×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.1 | 41.6 |
EUR | 43.9 | 44.9 |
Всі курси банку |
Не працює ощадбанк 24/7
Приносимо вибачення за завдані незручності. Дійсно, в зв'язку з введенням карантину, в контакт-центрі спостерігається черга. Рекомендуємо дочекатися з'єднання з оператором. Сподіваємося на Ваше розуміння.
Коментарі (2)
Телефон не віповідає
Якщо відділення не відповідає на телефонні дзвінки рекомендуємо звернутися особисто.
Написати коментар
Ощадбанк стал брать комиссию
Рекомендуем проводить оплату через Ощад 24/7, комиссия за проведение коммунальных платежей не выставляется.
Коментарі (2)
Валютний депозит
Приносимо вибачення за завдані незручності. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та адресу обслуговуючого відділення. Перевіримо інформацію.
Коментарі (1)
Внимание Информация касается карт у которых закончился срок действия.
Спасибо, что нашли время оценить работу банка. Постараемся и в дальнейшем радовать вас. С уважением команда Ощадбанк!
Написати коментар
Отвратительный банк для микрокредитования
При принятии решения по кредитном заявлении банк учитывает источники поступления средств и проводит оценку финансовых рисков связанных с выдачей кредита, то бишь проводится комплексная оценка вас как заемщика. В случае, если вы не можете предоставить справку о доходах, вам будет отказано в выдаче кредита.
Написати коментар
Разблокировка карточки
Ответили вам в личные сообщения.
Написати коментар
Розблокировка карты
Напишите, пожалуйста, нам в личные сообщения ваше ФИО, номер телефона и ИНН. Проверим информацию.
Написати коментар
Видача коштів у доларах
Приносимо вибачення за завдані незручності. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та адресу обслуговуючого відділення. Перевіримо інформацію.
Коментарі (1)
Валютный депозит в Киеве.
Спасибо, что нашли время оценить нашу работу. С уважением команда Ощадбанк!
Написати коментар
Повне невдоволення роботою Ощадбанку
Якщо після оплати судового збору квитанція не сформавана належним чином, в такому випадку рекомендуємо звернутись до технічної підтримки сайту Судової влади України.
Коментарі (3)
Блокировка всех счетов в условиях карантина
Если у вас возникла просроченная задолженность и не была вами погашена в установленный срок, банк согласно раздела VII ДКБО имеет право, для погашения задолженности, списать средства с другого карточного счета. Ваша зарплатная карта будет разблокирована автоматически, после финансового зачисления средств на кредитный счет. Дательную информацию вы можете уточнить позвонив к нам по номеру 0800210800.
Коментарі (15)
Не видають валютний депозит
Звертаємо вашу увагу, що співробітники відділення банку вже приймають заявки на замовлення валюти для її видачі, замовлення валюти через контакт-центр здійснити неможливо. По термінах видачі коштів з рахунку вас зможе зорієнтувати співробітник відділення. Також, ви можете здійснити конвертацію з доларів в євро, при цьому курс за конвертацію краще, ніж у інших банків. Конвертація проводиться за курсом НБУ або ви можете отримати кошти в гривневому еквіваленті. Ситуацію, яка у вас склалася — перевіримо.
Коментарі (2)
Закриття відділення
Звертаємо вашу увагу, що ви можете проводити онлайн платежі через сервіс Ощад 24/7. Це досить зручно та легко і не потрібно виходити з будинку в період карантину та наражати себе і своїх близьких на небезпеку. Сервіс Ощад 24/7 — це сучасний сервіс, який дозволяє проводити опереції з комісіями нижчими ніж у відділенні.
Коментарі (2)
Скарга
Хочу описати ситуацію як можна коректніше, але просто не має слів…
Мені 46 років, в мене 3 група інвалідності по опорно-руховому апарату. Я вже другий місяць не працюю, безробітня. Моя пенсійна картка закінчилася 02/2020р. На карточці залишилося 90 грн.04коп. Пенсія в мене кожного місяця 19 числа. Картку мені ніхто не перевипустив, смс не надіслав, що моя картка знаходиться в якомусь відділенні. На початку цього місяця десь 10 березня я зателефонувала на гарячу лінію мені сказали, що моя нова картка знаходиться у відділенні яке працює першу середу місяця один раз в місяць. Звичайно пенсію 19 березня я не отримала. Сьогодні 31.03.2020р. я зайшла в онлайн банкінг щоб скористатися залишком коштів. На рахунку залишилось 83 грн.04 коп., 7 грн банк зняв за обслуговування рахунку який закрив 29.02.2020р. по закінченню дії картки, а залишок коштів 83 грн.04коп. просто заблокував і я не можу ними скористатися. З 17 березня по всій країні карантин. Що робити, як далі жити, без картки, без грошей? Що нас далі чекає? В мене питання до Ощадбанку ви заблокували залишок і надалі будете знімати кожного місяця по 7 грн поки не закінчаться гроші? Я не хочу з вами надалі працювати. Розблокуйте мені мої кошти, я їх використаю на оплату через інтернет, перевипущу пенсійну картку в іншому банку, не хочу з вами більше працювати і нікому не раджу.
