×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.35 | 41.85 |
EUR | 43.5 | 44.45 |
Всі курси банку |
Жахливе обслуговування
Працівники — хамлять. Якщо вам повинні віддати решту ( до гривні ) — забудьте, або відкривайте карту ощадбанку — така порада працівника.
Написати коментар
Лилия
Написати коментар
позитивные изменения в работе банка
Написати коментар
Сервіс
Сьогодні прийшла отримати карту.
1) В електронну чергу записалася, але очікувати довелося в маленькому спекотному коридорчику, який ніяк не розрахований на тривале перебування там людей. Кондиціонеру немає, сонячна сторона, обідній час, двері відкриті на вулицю — уявляєте, яка там температура?
Місць для сидіння немає, звісно, адже це місце для банкомату і все.
Я здорова молода людина ледве витримала там очікування, а воно тривало майже 15 хв. А якщо людина хвора? Вагітна жінка? Похилого віку?
За словами адміністратора, це для уникнення скупчення людей в приміщенні відділення. А скупчення в коридорі їх не турбує??? При цьому що до каси люди заходять вільно, там скупчуватися можна, а усі сидячі місця у відділенні стоять пустими.
2) Пішла в касу отримувати карту. Мені сказали або № 1 – там технологічна перерва, або № 2 – там просто пусто, без будь-яких вивісок. В результаті чекати довелося хвилин 15, щоб за 5 хв отримати карту.
Якщо у касирів перерва – чому не написати відповідне оголошення, щоб клієнти теж розраховували свій час і марно його не витрачали? Якщо відділення працює без перерви, чому тоді так довго доводиться чекати?
Враження від сервісу зіпсувалося. Витратила невиправдано багато часу.
Коментарі (1)
ужасное обслуживание
Коментарі (1)
Обманывают клиентов.
Написати коментар
Безналичная субсидия
Написати коментар
Банкомат Ощадбанку не видав готівку
Завчасно вдячний!
Коментарі (3)
Poproshayka
Написати коментар
Увага шахраї.
Обережно шахрайські дії.
Коментарі (1)
Это просто кошмар ни один оператор не может дать информацию
Коментарі (2)
Це взагалі банк?
Коментарі (1)
Ощадбанк банк Шахрай
07.05.2020 року я банківською карткою Ощадбанку знімав грошові кошти в банкоматі Альфа-банку. Мені потрібно було п’ять тисяч гривен. Так-як банкомат більше тисячі гривен не видає, то я знімав по тисячі гривен за одну операцію. На одній із операцій банкомат довго думав, та не видавши кошти повернув мені картку. Розуміючи, що це технічна помилка я продовжив знімати гроші по тисячі гривен в даному банкоматі, поки не зняв суму в п’ять тисяч гривен. Біля банкомату я відразу перевірив рахунок в мобільному додатку, та зразу помітив, що в мене замість п’яти тисяч гривен з рахунку зняло шість тисяч гривен, тобто шість операцій по тисячі гривен. Повторюся, що мені банкомат видав тільки п’ять тисяч гривен (п’ять раз по тисячі гривен). Біля банкомату знаходиться відділення Альфа-банку, в який я відразу пішов та розповів про мою проблему. На що працівники Альфа-банку мені повідомили, що так-як я користувався карткою Ощадбанку, то мені потрібно звертатися в відділення Ощадбанку, та різниці немає з якого банкомату я знімав гроші. З відділення Альфа-банку я зателефонував на гарячу лінію Ощадбанку за телефоном 0-800-210-800 та розповів про мою проблему, на що мені оператор повідомив, що мені не потрібно хвилюватися та на протязі трьох годин мені кошти повернуться на мій рахунок. На питання чи потрібно в відділенні Альфа-банку брати виписки чи якісь документи, мені оператор повідомила, що нічого мені брати не потрібно а кошти повернуться самі протягом трьох годин.
