Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
1944 12 березня 2021, 20:56
Хочу выразить благодарность сотруднице Ощадбанка, расположенного в г. Харьков, улица Библика, 20/8 РЫШКИНОЙ ЮЛИИ ВИТАЛЬЕВНЕ.
Вежливость, доброжелательность, а главное высокий профессионализм, помогли мне быстро и по существу решить все вопросы. Благодаря таким как она, хочется оставаться клиентом вашего банка.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 15 березня 2021, 11:11
Доброго дня!
Дякуємо, що знайшли час оцінити якість ослуговування.
Вдалого Вам дня!
helga59 12 березня 2021, 12:44
Описываю ход событий:
Розвиток подій
1. Повідомлення Viber: Просимо терміново сплатити просрочений мін платіж 7,00 грн. за кредиткой 262055−34 — 20.02.21, 17.03.
2. Повідомлення Viber: Поповнення 262055−34 — 7,00 — 21.02.21, 10.01.
3. Повідомлення смс: Увага! З вашого рахунку 262045−34 було списано кошти для сплати/погашення заборгованості перед Банком по рахунку 262045−34 у сумі 7,00 грн. — 21.02.21, 10.22.
4. После моего личного посещения отделения банка по ул. Строителей получила сообщение Viber: За вашим зверненням СМС-банкінг по картці 5−110* відключено — 22.02.21, 12.32. Спеціаліст банку сказал, що мені підкючили смс-банкінг на Картку киянина начебто випадково. Всі питання — на Гарячу лінію.
5. Звонила 24 або 25 лютого на Гарячу лінію, оператор Дарія. За її словами (коротко):
= борг був начислений за користування Карткой киянина за жовтень 2020 року (?);
= смс-банкінг включається на соціальні карті автоматично;
= тарифи на користування карткой розміщені на сайті банку (типа читайте);
= я ще буду повинна банку або 7 або 14 грн за лютий (?);
= якщо я не буду платити за смс-банкінг, мені заблокують Картку киянина.

