Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Ivanbank2020 2 квітня 2020, 16:49
Самовольщина від банку, ліміти по картці обнулюють, в колцентрі по 20 хв очікував 3 рази і ніхто слухавки не підняв. Висновок — совєцкій союз, союз розпався і не хотілося б щоб з банком таке ж буде.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 17:56
Доброго дня.
Приносимо вибачення за завдані незручності. Дійсно, в зв'язку з введенням карантину, в контакт-центрі спостерігається черга. Рекомендуємо дочекатися з'єднання з оператором. Сподіваємося на Ваше розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tanya2105 2 квітня 2020, 16:26
Відділення за адресою: Львів, вул. Валова, 9
Три дні телефоную, потрібно замовити кошти. Телефон не віповідає
Ощадбанк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 16:33
Доброго дня.
Якщо відділення не відповідає на телефонні дзвінки рекомендуємо звернутися особисто.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vitali74 2 квітня 2020, 15:58
В Сумах Ощадбанк стал брать комиссию 3 грн при оплате их же картой каждую квитанцию при оплате за газ свет и воду! А раньше не брал! Жадность берет свое?
Ощадбанк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 16:44
Добрый день.
Рекомендуем проводить оплату через Ощад 24/7, комиссия за проведение коммунальных платежей не выставляется.
Isterika2020 2 квітня 2020, 15:02
Доброго дня. Ще донедавна « Ощадбанк» для мене був найнадійнішим банком. Тепер не пораджу нікому. Відкрила депозит у доларах, на 6місяців, кілька разів проланговувала. Потім вирішили зробити покупку.щоби не мати проблем із розірванням договору, розмістила валюту на місячний термін з автопролангацією. 10 березня пішла у відділення банку, ЗНЯЛА автопролангацію, ЗАМОВИЛА валюту на 20 березня. З того часу по сьогодні щодня дзвоню в банк і чую « ми щодня замовляємо валюту, нам на привозять». Що я зробила не так? Як можна довіряти Державному банку? У приватних банках повертають валютні депозити. До кого звертатись? Писати президенту?
Ощадбанк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 15:42
Доброго дня.
Приносимо вибачення за завдані незручності. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та адресу обслуговуючого відділення. Перевіримо інформацію.
19036256 2 квітня 2020, 14:54
Ощадбанк автоматически продлевает сроки действия карт, у которых закончился срок действия.Дорогие пенсионеры, не волнуйтесь и никуда не ходите, Ваши карточки действительны до 01.07.2020.Вы можете снимать деньги, оплачивать коммунальные, но одно важное условие, при оплате через интернет нужно вводить данные, реальную ДАТУ, которая указана на карте.Правда не знаю, как система будет принимать это, но пока пришло вот такое СМС сообщение.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 15:44
Добрый день.
Спасибо, что нашли время оценить работу банка. Постараемся и в дальнейшем радовать вас. С уважением команда Ощадбанк!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Foxmax 2 квітня 2020, 14:38
Как может так быть, что кредит не могут выдать без справки о доходах?? При этом человек является клиентом банка. Где сейчас можно взять эту справку если в стране карантин и ничего не работает. Как человеку дотянуть до ЗП если гос банк отказывает в микрокредитовании. Кажется эта страна без будущего (
Ощадбанк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 16:05
Добрый день.
При принятии решения по кредитном заявлении банк учитывает источники поступления средств и проводит оценку финансовых рисков связанных с выдачей кредита, то бишь проводится комплексная оценка вас как заемщика. В случае, если вы не можете предоставить справку о доходах, вам будет отказано в выдаче кредита.
Nattalia 2 квітня 2020, 13:08
Здравствуйте! Прошу вас прислать мне объяснительное письмо: почему мне до сих пор не разблокировали карточку, так как письмо от исполнительной службы ваша канцелярия получила 16.03.2020 №4002105688030. Направьте объяснительное письмо почтой. Адрес я выслала вам в личные сообщения
Ощадбанк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 16:06
Добрый день.
Ответили вам в личные сообщения.
Пришло письмо с выконавчои службы про снятие ареста с карты и счета банк вернул письмо обратно якобы у меня нет счета хотя я являюсь клиентом банка девушка в банке отправила это письмо куда-то там на розберательство сколько мне еще ждать и когда прийдет ответ
Ощадбанк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 16:08
Добрый день.
Напишите, пожалуйста, нам в личные сообщения ваше ФИО, номер телефона и ИНН. Проверим информацию.