Після чого я почав займатися своїми справами. Коли пройшов час більше трьох годин, та я в мобільному додатку побачив, що гроші в сумі тисяча гривен мені не повернулася, то я в той-же день 07.05.2020 року звернувся до відділення Ощадбанку за адресом м. Черкаси, бул. Шевченка 132, де відразу написав відповідного зразка (де на вимогу працівників Ощадбанку було зазначено номер моєї банківської картки, строк дії картки та cvc код, що я знаю категорично заборонено робити працівникам банку) заяви про те, що мені банкомат Альфа-банку при знятті грошей в сумі п’ять тисяч гривен (по тисячі гривен), зняв з мого рахунку шість тисяч гривен. Також працівники відділення Ощадбанку в якому я написав заяву мені повідомили, що мені немає за що переживати та кошти мені повернуться протягом трьох днів. На моє питання чи потрібно мені брати в Альфа-банку довідки про банкомат чи проведення невдалих моїх операцій, мені працівники Ощадбанку повідомили, що нічого брати не потрібно.
Після того як пройшло більше трьох днів, та я побачив що мені гроші в сумі тисяча гривен не повернулася, я зателефонував на гарячу лінію Ощадбанку та запитав чому мені не повернулися мої гроші. На що мені оператор повідомила, що як-що мені не повернулися гроші протягом трьох днів то мені потрібно чекати неділю (сім днів), після чого гроші будуть повернуті на мій рахунок. В той-же день я зайшов в відділення Ощадбанку де мені також повідомили, що мені потрібно чекати сім днів. На моє запитання, може мені потрібно взяти довідки з Альфа-банку, про те, що 07.05.2020 року одна із операцій по видачі мені грошових коштів в сумі тисяча гривен була не вдала, мені працівники Ощадбанку повідомили, що ніяких документів в Альфа-банку брати не потрібно.
Після того як пройшло більше семи днів, та я побачив що мені гроші в сумі тисяча гривен не повернулася, я зателефонував на гарячу лінію Ощадбанку та запитав чому мені не повернулися мої гроші. На що мені оператор повідомила, що як-що мені не повернулися гроші протягом семи днів то мені потрібно почекати поки не закінчяться десять днів, після чого гроші точно будуть повернуті на мій рахунок. Також я зайшов в відділення Ощадбанку де мені повідомили ту саму інформацію.
12.07.2020 року в мему мобільному додатку Ощадбанку з’явився запис, що мені повертається тисяча гривен, але технічно на той час я зняти ці гроші не міг по правилам Ощадбанку.
15.07.2020 року в моєму мобільному додатку пропав запис, що мені повертаються мої гроші в сумі тисяча гривен (відповідно гроші також зараховані мені не були), на що я дуже здивувався, та відразу зателефонував на гарячу лінію Ощадбанку за телефоном 0-800-210-800, та запитав у оператора, чому в мене то з’являється запис, що мені повертають мої гроші в сумі тисяча гривен, то він зникає. Оператор Ощадбанку мені повідомив, що по цьому факту мені наддадуть інформацію в відділенні Ощадбанку де я обслуговуюсь та де я писав по цьому факту заяву. Звернувшись в відділення Ощадбанку, мене працівники вислухали, та повідомили, що вони вищезазначені операції не бачать, так як в них обмежений доступ до користування програмами Ощадбанку. Також мені працівники Ощадбанку повідомили, що мені потрібно чекати дві неділі тоб-то чотирнадцять днів а вони за цей час підшвидчать керівництво, та моє питання вирішиться.
Після того як пройшло більше чотирнадцяти днів, та я побачив що мені гроші в сумі тисяча гривен не повернулася, я прийшов в відділення Ощадбанку де зателефонував на гарячу лінію Ощадбанку та запитав і в працівників відділення Ощадбанку і у оператора гарячої лінії Ощадбанку, чому мені досі не повернулися мої гроші. На що мені повідомили, що мені потрібно чекати місяць після чого питання вирішиться повністю, тобто мої гроші повернуться на мій рахунок.
