Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
olyamanchl 30 жовтня 2020, 19:06
Доброго вечора, поясніть будь ласка, чому система Ощадбанк зроблена в прямому сенсі не для людей?
В мене є рахунок який відкритий в Києві і на ньому є кошти, оскільки я зараз проживаю в іншій області і картки в мене немає я не можу зняти свої кошти.
Я зверталась у відділення, відкрила інший рахунок.Запитала чи можу я з того рахунку що в Києві перекинути ці кошти на новий рахунок, мені відповіли що потрібно їхати тільки в Київ.
Чому не можна зробити це іншим способом, наприклад написати заяву чи зробити це онлайн.
На вулиці 21 століття, а система Ощадбанк дуже далеко від сучасного світу.
Чому я зараз повинна їхати за 400 км щоб просто там зняти ці кошти.
Я ж не з іншої держави це хочу зробити.
Це повинно робитись онлайн або хоча б у будь якому відділенні.
Бажання співпрацювати з таким банком нажаль пропало зовсім.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 жовтня 2020, 11:50
Доброго дня! Дійсно на даний момент закрити рахунок можливо виключно в тому відділенні, де його було відкрито. Зняти ж кошти з рахунку — в межах області. Просимо вибачення за можливі незручності. Продовжуємо роботу над масштабним проектом, що дозволить виконувати всі операції за рахунком у будь-якому відділенні, незалежно від місця його відкриття.
Yaroslava Jass 30 жовтня 2020, 15:27
Очікувала на свою чергу у касу близько півтори години, видача та активація картки це проста операція, при наявності кваліфікованого співробітника можливе виконання операції займає не більше 15 хвилин. Натомість, зайнявши першою чергу після обідньої перерви отримала від співробітника залу прохання почекати у зоні 24. Спокійно очікувала, доки мене зможуть вислухати, проте поперед мене пропустили 5 чоловік літнього віку. Я повністю розумію, що у пріоритеті банку люди літнього віку оскільки більша кількість з них отримує пенсійне забезпечення саме через цей банк, проте я також клієнт, якому необхідна домога. Провідний економіст у відділені надзвичайно груба особа, що дозволяє собі підіймати голос на своїх клієнтів, більш того розмовляти російською мовою у відділені Українського банку. Касир намагалася активувати картку протягом 20 хвилин, але навіть ця нескладна операція викликала у неї якісь ускладнення, тому мене відправили додому із заблокованою досі карткою, дзвонити на гарячу лінію, щоб мені домогли з активацією
Ощадбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2020, 17:02
Доброго дня! Просимо вибачення за ситуацію, що склалася. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Інформацію перевіримо та надамо зворотній зв'язок.
Зоя Лаговская 30 жовтня 2020, 13:59
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 12
Добрий день. Хочу залишити позитивний відгук про роботу менеджера Ощадбанку. Дякую Плевак Надії Миколаївні за кваліфіковану роботу. Надія Миколаївна відповіла на всі мої запитання, допомогла з вирішенням питань по моїм рахункам. Робота була виконана чітко та оперативно.
Було приємно спілкуватися з таким менеджером.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2020, 16:56
Доброго дня. Вдячні за позитивний відгук! З повагою, команда Ощадбанку.
Невозможно дозвониться, тупо никто не отвечает, что это за сервис такой, нужно ехать 150 км чтобы уточнить информацию,
Ощадбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2020, 16:54
Добрый день! Просим извинения за возможные неудобства. Уточните, пожалуйста, нам в личные сообщения номер телефона, по которому пытались дозвониться. Информацию обязательно проверим
Проблема вирішена
Mario789 29 жовтня 2020, 20:37
Еще с февраля месяца у меня заблокированы счета по постанове частного исполнителя(дело по исполнителю в суде), и на кредитной карте и на зарплатной был огромный минус, 2,5 месяца не могла воспользоваться своей зарплатой пока не насобиралась сумма ареста!!! а так же не могла гасить кредитную карту, т. к. все что я не перечисляла на кредитку, все шло на погашение арестованной суммы!!! и теперь из-за того что деньги не доходили на кредитную карту, банк заблокировал мою зарплатную карту! это мой единственный источник доходов, у меня маленький ребенок! Что это за самоуправство, даже логически подумать как я могу гасить кредит если единственный источник доходов заблокирован????? Т. К. БАНК ОСТАВИЛ МЕНЯ БЕЗ СРЕДСТВ НА СУЩЕСТВОВАНИЕ я буду подавать заявление в полицию по 3м статьям Уголовного Кодекса, в прокуратуру, а так же оставлю жалобы на урядовой гарячей линии и в Нацбанк! при такой ситуации в стране банк не идет на встречу!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2020, 10:41
Добрый день! В данной ситуации рекомендуем вам обратиться в отделение банка, где открыт счёт, с паспортом и уточнить возможность реструктуризации задолженности.
Проблема вирішена
Maksim114 29 жовтня 2020, 19:49
Сьогодні прийшла зарплата, але не можливо зняти навіть 100 грн. тому що заблокований кредитний рахунок. По кредитному рахунку сплачує бугалтерія по 3000 грн. у місяць до виконавчої служби, але ОЩАДБАНК це не цікавить, повідомили що розбирайтесь з виконавчею, без їхнього письма нічого зробити не можливо.
Хочу застерегти всіх клієнтів банку, не оформлюйте кредити у цій установі, розуміння співробітників відсутнє, тікайте у інші банки, тут вам ніхто не допоможе!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2020, 10:41
Доброго дня! Для можливості розблокування рахунку дійсно необхідно відповідне звернення виконавчої служби. Рекомендуємо звернутись до виконавця для уточнення деталей.
Проблема вирішена
YLIIA20 29 жовтня 2020, 18:06
Як мені пояснить банк що в мене по всих рахунках навіть на заблокованих рахунках стоїть — 7493грн.
Карту зарплатну поміняли і на тій карті стоїть теж -7493грн. Вона ж вже закрита.
Інша карта теж мій комфорт закрили давно, і о диво і на ній стоїть теж -7493грн?
І до речі дайте відповідь на ось це!!!

