Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
GromA 15 листопада 2019, 15:21
Відділення за адресою: Київ, вул. Лагерна, 36
11.11.2019 року я приїхав до відділення ТВБВ №126\0174, що у м. Києві по вул. Лагерній, 36, з метою перевипуску «Карти Киянина». Приїхав, о 14 год. 55 хв., як раз, за 5 хвилин до закінчення обідньої перерви. Зайняв 3-тє місце у черзі. О 15 год. 01 хв. двері нам відчинили та впустили до приміщення «ОщадБанку». Оператор, який займається фіз. особами, Гарус В.О., з«явилась на своєму робочому місці о 15 год 07 хв., та почала приймати громадян. Гарус В.О., приймала першого клієнта рівно годину, за цей час вона неодноразово покидала своє робоче місце по особистим справам, приймала особисті дзвінки на свій мобільний телефон та наказувала клієнту чекати на стільчику. На моє запитання, чому працює тільки один оператор по фізичним особам — управляюча, Перерва В.О., пояснила, що інший знаходиться на лікарняному. Далі, я став свідком, я управляюча, Перерва В.О., завела до закритого приміщення, де знаходяться працівники, ОщадБанку, касса ОщадБанку, якогось свого знайомого, який точно не був співробітником „ОщадБанку“ та почала пити з ним каву. Коли вона його проводжала, я зупинив її, та поцікавився, чому вона порушує правила та інструкції, а саме заводить сторонніх осіб, до закритого приміщення „ОщадБанку“, де знаходяться грошові кошти та персональні дані інших клієнтів — вона почала кричати, що це не моя справа. Далі, Я зателефонував на гарячу лінію зі свого мобільного фінансового номеру, та залишив скаргу на дуже повільне обслуговування фізичних осіб, тому що, оператор, Гарус В.О., приймала одного клієнта с 15 год 10 хв. до 16 год 10хв. Почувши це, до мене вибігла, управляюча відділенням ТВБВ №126\0174 та почала вмовляти мене не залишати скаргу, а домовитись „па-челавечески“. На що, я у управляючої відділення попросив книгу скарг та пропозицій. Перерва О.В., повідомила, що у них в банку не має книги скарг та пропозицій. Я зателефонував другий раз зі свого мобільного фінансового номеру телефону та на гарячу лінію „ОшадБанку“ повідомив, що, керуюча відділенням відмовляються надати мені книгу скарг та пропозицій. Буквально, через хвилину, до мене вибігла, Перерва О.В., з книгою скарг та пропозицій та почала неадкватно себе вести, а саме кричати на мене. Я їй повідомив, що якщо вона не заспокоїться — то я викличу поліцію для фіксації цього факту. Настала, моя черга, я подав документи на перевипуск „Карти Киянина“ буквально за 7-10 хвилин. Далі, я взяв книгу скарг та пропозицій та залишив свій відгук про віділення №126\0174, поки я писав відгук, Перерва О.В., почала „натякати“ на те, що я свою карту буде дуже довго чекати.
14.11.2019 року, я зателефонував на гарячу лінію „ОщадБанку“ зі свого фінансвого мобільного та поцівавися, чи всі документи прийшли з відділення ТВБВ №126\0174, для того, щоб моя карта була перевипущена, на що я отримав, відповідь, що ніяких документів не приходило. Я зателефонував своему адвокату та взяв пораду, що робити. Далі, я приїхав знову до відділення ТВБВ № 126\0174, та адміністратора, Татарчук Л.М., попросив викликати, управляючу відділенням, Перерву О.В. На моє запитання, чому мої документи по електронному документообороту для перевипуску „Карти Киянина“ не були відправленні — Перерва О.В., нічого не відповіла. Книгу скарг та пропозицій, Перерва О.В., надала мені знов, тільки після 2-ух скарг на „гарячу лінію“ ОщадБанка.
Прошу:
1) Провести службову перевірку, щодо некомпетентних дій, Перерви О.В., яка заводить посторонніх людей до службової зони та приміщеннь ОщадБанку, чим я впевненний на 100% порушила усі інструкції.
2) Провести службову перевірку, щодо некомпетентних дій, Перерви О.В., яка відмовлялась мені надати книгу „скарг та пропозицій“, намагалась ввести мене шляхом обману, що така книга у них відсутня, при цьому дозволяла собі підвищувати голос та поводити себе неадекватно
3)Провести службову перевірку, щодо некомпетентних дій, Перерви О.В. та, Гарус В.О., які вчасно не подали мої документи, чим проявили службову халатність.