Мої питання

1. На підставі чого включився смс-банкінг на Картку киянина.
2. Чому раптово 7 грн. нараховано за жовтень (а не грудень, наприклад).
3. На підставі чого без мого дозволу списуються кошти з мого пенсійного рахунку.
4. Якщо смс-банкінг включається автоматично, як співробітник банку зміг його відключити.
5. На підставі особистих опитувань знайомих знаю, що нікому більше смс-банкінг на Картку киянина не включається і борги не нараховуються.
6. Прошу повернути кошти на мій пенсійний рахунок, а також відщкодування морального збитку.
7. Прошу назвати винних в цьому шахрайстві.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 березня 2021, 16:29
Доброго дня! Підключення послуги смс-інформування до муніципальної картки дійсно є обов'язковим, ця умова передбачена діючими тарифами банку: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe (у ТП «Мій комфорт» зноска №3, у ТП «Мій рахунок» зноска №1). Стосовно нарахування комісії за жовтень, списання комісії здійснюється кожного періоду, протягом якого послуга підключена.
mygrech 12 березня 2021, 11:45
более хамского отношение чем в ощадбанке нет нигде дозвонится невозможно. деньги просто воруют и добится правды невозможно
Ощадбанк
Відповідь банку
12 березня 2021, 12:41
Доброго дня! Деталізуйте, будь ласка, проблему, що виникла. Будемо раді вам допомогти.
Проблема вирішена
Юлия Мартынюк 11 березня 2021, 13:59
Відділення за адресою: Київ, пр-т Миколи Бажана, 3-А
Банк ужасный. Сделали пролонгацию депозита под …1%!!! Где такое видано?! При этом не уведомили под какой процент будет продлен депозит. Разторгнуть такой договор, как оказалось, тоже нельзя — об этом тоже никто из сотрудников банка не сказал. Копию договора не дали. Сотрудники банка разводят руками — никто нечего ответить внятного не может. При этом депозит пролонгировался на 1 год!!! Отделение банка в г. Киев, рядом с м.Харьковской.
На горячей линии проблему решить тоже не могут.
На сайте нету депозита с таким маленьким процентом? Вопрос — откуда процентная ставка 1%? Мошенничество банка! Обман пенсионеров! Ужасное обслуживание! Некомпетентный персонал!
Ощадбанк
Відповідь банку
11 березня 2021, 18:54
Доброго дня! Відсоткова ставка змінюється відповідно до актуальної ставки, що діє в період продовження депозиту. Зазначимо, що дані ставки є середньозваженими на ринку банківських послуг.
Ознайомитися з умовами обслуговування вкладів та діючими ставками можливо на сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/private/deposit
DDSHA123 10 березня 2021, 21:55
В останній час ощадбанк здається робить все можливе, щоб ним перестали користуватись навіть ті кого забов’язали (зарплатні проекти).
Користуватися карткою стало дуже не зручно, при підключеній послузи мобіл банкінг повідомлення надсилаються тількі при надходжені коштів на картку та при знятя більш ніж 1000грн. Запам’ятати залишок коштів на картці не можливо, смс не надходить хоча кошти за ці повідомлення знімаються регулярно. Це стало для мене ще одним мінусом цьому банку.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 березня 2021, 9:27
Доброго дня! Рекомендуємо створити особистий кабінет в Ощад 24/7 — таким чином цілодобово можна контролювати стан вашого рахунку, проводити платежі та перекази, а також отримувати push-повідомлення по операціях на будь-яку суму.
Проблема вирішена
Angreed 10 березня 2021, 20:34
Відділення за адресою: Київ, вул. Якуба Коласа, 25
Около трёх лет я пользовалась услугами данного отделения. Постоянно так какие то проблемы:
Оператор кроме «Вітаю в Ощадбанку» ни чего больше не знает
Свет пропадает, компы зависают и не работают. Оплатить картой нельзя, автомат жрет безвозвратно деньги, постоянные очереди.
Две недели назад я решила пополнить карту Ощадбанка, чтоб оплатить телефон.
Терминал съел мои 200 грн, а карту выплюнул. Я первым делом к оператору. … Да не тут то было
Меня ни кто не слышал и не видел мин. 10
А потом вырубился свет и все… Ответ: ждите. Ждите не определено время.
Ребята! Я, а шоке.
С работы вышла на обед уплатить за телефон и потеряла 200 грн
Ждать времени не было. Я убежала на работу. Заблокировала карту. Со мной связалась управляющий Елена и сказала не волнуйтесь. Я её убедительно попросила. Вернуть мне деньги которые на карте и закрыть карту. Это закрытие длится уже две недели. Ни кто ни чего не делает. Два раза приходила, а отделение Ощадбанка, что закрыть счёт и забрать деньги у управляющей нет времени, она постоянно занята.
Всем! Всем! Всем! Не связывайтесь с Ощадбанком. Лучше откройте счёт и пользуйтесь картами других банков. Ни кто ни за что не отвечает! Деньги забрать не могу уже больше двух недель. Свои деньги хочу заметить!!! И бежать, бежать быстро быстро и забыть о соществовании этой шарашкиноц конторы!
Огромный жирный минус отделению в Киеве по ул. Якуба Колоса 25
Обходите данное отделение!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
11 березня 2021, 9:14
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення для уточнення деталей ситуації. Перегляньте, будь ласка.
Проблема вирішена
TetianaKKK 10 березня 2021, 16:04
На свою біду відкрила депозит (з капіталізацією та автопролонгацією) в 2017 році в Ощадбанку, менеджер паралельно відкрила картку для депозиту. В серпні 2020 року термін картки закінчився, перевипустити її через зверненя на гарячу лінію не вдалося. Враховуючи, що рахунок відкривався у одеському відділенні, автопролонгацію та депозит не вдалося зняти у вінницькому відділенні (співробітники відмовилися, оскільки рахунок був відкритий не у них), тому довелося для цього їхати до Одеси. Відвідавши двічі Одесу (вперше, щоб відкрити картку, щоб мати змогу забрати депозит та вдруге, щоб отримати картку) врешті думала, що все закінчилось, але ні. Щоб перевірити, чи на цей раз співробітниця банку точно зняла автопролонгацію з депозиту, потрібно зарєструватись в ощад24, при цьому (БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ) підключили послугу СМС-інформування вартістю 7 грн. на місяць. Після цього повідомлення, одразу звернулась на гарячу лінію, де мені повідомили, що можуть вимкнути цю послугу, однак її вартість в 7 грн все одно потрібно буде сплатити. Про автоматичне підключення СМС-інформування ніде не вказується і не попереджується, на що оператор відповіла, що навіть не розуміє в чому питання і мою претензію відмовилася реєструвати, більш того, так як у мене нульовий бпланс рахунку, ці 7 гривень підуть в мінус і будуть моїм кредитом. Нешановний Ощадбанк, з 2017 року, виданою вами картою я жодного разу не користувалась і жодної операції по ній не реєструвалось, а нову отримала, лише для того, щоб зняти з депозиту автопролонгацію та забрати нарешні від вас свої кошти. Питання, чому я повинна платити вам за послугу яку я не підключала, яка мені не потрібна???
Ощадбанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 17:42
Доброго дня! Підключення послуги смс-інформування є обов'язковою умовою для користування сервісом Ощад 24/7. Вартість послуги передбачено діючими тарифами банку: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
karanda351 10 березня 2021, 11:52
Я, 5 день не могу скинуть деньги с моей карты на другую карту (другого банка)!
Это отвратительный банк!
Ощадбанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 14:06
Доброго дня. У разі неспішності виконання операції по карті рекомендуємо звернутись до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 для детальної перевірки ситуації.
AllaK2801 10 березня 2021, 10:06
Відділення за адресою: Харків, вул. Клочківська, 191-А
Доброго дня! у відділенні ощадбанку по вул Клочківській, 191а Харкова працюють професійні, ввічливі та старанні працівники Віра та Катерина. Обслуговування завжди якісне, оперативне, професійне. Дякуємо керівництву Ощадбанка за таких відмінних працівників!!! Пройшов слух, що відділення закривається. Ми, жителі всіх будинків поряд з цим відділенням, звертаємось з проханням відділення залишити, бо в окрузі більше нема аналогічних. Нам, пенсіонерам, інвалідам. важко їздити в центр. Далеко та черги. Прийдеться йти в банкомати інших банків або до привату. Дуже нам цього не хочеться робити. Дуже до вподоби зайти до відділення Ощадбанку та особисто внести. одержати. та ін. Любимо Ощадбанк!!! Любимо наше відділення, що знаходиться у будинку 191а по вул Клочківській Харкова. Житель будинку 191а Алла Іванівна.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 14:05
Доброго дня! Закриття відділень — крайній захід, і здійснюється лише в тих випадках, коли після вжиття всіх можливих заходів подолати неприбутковість таких підрозділів не вдається.