Так, в період з 26 листопада 2014 року (з моменту прийняття постанови КМУ №662 «Про внесення змін до переліку документів, за якими стягнення заборгованості провадиться у безспірному порядку на підставі виконавчих написів нотаріусів») і до 22 лютого 2017 року (до моменту визнання судом незаконною та нечинною вищезазначеної постанови КМУ №662, зокрема в частині доповнення Переліку новим розділом «Стягнення заборгованості з підстав, що випливають з кредитних відносин») нотаріус міг вчиняти виконавчі написи на кредитних договорах, за якими боржник прострочив графік погашення. В такому випадку, для одержання виконавчого напису кредитор мав би надати нотаріусу оригінал кредитного договору, виписку з рахунка боржника із зазначенням суми заборгованості та строків її погашення з відміткою стягувача про непогашення заборгованості.
Разом з тим, на сьогоднішній день вчинення виконавчого напису можливе ЛИШЕ на підставі оригіналу нотаріально посвідченого договору, але, не зважаючи на це, нотаріуси продовжують вчиняти виконавчі написи на кредитних договорах, які нотаріально НЕ посвідчені.

Разом з цим це не єдине порушення з боку нотаріусів при вчиненні виконавчих написів. Досить часто нотаріуси вчиняють виконавчі написи, не перевіряючи безспірність заборгованості, або з пропуском строків звернення, що також є грубим порушенням закону.

Тепер давайте проаналізуємо дії приватних виконавців, а саме — які порушення закону вони допускають під час відкриття виконавчого провадження, та як ігнорують конституційні права людини.

Хочу зауважити про те, що мова йде саме про приватних, а не державних виконавців.

Приватні ж виконавці проявили не аби яку винахідливість і наполегливо взялися захищати інтереси фінансових установ (банків), відкриваючи виконавче провадження НЕ за місцем проживання боржника, а за місцем знаходження стягувача (банку, фінансової установи)?!

Разом з тим, порушення закону в своїх діях виконавці не вбачають, а відкриття провадження за місцезнаходженням фінансової установи вони пояснюють тим, що місце знаходження майна боржника (грошових коштів) – це є місце відкриття карткового рахунку, тобто місцезнаходження банку……. От як все просто……)

Отож, попри чітку вказівку закону про місце відкриття виконавчого провадження, єдиний державний реєстр судових рішень стрімко поповнюється справами, в яких боржники оскаржують неправомірні дії приватних виконавців та намагаються через суд скасувати постави про відкриття виконавчого провадження, винесені з грубим порушення вказаної норми закону. Приклад судового рішення про визнання дій протиправними та скасування постанови приватного виконавця: http://reyestr.court.gov.ua/Review/85956897
Далі поговоримо про арешт зарплатних коштів в рамках виконавчого провадження.