ПС: Скажу прямо, ОщадБанк, не мій основний банк, мав досвід з іншими банками, і в Україні і поза межами, але такого рівня некомпетентності я не бачив ні і якому іншому банку. Мені СОРОМНО, що цей банк позиціонує себе, як державний.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 листопада 2019, 15:32
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася! Зі співробітниками даного відділення в обов'язковому порядку буде проведена робота по поліпшенню якості обслуговування клієнтів. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваш контактний номер телефону та ПІБ. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв’язок.
Chanterelle 14 листопада 2019, 20:42
Відділення за адресою: Київ, бул. Тараса Шевченка, 1-А
Сегодня 14.11.2019 пришла в отделение по адресу бульвар Тараса Шевченко 1 для того чтобы обменять 300грн мелочью на бумажные, все монеты были пофасованы и посчитаны, кассир не отказала и считала их вручную, было слышно что монеты падали на пол. Отдала мне 272 гривны 70 копеек, причину не объяснила. Насколько я знаю в вашем банке нет комиссии при сдаче монет
Ощадбанк
Відповідь банку
15 листопада 2019, 11:01
Добрый день! Данную информацию обязательно проверим и предоставим Вам обратную связь.
alex762 14 листопада 2019, 16:09
на звонки не отвечают
Ощадбанк
Відповідь банку
14 листопада 2019, 17:21
Добрый день! Уточните, пожалуйста, по какому номеру телефона Вы звонили? Информацию проверим.
Yevhek 14 листопада 2019, 16:09
Відділення за адресою: Київ, вул. Будівельників, 23-А
Более двух недель не могу забрать сумму с депозита, заказывал более трех раз, и не раз сообщал что нужны любые купюры кроме 500 евро.
Настолько хамского руководителя на в Киеве на ул. строителей 23 еще надо поискать.
Ребят, подумайте трижды чем нести в эту шарашкину контору деньги, есть возможность изрядно попотеть что бы их забрать. И то не факт что получится.

Не рекомендую вообще открывать счета
Этот банк для пенсионеров, и других льготных категорий, а не для нормальных клиентов.

Обходите стороной, нервы того не стоят.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 листопада 2019, 16:46
Добрый день! Приносим извинения за подобную ситуацию. Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваш контактный номер телефона и ФИО для обратной связи. Ситуацию, касающуюся вашего депозита, обязательно выясним и предоставим Вам обратную связь.
Мінфін
Відповідь адміністратора
14 листопада 2019, 16:55
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 14.11.2019).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Mika2009 14 листопада 2019, 13:07
11.10.19 заказала перевыпуск карты.
11.11.19 прийдя в отделение банка, мне сказали что карта не готова, так как пластик такой не выпускают ( мне какая пофиг разница с чего она сделана). Пластик сменила.
Сегодня уже 14.11.19. Мне не могут выдать деньги, так как почему-то карта не выпущена ( сколько *** мне ещё ждать?)
Я с больным ребёнком катаюсь по больницам +на 8 месяце беременности. За что мне детей кормить то?
Отвратительный сервис и тупые работники — ничего не могут объяснить!
Ощадбанк
Відповідь банку
14 листопада 2019, 15:20
Добрый день! Приносим извинения за подобную ситуацию. Напишите, пожалуйста, нам в личные сообщения ваш контактный номер телефона, ФИО и адрес вашего обслуживающего отделения. Ситуацию проверим и предоставим обратную связь.
Проблема вирішена
elena7774 14 листопада 2019, 12:35
Добрый день, на мой телефон пришло ошибочное смс сообщение о списании с моего счета средств, я тут же заблокировала карту и позвонила оператору и мне ответили что за разблокировку карты снимут 30 грн. В договоре обслуживания таких условий не видела. Правомерно ли это?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 листопада 2019, 14:51
Доброго дня! Розблокування карти, заблокованої за вимогою клієнта згідно тарифів коштує 30грн. З тарифами банку Ви можете ознайомитись на сайті банку. https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
katunya11 14 листопада 2019, 12:04
Відділення за адресою: Київ, пр-т Перемоги, 12
10 жовтня у відділенні по проспекту Перемоги 12 замовила картку Киянина.
