×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.1 | 41.6 |
EUR | 43.9 | 44.9 |
Всі курси банку |
Мабуть найгірший банк у світі.
14.11.2019 року, я зателефонував на гарячу лінію „ОщадБанку“ зі свого фінансвого мобільного та поцівавися, чи всі документи прийшли з відділення ТВБВ №126\0174, для того, щоб моя карта була перевипущена, на що я отримав, відповідь, що ніяких документів не приходило. Я зателефонував своему адвокату та взяв пораду, що робити. Далі, я приїхав знову до відділення ТВБВ № 126\0174, та адміністратора, Татарчук Л.М., попросив викликати, управляючу відділенням, Перерву О.В. На моє запитання, чому мої документи по електронному документообороту для перевипуску „Карти Киянина“ не були відправленні — Перерва О.В., нічого не відповіла. Книгу скарг та пропозицій, Перерва О.В., надала мені знов, тільки після 2-ух скарг на „гарячу лінію“ ОщадБанка.
Прошу:
1) Провести службову перевірку, щодо некомпетентних дій, Перерви О.В., яка заводить посторонніх людей до службової зони та приміщеннь ОщадБанку, чим я впевненний на 100% порушила усі інструкції.
2) Провести службову перевірку, щодо некомпетентних дій, Перерви О.В., яка відмовлялась мені надати книгу „скарг та пропозицій“, намагалась ввести мене шляхом обману, що така книга у них відсутня, при цьому дозволяла собі підвищувати голос та поводити себе неадекватно
3)Провести службову перевірку, щодо некомпетентних дій, Перерви О.В. та, Гарус В.О., які вчасно не подали мої документи, чим проявили службову халатність.
ПС: Скажу прямо, ОщадБанк, не мій основний банк, мав досвід з іншими банками, і в Україні і поза межами, але такого рівня некомпетентності я не бачив ні і якому іншому банку. Мені СОРОМНО, що цей банк позиціонує себе, як державний.
Коментарі (11)
Сотрудники воруют деньги
Коментарі (4)
на звонки не отвечают
Коментарі (2)
Две недели не могу забрать деньги с депозита
Настолько хамского руководителя на в Киеве на ул. строителей 23 еще надо поискать.
Ребят, подумайте трижды чем нести в эту шарашкину контору деньги, есть возможность изрядно попотеть что бы их забрать. И то не факт что получится.
Не рекомендую вообще открывать счета
Этот банк для пенсионеров, и других льготных категорий, а не для нормальных клиентов.
Обходите стороной, нервы того не стоят.
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (3)
Только маты...
11.11.19 прийдя в отделение банка, мне сказали что карта не готова, так как пластик такой не выпускают ( мне какая пофиг разница с чего она сделана). Пластик сменила.
Сегодня уже 14.11.19. Мне не могут выдать деньги, так как почему-то карта не выпущена ( сколько *** мне ещё ждать?)
Я с больным ребёнком катаюсь по больницам +на 8 месяце беременности. За что мне детей кормить то?
Отвратительный сервис и тупые работники — ничего не могут объяснить!
Коментарі (1)
за разблокировку кредитки (дебетовой) карты банк сдирает деньги
Коментарі (6)
Як отримати картку киянина?
14 листопада отримала відповідь оператора (0-800-210-800), що у зв'язку з тим, що немає пластика, дата отримання моєї картки невідома!!!!.. Чим я можу допомогти Ощадбанку в питанні отримання пластика для виготовлення моєї картки Киянина?
Написати коментар
Где моя карточка?
Коментарі (2)
Херсон, остров
Всегда приятно, честно, прозрачно. Любая консультация, то ли это моя Мама, которая мало что понимает, то ли это я, работник подобной сферы. Нас и мы понимаем с полуслова. Спасибо за качественный сервис! Так держать! Всем бы такой уровень обслуживания…
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Идентификация клиентов
Написати коментар
как только монетизация - так сразу и «нет пластика»
Коментарі (3)
Запит про отримання публічної інформації
Згідно п. 26 цього Порядку, — після отримання копії рішення комісії про призначення грошової компенсації заявник звертається до відділення публічного акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» (далі — уповноважений банк) із заявою про відкриття поточного рахунка із спеціальним режимом використання (далі — спеціальний рахунок). До заяви додається копія рішення комісії про призначення грошової компенсації.
13.11.2019року при розгляді моєї справи деяками членами комісії ДМР було висловлено власну думку про можливість списання у безспірному порядку грошових коштів із вказаного спеціального рахунку у разі його відкриття- на підставі постанов державних виконавців у відкритих органом ДВС виконавчих проваджень про накладення арешту на нерухоме майно з метою виконання судових рішень у цивільних справах про стягнення боргу на користь інших осіб.
У звязку з вищенаведеним прошу надати публічну інформацію:1) Чи вправі Ваш банк застосувати процедуру арешту або безпірного списання коштів, які будуть обліковуватись на спеціальному рахунку, відкритому мною за п.26 Порядку — для придбання жилого приміщення, — у разі надходження відповідної постанови державного виконавця; 2) Чи мали місце такі випадки при виконанні Вашим банком зазначеної соціальної програми згідно постанови КМ України № 119 від 21.02.2017року.
Прошу направити відповідь у встановлений Законом термін.
13.11.2019р.
Заявник Дорошенко С.М.
Написати коментар
Якщо ви приходите в банк з 13:00 до 14:00 ви не людина і тимпаче не клієнт.
Написати коментар
Жалоба на кассира
взяла деньги в руки начала их проверять все деньги были настоящие на 3-х купюрах немножко были вымазаны практически не заметно, кассир в грубой форме сказала что они почти не действительны а как узнала что мы не собираемся просто их обменивать швырнула обратно и сказала мы такие услуги как проверка доллара не предоставляем после этого я спокойно пошел в приват банк и без проблем их проверил ко мне отнеслись с уважением а в ощадбанке по хамски какой же это государственный банк если нельзя проверить деньги, проверьти на компетенцию своего кассира который работал 12.11.2019
Коментарі (2)
Не рекомендую никому
Ужасный банк, обслуживание ещё хуже.Не знала о Вашем банке ничего, никому не рекомендую
И судя по отзывам ничего хорошего ждать не придётся.
Написати коментар
Ощадбанк не принимает реальные деньги
Коментарі (1)
Обслуживание
Коментарі (1)
Это не банк, а ужас
Написати коментар
Очень медленное обслуживание
Коментарі (2)
Автоматичне ввімкнення SMS-інформування
Коментарі (5)