Згідно з положеннями статті 68 ЗУ Про виконавче провадження, стягнення на заробітну плату боржника звертається у разі відсутності в нього коштів на рахунках, відсутності чи недостатності майна для покриття в повному обсязі належних до стягнення сум, а також у разі виконання рішень про стягнення періодичних платежів.

Про звернення стягнення на заробітну плату боржника виконавець виносить постанову, яка надсилається для виконання підприємству, установі, організації, фізичній особі, фізичній особі-підприємцю, які виплачують боржнику відповідно заробітну плату. Тобто, жодного арешту коштів на рахунку в банку Закон не передбачає, коли ми говоримо про зарплату боржника.

Приписами частини першої статті 2, частини другої статті 10 Конвенції про захист заробітної плати від 01 липня 1949 року № 95, ратифікованої Україною 04 серпня 1961 року, визначено, що дана Конвенція застосовується до всіх осіб, яким виплачується або повинна виплачуватися заробітна плата. Заробітна плата повинна охоронятися від арештів і передачі в такій мірі, в якій це вважається потрібним для утримання працівника і його сім`ї.

Відповідно до частини 1 та 2 статті 128 КЗпП України, загальний розмір усіх відрахувань із заробітної плати не може перевищувати 20%, а у випадках, окремо передбачених законодавством України – 50% заробітної плати, яка належить до виплати працівникові.

Заробітна плата в розумінні поняття «власності» є майном, на захист якого в тому числі стає стаття 1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод. Принципи, закріплені в ст. 3 та 43 Конституції України, також знаходять своє вираження в положеннях статей 97 Кодексу законів про працю України, статтях 15, 22, 24 Закону України «Про працю». Зазначене свідчить про те, що держава гарантує та захищає законом право громадянина на своєчасне одержання винагороди за працю.

Рахунки, які передбачені для виплати заробітної плати, є рахунками із спеціальним режимом, на які виконавчою службою відповідно до вимог законодавства арешт не накладається, а виокремлення таких рахунків належить до повноважень виконавчої служби. Зазначена правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 17 січня 2020 року у справі № 340/1018/19, від 29.01.2020 у справі № 820/5422/17, від 27 червня 2019 року у справі № 916/73/19.

Згідно з частиною третьою статі 52 Закону Про виконавче провадження, не підлягають арешту кошти, що перебувають на рахунках із спеціальним режимом використання, звернення стягнення на які заборонено законом.

Банк, у разі надходження постанови виконавця про арешт коштів, що знаходяться на спец. рахунку, зобов`язаний повідомити виконавця про цільове призначення рахунку та повернути постанову виконавця без виконання. А в разі, якщо арешт все-таки накладений, то виконавець, отримавши документальне підтвердження, що рахунок боржника має спеціальний режим використання, зобов’язаний зняти арешт з коштів боржника.