Проблема вирішена
Tanya2105 2 квітня 2020, 11:02
Маю кілька депозитів в банку. Маю кошти в доларах США на мобільних заощадженнях. На даний момент вже тиждень не можу отримати своїх коштів. В той час як в іншому банку сестра отримала валютні кошти. Прошу надати пояснення чому порушуються мої права. Шкода, що свого часу довірила кошти у цей банк. Прошу надати обґрунтовану відповідь так як звернення на гарячу лінію не мають відповіді, буду скаржитись у відповідні органи.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 11:13
Доброго дня.
Приносимо вибачення за завдані незручності. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та адресу обслуговуючого відділення. Перевіримо інформацію.
Tani78 1 квітня 2020, 15:40
Писала негативный отзыв 27.03 о невозможности снять валютный депозит в отделении в Киеве в отделении Закревского и Маяковского 60/10, перезвонили и все в полном объёме вернули, как в евро, так и в долларах. Спасибо за работу!
Ощадбанк
Відповідь банку
1 квітня 2020, 17:18
Добрый день.
Спасибо, что нашли время оценить нашу работу. С уважением команда Ощадбанк!
Lana2021 1 квітня 2020, 12:39
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Кам'янецька, 46
01 квітня 2020 року здійснювала оплату судового збору через портал Судова влада України, де з моєї карточки було списано певна сума коштів, однак належним чином не сформована квитанція. В квитанції зазначено суму платежу, рахунки на які здійснено оплату, номер транзакції, зазначено банк АТ «Ощадбанк», будь-які печатки (навіть електронні) відсутні. Прийшовши у відділення банку на Кам'янецькій, 46 м. Хмельницький, аби проставити відмітку банку про те, що кошти проведені банком мені було відмовлено, оскільки це робилось через Судову владу України, то всі претензії до них.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 квітня 2020, 14:42
Доброго дня.
Якщо після оплати судового збору квитанція не сформавана належним чином, в такому випадку рекомендуємо звернутись до технічної підтримки сайту Судової влади України.
Сергей Краснюк 1 квітня 2020, 11:56
Заблокированы все счета. Пришла зарплата, снять невозможно. И это в условиях карантина, когда дорога каждая копейка. И скажите пожалуйста что делать дальше, идти грабить ваши отделения? Хотелось бы услышать ваш вразумительный ответ на данные действия. Знаем что кредиты, заплатили бы все, но где сейчас взять когда сидишь дома?
Ощадбанк
Відповідь банку
1 квітня 2020, 12:53
Добрый день.
Если у вас возникла просроченная задолженность и не была вами погашена в установленный срок, банк согласно раздела VII ДКБО имеет право, для погашения задолженности, списать средства с другого карточного счета. Ваша зарплатная карта будет разблокирована автоматически, после финансового зачисления средств на кредитный счет. Дательную информацию вы можете уточнить позвонив к нам по номеру 0800210800.
Oleksandrovich 31 березня 2020, 20:52
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Гагаріна, 115
В мене закінчився строк депозиту, валюту перерахували на картку, але зняти її неможливо ні в якому відділенні банку Ощад. Мотивують тим, що нібито доллар закінчився повсюду в Україні. Навіть немає валюти в центральному відділенні в м. Дніпро (навіть 100 долларів немає). До цбого звертався в різні відділи банку, і кожному казали, що зараз валюти немає, їзжайте в те відділення, в якому клали валюту на депозит. На грячій лінії взагалі хлопець сказав, що замовити валюту не можна, а через три дні дівчина сказала, що замовити все таки можна, але поки в наявності у зв'язку з карантином немає. По факту персонал банку дурить людей та водить їх по колу. В депозитному договорі ні проякі карантини та невиплатою валюти у зв'язку з цим ні слова. Отже робітники банку з настанови керівництва відмовляються видавати гроші. І це при тому, що в іншому державному банку валюту з депозиту видають без проблем. По факту державний Ощадбанк порушує права вкладників та не видає їм їхні чесно зароблені гроші. Ганьба!
Ощадбанк
Відповідь банку
1 квітня 2020, 12:44
Доброго дня.
Звертаємо вашу увагу, що співробітники відділення банку вже приймають заявки на замовлення валюти для її видачі, замовлення валюти через контакт-центр здійснити неможливо. По термінах видачі коштів з рахунку вас зможе зорієнтувати співробітник відділення. Також, ви можете здійснити конвертацію з доларів в євро, при цьому курс за конвертацію краще, ніж у інших банків. Конвертація проводиться за курсом НБУ або ви можете отримати кошти в гривневому еквіваленті. Ситуацію, яка у вас склалася — перевіримо.
qwerty03 31 березня 2020, 19:49
У нас в селищі є ваше відділення. Працюють чудові люди. Обслуговуються кілька сіл. Але через місяць його закривають. А як люди в сільській місцевості мають платити платежі, перерахувати кошти на інші картки, отримувати перекази і т.п. А чи в селі не люди живуть???!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
1 квітня 2020, 12:37
Доброго дня.
