×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |
Некомпетентність операторів гарачої лінії
Тупі оператори, краще б папуг посадили
Після спілкування з оператором в чаті (авторизованому), ця майстериця деактивувалиа мій обліковий запис в додатку, єдиній можливості контролювати свій рахунок.
Немає ніякої можливості авторизуватись, якщо фін номер не на зв’язку.
Була проблема в Маріуполі з приват банком, там в чаті пройшла авторизацію з фото підтвердженням (надають спеціальне посилання). Мороки багато, але ж результат є, доступ поновили, я змогла увійти до особистого кабінету.
Тут — глуха стіна. Та й у відділеннях неодноразово на хамство натикалась. Найгірший банк. Й однієї зірочки забагато
Коментарі (1)
Некомпетентность колл центра
Коментарі (6)
Шахрай
Телефонує та видає себе за хвору людину, якій треба гроші. Обіцяє повернути через 5 днів. На запитання «хто це?». Відповідає — «вгадай».
Потім погоджується із припущенням. Говорить як людина присмерті. Тому важко ідентифікувати. Навіть мене, як музиканта, трохи обвели довкола пальця. Хоча, через хвилин 10 я зрозумів, що це шахрай.
Просить зробити переказ через нову пошту.
Потім телефонує вдруге, та просить зробити переказ якомога швидше.
Коментарі (4)
Комісія банку за непроведену операцію
Написати коментар
Ощадбанк вирішив остаточно видавити мешканців ТОТ з українського правового поля повністю відключивши нам можливість користуватися банківськими сервісами!
Коментарі (2)
Відмова платежу Ощадбанк,Сенс банк,
Підозрюю винуватцем цієї проблеми Ощадбанк
Коментарі (2)
Жахливий банк
Враховуючи таку ситуацію, державний виконавець 21.07.2023 року виніс ще одну Постанову — про зняття арешту з коштів, оскільки рахунок UA 193116470000026208000467747 є виключно зарплатним, про що є виписка з Ощадбанку. 21.07.2023 року ця Постанова про зняття арешту з коштів була надіслана до центрального відділення Ощадбанку. Пройшов майже місяць, але немає жодного результату. Знову зверталась на «гарячу лінію» Ощадбанку (тел.0800 210 800) і знову мені рекомендують звернутись у місцеве відділення для розблокування рахунку, а в місцевому відділення мені в цьому відмовляють. Складається таке враження, що це все робиться свідомо. Потягом 2 місяців я не маю засобів для існування. Я є одинока мама, сама виховую малолітню дитину. Я і моя дитина маємо щодня чимось харчуватись, дитину треба зібрати і підготувати до школи, скоро осінь — треба чимось топити будинок, платити за електроенергію, купити газ. В мене немає жодної допомоги й чекати її немає звідки. Все, що я заробляю, в мене вираховують до останньої копійки. Від початку війни я свідомо не виїхала з України, я люблю свою країну і хочу жити і працювати тут. Однак, я і моя дитина, ми тут зайві. Те, що відбувається- це знущання. Під час війни залишити людей без засобів для існування — це означає винищити їх. Нас винищують. Нас не вбили російські окупанти, то нас винищують свої ж. Протягом двох місяців не розглядається жодна з Постанов, не надається жодна інформація щодо розблокування. Скільки можна чекати і як мені з дитиною жити? Борги треба віддавати, їх і вираховують, але не можна забрати все і приректи людину на голодну смерть, бо це вже є свідоме винищення.
Навіть у виконавчій службі підтверджують, що Ощадбанк- найпроблемніший банк. Таке враження, що цей банк вибрали інструментом для нашого винищення.
Ось такий емоційний відгук. Вибачте, але немає слів, це державний банк.
Коментарі (1)
Невиконання своіх обов,язків працівниками банку
Коментарі (1)
Ну так, на троєчку
Віддав сіпівробітниці ІД-картку, пенсійне посвідчення, ід.код.
А вона каже, «не можемо оформити, бо ви не надали бумажку з місцем реєстрації».
Шановні, на дворі ХХІ сторіччя! ІД-картки існують вже років п’ять. Чіп NFC в ІД-картці можна зчитати будь-яким телефоном за наявності застосунку від НБУ, і на ньому вказано місце реєстрації! Ба більше, ми знаходимось не в селі, це столиця України, тобто відмазки, що «нема зчитувача» — то відмазки і більше нічого. Йдемо далі. Я — вже діючий клієнт Ощада. Всі мої дані, в тому числі скан-копія довідки про місце реєстрації повинні вже буду в моїй клієнтській справі. Звичайно, якщо Ощадбанк в курсі, що таке «клієнтское дєло» і навіщо воно потрібне.
Остання вишенька на торті вже в сторону Дії. Застосунок Дія в ситуації з Ощадом ніяк не допоміг. Для чого взагалі на цифрових документах QR-код позаду, я не уявляю, Ощад теж.
Номер відділення не вказую: не вважаю дівчат-співробітниць в чомусь винними, вони діють згідно з наявними в них інструкціями
А ще Ощад зняв з мене за переказ на карку іншого банку комісію, хоча ніде в тарифах на сайті про це не вказано і лімітів я не перевищував. Контакт-центр запевнив мене, що «це така карта», однак умов цієї картки на сайті я не знайшов. Звичайна жовта картка картка, оформлена місяць тому, коли я прийшов і сказав «я хочу відкрити пенсійний рахунок». Мабуть, всі «секретні» умови вказані на десяти сторінках договору (тропічні ліси нам вдячні за їх знищення). Але все гаразд, відтепер я просто вигрібаю всю суму з пенсійної картки готівкою і несу в інший банк, з яким «попроще».