Після того як пройшло більше місяця, та я побачив що мені гроші в сумі тисяча гривен не повернулася, я зателефонував на гарячу лінію Ощадбанку та запитав чому мені не повернулися мої гроші. На що мені оператор повідомила, що як-що мені не повернулися гроші протягом місяця то мені потрібно звернутися в відділення Ощадбанку та мені наддадуть повністю всю інформацію. Розуміючи, що мене водять за ніс, та ніхто мені мої гроші повертати не збирається я повідомив оператору, що відповідно до закону України про звернення громадян мені ніхто не надав відповіді хоча пройшло вже більш тридцяти днів та я почав вимагати, щоб мені надали відповідь стосовно мого звернення. На що оператор Ощадбанку повідомила, що всі відповіді як усні так і письмові я зможу отримати в відділенні Ощадбанку де я обслуговуюсь та де я писав стосовно цього заяву.
Прийшовши до відділення Ощадбанку мене працівники Ощадбанку почали заспокоювати та повідомили, що згідно правил повернення коштів, вони повертаються на сорок п’ятий день, після написання заяви. На моє прохання показати мені ці правила, працівники Ощадбанку повідомили, що ці правила мають відповідний гриф згідно якого ним можуть користуватися тільки працівники Ощадбанку та відвідувачам банку вони показувати не мають права.
Погодившись на те, що мені потрібно чекати сорок п’ять днів я пішов додому.
Після того як пройшло більше сорока п’яти днів, та на мій рахунок не повернулася моя тисяча гривен, я зателефонував на гарячу лінію Ощадбанку та запитав чому мені не повернулися мої гроші. На що мені оператор повідомила, що як-що мені не повернулися гроші то мені потрібно звернутися в відділення Ощадбанку де мені все роз’ясняють. Після чого я пішов до відділення Ощадбанку, та запитав чому мені після сорока п’яти днів не повернулися мої кошти, на що мені повідомили, що сорок п’ять днів потрібно рахувати без врахування вихідних днів, тобто мені потрібно чекати ще дванадцять днів.
Не маючи іншого виходу, я пішов додому чекати ще дванадцять днів.
Після того як закінчилися сорок п’ять та дванадцять днів, та на мій рахунок не повернулися мої гроші я зателефонував на гарячу лінію Ощадбанку та запитав коли повернуться мої гроші, на що мені оператор почала поясняти, що згідно правил банку мені потрібно чекати сто двадцять днів. Після чого розуміючи, що мене водять за ніс та мені ніхто не збирається повертати мої кошти, я звернувся в відділення Ощадбанку до керівництва, з питанням коли мені повернуться мої кошти. На що керуючий філії Ощадбанку Северин О.М. мені повідомив, що так-як при знятті грошей мною було проведено шість банківських операцій в банкоматі то працівниками Ощадбанку було перевірено одну із операцій (тільки останню), також тепер працівникам Ощадбанку потрібно перевіряти кожну операцію, перевірка однієї операції відповідно до тарифів банку буде мені коштувати сто п’ятдесят гривен, відповідно я повинен буду за кожну операцію уплатити по сто п’ятдесят гривень.
Порахувавши те, що я повинен буду заплатити практично ту саму суму яку мені не видав банкомат, та не погоджуючись з цим я почав Северина О.М. запитувати чому мені відразу не казали про ці умови, чому мені сказали що в Альфа-банку не потрібно брати інформацію яка була проведена операція невдала, чому мені ще досі не надали ніякої відповіді хоча пройшло більше двох місяців (відповідно до закону про звернення громадян відповідь повинна надаватися не пізніше тридцяти днів). Ні на одне питання я відповіді не отримав.
Розуміючи, що мене просто водять за ніс та ніхто із працівників Ощадбанку не збирається повертати мені мої кошти, я на ім’я керуючого філії Ощадбанку Северина О.М. 13.07.2020 р. написав письмову заяву з питанням коли мені наддадуть відповідь по моїй заяві.