14 листопада отримала відповідь оператора (0-800-210-800), що у зв'язку з тим, що немає пластика, дата отримання моєї картки невідома!!!!.. Чим я можу допомогти Ощадбанку в питанні отримання пластика для виготовлення моєї картки Киянина?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 листопада 2019, 12:34
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності. Будь ласка, напишіть нам в особисті повідомлення ваш контактний номер телефону та ПІБ. Ситуацію перевіримо.
Stefanishin1707 13 листопада 2019, 23:09
9.10,2019 заказала карточку соц, выплат досих пор не получила в банке пожимают плечами, говорят ждите, жду уже больше месяца а ведь говорили через 2 недели будет готова! где моя карточка будет ли она вообще? там уже начислены деньги и немалые!
Ощадбанк
Відповідь банку
14 листопада 2019, 10:52
Добрый день! Ситуацию обязательно выясним и предоставим Вам обратную связь.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oksi321 13 листопада 2019, 21:40
Відділення за адресою: Херсон, вул. Дорофєєва, 12-А
На протяжении 3-х лет наша семья хранит деньги на депозите Вашего банка, обслуживаемся на отделении по ул. Дорофеева.
Всегда приятно, честно, прозрачно. Любая консультация, то ли это моя Мама, которая мало что понимает, то ли это я, работник подобной сферы. Нас и мы понимаем с полуслова. Спасибо за качественный сервис! Так держать! Всем бы такой уровень обслуживания…
Ощадбанк
Відповідь банку
14 листопада 2019, 10:57
Здравствуйте! Большое спасибо за отзыв! С Ув. Команда Ощадбанка.
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 листопада 2019, 9:33
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 18.11.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
0961118307 13 листопада 2019, 19:37
Здравствуйте! У меня оформлена «социальная» карта. Оформляла её для соц.выплат но потом они прекратились (мне это и не нужно) я оформила депозит по этому счету, после окончания срока я отменила автопролонгацию и теперь я не могу пользоваться своими деньгами т.к.нужно проходить идентификацию только в отделении банка. Я сейчас нахожусь в другой стране и вернусь в Украину минимум через год. Возможно ли пройти идентификацию онлайн или через посольство Украины? Какие вообще есть варианты разблокировать карту находясь в другой стране? Call center вообще никак не помог, отвратительное отношение к клиентам
Ощадбанк
Відповідь банку
14 листопада 2019, 12:31
Добрый день! Уточните, пожалуйста, в каком городе Вы открывали депозит? Напишите нам в личные сообщения адрес или номер вашего обслуживающего отделения. Ситуацию выясним и предоставим Вам обратную связь.
Проблема вирішена
Василий Бабенко 13 листопада 2019, 16:20
Вечер добрый! больше месяца назад заказал карточку киевлянина (согласно монетизации льгот) на отделении №10026\048. До сих пор карточки нет «Нет пластика» — когда будет готова карточка, и будет ли вообще… как бы она нужна не для того чтобы в рамочку ставить а для расчетов за коммуналку? И самое интересное что при оформлении карточки взяли 50 грн. за кассовое обслуживание (вот только чек выдать видать забыли)
Ощадбанк
Відповідь банку
13 листопада 2019, 16:42
Добрый день! Приносим извинения за сложившуюся ситуацию! Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваш контактный номер телефона и ФИО. Ситуацию проверим и предоставим обратную связь.
dorosh1 13 листопада 2019, 15:27
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Гагаріна, 115
Постановою КМ України № 119 від 21.02.2017року затверджено Порядок грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, яким визначено умови та механізм виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для сімей осіб, визначених абзацами п’ятим — восьмим пункту 1 статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», для осіб з інвалідністю I-II груп, яка настала внаслідок поранення, контузії.
Згідно п. 26 цього Порядку, — після отримання копії рішення комісії про призначення грошової компенсації заявник звертається до відділення публічного акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» (далі — уповноважений банк) із заявою про відкриття поточного рахунка із спеціальним режимом використання (далі — спеціальний рахунок). До заяви додається копія рішення комісії про призначення грошової компенсації.
13.11.2019року при розгляді моєї справи деяками членами комісії ДМР було висловлено власну думку про можливість списання у безспірному порядку грошових коштів із вказаного спеціального рахунку у разі його відкриття- на підставі постанов державних виконавців у відкритих органом ДВС виконавчих проваджень про накладення арешту на нерухоме майно з метою виконання судових рішень у цивільних справах про стягнення боргу на користь інших осіб.