Комісія в розмірі 7 грн у вас була списана за послугу смс-інформування. Кошти ваші не заблоковані, оскільки у вас не активована нова карта, то кошти тимчасово не доступні до використання. Як тільки ви отримаєте нову карту та активуєте її, ви зможете проводити операції в Ощад 24/7 або знімати готівку.
Коментарі (2)
Заблокировали социальную карту с супсидией.
Учитывая то, что по вашему кредитному счету возникла просроченная задолженность и не была вами погашена в установленный срок, банк воспользовался своим правом согласно раздела VII ДКБО на договорное списание с другого вашего карточного счета (зарплатный, пенсионный, социальный, депозитный и т.д.) для погашения задолженности, которая возникла. Разблокирование карты осуществляется после финансового зачисления средств на кредитный счет. Ваша социальная карта будет разблокирована автоматически.
Коментарі (3)
Незаконно арестован счёт монетизация льгот от государства
Для вирішення вашого питання рекомендуємо звертутися до обслуговуючого відділення банку та взяти виписку з рахунку, де вказано, що даний рахунок являється соціальним і на нього надходять лише соціальні виплати. Після чого з даною випискою потрібно буде звернутися до виконавчої служби.
Написати коментар
Не открыли мгновенную карту
Приносим извинения за временные неудобства. Напишите, пожалуйста, нам в личные сообщения ваше ФИО и номер телефона. Проверим информацию.
Коментарі (2)
банк не повертає депозит
Звертаємо вашу увагу, що співробітники банку вже приймають заявки на замовлення валюти для видачі депозитів. По термінах видачі депозиту вас зможе зорієнтувати співробітник відділення. Також, ви можете здійснити конвертацію з доларів в євро, при цьому курс за конвертацію краще, ніж у інших банків. Конвертація проводиться за курсом НБУ або ви можете отримати депозит в гривневому еквіваленті. Ситуацію, яка у вас склалася — перевіримо.
Коментарі (2)
После заказа CallBack на сайте, отказ в консультации
В 2014 все было переоформлено на пенсионный счет в г. Харькове, долг по кредитной линии предыдущего счета я погасил, и как я думал, старый счет другого региона закрыт.
В 2019 году начинают поступать сообщения о долге от Ощадбанка, естественно имея желание быть добропорядочным клиентом обращаюсь в ближайшее отделение Ощадбанка в г. Харьков по месту жительства, где мне говорят, что у меня нет задолженности, все в порядке.
А 30.03.2020 на мой номер телефона поступает смс: " По вашому рахунку 262095-13 прострочений борг. Витрати по всіх ваших картках заблоковано!
Сплатіть борг у сумі 137,58 UAH і картки автоматично разблокуються."
Естественно сразу же набираю горячую линию 0800 210 800, жду где то, до 10 мин. соединения, описываю ситуацию… а дальше внимание… мне говорят, что не могут меня проконсультировать и переключат на другого специалиста… дальше опять долгое ожидание… и потом идет сброс, набираю по новой и все повторяется, как в первый раз.
Все, я понимаю что горячая линия на исходящий звонок это не вариант, но понять то нужно, как так получилось.
Вы знаете, я нашел выход, в онлайн чате (опять же там нет живого человека) — там с помощью чат бота я узнал реквизиты счета и отделение
UA073046650000026209510929813 304665 дог. БПК_1271085 от 20.09.2013
Відділення: 10012/0199 м. Луганськ, квартал Гагаріна, 3а
Т.к сумма небольшая с помощью элетронного кабинета др. банка я сразу же отправил необходимую задолженность.
Но остается вопрос почему счет не закрыт?!, и теперь самое интересное… как же его закрыть когда в Харькове уже 6 лет живу здесь?!
Оставил на сайте вопрос с обратным звонком.
Около 19:40 на удивление, перезвонил «Михаил», которому еще раз пришлось повторить все выше сказанное + задал вопрос есть ли механизм закрытия через отделения г. Харькова
Михаил просил полностью номер карты, я ему ответил вы знаете сколько времени прошло?! есть номер счета.
в итоге после небольшого спора с сотрудником (кстати при желании можно поднять аудиозапись звонка и проверить), АТ Ощадбанк в лице Михаила:
1. Информации никакой не видит если ему не продиктовать номер карты договор от 2013г.
2. Что бы закрыть счет (на который деньги уже отправлены, скорее всего будут распределены 31.03.2020) — нужно ехать с его слов в отделение где счет открывался (Перенесено в г. Северодонецк).
3. Можно ли закрыть счет через отделение г. Харькова- Михаил сказал, что нужно самому идти в отделение и спрашивать.
Были еще вопросы по поводу получения выписки (несмотря на то, что оплатил хотелось бы понять, как так получилось), но уже стало понятно, что это бесполезно.
И кстати на моей пенсионной карте Ощадбанка — нет CVV2 без которого нельзя восстановить вход в электронный кабинет, Михаил помимо г. Северодонецка В УСЛОВИЯХ КАРАНТИНА, отправлял меня к банкомату/терминалу, что бы получить возможность входа.
Поэтому обращаюсь на сайт Минфин за помощью разобраться в сложившейся ситуации, если необходимо предоставить дополнительную информацию — я готов.
Жаль, что у вас сложилась такая ситуация. Приносим извинения за причиненные неудобства. Ситуацию проанализируем.
Коментарі (1)