Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yevhek 29 листопада 2019, 15:51
Відділення за адресою: Київ, вул. Будівельників, 23-А
После месяца тленных попыток снять депозит, мне все же удалось, со скандалами забрать свои деньги.
Как любой человек в здравом смысле, я принял решение послать этот банк по дальше и закрыл все счета.
Но у банка были другое видение нашего сотрудничества)
Постоянно наяривают сотрудники с просьбой прийти переиденфикацию в отделении, в противном случае заблокируют мои закрытые счета )) даже отпустить клиента нормально не могут)
Ребят обходите стороной, есть куча адекватных банков!))
Ощадбанк
Відповідь банку
29 листопада 2019, 17:09
Добрый день! Детализируйте, пожалуйста.
IrynaIryna89 29 листопада 2019, 13:52
Отвратительное мобильное приложение! Невозможно перевести деньги на карту другого банка, постоянно выдает ошибку! В отделении всегда очереди, для получения одной справки нужно выстоять больше 2-х часов! Закрою карту и открою в приват банке!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
29 листопада 2019, 14:10
Добрый день! Проверили информацию, касательно перевода средств с карты на карту в приложение-все работает. Напишите, пожалуйста, текст ошибки нам в личные сообщения и ваш контактный номер телефона, информацию проверим. Также, хотим отметить, что банк активно борется с решением проблемы очередей, внедряются и совершенствуются альтернативе каналы обслуживания: Web-банкинг, Mobile-банкинг, информационно-платежные терминалы. Надеемся, что в ближайшее время Вы сможете почувствовать положительные изменения. Приносим извинения за неудобства.
Проблема вирішена
Valiriy1976 29 листопада 2019, 3:07
Фоменко Наталя Іванівна, заступник керуючого 289 відділення, дозволяє собі при клієнтах кричати на співробітників, які нижче за посадою, погрожувати звільненням, не рахує за людей. Жодної людини немає, на котру вона не кричала, як і жодної субординації. Прошу перевірити компетентність цієї людини! Дякую.
Ощадбанк
Відповідь банку
29 листопада 2019, 14:05
Доброго дня! Обов'язково проведемо бесіду з даним співробітником банку.
Проблема вирішена
Nika123123 28 листопада 2019, 18:19
Уже не раз обращалась в Ощадбанк (г.Черкассы) что бы убрали мой номер мобильного телефона из вашей базы как зарегистрированный на какую то «Людмилу Викторовну»!!! Одно время меня доставали постоянными СМС о каких то начислениях и снятиях денег с какого то мифического счета. Потом это прекратилось, но номер как зарегистрирован в вашей базе данных на Л.В. так и продолжает быть на ней. Или вы приймете меры или я вынуждена буду писать Заявление в соответсвующие органы о подозрении на шахрайство!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
29 листопада 2019, 13:55
Добрый день! Информацию, касательно Вашего номера телефона, обязательно проверим.
Mandryka 28 листопада 2019, 18:03
Вже більше ніж півтора місяця не можу отримати картку киянина, у старої картки закінчився термін дії. Зрозумілої відповіді ваід працівників отримати не можливо. Все кажуть приходьте через дві, три неділі. Не банк а «шарашкіна контора»
Ощадбанк
Відповідь банку
29 листопада 2019, 12:51
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності. Ситуацію щодо карти перевіримо та надамо зворотний зв'язок. Напишіть, будь ласка, номер або адресу вашого обслуговуючого відділення нам в особисті повідомлення.
MUXA707 28 листопада 2019, 11:04
Добрый день.
Сегодня хотел снять 500 грн с карты Альфабанка в Ощадбанковском банкомате.Деньги в нем были ето было видно на мониторе банкомата.Все было нормально, написало что заберите деньги но в последний момент банкомат передумал и не дал денег.
Мне пришла смс что деньги со щета сняли 500грн и сразу вернули но не хватает 25 грн.Я так понял ето сняли за пользованием банкомата, но я же не снял их.
Не плохой способ придумали как содрать с народа просто так 25 грн и кому жаловатся куда ити.
Деньги не большие но почему я должен дарить просто так кому то свои деньги?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 листопада 2019, 14:25
Добрый день! Рекомендуем обратиться в ваш обслуживающий банк, для получения консультации, касательно списания денег с вашей карты.