Таким чином, згадані вище законодавчі норми дають чітке розуміння того, що існує пряма заборона арештовувати зарплатні кошти, окрім того, законодавець дає покрокову детальну інструкцію, як діяти виконавцю, маючи справу з зарплатними коштами боржника.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2020, 10:30
Доброго дня! Арешт суми на рахунку відповідно до звернення виконавчої служби є правомірним. Рекомендуємо вам звернутись до виконавця для уточнення інформації стосовно можливості зняття арешту.
tka4 29 жовтня 2020, 10:29
Дуже задоволена обслуговуванням у відділенні по вул.Осіння 33, м.Києва. Працівники завжди привітні. Являюсь постійним клієнтом.
Останній раз оформляли кредит у економіста Гринь О.Ю. Вона нам детально розповіла всі умови кредитування, швидко підготувала та оформила документи, відповіла на сотні запитань та уточнень. Дякуємо за професіоналізм
Ощадбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2020, 12:45
Доброго дня! Дуже приємно, що ви знайшли час залишити позитивний відгук. Дякуємо вам. З повагою, команда Ощадбанку.
Pensioner70 28 жовтня 2020, 19:44
Відділення за адресою: Київ, вул. Харківське шосе, 21/6
У меня закончился срок действия пенсионной карты. Новую получить и активировать не могу, так как нахожусь за границей и приехать не могу по целому ряду обстоятельств. Прошу мне помочь получить доступ к свом деньгам. Почему нельзя продлить карточку пенсионеру, как это сделано для переселенцев? Либо сделайте возможность в Ощад 24 совершать переводы напрямую с пенсионного счета. Пишу здесь, потому что два раза обращался в банк через форму обратной связи и ни разу не получил ответ. Непонятно, зачем эта форма вообще нужна.
Ощадбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2020, 12:42
Добрый день! К сожалению, продление карт для клиентов, которые не являются ВПЛ, на данный момент не предусмотрено. В Ощад 24/7 для проведения любых операций необходимо наличие активной карты к счету.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AlyonaBogachuk 28 жовтня 2020, 17:48
Свекруха отримала опіку над 4 дітьми своєї померлої доньки, всі документи подала, в пенсійному повідомили, що 20 жовтня гроші на дітей будуть перераховані. Сьогодні 28 жовтня, ніяких виплат не поступало. Дітей годувати-одягати на зиму немає як, бо банк очевидно затримує
Ощадбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2020, 19:33
Доброго дня! У цьому випадку рекомендуємо звернутися до організації, що здійснює виплату, для уточнення інформації щодо затримки. Після перерахування коштів уповноваженою організацією, вони відображаються на балансі вашого рахунку.
Pozzz 28 жовтня 2020, 17:31
Как банк прокомментируете лимит на бесплатное снятие с пенсионных карт в размере 15000 грн в месяц?
Есть постанова кабмина #1231 «Порядок відбору банків через які здійснюється виплата пенсій ......» от 26.09.2001 в котором четко написано «Видача готівки з поточного рахунка через власну мережу кас і банкоматів — БЕЗОПЛАТНО»
После введения данной комиссии, банк должны лишить статуса «уповноваженого банку» на обслуживание пенсий.
Ощадбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2020, 19:28
Добрый день! Устанавливая тарифы, банк не нарушает условия законодательства. Хотим обратить ваше внимание, что в случае необходимости снять сумму, что превышает лимит, вы можете обратиться в кассу банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
lyia 28 жовтня 2020, 16:08
В этом месяце отец инвалид не смог снять всю сумму пенсии по пенсионной карте. Он пошел на следующий день и та же песня банкомат за снятие своей пенсии хотел 85 грн. Это что вообще такое??? За снятие своих средст со своего банкомата снятие процентов???? Разъясните пожалуйста процедуру за что снимаются проценты? В договоре про это ничего не сказано???? И как внутриперемещенному лицу перестать быть вашим клиентом, если с других банков пенсионный фонд карты не принимает!!! А честно говоря, этот беспредел уже достал!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2020, 19:20
Добрый день! Комиссия за снятие наличных предусмотрена тарифами банка. Подробнее можно ознакомиться на нашем сайте: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe. Хотим обратить ваше внимание, что существует лимит на снятие наличных без комиссии в банкоматах — 15 тис.грн. или 30 тис. грн. в месяц (в зависимости от типа пластика в тарифном пакете «Мій Рахунок»), свыше — комиссия 1,0%+5 грн. В кассе банка можно снять дважды в месяц без комиссии любую необходимую вам сумму.
Проблема вирішена
Ярослав Клюєв 28 жовтня 2020, 15:18
«Зняти ліміт на день»: означає не зняти, а встановити ліміт на 50000
«Встановити ліміт на день» на більшу суму дозволяє, але насправді це залишаються все ті ж самі 50000.