Звертаємо вашу увагу, що ви можете проводити онлайн платежі через сервіс Ощад 24/7. Це досить зручно та легко і не потрібно виходити з будинку в період карантину та наражати себе і своїх близьких на небезпеку. Сервіс Ощад 24/7 — це сучасний сервіс, який дозволяє проводити опереції з комісіями нижчими ніж у відділенні.
Всім доброго дня!
Хочу описати ситуацію як можна коректніше, але просто не має слів…
Мені 46 років, в мене 3 група інвалідності по опорно-руховому апарату. Я вже другий місяць не працюю, безробітня. Моя пенсійна картка закінчилася 02/2020р. На карточці залишилося 90 грн.04коп. Пенсія в мене кожного місяця 19 числа. Картку мені ніхто не перевипустив, смс не надіслав, що моя картка знаходиться в якомусь відділенні. На початку цього місяця десь 10 березня я зателефонувала на гарячу лінію мені сказали, що моя нова картка знаходиться у відділенні яке працює першу середу місяця один раз в місяць. Звичайно пенсію 19 березня я не отримала. Сьогодні 31.03.2020р. я зайшла в онлайн банкінг щоб скористатися залишком коштів. На рахунку залишилось 83 грн.04 коп., 7 грн банк зняв за обслуговування рахунку який закрив 29.02.2020р. по закінченню дії картки, а залишок коштів 83 грн.04коп. просто заблокував і я не можу ними скористатися. З 17 березня по всій країні карантин. Що робити, як далі жити, без картки, без грошей? Що нас далі чекає? В мене питання до Ощадбанку ви заблокували залишок і надалі будете знімати кожного місяця по 7 грн поки не закінчаться гроші? Я не хочу з вами надалі працювати. Розблокуйте мені мої кошти, я їх використаю на оплату через інтернет, перевипущу пенсійну картку в іншому банку, не хочу з вами більше працювати і нікому не раджу.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2020, 17:49
Доброго дня.
Комісія в розмірі 7 грн у вас була списана за послугу смс-інформування. Кошти ваші не заблоковані, оскільки у вас не активована нова карта, то кошти тимчасово не доступні до використання. Як тільки ви отримаєте нову карту та активуєте її, ви зможете проводити операції в Ощад 24/7 або знімати готівку.
Заблокировали все счета!!! Социальную карту… Супсидию на ней. Якоби за просрочку платежа в 31 день за кредитной картой!!! Договора у меня нет, не подписывала!!! Естественно с такими пунктами не ознакамливалась. На каком основании блокируют социальную карту и деньги на ней без решения суда??? Я так понимаю решать нужно через прокуратуру???
Ощадбанк
Відповідь банку
1 квітня 2020, 12:12
Добрый день.
Учитывая то, что по вашему кредитному счету возникла просроченная задолженность и не была вами погашена в установленный срок, банк воспользовался своим правом согласно раздела VII ДКБО на договорное списание с другого вашего карточного счета (зарплатный, пенсионный, социальный, депозитный и т.д.) для погашения задолженности, которая возникла. Разблокирование карты осуществляется после финансового зачисления средств на кредитный счет. Ваша социальная карта будет разблокирована автоматически.
Katrina Mashkovcka 31 березня 2020, 14:36
24.02.20р.приватний виконавець м.Київа Дорошкевич В.Л за написом приватного нотаріуса Колейчик В.В.наклали арешт на льготний рахунок (монетизація коштів від держави (сплата комунальних платежів, як це таке може бути? Чи по закону вона таке зробила? на такі кошти і то накладають арешт і ощадбане нічого не перевірив і наклав арешт, я користуючись пільгових як пострадала від чорнобильської катастрофилатова 2 категорія
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2020, 17:08
Доброго дня.
Для вирішення вашого питання рекомендуємо звертутися до обслуговуючого відділення банку та взяти виписку з рахунку, де вказано, що даний рахунок являється соціальним і на нього надходять лише соціальні виплати. Після чого з даною випискою потрібно буде звернутися до виконавчої служби.
Kharkov7777 31 березня 2020, 12:37
Отпросился с работы, пришел в отделение открыть мгновенную валютную карту. Сказали карт нет. На вопрос когда будут — неизвестно, наверное до пенсии ждать. Итог: потерян день.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2020, 12:49
Добрый день.
Приносим извинения за временные неудобства. Напишите, пожалуйста, нам в личные сообщения ваше ФИО и номер телефона. Проверим информацию.