Iryna24na7 28 листопада 2019, 8:26
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Кам'янецька, 46
Читаючи подібний коментар, щодо блокування соціального рахунку, на який нараховуються кошти на утримання дитини, навідь не здвувалась, бо опинилась в подібній ситуації. Тільки от постанову державного виконавця, щодо зняття арешту і супровідні документи, надала особисто до секретаря голови управління, в головному відділенні міста. До якого теж важко «прорвалась», бо начебто виконавець особисто мав прийти на відділення з цією постановою, хоча я також мала копію посвідчення дер.виконавця з печаткою і підписами. Арешт так і не знято, рахунок заблоковано! Повстає ряд запитань, чи взагалі в ощад банку працють кваліфіковані працівники? Чи варто відкривати рахунки в цьому банку? Неграмотність, бездіяльність, халатність, необізнаність у діючому законодавстві України вражає!
Ощадбанк
Відповідь банку
28 листопада 2019, 14:11
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Bocul 27 листопада 2019, 17:37
Банк дает кредитную карту-за это вы должны отдать 300грн. Может уже и больше… карта на несколько год т.е. вы можите снимать или ложить денигь как вам нужно. А через время банк закрывает кредитную линию и начинае требовать погашения долга сразу, а не как договорено5% от суммы. Так вы стаете должником и вы даже не подозреваете об этом. А потом бац и каллектори Здравствуйте у вас долг который нужно срочно закрыть до 25 числа. Иначе конфискуют имущество. И чек с банкомата ощадбанка не является документом ( в котором четко написано что на кредитной карте +53 личных средств) Как не крути вы ДОЛЖНИК.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 листопада 2019, 18:06
Доброго вечора! Наразі інформація, щодо умов користування кредитною картою-недостовірна. Ви можете ознайомитись з умовами та тарифами на нашому сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/moya-creditka. Якщо у Вас виникла ситуація, яка потребує деталізації, рекомендуємо звернутися до відділення банку, або зателефонувати до контакт-центру банка: 0800-210-800.
Ivetta 27 листопада 2019, 14:16
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Європейська, 5
Добрый день. Мне необходимо получить справку — довідка щодо невикористання наймачем житлових чеків для приватизації державного житлового фонду (права на приватизацію житла). Дозвонилась на горячую линию Ощадбанка, где консультант мне предоставил адреса и телефоны отделений банка, в которых я могу получить такую справку. Стоимость услуги — 100 грн. Позвонив во все отделения Ощадбанка, сотрудники Ощадбанка не знают о существовании такой справки и такой услуги. Вопрос! Вы специально держите в тайне от своих сотрудников данную информацию или у Вас проблемы с коммуникацией внутри структуры? Что мне делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
27 листопада 2019, 16:47
Добрый день! Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваш контактный номер телефона и ФИО.
380986058510 27 листопада 2019, 11:56
Відділення за адресою: Київ, вул. Лісківська, 12/1-А
Виконавчою службою було наложена арешт на рахунки, прийшли гроші на народження дитини, ( за законом накладати арешт на дитячі гроші заборонено)виконавча служба відправила лист про зняття арешту три неділі назад, ніхто нічого не знімає, причину не говорять. В банкі кажуть звоніть на гарячу лінію, а на гарячій лінії ідіть в відділення. Що за відношення до клієнтів? Розберіться бо це уже занадто.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 листопада 2019, 13:40
Доброго дня! Перевірили інформацію щодо вашого запитання. Постанова до банку не надходила. Рекомендуємо звернутися у виконавчу службу.
Проблема вирішена
Panchenko123 26 листопада 2019, 19:39
Були списані кошти у розмірі близько 2000 грн., після зарахувань коштів у вигляді заробітної плати. В додатку Ощад 24, ця операція не відображається, було 2900 а стало 600 грн через деякий час. На питання, оператор колл-центру, говорить, що зняті із-за того, що я пробувала безуспішно переказати кошти на іншу картку! Так питання, якщо операції були не успішні, яке ви маєте право знімати їх через більше ніж 10 днів без моєї на то згоди!? Зняли 1000 грн., які я повинна була переказати, а потім чомусь зняли ще 2000, через тиждень, коли з’явились кошти на балансі!