У звязку з вищенаведеним прошу надати публічну інформацію:1) Чи вправі Ваш банк застосувати процедуру арешту або безпірного списання коштів, які будуть обліковуватись на спеціальному рахунку, відкритому мною за п.26 Порядку — для придбання жилого приміщення, — у разі надходження відповідної постанови державного виконавця; 2) Чи мали місце такі випадки при виконанні Вашим банком зазначеної соціальної програми згідно постанови КМ України № 119 від 21.02.2017року.
Прошу направити відповідь у встановлений Законом термін.
13.11.2019р.
Заявник Дорошенко С.М.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 листопада 2019, 18:02
Доброго дня! Банк має право здійснювати примусове списання (стягнення) коштів із Спеціального рахунку у випадках та порядку, передбачених чинним законодавством України.
Певний час тому, організація в якій я працюю замовила для співробітників додаткові картки з ЕЦП, я благополучно уже про це забув, але сьогодні перепитали чи всі отримали картки, звісно я її не отримав, так як і інформації чи вона уже є у відділенні в якому я обслуговуюсь, дзвінок на гарячу лінію допоміг прояснити ситуацію, що моя картка уже три тижні як лежить у відділені, лежить собі і чекає чогось, не знаю навіть що вона чекає, адже про неї ніхто не повідомляв, а отже, беру я документи і йду в банк по картку, підходжу на касу де сидить одна людина з 3 чи 4 не рахував, мене направляють в кабінет якись де сидить в черзі багато людей зі своїми проблемами, але річ не в тому, дочекавшись коли можна зайти і вирішити свої проблеми, мені відповіли що я не зможу забрати на касі свою картку бо там обід, люди 2019 рік, каса де сидить 3-4 людини, не може поділитись як їм ходити на обід щоб безперервно обслуговувати клієнтів, ви це серйозно? На моє питання про те що у мене також зараз обід і я можу тільки в цей час забрати картку тільки пожали плечима. Отже, картку вам залишаю на память, вона вам потрібніша напевне, навіть не знаю, ЕЦП виготовив в приваті за 10 хвилин і їх не засмучувало що обід, на превеликий жаль, не можу відмовитись від користування послугами цього банку так як ніхто не дасть, знаю що вам всеодно на слова і незадоволення людей, але виговоритись мені потрібно було. Дякую за ваш поганий сервіс.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 листопада 2019, 14:13
Доброго дня! Нам шкода, що у вас склалася така думка про банк. Приносимо вибачення за подібну ситуацію. Зі співробітниками обов'язково проведемо роботу з поліпшення якості обслуговування клієнтів. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваш контактний номер телефону та ПІБ. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв’язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Spravedlivost12 12 листопада 2019, 21:28
Добрый вечер пришел в отделение ощадбанк, попросить проверить доллары
взяла деньги в руки начала их проверять все деньги были настоящие на 3-х купюрах немножко были вымазаны практически не заметно, кассир в грубой форме сказала что они почти не действительны а как узнала что мы не собираемся просто их обменивать швырнула обратно и сказала мы такие услуги как проверка доллара не предоставляем после этого я спокойно пошел в приват банк и без проблем их проверил ко мне отнеслись с уважением а в ощадбанке по хамски какой же это государственный банк если нельзя проверить деньги, проверьти на компетенцию своего кассира который работал 12.11.2019
Ощадбанк
Відповідь банку
13 листопада 2019, 14:08
Добрый день! Приносим извинения за сложившуюся ситуацию! С сотрудниками данного отделения в обязательном порядке будет проведена работа по улучшению качества обслуживания клиентов. Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваш контактный номер телефона и ФИО. Ситуацию проверим и предоставим Вам обратную связь.
nattie0303 12 листопада 2019, 21:28
Добрый вечер.Заказала в Вашем банке карточку, сказали ожидать в течении 2-х недель.Прошло почти 4 недели, карточки нет и не известно когда будет. Я жду выплат, по вине Вашего банка я должна сидеть без денег
Ужасный банк, обслуживание ещё хуже.Не знала о Вашем банке ничего, никому не рекомендую
И судя по отзывам ничего хорошего ждать не придётся.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 листопада 2019, 14:06
Добрый день! Приносим извинения за сложившуюся ситуацию! Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваш контактный номер телефона, ФИО и адрес или номер вашего обслуживающего отделения. Ситуацию проверим и предоставим обратную связь.