Дякуємо вам за довіру та ваш відгук.

З повагою, команда Ощадбанку.
Pulsefire 9 березня 2021, 20:57
Скажите пожалуйста когда в вашем банке запустят, считыватели id паспортов у менеджеров и кассиров, чтоб не нужно было носить кучу бумаг, особенно при оплатах, и обслуживании карт, и при снятии денег на касе?
Даже если клиент банка то нужно таскать с собой кучи бумаг!
Ощадбанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 9:29
Доброго дня! Дякуємо за ваше зауваження, працюємо над цим.

З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема вирішена
Bohdana2017 9 березня 2021, 17:41
Відділення за адресою: Полтава, вул. Івана Мазепи, 49
Добрый вечер! Мне отправили денежный перевод через Ваш банк. У меня удалился код-пароль из смс. Поэтому прежде чем обратится в кассу отделения, я уточнила в контакт-центре о возможности получения перевода без этого кода. Меня заверили, что для получения перевода достаточно будет паспорта и кода.
Но в кассе отделения мне отказали. Аргументируя, что это не возможно, хотя я и обращала их внимание, что в контакт-центре проконсультировали меня иначе.
Понимая, что меня могли проконсультировать некорректно, я обращаюсь в контакт-центр повторно — и снова меня уверяют, что получить перевод возможно без кода.
Тогда я вынуждена была обратится к начальнице отделения с данным вопросом. После чего вопрос был решён. Денежный перевод я все-таки получила, но вместо 5 минут я потратила очень много времени и нервов. Это либо некомпетентность, либо простая лень. Сложилось такое впечатление, что кассир абсолютно не заинтересован в решении вопроса. Лишь бы ее не трогали. Поэтому сотрудничать с Вашим банком, а тем более рекомендовать кому-то желания нет.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 17:49
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук та детальний опис ситуації. Зробимо все для того, аби запобігти повторення такої ситуації в майбутньому. Приносимо вибачення.