Ощадбанк
Відповідь банку
27 листопада 2019, 9:42
Доброго дня! Рекомендуемо звернутися до відділення банку, для з'ясування ситуації та отримання консультації від спеціаліста.
olegperes 26 листопада 2019, 14:14
Відділення за адресою: Вінниця, пр-т Коцюбинського, 30
Банк ЖЕСТЬ! Більше ніж півтора місяця чекаю соціальну картку! На питання, де картка? Відповідь — немає пластику! Чекайте смс. Коли через неодноразові відвідування все ж таки вдалось дізнатись, що картка є, працівники повідомили, що смс не прийшла, бо збій в системі, приходьте з паспортом. Збій в неадекватному банку, а не в системі. Наступного разу, взявши паспорт і нарешті прийшовши за карткою, взнав, що там обідня перерва, хоча на вході до відділення написано «Без перерви». Крім того написано, що в суботу відділення працює з 9.00 до 15.30, хоча за фактом субота вихідний день. Люди, хто хоче співпрацювати з будь-якими видами банківської діяльності — обходьте Ощадбанк стороною!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
26 листопада 2019, 16:44
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваш контактний номер телефону та ПІБ. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв’язок.
Elinka 26 листопада 2019, 11:20
27.09.2019 р, попередньо записавшись за 2 тижня, я прийшла у відділення Ощадбанку за адресою м. Київ, вул.Героїв Дніпра, 53, щоб оформити карту киянина. Сьогодня, 26 листопада, карти немає, как і немає чіткої відповіді на питання «чому нема карти киянина і коли вона буде». Співробітники колл-центру відправляють до відділення, наполягаючи, що мою карту треба перезамовляти, замовляти на іншому пластику та інше, а відділення відправляє до колл-центру, кажучи, що все замовлено правильно і вони нічого не знають. Безпосередьно до відділення за телефоном (044) 3639350 зателефонувати неможливо, телефон зайняти цілодобово, працює відділення не для людей, а для себе!, тому що графік роботи у будні дні з 10.00 до 18.00, у суботу відділення не праціює. Ще пів-року тому назад відділення працювало у субботу до 15.00, що було дуже зручно, особливо для людей, які працюють. Про рівень та професіоналізм робітників колл-центрі взагалі, окрім негативу, сказати нема чого. Таке враження, що вони вивчили пару фраз й апелюють тільки цими фразами. І саме головне, будь ласка, надайте відповідь, коли буде готова карта киянина і де та коли мені отримати грошову компенсацію за її затримку (за той час, що я не користувалася льготами при проїзді в метро)?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 листопада 2019, 12:05
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваш контактний номер телефону та ПІБ. Ситуацію щодо вашої карти перевіримо та надамо зворотний зв’язок.
Kolya1976satok 26 листопада 2019, 0:38
25.11.2019 зайшов у відділення Ощадбанку у смт. Макарів з ціллю обміняти гривні на долари. Співробітниця банку сказала що долари у наявності є, але потрібно стояти в загальній черзі у загальну касу. Відстоявши у черзі близько години я почув від касира, що долари вони міняють, але для цього потрібно оформити в відділені якусь страховку на 25 гривень щомісяця. На моє запитання, чи ця послуга для мене обов'язкова, почув відповідь: «Для вас не обов'язкова, а для нас — так. Якщо клієнт відмовляється оформити договір страховки — нам потрібно писати пояснення.» На моє повторне запитання, чи обміняють мені долари без цієї послуги — мені відповіли що ні. Я покинув відділення і обміняв долари у Райфазенбанк Аваль, майже без черги і по вигіднішому курсу, але хто мені компенсує годину стояння в черзі Ощадбанку і приниження через відмову в елементарній фінансовій операції?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 листопада 2019, 11:56
Доброго дня! Банк піклується про своїх Клієнтів та пропонує їм додатковий захист на випадок непередбачуваних подій  в одній із надійних страхових компаній. Страхові продукти, які пропонуються у відділеннях Банку, є добровільними, і Клієнт може придбати їх за власним бажанням. Звичайно, Ви можете обміняти валюту у банку без придбання додаткової послуги. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону, для зворотного зв'язку. Нами буде проведена відповідна робота з співробітниками, щоб уникнути подібної ситуації в подальшій роботі.
Артем Дидковский 25 листопада 2019, 23:42
Відділення за адресою: Київ, вул. Лагерна, 36
Банк не выполнил платежное поручение, хотя смс о списании средств он прислал. После обращения в колл-центр деньги вернулись на счёт обычным зачислением, хотя оператор отвечал, что деньги были списаны и будут перечислены получателю в течении 3дн.
