гарячої лінії, де мені відповідали, що мої дані знаходяться у базі, як клієнта у минулому, тому надходять повідомлення.
Після смс «Шановний клієнте! За Вашим рахунком помилково стягнуто комісію за послугу інформування в розмірі 10 грн. Ми повернемо Вам комісію впродовж двох тижнів.» я знову зателефонувала на гарячу лінію. І НАРЕШТІ дізналася, що у 2018 році на мене було відкрито кредитну картку! І її ніхто не закривав. Як це розуміти?
З цього я роблю висновки, що банк дурить і клієнтів (бо знаю це, як колишній працівник), і співробітників.
Коментарі (1)
Блокировка счёта
Коментарі (1)
Обман!
Коментарі (1)
Вкрадені кошти з кредитної карти ОщадБанку
Після розмови з кол-центром банку, буквально через 10 хв. з моєї кредитної карти були списані ВСІ кошти. Свої карти знову блокую через гарячу лінію банка, в кабінет 24/7 зайти не можу (як повідомив пізніше їх кол-центр, доступ до кабінету взломали, був несанкціонований вхід). Подаю заяву в поліцію, і в банк про викрадення коштів. Відкривається кримінальна справа.
Але банк за цей час постійно з мене вимагає сплатити по кредиту, блокує вже заблоковані карти. І навіть з заробітної карти списує всі мої ВЛАСНІ кошти (з припискою ВИ НЕ ЗАПЛАТИЛИ ПО КРЕДИТУ!) А куди потрібно було платити, коли карти вже прострочені і заблоковані і до онлайн банкінгу доступу нема?
Повідомляю на гарячу лінію, оскаржую списані власні кошти. Про викрадені кошти ніхто нічого не знає в банку — наче і заяви не було, службового розслідування не проводили, допомогти відмовляються. Прошу «заморозити» рух коштів на рахунку, бо йде досудове розслідування, а виявляється у них такої послуги нема. А повернути вкрадені мої власні кошти, виявляється вони не мають права. Звідси виникає питання: що це за банк, що не може забезпечити кіберзахист коштів клієнтів?
Крім того, банк ОБКРАДАЄ вас ДВІЧІ: перший раз надає таку привабливу можливість шахраям, а другий раз вже сам БАНК викрадає ваші власні кошти!!!
ОСТЕРІГАЙТЕСЬ ОЩАДБАНКУ. НАЙГИДКІШИЙ БАНК країни
Коментарі (2)
Разблокировка счета
Коментарі (2)