З повагою, команда Ощадбанку.
Мне открыли новый счет в связи с этим хотел закрыть старый.
20.10.2020 Зашел в отделение где получал карту для закрытия счета. Я предупредил что карта утеряна поэтому можно ее закрывать и закрывать счет соответственно. Мне сказали что счет будет закрыт в течении 60 дней.
23.10.2020 Было списано по 7 грн с каждого счета, тот что открыли и тот что закрыли (в кол центре сказали что такое возможно из-за того что смс оплачивается в конце месяца)
Но 28.11.2020 У меня опять списывают 7 грн и загоняю счет в минус, хотя карты у меня нет, счет в режиме закрытия что за бред? Сотрудник объяснил что нужно погасить задолженность иначе счет не закроется, распечатал мне бланк я оплатил в кассе 7 грн с комиссией что бы счет был не минус.
21.12.2020 я приехал в отделение потому что мой счет был не закрыт, карта до сих пор считалась активной, поэтому пришлось отстоять очередь что бы опять не начали снимать 7 грн и не загонять мой счет в минус. Перед мной извинились за ошибку банка, закрыли карту за пару минут и сказали что счет будет закрыть в течении 60 дней. Опять ждать? что за бред!!!
09.03.2021 Счет до сих пор не закрыт!!! что за бред? 140 дней прошло в общем, мне не закрывают счет! Ощадбанк вы хотите что бы я заплатил вам за обслуживания счета которые вы не закрываете? Вогнать его в минус? при том что счет не кредитный, а обычный!
Ощадбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 17:47
Доброго дня! Дякуємо за сигнал, ситуацію обов'язково перевіримо.

З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема вирішена
kubikb 9 березня 2021, 15:06
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 64
Сегодня пытался оплатить коммунальные услуги в отделении № 0132 г. Харьков. С 12.00 до 13.00 в кассах не работали компьютеры. Позвонил на горячую) линию; первый ответ: наверное неполадки с провайдером. Выясняю в кассе, — ждем программистов, когда разблокируют наши компьютеры, мы им написали. … Звонок на 0 800… опять не принес результата. Там, как всегда, ничего не знают — одни версии. Теперь выводы: либо некомпетентные програмисты, либо им как платят, так они и работают! Либо ситуация брошена на самотек, никто ничего не контролирует. Как может в рабочее время отделение более 1 часа быть без связи с сервером!
Зачем в одно отделение ощадбанка стянули более трёх отделений, — значит эффективность его работы должна была бы вырасти хотя бы в 2 раза, но увы… По- началу работа ли 2 кассира, отделение было без перерывы, теперь — 1. и перерыв. Есть еще одна припрятанная касса, там почти никогда очереди нет, но уоммунальные платежи — не принимаются (почему то). По субботам коммунальные платежи — не принимают, якобы квитанции МЕГАБАНКА — не проходят и теряются (проще не принимать, чем решать эту прблему)! В этом большом отделении один банкомат для выдачи наличных, поэтому очереди, а почему быне поставить хотя бы те, котовуе изъяли из лиувидированых отделений (если нет денег на новые)?
Кто-то из руководства прослушивает ответы своих сотрудников коллцентра и то, что они невпопад отвечают, надо же их чему то обучать, а не выслушивать их фантазии! И советы заплатить за каждый коммунальный платеж комиссию, чем одну комиссию, за квитанцию.
Пока всё — Плохо!
Ощадбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 17:40
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення для уточнення інформації. Перегляньте, будь ласка.
DmitryVi 8 березня 2021, 14:36
Не являясь клиентом банка получаю кучу сообщений от смс банкинга о пополнении счета. На горячей линии клятвенно обещают убрать номер из рассылки, но обещания не выполняют. Ещё и как вишенка на торте, лично вас оскорбят поздравив с 8 марта.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 10:53
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, ваше ПІБ та номер телефону, на який надходять смс-повідомлення в приватні повідомлення. Ситуацію перевіримо детальніше.
Проблема вирішена
bonddp 8 березня 2021, 13:12
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Пушкіна, 6, прим. 53
Неделю не могу войти в личный кабинет, постоянно пишет неправильный логин или пароль.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 10:50
Доброго дня! Рекомендуємо звернутись до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 та перевірити стан вашої реєстрації. Можливо попередню реєстрацію необхідно закрити і створити нову.
Проблема вирішена
Виктор Улятовский 8 березня 2021, 7:46
Місто Кривий Ріг, відділення «прощай банку» по Дніпровському шосе 14, вже пів року усі вихідні банк зачиняє двері на ключ і неможливо скористатися банкоматом, мабуть економлять на прибиральниці яка там працює та веде себе як начальниця відділення.Також все підлаштованно в банкоматі щоб неможливо було зняти крупну суму грошей (зарплати), а за наступне зняття знімають процент і це на зарплатній картці. В системі самообслуговування не працюють платежі (так налаштовані) наприклад хотів оплатити заміну паспорту дитині та менеджер клінінгу (зав віділеня) запрошує до каси де велком 30 грн за платіжку! Нікому не рекомендую цей банк та буду виходити з зарплатного проекту в іншу цивілізовану установу.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 11:09
Доброго дня! На даний момент зони самообслуговування працюють в робочий час відділення, це вимушений захід безпеки.