Даже обычную коммуналку нельзя доверить этому банку
Ощадбанк
Відповідь банку
26 листопада 2019, 11:41
Добрый день! Приносим извинения за подобную ситуацию. Возможно, произошел технический сбой.
Проблема вирішена
goldwomen 25 листопада 2019, 18:17
25.11.2019г в 11час 10 мин я пришла в отделение Ощадбанка г. Краматорск ул Днепровская 4(улица переименована с Днепропетровской, но в отделении не изменена).
Цель визита — получение Карты краматорчанина. Очереди не было. Банковский работник Бобулич Людмила Валентиновна обслуживала женщину до 11 час 20 мин. Впереди был один мужчина — я за ним.
Бобулич сказала мужчине что его обслужит после перерыва (с 12 др 13 час) А мне можно прийти к 14, 30 час) Потому что на 1 человека — 1 час на обслуживание.
Я пришла в 13, 20 — мужчина уже уходил, но меня она приняла в 14,00 час и обслуживала всего 10 минут.
Бобулич не ответила на мой вопрос:«Почему в карте только на 2000 бесплатных поездок и на какой это срок поездки?»
Ощадбанк — самый плохой банк Украины! Вам оценка даже 1 балл очень много!

Заведующая объяснила ситуацию: У Бобулич есть и своя работа.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 листопада 2019, 18:23
Добрый день! Приносим извинения за сложившуюся ситуацию! Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваш контактный номер телефона и ФИО. Ситуацию выясним и предоставим обратную связь.
oledgan 25 листопада 2019, 17:52
Банк ужасный не дозвонится до оператора и не отвечают на письма сегодня уже 25 ноября кабинет льготника не работает и платежи за коммунальные услуги банк не платит
Ощадбанк
Відповідь банку
28 листопада 2019, 15:12
Добрый день! Банк уже перечислил деньги организациям, смс-информирование также было разослано. Приносим извинения за неудобства.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
alenkinaelena 25 листопада 2019, 14:57
В 20 ых числах 2019 года, мой отец потерял карту киянина, сразу подалу на возобновление, прошло два месяца, а карты нет, сколько еще пенсионеру нужно платить за проезд ?!!! в чем проблема ????
Ощадбанк
Відповідь банку
25 листопада 2019, 16:12
Добрый день! Приносим извинения за сложившуюся ситуацию! Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения контактный номер телефона клиента, его ФИО и адрес или номер обслуживающего отделения клиента. Ситуацию проверим и предоставим обратную связь.
OlgaKas 25 листопада 2019, 13:16
Не можливо зв'язатись з оператором, 45 хв черкала на лінії, і так і ні з ким не з'єднали. Не можливо зв'язатись з консультантом. Жахливо!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
25 листопада 2019, 16:16
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності. Рекомендуємо зателефонувати повторно.
OlehDiachenko 25 листопада 2019, 10:28
Відділення за адресою: Київ, вул. Вишгородська, 38
27 октября 2019 года обратился в отделение Ощадбанка по ул. Вышгородской 38, с просьбой о выдаче карты киевлянина. Мне работник отделения банка заявил, что Ощадбанк выдает карты киевлянина только в том случае, если я буду переводить пенсию на карту Ощадбанка. Я отказался, т.к. у меня уже была оформлена карта, на которую мне поступала пенсия. После долгих перепалок и споров пришли к обоюдному согласию — я оформляю страховку в банке, а они мне делают карту киевлянина. На том и порешили. Это было 27 октября 2019 года. Работник Ощадбанка клятвенно обещал выпустить карту в течение трех недель. Сегодня уже прошел месяц, но карты до сих пор нет. Несколько раз обращался в отделение, но там мне называют каждый раз новые «причины», по которым банк не может в срок выпустить карту.
Как мне кажется, что после такого отношения к клиентам (а судя по отзывам на этом сайте, я не один такой) вряд-ли возникнет желание иметь какие-либо финансовые взаимоотношения с этим банком.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 листопада 2019, 16:24
Добрый день! Приносим извинения за подобную ситуацию. Ваш вопрос выясним и предоставим обратную связь.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1 41.6
EUR 44.15 45.15
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1 41.6
EUR 44.15 45.15
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