Намагався це зробити і онлайн і по телефону. Якщо б просто нормально показали що ліміт більше ніж 50000 встановити не можна, було б кращє
Ощадбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2020, 19:12
Доброго дня! В особистому кабінеті Ощад 24/7 є можливість керувати стандартними банківськими обмеженнями. При проведенні окремих операцій дійсно можуть спрацьовувати додаткові ліміти, що встановлюються в цілях безпеки. В такому випадку рекомендуємо звернутись до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 для детальної консультації.
Проблема вирішена
daryagurova2020 28 жовтня 2020, 14:31
Наприкінці вересня банкомат з'їв картку, оскільки закінчився строк її дії. Я пішла у відділення №10007/0265 м. Запоріжжя, замовити нову картку. Там заступниця керуючого запевнила, що картку перевипустять, дала номер телефону за яким «завжди беруть слухавку» 0612395814, порадила через 14 днів прийти, забрати картку. Звичайно, за номером телефону ніхто не відповідав, НІКОЛИ! Через 16 днів я прийшла до відділення, але з'ясувалося, що картка не була замовлена. Ок, перезамовляю картку (залишаюся без авансу), знову чекаю більше 10 днів. Нарешті сьогодні приходить повідомлення, що картка знаходиться у відділенні. Дивлюся на сайті, що відділення працює без перерви, їду. Але виявляється, що перерва таки існує! Чому цієї інформації немає на сайті??? Добре, що я приїхала за півгодини до обіду. Хоча дівчина на вході чомусь вирішила, що півгодини мені не вистачить і сказала прийти після обіду. І чому клієнти банку мають чекати на вулиці, поки їх покличуть, хоча є достатньо місця всередині, дистанція може бути навіть не 1,5 метри, а усі 3 — 4! Такого бардаку я не бачила в жодному іншому банку!
Ощадбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2020, 19:06
Доброго дня! Просимо вибачення за завдані незручності. Коректність інформації, відображеної на сайті перевіримо додатково, вдячні за зворотній зв'язок. Стосовно кількості осіб у відділенні — це залежить від величини площі приміщення та кількості працівників. Вдячні за ваше розуміння. З повагою, команда Ощадбанку.
Добрий день. Якими обставинами керувався банк заблокувавши пенсійні картки в період пандемії? Коли кількість заражених була значно менше, терміни дії карток були подовжені. Коли кількість хворих значно зросла, майже всі регіони знаходяться в помаранчевій або червоній зоні, банк блокує картки пенсіонерам, наражаючи вразливу частину населення на смертельну небезпеку. В банку не створені можливості доставки карток поштою або кур'єром, зато відділення в зв'язку з карантином змінюють график роботи, тільки у пенсіонерів немає вибору. Мабуть руководству банка хочеться притримати гроші пенсіонерів, поки вони будуть вистоювати в чергах, або поки їх родичі будуть оформлювати довіреності. Можете не відповідати, це і є відповідь.
Ощадбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2020, 19:00
Доброго дня! Просимо вибачення за можливі незручності. У відділеннях банку стараємось максимально забезпечити умови для безпечного надання послуг: проводиться дезінфекція приміщення, контролюється кількість осіб для можливості дотримання дистанції та стан здоров'я працівників. Сподіваємось на ваше розуміння.
ionel777 27 жовтня 2020, 16:24
Сьогодні, 27.10.2020 р. мії родич, пенсіонерка, з села за 25 км від райцентру вже 5 годин поспіль стоїть на вулиці в черзі для, для того щоб отримати іншу пенсійну картку у зв'язку з закінченням терміну попередньої. Дайте, будьте ласкаві, відповідь: доколи ваші співробітники будуть без відповідально відноситись до своєї роботи? Можливо заборонити їм попивати каву в теплі, а на питання чому не обслуговуєте, змусити їх трохи попрацювати. А коли всі навкруги починають обурюватись, то чують відповідь «ми й так забагато робимо, як для нашої зарплати». Без слів… Буду рекомендувати всім перейти до іншого банку.
Ощадбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2020, 18:27
Доброго дня! Шкода, що у вас склалось подібне враження про банк. Графік роботи дійсно передбачає перерву для працівників. Якщо співробітники відділення відмовили вам в обслуговуванні у робочий час, повідомте нам, будь ласка. З повагою, команда Ощадбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Андрей Бабич 27 жовтня 2020, 16:01
Заявка #16618 от 2 июля — до сих пор никто не связался чтобы как-то попытаться решить вопрос. Я всегда знал что ощаду плевать на клиентов. Но, похоже, на минфин им тоже плевать…
***банк!
Ощадбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2020, 18:29