Згідно тарифів, у ТП «Зарплатний» передбачено ліміт на суму зняття коштів в банкоматі без комісії. Якщо необхідно зняти більшу суму, можна звернутися до каси банку. Двічі в місяць зняття в касі не тарифікується незалежно від суми.

Для проведення платежів рекомендуємо використовувати Ощад 24/7: здійснювати платіж можна не виходячи з дому, а комісії відсутні, або мінімальні.

З повагою, команда Ощадбанку.
valentjeva2019 6 березня 2021, 19:08
Сьогодні, через онлайн банкінг провела операцію переводу коштів з картки ощадбанку на картку приватбанку. При переводі прислали в підтвердження смс код який коли я вводила система писала що невірний. За другим разом введення коду з смс в підтвердження операції знову написали що смс не вірна при цьому кошти з картки перевелися але адресату досі не надійшли. Дзвонила оператору відповіли що на такі операції дається три дні, але вибачте мені скільки користуюся онлайн переводами з картки на картку таке вперше. І розумію тепер що три дні чекати це нісенітниця і грошей мені не бачити… От така у нас між банками та шахраями система…
Ощадбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 10:47
Доброго дня! Прикро, що у вас склалось подібне враження про банк. Три робочі дні — максимальний термін опрацювання операції. Перевірити статус операції можна через контакт-центр або Ощад 24/7.
magser 6 березня 2021, 17:44
подзвонили з банку, сказали що випустили мені додаткову карточку до пенсійної, що карта безкоштовна, треба забрати. відповів що не замовляв і не потрібна вона мені. через деякий час при відвідуванні банку, працівники знову запропонували забрати карту, знову відмовився. тиждень назад приходить смс про «зняття 200грн. за обслуговування карти».звернувся у відділення, де мені відмовили повернути кошти. абсурд який, самі випустили карту, без мого звернення, карта находиться у відділені, а з мене знімають кошти… оператор гарячої лінії повідомив що за випуск данної карти -200грн., річне обслуговування-200грн., якщо на рахунку у місяць буде менше 3000грн. і не буде данною картою покупок то пеня 25грн…«КРУТЕЗНА «картка для пенсіонера!!!
декілька днів дзвонив до менеджера, повний ігнор…тоді написав заяву в поліцію про шахрайство…і дивний збіг- кошти повернули. невже потрібно тратити свій час і нерви, щоб тебе не дурили в ДЕРЖАВНОМУ банку …і це до речі не перший випадок моїх проблем з данним банком…
Ощадбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 10:33
Доброго дня! Хотіли б розібратися в ситуації детальніше. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Будемо дуже вдячні за інформацію.
Придя в отделение банка с маленьким ребенком в субботу 6 марта 2021 года в 11:00, заняв очередь в кассу была восьмой, меня так и не обслужили.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 10:03
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення для уточнення інформації. Перевірте, будь ласка.
Vasil1111 6 березня 2021, 12:46
Веб банкинг — постоянно неправильный пароль (Caps-Locs не нажат и стоит английская раскладка), при заходе постоянно приходится менять и ждите сутки для проведения операций, в связи заменой пароля, звонишь в тех службу пол часа слушаешь м. Это какое то издевательство. При потере карточки пришлось ждать месяц — это нормально?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 10:02
Доброго дня! Для зняття обмеження або перевірки причини неуспішного входу в Ощад 24/7 можна звернутися до контакт-центру цілодобово за номером телефону 0-800-210-800. На сайті банк є можливість залишити запит на послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/ua/callback
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