17.07.2020 року керуючим філії Ощадбанку Северин О.М. на моє ім’я була надана відповідь в якій зазначалося, що якщо я не наддам згоди на зняття коштів з мого рахунку в сумі по сто п’ятдесят гривень за перевірку кожної операції то ніхто мені кошти повертати не буде.
На що він мені повідомив, що якщо я не наддам згоди на зняття з мого рахунку коштів в сумі по сто п’ятдесят гривень за перевірку кожної із шести операцій то він ніяких дій проводити не буде, відповідно кошти мені не повернуться.
20.07.2020 року я ще написав заяву на ім’я керуючого філії Ощадбанку Северина О.М. щоб він надав запит до Алфа-банку, щоб дізнатися інформацію яка із операцій була проведена в цьому банкоматі невдала, але по поведінці Северина О.М. я зрозумів, ніхто мені мої гроші повертати не збирається.
03.08.2020 року мені була надана відповідь з інформацією, що про спірну транзакцію я можу звернутися із заявою лише в строк 120 днів (хоча до цього оператор мені надавала інформацію, щоб я чекав 120 днів для вирішення мого питання) а також в відповіді було зазначено, що розслідування операцій коштує 150 гривень. На моє питання в відділенні Ощадбанку про те, що я не згоден надавати на шахрайські дії працівникам щоб з мого рахунку знімало по 150 гр. × 6 транзакцій = 900 гр. Мені працівники Ощадбанку відповіли, що якщо я не наддам письмової згоди на зняття коштів з мого рахунку то вони нічого робити не будуть.
На моє питання чому працівники Ощадбанку не можуть просто надати запит до Альфа-банку, яка із транзакцій була невдала, мені повідомили, що ніхто нічого робити не буде поки я не наддам згоди на зняття коштів з мого рахунку.
Дані дії підпадають під 190 статтю Кримінального кодексу України (шахрайство).
Коментар до статті 190. Шахрайство
1. Заволодіння чужим майном або придбання права на майно шляхом обману чи зловживання довірою (шахрайство) — карається штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на строк до трьох років.
2. Шахрайство, вчинене повторно, або за попередньою змовою групою осіб, або таке, що завдало значної шкоди потерпілому,-
карається штрафом від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк від одного до двох років, або обмеженням
волі на строк до п'яти років, або позбавленням волі на строк до трьох років.
3. Шахрайство, вчинене у великих розмірах, або шляхом незаконних операцій з використанням єлектронно- обчислювальної техніки — карається позбавленням воді на строк від трьох до восьми років.
4. Шахрайство, вчинене в особливо великих розмірах або організованою групою,-
карається позбавленням волі на строк від п'яти до дванадцяти років з конфіскацією майна.
Якщо працівники Ощадбанку роблять шахрайські дії, щоб всілякими діями видурити у користувача банку власні кошти то цей банк ШАХРАЙ.
Висновок Ощадбанк, банк Шахрай.
Коментарі (5)
Рекомендация по решению вопроса.
Написати коментар
По идентификации
В связи с коронавирусной инфекцией, у нас закрыты пункты пропуска (КПВВ).
Скажите пожалуйста, можно ли пройти идентификацию личности и карты дистанционно, не приезжая в банк?
И если нельзя, то, может, в обозримом будущем внедрите такое нововведение?
Спасибо!
Коментарі (5)
Добрый день!
Коментарі (2)
Жахлива відсталість від сучасності!
Елементарні речі стають ПРОБЛЕМОЮ у цьому банку.
Правду кажуть > СССР = ОЩАДБАНК
Завжди черги! Без виключення!
Написати коментар
Как разблокировать карту?
Написати коментар
СССР = Ощадбанк
Имея счета в данном банке из элементарной ситуации создалась целая проблема.
Теперь мне нужно ходить собирать документы чтоб разблокировать счёт.
В цивилизованном банке данный вопрос занимает МГНОВЕНИЕ!!!
Не выходя из дома!
Не рекомендую иметь счёт в данном банке!
#головняк по пустякам.
Савдепия
Коментарі (7)
Незаконно блокирует счёта
Написати коментар