Добрый вечер! Для уточнения информации написали вам в личные сообщения. Проверьте, пожалуйста.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dmitry Ishutinov 26 жовтня 2020, 23:17
Нашли товар в интернете, детские сапожки на одном сайте «шафа», «человек» на сайте 3 года, более 40 положительных отзывов, негативных нет. Решаем купить! Переводим на карту Ощадбанка 4790 7299 0898 6953 (Zamula Natalya) с мобильного приложения Монобанка, сумму 250 грн + 10 грн комиссия = 260грн, «человек» обещает отправить вечером, потом утром, потом вечером, потом «пропала» оно/она/он хрен его знает кто оно там, на связь не выходит, все товары с сайта удалили что продавали… Звонок в монобанк — ребята молодцы, содействовали всячески, даже образец заявы в полицию скинули… звоню в банк Ощадбанка, отвечает девушка не приветным голосом, услышала мою историю и говорит нечего незнаю, идите в полицию… из-за 250 грн идти в полицию, уже, мою магнитолу годовой давности ищут 2 года, так возни с оформлением было ужс, а тут 250 грн… Был свидетелем ситуации когда монобанк блокировал карту мошеннику, а потом разбирались, точно так же и в приват банке было… а тут Ощадбанка — рассадник мошенников
Ощадбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2020, 13:50
Добрый день. В данной ситуации необходимо обратиться в правоохранительные органы с заявлением, для проведения расследования. Так же вы можете оставить обращение онлайн на сайте киберполиции: https://cyberpolice.gov.ua/declare/
Проблема вирішена
ryadninaanna 26 жовтня 2020, 22:12
Здравствуйте! Объясните, пожалуйста, на каком основании заблокировали Социальную карту для выплат пособия переселенцам, если срок действия этих карт продлён до 1 января 2021 года.
И как быть если, если на эту карту приходило пособие для моей бабушки и дедушки, а карта зарегистрирована на бабушку-пенсионера, которая находится на Временно оккупированной территории и не может приехать в Одессу и забрать карту в отделении!
Мой дедушка остался без пособия!!!
Это какое-то свинство со стороны банка!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2020, 12:43
Добрый день! Рекомендуем вам проверить информацию о продлении карт через контакт-центр по номеру телефона 0-800-210-800. Так же на сайте банка вы можете оставить запрос на услугу обратного звонка: https://www.oschadbank.ua/callback.
В случае, если счёт был открыт как внутренне перемещенному лицу, карта будет продлена до 01.01.2021 года.
Юлиана Джулик 26 жовтня 2020, 20:16
Положил кредитку, пришёл в банк закрыть карту, на что получил отказ, сказали, что надо оплатить проценты, положил ещё, проценты снялись, пришёл во второй раз через пару дней, опять та самая картина и опять снялись проценты!!! На минуточку, уважаемые сотрудники Ощадбанка, к Вам приходят люди за рыть долг и вы ещё так себя ведёте по хамски, несёте всякую чушь, людей в долги затаскиваете.Пришли конкретно в банк и сказали «Хотим закрыть кредит», на что сотрудница начала нести чушь всякую, про проценты и т.д, тупо напаривать эту карту ещё на неопределенный срок.С Вашим банком не хотим иметь ничего общего!!! Разбиратесь со своими сотрудниками в г.Павлограде.Я хочу закрыть Вашу карту и попрощаться с Вашим банком раз и навсегда!!! Дайте мне ответ, как это сделать!!! Как закрыть Вашу карту??? Она мне не нужна и иметь кредитную карту в Вашем банке нет ни малейшего желания!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2020, 12:39
Добрый день! Сожалеем, что у вас сложилось подобное впечатление о банке. Проценты по кредитной карте взимаются согласно условиям договора. Если у вас возникли вопросы касательно их снятия, подробную консультацию вы можете получить в контакт-центре по номеру телефона 0-800-210-800 или обратившись в отделение.
При закрытии карты сотрудник действительно может уточнить у вас столкнулись ли вы с проблемами при пользовании картой и обратить ваше внимание на преимуществах продукта. Надеемся на ваше понимание в этом вопросе.
Для закрытия счета необходимо обратиться в отделение банка, где он был открыт и написать заявление. Та же хотим обратить ваше внимание, что не пользуясь кредитными средствами, вы не оплачиваете дополнительных комиссий, а имеете дополнительную сумму для пользования в случае необходимости. При этом существует льготный период 30 или до 62 дней на операции расчета картой, за которые вам могут совсем не начисляться проценты.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42 42.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42 42.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