Проблема вирішена
Влад Соляник 31 березня 2020, 6:49
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 63-А
депозит у валюті закінчився 30.03.2020. 16.03.2020 банк було попереджено про закриття депозиту по закінченню(автопролонгація відмінена), але 30.03.2020 економіст повідомляє, що валюти не має і коли буде не відомо, може й через місяць? це нормально? я їх повідомив за 14 днів до закінчення депозиту.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2020, 11:10
Доброго дня.
Звертаємо вашу увагу, що співробітники банку вже приймають заявки на замовлення валюти для видачі депозитів. По термінах видачі депозиту вас зможе зорієнтувати співробітник відділення. Також, ви можете здійснити конвертацію з доларів в євро, при цьому курс за конвертацію краще, ніж у інших банків. Конвертація проводиться за курсом НБУ або ви можете отримати депозит в гривневому еквіваленті. Ситуацію, яка у вас склалася — перевіримо.
alex6222 30 березня 2020, 21:23
Являюсь военным пенсионером. В июле 2014 всей семьей на постоянное место жительство переехали в г. Харьков, по сегодняшний день — здесь и живем и работаем. После перевода пенсии, на тот момент сотрудники АТ Ощадбанк настояли на открытии нового счета (в Ощадбанке в разных регионах разные МФО и из-за этого, когда ты попадаешь в др. регион — ты проходишь 9 кругов ада, что бы узнать какие то подробности по своим счетам).
В 2014 все было переоформлено на пенсионный счет в г. Харькове, долг по кредитной линии предыдущего счета я погасил, и как я думал, старый счет другого региона закрыт.
В 2019 году начинают поступать сообщения о долге от Ощадбанка, естественно имея желание быть добропорядочным клиентом обращаюсь в ближайшее отделение Ощадбанка в г. Харьков по месту жительства, где мне говорят, что у меня нет задолженности, все в порядке.
А 30.03.2020 на мой номер телефона поступает смс: " По вашому рахунку 262095-13 прострочений борг. Витрати по всіх ваших картках заблоковано!
Сплатіть борг у сумі 137,58 UAH і картки автоматично разблокуються."
Естественно сразу же набираю горячую линию 0800 210 800, жду где то, до 10 мин. соединения, описываю ситуацию… а дальше внимание… мне говорят, что не могут меня проконсультировать и переключат на другого специалиста… дальше опять долгое ожидание… и потом идет сброс, набираю по новой и все повторяется, как в первый раз.
Все, я понимаю что горячая линия на исходящий звонок это не вариант, но понять то нужно, как так получилось.
Вы знаете, я нашел выход, в онлайн чате (опять же там нет живого человека) — там с помощью чат бота я узнал реквизиты счета и отделение
UA073046650000026209510929813 304665 дог. БПК_1271085 от 20.09.2013
Відділення: 10012/0199 м. Луганськ, квартал Гагаріна, 3а
Т.к сумма небольшая с помощью элетронного кабинета др. банка я сразу же отправил необходимую задолженность.
Но остается вопрос почему счет не закрыт?!, и теперь самое интересное… как же его закрыть когда в Харькове уже 6 лет живу здесь?!
Оставил на сайте вопрос с обратным звонком.
Около 19:40 на удивление, перезвонил «Михаил», которому еще раз пришлось повторить все выше сказанное + задал вопрос есть ли механизм закрытия через отделения г. Харькова
Михаил просил полностью номер карты, я ему ответил вы знаете сколько времени прошло?! есть номер счета.
в итоге после небольшого спора с сотрудником (кстати при желании можно поднять аудиозапись звонка и проверить), АТ Ощадбанк в лице Михаила:
1. Информации никакой не видит если ему не продиктовать номер карты договор от 2013г.
2. Что бы закрыть счет (на который деньги уже отправлены, скорее всего будут распределены 31.03.2020) — нужно ехать с его слов в отделение где счет открывался (Перенесено в г. Северодонецк).
3. Можно ли закрыть счет через отделение г. Харькова- Михаил сказал, что нужно самому идти в отделение и спрашивать.
Были еще вопросы по поводу получения выписки (несмотря на то, что оплатил хотелось бы понять, как так получилось), но уже стало понятно, что это бесполезно.

И кстати на моей пенсионной карте Ощадбанка — нет CVV2 без которого нельзя восстановить вход в электронный кабинет, Михаил помимо г. Северодонецка В УСЛОВИЯХ КАРАНТИНА, отправлял меня к банкомату/терминалу, что бы получить возможность входа.
Поэтому обращаюсь на сайт Минфин за помощью разобраться в сложившейся ситуации, если необходимо предоставить дополнительную информацию — я готов.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2020, 11:09
Добрый день.
Жаль, что у вас сложилась такая ситуация. Приносим извинения за причиненные неудобства. Ситуацию проанализируем.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1 41.6
EUR 43.9 44.9
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1 41.6
EUR 43.9 44.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