Назаренко Людмила 12 листопада 2019, 19:38
Відділення за адресою: Київ, вул. Шолом-Алейхема, 22
Добрий вечер! Сегодня посетила отделение ощадбанка оплачивалась комунальние услуги хотела розплатится монетами 100 лет военно-морского флота но у меня их не приняли так они юбилейние.Ну в прошлом месяце мне руководство написал что с сотрудниками отделения провели беседу и больше такого не повторится и монетки будут принимать.Прошу в этом розобратся.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 листопада 2019, 14:06
Добрый день! Приносим извинения за сложившуюся ситуацию! Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваш контактный номер телефона и ФИО. Ситуацию проверим и предоставим обратную связь.
Danil Yushchenko 12 листопада 2019, 15:35
Відділення за адресою: Миколаїв, пров. Корабелів, 2
Добрый день! Нахожусь в г.Николаев в отделении ощадбанка. По адресу корабелов 2. Очередь в кассу огромная, многие люди не дожидаясь своей очереди покидают отделение, я думаю, что банк несёт убыток из-за халатного отношения работников данного отделения к клиентам.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 листопада 2019, 15:54
Добрый день! Уточните, пожалуйста, информацию, касательно халатного отношения сотрудников отделения. Детализируйте нам в личные сообщения, указав ФИО сотрудников. Также хотим добавить, что для проведения оплаты, Вам не обязательно приходить в отделение банка. Вы можете оформить бесплатную карту: https://www.oschadbank.ua/lehko/ для возможности зарегистрироваться в приложение Ощад 24/7. Через личный кабинет Вы можете совершать оплату, экономя при этом ваше время и деньги.
mayzelevd 12 листопада 2019, 11:12
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Робоча, 69
Пришол заказал карту, сказали в течении двух недель будет готова, приехал в отделение нет тут ошибка ждите. Прошло две недели, приехал нет карты ждите. Пришлол снова в отделение, оказывается она не была изготовлена из за «проблем с пластиком». Да сколько можно ездить к вам я иногородних и это будний день, а я работаю из за вас мне нужно брать отгул уже 3- день.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 листопада 2019, 11:58
Добрый день! Приносим извинения за сложившуюся ситуацию! Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваш контактный номер телефона, ФИО и адрес или номер вашего обслуживающего отделения. Ситуацию проверим и предоставим обратную связь.
Svetlanaii 11 листопада 2019, 18:36
Відділення за адресою: Київ, вул. Харківське Шосе, 21/6
Получение готовой карты занимает очень много времени, одного клиента обслуживают 30 минут. перевыпуск проблема(как говорят на отделении «проблемы с пластиком»). Пришла заказала карту, сказали в течении двух недель будет готова, вам прийдет смс. Прошло три недели, ни звонка ни смс. Пришла снова в отделение, оказывается она не была изготовлена из за «проблем с пластиком». Ну Ощадбанк можно было хоть об этом сообщить? Пришлось снова ждать две недели… И вот вроде уже все должно быть хорошо, карта готова, но теперь проблема ее получить…
Ощадбанк
Відповідь банку
12 листопада 2019, 9:15
Добрый день! Приносим извинения за сложившуюся ситуацию! Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваш контактный номер телефона и ФИО. Ситуацию проверим и предоставим Вам обратную связь.
mcart 11 листопада 2019, 16:04
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Смілянська, 2 (прим.2)
У мене депозит у «Ощадбанку» в долларах. До депозиту була підключена картка Visa Elektron. І от в якийсь момент автоматично підключилась послуга SMS-інформування по картковому рахунку. Я відключив її в додатку Ощад24. Через два місяці виявилось що вона потім знову сама підключилась, хоча SMS про це, як в перший раз, не приходило. Комісію звичайно ж взяли. От так Ощадбанк «нишпорить» по кишенням клієнтів. Висновок, якщо у вас вклад невеликий, не кладіть в Ощадбанк.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 листопада 2019, 18:02
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності. При вході в додаток Ощад 24/7 смс-інформування підключається автоматично. Ситуацію додатково перевіримо та надамо зворотний зв’язок.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1 41.6
EUR 43.9 44.9
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1 41.6
EUR 43.9 44.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