Про нав’язування кредитної лiнiї і додаткової картки ще розповім. Як вважаєте, скільки карток від Ощаду отримає новий кліїнт-пенсіонер в місті Києві?
Вірна відповідь: чотири.
Одну жовту, бо треба ж якось гроші знімать.
Одну синю, бо «йде в пакеті і відмовитись не можна». На неї потім ще кредитний ліміт пришпандьорять.
Одну «картку киянина» (бо з нею проїзд в громадському транспорті безкоштовний, це буває корисно)
І, якщо ви не хочете носити з собою пенсійне-посвідчення картонку та готові бігати кожні три роки за новим, то ще й «електронне пенсійне посвідчення», яке теж є платіжною карткою.
Чотири картки, Карл! Чотири! Замість однієї. Я розумію, платіжні системи виплачують премії за випуск карток. Але чотири!
Коментарі (6)
Шахрайство банку
Коментарі (2)
непонятки з банком
Коментарі (3)
Це не банк, а якесь непорузуміння
Якби і все, кінець історії, але ось настає 16 серпня і приходить сповіщення від ОщадБанку, що одразу на 2х рахунках заморожено суму 4103 грн на ВП. Телефоную на контакт-центр, ясна річ, що там нічого ніколи не знають. Буду звертатися до виконавця, щоб персонально для ощаду написав лист на зняття арешту.
Але бісить, чому найбільший банк країни не може перевірити в реєстрі МінЮсту, що те виконавче провадження, вже закрите більше 3х місяців.
Висновок — банк слоупок!
Коментарі (3)
Жахливий банк!Не рекомендую нікому!Шахраї!
Коментарі (4)
Найгірше ставлення до людини яке я бачила
Коментарі (3)
Мошенничество клиента
Коментарі (4)
З картки ощад було вкрадено всі кошти
Коментарі (17)
Ощадбанк
Залишок:
+2088
В т.ч. кредитний ліміт:
+2000
Власні кошти 2088 чи 88 грн?
Коментарі (4)
Ощад
Коментарі (1)
Шахрайство Ощадбанком
28.06. 2023 з депозитного рахунку без мого відома було знято за шахрайською схемою депозит. 1 серпня 2023 року без мого відома за шахрайською схемою були зняті кошти з пенсійного рахунку. Жодного підтвердження транзакції, попередження про зняття коштів чи повідомлення про переказ не надходило.
6 серпня при користуванні додатком Ощадбанка побачила, що всі кошти зняті. Я одразу звернулась по телефону до представників банку (на гарячу лінію) де мені повідомили, що було несанкціоноване списання коштів шахраями на картку іншого банку, після чого оператор заблокував мої картки, оскільки шахраї якимось чином заволоділи моїми даними входу в особистий кабінет банку.
7 серпня перебуваючи в Хмельницьку і звернувшись за допомогою до Ощадбанку по вул Шевченко 11, мені відправили вирішувати проблеми до відділення, де був укладен договір депозиту. 9 серпня приїхала до Одеси в відділення Ощадбанку по вул Небесної Сотні 10, де Дунь Н. А. керівник ТВБВ 1001510590 відділення надав виписку з рухом коштів по моєму рахунку. В виписці не було вказано жодної інформації щодо отримувача і призначення. Керівник банку не зацікавлен в вирішенні цієї проблеми, відправила до головного відділу і не прийняла заяву для внутрішнього розслідування Службою Безпеки Банку. Наразі заповнюю заяву на сайті кіберполіції.
Зауважу, свої персональні дані, логін і пароль особистого кабінету та дані картки нікуди не вказувала і третім особам не надавала.
Сума, викрадена у мене, є великою. Чому система безпеки банку дозволила без мого погодження здійснити переказ коштів на невідомий і, напевне, сумнівний рахунок. В результаті шахрайських дій я залишилась без засобів до існування.
Допоможіть.
Коментарі (3)
Некомпетентна робота служби безпеки «Ощадбанку» щодо захисту персональних даних клієнта та викрадення коштів.
Наступного дня я звернувся до відділення банку для отримання виписки з рухом коштів по моєму рахунку. У наданій довідці не було вказано жодної інформації щодо отримувача та призначення платежу. Також в банку повідомили про те, що ними був направлений запит до обласного банку для отримання інформації про рух коштів на моєму рахунку, але до цього дня довідки я не отримав. 8 серпня 2023 року я, не діждавшись довідки від банку, подав заяву про шахрайські дії до поліції.
Звертаю увагу, що свої персональні дані, логін і пароль свого особистого кабінету та дані картки нікуди не вказував і третім особам не надавав.
Жодного підтвердження транзакції, попередження про зняття коштів чи повідомлення про вже зняті кошти мені не надходило. Сума, викрадена у мене, є великою, і я не розумію чому система безпеки банку дозволила без мого погодження здійснити переказ коштів на невідомий і, напевне, сумнівний рахунок. В результаті шахрайських дій я залишився без засобів до існування. Мені немає чим сплатити комунальні послуги та придбати життєво необхідні ліки (маю хворобу цукровий діабет ІІ ст.). Виникає відчуття, що банк зацікавлений в подібних шахрайських схемах за для свого збагачення.
Хотілося щоб Банк більш уважно ставився до захисту персональних даних клієнтів та забезпечив неможливість списання коштів з рахунку Клієнта без його підтвердження здійснення переказу, а також розібратись в ситуації, що склалась.
Коментарі (4)